PDA

View Full Version : SUZUKI SV1000N - Φρεσκάρισμα



lospsi
08/05/2019, 09:12
Σε συνέχεια του προηγούμενου ποστ μου για την αγορά ενός σχετικά "παροπλισμένου" SV
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156759&page=2&highlight=%CE%BC%CE%BF%CF%87%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C

ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα σαν ημερολόγιο εργασιών, όπου θα παραθέτω τις εργασίες που κάνω, καθώς και απορίες/προβληματισμούς που έχω στην πορεία. Πολλές από τις εργασίες τις κάνω πρώτη φορά, με οδηγό το manual και πληροφορίες μέσω διαδικτύου.

Πάμε λοιπόν!

lospsi
08/05/2019, 09:26
Αρχικά, βγήκε το ντεπόζιτο και η τρόμπα. Το ντεπόζιτο στάλθηκε για πλαστικοποίηση και επιδιόρθωση των βαθουλωμάτων (το πλάκωσα και με ξύδι αλλά δεν έγινε δουλειά, μάλλον ζημιά...).
Η τρόμπα επίσης λύθηκε, πήρα κάποια ανταλλακτικά, καθαρίστηκε το φίλτρο μακράς διάρκειας ( εδώ το βίντεο που είδα https://www.youtube.com/watch?v=IpQMbOUG8bQ), ντύθηκαν με νέο θερμοσυστελλόμενο τα καλώδια (το ξύδι που έλεγα πιο πάνω τα αλλοίωσε!). Δυστυχώς εδώ υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα μιας και έχει σπάσει το ένα "αυτάκι" που κουμπώνει η μικρή σίτα. Το έβαλα έτσι μιας και η τρόμπα έχει σφικτή εφαρμογή στο καζανάκι ενώ για αλλαγή ούτε λόγος μιας και το φίλτρο της τρόμπας είναι πανάκριβο.
Λέτε να δημιουργηθεί πρόβλημα?

lospsi
08/05/2019, 09:35
Σειρά πήραν οι δαγκάνες.
Μπροστά ήταν σε κακή κατάσταση οπότε τις άνοιξα, πήρα τσιμούχες και ξεκίνησα την εγχείρηση. Προσεκτικά και με μελέτη αρκετών βίντεο στο νετ τις κατάφερα. Πίσω απλά την έβγαλα και την καθάρισα (ο πείρος από τα τακάκια δεν ξεβίδωνε με τίποτα οπότε τον άφησα για πιο μετά να ασχοληθώ μαζί του:mad:)
Επίσης αλλάχθηκαν υγρά φρένων και συμπλέκτη.

lospsi
08/05/2019, 09:39
Επίσης, πλύθηκε και λαδώθηκε το φίλτρο αέρα με το ειδικό κιτ της DNA

lospsi
08/05/2019, 09:52
Προς το παρόν οι προβληματισμοί μου είναι οι εξής:

- Εξαέρωση μπροστά. Πρόβλημα. Η μανέτα επιμένει να μην έχει σφίξει από την αρχική της διαδρομή. Σαν να τελειώνουν τα τακάκια και η μανέτα να πιάνει προς το τέλος της διαδρομής. Δρενάρει κανονικά όμως, τουλάχιστον στατικά. Έχω κάνει 2 φορές εξαέρωση, δεν βλέπω να βγαίνει αέρας (αν και χθες έβγαλε η μια δαγκάνα λίγο στο άσχετο). Θα επιμείνω λίγο ακόμα (έχω πιάσει την μανέτα με δεματικό μιας και διάβασα ότι βοηθάει) μιας και από τελείως άδειο σύστημα διάβασα ότι είναι μπελαλίδικη και βλέπουμε. Ίσως έπρεπε να κάνω αντίστροφη εξαέρωση? Εντωμεταξύ τα εμβολάκια μου φαίνεται ότι έχουν βγεί περισσότερο από την εξωτερική επιφάνεια της δισκόπλακας...Γίνεται αυτό? Η δισκόπλακα δεν καθορίζει το που θα πιάσουν τα τακάκια? Να έχω κάνει κάποια χαζομάρα με την συναρμολόγηση των δαγκανών? Τα τακάκια είναι καινούργια.
- Μπαταρία. Δεν γνωρίζω πότε είχε αλλαχθεί αλλά ήταν αφόρτιστη καιρό (κανά χρόνο, ίσως και λίγο παραπάνω). Έχει ζωή αν την φορτίσω ή να πάρω μια καινούργια?
- Πλύσιμο. Έχω βγάλει όλα τα πλαστικά και θέλω να την πλακώσω με πιεστικό, να φύγει όλη η σκόνη και η μάκα. Να αφήσω την μπαταρία πάνω ή όχι?

