View Full Version : KTM 390 Duke 2020
lleonidas
22/05/2019, 14:17
Σύμφωνα με το δημοσίευμα (https://www.zigwheels.com/news-features/news/2020-ktm-390-duke-spotted-testing/33673/) , δεν πρόκειται για facelift αλλά για καινούριο μοντέλο με αλλαγές σε πλαίσιο, ψαλίδι, εξάτμιση, ρεζερβουάρ και αλλού...ίσως και στον κινητήρα για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro 5.
Πιθανές διαφοροποιήσεις και στο σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις.
Η παρουσίασή του μάλλον θα γίνει στην EICMA του 2020.
406903
406902
406904
Καλά, περιμέναμε το τρού αντβέ το 390 από το '18, βγήκε στο μεταξύ το cb500x('18), μέσιασε το '19, βγήκε το cb500x του '19 και ακόμα περιμένουμε το κατεμάκι.
:a022:
Sebastian1980
22/05/2019, 17:05
Εκεί στην KTM ακόμα παίζουν με τους φελους περιμένοντας να ωριμάσει η ιδέα για το νέο on-of 390. Πέρασαν τρία χρόνια και ακόμη ο σχεδιαστής δεν ξέρει πιο εντομο να διαλέξει για να μοιάζουν τα φώτα σε αυτό.
Μάλλον την Ακριδομανα πάλι.
basilis_k6
22/05/2019, 17:21
Εκεί στην KTM ακόμα παίζουν με τους φελους περιμένοντας να ωριμάσει η ιδέα για το νέο on-of 390. Πέρασαν τρία χρόνια και ακόμη ο σχεδιαστής δεν ξέρει πιο εντομο να διαλέξει για να μοιάζουν τα φώτα σε αυτό.
Μάλλον την Ακριδομανα πάλι.
η απλα το κοστολόγησαν κανα 7500 και είπαν αστο καλύτερα αφου δεν θα πουλήσει. το 790 κάνει 15κ. αυτο να μην κάνει τα μισα?
Τα μικρά Duke είναι πανέμορφα. Υποθέτω ότι θα ακολουθήσει τη σχεδιαστική υπεροχή και το μοντέλο του 2020.
Sebastian1980
22/05/2019, 21:56
η απλα το κοστολόγησαν κανα 7500 και είπαν αστο καλύτερα αφου δεν θα πουλήσει. το 790 κάνει 15κ. αυτο να μην κάνει τα μισα?
Θα συμφωνήσω μαζί σου ,αλλά το ερώτημα είναι άλλο , γιατί το KTM 790R να κοστίζει 15κ; Σε ποιους απευθύνεται και πόσο θέλει να πουλήσει η εταιρεία. Όταν το Yamaha tenere 700 κοστίζει 10.500€.
taxydromos
23/05/2019, 08:57
Καλημέρα,...ότι πληρώσεις παίρνεις!.Αυτό ισχύει σε όλα αυτά που ευχαριστιέσαι....πέρα από την ανάγκη επιβίωσης.Εξαιρέσεις υπάρχουν βέβαια αλλά όχι με τα Αυστριακά.
Το tenere είναι ένα σώβρακο λαικής... :facepalm:
:p
telegonos
23/05/2019, 09:07
Θα συμφωνήσω μαζί σου ,αλλά το ερώτημα είναι άλλο , γιατί το KTM 790R να κοστίζει 15κ; Σε ποιους απευθύνεται και πόσο θέλει να πουλήσει η εταιρεία. Όταν το Yamaha tenere 700 κοστίζει 10.500€.
Γιατί είναι κατεμ κατεμ κατεμ, μπρααααπ, έρχεται και μια χοντρή και κουνάει τον κώλο της, τι το πέρασες, κανά Honda ξενέρωτο;
Ότι πληρώνεις παίρνεις φίλος.
https://youtu.be/_tdwOudNbo8
Γιατί είναι κατεμ κατεμ κατεμ, μπρααααπ, έρχεται και μια χοντρή και κουνάει τον κώλο της, τι το πέρασες, κανά Honda ξενέρωτο;
Ότι πληρώνεις παίρνεις φίλος.
https://youtu.be/_tdwOudNbo8
Πολύ εμπνευσμένοι στίχοι και ωραίο video-clip! Respect στο ελληνικό hip-hop. :)
Γιατί ρε αδερφέ τo 790 έχει cornering abs,ride by wire,white power αναρτήσεις,traction control που το ρυθμίζεις όπως θέλεις και μάλλον καλύτερο πλαίσιο κτλ κτλ .
Τζάμπα να τα δώσει ;Μήπως τελικά είναι το T700 ακριβό για αυτά που προσφέρει;
basilis_k6
23/05/2019, 13:20
Γιατί ρε αδερφέ τo 790 έχει cornering abs,ride by wire,white power αναρτήσεις,traction control που το ρυθμίζεις όπως θέλεις και μάλλον καλύτερο πλαίσιο κτλ κτλ .
