View Full Version : Πατέντα της Honda για μεταβλητή θέση οδήγησης
lleonidas
19/05/2019, 14:46
Η Honda μελετάει ένα σύστημα το οποίο μεταβάλλει τη θέση οδήγησης, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού, με παρεμβάσεις στο τιμόνι και τα καλάμια.Παρέχει δηλαδή στον αναβάτη τη δυνατότητα να έχει μια μοτοσυκλέτα 2 σε 1.
Εδώ (https://www.cycleworld.com/hondas-variable-riding-position-patent) και εδώ (https://www.motociclismo.it/honda-studia-moto-posizione-guida-variabile-72643) οι τεχνικές λεπτομέρειες της πατέντας η οποία εφαρμόστηκε αρχικά σε ένα cbr1000rr fireblade.
Αν τελικά προχωρήσει, πόσο θα κοστίζει και θα είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, του τύπου "με το πάτημα ενός κουμπιού"...οεο;
Coyote.V
19/05/2019, 15:54
Ανεβοκατεβαίνει το τιμόνι και η ζελατίνα, δηλαδή ένα τρανσφόρμερ SS σε ST. Καλό δεν λέω, όταν κουράζεσαι σε κανένα ταξίδι αλλάζεις θέση.
τα ςς εχουν γινει τοσο αβολα που πραγματικα πλεον δεν εχουν νοημα υπαρξης για οτιδηποτε αλλο εκτος πιστας...απορω γιατι εχουν φωτα ακομα...
το θεμα ειναι οτι υπαρχει πλεον ελεω μεγκα ονοφφ μεγαλη ελλειψη σε πραγματικα καλα sport touring ...τα οποια συνδιαζουν την σπορ οδηγηση ενος κλιπονατου με φυσιολογικα επιπεδα ανεσης
τα ςς εχουν γινει τοσο αβολα που πραγματικα πλεον δεν εχουν νοημα υπαρξης για οτιδηποτε αλλο εκτος πιστας...απορω γιατι εχουν φωτα ακομα...
Για εμάς και αυτούς που θυσιάζουν την βολέψη τους για αυτά που προσφέρουν τα SS και δε τα προσφέρει κανένας άλλος τύπος μηχανής....αν οδηγας και κάθεσαι σωστά σε SS μια χαρά είναι τα κλιπ ον απ όλες τις μεριές και απόψεις...τα καθαρόαιμα SS πάντα ήταν άβολα και πάντα θα είναι για ανθρώπους που τα παίρνουν να πάνε για καφέ την Κυριακή πλατεία Αγίας ειρήνης και μπουρναζι και εκδρομή με ρυθμούς των 80 χλμ χαζεύοντας τις παπαρούνες.........Κατά πάσα πιθανότητα οι ίδιοι αν ανεβάσουν ρυθμό με τα συγκεκριμένα μηχανάκια θα τις χαζεύουν από πολύ πολύ κοντά....:rolleyes:
Αφήστε τα SS στην ησυχία τους...κοντεύουν να γίνουν είδος προς εξαφάνιση γιατί έχουμε γεμίσει βολεψομηχανακια;)
Για εμάς και αυτούς που θυσιάζουν την βολέψη τους για αυτά που προσφέρουν τα SS και δε τα προσφέρει κανένας άλλος τύπος μηχανής....αν οδηγας και κάθεσαι σωστά σε SS μια χαρά είναι τα κλιπ ον απ όλες τις μεριές και απόψεις...τα καθαρόαιμα SS πάντα ήταν άβολα και πάντα θα είναι για ανθρώπους που τα παίρνουν να πάνε για καφέ την Κυριακή πλατεία Αγίας ειρήνης και μπουρναζι και εκδρομή με ρυθμούς των 80 χλμ χαζεύοντας τις παπαρούνες.........Κατά πάσα πιθανότητα οι ίδιοι αν ανεβάσουν ρυθμό με τα συγκεκριμένα μηχανάκια θα τις χαζεύουν από πολύ πολύ κοντά....:rolleyes:
Αφήστε τα SS στην ησυχία τους...κοντεύουν να γίνουν είδος προς εξαφάνιση γιατί έχουμε γεμίσει βολεψομηχανακια;)
τι εννοεις αν οδηγας και καθεσαι σωστα σε ενα ςς και επισης τι προσφερει ενα ςς αυτη τη στιγμη που δε μπορει να προσφερει ενα οποιοδηποτε γυμνο 1000αρι με 10 φορες περισσοτερη ανεση πλην αεροπροστασιας...επισης τα σσ απο αβολα γινανε τα τελευταια χρονια απλα μη οδηγησιμα...ολα τα ςς της δεκαετιας του 90 και αρχες 2000 ειναι σχεδον σαν τουρινγκ μπροστα στα σημερινα...
