Σύνδεση

View Full Version : Νεα Μπεμβε; 1800;



Σελίδες : 1 [2]

Acacius
09/04/2020, 13:52
Πήγα να ρωτήσω "πού είναι το τιμόνι", αλλά έτσι κι αλλιώς άχρηστο είναι σε τέτοια μηχανάκια.

Στρίβει με τη σκέψη, φίλος.

@Buckley: Γιατί η απάντηση στο Νεοσσό ήταν όχι;

toyar
09/04/2020, 13:55
Ρε γιατί τέτοιο μένος, υπάρχει λόγος :confused: ούτε γω γουστάρω μπεμβέ αλλά δεν κάνω έτσι :(
ΥΓ προφανώς και δεν διάβασα το από πάνω ,μαζί τα γράφαμε...

ενταξει....
μενος οχι....
απλα δε γουσταρω τα πουλ μουρ και τους γερμανους
και αυτο ειναι και τα δυο μαζι:D

toyar
09/04/2020, 13:59
Που ειναι το προβλημα? κατ αρχην τα περισσοτερα μηχανακια ειναι εντελως αχρηστα και ταυτοχρονα ονειρεμενα για τους περισσοτερους...τα μονα αντικειμενικα χρηστικα μηχανακια αυτη τη στιγμη ειναι τα σκουτερ και αντε τα παπια αμα θες να πας σε λοου μπατζετ...σε χωρους, ανεση, πρακτικοτητα και μεταφορα δεν υπαρχει οτιδηποτε να συναγωνιζεται ενα σκουτερ...

Στα της αχρηστιλας της συγκεκριμενης μηχανης...ενα κρουζερ ειναι απο αυτα που βγαζουν οι εταιρειες κοντα 100 χρονια...η δε μπεμβε ειχε ενα αντιστοιχο κακασχημο κρουζερ μεχρι πριν μια 10ετια.

Οπως ειπαμε ο καθενας μπορει να γουσταρει απλα να το καβαλαει και να κανει το κεφι του και να βιωνει την easy rider εμπειρια γιατι ετσι απλα το βλεπει στο κεφαλι του...

ο κοσμος δουλευει κυριως για ανθρωπους με μεγαλα πορτοφολια, οχι με μικρα...και αν νομιζετε οτι οσοι εχουν μικρα πουλια επειδη εβγαλαν με τον χι ψι τροπο λεφτα, προφανως γαματε αβερτα με κλρ250 με καφασι πισω :lol: επιτελους οι εταιρειες εστω και με δειλα βηματα βγαζουν ακομα μηχανακια που δεν ειναι ονοφφ 300 κιλα και 30.000 κοστος αγορας (αλλα υπερχρησιμα μηχανακια προφανως)

χαλαρωστε λιγο, ναι η κριση τους εχει βαρεσει ολους κατακεφαλα αλλα μη τα ισοπεδωνουμε ολα

ενταξει....υπαρχουν απειρα μηχανακια για πολλες χρησεις εκτος παπιων και σκουτερ
εγω ρωτησα εξαρχης τι ειδους χρησιμοτητα και χρηστικοτητα εχει κατι τετοιο γιατι πραγματικα δεν μπορω να αντιληφθω

stefanos
09/04/2020, 14:02
Έχει συνηθίσει το μάτι σας Γερμανοαυστριακή κακογουστιά και τώρα που βγάλαν κάτι που μοιάζει με ωραίο μηχανάκι
πέσατε να το φάτε.:)

katsar
09/04/2020, 14:02
Βόλτες...

panavour
09/04/2020, 14:13
εμενα ο πιθανος αγοραστης του μου φαινεται ανθρωπος με μεγαλο πορτοφολι και μικρο πουλι

κατοχοι εως 500cc και τα προσοντα τους :lol::lol::lol:

417299

giorgosb
09/04/2020, 14:15
https://www.bmw-motorrad.gr/el/models/heritage/r18.html

26.490 η τιμή στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία 22.800



Το Rocket στα 24.290.. και με 700 κυβικά παραπάνω.. :p

νεοσσός
09/04/2020, 15:23
Πολύ φοβάμαι ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής, το μικρότερο κόστος αποτελεί μειονέκτημα. Κάποιος που θέλει να έχει μηχανάκι με υπερβολικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορεί να προτιμήσει να δώσει 10% περισσότερα χρήματα, ώστε να ξέρει ότι πήρε κάτι ακριβότερο.

giorgosb
09/04/2020, 16:04
Ναι είναι κι αυτό.. Επίσης δεν θα τους νοιάζει και ιδιαίτερα το κόστων τελών κυκλοφορίας ή ασφάλειας. Απλά ψάχνοντας τις τιμές τους είδα ότι δεν είναι και διαστημικές. Δλδ είναι στα επίπεδα ακριβών εκδόσεων GS/Multi. Συγκρίνω καθαρά την τιμή, όχι σαν μηχανάκια κλπ..

sapila racing
09/04/2020, 16:05
https://www.bmw-motorrad.gr/el/models/heritage/r18.html

26.490 η τιμή στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία 22.800



Το Rocket στα 24.290.. και με 700 κυβικά παραπάνω.. :p


Πολύ φοβάμαι ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής, το μικρότερο κόστος αποτελεί μειονέκτημα. Κάποιος που θέλει να έχει μηχανάκι με υπερβολικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορεί να προτιμήσει να δώσει 10% περισσότερα χρήματα, ώστε να ξέρει ότι πήρε κάτι ακριβότερο.

Δείτε τα στις φωτό και τα δύο.
Εχουν καμμια σχεση το ένα με το άλλο? Γιατί αναρωτιέμαι πως τα συγκρίνετε....

@νεοσσός
Αν καποιος θέλει σωνει και καλά το ακριβότερο για δικους του λόγους υπαρχουν και πολύ ακριβότερα απο αυτό το BMW.
Το να ειναι το μικρότερο κόστος πρόβλημα πρώτη φορά το ακούω παντως...

contes di Zante
09/04/2020, 17:13
Πολύ φοβάμαι ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής, το μικρότερο κόστος αποτελεί μειονέκτημα. Κάποιος που θέλει να έχει μηχανάκι με υπερβολικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορεί να προτιμήσει να δώσει 10% περισσότερα χρήματα, ώστε να ξέρει ότι πήρε κάτι ακριβότερο.

