Σύνδεση

View Full Version : Eρώτηξη για φθορά ελαστικών



macdeath_s
24/05/2019, 02:39
Καλησπερίζω άπαντες και δηλώνω παράλληλα πλήρης άγνοια επί του θέματος.

Στο δρόμο τα λάστιχα τα άλλαζα όταν βγαίναν λινά. Κάποιες φορές έπραττα πιο ώριμα και προνοητικά. Σε κάθε περίπτωση το πότε ήταν η ώρα τους ήταν ξεκάθαρο.

Πλέον ο δρόμος είναι η εξαίρεση και η πίστα ο κανόνας σε μια αναλογία πάνω κάτω 30/70. Λόγω του ότι πηγαίνω σιγά σχετικά και πλέον χωρίς χουφτώματα βάρβαρα στο γκάζι το κέντρο αργεί πααααρα πολύ να φαγωθεί. Τα πλάγια όμως έχουν φθορά την οποία όμως δν μπορώ να διακρίνω οπτικά. Πιστεύω ότι έχουν λόγω του ότι βλέπω τα εσωτερικά λάδια της γόμας (αυτό το ιριδίζον μπλε) να βγαίνει στην επαφάνεια σχεδόν κάθε φορά. Από τι λοιπόν να κρίνω την κατάσταση τους ?

Δεύτερο ερώτημα είναι γιατί υπάρχει η φθορά που φαίνεται στις φωτό. Στα D212 GPracer ήταν ακόμη χειρότερη νομίζω. Πάντα ελέγχω πιέσεις και πολύ μεθοδικά. Επίσης τελευταία φορά έβαλα παραπάνω αέρα αλλά τα ίδια γίνανε... Hot tear φαίνεται πάντως.

406937

406938

406939

KAGOURO
24/05/2019, 06:42
https://www.youtube.com/watch?v=RLTNRNEUHMU

δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει αλλά εφόσον λες οτι δεν το ζορίσεις για να φαγωθεί το κέντρο στο πλαι μάλλον όταν πάψουν να δημιουργούνται αυτά τα "κυματάκια" και πλεον αρχίζει να γλιστράει...! Εαν κάποιος έχει εντριφήσει περισσότερο παρακαλώ να διορθώσει.....:beer:

DrIoannis
24/05/2019, 07:04
Άλλο ένα εδώ (https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/)...
Το ιριδίζον μπλε όπως είπες τα έλαια είναι και μετά από καλό ζέσταμα βγαίνουν προς τα έξω. Χρησιμοποιείς κουβέρτες ελαστικών; Αν όχι κακώς. Το εμπρός μάλλον καλό φαίνεται, τουλάχιστον από τις φώτο που έβαλες. Το πίσω πρέπει να έχει θέμα στα δεξιά κυρίως. Ποια πίστα πας;

macdeath_s
24/05/2019, 14:15
Ευχαριστω για τις απαντήσεις. Έχω δει αρκετά βίντεο αλλά όπως είπα με παραξενεύει η σωστή πίεση που έχουν μετά από κάθε γύρω.

Κουβέρτες δν έχω γιατί πάω με το μηχανάκι πάντα στην πίστα.

Δν ξέρω τη σημασία έχει η πίστα εφόσον δν είναι στο κέντρο η φθορά. Κυρίως πάω στο Montmelo (Catalunya GP) και στο Castelloli. Το δεύτερο έχει μικρές ευθείες και τρώει το κέντρο ακόμη και με τράξιον.

sapila racing
24/05/2019, 14:39
H φθορά στο πλάι εμένα μου φαίνεται σαν αποτέλεσμα χουφτώματος γκαζιού στην έξοδο. Μου θυμίζει αρκετά τα λάστιχα του bimota 1100 οταν το πήγαινα πίστα.
Ισως χρειάζεται να κρατάς περισσότερη φόρα μέσα στην στροφή ωστε να μην χρειάζεται να το χουφτώνεις τόσο στην έξοδο.
Αλλο να το λες κι αλλο να το κάνεις βέβαια.

sniper
24/05/2019, 14:47
H φθορά στο πλάι εμένα μου φαίνεται σαν αποτέλεσμα χουφτώματος γκαζιού στην έξοδο. Μου θυμίζει αρκετά τα λάστιχα του bimota 1100 οταν το πήγαινα πίστα.
Ισως χρειάζεται να κρατάς περισσότερη φόρα μέσα στην στροφή ωστε να μην χρειάζεται να το χουφτώνεις τόσο στην έξοδο.
Αλλο να το λες κι αλλο να το κάνεις βέβαια.