εγω ομως δεν ειπα τα ςς να καταργηθουν, ειπα οτι δεν υπαρχουν αξιοπρεπεις λυσεις σπορτουρινγκ πλεον...η για να ακριβολογουμε ειναι ελαχιστες
τι εννοεις αν οδηγας και καθεσαι σωστα σε ενα ςς και επισης τι προσφερει ενα ςς αυτη τη στιγμη που δε μπορει να προσφερει ενα οποιοδηποτε γυμνο 1000αρι με 10 φορες περισσοτερη ανεση πλην αεροπροστασιας...επισης τα σσ απο αβολα γινανε τα τελευταια χρονια απλα μη οδηγησιμα...ολα τα ςς της δεκαετιας του 90 και αρχες 2000 ειναι σχεδον σαν τουρινγκ μπροστα στα σημερινα...
εγω ομως δεν ειπα τα ςς να καταργηθουν, ειπα οτι δεν υπαρχουν αξιοπρεπεις λυσεις σπορτουρινγκ πλεον...η για να ακριβολογουμε ειναι ελαχιστες
Oτι ακριβως λεω.τα SS θελουν συγκεκριμενο τροπο οδηγησης και θεση πανω τους ωστε να τα οδηγας σωστα και σχετικα "ξεκουραστα"..αν δεν ξερεις τι προσφερει ενα ss σε στησιμο και εξοπλισμο σε σχεση με ενα γυμνο 1000αρι τοτε ρωτα καποιον απ αυτους με τα γυμνα 1000αρια που βαζουν κλιπον κατεβαζουν τιμονοπλακες βαζουν προσθηκες στο αμορτισερ για να σηκωθει και παει λεγοντας....
... τα καθαρόαιμα SS ... πάντα θα είναι για ανθρώπους που τα παίρνουν να πάνε ... εκδρομή με ρυθμούς των 80 χλμ χαζεύοντας τις παπαρούνες...
Αυτά γράφεις και με βάζεις σε πειρασμό να πάρω ένα. :p
Αυτά γράφεις και με βάζεις σε πειρασμό να πάρω ένα. :p
:bawl::bawl:
Είδος προς εξαφάνιση τα ss...Χμμ,ναι...Στο ελλαδιστάν ίσως...
Αυτά γράφεις και με βάζεις σε πειρασμό να πάρω ένα. :p
Υποπτεύομαι θέματα με τις παπαρούνες...:lol:
Oτι ακριβως λεω.τα SS θελουν συγκεκριμενο τροπο οδηγησης και θεση πανω τους ωστε να τα οδηγας σωστα και σχετικα "ξεκουραστα"..αν δεν ξερεις τι προσφερει ενα ss σε στησιμο και εξοπλισμο σε σχεση με ενα γυμνο 1000αρι τοτε ρωτα καποιον απ αυτους με τα γυμνα 1000αρια που βαζουν κλιπον κατεβαζουν τιμονοπλακες βαζουν προσθηκες στο αμορτισερ για να σηκωθει και παει λεγοντας....