lospsi
08/05/2019, 09:56
Στα σκαριά είναι επίσης η αλλαγή του πίσω αμορτισέρ με ένα από GSXR (θα δώσει λίγο ύψος πίσω), όπου και θα γίνει ένας καθαρισμός και γρασάρισμα του μοχλικού. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα το επιχειρήσω εγώ ή θα το πάω σε μηχανικό. Έχω δει κάποια βίντεο που φαίνεται ότι δεν είναι τόσο δύσκολο, το γρασάρισμα με προβληματίζει...

Επίσης, όταν με το καλό το δουλέψω, θα ασχοληθώ λίγο παραπάνω με τα εμφανισιακά.
Αυτά

borgiriadis1
08/05/2019, 10:44
Καλά χιλιόμετρα μιας και δεν είχα προσέξει το άλλο ποστ. Για την μπαταρία εγώ θα δοκίμαζα πρώτα την φόρτιση. Δεν είναι απαραίτητο να έχει πεθάνει. Για τα τακάκια δεν γνωρίζω.

Dant3
08/05/2019, 12:15
Η τρομπα μια χαρα θα ειναι.Εχω κανει απειρες μοντες στη τρομπα και ακομα δουλευει.Παραγγειλε και φιλτρακια χαμηλης απο ebay για να εχεις,ειναι παμφθηνα.
Για τα φρενα,εκανες εξαερωση και απο τη τρομπα?εχει μια βιδα και εκει πανω.

lospsi
08/05/2019, 12:31
Για τα φρενα,εκανες εξαερωση και απο τη τρομπα?εχει μια βιδα και εκει πανω.
Που? Δεν νομίζω να έχει, δεν είναι ίδιες οι τρόμπες στο S και στο N. Δες φώτο


Τα αυτοκόλλητα στο ντεπόζιτο είναι πρόχειρη φαναρτζοδουλειά:D:lol::lol::lol::D

ΤάκηςΜπ
08/05/2019, 15:24
1)Δεν το λέω ειρωνικά,αλλά ποια διαδικασία ακολουθείς στην εξαέρωση;
2)99% είναι dead η μπαταρία σου.

lospsi
08/05/2019, 18:53
Την κλασσική. Πρεσαρισμα 2-3 φορές η μανέτα, κρατημένη και άνοιγμα στην βαλβίδα εξαέρωσης, κλείσιμο βαλβίδας, αφήνω μανέτα και ξανά από την αρχή.
Μόνο στην αρχη, στην μια δαγκάνα, έβαλα μια σύριγγα στο σωληνάκι, άνοιξα βαλβίδα και τράβηξα ώστε να φύγει ο αέρας πιο γρήγορα. Εννοείται πως προσέχω στο δοχείο να έχει υγρά.

GogosLux
08/05/2019, 19:00
Την κλασσική. Πρεσαρισμα 2-3 φορές η μανέτα, κρατημένη και άνοιγμα στην βαλβίδα εξαέρωσης, κλείσιμο βαλβίδας, αφήνω μανέτα και ξανά από την αρχή.
Μόνο στην αρχη, στην μια δαγκάνα, έβαλα μια σύριγγα στο σωληνάκι, άνοιξα βαλβίδα και τράβηξα ώστε να φύγει ο αέρας πιο γρήγορα. Εννοείται πως προσέχω στο δοχείο να έχει υγρά.

