PDA

View Full Version : προβλημα αντλιας ή κατι αλλο;



Karamos
25/05/2019, 00:49
Γεια χαρα! Λοιπον εχω μια africa "98. Τωρα τελευταια το μηχανακι παιρνει μπροστα κανονικα αλλα ματα απο λιγο κανει σαν μπουκωμενο σα να μην του φτανει η βενζινη κ σβηνει.
Περιμενω 5 10 λεπτα κ μετα παιρνει παλι, βγαζει ενα παραξενο ηχο, γκαζωνω σκαεη η εξατμιση κ ή θα παρει ή σβησει.. αν παρει,( που παντα παιρνει) δεν εχω κανενα προβλημα, παει κανονικα 100, 200χμ πορεια, βασικα οσα χρειαστουν!

basilis_k6
25/05/2019, 01:30
σκαεη η εξατμιση κ ή θα παρει ή σβησει.. αν παρει,( που παντα παιρνει) δεν εχω κανενα προβλημα
πολύ αργα για να καταλάβω με την πρωτη τι διάολο γράφεις εδω :lol:

Karamos
25/05/2019, 08:32
πολύ αργα για να καταλάβω με την πρωτη τι διάολο γράφεις εδω :lol:

Γαμησε τα..

viper1
25/05/2019, 12:20
Στο κάνει και με φουλ γεμάτο τεπόζιτο ? Αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα η αντλία

Kickstart
25/05/2019, 12:35
Ε τα κλασικα, ξεκινα να κοιτας...ολο το συστημα τροφοδοσιας (καρμπ, αντλια κτλ) μετα κανα φιλτρο αερα τι παιζει εκει μεσα και τελευταια να δεις φυσικα και τα ρεύματα.

Απο σερβις μπουζι, ρυθμισμα βαλβιδες κτλ ειμαστε κομπλε ετσι;

Επισης βενζινη...μηπως τα κολπα αρχισαν ξαφνικα μετα απο καποιο γεμισμα;

telegonos
25/05/2019, 15:52
Αντλία, που έχει την κλασσική ηλεκτρική mitsubishi με τις επαφές που φθείρονται , ένας ύποπτος.
Εξαέρωση ντεπόζιτου, που καμιά φορά βουλώνει, και δεν μπαίνει αέρας να αντικαταστήσει την βενζίνη, οπότε η ατμοσφαιρική πίεση δεν αφήνει την βενζίνη να τρέξει άλλο, ο δεύτερος ύποπτος.

Αν όταν σου μείνει, αμέσως πας να ανοίξεις τάπα ντεποζιτου και ακούσεις ένα φσσσσς σαν να ρουφιέται αέρας ξαφνικά, είναι βουλωμένη η εξαέρωση.


Από κει και μετά, παίζει να είναι και ηλεκτρικό θέμα, π.χ. σύστημα γεννήτριας-ανόρθωσης που υπολειτουργεί και δεν φορτίζει καλά την μπαταρία ΚΑΠΟΙΕΣ φορές. Όταν σου μένει, ΑΜΕΣΩΣ μετά που έμεινε, μιζάρει κανονικά ή ξεψυχάει η μίζα;

pano kato
25/05/2019, 18:06
Στα καρμπυρατερ μεσα στην θηκη τις βελονας του φλοτερ εχει φιλτρο [σιτα] αν ειναι βρομικα κανει αυτα τα συμπτοματα. Μενει απο βενζινη και μετα και μετα απο λιγο, αφου ξανα γεμησουν τα μπολ λειτουργει κανονικα ωσπου να ξαναμηνει απο βενζινη!

Karamos
25/05/2019, 19:13
Στο κάνει και με φουλ γεμάτο τεπόζιτο ? Αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα η αντλία

Ναι το κανει!

Karamos
25/05/2019, 19:20
Στα καρμπυρατερ μεσα στην θηκη τις βελονας του φλοτερ εχει φιλτρο [σιτα] αν ειναι βρομικα κανει αυτα τα συμπτοματα. Μενει απο βενζινη και μετα και μετα απο λιγο, αφου ξανα γεμησουν τα μπολ λειτουργει κανονικα ωσπου να ξαναμηνει απο βενζινη!


Ωραια. Το καρμπυρατερ το ειχα ανοιξει πριν 2 χρονια. Οποτε αυτο που λες μου φαινετε λογικο.

Karamos
25/05/2019, 19:22
Ε τα κλασικα, ξεκινα να κοιτας...ολο το συστημα τροφοδοσιας (καρμπ, αντλια κτλ) μετα κανα φιλτρο αερα τι παιζει εκει μεσα και τελευταια να δεις φυσικα και τα ρεύματα.

