View Full Version : Επισκευή σασμαν παπί
Καλησπέρα .
Δυστυχως βάρησε σασμάν ο πάπιος . Απο καιρό έκανε ένα χρου χρου . Μου ειχαν πει πως μάλλον είναι ρουλεμάν στο κιβώτιο . Ηθελε άνοιγμα , δεν ασχολήθηκα , το χουρ χουρ έφυγε και κάποια στιγμή άρχισε να βαράει η 2α . Μαλλον κούρεψε γράναζι . Οι αλλες πάιζουν σωστά αλλά δεν ξέρω . Με τα πολλά θέλει άνοιγμα και βλέπουμε. Μου λένε για 150 εργατικά και ότι άλλο προκύψει απο ανταλλακτικά . Δηλαδή πόσο θα φτάσουμε , 250 -300 για ενα παπί που αν το δώσω κάνα 600 αρι θα το έβαζα ρεαλιστικά . Καλά είναι ; Modenas Kriss 125 .
Ευχαριστώ :(
sakdrama
06/05/2019, 21:44
Για ποιο λόγο να δωσεις τοσα λεφτα... παρε ενα lifan καινουριο και κουμπωσε το μόνος σου και τελος 150ευρω .
Π.Χ: https://www.car.gr/parts/view/16265397-engines-parts-engines-motors-lifan-110cc#modal
406656
Για ποιο λόγο να δωσεις τοσα λεφτα... παρε ενα lifan καινουριο και κουμπωσε το μόνος σου και τελος 150ευρω .
Π.Χ: https://www.car.gr/parts/view/16265397-engines-parts-engines-motors-lifan-110cc#modal
406656
Γενικά δεν έχεις άδικο . Ειδικά όμως το εν λόγω μοτερ ή τα λοιπα Lifan δεν ξέρω αν μπαίνει στο δικό μου . Στην λίστα με τα συμβατά δεν είναι . Επιπλέον είναι μεταχειρισμένο και πρέπει να εμπιστευτώ τον λόγο του πωλητή ότι έιναι καλοζωησμένο με λίγα χλμ κλπ . Και πάλι επειδή το μηχανάκι το έχω Μύκονο , πρέπει να το φέρω Αθήνα , και να πληρώσω μάστορα να βγάλει το παλιό και να συνδέσει το καινούριο και τρεχα γύρευε με φύσες ηλεκτρικά κλπ . Και ολα αυτά για ενα μοτέρ χωρίς μίζα να διαλύσουμε κάνα γόνατο στα γεράματα . Επίσης θα πρέπει να δηλωθεί , να βγει αδεια κλπ εφόσον περνάει ΚΤΕΟ . Πιο πιθανό να το βγάλω μια αγγελία σε καλή τιμή μήπως και βρεθεί κάποιος που σκαμπάζει να φτιάξει το σαζμαν .
sakdrama
06/05/2019, 23:50
Εχεις δικιο οι βασεις του δικού σου κινητηρα ειναι διαφορετικες μαλλον και τα ρευματα αλλα υπαρχουν μεταχειρ σε καλη κατασταση για να γινει η δουλεια σου
Εξ αλλου μπορεις να βρης και ολοκληρο παπι φτηνο στο καρ .τζι πρεπει να το ψαξεις
δες κι αυτο
https://www.car.gr/parts/view/1041924-engines-parts-engines-motors#modal
406659
Έχει πολλά και διάφορα αλλά όλα είναι ψιλορίσκο και με μεταφορικά και μαστορικά πάλι ασύμφορη βγαίνει . Και η διαδικασία με τα χαρτιά λίγο που την διάβασα είναι μανούρα . Το συγκεκριμένο δεν είναι πρέπει να είναι από το kriss αλλά από το krisstar . Έχει διαφορετικά καπάκια και λεβιέ ταχυτήτων . Μπορεί και να μπαίνει βέβαια . Όπως και να έχει ευχαριστώ .
borgiriadis1
08/05/2019, 07:51
Δεν ρωτάς κανένα μάστορα ακόμα? Νομίζω ότι είναι πόλλα τα χρήματα που ζητάνε. 110 ευρώ όλα μαζί είχα αλλάξει σασμάν σε daytona. Κινέζικο μεν το δικό μου, αλλά η δουλειά παραμένει ίδια (και η διαφορά τιμής χαοτική).
Δεν ρωτάς κανένα μάστορα ακόμα? Νομίζω ότι είναι πόλλα τα χρήματα που ζητάνε. 110 ευρώ όλα μαζί είχα αλλάξει σασμάν σε daytona. Κινέζικο μεν το δικό μου, αλλά η δουλειά παραμένει ίδια (και η διαφορά τιμής χαοτική).