Καλή πατέντα είναι να πάρεις μια ανεπιστροφή βαλβίδα από υδραυλικά που έχει αστείο κόστος και να την βάλεις σε κάποιο σημείο στο σωληνάκι που κουμπώνεις επάνω στην δαγκάνα.

Με αυτό τον τροπο απλά πρεσάρεις και συμπληρώνεις υγρά χωρίς τον φόβο / ρίσκο να πάρει πάλι πίσω αέρα.
Εννοείται εφόσον είναι καλά στερεωμένο το σωληνάκι στην δαγκάνα

ΤάκηςΜπ
08/05/2019, 19:54
Την κλασσική. Πρεσαρισμα 2-3 φορές η μανέτα, κρατημένη και άνοιγμα στην βαλβίδα εξαέρωσης, κλείσιμο βαλβίδας, αφήνω μανέτα και ξανά από την αρχή.
Μόνο στην αρχη, στην μια δαγκάνα, έβαλα μια σύριγγα στο σωληνάκι, άνοιξα βαλβίδα και τράβηξα ώστε να φύγει ο αέρας πιο γρήγορα. Εννοείται πως προσέχω στο δοχείο να έχει υγρά.

Αυτό το κάνεις με το δοχείο ξεβιδωμένο έτσι;

GogosLux
08/05/2019, 21:03
Αυτό το κάνεις με το δοχείο ξεβιδωμένο έτσι;

Δεν έχει σημασία αλλά ναι το έχεις ανοιχτό για να συμπληρώνεις υγρά.

Απλά βάζεις το σωληνάκι με την ανεπιστροφη στην βαλβίδα της εξαέρωσης, ξεβιδώνεις βίδα και τρομπάρεις συμπληρώνοντας υγρά.

Η λογική είναι ότι αφού είναι βαλβίδα μιας κατεύθυνσης δεν κινδυνεύεις να πάρει πίσω αέρα.
Εγώ είχα αλλάξει δαγκάνες 1η φορά στην ζωή μου με την χρήση μιας τέτοιας βαλβίδας και είχε βγει τέλειο αποτέλεσμα χωρίς καλά καλά να καταλάβω τι έκανα :lol:

lospsi
08/05/2019, 21:36
@GogosLux
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και τι. Επειδή είμαι σκράπας με υδραυλικά, κάποια φώτο θα βοηθούσε!

lospsi
09/05/2019, 06:38
Για την κατάσταση της μπαταρίας, βρήκα αυτό το βίντεο που βοηθάει https://www.youtube.com/watch?v=y7PyYJGQOH8.
Φορτιστή και πολύμετρο έχω σπίτι (το πολύμετρο βέβαια δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ:D - ευτυχώς είδα στο βίντεο), οπότε θα της ρίξω μια φόρτιση, θα πάρω μετρήσεις για 2-3 μέρες και βλέπουμε.

sapila racing
09/05/2019, 10:23
- Πλύσιμο. Έχω βγάλει όλα τα πλαστικά και θέλω να την πλακώσω με πιεστικό, να φύγει όλη η σκόνη και η μάκα. Να αφήσω την μπαταρία πάνω ή όχι?

Δεν ειναι καλή ιδέα ασχέτως του αν η μπαταρία είναι πάνω στην μηχανή ή όχι.

borgiriadis1
09/05/2019, 10:37
Δεν ειναι καλή ιδέα ασχέτως του αν η μπαταρία είναι πάνω στην μηχανή ή όχι.

Αυτο γτ? Κ εγω με πιεστικο πλενω απο παντα ολα μου τα μηχανακια κ δεν ειχα θεμα. Φανταζομαιι δεν εννοει επαγγελματικο πιεστικο να φυγει κ το χρωμα μαζι. Α το πιστικο μακρυα απο το ψυγειο. Χαλανε οι περσιδες.

lospsi
09/05/2019, 10:38
Δεν ειναι καλή ιδέα ασχέτως του αν η μπαταρία είναι πάνω στην μηχανή ή όχι.

Γιατί το λές αυτό? Έχεις κάποια εμπειρία? Ακόμα και αν το αφήσω μετά μέρες να φύγει κάθε ίχνος υγρασίας?