Το τερμάτισες λέμε....καταλαβαίνεις τι λές? Ότι όταν κάποιος φτάσει σ' αυτή την κατηγορία τιμής θα προτιμήσει το 10% ακριβότερο "'ώστε να ξέρει ότι πήρε το ακριβότερο" ?!!!!
Δηλαδή εγώ που γούσταρα και πήρα το multi έκανα μ@λ@κί@, γιατί θα σκάει δίπλα μου το GS με >21300€ (23000€ με τα extra) και θα νιώθω μειονεκτικός?
Ελπίζω πάντως το multi να είναι αυτό που μου ταιριάζει γιατί από πουλί θεωρώ ότι είμαι μέτριος

katsar
09/04/2020, 17:23
Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός πως για αρκετούς δεν είναι καν ακριβή αυτή η μοτοσυκλέτα.

oti nanai
09/04/2020, 17:52
πόσο κόμπλεξ μπορεί να βγάζετε ορισμένοι για κάποιες εταιρίες χωρίς να έχετε καβαλήσει ούτε σταματημένο , το ότι δεν αρέσει σε εσάς δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστο άσχημο μηχανάκι χωρίς λόγο ύπαρξης . το μοτοσακό είναι σαν την γκόμενα άλλος την θέλει χοντρή , κοντή , ψηλή και πάει λέγοντας

Acacius
09/04/2020, 21:57
Όλοι έχουμε δικαίωμα να γουστάρουμε ό,τι μας αρέσει. Όλοι έχουμε επίσης δικαίωμα να κοροϊδεύουμε ό,τι γουστάρουμε, χωρίς να μας αποκαλούν αμέσως κομπλεξικούς κάποιοι... κομπλεξικοί ίσως; Κοροϊδεύω τις BMW γιατί πλέον έχουν καταντήσει κλαρινομηχανές, όπως οι Harley τα 80s, ασχέτως της μηχανολογικής τους αξίας. Η συγκεκριμένη BMW καλά κάνει και υπάρχει αλλά φέρνει στη χοντρή του θησαυρού. Όποιος θέλει να την αγοράσει, μαγκιά του. Εγώ ούτε μπορώ, ούτε θέλω.

Σε αυτό το θέμα, ο Νεοσσός δεν έχει άδικο. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος πελάτη που συνοψίζεται ως "πΕλούσιος φιγουρατζής", ο οποίος βλέπει τη μοτοσυκλέτα σαν status symbol. Για αυτόν τον άνθρωπο οι συγκρίσεις μεταξύ Rocket, R18, και Scania είναι λογικές γιατί δεν τον ενδιαφέρει τι οδηγικές ανάγκες έχει, αλλά τι θα πουλήσει την περισσότερη μούρη όταν το παρκάρει έξω από το δικηγορικό γραφείο/οδοντιατρείο/Hard Rock Cafe.

νεοσσός
09/04/2020, 22:26
Το τερμάτισες λέμε....καταλαβαίνεις τι λές? Ότι όταν κάποιος φτάσει σ' αυτή την κατηγορία τιμής θα προτιμήσει το 10% ακριβότερο "'ώστε να ξέρει ότι πήρε το ακριβότερο" ?!!!!
Δηλαδή εγώ που γούσταρα και πήρα το multi έκανα μ@λ@κί@, γιατί θα σκάει δίπλα μου το GS με >21300€ (23000€ με τα extra) και θα νιώθω μειονεκτικός?
Ελπίζω πάντως το multi να είναι αυτό που μου ταιριάζει γιατί από πουλί θεωρώ ότι είμαι μέτριος
Δε χρειάζεται να κάνεις αναγωγή στον εαυτό σου, άλλωστε μόλις διαπίστωσες ότι με αυτόν τον τρόπο βγάζεις συμπέρασμα ότι μία άποψη δεν είναι σωστή. Υπάρχουν διάφοροι άνθρωποι, με ποικιλία προτιμήσεων. Καταλαβαίνω πάντως ότι τα δικά σου κριτήρια, όπως και τα δικά μου, είναι διαφορετικά από την περίπτωση που περιέγραψα.

panavour
09/04/2020, 22:41
γιατί δεν τον ενδιαφέρει τι οδηγικές ανάγκες έχει, αλλά τι θα πουλήσει την περισσότερη μούρη όταν το παρκάρει έξω από το δικηγορικό γραφείο/οδοντιατρείο

Σε ολα που λες συμφωνω αλλα στα υπογραμμισμενα εχεις χασει επεισοδια.

stefanos
09/04/2020, 22:45
Ωραίο μηχανάκι σημαίνει ωραίο αισθητικά.
Δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα στρίβει καλά θα πηγαίνει αέρας ή θα τρέξει κάποιος να το πάρει για να πηγαίνει στο super market.

Kas_Tracer
09/04/2020, 23:20
Το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι ο ορισμός της υπερβολής.
Υπερβολικό βάρος - όγκος -μεταξόνιο - πλάτος -κυλινδρισμός κλπ κλπ.
Εξ ορισμού θα λάβει και τις αναλογικά αντιστοίχου εντάσεως γνώμες σε ένα φορουμάδικο.
Δεν είναι κακό αυτό , ούτε στο κάτω-κάτω της γραφής όποιος έχει αντίθετη άποψη από εμάς να χαρακτηρίζεται σώνει και καλά κομπλεξικός .

Acacius
09/04/2020, 23:24
Σε ολα που λες συμφωνω αλλα στα υπογραμμισμενα εχεις χασει επεισοδια.

Αμερικάνικο κλισέ από τα 90s είναι μωρέ, μην το παίρνεις τοις μετρητοίς ( ξέχασα το χρηματιστήριο :lol: )


....δικηγόρος ή οδοντίατρος; :p

DrBig
09/04/2020, 23:27
Δηλαδή εγώ που γούσταρα και πήρα το multi έκανα μ@λ@κί@, γιατί θα σκάει δίπλα μου το GS με >21300€ (23000€ με τα extra) και θα νιώθω μειονεκτικός?

Ναι



Ελπίζω πάντως το multi να είναι αυτό που μου ταιριάζει γιατί από πουλί θεωρώ ότι είμαι μέτριος
Κουραγιο :facepalm:

Acacius
09/04/2020, 23:37
Ατράνταχτη απόδειξη ότι όποιος έχει μεγάλο πουλί δε χρειάζεται μεγάλη μηχανή:


417313

telegonos
10/04/2020, 01:14
Πολύ φοβάμαι ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής, το μικρότερο κόστος αποτελεί μειονέκτημα. Κάποιος που θέλει να έχει μηχανάκι με υπερβολικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορεί να προτιμήσει να δώσει 10% περισσότερα χρήματα, ώστε να ξέρει ότι πήρε κάτι ακριβότερο.