Απο σερβις μπουζι, ρυθμισμα βαλβιδες κτλ ειμαστε κομπλε ετσι;

Επισης βενζινη...μηπως τα κολπα αρχισαν ξαφνικα μετα απο καποιο γεμισμα;


Μπουζι ενω ειχα κανει καμια 4000χμ τα αλλαξα τωρα παλι, βαλβιδες κ φιλτρο κομπλε.
Τα ρευματα ειναι πονος! ������
Δρν παρατηρησα κατι απο καποιο γεμισμα. Δεν εβαλα απο βενζιναδικο που δεν παω συχνα τον τελευταιο καιρο.

Karamos
25/05/2019, 19:27
Αντλία, που έχει την κλασσική ηλεκτρική mitsubishi με τις επαφές που φθείρονται , ένας ύποπτος.
Εξαέρωση ντεπόζιτου, που καμιά φορά βουλώνει, και δεν μπαίνει αέρας να αντικαταστήσει την βενζίνη, οπότε η ατμοσφαιρική πίεση δεν αφήνει την βενζίνη να τρέξει άλλο, ο δεύτερος ύποπτος.

Αν όταν σου μείνει, αμέσως πας να ανοίξεις τάπα ντεποζιτου και ακούσεις ένα φσσσσς σαν να ρουφιέται αέρας ξαφνικά, είναι βουλωμένη η εξαέρωση.


Από κει και μετά, παίζει να είναι και ηλεκτρικό θέμα, π.χ. σύστημα γεννήτριας-ανόρθωσης που υπολειτουργεί και δεν φορτίζει καλά την μπαταρία ΚΑΠΟΙΕΣ φορές. Όταν σου μένει, ΑΜΕΣΩΣ μετά που έμεινε, μιζάρει κανονικά ή ξεψυχάει η μίζα;

Την αντλια την εχω 2 μηνες τωρα.
Εξαερωση δενν εχω κανει..
δεν μου εχει κανει αυτο το φσσς που λες.
Μιζαρω μια χαρα. Η μιζα δεν κωλονει καθολου.

telegonos
25/05/2019, 21:16
Την αντλια την εχω 2 μηνες τωρα.
Εξαερωση δενν εχω κανει..
δεν μου εχει κανει αυτο το φσσς που λες.
Μιζαρω μια χαρα. Η μιζα δεν κωλονει καθολου.


Είναι γνήσια ή κινέζικο αντίγραφο η αντλία που έχεις δύο μήνες; Οι κινέζικες συχνά δεν κρατάνε...

Για την εξαέρωση, δεν με κατάλαβες, εννοώ ότι κάθε ντεπόζιτο έχει κάποιο τρόπο να εισάγει αέρα, για να μπορεί να φεύγει η βενζίνη. Είτε κάποιος σωλήνας, που βγαίνει κάπου από κάτω (συνήθως), είτε η ίδια η τάπα, έχει ένα μικρό πέρασμα, με βαλβίδα. Σε κάθε περίπτωση, αν βουλώσει και δεν αφήνει τον αέρα να μπαίνει αυτός ο δρόμος για εξαέρωση που έχει το κάθε ντεπόζιτο, τότε ... μπλοκάρει μετά από λίγο η ροή της βενζίνης. Όλο αυτό, εγκυκλοπαιδικά, μια και αφού ΔΕΝ σου κάνει ρούφηγμα όταν πας να ανοίξεις τάπα, άρα δεν είναι εκεί το θέμα.

Ωραία για την μίζα, καλό αυτό.

Karamos
25/05/2019, 21:35
Είναι γνήσια ή κινέζικο αντίγραφο η αντλία που έχεις δύο μήνες; Οι κινέζικες συχνά δεν κρατάνε...

Για την εξαέρωση, δεν με κατάλαβες, εννοώ ότι κάθε ντεπόζιτο έχει κάποιο τρόπο να εισάγει αέρα, για να μπορεί να φεύγει η βενζίνη. Είτε κάποιος σωλήνας, που βγαίνει κάπου από κάτω (συνήθως), είτε η ίδια η τάπα, έχει ένα μικρό πέρασμα, με βαλβίδα. Σε κάθε περίπτωση, αν βουλώσει και δεν αφήνει τον αέρα να μπαίνει αυτός ο δρόμος για εξαέρωση που έχει το κάθε ντεπόζιτο, τότε ... μπλοκάρει μετά από λίγο η ροή της βενζίνης. Όλο αυτό, εγκυκλοπαιδικά, μια και αφού ΔΕΝ σου κάνει ρούφηγμα όταν πας να ανοίξεις τάπα, άρα δεν είναι εκεί το θέμα.