Σε συνδυασμό με όχι βέλτιστο σετάπ αναρτήσεων.

macdeath_s
24/05/2019, 16:05
Νομίζω αυτά που είπαν οι τελευταίοι ισχύουν. Προσπαθώ να βελτιώσω την ταχύτητα εισόδου που είναι και το πιο δύσκολο λόγω φόβου. Πλέον δν παίζει χούφτωμα στην έξοδο αλλά αρχίζω το γκάζι πιο νωρίς μιας και η κλήση το επιτρέπει.

με τις αναρτήσεις δν ξέρω τι να κάνω. SAG ρυθμίστηκε για το βάρος μου. Την πίσω την έχω πάει στο sport setting που δίνει ο κατασκευαστής λόγω του βάρους μου. Στην οδήγηση δν με ενοχλεί κάτι αλλά αν είναι να αλλάξει κάτι ίσως είναι να γίνει πιο σοφτ η πίσω.

Βγάζει νόημα ?

basilis_k6
24/05/2019, 20:15
αυτο που λεει ο σαπιλας ειναι. οσο βελτιώνεσαι και μπαινεις με φορα αντι να καρυδωνεις γκαζι στην εξοδο θα μειώνετε αυτο το φαινομενο. οι κουβερτες κυριως βοηθάνε στους θερμικους κύκλους και το γνωστο μπλε χρωματάκι απο κάψιμο. δεν νομιζω στο επιπεδο σου να εχει τοση μεγάλη σημασια. φανταζομαι κανεις td δεν πας για την open ξερω γω.

DrIoannis
24/05/2019, 21:28
Οι κουβέρτες βοηθάνε σε οποιοδήποτε επίπεδο. Έχεις σταθερή πρόσφυση από το λάστιχο δεν αλλάζει κατά τη διάρκεια του session και βοηθάνε στην διάρκεια ζωής των ελαστικών. Για να τοποθετείς τις κουβέρτες ίσως αν συνεννοηθείς να καταφέρεις να δώσεις ένα ζευγάρι stand να σου το φέρνουν εκεί. Η τεχνική του οδηγού είναι εξαιρετικά σημαντική για τη φθορά. Πέρα από τα SAG δες και αποσβέσεις με ζεστές αναρτήσεις. Επίσης ρώτα τους θαμώνες της πίστας για τις γόμες που συνηθίζουν να βάζουν σε αυτές τις πίστες.

macdeath_s
25/05/2019, 00:13
. Πέρα από τα SAG δες και αποσβέσεις με ζεστές αναρτήσεις. Επίσης μίλα και με τους θαμώνες της πίστας για τις γόμες που συνηθίζουν να βάζουν σε αυτές τις πίστες.

Απόσβεση είναι το rebound ? Πώς να το δω αυτό ;

από θαμώνες βλέπω τα πάντα αναλόγως το λέβελ. Τα δυο τελευταία που χω αλλάξει μια χαρα είναι (Sportsmart TT και D212GPracer) και στις δύο πίστες. Έχω δει άλλους με χειρότερη και άλλους με καλύτερη φθορά. Εδώ βέβαια βάζουν όλοι κουβέρτες ανεξαρτήτως λέβελ. Έχει κόσμο με τα μισά TS από εμένα και ειπναι με warmers.

basilis_k6
25/05/2019, 00:36
Απόσβεση είναι το rebound ? Πώς να το δω αυτό ;

από θαμώνες βλέπω τα πάντα αναλόγως το λέβελ. Τα δυο τελευταία που χω αλλάξει μια χαρα είναι (Sportsmart TT και D212GPracer) και στις δύο πίστες. Έχω δει άλλους με χειρότερη και άλλους με καλύτερη φθορά. Εδώ βέβαια βάζουν όλοι κουβέρτες ανεξαρτήτως λέβελ. Έχει κόσμο με τα μισά TS από εμένα και ειπναι με warmers.

