View Full Version : Honda Super Four 400 '97 και γρανάζι 3ης
Φίλος κούρεψε το γρανάζι της 3ης στην γριούλα του. Προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ολίγον από κανίβαλος. Ρώτησε λοιπόν τι παίζει σε αυτήν την περίπτωση 3-4 μαστόρια. Όλοι πλην ενός του είπαν ότι πρέπει να κατέβει κινητήρας και να ανοιχτεί όλος. Έτσι φαντάζομαι κι εγώ. Ένας όμως του είπε ότι δεν χρειάζεται να ανοιχτεί όλος, ανοίγεις λέει τα 2 πλαϊνά καπάκια τον γυρίζεις τούμπα και ο άξονας με τα γρανάζια των ταχυτήτων βγαίνει σαν χαζός.
Υπάρχει κανένας αναμεταξύ μας που έχει άποψη?? Κάποιος που το έχει κάνει ή έχει δει να γίνεται??
Υπόχρεος. Θα βοηθήσουμε ένα φιλαράκι που ζορίζεται οικονομικά και μετράει μέχρι και το ευρώ.
προφανως εννοει το κατω καπακι, το καρτερ ειναι διαιρουμενο ως προς τον οριζοντιο αξονα...αλλα και παλι επι της ουσιας, το μοτερ κατεβαζεις και λυνεις ολο το κατω μερος...
προφανως εννοει το κατω καπακι, το καρτερ ειναι διαιρουμενο ως προς τον οριζοντιο αξονα...αλλα και παλι επι της ουσιας, το μοτερ κατεβαζεις και λυνεις ολο το κατω μερος...
Έχει μια λογική αυτό που λες. Αν λύνεις μόνο το κάτω καπάκι είναι σημαντικά λιγότερη δουλειά οπότε και ποιο οικονομικά θα του έρθει του φίλου.
Υπάρχουν τέτοια βαριά ανταλλακτικά για το 400sf?
Έχει μια λογική αυτό που λες. Αν λύνεις μόνο το κάτω καπάκι είναι σημαντικά λιγότερη δουλειά οπότε και ποιο οικονομικά θα του έρθει του φίλου.
ναι αλλα επι της ουσιας αυτος ειναι ο τροπος που λυνεται ο κινητηρας...προφανως οι αλλοι μαστορες δεν μπηκαν σε λεπτομερειες...δε θα χρειαστει σιγουρα να βγουν κεφαλες/πιστονια κλπ αλλα και παλι δε νομιζω να βγει και πολυ φτηνα η δουλεια...σε καθε περιπτωση μιλαμε για κατεβασμα κινητηρα οποτε η δουλεια θα ειναι μπολικη
telegonos
23/05/2019, 14:37
παραμυθια σου ειπε.
τα καρτερ στο μοτερ αυτο διαιρουνται οριζοντια. ενα κοματι πανω, ενα κοματι κατω.
αν δεν ανοιχτουν, δεν υπαρχει τροπος να βγουν οι αξονες του κιβωτιου απο μεσα.
σχεδον βεβαιο, τα καρτερ διαιρουνται χωρις να χρειαζεται να λυθουν κεφαλη κ μπλοκ κυλινδρων, μπορει να γινει το ανοιγμα με αυτα στην θεση τους.
Εν συντομια, το κατεβασμα μοτερ, ανοιγμα καρτερ, δεν το γλυτωνει πες του.
το μηχανακι ειναι αστερι γενικα
ομως μετα απο 32 χρονια το βρισκεις στο χιλιαρικο
και αν το συγκεκριμενο εφτασε να κουρεψει γραναζι προφανως δεν εχει περασει καλη ζωη οποτε ισως η επισκευη δε συμφερει
νομιζω πως ηταν κυκνειο ασμα
παρεπιπτοντως υπαρχει στη γειτονια μου ενα τετοιο παρατημενο καλυμενο απο κισσους....δειχνει αγρατζουνιστο
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
23/05/2019, 15:55
το μηχανακι ειναι αστερι γενικα
ομως μετα απο 22 χρονια το βρισκεις στο χιλιαρικο
και αν το συγκεκριμενο εφτασε να κουρεψει γραναζι προφανως δεν εχει περασει καλη ζωη οποτε ισως η επισκευη δε συμφερει
νομιζω πως ηταν κυκνειο ασμα
παρεπιπτοντως υπαρχει στη γειτονια μου ενα τετοιο παρατημενο καλυμενο απο κισσους....δειχνει αγρατζουνιστο
Fixed:wave2:
Ευχαριστώ παίδες, θα τα μεταφέρω. Κι εγώ αν βρεθεί κινητήρας σε λίγα λεφτά θα του προτείνω να τον πάρει. Ακόμα και για ανταλλακτικά χαμένος δεν θα πάει. Σημαντικό που δεν χρειάζεται να λυθούν κεφαλές και μπλοκ.
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.