Ωραία για την μίζα, καλό αυτό.

Οκ, θενκς! Τωρα καταλαβα τι εννοεις.
Κινεζικο αντιγραφο εβαλα. Αλλα ρε συ.. με εχει αφησει απο αντλια και με αφηνε καθε 5 10χμ. Τωρα μονο στην αρχη θα μου το κανει αυτο. Και το απογευμα που θα φυγω απο την δουλεια θα μου το κανει οχι μονο το πρωι.

telegonos
25/05/2019, 21:52
Βγάλε το πλαστικό καπάκι, και δες κατάσταση στις επαφές, θα καταλαβεις ποιές. Εκεί χωλαίνουν συνήθως, τρώγονται στραβά και δεν πετυχαίνουν η μία την άλλη σωστά.

Εγώ θα πόνταρα την αντλία ως πιο υποψήφια. Δοκίμασε αν έχεις υπομονή, με τελείως γεμάτο ντεπόζιτο, να δεις αν πάλι μένει, με την αντλία ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ, δλδ να βάλεις ένα bypass σωλήνα στην θέση της. Αν πάλι μένει, είναι κάτι άλλο, αν δεν μένει είναι η αντλία. Προσοχή όμως, η δοκιμή να γίνει με ντεπόζιτο γεμάτο, για να βγάλεις σωστό συμπέρασμα.

Karamos
25/05/2019, 22:29
Ωραια. Το καρμπυρατερ το ειχα ανοιξει πριν 2 χρονια. Οποτε αυτο που λες μου φαινετε λογικο.

Βασικα ρε σ, αν ηταν αυτο δεν θα με αφηνε σε μερικα χμ;

Karamos
25/05/2019, 22:37
Βγάλε το πλαστικό καπάκι, και δες κατάσταση στις επαφές, θα καταλαβεις ποιές. Εκεί χωλαίνουν συνήθως, τρώγονται στραβά και δεν πετυχαίνουν η μία την άλλη σωστά.

Εγώ θα πόνταρα την αντλία ως πιο υποψήφια. Δοκίμασε αν έχεις υπομονή, με τελείως γεμάτο ντεπόζιτο, να δεις αν πάλι μένει, με την αντλία ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ, δλδ να βάλεις ένα bypass σωλήνα στην θέση της. Αν πάλι μένει, είναι κάτι άλλο, αν δεν μένει είναι η αντλία. Προσοχή όμως, η δοκιμή να γίνει με ντεπόζιτο γεμάτο, για να βγάλεις σωστό συμπέρασμα.

Οκ θα τσεκαρω την αντλια. Που λες ειχα παρει κατι πλαστικα για να δοκιμασω αν το μηχανακι δουλευει με φυσικη ροη αλλα τπτ. Επαιρνε μπροστα αλλα δεν πηγαινε. Αυτο το δοκιμασα οταν με αφησε απο αντλια μεχρι να την αντικαταστησω.

telegonos
25/05/2019, 23:37
Στο δικό σου, τα καρμπυρατέρ είναι πολύ ψηλά σε σχέση με το ντεπόζιτο, με αποτέλεσμα, απο το -περίπου- 50% της στάθμης στο ντεπόζιτο και ΚΑΤΩ, η βενζίνη να είναι πιο χαμηλά από τα καρμπς και χωρίς αντλία απλά δεν ανεβαίνει. Η φυσική ροή δεν δουλεύει.

Πρέπει να είναι γεμάτο μέχρι πάνω, για να είσαι βέβαιος, ότι έχεις βενζίνη πάνω από τα καρμπυρατέρ, και άρα θα τρέχει προς εκείνα με βαρύτητα-φυσική ροή.

Επίσης δεν αρκεί να κλείσεις την αντλία, πρέπει να την παρακάμψεις τελείως, γιατί απλά κλειστή (χωρίς ρεύμα), γίνεται φράγμα και κλείνει την ροή.

