PDA

View Full Version : Σταντ ανυψωσης



MadMar
06/05/2019, 21:36
Καλησπέρα στην παρέα!

Ψάχνω για ένα σταντ ανύψωσης πίσω τροχού για να μπορώ να κάνω τις απαραίτητες διαδικασίες συντήρησης της μοτοσικλέτας (gsxr) πιο εύκολα.

Με μια απλή αναζήτησή στο διαδίκτυο βρήκα αρκετά με τιμές που παίζουν από € 25 μέχρι € 90-100. Μεγάλη διαφορά χωρίς να καταλαβαίνω απόλυτα τη σημασία της.

Θέλω κάτι να είναι ποιοτικό και να μην αγχώνομαι μην σπάσει και ξαπλώσει η μηχανή με εμένα από κάτω.

Όποιος γνωρίζει ή έχει προσωπική εμπειρία παρακαλω ας μου δώσει την άποψη του.

Να σημειώσω ότι η μηχανή έχει ήδη ράουλα στο πίσω ψαλίδι.

Ευχαριστώ!!!

Coyote.V
06/05/2019, 21:42
Μην αγχώνεσαι, εγώ έχω πάρει ένα σχετικά φθηνό στα 35€ και σηκώνω βαραντέρο με σιδεριές κλπ... δηλαδή μιλάμε για 270 - 275 κιλά περίπου.

MadMar
06/05/2019, 21:49
Μην αγχώνεσαι, εγώ έχω πάρει ένα σχετικά φθηνό στα 35€ και σηκώνω βαραντέρο με σιδεριές κλπ... δηλαδή μιλάμε για 270 - 275 κιλά περίπου.

Μπορείς να μου πεις από που το πήρες ή να μου δώσεις ένα λινκ για να το βρω;;;

Coyote.V
06/05/2019, 21:59
Το έχω πολλά χρόνια δεν ξέρω αν το φέρνουν ακόμα, από το uride το είχα πάρει. Πάντως μην αγχώνεσαι, δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για τα σταντ ψαλιδιού, σηκώνουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες από την δική σου.

MadMar
06/05/2019, 22:03
Το έχω πολλά χρόνια δεν ξέρω αν το φέρνουν ακόμα, από το uride το είχα πάρει. Πάντως μην αγχώνεσαι, δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για τα σταντ ψαλιδιού, σηκώνουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες από την δική σου.

Ευχαριστώ πολύ φίλε για την βοήθεια. Κι εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για τα σταντ ψαλιδιού αλλά η αλήθεια είναι ότι πότε δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς. Και τώρα που το έψαξα λίγο μου φαίνονται τεράστιες οι διάφορες στην τιμή και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω. Δεν αντιλαμβάνομαι την διαφορά ποιότητας δηλαδή με λίγα λόγια :-)

Eiver
06/05/2019, 22:37
Δεν εχω ασχοληθεί ποτέ από περιέργεια το γκουγκλαρισα τωρα
Απο αυτά που βλέπω στο Σκρουτζ είναι ξεκάθαρη η διαφορά και σημαντική
Αυτά των 60+ ευρώ έχουν αντιριδες στις γωνίες ανασηκωσης ενώ τα φθηνά όχι
Κρινοντας εξ αποστάσεως τις φωτο λέω ότι τα φθηνά πιθανόν να στραβωσουν οι γωνίες τους σε κάποια προσπάθεια ανασηκωσης

SONone
06/05/2019, 22:39
Ευχαριστώ πολύ φίλε για την βοήθεια. Κι εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για τα σταντ ψαλιδιού αλλά η αλήθεια είναι ότι πότε δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς. Και τώρα που το έψαξα λίγο μου φαίνονται τεράστιες οι διάφορες στην τιμή και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω. Δεν αντιλαμβάνομαι την διαφορά ποιότητας δηλαδή με λίγα λόγια :-)

θα βρεις ευκολα με U για τις βασεις του ψαλιδιού σου πωλούνται και ξεχωριστά. απλα αυτα που εχουν πολλα πολλα βιδώματα και κλείνουν και ανοίγουν κτλπ κτλπ ειναι και ποιο ακριβά και δημιουργούν ενα αίσθημα ασταθειας ή ειναι πολυ ακριβά!

