View Full Version : Συνεργείο
Peteblackpete
27/04/2019, 22:38
Καλησπέρα!και χρόνια πολλα!
Εχω ενα Vn800 και δυστυχώς δεν εχω βρει κάποιον μάστορα που να την ξέρει καλά την μηχανή με αποτέλεσμα να έχω θέμα με ενα μόνιμο τρέμουλο!Επειδή δεν θέλω να φανεί σαν διαφήμιση θα ήθελα αν κάποιος εντός Αττικής ξέρει κάποιον μηχανικό που να ασχοληθείτε με τέτοιες μηχανές να μου στείλει ενα pm γιατί δεν μπορώ να την απολαύσω την μηχανή
Αν το θέμα ειναι σε λαθος ενότητα ζητω συγγνώμη απο τους διαχειριστές!
Ευχαριστώ πολύ
Καλό Πάσχα
επειδη εχεις ενα τρεμουλο,στο τιμονι υποθετω,δεν νομιζω πως χρειαζεσαι καποιον εξειδικευμενο μηχανικο για την μηχανη σου ε δεν νομιζω πως εχει κατι πολυ διαφορετικο απο τις αλλες μηχανες μπροστα.ενα τιμονι,δυο μπουκαλες και μια ροδα :lol:.ξεκινα απο τα πολυ απλα.ζυγοσταθμιση εχεις κανει;
Peteblackpete
28/04/2019, 01:01
Μακαρι να ήταν απο εκει αλλα όχι...τα εχω τσεκάρει ολα αυτα...
Peteblackpete
28/04/2019, 01:16
επειδη εχεις ενα τρεμουλο,στο τιμονι υποθετω,δεν νομιζω πως χρειαζεσαι καποιον εξειδικευμενο μηχανικο για την μηχανη σου ε δεν νομιζω πως εχει κατι πολυ διαφορετικο απο τις αλλες μηχανες μπροστα.ενα τιμονι,δυο μπουκαλες και μια ροδα :lol:.ξεκινα απο τα πολυ απλα.ζυγοσταθμιση εχεις κανει;
Επίσης δεν ειπα για το τιμονι αλλα σε ολη την μηχανή και οι δυο οι τροχοί ειναι ίσιοι και με καινούργια λαστιχα
Πρέπει να μας πεις κάτι πιο συγκεκριμένο. Κάνε πειράματα με την μηχανή σου και απομόνωσε τις συνθήκες κατά τις οποίες κάνει το τρέμουλο.
Πχ. Μεταξύ 3000-4500 στροφές ανά λεπτό, ή μεταξύ 70-75 χμ/Ω, ή μόνο δικαβαλο, μόνο μόνος, μόνο κρύο κινητήρα, σε ανηφόρα, σε κατηφόρα, στο άνοιγμα γκαζιού, στο κλείσιμο, με μπαγαζιερα, χωρίς, κτλ
Επίσης ξεκίνησε μετά από σερβίς μπουκάλες, αλλαγή ελαστικών, σερβίς φρένων, κτλ.
Έχω παράδειγμα με καινούργια ελαστικά να τρέμει στα 120 ( 119 τίποτα) μόνο120 και πάνω, άλλαξε εμπρός ελαστικό και τέλος.
Peteblackpete
28/04/2019, 08:44
Πρέπει να μας πεις κάτι πιο συγκεκριμένο. Κάνε πειράματα με την μηχανή σου και απομόνωσε τις συνθήκες κατά τις οποίες κάνει το τρέμουλο.
Πχ. Μεταξύ 3000-4500 στροφές ανά λεπτό, ή μεταξύ 70-75 χμ/Ω, ή μόνο δικαβαλο, μόνο μόνος, μόνο κρύο κινητήρα, σε ανηφόρα, σε κατηφόρα, στο άνοιγμα γκαζιού, στο κλείσιμο, με μπαγαζιερα, χωρίς, κτλ
Επίσης ξεκίνησε μετά από σερβίς μπουκάλες, αλλαγή ελαστικών, σερβίς φρένων, κτλ.
Έχω παράδειγμα με καινούργια ελαστικά να τρέμει στα 120 ( 119 τίποτα) μόνο120 και πάνω, άλλαξε εμπρός ελαστικό και τέλος.
Χρονια πολλα!