To μοτοσακό βρίσκεται Μύκονο . Κάποια τηλέφωνα που έκανα Αθήνα 150 πάλι μου είπαν συν τα ανταλλακτικά . Ασε που απο τηλέφωνο δεν βγαίνει άκρη και ολοι σου λένε έλα απο εδώ . Η αντιπροσωπεία ζητάει 120 + ΦΠΑ συν τα ανταλλακτικά . Το γρανάζι πχ της δευτέρας με φουρκέτα original κάνει 70 € Και εδώ σε ένα κατά κοινή παραδοχή σοβαρό μάστορα τα ίδια χρήματα μου ζήτησε . Κάπου βρήκα στο καρ ολοκλήρο σασμαν 70 € . Με το car υπάρχει πάντα η περίπτωση να σου στείλουν λάθος ανταλλακτικό ή να μην είναι τελικά σε τόσο άριστη καταστάση . Κάπου είχα δει πχ να πουλάνε μοτερ kristar για Kriss 125 . Υπολογίζω σε κάνα 250αρι και λογικά θα αλλαχτούν και οι δίσκοι . 1η 3η και 4η δουλεύουν χωρίς να ακούγονται . Ακούγονται πολλά για παπί , αλλά για Μύκονο είναι καλή τιμή . Πιο πολύ με νοιάζει να γίνει καλή δουλειά και να κλείσει σωστά το μοτέρ .
Μπορεί να ακούγονται πολλά τα λεφτά , αλλά απο την άλλη τι επιλογές έχω ; Να το κάνω κομμάτια και να πιάσω κάνα 200αρι στην καλύτερη απο ανταλλακτικά και πολύ ταλαιπωρία με αγγελίες κλπ . Και μετά να δώσω επιπλέον κάνα διχιλίαρο για να πάρω πάλι παπί που έχω ήδη και μπορώ να αποκατατήσω με 250 € . Απλά θα είναι καινούριο . Και το δικο μου καινούριο το έχω με σέλα , φρένο oversize , καινούριο φανάρι , καινούρια αλύσιδογράναζα , καινούρια αμορτισέρ YSS και μόλις 56000 πραγματικά χλμ προσεγμένο κλπ . Οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος . Άλλωστε μην ξεχνιόμαστε πρόκειται για παπί με τιμή αγοράς 1700 το 2009 όταν το innova της εποχής πρέπει να ήταν στα 2500 € . Οπότε θα του πάρω ότι ψυχή έχει και βλέπουμε .
- Ασχετο , κάτι βρουμ που εχω πάρει στο παρελθόν που τα βλέπω ;
- Ασχετο , κάτι βρουμ που εχω πάρει στο παρελθόν που τα βλέπω ;
Στη λήθη του φόρουμ..
Στη λήθη του φόρουμ..
Κατάλαβα . Κάποιος μου έστειλε ένα λινκ με κάποιο σασμαν ολόκληρο , μάλλον απο το car.gr . Αν δεν του είναι κόπος ας μου το ξαναστείλει με πμ μήπως και το έχω δει .
https://www.car.gr/parts/view/17714992-transmission-chains-gearboxes-transmission
https://www.car.gr/parts/view/17714992-transmission-chains-gearboxes-transmission
Ευχαριστώ , αυτό εχω και κατά νου αν δω ότι η αλλαγή γραναζιού δεν με βολεύει .
Ασχετο , κάτι βρουμ που εχω πάρει στο παρελθόν που τα βλέπω ;
https://www.moto.gr/forums/usercp.php (τα τελευταία μόνο)
andreaspetr
10/05/2019, 02:20
150 ειναι συνηθισμενη τιμη για λυσε δεσε ολοκληρο μοτερ.
Λευκάδιος
29/06/2019, 11:57
Τον έφτιαξες τελικά τον πάπιο?Υπάρχει περίπτωση η ζημιά να έγινε από το ματζούνι που έριξες στο μοτέρ για να καθαρίσεις το τζαμάκι ελέγχου στάθμης του λαδιού?
Τον έφτιαξες τελικά τον πάπιο?Υπάρχει περίπτωση η ζημιά να έγινε από το ματζούνι που έριξες στο μοτέρ για να καθαρίσεις το τζαμάκι ελέγχου στάθμης του λαδιού?
Οχι . Απο παλιότερα έκανε ένα χουρ χουρ μέσα το μοτέρ απο τη μεριά του σασμάν . Τελικά , όπως μου είχανε πει αλλά είπα να μην ασχοληθώ , ήταν κάποιο ρουλεμαν . Η δευτέρα χτύπαγε πολύ . Τελικά το έφτιαξα εδώ Μύκονο . Δύο κατοστάρικα έδωσα και αν κατάλαβα καλά μου έβαλε και ο μάστορας ένα κάρτερ που είχε στην άκρη γιατι το δικό μου το είχε φάει . Για δεδομένα Μυκόνου καλή τιμή θεωρώ είναι . Και στην Αθήνα εκεί που πάω κάπου τόσο μου είπανε πάνω κάτω . Στα αρνητικά είναι ότι κάτι δεν βάλανε καλά μέσα και οι ενδείξεις των ταχυτήτων , πλην της νεκρσς δεν ανάβουν . Θέλει κούνημα το πενταλ των ταχυτήτων για να δεις τι έχεις στο φανάρι . Μικρό το κακό . Στα θετικά μου καθαρίσανε το τζαμάκι και μάλλον , επειδή όπως μου είπε ο μάστορας , κάτσανε αλλιώς τα ελατήρια, καίει κάτι λιγότερο λάδια και βενζίνη . Ο παπιος είναι και πάλι πλήρως υπηρεσιακός .