SONone
06/05/2019, 22:40
Δεν εχω ασχοληθεί ποτέ από περιέργεια το γκουγκλαρισα τωρα
Απο αυτά που βλέπω στο Σκρουτζ είναι ξεκάθαρη η διαφορά και σημαντική
Αυτά των 60+ ευρώ έχουν αντιριδες στις γωνίες ανασηκωσης ενώ τα φθηνά όχι
Κρινοντας εξ αποστάσεως τις φωτο λέω ότι τα φθηνά πιθανόν να στραβωσουν οι γωνίες τους σε κάποια προσπάθεια ανασηκωσης

αν το κανεις σωστα δεν στραβονουν. γιατι ασκείτε κάθετα η δυναμη/ βαρος

Eiver
06/05/2019, 22:46
αν το κανεις σωστα δεν στραβονουν. γιατι ασκείτε κάθετα η δυναμη/ βαρος

Είπα ξανά έτσι;δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα...οτι βλέπω απο τις φωτο λεω...πως το κανεις σωστά δηλαδη;δεν το χρησιμοποιείς ως μοχλό για να ξανασηκωθεί η πίσω ροδα;στην φαση αυτή που το γυριζεις αν δεν υποστηρίζεται η γωνία από αντιριδα δεν υπαρχει κίνδυνος να στραβώσει;

Eiver
06/05/2019, 22:55
Να κανω και εγώ μια ερώτηση.σε τι είδους εργασία θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ενα τέτοιο σταντ αν μια μηχανή έχει ήδη κεντρικό σταντ;

basilis_k6
06/05/2019, 23:37
Να κανω και εγώ μια ερώτηση.σε τι είδους εργασία θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ενα τέτοιο σταντ αν μια μηχανή έχει ήδη κεντρικό σταντ;

καμια

τα φθηνα εχουν απλο διχαλο. σηκωνουν τα παντα, δεν παθαινει κατι, δεν στραβωνει. αν δεν εχεις κανα κτηνος 280 κιλα δεν ξερω καν γιατι κοιτας κατι πιο ακριβο. ουτως η άλλως μονο το πισω σηκωνεις και μετά που ειναι ήδη ψηλα κραταει περιπου το 40% της μηχανής.

SONone
07/05/2019, 10:58
Είπα ξανά έτσι;δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα...οτι βλέπω απο τις φωτο λεω...πως το κανεις σωστά δηλαδη;δεν το χρησιμοποιείς ως μοχλό για να ξανασηκωθεί η πίσω ροδα;στην φαση αυτή που το γυριζεις αν δεν υποστηρίζεται η γωνία από αντιριδα δεν υπαρχει κίνδυνος να στραβώσει;

εισαι λιγο ευερέθιστος ? μην τα περνεις τοσο τραγικά. υπαρχει και ο μη σωστός τροπος (που δεν θα τον πουμε, θα πουμε τον σωστο ομως) ισιο εδαφος να πατανε καλα και οι 2 ροδες του σταντ, και να κανει επαφη και στις 2 πλευρες του ψαλιδιού,
οποτε οχι ακομα και την ωρα που το γυρνας και ξεκολλάει η ροδα δεν υπαρχει κανένας κίνδυνος να στραβώσει γιατι δεν ειναι υπο γωνία κανενα μερος του σταντ, αντε με τις πολλες χρήσεις να θες ροδακια η τον άξονα τους, το γύρισμα το αναλαμβανουν τα L ή τα U που ακουμπανε στην μηχανη. οπως σου ειπε και o basilis_k6 δεν ειναι τοσο το βαρος.
αυτα ολα μιλαμε για σταθερά σταντ με κόλληση τα αλλα που ειναι σπαστα, με βιδακια παραβιδακια μαλακιες κτλπ κτλπ για να κλεινουν ειναι ποιο ευαίσθητα και ειναι ποιο εύκολο κατι να χαλάσει.
οπως λεει και ενα αρχαιο μελος οσο ποιο πολλα κινητά μερη υπάρχουν τοσο αυξάνονται ειναι οι πιθανότητες κατι να χαλάσει

MadMar
07/05/2019, 12:57
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Σαν σύνοψη καταλαβαίνω ότι ένα σταθερό σταντ χωρίς ενώσεις κλπ θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του και δεν θα υπάρχει φόβος να σπάσει (ειδικά για τη μηχανή μου που είναι σχετικά ελαφριά).

