PDA

View Full Version : Benelli 250 - Βλάβη και πονηρός μηχανικός



Nouki
14/05/2019, 21:35
Καλησπέρα
Αγόρασα καινούριο το Benelli 250 πέρισυ τον Ιούλιο.
Κάποια στιγμή, σταμάτησε να παίρνει μπρος με ταχύτητα.
Το πάω στο εξουσιοδοτημένο service, το φτιάχνει. Μετά απο λίγο ξαναχαλάει, το ξαναφτιάχνει.
Μετά απο λίγο ξαναχαλάει, το ξαναφτιάχνει. Για να μη τα πολυλέω, αυτό εγινε καμια δεκαριά φορές (και το μηχανάκι δεν έχει κλείσει ούτε χρόνο ακόμα).

Τώρα μου παρουσίασε και ένα άλλο πρόβλημα.
Κάθε φορά που ξεκινάω, στην πρώτη στάση που θα κάνω (πχ στο φανάρι) μου σβήνει.
Και φυσικά, πάλι εχει χαλάσει το σύστημα να παίρνει μπρος με ταχύτητα.
Δηλαδή, σταματάω σε φανάρι, σβήνει και κατεβάζω νεκρά για να πάρει μπρος. Καθε μέρα η ίδια δουλειά.

Αφού λοιπόν παίρνω το μηχανικό (ο θεός να τον κάνει) και του λέω τα καθέκαστα, τι μου λέει...;;;
"Έχει φτάσει η ώρα για το service... και το μηχανάκι έχει απορρυθμιστεί... γι'αυτό κάνει νερά"

Δηλαδή πόσο πονηρός μπορεί να είναι και πόσο μπορεί να υποτιμά τη νοημοσύνη μου για να πει κάτι τέτοιο?

Anyway, το συγκεκριμένο συνεργείο είναι στη Μιχαλακοπούλου και φυσικά δε θα ξαναπατήσω το πόδι μου.
Αν εχετε δοκιμάσει κάποιον από τα εξουσιοδοτημένα της Benelli (και πιστευετε οτι είναι καλός), παρακαλώ προτείνετε :)

telegonos
14/05/2019, 21:49
Με νεκρά, θέλει συμπλέκτη πατημένο, για να πάρει μπροστά; Ή με νεκρά ΔΕΝ θέλει συμπλέκτη;

Nouki
14/05/2019, 22:05
Ο κατασκευαστής λέει να γίνετε με πατημένο συμπλέκτη η εκκίνηση.
Παρόλα αυτά, με και χωρίς πατημένο συμπλέκτη, παίρνει κανονικά (με νεκρά).
Εγω το πατάω πάντως.

telegonos
14/05/2019, 22:16
Ε τότε, αυτό που χαλάει, είναι το αισθητηράκι, στην βάση της μανέτας του συμπλέκτη.

Μια ηλεκτρική επαφή είναι, κύκλωμα ανοικτό όταν δεν πατάς συμπλέκτη, κύκλωμα κλειστό όταν πατάς μανέτα.

Το διακοπτάκι αυτό, κάτι που είναι κινέζικης προδιαγραφής, κάτι που μπορεί να βρώμισε-οξειδώθηκε η επαφή, δεν κάνει επαφή καλά, και για αυτό δεν σου παίρνει μπροστά με ταχύτητα: δεν στέλνει ποτέ την πληροφορία ότι έχεις πατήσει συμπλέκτη, και ως ωφείλει, δεν εκκινεί.

Ο μάστορας, εικάζω εξ εμπειρίας, βαριέται να το αλλάξει, να κάνει παραγγελία το ανταλλακτικό κ.ο.κ. και απλά καθαρίζει απέξω-απέξω με κανά σπρέι ηλεκτρικών επαφών το υπάρχον αισθητηράκι, για αυτό και ξαναχαλάει.

Βγάλτο, λύστο, καθάρισε την επαφή σωστά, δέστο, έτοιμο. Ή παρήγγειλε καινούριο και άλλαξέ το.

Nouki
14/05/2019, 22:29
Έχω προσπαθήσει μερικές φορές να το κάνω μόνη μου αλλα χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Μάλλον το τελευταίο θα κάνω γιατί δε τη βλέπω πολύ σόι τη μανέτα του συμπλέκτη.
Το βασικότερο πρόβλημα όμως είναι το σβήσιμο σε στάση. Δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλα μάλλον όχι.
Ελπίζω να βρω όμως ένα σωστό μηχανικό γιατί και γω δεν έχω πολύ εμπειρία με τα μηχανολογικά.

SONone
14/05/2019, 22:35
αγορασες καινουργιο και δεν το πηγαινες σε εξουσιοδοτημενο?