Δεν πουλάνε ακριβά για τεχνικούς λόγους. Για άλλον λόγο πουλάνε ακριβά και αυτός είναι ένας.

Ακριβώς όπως γίνεται με την βιομηχανία της μόδας. Όταν μια δερμάτινη γυναικεία τσάντα της τάδε μάρκας (https://www.hermes.com/us/en/product/mosaique-au-24-17-bag-H073452CPS3/) έχει 6.000 ευρώ, τι ακριβώς νομίζει κανείς, ότι δεν έβγαινε η εταιρία να την δίνει π.χ. 4.000 ευρώ ή ότι όντως αξίζουν τα υλικά της ή η κατεργασία της ή η διάθεσή της αυτά τα λεφτά; Η εταιρία πουλάει ακριβά, γιατί αυτό ακριβώς πουλάει το προιόν της, το ότι είναι ακριβό. Αν ήταν φτηνό, δεν θα πούλαγε.

Όπως επίσης αυτή η γυναίκα που θα την αγοράσει, γιατί νομίζετε την αγοράζει; Γιατί κάνει έχει κάποια πραγματική δυνατότητα χρήσης η τσάντα, που μια τσάντα των 200 ευρώ δεν έχει; Την αγοράζει για ένα και μόνο λόγο: Για να δείξει στον κοινωνικό της περίγυρο ότι έχει τα λεφτά να αγοράζει τσάντα των 6.000 ευρώ. Η ίδια γυναίκα, αν έβρισκε το ίδιο σχέδιο, την ίδια ποιότητα, το ίδιο προιόν με τιμή 250 ευρώ, ΔΕΝ θα το αγόραζε από φόβο μην την πούνε ξεπεσμένη στον περιγυρό της.

Άσκηση για το σπίτι, βρείτε τουλάχιστον ΜΙΑ αντρικού κοινού εφαρμογή των παραπάνω (tip: γερμανική εταιρία, φτιάχνει ΚΑΙ δίτροχα)

DrBig
10/04/2020, 04:26
Ατράνταχτη απόδειξη ότι όποιος έχει μεγάλο πουλί δε χρειάζεται μεγάλη μηχανή:


417313

Ναι, αλλα αυτος εχει μηχανη ενω ολοι οι αλλοι ποδηλατα.

νεοσσός
10/04/2020, 12:36
Δεν πουλάνε ακριβά για τεχνικούς λόγους. Για άλλον λόγο πουλάνε ακριβά και αυτός είναι ένας.

Ακριβώς όπως γίνεται με την βιομηχανία της μόδας. Όταν μια δερμάτινη γυναικεία τσάντα της τάδε μάρκας (https://www.hermes.com/us/en/product/mosaique-au-24-17-bag-H073452CPS3/) έχει 6.000 ευρώ, τι ακριβώς νομίζει κανείς, ότι δεν έβγαινε η εταιρία να την δίνει π.χ. 4.000 ευρώ ή ότι όντως αξίζουν τα υλικά της ή η κατεργασία της ή η διάθεσή της αυτά τα λεφτά; Η εταιρία πουλάει ακριβά, γιατί αυτό ακριβώς πουλάει το προιόν της, το ότι είναι ακριβό. Αν ήταν φτηνό, δεν θα πούλαγε.

Όπως επίσης αυτή η γυναίκα που θα την αγοράσει, γιατί νομίζετε την αγοράζει; Γιατί κάνει έχει κάποια πραγματική δυνατότητα χρήσης η τσάντα, που μια τσάντα των 200 ευρώ δεν έχει; Την αγοράζει για ένα και μόνο λόγο: Για να δείξει στον κοινωνικό της περίγυρο ότι έχει τα λεφτά να αγοράζει τσάντα των 6.000 ευρώ. Η ίδια γυναίκα, αν έβρισκε το ίδιο σχέδιο, την ίδια ποιότητα, το ίδιο προιόν με τιμή 250 ευρώ, ΔΕΝ θα το αγόραζε από φόβο μην την πούνε ξεπεσμένη στον περιγυρό της.

Άσκηση για το σπίτι, βρείτε τουλάχιστον ΜΙΑ αντρικού κοινού εφαρμογή των παραπάνω (tip: γερμανική εταιρία, φτιάχνει ΚΑΙ δίτροχα)
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λες, αλλά με μία προσθήκη: Κάποιοι κάνουν υπερβολές για τον εαυτό τους και όχι για τους άλλους. Μπορεί δηλαδή να πληρώσεις ακριβά κάτι, όχι για να το δείχνεις, αλλά γιατί σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Ικανοποιείς ένα παράλογο όνειρο ή αισθάνεσαι επιτυχία.

Συμπληρώνοντας τη σκέψη σου, θα έλεγα ότι ενδέχεται το εμπορικό τμήμα της BMW, όταν έκανε ανάλυση SWOT, να έλαβε υπόψη την τιμή του Rocket 3 και εσκεμμένα να ανακοίνωσε τιμή λίγο υψηλότερη. Δεν αποκλείω βέβαια να είναι κοστοστρεφής η προσέγγιση.

sapila racing
10/04/2020, 13:35
Aυτο το thread τελικά είναι αρκετά χρήσιμο, βοήθησε τους συμφορουμίτες να εκδηλωθούν κι έτσι μέσα απο αυτό μπορεί κάποιος να καταλάβει αρκετά για όσους γράφουν στο moto.gr

Βέβαια το 90% του περιεχομένου του thread είναι άσχετο με το BMW απλά ο καθένας λέει τον πόνο του εδω μέσα.
Είναι και δυσκολη εποχή, καταλαβαίνω, αλλά απο την άλλη σωστό θα είναι να μεταφερθούν όλα αυτα τα ασχετα καπου αλλού...

buckley
10/04/2020, 13:47
Aυτο το thread τελικά είναι αρκετά χρήσιμο, βοήθησε τους συμφορουμίτες να εκδηλωθούν κι έτσι μέσα απο αυτό μπορεί κάποιος να καταλάβει αρκετά για όσους γράφουν στο moto.gr

Βέβαια το 90% του περιεχομένου του thread είναι άσχετο με το BMW απλά ο καθένας λέει τον πόνο του εδω μέσα.
Είναι και δυσκολη εποχή, καταλαβαίνω, αλλά απο την άλλη σωστό θα είναι να μεταφερθούν όλα αυτα τα ασχετα καπου αλλού...