Anritsu
09/05/2019, 10:49
@GogosLux
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και τι. Επειδή είμαι σκράπας με υδραυλικά, κάποια φώτο θα βοηθούσε!

Το κάνουν πολλοί . Στην βαλβίδα εξαγωγής εξαέρωσης που είναι στην δαγκάνα (εκεί που βγαίνει αρχικά το βρώμικο ζουμι, με σωληνάκι κατάλληλο προσαρμόζεις το ανεπίστροφο με φορά από την δαγκάνα προς το δοχείο που μαζευτείς το υγρό . Ξεκινάς τρομπάρισμα μέχρι να φύγει όλο το βρώμικο και ο αέρας στο κύκλωμα . Ιδιαίτερο βολικό σε αυτοκίνητο αν δεν έχεις δεύτερο άτομο .

DoctoR_k6
09/05/2019, 11:20
@GogosLux
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και τι. Επειδή είμαι σκράπας με υδραυλικά, κάποια φώτο θα βοηθούσε!

Διαβασε εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130964&page=2&p=2984299&viewfull=1#post2984299).

sapila racing
09/05/2019, 12:30
Δεν ειναι καλή ιδέα ασχέτως του αν η μπαταρία είναι πάνω στην μηχανή ή όχι.


Αυτο γτ? Κ εγω με πιεστικο πλενω απο παντα ολα μου τα μηχανακια κ δεν ειχα θεμα. Φανταζομαιι δεν εννοει επαγγελματικο πιεστικο να φυγει κ το χρωμα μαζι. Α το πιστικο μακρυα απο το ψυγειο. Χαλανε οι περσιδες.


Γιατί το λές αυτό? Έχεις κάποια εμπειρία? Ακόμα και αν το αφήσω μετά μέρες να φύγει κάθε ίχνος υγρασίας?

Το πλύσιμο της μοτο με πιεστικό θέλει προσοχή ακόμα και όταν η μοτο έχει όλο το κουστούμι της. Κυρίως προσοχή θέλει στα όργανα, αλλά και σε άλλα σημεία.
Οταν το κουστούμι λείπει πολλές φίσες, ηλεκτρικά εξαρτήματα, ECU κλπ που είναι διάσπαρτα στην μοτο είναι τελείως εκτεθειμένα.
Δεν θέλουμε να μπεί νερό σε φίσες ηλεκτρικών κλπ, άρα πως θα το πλύνεις όλο με το πιεστικό με ασφάλεια ενώ το έχεις γδυμένο?

GogosLux
09/05/2019, 13:40
@GogosLux
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και τι. Επειδή είμαι σκράπας με υδραυλικά, κάποια φώτο θα βοηθούσε!


Το κάνουν πολλοί . Στην βαλβίδα εξαγωγής εξαέρωσης που είναι στην δαγκάνα (εκεί που βγαίνει αρχικά το βρώμικο ζουμι, με σωληνάκι κατάλληλο προσαρμόζεις το ανεπίστροφο με φορά από την δαγκάνα προς το δοχείο που μαζευτείς το υγρό . Ξεκινάς τρομπάρισμα μέχρι να φύγει όλο το βρώμικο και ο αέρας στο κύκλωμα . Ιδιαίτερο βολικό σε αυτοκίνητο αν δεν έχεις δεύτερο άτομο .

Αργια γαρ σημερα κατεβηκα να αλλαγω καπακι βαλβίδων στο mini και την βρηκα μιας και τελευταία φορα τηνν ειχα χρησιμοποιήσει πριν πολλαααααα χρονια

406685

Και εδω που δείχνει την φορά

406686


Την ειχα παρει στην Μεσογειων κοντα στην ΕΡΤ Αγιας Παρασκευης αλλα θεωρώ οτι καθε καλο μαγαζι με υδραυλικά εχει απεπίστροφες βαλβίδες

toyar
09/05/2019, 14:40
Μαγαζί με βιομηχανικά μάλλον.....