Τον Δεκέμβρη κλείνουμε δεκαετία και σκέφτομαι σοβαρά να του κάνω δώρο ένα ρεκτιφιε stage 1!!
Εχε υποψιν για μελοντικα οτι ο κηνητηρας σου ειναι ιδιος με το kawasaki joy-r. Μπορεις να ψαχνεις και ανταλακτικα για joy-r. Αν και το modenas πουλησε περισσοτερο.
Λευκάδιος
01/07/2019, 11:17
Οχι . Απο παλιότερα έκανε ένα χουρ χουρ μέσα το μοτέρ απο τη μεριά του σασμάν . Τελικά , όπως μου είχανε πει αλλά είπα να μην ασχοληθώ , ήταν κάποιο ρουλεμαν . Η δευτέρα χτύπαγε πολύ . Τελικά το έφτιαξα εδώ Μύκονο . Δύο κατοστάρικα έδωσα και αν κατάλαβα καλά μου έβαλε και ο μάστορας ένα κάρτερ που είχε στην άκρη γιατι το δικό μου το είχε φάει . Για δεδομένα Μυκόνου καλή τιμή θεωρώ είναι . Και στην Αθήνα εκεί που πάω κάπου τόσο μου είπανε πάνω κάτω . Στα αρνητικά είναι ότι κάτι δεν βάλανε καλά μέσα και οι ενδείξεις των ταχυτήτων , πλην της νεκρσς δεν ανάβουν . Θέλει κούνημα το πενταλ των ταχυτήτων για να δεις τι έχεις στο φανάρι . Μικρό το κακό . Στα θετικά μου καθαρίσανε το τζαμάκι και μάλλον , επειδή όπως μου είπε ο μάστορας , κάτσανε αλλιώς τα ελατήρια, καίει κάτι λιγότερο λάδια και βενζίνη . Ο παπιος είναι και πάλι πλήρως υπηρεσιακός .
Τον Δεκέμβρη κλείνουμε δεκαετία και σκέφτομαι σοβαρά να του κάνω δώρο ένα ρεκτιφιε stage 1!!
Μια χαρά. Ο αισθητήρας για την ένδειξη ταχυτήτων στο Kriss II είναι πάνω από το γρανάζι και εύκολα προσβάσιμος.Ίσως δεν τον έχουν συνδέσει σωστά.
407714
Ευχαριστώ . Λογικά και εδώ κάπως έτσι θα είναι . Θα το κοιτάξω .
thanosgp
06/07/2019, 23:27
Οχι . Απο παλιότερα έκανε ένα χουρ χουρ μέσα το μοτέρ απο τη μεριά του σασμάν . Τελικά , όπως μου είχανε πει αλλά είπα να μην ασχοληθώ , ήταν κάποιο ρουλεμαν . Η δευτέρα χτύπαγε πολύ . Τελικά το έφτιαξα εδώ Μύκονο . Δύο κατοστάρικα έδωσα και αν κατάλαβα καλά μου έβαλε και ο μάστορας ένα κάρτερ που είχε στην άκρη γιατι το δικό μου το είχε φάει . Για δεδομένα Μυκόνου καλή τιμή θεωρώ είναι . Και στην Αθήνα εκεί που πάω κάπου τόσο μου είπανε πάνω κάτω . Στα αρνητικά είναι ότι κάτι δεν βάλανε καλά μέσα και οι ενδείξεις των ταχυτήτων , πλην της νεκρσς δεν ανάβουν . Θέλει κούνημα το πενταλ των ταχυτήτων για να δεις τι έχεις στο φανάρι . Μικρό το κακό . Στα θετικά μου καθαρίσανε το τζαμάκι και μάλλον , επειδή όπως μου είπε ο μάστορας , κάτσανε αλλιώς τα ελατήρια, καίει κάτι λιγότερο λάδια και βενζίνη . Ο παπιος είναι και πάλι πλήρως υπηρεσιακός .
Τον Δεκέμβρη κλείνουμε δεκαετία και σκέφτομαι σοβαρά να του κάνω δώρο ένα ρεκτιφιε stage 1!!
Πολύ καλά ξεμπέρδεψες για Μύκονο αnritsu,εύγε!
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.