Πέρα του τρόλινγκ που ευδοκιμεί σε κάθε θρεντ, για τα άλλα λίγο υπερβολικό σε βρίσκω .

sapila racing
10/04/2020, 13:56
Πέρα του τρόλινγκ που ευδοκιμεί σε κάθε θρεντ, για τα άλλα λίγο υπερβολικό σε βρίσκω .

Προφανώς δεν το βλέπουμε απο την ίδια σκοπιά Πάνο.

giorgosb
10/04/2020, 14:14
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λες, αλλά με μία προσθήκη: Κάποιοι κάνουν υπερβολές για τον εαυτό τους και όχι για τους άλλους. Μπορεί δηλαδή να πληρώσεις ακριβά κάτι, όχι για να το δείχνεις, αλλά γιατί σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Ικανοποιείς ένα παράλογο όνειρο ή αισθάνεσαι επιτυχία.

Συμπληρώνοντας τη σκέψη σου, θα έλεγα ότι ενδέχεται το εμπορικό τμήμα της BMW, όταν έκανε ανάλυση SWOT, να έλαβε υπόψη την τιμή του Rocket 3 και εσκεμμένα να ανακοίνωσε τιμή λίγο υψηλότερη. Δεν αποκλείω βέβαια να είναι κοστοστρεφής η προσέγγιση.


Το R18 θα συγκριθεί πιο εύκολα με μια Harley αντίστοιχων κυβικών και τιμής. Δεν έχει κάποια σχέση με το Rocket. Κακώς το ανέφερα πιο πάνω και ίσως δημιούργησα μπέρδεμα.

cosgili
10/04/2020, 15:14
Γι'αυτό που πρεσβεύει το μηχανάκι μια χαρά όμορφο είναι. Προσωπικά με χαλάει το τεράστιο 1800 και ότι οι κύλινδροι του boxer παραβγαίνουν έξω λόγω διαδρομής και χαλάνε τη δική μου οπτική ισορροπία. Ούτε εγώ θα το αγόραζα, αλλά περί ορέξεως...

cityfly
10/04/2020, 18:32
διαβαζω τις προδιαγραφες βλεπω φωτο και προσπαθω να βρω ενα πραγμα που κανει καλα ενα τετοιο μηχανακι......ανεξαρτητως μαρκας

Είναι για τα «φτωχαδάκια». Η σειρά 2 σε κάμπριο κάνει νομίζω γύρω στα 35.000 το βασικό.
Αν σκεφτείς ότι λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν είναι για όσους δεν τους φτάνουν :p



Όμορφο είναι πάντως, άλλο που εμένα δεν μου αρέσει σαν στυλ και να τα βγαζα αυτά σε ένα μήνα πχ πάλι δεν θα το αγόραζα

doctor_john
10/04/2020, 19:18
Ρε παιδιά, μήπως συμπεριφερόμαστε "ρατσιστικά" απέναντι σε ένα είδος μοτοσυκλέτας που καλύπτει ένα μικρό ποσοστό;
Τι κακό κάνει η ύπαρξη ενός μοντέλου σαν αυτό;
Νομίζω ότι λαμβάνοντας υπόψιν και την μικρή παραγωγή που θα έχει σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη, ότι δεν έχουμε πολλά
εναντίον του.

Σε ποιούς απευθύνεται σαν είδος; πέρα δηλαδή από το κόστος κτήσης του.
Είναι ένα λιτό cruiser που απευθύνεται σε αυτόν που θέλει να καλύπτει αποστάσεις με πιο χαλαρούς ρυθμούς απολλαμβάνοντας
το συγκεκριμένο ύφος, την ροπή κ.λπ. Έχει κάτι κακό αυτό; μας εμποδίζει τους υπόλοιπους σε κάτι;
Τα αντίστοιχα μεγάλα cruiser των Indian, Kawasaki, Harley, Honda κ.λπ. δεν ορίζουν ενα ποσοστό κοινού που τα ζητά;

Καίει υπερβολικά καύσιμα έτσι ώστε να το δούμε σαν κάτι που επιβαρύνει τους πόρους για τους υπόλοιπους; δε νομίζω.
Η κατασκευή του δεν είναι πολύ περισσότερο διαχρονική; δηλαδή δεν θα αργήσει πολύ να πεταχτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα
μοντέλα, έχοντας επιβαρύνει λιγότερο απο αυτά το περιβάλλον και όντας πάνω από 80% ανακυκλώσιμο, απουσία πλαστικών κ.λπ.;

Τι είναι αυτό που μας ερεθίζει αρνητικά απέναντί του; Η εμφανής υπερβολή στον κυβισμό του; εφόσον βλέπουμε πως
τον διαχειρίζεται, χαμηλές στροφές, ανθεκτικότητα. Ο σχεδιασμός του; μια χαρά κρατά τον χαρακτήρα που η ίδια
εταιρεία ανάπτυξε εδώ και 100 χρόνια. Το μέγεθος του ρεαλιστικά; τα βιντεο που το δείχνουν με μοτοσυκλετιστές
δείχνουν άλλο ένα μεγάλο cruiser, όπως τα περισσότερα θηριάκια που κυκλοφορούν.

Μου φαίνεται ότι εστιάζουμε πολύ στην προσωπική μας πραγματικότητα ο καθένας και βάση αυτής κάνουμε κρίσεις
ανασφάλειας με δεδομένα που όντως υφίστανται αλλά δεν είναι ρεαλιστικά συγκρίσιμα με την αντίστοιχη εφαρμογή
τους στην μοτοσυκλέτα.

stefanos
10/04/2020, 19:53
Καίει υπερβολικά καύσιμα έτσι ώστε να το δούμε σαν κάτι που επιβαρύνει τους πόρους για τους υπόλοιπους; δε νομίζω.
Η κατασκευή του δεν είναι πολύ περισσότερο διαχρονική; δηλαδή δεν θα αργήσει πολύ να πεταχτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα
μοντέλα, έχοντας επιβαρύνει λιγότερο απο αυτά το περιβάλλον και όντας πάνω από 80% ανακυκλώσιμο, απουσία πλαστικών κ.λπ.;


:) Πολύ καλό άσχετα που τέτοια πράγματα δεν τα υπολογίζουμε και πολύ στις αγορές μας.

katsar
10/04/2020, 19:54
Δεν θα το έλεγα μικρό ποσοστό.Στην Ευρώπη ίσως.
Στην άλλη πλευρά του ωκεανού έχει π.χ το Yamaha Raider 1900cc,Kawasaki Vulcan 2000cc και πολλά άλλα που δεν έρχονται εδώ λόγο Euro.Μέχρι και η Μ.G έχει cruiser 1400cc.
Όχι πως θα βλέπαμε και πολλά αν δεν τα έκοβε το Euro4-5-6 βέβαια.
Στα φεστιβάλ/συγκεντρώσεις τους (sturgis,daytona κτλ ) βλέπεις χιλιάδες μοτοσυκλέτες αυτού του στυλ,τέτοιες εικόνες.Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου λίγο πολύ.
417364


Όπως την βρίσκει κανείς ρε μάγκες.Kαι όπως λένε ''από πίτα που δεν τρως τι σε νοιάζει άμα καίει''

telegonos
10/04/2020, 20:05
...