Το τρέμουλο ξεκινησε απο τοτε που χρονισαμε το μοτέρ γιατί οταν την πηρα ηταν αχρονιστη...αππ εκει κ μετα δεν οδηγείται τρεμει σαν να εχεις δόνηση παντου...φούσκωσα τα λάστιχα κ σταματήσε ενα 40% η δόνηση αλλα παρέμεινε...πρόσεξα μετά το φούσκωμα ότι έτρεμε ελάχιστα οταν πήγαινα με 80...οτιδήποτε άλλη ταχύτητα εχει δόνηση...σαν να συγχρονίζει το μοτέρ με ολη την μηχανή κ μεταφέρει τις δονησεις στα χερια κ στα πόδια..
Δεν ξερω αν χρονισαν τα αντίβαρα...αλλα πραγματικά παίζει να κάνει τόσο μεγάλο θέμα τα λάστιχα η μπουκαλα?γιατί όταν τη. Εφερα απο την επαρχία οδικώς δεν ετρεμε κ ας ήταν αχρονιστη?την εχω μαξ 2 μήνες
Τι εννοείς ήταν αχρονιστη?τι σύμπτωμα είχε και τι αλλάξατε για να την χρονισετε? Ρωτάω γιατί το κόβω δύσκολο να ηταν ας πούμε αχρονιστος ο εκκεντροφορος σε λάθος θέση σε σχέση με τον στροφαλο και να έκανες ταξίδι έτσι...παντως οτι και να ναι επιμένω ότι δεν χρειάζεσαι καποιον εξειδικευμένο μηχανικο...η μηχανη σσυ σαν ολες τις αλλες ειναι
telegonos
28/04/2019, 10:18
Μάλλον για συχρονισμό-ρύθμιση carbs εννοεί. Αλλά κι αυτό, είναι στις χαμηλές στροφές.
giannis113
28/04/2019, 10:25
Βάσεις κινητήρα;
Βάσεις κινητήρα;
αυτος ειναι και ο συνηθεστερος λογος για να εχει ενα οχημα κραδασμους λογω κινητηρα.οι βασεις του κινητηρα πανω στο σασι.οι βιδες ειναι καλα σφιγμενες;τα λαστιχα στις βασεις ειναι καλα ή ξεραμενα;
Peteblackpete
28/04/2019, 11:12
αυτος ειναι και ο συνηθεστερος λογος για να εχει ενα οχημα κραδασμους λογω κινητηρα.οι βασεις του κινητηρα πανω στο σασι.οι βιδες ειναι καλα σφιγμενες;τα λαστιχα στις βασεις ειναι καλα ή ξεραμενα;
Θεωρητικά ολα καλά ειναι αυτα...δεν μπορώ να εξηγήσω τι εννοώ με τον χρονισμο γιατι δυστυχώς οι γνωσεις μ περιορίζονται...απλα θέλω καποιον μηχανικό που να ασχολείται και με αυτα γιατι πολλοι δεν ασχολούνται μιας κ δεν κυκλοφορούν πολλα τετοια...εδω δυσκολεύτηκα να βρω καποιον να ασχοληθει με το kle που εχω...
Peteblackpete
28/04/2019, 16:11
Μήπως έχεις μπαγκαζιερα;
Οχι τπτ δεν εχω πανω...αλλα κ μπαγκαζερια να ειχα δεν νομίζω οτι μετα το ταξίδι που δεν έτρεμε(τουλάχιστον οχι τοσο) ξαφνικά να το δημιουργουσε αυτο...τουλάχιστον δεν μ κολλαει στην λογική
Εγώ κατάλαβα ότι δεν έχει τρέμουλο αλλά κραδασμούς που προέρχονται απ' τον κινητήρα. Σωστά κατάλαβα;
MG-KTiNoS
30/04/2019, 11:39
.εδω δυσκολεύτηκα να βρω καποιον να ασχοληθει με το kle που εχω...
ρε πλάκα κάνεις????
Στο Κολονάκι το πήγες το ΚΛΕ????
:lol:
υγ
Προφανώς αποφεύγεις τα κυριλέ... που έχουν πιο σοβαρές δουλείες να κάνουν
και ψάχνεις για πιο λαικούς... ανθρώπους
Μην τρελαθούμε τώρα
Χρονια πολλα!
Δεν ξερω αν χρονισαν τα αντίβαρα...αλλα πραγματικά παίζει να κάνει τόσο μεγάλο θέμα τα λάστιχα η μπουκαλα?
Τα αντίβαρα που είναι;:confused: Ζυγοστάθμιση τροχών εννοείς προφανώς.