αποσβέσεις ειναι και τα δυο. αποσβεση επαναφοράς και αποσβεση συμπίεσης. με λιγα λογια θέλει να σου πει να δει τις ρυθμίσεις σου.

o teos
25/05/2019, 08:52
Ζητά από κάποιον εξειδικευμένο στην πίστα να δει τη φθορά στο λάστιχο και να σου φτιάξει το σετ απ...μαλλον αυτή είναι φθορά από λάθος γεωμετρία στο μότο η από λάθος θερμοκρασία ελαστικού λόγο πίεσης(ήταν πολύ χαμηλη)που είναι και το πιο πιθανο..αυτοί που ξέρουν θα διαβάσουν το λάστιχο και θα σου πουν..από εδώ δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς τη φθορά από τη φωτο για να σε βοηθήσω περισσοτερο:wave2:.παντα υπαρχει κάποιος στο εξωτερικό στα οργανωμένα τρακντει που σεταρει αναρτήσεις στην εκάστοτε πίστα η θα ξέρει να σε βοηθήσει σχετικά...

Το μπροστά δείχνει καλό...αν βλέπω καλά το λάστιχο ίσως θες μια μικρή ρύθμιση στην επαναφορα ίσως είναι 1-2 κλικ αργή αλλά πάλι από εδώ δε γίνεται να σου πω με ακρίβεια..

macdeath_s
25/05/2019, 20:04
Ευχαριστώ για το feedback. Ξαναλέω ότι οι πιέσεις είναι σωστές. Τις τσεκάρω μετά από κάθε session. Αναρτήσεις πολύ πιθανό γιατί απλά τις έβαλα στο sport λόγω του ότι είμαι βαρύς και μου φαινόταν ασταθές με τις πιο χαλαρές ρυθμίσεις. Πιθανόν όμως να χω κάνει μλκια.

o teos
25/05/2019, 20:24
Όταν λες σωστές πιέσεις??θεωρείς ότι σε ένα τρακ ντει έβαλες την πίεση Α το πρωί και τέλος??είναι σωστή για όλη τη μέρα??στα μέγαρα ίσως αλλά σε πίστες όπως αυτή που τρέχεις εσύ ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος (θερμοκρασία πιστας,θερμ. Περιβάλλοντος κλπ που αλλάζουν συνέχεια μες τη μερα) πρέπει να παίξεις με την πίεση στα λάστιχα 1 με 3 psi άνετα από πρωί σε μεσημέρι και μετά σε απόγευμα ...;)

Επίσης ίσως δε φταίει η πίεση που το λάστιχο υπερθερμανθηκε εκεί η τουλάχιστον έτσι δείχνει..αν όντως κάτι δεν πάει καλά στις αναρτήσεις και τρώει όλο το ζόρι το πίσω παίζει και αυτό.. ελπίζω να βοήθησα λίγο

macdeath_s
25/05/2019, 21:16
Όταν λες σωστές πιέσεις??θεωρείς ότι σε ένα τρακ ντει έβαλες την πίεση Α το πρωί και τέλος??είναι σωστή για όλη τη μέρα??στα μέγαρα ίσως αλλά σε πίστες όπως αυτή που τρέχεις εσύ ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος (θερμοκρασία πιστας,θερμ. Περιβάλλοντος κλπ που αλλάζουν συνέχεια μες τη μερα) πρέπει να παίξεις με την πίεση στα λάστιχα 1 με 3 psi άνετα από πρωί σε μεσημέρι και μετά σε απόγευμα ...;)

Επίσης ίσως δε φταίει η πίεση που το λάστιχο υπερθερμανθηκε εκεί η τουλάχιστον έτσι δείχνει..αν όντως κάτι δεν πάει καλά στις αναρτήσεις και τρώει όλο το ζόρι το πίσω παίζει και αυτό.. ελπίζω να βοήθησα λίγο

Μα το είπα ο καημένος :smokin: μετά από κάθε session.