Nouki
14/05/2019, 22:37
Σε εξουσιοδοτημένο το πηγαίνω. Αλλιώς πάει η εγγύηση...
Αλλα θέλω να βρω άλλο εξουσιοδοτημένο με σωστούς μηχανικούς

SONone
14/05/2019, 22:39
οκ. να πας και στον αντιπρωσοπο και να του τριξεις τα δοντια οτι θα .. θα ... θα.... γιατι εχεις παει 100 φορες για το ιδιο προβλημα και ο ταδε κοροϊδεύετε.

DRAKONET
15/05/2019, 16:20
περνουν μπροστα πλεον οι μοτοσυκλετες που εχουν κουμπωμενη ταχυτητα....
χωρις να πατας συμπλεκτη???
θελω να το δω αυτο !!

vaska
15/05/2019, 17:58
Ε τότε, αυτό που χαλάει, είναι το αισθητηράκι, στην βάση της μανέτας του συμπλέκτη.

Μια ηλεκτρική επαφή είναι, κύκλωμα ανοικτό όταν δεν πατάς συμπλέκτη, κύκλωμα κλειστό όταν πατάς μανέτα.

Το διακοπτάκι αυτό, κάτι που είναι κινέζικης προδιαγραφής, κάτι που μπορεί να βρώμισε-οξειδώθηκε η επαφή, δεν κάνει επαφή καλά, και για αυτό δεν σου παίρνει μπροστά με ταχύτητα: δεν στέλνει ποτέ την πληροφορία ότι έχεις πατήσει συμπλέκτη, και ως ωφείλει, δεν εκκινεί.

Ο μάστορας, εικάζω εξ εμπειρίας, βαριέται να το αλλάξει, να κάνει παραγγελία το ανταλλακτικό κ.ο.κ. και απλά καθαρίζει απέξω-απέξω με κανά σπρέι ηλεκτρικών επαφών το υπάρχον αισθητηράκι, για αυτό και ξαναχαλάει.

Βγάλτο, λύστο, καθάρισε την επαφή σωστά, δέστο, έτοιμο. Ή παρήγγειλε καινούριο και άλλαξέ το.

Συνήθως αυτοί οι διακόπτες έχουν ένα έλασμα μέσα που κάνει την επαφή. Αυτό είναι που χαλάει και όσες φορές κι αν το στραβώσεις, θα δουλέψει για λίγο και μετά πάλι θα έχει πρόβλημα. Καινούριο διακόπτη να ζητήσει να της βάλουν αλλά αν υπάρχει θέμα κακής κατασκευής ή αστοχίας του μανίσιου διακόπτη, πάλι πρόβλημα θα έχει σε λίγο καιρό. Όπως και να 'χει πάντως να απευθυνθεί στην αντιπροσωπεία.

Nouki
15/05/2019, 20:23
περνουν μπροστα πλεον οι μοτοσυκλετες που εχουν κουμπωμενη ταχυτητα....
χωρις να πατας συμπλεκτη???
θελω να το δω αυτο !!

Με ταχύτητα κουμπωμένη εννοείτε πατας συμπλέκτη.

Στο παραπάνω σχόλιο που διάβασες αναφερόμουν στη νεκρά.

o teos
15/05/2019, 20:38
Ολο το μοτο ειναι κινεζικης προδιαγραφης...ναφ σεντ...το πας στο μαστορα και ελπιζεις να ειναι κατι απλο...:cool:

Nouki
15/05/2019, 20:48
Ολο το μοτο ειναι κινεζικης προδιαγραφης...ναφ σεντ...το πας στο μαστορα και ελπιζεις να ειναι κατι απλο...:cool:

κινεζική προέλευση, ιταλική τιμή, έλληνας μηχανικός...
τα πιάσαμε πάλι τα λεφτά μας

telegonos
15/05/2019, 21:00
Υπάρχει και μια άλλη ''βαρβαρη'' λύση, αλλά έχει μια παρενέργεια.

Μπορείς να καταργήσεις το διακοπτάκι, και να ενώσεις σε μόνιμη επαφή τους ακροδέκτες του.

Έτσι το σύστημα θα νομίζει ότι έχει μόνιμα πατημένο τον συμπλέκτη και θα εκκινεί πάντα με ταχύτητα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παρενέργεια είναι, ότι άμα ξεχαστείς, και ΜΕ ταχύτητα μέσα, πατήσεις κατά λάθος μιζιά, ΧΩΡΙΣ να πατάς συμπλέκτη, η μηχανή θα προσπαθήσει να κινηθεί μπροστά, και ενδεχομένως να πέσει ή να γίνει άλλη ζημειά. Πάντα, όταν καταργούμε ένα σύστημα ασφαλείας, πρέπει εμείς μετά, να αναλάβουμε την δουλειά του.