Αντλία ίδια με το δικό σου, έχει και το VFR750 μου, αλλά εκεί, η αντλία χρειάζεται μόνο για τα τελευταία 2 λίτρα βενζίνης, όλο το υπόλοιπο ντεπόζιτο, είναι πιο ψηλά από τα καρμπς. Επειδή ήταν παράγοντας αναξιοπιστίας, την κατήργησα τελείως, δεν υπάρχει καν πάνω τώρα, εδω και 1 χρόνο, και με μοναδικό μειονέκτημα ότι μένω από βενζίνη όταν μπει στο κόκκινο στο δείκτη, και όχι όταν έχει πάει και λίγο πιο κάτω από το κόκκινο που έμενε με την αντλία, ε κατά τα άλλα, δουλεύει ΤΟ ΙΔΙΟ σε όλες τις συνθήκες.

Karamos
25/05/2019, 23:47
Στο δικό σου, τα καρμπυρατέρ είναι πολύ ψηλά σε σχέση με το ντεπόζιτο, με αποτέλεσμα, απο το -περίπου- 50% της στάθμης στο ντεπόζιτο και ΚΑΤΩ, η βενζίνη να είναι πιο χαμηλά από τα καρμπς και χωρίς αντλία απλά δεν ανεβαίνει. Η φυσική ροή δεν δουλεύει.

Πρέπει να είναι γεμάτο μέχρι πάνω, για να είσαι βέβαιος, ότι έχεις βενζίνη πάνω από τα καρμπυρατέρ, και άρα θα τρέχει προς εκείνα με βαρύτητα-φυσική ροή.

Επίσης δεν αρκεί να κλείσεις την αντλία, πρέπει να την παρακάμψεις τελείως, γιατί απλά κλειστή (χωρίς ρεύμα), γίνεται φράγμα και κλείνει την ροή.

Αντλία ίδια με το δικό σου, έχει και το VFR750 μου, αλλά εκεί, η αντλία χρειάζεται μόνο για τα τελευταία 2 λίτρα βενζίνης, όλο το υπόλοιπο ντεπόζιτο, είναι πιο ψηλά από τα καρμπς. Επειδή ήταν παράγοντας αναξιοπιστίας, την κατήργησα τελείως, δεν υπάρχει καν πάνω τώρα, εδω και 1 χρόνο, και με μοναδικό μειονέκτημα ότι μένω από βενζίνη όταν μπει στο κόκκινο στο δείκτη, και όχι όταν έχει πάει και λίγο πιο κάτω από το κόκκινο που έμενε με την αντλία, ε κατά τα άλλα, δουλεύει ΤΟ ΙΔΙΟ σε όλες τις συνθήκες.
Καταλαβα, αν και δεν το χω με ολα αυτα, εισαι κατατοπιστικοτατος! Μου φαινεται θα παραγκειλω καλου κακου και την αντλια της mazda που διαβασα σε αλλο post που απο οτι ειδα ειναι καλυτερα!

pano kato
26/05/2019, 07:50
Βασικα ρε σ, αν ηταν αυτο δεν θα με αφηνε σε μερικα χμ;

Αν δε βαριεσαι, καθαρισε τα φιλτρακια που σου λεω και μετα ψαχνεις για αντλια που σου λεει ο telegonos. Eμενα (bros 650)εμενε αραια και που απο βενζινη η' υπολειτουργουσε! Αν καθαρισεις τα φιλτρα ψεκασετα αντιστοφα απο τη ροη της βενζινης.

Karamos
26/05/2019, 13:48
Αν δε βαριεσαι, καθαρισε τα φιλτρακια που σου λεω και μετα ψαχνεις για αντλια που σου λεει ο telegonos. Eμενα (bros 650)εμενε αραια και που απο βενζινη η' υπολειτουργουσε! Αν καθαρισεις τα φιλτρα ψεκασετα αντιστοφα απο τη ροη της βενζινης.

Δεν βαριεμαι, αλλα ειναι κατι που πρεπει να παω σε συνεργειο για να το κανω νομιζω. Την αντλια νομιζω το χω πιο ευκολο να το δω.

Karamos
27/05/2019, 21:38
Οκ θα τσεκαρω την αντλια. Που λες ειχα παρει κατι πλαστικα για να δοκιμασω αν το μηχανακι δουλευει με φυσικη ροη αλλα τπτ. Επαιρνε μπροστα αλλα δεν πηγαινε. Αυτο το δοκιμασα οταν με αφησε απο αντλια μεχρι να την αντικαταστησω.

Λοιπον η αντλια ειναι κομπλε. Την ειδε ενας φιλος, και παρατηρησε οτι οταν γκαζωνει τα φωτα καπως σαν να χανουν. Μερτησαμε την μπαταρια κ με την βια εφτανε 13. Εχει μια ηλεκτρονικη θα την δοκιμασουμε να δουμε μηπως ειναι αυτο!