τα ςς θελουν πιστα για να οδηγηθουν....πουθενα αλλου δε μπορεις να τα οδηγησεις ''οπως πρεπει'' οπως λες, χωρις να πας με την ταυτοτητα στο στομα και σαν δημοσιος κινδυνος για ολους τους υπολοιπους...επισης με το ξεκουραστα, φανταζομαι αναφερεσαι σε ανθρωπους μεχρι 1.75, γιατι για παραπανω ειναι απλα αδυνατο...
το επιχείρημα που λες για αυτους που βαζουν κλιπον στα γυμνα (που μετα απο λιγο καταλαβαινουν τι μλκια εκαναν και το ξαναγυρνανε στο τιμονι) ειναι ακυρο...αντιστοιχα υπαρχουν και αυτοι που σε ςς βαζουν καρατιμονες...
τα ςς θελουν πιστα για να οδηγηθουν....πουθενα αλλου δε μπορεις να τα οδηγησεις ''οπως πρεπει'' οπως λες, χωρις να πας με την ταυτοτητα στο στομα και σαν δημοσιος κινδυνος για ολους τους υπολοιπους...επισης με το ξεκουραστα, φανταζομαι αναφερεσαι σε ανθρωπους μεχρι 1.75, γιατι για παραπανω ειναι απλα αδυνατο...
το επιχείρημα που λες για αυτους που βαζουν κλιπον στα γυμνα (που μετα απο λιγο καταλαβαινουν τι μλκια εκαναν και το ξαναγυρνανε στο τιμονι) ειναι ακυρο...αντιστοιχα υπαρχουν και αυτοι που σε ςς βαζουν καρατιμονες...
Τα SS μια χαρά πάνε και στο δρόμο χωρίς να σαι δημόσιος κίνδυνος.....αυτές τις υπερβολές πια....ουφ...Όσο για αυτούς που βάζουν καρατιμονα σε SS...εεε λοιπόν πάω στοίχημα υπάρχει ειδικό μέρος στην κόλαση για αυτούς :D
Υποπτεύομαι θέματα με τις παπαρούνες...:lol:
Είμαι άνθρωπος των 80 και μου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι, ας μην έχουν και παπαρούνες. :p
Για πείτε λοιπόν, ποιο είναι το κατάλληλο ss για βουκολικές βόλτες; :lol:
Είμαι άνθρωπος των 80 και μου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι, ας μην έχουν και παπαρούνες. :p
Για πείτε λοιπόν, ποιο είναι το κατάλληλο ss για βουκολικές βόλτες; :lol:
Εδώ είσαι....
406859
Smart Special edition και είσαι αρχοντοπουλο:D
DoctoR_k6
20/05/2019, 09:49
τα ςς εχουν γινει τοσο αβολα που πραγματικα πλεον δεν εχουν νοημα υπαρξης για οτιδηποτε αλλο εκτος πιστας...απορω γιατι εχουν φωτα ακομα...
το θεμα ειναι οτι υπαρχει πλεον ελεω μεγκα ονοφφ μεγαλη ελλειψη σε πραγματικα καλα sport touring ...τα οποια συνδιαζουν την σπορ οδηγηση ενος κλιπονατου με φυσιολογικα επιπεδα ανεσης
Z1000 SX...θεωρω απο τα καλυτερα στην κατηγορια τους.
Εχω ανεβει στατικα κ εντυπωσιαστηκα.
Αν θελετε ανεση κ SS παρτε Suzuki...:p
Τα SS μια χαρά πάνε και στο δρόμο χωρίς να σαι δημόσιος κίνδυνος.....αυτές τις υπερβολές πια....ουφ...Όσο για αυτούς που βάζουν καρατιμονα σε SS...εεε λοιπόν πάω στοίχημα υπάρχει ειδικό μέρος στην κόλαση για αυτούς :D
Σε επαρχιακό με λακούβες και χαλίκια?