Σήμερα πάντως δν ζορίστηκε τόσο αλλά ήταν πίστα που δν είχε τόσο γκάζι όσο οι άλλες (Calafat). Ήρθε η ώρα να πεταχτούνε πάντως νομίζω. Σκληρή ανάρτηση παίζει να δημιουργεί αυτή τη φθορά ?

o teos
25/05/2019, 21:22
Δεν είναι θέμα σκληροτητας...είναι θέμα ρύθμισης..πρέπει να βρεις τι σου υπερθερμενει το ελαστικό..Από δω όπως είπα δεν γίνεται διάγνωση αλλιώς θα το χα κάνει επαγγελμα:bawl:...Στην πίστα μόνο σε κάποιον που κάνει αυτή τη δουλειά...
Επίσης να ξέρεις Όσο καλύτερος γινεσαι θα χρειάζεσαι διαφορετικό σετ απ σε κάθε πίστα ανάλογα με τις ανάγκες της..

stamatisx
26/05/2019, 08:36
Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, είναι θέμα ρυθμίσεων της ανάρτησης. Ξεκίνα ξαναμετρώντας το SAG για να δεις αν η ανάρτηση δουλεύει στο σωστό εύρος. Με το να προφορτίζεις το ελατήριο δεν την κάνει πιο σκληρή, απλά μετατοπίζεται το εύρος λειτουργίας και πολυ πιθανό να μην λειτουργεί όπως πρέπει μετατρέποντας το λάστιχο σε ανάρτηση και να βλέπεις το αποτέλεσμα ως hot tear. Επίσης κάθε λάστιχο έχει και διαφορετική διάμετρο η οποία αλλάζει ανάλογα και με τη φθορά του, που σημαίνει ότι παίζεις με την προφόρτηση (μπρος πίσω) για να διορθώσεις τη γεωμετρία στην ουσία. Μετά βλέπεις για συμπίεση και επαναφορά.

Αυτό που ξέχασα να προσθέσω είναι ότι η σωστή πίεση του ελαστικού δεν εξασφαλίζει και τη σωστή θερμοκρασία του ελαστικού

macdeath_s
26/05/2019, 14:29
Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, είναι θέμα ρυθμίσεων της ανάρτησης. Ξεκίνα ξαναμετρώντας το SAG για να δεις αν η ανάρτηση δουλεύει στο σωστό εύρος. Με το να προφορτίζεις το ελατήριο δεν την κάνει πιο σκληρή, απλά μετατοπίζεται το εύρος λειτουργίας και πολυ πιθανό να μην λειτουργεί όπως πρέπει μετατρέποντας το λάστιχο σε ανάρτηση και να βλέπεις το αποτέλεσμα ως hot tear. Επίσης κάθε λάστιχο έχει και διαφορετική διάμετρο η οποία αλλάζει ανάλογα και με τη φθορά του, που σημαίνει ότι παίζεις με την προφόρτηση (μπρος πίσω) για να διορθώσεις τη γεωμετρία στην ουσία. Μετά βλέπεις για συμπίεση και επαναφορά.

Αυτό που ξέχασα να προσθέσω είναι ότι η σωστή πίεση του ελαστικού δεν εξασφαλίζει και τη σωστή θερμοκρασία του ελαστικού

Θα το ψάξω με την ανάρτηση.

Σχετικά με τα λάστιχα μπορώ να μετρήσω τη θερμοκρασία του με infrared αλλά ο κατασκευαστή (Dunlop) με την πίεση δίνει τιμές (cold pressure, warmers pressure, ideal running pressure range). Δν ξέρω αν πολύ-ισχύει αυτό που λες τουλάχιστον σε επίπεδο θνητών. Δν έχω δει κανέναν, ακόμη και πιλότους που έρχονται σε trackdays να μετράει με infrared. Την άσφαλτο μόνο έχω δει να μετράνε σε κάτι καύσωνες.

BLiTzER
26/05/2019, 14:39
Θερμοκρασίες πρέπει να ελέγχεις, όχι πιέσεις. Δε σε νοιάζει τι πίεση έχει το ελαστικό, αλλά να είναι εντός εύρους θερμοκρασιών σωστής λειτουργίας. Ρυθμίζεις πιέσεις ανάλογα για να το πετύχεις αυτό.

macdeath_s
26/05/2019, 15:58
Ισχύουν τα ίδια που είπα από πάνω. Δν τα λέω από το κεφάλι μου, αυτό δίνει η Dunlop σαν οδηγό το ίδιο μου είπε και χτες ο μαν στη πίστα που ρώτησα λόγω βροχής τι είναι το προτεινόμενο.