ΤάκηςΜπ
09/05/2019, 17:18
Δεν έχει σημασία αλλά ναι το έχεις ανοιχτό για να συμπληρώνεις υγρά.

Απλά βάζεις το σωληνάκι με την ανεπιστροφη στην βαλβίδα της εξαέρωσης, ξεβιδώνεις βίδα και τρομπάρεις συμπληρώνοντας υγρά.

Η λογική είναι ότι αφού είναι βαλβίδα μιας κατεύθυνσης δεν κινδυνεύεις να πάρει πίσω αέρα.
Εγώ είχα αλλάξει δαγκάνες 1η φορά στην ζωή μου με την χρήση μιας τέτοιας βαλβίδας και είχε βγει τέλειο αποτέλεσμα χωρίς καλά καλά να καταλάβω τι έκανα :lol:

Την γνωρίζω την διαδικασία. Απλά ρωτάω γιατί αν έχεις το προστατευτικο από πάνω (αυτό που είναι από καουτσούκ αν δεν κάνω λάθος) δεν εξαερωνεται το σύστημα.

GogosLux
09/05/2019, 18:43
Την γνωρίζω την διαδικασία. Απλά ρωτάω γιατί αν έχεις το προστατευτικο από πάνω (αυτό που είναι από καουτσούκ αν δεν κάνω λάθος) δεν εξαερωνεται το σύστημα.

Ναι χωρις το καπακι και το καουτσουκ του δοχείου υγρών.

Εγω αναρωτιέμαι αν ΑΡΑΓΕ για να κανεις αλλαγη υγρών σε μηχανάκι με abs πρεπει να δουλευει ο κινητήρας για να κυκλοφορεί τα υγρά και μεσα στην μοναδα.

borgiriadis1
10/05/2019, 11:56
Το πλύσιμο της μοτο με πιεστικό θέλει προσοχή ακόμα και όταν η μοτο έχει όλο το κουστούμι της. Κυρίως προσοχή θέλει στα όργανα, αλλά και σε άλλα σημεία.
Οταν το κουστούμι λείπει πολλές φίσες, ηλεκτρικά εξαρτήματα, ECU κλπ που είναι διάσπαρτα στην μοτο είναι τελείως εκτεθειμένα.
Δεν θέλουμε να μπεί νερό σε φίσες ηλεκτρικών κλπ, άρα πως θα το πλύνεις όλο με το πιεστικό με ασφάλεια ενώ το έχεις γδυμένο?

Συγνώμη δεν κατάλαβα οτι θα την πλύνει χωρίς το κουστούμι. Σκέφτηκα οτι αφού το ντύσει θα το πλύνει. Ναι έτσι δεν θα έριχνα καν νερό με την πλεξούδα και όλες τις φίσες στο έλεος του νερού.

lospsi
12/05/2019, 13:03
Λοιπόν κύριοι, τα φώτα σας.

Έβαλα βενζίνη, έβαλα νέα μπαταρία. Διακόπτης οκ, καντράν οκ, η αντλία ακούγεται (όχι πολυ βέβαια, δεν μπορώ να ξέρω αν δουλεύει σωστά), μιζάρει, γυρνάει το μοτέρ, ΔΕΝ παίρνει μπρος.

Τι μπορώ να κοιτάξω από μόνος μου πριν την πάω σε μηχανικό? Ξέρω ότι οι τηλεδιαγνώσεις δεν ειναι ιδανικές αλλά θέλω να το προσπαθήσω πριν παραδώσω τα όπλα.
Μπουζί? Να μην δουλεύει σωστά η τρόμπα βενζίνης?

toyar
12/05/2019, 13:08
ποσο καιρο εχει να δουλεψει;
οταν αφεθηκε δουλευε;

lospsi
12/05/2019, 13:23
ποσο καιρο εχει να δουλεψει;
οταν αφεθηκε δουλευε;

Κάνα χρόνο. Δούλευε.