Επομένως, θα ψάξω να βρω κάτι τέτοιο! :-)

lospsi
07/05/2019, 14:12
Εγώ πάντως πήρα το πιο φθηνό που βρήκα (από μαγαζί στην Καλλιρόης, motofashion αν θυμάμαι καλά) και κάνω την δουλειά μου μια χαρά.

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι αν θες να ασχοληθείς λίγο παραπάνω, χρειάζεσαι και μπροστινό ή ακόμα καλύτερα, αυτά που σηκώνουν όλη την μηχανή
https://www.motea.com/en/zentralstander-constands-power-evo-kawasaki-z-1000-sx-11-18-schwarz-957743-0

noodles
07/05/2019, 14:58
Να κανω και εγώ μια ερώτηση.σε τι είδους εργασία θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ενα τέτοιο σταντ αν μια μηχανή έχει ήδη κεντρικό σταντ;

αναλογα τη μηχανη... το αφτερ 99/100 ειναι πιο ευκολο στην τοποθετηση. για μενα που ειμαι κοντος (που να σηκωσω σε 2πλο σταντ πχ gs1200) :lol:


@MadMar οποιοδηποτε σταντ των 35-50ευρω θα σου κανει δουλεια. αν εχεις βασεις (bobbins) στο ψαλιδι παρε κατι τετοιο https://bbpcdn.pstatic.gr/P/bpimg2/1Bvma/1FAl0K_SX250Y250/23715010/stant-moto-200kg-bormann-bwr5032-011309.jpg
τα ακριβα αστα για τις εταιριες, δε θα σου χρησιμευσουν σε τιποτα περισσοτερο, εκτος και αν ανεβεις πανω και χοροπηδας ενω το μοτο ειναι στο σταντ ;)

Eiver
07/05/2019, 15:03
εισαι λιγο ευερέθιστος ? μην τα περνεις τοσο τραγικά. υπαρχει και ο μη σωστός τροπος (που δεν θα τον πουμε, θα πουμε τον σωστο ομως) ισιο εδαφος να πατανε καλα και οι 2 ροδες του σταντ, και να κανει επαφη και στις 2 πλευρες του ψαλιδιού,
οποτε οχι ακομα και την ωρα που το γυρνας και ξεκολλάει η ροδα δεν υπαρχει κανένας κίνδυνος να στραβώσει γιατι δεν ειναι υπο γωνία κανενα μερος του σταντ, αντε με τις πολλες χρήσεις να θες ροδακια η τον άξονα τους, το γύρισμα το αναλαμβανουν τα L ή τα U που ακουμπανε στην μηχανη. οπως σου ειπε και o basilis_k6 δεν ειναι τοσο το βαρος.
αυτα ολα μιλαμε για σταθερά σταντ με κόλληση τα αλλα που ειναι σπαστα, με βιδακια παραβιδακια μαλακιες κτλπ κτλπ για να κλεινουν ειναι ποιο ευαίσθητα και ειναι ποιο εύκολο κατι να χαλάσει.
οπως λεει και ενα αρχαιο μελος οσο ποιο πολλα κινητά μερη υπάρχουν τοσο αυξάνονται ειναι οι πιθανότητες κατι να χαλάσει

οχι καθολου ευρεθιστος αφου ειπα ειναι ενα θεμα που δεν γνωριζω καθολου μονο σε φωτογραφια εχω δει τετοιο σταντ :wave2:

Eiver
07/05/2019, 15:09
αναλογα τη μηχανη... το αφτερ 99/100 ειναι πιο ευκολο στην τοποθετηση. για μενα που ειμαι κοντος (που να σηκωσω σε 2πλο σταντ πχ gs1200) :lol:


καλα και εγω ζοριζομαι να την σηκωσω στο κεντρικο σταντ.βασικα ειναι σαν να σηκωνεις βαρη στο γυμναστηριο.θελει αυτοσυγκεντρωση και να εχεις προγραμματισει στο μυαλο σου ολες τις κινησεις που θα κανεις :eek:

Acacius
07/05/2019, 18:12
Έχω πάρει αυτό (https://www.louis.de/artikel/universal-motorradheber/10002727), πιάνει λίγο χώρο λυμένος και ρυθμίζεται για διαφορετικά πλάτη. Για απλή και όχι συχνή χρήση δε νομίζω ότι χρειάζεται κάτι ακριβό, για να σηκώσω μόνος τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ με ασφάλεια πάντως δυσκολεύομαι.