BLiTzER
26/05/2019, 16:00
Ούτε εμείς τα λέμε από το κεφάλι μας προφανώς. :p

Σκέψου το λογικά. Είναι δυνατόν μια πίεση να δουλεύει το ίδιο στον αργό και στον γρήγορο, το ίδιο στον βαρύ και στον ελαφρύ, το ίδιο στη Χ και στη Υ ανάρτηση, στο Α και στο Β μηχανάκι;

Όποιος μπαίνει πίστα και δεν ελέγχει θερμοκρασίες ελαστικών, είναι είτε χομπίστας που δεν ενδιαφέρεται περισσότερο, είτε άσχετος.

Αλλά τι ξέρω εγώ... κουτάκιας είμαι, μη μου δίνεις σημασία. :p

macdeath_s
26/05/2019, 16:12
Όπως σου είπα πάνω δν έχω δει κανέναν, συμπεριλαμβανονμένων των μη χομπίστων.

Έχει βγάλει πολλούς πρωταθλητές αυτή η χώρα και ειδικά στο Montmello έχει και πολλούς Γερμανούς, Γάλλους. Χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν, δν θα τους έλεγα άσχετους :beer:

Πίεση δν εννοώ ότι βάζεις και τέλος. Η Dunlop δίνει εύρος για να ξεκινήσεις σε θερμοκρασία περιβάλλοντος ή με warmers. Στη συνέχεια μετράς μετά από κάθε session και συγκρίνεις με το optimal running pressure. Αν δεν είσαι μέσα, αυξομειώνεις αναλόγως

stamatisx
26/05/2019, 18:29
Απλά επειδή Κ γω έχω infrared, δεν είναι τόσο αξιόπιστο. Το καλύτερο είναι πυρόμετρο με probe, ακριβό αλλά αξίζει σαν επένδυση

macdeath_s
26/05/2019, 20:12
Γιατί ρε συ ? Το χω συγκρίνει με τους σένσορες τις Schneider σε UPS και έχει 0.3 απόκλιση. Επίσης σε μαγείρεμα angus δεν με έχει προδώσει ποτέ. :D

Πάντως +1 για τα Sportsmart TT, ακόμη και σε ελαφρώς βρεγμένο με υγρασία και κρύο δν με φοβίσανε μετά το 1ο σεσιον.

stamatisx
26/05/2019, 20:18
http://www.longacreracing.com/technical-articles.aspx?item=8159&article=Probe%20versus%20Infrared

Probe versus Infrared
Choosing a pyrometer? What is better; probe type or Infrared? The answer really depends on the application. Most tire engineers prefer the probe type for tires as the probe gets down to the cord. At the cord, the tire heat is un-affected by out side factors and the surface rubber insulates the heat for long enough for you to take readings. There is also an elastic stretching of the rubber near the cord that creates heat as well. The bottom line is that probe type pyrometers are best for specific applications such as tires.

On the other hand, Infrared pyrometers are versatile and can be used to check just about any kind of surface temperatures. You can find sources of heat which will affect the driver, locate dead engine cylinders, check track temperatures, brakes and just about anything. You can even use them on tires. However, this is a bit of a compromise. You will be getting a surface reading that will be 10-40 degrees cooler than temps taken with a probe type pyrometer. You will also get variances from the engine and brake heat. Further, the track temperature will cool off the surface very quickly. A tire with camber in it will ride on the inside edge when the car is rolling back to the pits. The area that is in contact with the track will cool down at a different rate than the rest of the tire. Your readings will not be as relative as compared to probe readings.