Και στο πρακτικό του ζήτήματος . Μάλλον προέρχεται από λάθος λάστιχα. Αλλάζεις τα στοκ λάστιχα και σου κάνουν και free ζυγοστάθμιση.Πριν πας για λάστιχα όμως απέκλεισε όλα τα άλλα πιθανά αίτια (ρουλεμαν, τροχο ,φρένα, βάσεις κλπ). Προφανώς το χρόνισμα έκανε πιο αισθητό το ήδη υπάρχων "πρόβλημα".
https://www.vulcanforums.com/forums/49-vulcan-900/256266-vulcan-900-highway-vibrations-limitations.html
Δεν ξέρω τι λάστιχα .Να υποθέσω ένα νούμερο πιο φαρδιά ? Αυτό λέει η δική μου εμπειρία απο το δικό μου cruiser που έβαλα στοκ λάστιχο ενώ ήθελε 110 μπροστά αντί 100. Δεν κάνει για Ελληνικό δρόμο
Τα αντίβαρα που είναι;:confused: Ζυγοστάθμιση τροχών εννοείς προφανώς.
Πίσω απ' την καμπάνα, στον άξονα του στροφάλου υπάρχει ένα γρανάζι που δίνει κίνηση σε ένα δεύτερο άξονα ο οποίος έχει αντίβαρα, που αντισταθμίζουν τους κραδασμούς απ' την κίνηση του πιστονιού σε μονοκύλινδρους και V κινητήρες.
Ή κάπως έτσι!
Peteblackpete
01/05/2019, 12:01
Εγώ κατάλαβα ότι δεν έχει τρέμουλο αλλά κραδασμούς που προέρχονται απ' τον κινητήρα. Σωστά κατάλαβα;
Ναι ακομα και στο ρελαντί εχεθ κραδασμούς απλα οταν ανοίγεις το γκάζι τρεμει γαματα
Peteblackpete
01/05/2019, 12:02
Πίσω απ' την καμπάνα, στον άξονα του στροφάλου υπάρχει ένα γρανάζι που δίνει κίνηση σε ένα δεύτερο άξονα ο οποίος έχει αντίβαρα, που αντισταθμίζουν τους κραδασμούς απ' την κίνηση του πιστονιού σε μονοκύλινδρους και V κινητήρες.
Ή κάπως έτσι!
Χαχαχαχαχα οχι απλα οσους ειχα δει εχω στα βορεια τα ψιλοαποφευγουν
+
Ναι ακομα και στο ρελαντί εχεθ κραδασμούς απλα οταν ανοίγεις το γκάζι τρεμει γαματα
αυτο πολυ απλα σημαινει κατα 99,9% οτι υπαρχει προβλημα στην στηριξη του κινητηρα πανω στο σκελετο.φθαρμενα-ξεραμενα σινεμπλοκ,λασκαρισμενες βιδες στηριξης κινητηρα,ραγισμενες-σπασμενες βασεις σκελετου...καπου εκει ειναι το προβλημα σου
Peteblackpete
01/05/2019, 15:26
+
αυτο πολυ απλα σημαινει κατα 99,9% οτι υπαρχει προβλημα στην στηριξη του κινητηρα πανω στο σκελετο.φθαρμενα-ξεραμενα σινεμπλοκ,λασκαρισμενες βιδες στηριξης κινητηρα,ραγισμενες-σπασμενες βασεις σκελετου...καπου εκει ειναι το προβλημα σου
Ok θα το τσεκαρω και θα ενημερώσω
Μπορεί να οφείλεται μέχρι και σε ένα ρουλεμάν που είναι μέσα στην καμπάνα.
Οι ελαστικές βάσεις κινητήρα μπορεί να είναι ξεραμενες αλλά δε θα έτρεμε τόσο. Αν οι βίδες είναι πολύ σφιχτές μπορεί. Αν είναι πολύ χαλαρές πάλι δε θα έτρεμε τόσο πολύ αφού θα απορροφούσαν περισσότερους κραδασμούς. (Χωρίς να συμβαίνει το ίδιο για τον κινητήρα.
Ο χρονισμός των βαλβίδων δε νομίζω να μπορεί να δημιουργήσει τέτοιο πρόβλημα όπως και των καρμπ. (Καρμπ εχει είπαμε; )
Τα αντίβαρα του στρόφαλοι είναι δύσκολο να χάσουν δόντι, εκτός και αν κάποιος έβαλε χέρι.
Οι κραδασμοι μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε βασικά.
Peteblackpete
01/05/2019, 21:35
Τα αντίβαρα που είναι;:confused: Ζυγοστάθμιση τροχών εννοείς προφανώς.