Bowleno
17/07/2022, 09:13
Για να μην ανοίγω νέο θέμα...

Το voge δεν έχει ούτε παίρνει διπλό Σταντ ..
Οπότε σκέφτομαι να πάρω ένα για τις εργασίες που αναφέρθηκαν στο πρώτο ποστ.
Η ερώτηση είναι, μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος μόνος του;
Η απαιτεί κάποιον να κρατάει την μοτό ίσια και ο άλλος να την σηκώσει στο Σταντ;

grharris
17/07/2022, 09:30
Μπορεί να το κάνει κάποιος μόνος του αλλά πάντα θα εύχεται να ήταν και κάποιος εκεί να βοηθήσει.
Με τον καιρό το συνηθίζεις όμως ...πιο πολύ ψυχολογικό είναι στην αρχή.

toyar
17/07/2022, 10:07
σταντ ψαλιδιου με ροδακια μια χαρα το δουλευει ενα ατομο
ελα να σου δανεισω το δικο μου οποτε χρειαστεις:)

motojojo
17/07/2022, 10:22
Θεωρητικά θέλει 2 άτομα αλλά και μόνος σου αν ξέρεις να παλαντζάρεις τη μηχανή το παλεύεις.

ΤΟ 2ο άτομο δεν χρειάζεται να ασκήσει τρελή δύναμη, αρκεί να κρατάει τη μηχανή όρθια σε ισοροπία.

Bowleno
17/07/2022, 10:29
σταντ ψαλιδιου με ροδακια μια χαρα το δουλευει ενα ατομο
ελα να σου δανεισω το δικο μου οποτε χρειαστεις:)

:beer: να γιατί μοτό. Γρ!

Bowleno
17/07/2022, 10:30
Θεωρητικά θέλει 2 άτομα αλλά και μόνος σου αν ξέρεις να παλαντζάρεις τη μηχανή το παλεύεις.

ΤΟ 2ο άτομο δεν χρειάζεται να ασκήσει τρελή δύναμη, αρκεί να κρατάει τη μηχανή όρθια σε ισοροπία.

Αυτό φαντάστηκα κι εγώ

νεοσσός
17/07/2022, 10:56
Σε λαστιχάδικο πάντως, όταν σηκώνουν τη μοτοσυκλέτα μου σε stand για να αλλάξουν λάστιχα, το κάνουν δύο άτομα για λόγους ασφαλείας.

Για να λιπάνω αλυσίδα, χρησιμοποιώ την πατέντα με τον τάκο και το ξύλο που προτάθηκε εδώ χάμου (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140107&p=2935222&viewfull=1#post2935222). Ο τάκος πρέπει να είναι αρκετά βαρδύς, για να μη γλιστρήσει το stand. Σημαντικό είναι να μπλοκάρεις το μπροστινό φρένο, π.χ. με ένα λάστιχο, όταν σηκώνεις τον πίσω τροχό, ώστε να μην κινείται η μοτοσυκλέτα. Χρειάζεται αρκετή δύναμη για να τοποθετήσεις το κατακόρυφο ξύλο. Γίνεται σε αρκετές μοτοσυκλέτες, με τοποθέτηση του ξύλου κάτω από το ψαλίδι, αν δεν βολεύει ή δεν είναι αρκετά ισχυρή η βάση από το πατάκι του συνοδηγού. Δεν πιάνει χώρο, γίνεται με ένα άτομο, δεν έχει κόστος.

katsar
17/07/2022, 11:55
Το χεις και μόνος :wave2:

billyka
17/07/2022, 14:00
Οταν είμαι μόνος,παω απο το πλάι,απο την δεξια μεριά της μοτό,να στηρίζεται καπως πανω μου δλδ,απο αριστερά ειναι το πλαγιο σταντ ανοικτο οποτε αν μου φυγει λεμε τωρα να πατησει στο πλαγιο σταντ.Με το αριστερό φερνω το σταντ στα μπομπινς,μολις πιανει καλά το παταω κατω με μια ελαφρα πιεση,κραταω την μοτο με το δεξι χέρι μεχρι να ερθω απο πισω και μετα με τα δυο χέρια η το ενα ποδι την σηκώνω.Εννοειται νιωθω πολυ καλύτερα αν ειναι δεύτερο ατομο να βοηθήσει,ειναι ποιο ασφαλές

telegonos
17/07/2022, 14:11
Για να μην ανοίγω νέο θέμα...