If you accept the limitations, the Infrared pyrometers will work for tires but will not be relative to probe readings nor will the delineation be as good. Using the right tool for the right job always produces better results. Just as the probe type is better for tires, the infrared type is better for most other surface temps. The probe type is designed to be submerged in rubber and does not work well for things like track temperatures. For rubber, probe type is best. For surface measurements, the infrared stands out.

basilis_k6
26/05/2019, 20:37
αν το γυρολόγιο σου ειναι του χομπίστα (ακόμη και του γρήγορου χομπίστα) κατεβάζεις πιέσεις βάση της οδηγίας του κατασκευαστη ελαστικου, των εμπειριών άλλων και των δικών σου. Απο εκει και πέρα, 1-2 psi δεν θα κάνουν καμια διαφορά. μιλάμε άλλωστε για πολιτικά λάστιχα. ουτε οι θερμοκρασίες εφόσον δεν έχει στην πιστα καμια τρελλή ζεστη ή κρυο.

οι ρυθμίσεις έχουν πολύ μεγάλη σημασία αλλα και παλι δεν ειναι ο κύριος λόγος που μπορει να καταστρέφεις τα λαστιχα σου ή να μήν λαμβάνεις την μέγιστη πρόσφυση που μπορούν να σου δώσουν. Ο κύριος λογος ειναι η οδηγησή σου. Αν δεν εισαι λοιπον απο αυτούς που φλερτάρουν με νούμερα κοντά στις "ερασιτεχνικές" αγωνιστικές κατηγορίες, το πιο πιθανο ειναι οτι τα περισσότερα που μπορείς να αλλάξεις προς το καλύτερο ειναι στην οδήγηση σου.
Εγω έβαζα πιέσεις που μου έλεγαν οι λαστιχάδες-αγωνιζόμενοι και έμπαινα χυμα. οι ρυθμίσεις είχαν μεγάλη επιδραση, τα psi πανω κατω που δοκίμασα δεν ειχαν καθολου.

macdeath_s
26/05/2019, 21:25
Ρυθμίσεις φαντάζομαι αναφέρεσαι σε ανάρτηση.

Με πρόσφυση είχα θέμα μόνο κανα δυο φορές που είχα βάλει μεγάλη πίεση λόγω του φόβου κρύου. Ποτέ δν έχω νιώση έλλειψη τραξιον.

basilis_k6
26/05/2019, 21:33
Ρυθμίσεις φαντάζομαι αναφέρεσαι σε ανάρτηση.

Με πρόσφυση είχα θέμα μόνο κανα δυο φορές που είχα βάλει μεγάλη πίεση λόγω του φόβου κρύου. Ποτέ δν έχω νιώση έλλειψη τραξιον.

ναι ανάρτηση. είναι αδύνατον να σε βολέβουν οι ρυθμίσεις δρομου μέσα σε πιστα.

macdeath_s
26/05/2019, 21:46
Δν έχω ρυθμίσεις δρόμου. Αυτό έγραψα πιο πάνω ότι η χρήση είναι 70 πίστα 30 δρόμος.

basilis_k6
26/05/2019, 21:50
Δν έχω ρυθμίσεις δρόμου. Αυτό έγραψα πιο πάνω ότι η χρήση είναι 70 πίστα 30 δρόμος.

δηλαδη έχεις κάτσει να ρυθμίσεις μέσα σε πιστα? ασε το sag, τα υπόλοιπα. οχι με βάση την κτμ η τα χαρτια, με την οδηγηση/αίσθηση σου και του χρόνους.

macdeath_s
26/05/2019, 21:57
Όχι, ο λόγος είναι ότι δν ξέρω τι να πειράξω με την έννοια ότι πέραν από το λάστιχο δν με ενοχλεί κάτι. Η απότομη μεταβολή του βάρους και τα χουφτώματα στο γκάζι είναι ο λόγος που έχω βάλει το sport setting που δίνει η ΚΤΜ.

DrIoannis
27/05/2019, 16:30
Καλό θα ήταν να δεις τι κάνει κάθε ρύθμιση στην ανάρτηση...
Η σωστή ρύθμιση ανάρτησης είναι μία διαδικασία που την μαθαίνεις με τον καιρό. Δεν διαβάζεις μόνο πχ ένα βιβλίο και άρα ξέρεις να τη ρυθμίζεις. Χρειάζεται εμπειρία που έρχεται με δοκιμές. Το καλό είναι ότι στη χώρα που είσαι, θα έχεις την ευκαιρία να την αποκτήσεις. Μπορείς να ξεκινήσεις με τις ρυθμίσεις της ΚΤΜ και από εκεί να τις φέρεις στα μέτρα σου.
Μία άλλη λύση είναι να αποταθείς σε έναν επαγγελματία που σίγουρα υπάρχει.