Τζάμπα να τα δώσει ;Μήπως τελικά είναι το T700 ακριβό για αυτά που προσφέρει;
δεν κοστίζουν όλα αυτα. Κυρίως πληρωνεις ktm, οτι φτιάχνεται ολόκληρο στην Αυστρία, το ντεπόζιτο (ειναι πολύ ακριβο!) και την συνολική ποιοτητα πλαστικων. Η διαφορά που έχει το απλο 790 των 13.790 με το 700 των 10.500 ειναι μεγάλη ομως. σιγουρα έχει μεγάλη δοση αλήθειας το "οτι πληρωνεις παιρνεις" αλλα εδω έχουμε ενα καπελάκι γυρω στο 1000άρικο γιατι απλα ειναι κτμ και τωρα το παιζει bmw. της βγαινει παντως, ο κοσμος την θεωρει top brand. ειναι μια επιλογη που τελικα τους έκατσε. Στις εκπτώσεις το απλο θα παει έυκολα στα 13κ που ειναι μια αρκετα πιο φυσιολογική τιμη.
Λευκάδιος
23/05/2019, 14:13
. Η διαφορά που έχει το απλο 790 των 13.790 με το 700 των 10.500 ειναι μεγάλη ομως. σιγουρα έχει μεγάλη δοση αλήθειας το "οτι πληρωνεις παιρνεις"
Αν και είμαστε εντελώς εκτός θεματος (μάλλον πρέπει να ανοίξει θέμα 790 vs 700 το οποίο θα έχει μπόλικο ψωμί) η βασική έκδοση 790 δεν έχει καν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ενώ το 700 έχει ..
telegonos
23/05/2019, 15:09
white power αναρτήσεις
Μην το λες και πολύ για πλεονέκτημα αυτό...
sapila racing
23/05/2019, 15:11
Μην το λες και πολύ για πλεονέκτημα αυτό...
Γιατί τι έχουν τα WP? :confused:
Μια χαρά top ποιότητας αμορτισέρ είναι.
basilis_k6
23/05/2019, 15:13
Αν και είμαστε εντελώς εκτός θεματος (μάλλον πρέπει να ανοίξει θέμα 790 vs 700 το οποίο θα έχει μπόλικο ψωμί) η βασική έκδοση 790 δεν έχει καν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ενώ το 700 έχει ..
συμφωνω αλλα δεν νομιζω τωρα που μάθαμε τιμες να έχει νοημα η συγκριση. απο την τιμη προπαραγγελίας του 700, το 790 ειναι 38% πάνω. πιο πολύ νοημα έχει να το συγκρίνεις με την αφρικα. Το 700 παίζει μονο του και θα παίξει μονο του και στις πωλήσεις στην ελλάδα.
Γιατί τι έχουν τα WP? :confused:
Μια χαρά top ποιότητας αμορτισέρ είναι.
ναι αλλά στο motogp κρατάνε την ktm πίσω :lol:
Λευκάδιος
23/05/2019, 15:31
συμφωνω αλλα δεν νομιζω τωρα που μάθαμε τιμες να έχει νοημα η συγκριση. απο την τιμη προπαραγγελίας του 700, το 790 ειναι 38% πάνω. πιο πολύ νοημα έχει να το συγκρίνεις με την αφρικα. Το 700 παίζει μονο του και θα παίξει μονο του και στις πωλήσεις στην ελλάδα.
Αν και δεν πρώτο ανέφερα το 700 εδώ μέσα νομίζω ότι αυτά τα δύο συγκρίνονται γιατί απ'ότι φαίνεται θα είναι τοπ σε αυτά τα κυβικά για οτι αφορά τις δυνατότητες στο χώμα.Η αφρικα αν και καλή' μπροστά σε αυτά τα δύο θα ειναι είναι σαν ελεφαντας
sapila racing
23/05/2019, 15:34
ναι αλλά στο motogp κρατάνε την ktm πίσω :lol:
Καλά στα Motogp ψάχνονται ακόμα αλλά στο 390 τι να λέει?
Πάντως το WP Racing που έχω στο R6 είναι αντάξιο του top of the range Ohlins που έχω στο bimota.
Καλά στα Motogp ψάχνονται ακόμα αλλά στο 390 τι να λέει?
Πάντως το WP Racing που έχω στο R6 είναι αντάξιο του top of the range Ohlins που έχω στο bimota.
it was a joke
Λευκάδιος
23/05/2019, 16:11
Γιατί τι έχουν τα WP? :confused:
Μια χαρά top ποιότητας αμορτισέρ είναι.
Η ΚΤΜ σε κάποια 'βασικά' μοντέλα έχει αρχίσει και κάνει 'εκπτώσεις' που (για μένα) δεν αντιστοιχούν ούτε στην τελική τιμή ούτε στην ιστορία της (με κορυφαίες αναρτήσεις σε όλα τα μοντέλα της).