Ή στους νέους Εθνικούς δρόμους που είναι ευθείες?
Θα μου άρεσε να νοικιάσω για την εμπειρία αλλά μέχρι εκεί.
Αν είχα πίστα κοντά μου θα μου άρεσε για το χαβαλέ πού και πού αλλά ακόμα είμαι πολύ μικρός οδηγικά για SS (και έτσι θα μείνω) άσε και το ύψος που μου το απαγορεύει!
Z1000 SX...θεωρω απο τα καλυτερα στην κατηγορια τους.
Εχω ανεβει στατικα κ εντυπωσιαστηκα.
Αν θελετε ανεση κ SS παρτε Suzuki...:p
ε ναι, αυτο ειναι σπορ τουρινγκ, μαζι με το σουζουκι gsxs1000f...τα ειχα δει σε εκθεση, το καβα ειναι πολυ ομορφο, το σουζουκι κακασχημο (αν και πολυ καλυτερο απο το καβα)....το πιο εντυπωσιακο απ ολα ηταν το H2 touring πως το λενε αλλα και η τιμη του ξεφευγει...
DoctoR_k6
20/05/2019, 10:48
ε ναι, αυτο ειναι σπορ τουρινγκ, μαζι με το σουζουκι gsxs1000f...τα ειχα δει σε εκθεση, το καβα ειναι πολυ ομορφο, το σουζουκι κακασχημο (αν και πολυ καλυτερο απο το καβα)....το πιο εντυπωσιακο απ ολα ηταν το H2 touring πως το λενε αλλα και η τιμη του ξεφευγει...
Αν κ Suzukακιας το Kawa ειναι πολυ καλυτερο οσον αφορα τον συνεπιβατη κ πως καθεται.
Το Suzuki αν επαιρνε δικαβαλο σωστο κ οχι λες κ εισαι σε SS θα ηταν γαμω τις επιλογες.
H2 απλα δεν ειναι για εμας τους κοινους θνητους. :lol:
Σε επαρχιακό με λακούβες και χαλίκια?
Ή στους νέους Εθνικούς δρόμους που είναι ευθείες?
Θα μου άρεσε να νοικιάσω για την εμπειρία αλλά μέχρι εκεί.
Αν είχα πίστα κοντά μου θα μου άρεσε για το χαβαλέ πού και πού αλλά ακόμα είμαι πολύ μικρός οδηγικά για SS (και έτσι θα μείνω) άσε και το ύψος που μου το απαγορεύει!
Παντου με χαλικια λακουβες και κακοτεχνιες...ορεξη και να υπαρχει...:smokin:
Coyote.V
20/05/2019, 12:12
Όποιος αντέχει έχει ss και πιστεύω ότι θα το ευχαριστιέται και εγώ είχα κάποτε... όταν άρχισε να με κουράζει άλλαξα στυλ και πέρασα στις καρατιμόνες και τώρα σε ον οφ (ο θεός να το κάνει ον οφ... τες πα).
Αν κ Suzukακιας το Kawa ειναι πολυ καλυτερο οσον αφορα τον συνεπιβατη κ πως καθεται.
Το Suzuki αν επαιρνε δικαβαλο σωστο κ οχι λες κ εισαι σε SS θα ηταν γαμω τις επιλογες.
H2 απλα δεν ειναι για εμας τους κοινους θνητους. :lol:
το Η2 δεν ειναι τοσο ακριβο...και απο κοντα ειναι πολυ ψαρωτικο (μιλαω για το τουρινγκ)...αλλα φαινεται λιγο σα να τα εκανε μανταρα η καβα, γιατι το 1000σχ ειναι λιγο κακο σε στησιμο απ οτι λενε, και απο γκαζι πολυ detuned (20 αλογα κατω απο το σουζουκι) και πιθανως να το εκαναν ετσι για να μη κανιβαλισει το Η2...το Η2σχ απο την αλλη ειναι και αυτο καπως μετριο απ οτι λενε οι περισσοτεροι (πιθανως για να μη κανιβαλισει το Η2 ??? )
GogosLux
20/05/2019, 13:55
Z1000 SX...θεωρω απο τα καλυτερα στην κατηγορια τους.