Μερικοί απλά και μόνο περιγράφουμε ένα φαινόμενο, και πως δουλεύει. Δεν κρίνουμε.

Η ''κρίση'' σε αυτές τις περιπτώσεις προστίθεται από τον αναγνώστη σαν ερμηνεία.

toyar
10/04/2020, 20:19
ξερω οτι υπαρχουν κι αλλα μαστοδοντα τετοια οποτε απο την αρχη δεν επικεντρωθηκα στη μαρκα
βεβαια δεν ξερω αν τα αλλα ειναι μονοσελα με τοσο αβολη θεση οδηγησης και μηδενικη προστασια απ τον αερα...........
εμενα αυτες οι κατασκευες μου προκαλουν την ιδια αισθηση με ενα suv 3 τονων και 5000cc που κυκλοφορουν με εναν επιβατη στο κεντρο της πολης
και επειδη τυχαινει να εχω καποια επαφη με την επιστημη της μηχανολογιας τετοιες κατασκευες ειναι αντιθετες με βασικες αρχες της
αν ολα αυτα δειχνουν κομπλεξ.....θα παραμεινω κομπλεξικος:)

oti nanai
10/04/2020, 20:19
κάποιος πιο πάνω είχε γράψει για μια παροιμία και θεωρώ είχε δίκιο , κράζουμε αυτό που δεν μπορούμε να αποκτήσουμε

toyar
10/04/2020, 20:24
:bawl::bawl::bawl:
πολυ ταιριαστο nickname αδελφε......

oti nanai
10/04/2020, 20:25
ευχαριστώ σαν τα αυτά που γράφεις

buckley
10/04/2020, 20:51
Ομολογώ ότι έκανα λάθος :cry:

bmwr1100gs
10/04/2020, 21:41
Καλησπέρα σε όλους.

Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, έχω και μια προγιαγιά της R51, επίσης άχρηστη στις μέρες μας, οπότε θα ήθελα να τις βάλω δίπλα δίπλα να ακούσω τις ιστορίες που θα λένε. Που ξέρεις κάποια στιγμή στο μέλλον μπορεί να γίνει πραγματικότητα. ..

doctor_john
10/04/2020, 21:47
Ελα ρε'συ γιατί άχρηστη; ξέρεις πόσοι κυκλοφοράμε με r51 ακόμα και τώρα;
Έχει το ρυθμό της για μέσα στην πόλη αλλά εκτός κέντρου και ειδικά εκτός αττικής περνάς πολύ καλά.

KotsosDR
10/04/2020, 22:03
Για τη δουλειά που προορίζεται και για την κατηγορία του είναι όμορφο και διαχρονικό, κλασσικές γραμμές χωρίς ίχνος κίτς και καλή βάση για χλιδο-customizing .
Όπως λέει και ο φίλος στο βίντεο θα είναι το ίδιο όμορφο και μετά από 40 χρόνια .

https://www.youtube.com/watch?v=fbzOzLxN_4Y

telegonos
10/04/2020, 22:21
Έχει το ρυθμό της για μέσα στην πόλη αλλά εκτός κέντρου και ειδικά εκτός αττικής :uplate: περνάς πολύ καλά :uplate: :D .

Και πάντα αναρωτιόμουν τι να πάρω να πηγαίνω Λειβαδιά >Αμφίκλεια> Λιανοκλάδι > Φάρσαλα > Βελεστίνο , να χαζεύω ρολάροντας με καμάρι, τα κιτρινισμένα στάχυα τον Αύγουστο, να απλώνω το χέρι και να τα χαιδεύω σαν τον gladiator, και να κάνω κέφι σαν την Καρέζη και την παρέα της.

https://youtu.be/kezSE60kk6A


disclaimer: Δεν έχω την παραμικρή ιδέα να ξεχωρίζω το κάθε Rxx, δεν ξέρω καν τι μάρκα είναι αυτό στο βίντεο. Για RC51 όμως, ότι θέλετε, ρωτήστε.

bmwr1100gs
10/04/2020, 22:32
Ναι άλλα δεν πάει super market , ούτε φορτώνεται με ψώνια, ούτε παίρνει κουβερτούλα τον χειμώνα και βρέχονται τα ποδαράκια και την έχεις για 5-6 σκ τον χρόνο. .. Φυσικά κάνω πλάκα, άλλα όπως ειπώθηκε παραπάνω, εάν δούμε το θέμα της χρησης της μοτοσικλέτας οικονομοτεχνικά, θα σταματούσαμε στα παπιά, σκούτερ, αντε μέχρι τα 250 θα πηγαίναμε. Όλες οι υπόλοιπες δεν καλύπτουν ανάγκες μετακίνησης. Αυτές τις επικαλούμαστε για να μην έρθουμε μπροστά στον καθρέφτη. Εμένα όμως αυτό μου αρέσει στην μοτοσικλέτα, ότι δεν μου καλύπτει την ανάγκη για μετακίνηση , άλλα τις άλλες τις πιο σημαντικές.

doctor_john
10/04/2020, 22:35
Δεν είναι όλα για όλους προφανώς, αυτό δεν σημαίνει πως δεν λειτουργούν.

panavour
10/04/2020, 22:39
Ρε παιδιά, μήπως συμπεριφερόμαστε "ρατσιστικά" απέναντι σε ένα είδος μοτοσυκλέτας που καλύπτει ένα μικρό ποσοστό;
Τι κακό κάνει η ύπαρξη ενός μοντέλου σαν αυτό;
Νομίζω ότι λαμβάνοντας υπόψιν και την μικρή παραγωγή που θα έχει σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη, ότι δεν έχουμε πολλά
εναντίον του.