Το voge δεν έχει ούτε παίρνει διπλό Σταντ ..
Οπότε σκέφτομαι να πάρω ένα για τις εργασίες που αναφέρθηκαν στο πρώτο ποστ.
Η ερώτηση είναι, μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος μόνος του;
Η απαιτεί κάποιον να κρατάει την μοτό ίσια και ο άλλος να την σηκώσει στο Σταντ;

Εναλλακτικά κάνεις τις δουλειές συντήρησης και χωρίς στάντ. Ενα μικρό γρύλο χρειάζεσαι, είτε μηχανικό είτε υδραυλικο.

Ενα σημείο στήριξης η μπροστά ρόδα, δεύτερο σημείο στήριξης το πλαινό στάντ, και τρίτο σημείο στήριξης ο γρύλος που θα βάλεις κάτω από ένα κατάλληλο σημείο της μοτοσυκλέτας, π.χ. τον σωλήνα της εξάτμισης ή την βάση του δεξιού μαρσπιέ. Με τρία μη-συνευθειακά σημεία έχεις ένα επίπεδο στήριξης, άρα σταθερότητα.

Σηκώνεις με το γρυλάκι, και βουαλά, ο πίσω τροχός στον αέρα.

Αν βρεις ένα κατάλληλο σημείο που να βολεύει στην μοτοσυκλέτα σου, μπορείς να κάνεις και πατέντα αντίστοιχη βάση στο γρύλο, για να πιάνει τέλεια το ένα με το άλλο, και από άποψη μη-φθοράς και από άποψη ασφάλειας.


Κατά τα άλλα, τα κεντρικά σταντ, είναι πιο εύκολο να τα βάλεις, αν είναι από αυτά που πιάνουν σε βιδωτές βάσεις στο ψαλίδι (bobbins). Απότι θυμάμαι το δικό σου δεν έχει υποδοχή στο ψαλίδι για κάτι τέτοιο, οπότε πας για σταντ που ακουμπάει το ψαλίδι από κάτω. Αν το κάνεις 2-3 φορές, θα δεις δεν είναι κάτι δύσκολο, θέλει όμως να είσαι λίγο προσεκτικός.

borgiriadis1
17/07/2022, 15:39
Εγώ ποτέ δεν το προσπάθησα μόνος μου.
Στην χειρότερη φωνάζω την γυναίκα μου να την κρατήσει ίσα από την δεξιά μεριά ώστε και να της φύγει από το βάρος να πατήσει στο Σταντ.

basilis_k6
17/07/2022, 16:44
βαζεις πρωτη και το τσουλάς μπροστα μεχρι να σκαλώσει και δένεις ενα μαντήλι στο εμπρός φρένο. ξυλο κατω απο το σταντ να έρθει σε ορθια θέση τοσο ωστε να μην πεφτει απο δεξια. βάζεις το σταντ πισω, μολις κλειδωσει στα διχαλα, ακομη και χωρις να εχεις κατεβασει το σταντ κατω απο τη ροδα, δεν μπορει να πεσει η μηχανη.

για να την κατεβασεις δένεις ενα μαντήλι στο εμπρός φρένο. ανοιγεις σταντ, χωρις τακο, ξυλο κτλ. κατεβάζεις τροχο κάτω αργα αργα χωρις να φύγει ομως το σταντ απο τα διχαλα. μολις ακουμπησει κατω ο πισω τροχος ασκεις πίεση στο σταντ προς τα κάτω για να μέινει κλειδωμένο μεσα στα διχαλα μονο με το δεξι χέρι και πας το σωμα σου στα αριστερα της μηχανής. πιάνεις το τιμονι με το δεξι και βγαζεις το σταντ με το αριστερο χέρι. το βαρος της ειναι ελαχιστο, την τραβας με το αριστερο σου χερι προς το κορμι σου και ακουμπας τη σελα στο μπουτι σου. ακομη και χωρις να την ακουμπησεις πανω σου, απλα θα πεσει λιγο αποτομα στο σταντ της.