Εχω ανεβει στατικα κ εντυπωσιαστηκα.
Αν θελετε ανεση κ SS παρτε Suzuki...:p
ΕΝΑ ειναι το μηχανακι που συνδιάζει ΑΝΕΣΗ + SS = S1000xr
Ειναι 160 αλογα 4κύλινδρο εν σειρά και σε βαζει στην μπρίζα ΕΝΩ ειναι ΑΝΕΤΟ :D
Τώρα θέλετε και τα λέτε κάποιοι; Μια χαρά κάνουν ό,τι θες τα SS. Κάποιοι κάνουν 1500χλμ σε 2 μέρες σε βουνίσια στροφιλίκια και δεν πάνε στο ορθοπεδικό μετά και ειναι 40-45+
Μια χαρά πάνε όπου θες. Και αργά και σβέλτα και γρήγορα αν το 'χεις. Αλλά οκαθένας μπορεί να επιλέξει αυτό που του αρεσει οτπικά και μπορεί οδηγικά και τέλος αυτές οι κόντρες μεταξύ μοτό.
Τώρα θέλετε και τα λέτε κάποιοι; Μια χαρά κάνουν ό,τι θες τα SS. Κάποιοι κάνουν 1500χλμ σε 2 μέρες σε βουνίσια στροφιλίκια και δεν πάνε στο ορθοπεδικό μετά και ειναι 40-45+
Μια χαρά πάνε όπου θες. Και αργά και σβέλτα και γρήγορα αν το 'χεις. Αλλά ο καθένας μπορεί να επιλέξει αυτό που του αρεσει οτπικά και μπορεί οδηγικά και τέλος αυτές οι κόντρες μεταξύ μοτό.
μερικοι τα κανουν και με ποδηλατο, αυτο δε σημαινει οτι ειναι και ανετο :lol:
επισης εσυ εχεις 954, δοκιμασε με κανενα συγχρονο 1000αρι που ειναι σαν 125 :uplate:
αυτο που θα καθορισει κυριως ομως αν θα ειναι παλεψαμπλ σε ενα ςς ειναι το υψος σου...αμα εισαι πανω απο 1.85, οι ελπιδες ειναι ελαχιστες για να περασεις οκ και να μη βλαστημας...μια δυο φορες θα εχει πλακα, μετα ειναι μαρτυριο
btw, οταν μιλαμε για ςς αναφερομαι κυριως στα 1000αρια...αλλα πλεον εχουν γινει τοσο εξωφρενικα δυνατα που δε νομιζω να μπορει ανθρωπος να τα ευχαριστηθει στο δρομο...τωρα βεβαια εξαρταται και απο το πως διασκεδαζει ο καθενας...προσωπικα με το 1/3 του γκαζιου μονιμα δε θα ενιωθα καμμια ευχαριστηση
μερικοι τα κανουν και με ποδηλατο, αυτο δε σημαινει οτι ειναι και ανετο :lol:
επισης εσυ εχεις 954, δοκιμασε με κανενα συγχρονο 1000αρι που ειναι σαν 125 :uplate:
...
Δεν μιλάω για μένα. Μιλάω για τζιξερ Κ9 που έχει οργώσει όλη την Ελλάδα. Δεν καταλαβαίνω όμως, τ είπα και πιο πάνω: Αν δεν μπορείς να το καβαλήσεις γιατί είσαι κοντός ή πολύ ψηλός ή δεν μπορείς να διαχειριστείς το γκάζι/φρενο ενός SS παίρνεις κάτι άλλο που σε βολεύει, ξέρω γω όλα τα μεγάλα ονοφφ πλέον τουριστικά είναι. Ή κάνα RT/LT.... να βλέπεις και τα χαμομήλια.