Σε ποιούς απευθύνεται σαν είδος; πέρα δηλαδή από το κόστος κτήσης του.
Είναι ένα λιτό cruiser που απευθύνεται σε αυτόν που θέλει να καλύπτει αποστάσεις με πιο χαλαρούς ρυθμούς απολλαμβάνοντας
το συγκεκριμένο ύφος, την ροπή κ.λπ. Έχει κάτι κακό αυτό; μας εμποδίζει τους υπόλοιπους σε κάτι;
Τα αντίστοιχα μεγάλα cruiser των Indian, Kawasaki, Harley, Honda κ.λπ. δεν ορίζουν ενα ποσοστό κοινού που τα ζητά;

Καίει υπερβολικά καύσιμα έτσι ώστε να το δούμε σαν κάτι που επιβαρύνει τους πόρους για τους υπόλοιπους; δε νομίζω.
Η κατασκευή του δεν είναι πολύ περισσότερο διαχρονική; δηλαδή δεν θα αργήσει πολύ να πεταχτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα
μοντέλα, έχοντας επιβαρύνει λιγότερο απο αυτά το περιβάλλον και όντας πάνω από 80% ανακυκλώσιμο, απουσία πλαστικών κ.λπ.;

Τι είναι αυτό που μας ερεθίζει αρνητικά απέναντί του; Η εμφανής υπερβολή στον κυβισμό του; εφόσον βλέπουμε πως
τον διαχειρίζεται, χαμηλές στροφές, ανθεκτικότητα. Ο σχεδιασμός του; μια χαρά κρατά τον χαρακτήρα που η ίδια
εταιρεία ανάπτυξε εδώ και 100 χρόνια. Το μέγεθος του ρεαλιστικά; τα βιντεο που το δείχνουν με μοτοσυκλετιστές
δείχνουν άλλο ένα μεγάλο cruiser, όπως τα περισσότερα θηριάκια που κυκλοφορούν.

Μου φαίνεται ότι εστιάζουμε πολύ στην προσωπική μας πραγματικότητα ο καθένας και βάση αυτής κάνουμε κρίσεις
ανασφάλειας με δεδομένα που όντως υφίστανται αλλά δεν είναι ρεαλιστικά συγκρίσιμα με την αντίστοιχη εφαρμογή
τους στην μοτοσυκλέτα.

οτι δεν εχουμε λεφτα να το παρουμε::lol::

telegonos
10/04/2020, 22:42
Ναι άλλα δεν πάει super market , ούτε φορτώνεται με ψώνια, ούτε παίρνει κουβερτούλα τον χειμώνα και βρέχονται τα ποδαράκια και την έχεις για 5-6 σκ τον χρόνο. .. Φυσικά κάνω πλάκα, άλλα όπως ειπώθηκε παραπάνω, εάν δούμε το θέμα της χρησης της μοτοσικλέτας οικονομοτεχνικά, θα σταματούσαμε στα παπιά, σκούτερ, αντε μέχρι τα 250 θα πηγαίναμε. Όλες οι υπόλοιπες δεν καλύπτουν ανάγκες μετακίνησης. Αυτές τις επικαλούμαστε για να μην έρθουμε μπροστά στον καθρέφτη. Εμένα όμως αυτό μου αρέσει στην μοτοσικλέτα, ότι δεν μου καλύπτει την ανάγκη για μετακίνηση , άλλα τις άλλες τις πιο σημαντικές.

Το CBR600F που είχα, μια χαρά ήταν και ωραίο στην οδήγηση, και κάλυπτε πρακτικές ανάγκες.

Το ίδιο και το Street Triple 675F μου.

Και τον καλύτερο και πιο ξεκούραστο τουρισμό σε όλη την Ελλάδα τoν έχω κάνει με τα NC30 μου, που επίσης μια χαρά πρακτικό είναι και στην πόλη και παντού μανούλα λόγω που είναι ελαφρύ και τρυπώνει παντού.

Μόνο εγώ ξέρω τρία παραδείγματα που αναιρούν αυτό που γράφεις.

Μια μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι ΚΑΙ ενδιαφέρουσα ΚΑΙ πρακτική, και ΦΥΣΙΚΑ μια μοτοσυκλέτα μπορεί να έχει ΚΑΙ οικονομοτεχνικά κριτήρια.

giorgosb
10/04/2020, 22:49
Αν επιτρέπεις, το διάστημα που είχες τα μηχανάκια που αναφέρεις, είχες παράλληλα και αμάξι;

bmwr1100gs
10/04/2020, 23:03
Λέγοντας οικονομοτεχνικά, εννοώ ότι το 90% των μετακινήσεων που έκανες, θα μπορούσες να τις κάνεις πολύ πιο οικονομικά και πιο άνετα, με ένα παπί ή το 98% με ένα 250 εντουρο. Στα μάτια μου το να χρησιμοποιώ ένα cbr 600 για μέσα στην πόλη το κάνω γιατί γουστάρω το cbr όχι γιατί μετακινούμε οικονομικά και άνετα. Να σου το πω διαφορετικά πιο εύκολα δανειζεις στον φίλο σου ένα παπί για ένα διάστημα που έχει ξεμείνει και εσύ να κυκλοφορείς με το cbr πάρα το αντίθετο.

telegonos
10/04/2020, 23:17
Επίσης πιο εύκολα σουρώνεις τα μακαρόνια με τους τροχούς του παπιού, που έχουν πολλές ακτίνες, από ότι οι τρίμπρατσες του CBR που αφήνουν όλο το μακαρόνι να περνάει ασούρωτο.

Σοβαρά τώρα; Τι άλλο παράλογο κριτήριο θα σκεφτείτε για να υποστηρίξετε μια παραδοξολογία ρε σεις.


Για να μην το κουράζουμε. Εμένα το BMW δεν μου κάνει τίποτα καλό που το βλέπω. Δεν θα το έπαιρνα ποτέ, προσωπικά και υποκειμενικά το βρίσκω μια μηχανολογική βλακεία για ψώνια, και δεν είναι θέμα χρημάτων που δεν θα το έπαιρνα. Σε κάποιον άλλον, μπορεί να το δει και να πάθει, σαν την γκόμενα που είδε την 924 των modern fears. Γούστα είναι αυτά. Άλλος μπορεί να δει το VFR μου και να πει, τι μαλακία είναι αυτή, για ψώνια.

Τα γούστα οι μαρκετίρς της BMW ξέρουν γιατί ποιόν πελάτη τα παράγουν και τι θα πάρουν από αυτόν. Και καλά κάνουν κι αυτοί. Προιόντα με σκοπό το κέρδος βγάζουν , δεν είναι καλλιτεχνικό ίδρυμα.