νεοσσός
12/05/2019, 13:32
Το πλύσιμο της μοτο με πιεστικό θέλει προσοχή ακόμα και όταν η μοτο έχει όλο το κουστούμι της. Κυρίως προσοχή θέλει στα όργανα, αλλά και σε άλλα σημεία.
Οταν το κουστούμι λείπει πολλές φίσες, ηλεκτρικά εξαρτήματα, ECU κλπ που είναι διάσπαρτα στην μοτο είναι τελείως εκτεθειμένα.
Δεν θέλουμε να μπεί νερό σε φίσες ηλεκτρικών κλπ, άρα πως θα το πλύνεις όλο με το πιεστικό με ασφάλεια ενώ το έχεις γδυμένο?
Με πλύσιμο με το πιεστικό, πέρα από τα ενδεχόμενα που αναφέρει ο sapila racing, εγκυμονεί ο κίνδυνος να περάσει και να παγιδευτεί νερό μέσα σε ρουλεμάν και άλλα σημεία που είναι "ημιστεγανοποιημένα", με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οξειδώσεις. Μηχανικοί αναφέρουν ότι έρχονται αντιμέτωποι με πεντακάθαρες μοτοσυκλέτες που έχουν οξειδωμένα ρουλεμάν τροχών και άλλα εσωτερικά σημεία, εξαιτίας των πιεστικών νερού.

Η δική μου πρόταση είναι βρεγμένο πανί και στην ανάγκη νερό με ελάχιστη πίεση, αν η μοτοσυκλέτα έχει μαζέψει πολλή βρωμιά σε κάποια σημεία. Το πιεστικό είναι η ταχύτερη λύση, αλλά αν πραγματικά θέλεις να προσέξεις τη μοτοσυκλέτα σου, πρέπει να το αποφύγεις και να ακολουθείς την αργή και δύσκολη οδό. Είναι καλύτερο να μην την καθαρίσεις, αν δεν έχεις το χρόνο να το κάνεις σωστά.

toyar
12/05/2019, 13:35
το ευκολο ειναι να ελεχθει αν υπαρχει σπινθηρας κατα το μιζαρισμα
το επομενο αν τα μπεκ ψεκαζουν

lospsi
14/05/2019, 12:49
Χθες το βράδυ, χαζεύοντας στο youtube βιντεάκια βρήκα ένα που ακούγεται τρόμπα βενζίνης σε ένα SV πριν πάρει μπροστά. Δυστυχώς στο δικό μου δεν ακούγεται έτσι, με ψιλοέτρωγε που δεν ακουγόταν πολύ αλλά δεν την είχα ακούσει νωρίτερα και δεν είχα μέτρο σύγκρισης. Τώρα, έκανα κάποια πατάτα στο φτιάξιμο? Φταίει το σπασμένο "αυτάκι" που δεν κρατάει καλά την σίτα? Την έβγαλα και θα την πάω σε μάστορα να την ελέγξει.

Υπόψην, δεν την έπλυνα τελικά όπως έλεγα.

borgiriadis1
14/05/2019, 16:09
Χθες το βράδυ, χαζεύοντας στο youtube βιντεάκια βρήκα ένα που ακούγεται τρόμπα βενζίνης σε ένα SV πριν πάρει μπροστά. Δυστυχώς στο δικό μου δεν ακούγεται έτσι, με ψιλοέτρωγε που δεν ακουγόταν πολύ αλλά δεν την είχα ακούσει νωρίτερα και δεν είχα μέτρο σύγκρισης. Τώρα, έκανα κάποια πατάτα στο φτιάξιμο? Φταίει το σπασμένο "αυτάκι" που δεν κρατάει καλά την σίτα? Την έβγαλα και θα την πάω σε μάστορα να την ελέγξει.

Υπόψην, δεν την έπλυνα τελικά όπως έλεγα.