οταν το κανεις ετσι 5-6 φορες θα μπορεις πλεον να το κανεις χωρις μαντηλια και κολπα. απλα με τα χερια σου απο τον κωλο της μηχανης.

motojojo
17/07/2022, 20:12
Εναλλακτικά υπάρχει και μια μικρή ράμπα με 2 ράουλα επάνω, όπου κάθεται η πίσω ρόδα και μπορείς να την περιστρέφεις με το χέρι. Η μηχανή κανονικά στο σταντ.

Καλή και προσιτή λύση αλλά μόνο για λίπανση της αλυσίδας που θες να περιστρέφεις τον πίσω τροχό.

doctoras
17/07/2022, 21:45
Δείτε και κάτι τέτοιο που είναι και εύκολα μεταφερόμενο

€ 27,10 54% Off | Portable Universal Motorcycle Stand Foldable Motorbike Rear Wheel Jack Lift Trail Stand with Handle Easy to Use for Steet Bike
https://a.aliexpress.com/_mKixGfU

Bowleno
18/07/2022, 00:53
Δείτε και κάτι τέτοιο που είναι και εύκολα μεταφερόμενο

€ 27,10 54% Off | Portable Universal Motorcycle Stand Foldable Motorbike Rear Wheel Jack Lift Trail Stand with Handle Easy to Use for Steet Bike
https://a.aliexpress.com/_mKixGfU

Άκρως ενδιαφέρον....

sapila racing
18/07/2022, 08:31
Άκρως ενδιαφέρον....

Εγω έχω σταντ για να τα σηκώνω αλλα για μικροδουλειές, πχ αλυσιδα κλπ δεν το βάζω και χρησιμοποιώ ενα μικρο υδραυλικό τροχήλατο γρύλο.
Ειναι πολυ ευκολο να τον προσαρμοσεις στο ψαλιδι η καπου αλλού στην δεξια πλευρά και να το σηκώνεις για να κανεις την δουλειά σου ευκολα.

NikosBu
13/06/2025, 10:04
Για να μην ανοίγω κι εγώ νέο θέμα άφησα το Tracer πάνω σε ένα σταντ πισω τροχού μάρκας GEKO που το αγόρασα γύρω στα 55€ με ικανότητα ανύψωσης 340 κιλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο λόγω στρατού. Εχω σίγουρα ένα άγχος επειδή θα στέκεται εκεί για κάνα 3 μηνο αλλά θέλω να πιστεύω πως δε θα βρω το μηχανάκι να κοιμάται στα πλάγια.

sanctusan
13/06/2025, 13:26
Δεν θα το βρει ξάπλα αλλά εγώ δεν θα το άφηνα πάνω σε σταντ τόσο καιρό.

Ο πλαγιοστάτης αποφορτίζει έστω και λίγο τις αναρτήσεις.
Το στάντ μεταφέρει όλο το φορτίο στις αναρτήσεις.

motojojo
13/06/2025, 13:58
Ξαπλα δεν θα πεσει ποτέ. Ουτε με κλωτσια δεν πεφτει.

Εγω θα ελεγα καλύτερα στο σταντ (αν δεν υπαρχει κεντρικο) παρα στο πλάι.

sanctusan
13/06/2025, 14:37
Ξαπλα δεν θα πεσει ποτέ. Ουτε με κλωτσια δεν πεφτει.

Εγω θα ελεγα καλύτερα στο σταντ (αν δεν υπαρχει κεντρικο) παρα στο πλάι.

Γιώργο δώσε μας και μια αιτιολογία, γιατί καλύτερα στο σταντ παρά στον πλαγιοστάτη;

doctoras
13/06/2025, 14:50
Το ιδανικό για τέτοια περίπτωση (μαζί με το σταντ πίσω τροχού) και ένα μπροστινού τροχού και είσαι full to full.

Γενικώς η όρθια θέση είναι προτιμητέα από την πλαϊνή λόγω αποφυγής συγκέντρωσης καθιζήσεων στην μια πλευρά(νερά,υγρά,λάδια).

Βέβαια οι 3 μήνες που θέλει ο φίλος δεν είναι τίποτα, αρκεί να είναι σε κλειστό ή στεγασμένο χώρο

motojojo
13/06/2025, 14:59
Όπως είπε ο δοκτορας, για τις επικαθίσεις.
Επίσης έχει ειπωθει ότι στο πλάγιο επιβαρυνεται λιγο παραπάνω η μια μπουκάλα σε σχέση με την άλλη.