Και στο πρακτικό του ζήτήματος . Μάλλον προέρχεται από λάθος λάστιχα. Αλλάζεις τα στοκ λάστιχα και σου κάνουν και free ζυγοστάθμιση.Πριν πας για λάστιχα όμως απέκλεισε όλα τα άλλα πιθανά αίτια (ρουλεμαν, τροχο ,φρένα, βάσεις κλπ). Προφανώς το χρόνισμα έκανε πιο αισθητό το ήδη υπάρχων "πρόβλημα".
https://www.vulcanforums.com/forums/49-vulcan-900/256266-vulcan-900-highway-vibrations-limitations.html
Δεν ξέρω τι λάστιχα .Να υποθέσω ένα νούμερο πιο φαρδιά ? Αυτό λέει η δική μου εμπειρία απο το δικό μου cruiser που έβαλα στοκ λάστιχο ενώ ήθελε 110 μπροστά αντί 100. Δεν κάνει για Ελληνικό δρόμο
Ναι αλλα στη νεκρά γιατι παλι τρεμει?κ οταν ανοιγω φουλ γκαζι δεν καθεσαι πανω της...θελω να αποκλείσω το γεγονος οτι εχει κατι στο μοτερ και μετα να αλλαξω λάστιχα(ευκαιρία να βαλω κ με white wall :evil: )
Πίσω απ' την καμπάνα, στον άξονα του στροφάλου υπάρχει ένα γρανάζι που δίνει κίνηση σε ένα δεύτερο άξονα ο οποίος έχει αντίβαρα, που αντισταθμίζουν τους κραδασμούς απ' την κίνηση του πιστονιού σε μονοκύλινδρους και V κινητήρες.
Ή κάπως έτσι!
Σε ευχαριστώ!!αυτο ηθελα να πω αλλα δεν το ηξερα ακριβώς Πως να το διατυπώσω σωστα!Τώρα μαθαίνω και εγω σιγά σιγα
Peteblackpete
01/05/2019, 21:37
Μπορεί να οφείλεται μέχρι και σε ένα ρουλεμάν που είναι μέσα στην καμπάνα.
Οι ελαστικές βάσεις κινητήρα μπορεί να είναι ξεραμενες αλλά δε θα έτρεμε τόσο. Αν οι βίδες είναι πολύ σφιχτές μπορεί. Αν είναι πολύ χαλαρές πάλι δε θα έτρεμε τόσο πολύ αφού θα απορροφούσαν περισσότερους κραδασμούς. (Χωρίς να συμβαίνει το ίδιο για τον κινητήρα.
Ο χρονισμός των βαλβίδων δε νομίζω να μπορεί να δημιουργήσει τέτοιο πρόβλημα όπως και των καρμπ. (Καρμπ εχει είπαμε;)
Τα αντίβαρα του στρόφαλοι είναι δύσκολο να χάσουν δόντι, εκτός και αν κάποιος έβαλε χέρι.
Οι κραδασμοι μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε βασικά.
Γι'αυτό θελω καποιον μηχανικό που να ασχολείται με αυτες η να εχει τις γνώσεις πανω σε μηχανές V κινητήρα
Δε χρειάζεσαι "ιδιαίτερο" μηχανικό. Έναν καλό χρειάζεσαι.
Peteblackpete
02/05/2019, 21:37
Πίσω απ' την καμπάνα, στον άξονα του στροφάλου υπάρχει ένα γρανάζι που δίνει κίνηση σε ένα δεύτερο άξονα ο οποίος έχει αντίβαρα, που αντισταθμίζουν τους κραδασμούς απ' την κίνηση του πιστονιού σε μονοκύλινδρους και V κινητήρες.
Ή κάπως έτσι!
Τελικά σήμερα η μηχανή διορθώθηκε το θεμα κ ηταν αυτα τα αντίβαρα λαθος χρονισμενα!Τέλος καλο ολα καλα!ευχαριστώ πολύ όλους και οσοι μου στείλατε κάποιον μηχανικό
Κάποιος θα είχε βάλει χέρι εκεί, για να είναι λάθος χρονισμενα.
Peteblackpete
03/05/2019, 08:19
Κάποιος θα είχε βάλει χέρι εκεί, για να είναι λάθος χρονισμενα.
Πολυ πιθανόν αλλα δεν ξέρω ποιός οποτε δεν μπορώ να "κατηγορήσω" κανέναν...αλλα τέλος καλο ολα καλα!αλλη μηχανή τωρα!δεν καταλαβαινα τπτ στον δρομο!αν δεν κοίταγα το κοντερ μερικές φορες δεν καταλαβαινα καν με ποσα πηγαινα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.