Τι εννοείς δεν ακούγετε? Δεν κάνει τσεκ? Δούλευε πριν?

lospsi
18/05/2019, 14:37
Update:
Τελικά δεν δούλευε το μοτεράκι της τρόμπας... Το αλλάξαμε και προχωράμε. Περίπου δηλαδή γιατί χάθηκε το γκρι κλιπ στο "τσουτσούνι" της τρόμπας που κουμπώνει ο ταχυσύνδεσμος βενζίνης. Ελπίζω να το δίνει η Σουζούκι σαν ανταλλαγή και να μην κάνει κάνα 50αρικο...
Κατά τα άλλα, άλλαξα λάδια (motul 7100) και φίλτρο. Επίσης, δεν κρατήθηκα και έδωσα το ρεζερβουάρ για βάψιμο... Ξεφεύγω λίγο στα χρήματα αλλά δεν μου άρεσε όπως το πήρα από το φούσκωμα. Για πείτε βρε παιδιά τιμή για βάψιμο ρεζερβουάρ (μονόχρωμο ασημί διπλής) για να δω αν μου ζήτησε πολλά αυτός που το έδωσα.

p@nos
18/05/2019, 15:16
μεχρι 100ε αμα κανει καλη δουλεια ειναι οκ...αμα σου ζητησε παραπανω, ισως ειναι πολλα

lospsi
19/05/2019, 15:58
μεχρι 100ε αμα κανει καλη δουλεια ειναι οκ...αμα σου ζητησε παραπανω, ισως ειναι πολλα
150€ μου είπε. Μάλλον πολλά ε?

p@nos
19/05/2019, 16:46
150€ μου είπε. Μάλλον πολλά ε?

για ενα ντεπόζιτο νομιζω ειναι πολλα....αλλα εχω και καιρο να στειλω πραγματα για βαψιμο

lospsi
19/05/2019, 18:43
για ενα ντεπόζιτο νομιζω ειναι πολλα....αλλα εχω και καιρο να στειλω πραγματα για βαψιμο

Έτσι είμαι και εγώ, έχω πολύ καιρό να δώσω πράγματα για βάψιμο και δεν ξέρω τι παίζει από τιμές..

Coyote.V
19/05/2019, 19:49
Με πλύσιμο με το πιεστικό, πέρα από τα ενδεχόμενα που αναφέρει ο sapila racing, εγκυμονεί ο κίνδυνος να περάσει και να παγιδευτεί νερό μέσα σε ρουλεμάν και άλλα σημεία που είναι "ημιστεγανοποιημένα", με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οξειδώσεις. Μηχανικοί αναφέρουν ότι έρχονται αντιμέτωποι με πεντακάθαρες μοτοσυκλέτες που έχουν οξειδωμένα ρουλεμάν τροχών και άλλα εσωτερικά σημεία, εξαιτίας των πιεστικών νερού.

Η δική μου πρόταση είναι βρεγμένο πανί και στην ανάγκη νερό με ελάχιστη πίεση, αν η μοτοσυκλέτα έχει μαζέψει πολλή βρωμιά σε κάποια σημεία. Το πιεστικό είναι η ταχύτερη λύση, αλλά αν πραγματικά θέλεις να προσέξεις τη μοτοσυκλέτα σου, πρέπει να το αποφύγεις και να ακολουθείς την αργή και δύσκολη οδό. Είναι καλύτερο να μην την καθαρίσεις, αν δεν έχεις το χρόνο να το κάνεις σωστά.

Την μεγάλη ζημιά δεν την κάνει το πιεστικό αλλά τα καθαριστικά που καθαρίζουν τα λάδια, αυτά εισχωρούν και καταστρέφουν την λίπανση. Με μαλακό σαπούνι και πίεση μακρυά από τσιμούχες άξονα δεν υπάρχει πρόβλημα.

lospsi
10/06/2019, 06:50
Το SV αναζωογονήθηκε και δουλεύει. Έγινε και το σχετικό τεστ στα Μέγαρα χθες. Δυστυχώς δεν μου κάνει κλικ (και αυτό). Λίγο μη καυλωτικό για πίστα (προς τιμήν του βέβαια, όσο ήθελα/μπορούσα με ασφάλεια να πάω, πήγε χωρίς να διαμαρτυρηθεί), όχι τόσο άνετο για δρόμο για τα κυβικά μου. Το βάζω μια αγγελία εδώ να υπάρχει και βλέπουμε. Ωραία περιπέτεια πάντως το να επιχειρήσω μόνος μου κάποια πράγματα.