Κι εμείς που κάνουμε την πλακίτσα μας στο φόρουμ, κάποιες φορές με δείγμα σοβαρού νοήματος, άλλες φορές με παντελή έλλειψη, πάλι καλά κάνουμε.

p@nos
11/04/2020, 02:26
ξερω οτι υπαρχουν κι αλλα μαστοδοντα τετοια οποτε απο την αρχη δεν επικεντρωθηκα στη μαρκα
βεβαια δεν ξερω αν τα αλλα ειναι μονοσελα με τοσο αβολη θεση οδηγησης και μηδενικη προστασια απ τον αερα...........
εμενα αυτες οι κατασκευες μου προκαλουν την ιδια αισθηση με ενα suv 3 τονων και 5000cc που κυκλοφορουν με εναν επιβατη στο κεντρο της πολης
και επειδη τυχαινει να εχω καποια επαφη με την επιστημη της μηχανολογιας τετοιες κατασκευες ειναι αντιθετες με βασικες αρχες της
αν ολα αυτα δειχνουν κομπλεξ.....θα παραμεινω κομπλεξικος:)



αυτου του ειδους οι μηχανες δεν εχουν καμμια σχεση με τα suv που λες τα οποια κατασκευαζονται για να αντεχουν μαξ 10 χρονια και εχουν γινει obsolete μολις βγει το επομενο facelift σε ενα χρονο με τη μιση ιντσα μεγαλυτερη οθονη και τα διαφορετικα λεντ στην καμπινα, ειναι μοναδικες και διαχρονικες....σιγουρα πολυ καλυτερη επενδυση για καποιον που θελει να παρει απλα μια μοτοσυκλετα η οποια θα εχει σχεδον την ιδια αξια μετα απο χρονια, και σιγουρα δεν θα εχει ξεπεραστει

οι περισσοτεροι σιγουρα δε θα το αγορασουν, αυτο το μηχανακι βγηκε για να καλυψει ενα πολυ ειδικο κοινο, οχι για να πουληθει μαζικα...γι αυτο εχει τα gs η μπεμβε πλεον που τα εχει κανει σα κινεζικα νεροπιστολα, με πολλες οθονες ομως...

το κοινο που σκοπευει αυτη η μηχανη ειναι το νεο-παλιο κοινο των κρουζερ που καπως δειλα δειλα ξεκινησε παλι με την αναγεννηση της Indian στην αλλη μερια του ατλαντικου, η οποια εφερε κρουζερ λιγο πιο συχρονα απο τις μπακατελες που πουλουσε η χαρλευ τοσα χρονια που επαιζε πραγματικα μονη της...μεγαλη πουτανα ο ανταγωνισμος, και εκει που ξαφνικα καταλαβε και η χαρλευ πως τα διπλα 4πιστονα φρενα μπροστα εχουν νοημα, η μπεμβε αποφασισε να παρει και αυτη ειναι κομματι της πιτας

στην μηχανολογια δεν υπαρχει καμμια βασικη αρχη, η αρχη ειναι αυτο που θελει ο πελατης, ο οποιος ειναι αυτος που θα καθορισει ποια χαρακτηριστικα πρεπει να πληρει το τελικο προιον

panavour
11/04/2020, 08:55
στην μηχανολογια υπαρχουν αρκετες βασικες αρχες,αλλα στο marketing η αρχη ειναι αυτο που θελει ο πελατης, ο οποιος ειναι αυτος που θα καθορισει ποια χαρακτηριστικα πρεπει να πληρει το τελικο προιον


fixed

νεοσσός
11/04/2020, 09:09
στην μηχανολογια δεν υπαρχει καμμια βασικη αρχη, η αρχη ειναι αυτο που θελει ο πελατης, ο οποιος ειναι αυτος που θα καθορισει ποια χαρακτηριστικα πρεπει να πληρει το τελικο προιον
Πέρα από την ορθή διόρθωση του panavour, να προσθέσω ότι κάποιες επιθυμίες των καταναλωτών είναι κατασκευασμένες από το marketing. Μέσα από διαφημίσεις, ταινίες, influencers, ορισμένα χαρακτηριστικά γίνονται πρότυπο.

doctor_john
11/04/2020, 09:22
Αυτό καταληκτικά δεν συμβαίνει με όλες τις "επιθυμίες";

νεοσσός
11/04/2020, 09:31
Αυτό καταληκτικά δεν συμβαίνει με όλες τις "επιθυμίες";
Με πολλές. Άλλες είναι εξαρτημένες από ένστικτα, δευτερεύουσες ανάγκες, ορμές.

Το κακό με τις κατασκευασμένες επιθυμίες, είναι ότι πολλές φορές δίνουν βραχύχρονη ικανοποίηση όταν καλύπτονται. Οπότε ο καταναλωτής μένει συνολικά ανικανοποίητος και μειώνει το επίπεδο ζωής του, αν αναγκάζεται να εργαστεί σκληρά σε δύσκολες συνθήκες, ώστε να αποκτήσει αγαθά που τελικά δεν τον κάνουν ευτυχισμένο. Π.χ. αν πάρει ένα μεγάλο δάνειο, για να αποκτήσει σπίτι μεγάλου εμβαδού, που δεν του χρειάζεται και τώρα με την κρίση αγχώνεται για να αποπληρώσει.

Αντιθέτως, οι πιο γνήσιες επιθυμίες, όταν ικανοποιηθούν δίνουν μεγαλύτερη χρονική διάρκεια ευχαρίστησης. Πολλές φορές μάλιστα δεν απαιτούν πολλά χρήματα (ή και καθόλου) για να προσεγγιστούν.

panavour
11/04/2020, 09:55
Με πολλές. Άλλες είναι εξαρτημένες από ένστικτα, δευτερεύουσες ανάγκες, ορμές.

Το κακό με τις κατασκευασμένες επιθυμίες, είναι ότι πολλές φορές δίνουν βραχύχρονη ικανοποίηση όταν καλύπτονται. Οπότε ο καταναλωτής μένει συνολικά ανικανοποίητος και μειώνει το επίπεδο ζωής του, αν αναγκάζεται να εργαστεί σκληρά σε δύσκολες συνθήκες, ώστε να αποκτήσει αγαθά που τελικά δεν τον κάνουν ευτυχισμένο. Π.χ. αν πάρει ένα μεγάλο δάνειο, για να αποκτήσει σπίτι μεγάλου εμβαδού,ή οχημα μεγαλου κυβισμου που δεν του χρειάζεται και τώρα με την κρίση αγχώνεται για να αποπληρώσει.