Εκτός αν είναι να κάνω Αθήνα Ορεστιάδα, που ΟΚ, και με το τρένο έχεις περισσοτερο αντβέντσουρ.
DoctoR_k6
20/05/2019, 14:32
Μωρε μια χαρα κανεις χλμ με το SS αλλα σιγουρα παιζει ρολο κ η καθε θεση του εκαστοτε SS.
Εγω σε 400χλμ θα χτυπησω την 100αρα μου μετα απο 13 χρονια κ πολλα απο αυτα σε ταξιδια μεσα/εξω (δικαβαλος η μονος).
Σιγουρα παιζει ρολο κ ο αναβατης κ η ηλικια.
Το 954 δεν το λες κ πολυ βολικο (οσο θυμαμαι...πανε κ καμια 10αρια χρονια που το καβαλησα).
Κατι ταξιδια με LT που εχω κανει...ολο γλυκα. :lol:
Δεν μιλάω για μένα. Μιλάω για τζιξερ Κ9 που έχει οργώσει όλη την Ελλάδα. Δεν καταλαβαίνω όμως, τ είπα και πιο πάνω: Αν δεν μπορείς να το καβαλήσεις γιατί είσαι κοντός ή πολύ ψηλός ή δεν μπορείς να διαχειριστείς το γκάζι/φρενο ενός SS παίρνεις κάτι άλλο που σε βολεύει, ξέρω γω όλα τα μεγάλα ονοφφ πλέον τουριστικά είναι. Ή κάνα RT/LT.... να βλέπεις και τα χαμομήλια.
Εκτός αν είναι να κάνω Αθήνα Ορεστιάδα, που ΟΚ, και με το τρένο έχεις περισσοτερο αντβέντσουρ.
δεν αντιλεγω...απλα αυτο που λεω ειναι πως τα τελευταια μηχανακια εχουν γινει πρακτικα οσο γρηγορα ηταν τα παλαιοτερης γενιας ςς (140βαλε τροχο αλογα) οποτε απο τη στιγμη που μπροεις με ενα καναπε οπως το μουλτι 1200 1290 η σσ1000χρ να κινηθεις εξισου γρηγορα με ενα παλαιοτερο ςς, πλεον τα μηχανακια αυτα εχουν χασει καπως το νοημα της υπαρξης τους...αρχες 2000 αν καποιος ηθελε γκαζι αναγκαστικα επρεπε να παει σε ςς...
τωρα μπορει να εχει το ιδιο γκαζι δικαβαλος με τριπλετα και σελα πολυθρονα
δεν αντιλεγω...απλα αυτο που λεω ειναι πως τα τελευταια μηχανακια εχουν γινει πρακτικα οσο γρηγορα ηταν τα παλαιοτερης γενιας ςς (140βαλε τροχο αλογα) οποτε απο τη στιγμη που μπροεις με ενα καναπε οπως το μουλτι 1200 1290 η σσ1000χρ να κινηθεις εξισου γρηγορα με ενα παλαιοτερο ςς, πλεον τα μηχανακια αυτα εχουν χασει καπως το νοημα της υπαρξης τους...αρχες 2000 αν καποιος ηθελε γκαζι αναγκαστικα επρεπε να παει σε ςς...
τωρα μπορει να εχει το ιδιο γκαζι δικαβαλος με τριπλετα και σελα πολυθρονα
Αν μιλάμε για ευθείες και απλωτές στροφές ΟΚ, ναι, ίσως.
EndμεΤaxi, ελάχιστοι σήμερα μπορουν να δώσουν τα 20+ που τα πουλάνε, τα SS, στην Ελλάδα, οπότε τι συζητάμε;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.