Σε μια από τις τελευταιες εκθέσεις που έγιναν στο Ελληνικό χάζευα το 690 Duke,μόλις χαμήλωσα να δω το πίσω κάτω μέρος αντίκρυσα αυτό το αμορτισέρ ...
406934
..και αμέσως θυμήθηκα το αμορτισέρ του nx650 πριν το αλλάξω :lol:
Θα μου πείτε ναι ρε φίλε μπορεί να μην έχει ρυθμίσεις (εκτός προφόρτισης ελατηριου με σκάλες σαν των παπιών) αλλά είναι WP και δουλεύει πολύ καλά.Θα συμφωνήσω ότι δουλεύει πολύ καλά όπως δουλεύουν αντιστοιχες αναρτήσεις αλλων εταιρειών χωρίς ρυθμίσεις.
Δεν λέω ότι η WP δεν είναι καλή εταιρεία αλλά δεν μπορούμε να λέμε το τάδε μηχανακι που φοράει WP ειναι καλύτερο (σε αναρτησεις) από ένα άλλο που φοράει showa,kayaba ή δεν ξέρω τι άλλο.Οι περισσοτεροι κατασκευαστες αναρτησεων έχουν κάποια κορυφαια (ή παρα πολυ καλά) μοντέλα όπου κάποια από αυτά φοράνε διάφορες μοτοσυκλέτες παραγωγής.
sapila racing
23/05/2019, 16:25
Η ΚΤΜ σε κάποια 'βασικά' μοντέλα έχει αρχίσει και κάνει 'εκπτώσεις' που (για μένα) δεν αντιστοιχούν ούτε στην τελική τιμή ούτε στην ιστορία της (με κορυφαίες αναρτήσεις σε όλα τα μοντέλα της).
Σε μια από τις τελευταιες εκθέσεις που έγιναν στο Ελληνικό χάζευα το 690 Duke,μόλις χαμήλωσα να δω το πίσω κάτω μέρος αντίκρυσα αυτό το αμορτισέρ ...
406934
..και αμέσως θυμήθηκα το αμορτισέρ του nx650 πριν το αλλάξω :lol:
Θα μου πείτε ναι ρε φίλε μπορεί να μην έχει ρυθμίσεις (εκτός προφόρτισης ελατηριου με σκάλες σαν των παπιών) αλλά είναι WP και δουλεύει πολύ καλά.Θα συμφωνήσω ότι δουλεύει πολύ καλά όπως δουλεύουν αντιστοιχες αναρτήσεις αλλων εταιρειών χωρίς ρυθμίσεις.
Δεν λέω ότι η WP δεν είναι καλή εταιρεία αλλά δεν μπορούμε να λέμε το τάδε μηχανακι που φοράει WP ειναι καλύτερο (σε αναρτησεις) από ένα άλλο που φοράει showa,kayaba ή δεν ξέρω τι άλλο.Οι περισσοτεροι κατασκευαστες αναρτησεων έχουν κάποια κορυφαια (ή παρα πολυ καλά) μοντέλα όπου κάποια από αυτά φοράνε διάφορες μοτοσυκλέτες παραγωγής.
Δεν το ήξερα οτι βγάζει και αμορτισέρ χωρίς καν ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
Mέχρι πρότινος το βασικό μοντέλο της WP ήταν σαν το βασικό της Ohlins με προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς δηλαδή.
Φαίνεται οτι εχουν φτιάξει και πιο φτηνά λοιπόν, δεν τα ξέρω αυτά καθόλου.
Λευκάδιος
23/05/2019, 20:12
Δεν το ήξερα οτι βγάζει και αμορτισέρ χωρίς καν ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
Mέχρι πρότινος το βασικό μοντέλο της WP ήταν σαν το βασικό της Ohlins με προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς δηλαδή.
Φαίνεται οτι εχουν φτιάξει και πιο φτηνά λοιπόν, δεν τα ξέρω αυτά καθόλου.
Μπορεί αυτά να είναι μόνο για KTM η οποία είναι ιδιοκτήτρια της WP.Η WP έχει περιορίσει στο μέγιστο την γκάμα της για μοτοσυκλέτες άλλων εταιρειων και κάπου ακουσα/είδα (χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει) ότι δεν καλύπτει με ανταλλακτικά διάφορα αμορτισέρ του παρελθόντος που δεν είναι KTM.
Καλά στα Motogp ψάχνονται ακόμα αλλά στο 390 τι να λέει?
Πάντως το WP Racing που έχω στο R6 είναι αντάξιο του top of the range Ohlins που έχω στο bimota.
Μέρα με τη νύχτα τα WP που αγοράζουμε για ss με τα εργοστασιακα των κτμ. Πάρε βόλτα ένα smt η κάνα 1190 κλπ και θα δεις το χάος που υπάρχει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.