Αντιθέτως, οι πιο γνήσιες επιθυμίες, όταν ικανοποιηθούν δίνουν μεγαλύτερη χρονική διάρκεια ευχαρίστησης. Πολλές φορές μάλιστα δεν απαιτούν πολλά χρήματα (ή και καθόλου) για να προσεγγιστούν.

fixed

stefanos
11/04/2020, 12:36
ΕΓΩ ( κεφαλαίο ,για να τονίσω το υποκειμενικό της προσωπικής μου άποψης) λοιπόν δεν βλέπω τίποτα που να
έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της μηχανολογίας (πάντα όπως ΕΓΩ τις αντιλαμβάνομαι) σε αυτό το μηχανάκι και δεν μπορώ να διακρίνω καμιά "πινελιά" marketing πάνω του πλέον του "1800" που ανέφερα προηγουμένως.
Τίποτα της μόδας, τίποτα παραπανήσιο, όλα μου φαίνονται σχεδιασμένα για να εξυπηρετήσουν τη χρήση και την ουσία.
Τίποτα για εντυπωσιασμό.
Ένα άχρηστο μονόμπρατσο 'ένα ξεκάρφωτο χωροδικτύωμα ένα ρύγχος τέλος πάντων...
Κάτι από αυτά που βλέπω στα μηχανάκια και ξέρω ότι μπήκαν εκεί για να εντυπωσιαστεί ο αγοραστής και μόνο.

bmwr1100gs
11/04/2020, 13:13
Και πάντα αναρωτιόμουν τι να πάρω να πηγαίνω Λειβαδιά >Αμφίκλεια> Λιανοκλάδι > Φάρσαλα > Βελεστίνο , να χαζεύω ρολάροντας με καμάρι, τα κιτρινισμένα στάχυα τον Αύγουστο, να απλώνω το χέρι και να τα χαιδεύω σαν τον gladiator, και να κάνω κέφι σαν την Καρέζη και την παρέα της.

https://youtu.be/kezSE60kk6A


disclaimer: Δεν έχω την παραμικρή ιδέα να ξεχωρίζω το κάθε Rxx, δεν ξέρω καν τι μάρκα είναι αυτό στο βίντεο. Για RC51 όμως, ότι θέλετε, ρωτήστε.

O κουμπάρος μου έχει ένα VTR 1000 FIRESTORM, αλλά με 2 παιδιά τα τελευταία χρόνια το εχει σε ακινησία.

Πρακτικό για κάθε μέρα δεν το λες, αλλά με την κατανάλωση και το μικρό ρεζερβουάρ είχε σοβαρό θέμα.

DoctoR_k6
12/04/2020, 09:07
Δεν βγήκε για εμάς (https://abcnews.go.com/Business/bmws-avid-motorcycle-rider-woman-shes-charge-company/story?id=69975853) λέμε...ξεκολλατε.
Αν κάτσουμε κ αναλύσουμε τι μηχανή έχει ο καθένας κ τι κάνει θα κλάψουμε...

Όποιος θέλει κ του αρέσει το αγοράζει. Οι υπόλοιποι αλλά μην ασχολείστε.

bulmont
13/04/2020, 18:38
Ομολογώ ότι έκανα λάθος :cry:

Mε μιά ποστάκι δεν ξεμπερδεύεις, για ξεκίνα να γράφεις την συγνώμη σου καμμιά πεντακοσαριά φορές...

https://www.protothema.gr/world/article/995328/india-karadina-touristes-egrapsan-500-fores-timoria-giati-espasan-to-lockdown/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

katsar
20/08/2021, 12:44
:pink: ρε τους Γερμαναράδες
430253
430254

Viking
20/08/2021, 13:18
Πολύ ωραίο για αυτό που είναι !

νεοσσός
21/08/2021, 20:50
Δε ντόπερνα. Σα χάρλεη είναι, με προπέλα και μπώκσαιρ αντί για βεδύο.

Lioulios
22/08/2021, 01:12
Αυτο το μπεβε ειναι ομορφο για αυτο που ειναι.

Nitse3
22/08/2021, 06:57
Είναι κυριολεκτικά αντιγραφή του street glide, απλά έχουν μεγάλη διαφορά οπτικά στον κινητήρα.

Bowleno
22/08/2021, 08:19
Electra glide με boxer κινητήρα; :moutza:

Edit: σωστός ο από πάνω, περισσότερο στο Street φέρνει άρα χ2 :moutza::moutza:
:lol:

doctoras
22/08/2021, 09:05
Electra Street glide με boxer κινητήρα; :moutza:


λογικό δεν είναι? γιατί να μη το κάνουν? ανταγωνίσιμα θα είναι

απλώς αυτές οι κατασκευές ταιριάζουν στο easy living που ορίζουν οι αμερικλάνοι


η μαλακία είναι αυτό το ξερό μαυρο παντού που θυμίζει λιγο το "οι γερμανοι ξαναρχονται(:yuck:)"

katsar
22/08/2021, 11:11
:lol::beer:

stefanos
22/08/2021, 14:11
Θα το προτιμούσα από HD.
Μοιάζει να έχει λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο (καθαρά από την φωτο τα συμπεράσματά μου :lol:)

doctor_john
22/08/2021, 20:23
δεν εχουν κραδασμους πλέον, σαχοντα ειναι...

doctor_john
15/04/2022, 10:27
Μόλις είδα ένα στο Καλαμάκι, καμία σχέση με τις φωτό
μαζεμένο, βολικό, σχεδόν ελαφρύ, έκανε ελιγμό που με GS θα προσπαθούσες λίγο περισσότερο.

Άνετα καθημερινό cruiser έτσι όπως το είδα.
Σαν τα μεγάλα Kawasaki.

katsar
15/10/2022, 14:13
Είδα σήμερα μία παρκαρισμένη στην Πάτρα και σταμάτησα να πάρω μάτι,εντάξει πολύ ωραία μοτοσυκλέτα τι να λέμε.
Το μόνο που με παραξένεψε είναι ο κινητήρας ,παραήταν μεγάλα δεξιά-αριστερά τα κύλινδρα !
Μαζεμένη μοτοσυκλέτα,την είχα τέρας στο μυαλό μου,είναι όμως ταμάμ !:wave2:
edit ακριβώς όπως το γράφει και ο drJohn από πάνω :)