Λεπτομέρειες όλα αυτά που αγγίζουν τα όρια του ψυχαναγκασμού. Στις δικες μου ψυχαναγκαστικες προτιμήσεις ταιριάζει καλύτερα το εντελώς όρθιο όπου όλες οι δυνάμεις είναι σε μια ισορροπία.

NikosBu
15/06/2025, 00:25
Το ιδανικό για τέτοια περίπτωση (μαζί με το σταντ πίσω τροχού) και ένα μπροστινού τροχού και είσαι full to full.

Γενικώς η όρθια θέση είναι προτιμητέα από την πλαϊνή λόγω αποφυγής συγκέντρωσης καθιζήσεων στην μια πλευρά(νερά,υγρά,λάδια).

Βέβαια οι 3 μήνες που θέλει ο φίλος δεν είναι τίποτα, αρκεί να είναι σε κλειστό ή στεγασμένο χώρο

Η μηχανή βρίσκεται σε πυλωτή μακριά από νερό υγρασία και ήλιο σκεπασμένη με κουκούλα. Θα μείνει κάνα 3 μηνο πάνω στο σταντ μέχρι να πάρουμε καμιά άδεια από το φανταρικο :cool: . Μετά θα ξαναμείνει για κάνα 2 μηνο πάνω μέχρι να πάρουμε και καμιά άλλη άδεια και με το καλό να έρθει η απόλυση:beer:

sanctusan
15/06/2025, 00:28
Το ιδανικό για τέτοια περίπτωση (μαζί με το σταντ πίσω τροχού) και ένα μπροστινού τροχού και είσαι full to full.

Γενικώς η όρθια θέση είναι προτιμητέα από την πλαϊνή λόγω αποφυγής συγκέντρωσης καθιζήσεων στην μια πλευρά(νερά,υγρά,λάδια).

Βέβαια οι 3 μήνες που θέλει ο φίλος δεν είναι τίποτα, αρκεί να είναι σε κλειστό ή στεγασμένο χώρο


Όπως είπε ο δοκτορας, για τις επικαθίσεις.
Επίσης έχει ειπωθει ότι στο πλάγιο επιβαρυνεται λιγο παραπάνω η μια μπουκάλα σε σχέση με την άλλη.

Λεπτομέρειες όλα αυτά που αγγίζουν τα όρια του ψυχαναγκασμού. Στις δικες μου ψυχαναγκαστικες προτιμήσεις ταιριάζει καλύτερα το εντελώς όρθιο όπου όλες οι δυνάμεις είναι σε μια ισορροπία.

Τώρα βγάζει νόημα αυτό που λέτε

doctoras
15/06/2025, 07:53
Η μηχανή βρίσκεται σε πυλωτή μακριά από νερό υγρασία και ήλιο σκεπασμένη με κουκούλα. Θα μείνει κάνα 3 μηνο πάνω στο σταντ μέχρι να πάρουμε καμιά άδεια από το φανταρικο :cool: . Μετά θα ξαναμείνει για κάνα 2 μηνο πάνω μέχρι να πάρουμε και καμιά άλλη άδεια και με το καλό να έρθει η απόλυση:beer:

όταν θα την καβαλας μετά απο διάστημα ακινησίας φρόντισε να βάζεις φρέσκια βενζίνη και να καταναλώνεις σε βόλτες ταξιδάκια το ρεζερβουάρ μέχρι να το γεμίσεις και να το αφήσεις παρκαρισμένο για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Bowleno
15/06/2025, 09:22
Η μηχανή βρίσκεται σε πυλωτή μακριά από νερό υγρασία και ήλιο σκεπασμένη με κουκούλα. Θα μείνει κάνα 3 μηνο πάνω στο σταντ μέχρι να πάρουμε καμιά άδεια από το φανταρικο :cool: . Μετά θα ξαναμείνει για κάνα 2 μηνο πάνω μέχρι να πάρουμε και καμιά άλλη άδεια και με το καλό να έρθει η απόλυση:beer:


Με το καλό η απόλυση! :beer:

NikosBu
15/06/2025, 11:48
όταν θα την καβαλας μετά απο διάστημα ακινησίας φρόντισε να βάζεις φρέσκια βενζίνη και να καταναλώνεις σε βόλτες ταξιδάκια το ρεζερβουάρ μέχρι να το γεμίσεις και να το αφήσεις παρκαρισμένο για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ευχαριστώ , κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί κι εγώ και το δούλευα μόνο 100αρα τις τελευταίες βδομαδες μέχρι να το βάλω στο σταντ. Το άφησα λίγο πάνω από τη μέση μετά από ένα ταξίδι που έκανα μέχρι το Αγρίνιο.Η μηχανή δούλευε ανέκαθεν μόνο 98 άρα η 100αρα. Να φανταστώ αυτό με τη φρέσκια βενζίνη πάει στο γεγονός ότι με τον καιρό χάνει τις ιδιότητες της μεσα στο ντεπόζιτο και μπορεί να βλάψει την τρόμπα βενζίνης και τα μπεκ;

NikosBu
15/06/2025, 11:49
Με το καλό η απόλυση! :beer:

Ευχαριστώ πολύ , είναι κάμποσα τα κου σου ακόμα πάντως :smokin:

doctoras
15/06/2025, 12:07
Να φανταστώ αυτό με τη φρέσκια βενζίνη πάει στο γεγονός ότι με τον καιρό χάνει τις ιδιότητες της μεσα στο ντεπόζιτο και μπορεί να βλάψει την τρόμπα βενζίνης και τα μπεκ;

Ακριβώς από 98 θα γίνει 89

motojojo
15/06/2025, 16:14
Υπάρχουν και συντηρητικά βενζίνης για περιπτωσεις αποθήκευσης.
Εγώ ένα τέτοιο έβαζα.

Bowleno
15/06/2025, 18:19
Ευχαριστώ πολύ , είναι κάμποσα τα κου σου ακόμα πάντως :smokin:


Όταν λέμε κου σου;
Δεν έκανα φαντάρος διότι μου είπαν, θα έσφαζα κανέναν εκεί μέσα......

motojojo
15/06/2025, 20:59
Όταν λέμε κου σου;
Δεν έκανα φαντάρος διότι μου είπαν, θα έσφαζα κανέναν εκεί μέσα......

Υποθέτω Και Σημερα

SONone
16/06/2025, 11:05
Υπάρχουν και συντηρητικά βενζίνης για περιπτωσεις αποθήκευσης.
Εγώ ένα τέτοιο έβαζα.

εμένα το συντηρητικό βενζίνης μου εκανε ζημία στο (μεταλλικο) ντεπόζιτο.

NikosBu
16/06/2025, 13:21
Υποθέτω Και Σημερα

Σωστός , σχετικά με τα συντηρητικά βενζίνης αλλά και γενικότερα με τα πρόσθετα λαδιού ή καυσίμου δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια χωρίς όμως να το έχω ψάξει πολύ συγκεκριμένα.

motojojo
16/06/2025, 13:32
Χρησιμοποιουσα ενα της motul παλιοτερα όταν την αποθηκευα για το χειμώνα, σκεπασμενη σε εξωτερικο χωρο. Δεν ειχα ποτέ κάποιο θέμα αν και ίσως πιο πολύ ψυχολογικό ήταν.

Αλλά πάντα με γεμάτο ρεζερβουαρ επειδή ήταν μεταλικο.

NikosBu
21/06/2025, 10:16
Ουσιαστικά δηλαδή αυτό το συντηρητικό προσπαθούσε να κρατήσει τα οκτάνια “ψηλά” ;

motojojo
21/06/2025, 10:38
Θεωρητικα εμποδίζει την οξειδωση και τη διάσπαση της βενζίνης.

NikosBu
26/06/2025, 00:23
Εχω ακούσει για αρκετά μεταλλικά ντεπόζιτα που τρυπούσανε από τέτοιους είδους συντηρητικά αλλά τα πλαστικά κρατούσαν καλά σε γενικές γραμμές

D3300
26/06/2025, 07:12
Σε μοτοσυκλέτα που αποθηκεύω αλλάζω ένα 80% του καυσίμου κάθε εξάμηνο, κουνάω τη μοτοσυκλέτα μια στο τόσο για να μην λιμνάζει η βενζίνη και γυρίζω το κλειδί στο ON για να δουλεύει έστω ελάχιστα η αντλία καυσίμου.
Συντηρητής μπαταρίας μια φορά το μήνα και είσαι κονιόρδος.
Συντηρητικά καυσίμου δεν έβαλα ποτέ.
Και φυσικά την βάζω να δουλέψει κάθε μήνα.