Τι χρήση κάνεις στη μηχανή;. Πας αποκλειστικά πίστα ή βγαίνεις και βόλτα;

GogosLux
27/05/2019, 16:43
έχω βάλει το sport setting που δίνει η ΚΤΜ.

Εχεις "ηλεκτρονικα" ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ή κλασσικές "χεράτες" ??

macdeath_s
29/05/2019, 22:54
Χεράτες

doctor_john
05/10/2019, 18:34
Nα σηκώσω λίγο το θέμα για να ρωτήσω μια απορία που ντρέπομαι;

Φαντάζομαι όπως σε όλους τους αγνούς μοτοσυκλετιστέ μου αρέσει η χάραξη που έχουν τα βροχολάστιχα για πίστα... :pink:

όπως τα dunlopKR, michelin power rain, metzeler racetec rain
Θέλω να ρωτήσω τι προσδόκιμο χιλιομέτρων έχουν για καθημερινή χρήση σε μοτό καμιά 200kg

Φαντάζομαι ακούγεται ανέκδοτο στους φίλους που ασχολούνται με το σπορ αλλά ρε παιδιά, αν δεν είναι τέρμα επικίνδυνο,
να μην την κάνω μια φορά να μου φύγει ο καημός; χειμώνας έρχεται (τρελά άκυρη δικαιολογία :lol: )

bros400pgm
05/10/2019, 18:54
Εγώ φοβαμαι ότι μπορεί να υπερθερμανθουν και να ανοίξουν με αποτέλεσμα την πτώση...

S705
05/10/2019, 20:51
Αν το λάστιχο έχει τις προδιαγραφές για το βάρος της μηχανής σου δεν θα έχεις θέματα. Έχω δει τα παρακάτω λάστιχα σε xt, strada, versus και δεν θυμάμαι σε τι άλλο. Προσωπικά δεν τα έβαλα ποτέ αν και το ήθελα. Σε ξένα forums λένε καλά λόγια, απλά τελειώνουν για πλάκα λόγο πολύ μαλακία γομας.
https://www.elastikaleader.gr/elastiko-motosikletas/heidenau/k73/160-60-17-69h-729927

lospsi
05/10/2019, 21:00
Όντως φαίνεται λίγο ρίσκο μιας και φιτιλιάζουν αν δεν βρέχονται, τουλάχιστον από ότι βλέπουμε στην τηλεόραση...
Γιατί δεν ρωτάς σε λαστιχάδες που έχουν αγωνιστική εμπειρία, να σου πουν μια γνώμη?

S705
05/10/2019, 21:05
Όντως φαίνεται λίγο ρίσκο μιας και φιτιλιάζουν αν δεν βρέχονται, τουλάχιστον από ότι βλέπουμε στην τηλεόραση...
Γιατί δεν ρωτάς σε λαστιχάδες που έχουν αγωνιστική εμπειρία, να σου πουν μια γνώμη?

Θα φιτιλιασουν σίγουρα, αλλά δεν νομίζω οποίος τα βάλει να περιμένει να βγάλει και δεύτερο χειμώνα!

RaGe_Raptor
05/10/2019, 21:06
Βρες μεταχειρω rain ζευγάρι απο αγωνιζόμενο (στειλε μνματα αβέρτα), βαλε τη μοτο σε σταντ, βγαλε οσες φώτο τραβαει η ψυχή σου, βγαλε τα rain, βαλε ενα ζευγαρι καινούρια δρομίσια, καλο χειμώνα.

Bladerunner
06/10/2019, 09:22
Θα υπερθερμανθούν πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να γλιστράνε και να διαλυθούν. Μέσα σε μια βόλτα.

doctor_john
06/10/2019, 09:53
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, καταλαβαίνω πως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκτός των προδιαγραφών τους. :facepalm:

Εδώ ένα βίντεο που κάνει εικόνα όσα περιγράφετε (https://www.youtube.com/watch?v=gAAXgAEqqRw) για λάστιχα πίστας βροχής σε στεγνή πίστα.