PDA

View Full Version : ZXR 400 L9



ErHarD
28/05/2019, 04:28
Καλησπέρα πρώτο μου ποστ εδώ στο φόρουμ και ψάχνω λύσεις για το μηχανάκι. Όλα ξεκίνησαν από την στιγμή που το πήρα. Μετά από γενικό σέρβις το μηχανάκι άρχισε να χάνει δύναμη στα χαμηλά μέχρι που κάποια στιγμή δεν έπαιρνε μπροστά. Ακούστε λοιπόν την ιστορία μου. Όλα τα μπουζί (καινούρια) κάνουν σπίθα στη βάση και όχι στο τόξο. Σκέφτηκα αμέσως τους πολλαπλασιαστές τους οποίους και άλλαξα προληπτικά μιας και έχω ένα τρακαρισμένο χωρίς αποτέλεσμα, αμέσως σκέφτηκα την ηλεκτρονική την οποία και άλλαξα χωρίς αποτέλεσμα το επόμενο ήταν πηνία τα οποία εξίσου άλλαξα χωρίς αποτέλεσμα. Καθάρισα και τις μπουζοπιπες και έβαλα και τα μαμά μπουζοκαλωδια. Το ρεύμα της μπαταρίας είναι 12,6ν και το δυναμό δουλεύει μια χαρά. Αυτό που πρόσεξα είναι όταν βαράω μιζια από εκεί που έχω σταθερό ρεύμα στο καλώδιο του πολλαπλασιαστή πέφτει στα 9, 8, 7 και μόλις αφήσω τη μίζα επανέρχεται στο 12,6. Είναι νορμάλ να πέφτει το ρεύμα στο πολλαπλασιαστή έτσι κατά την εκκίνηση; Επόμενο που έκανα ήταν να μετρήσω συμπίεση και είχα γύρο στα 115psi με κρύα μηχανή. Λέω νταξει κρύα και 115 ζεστή θα είναι πιο πάνω και προχώρησα στα καρμπιρατέρ. Άλλαξα την μια τρύπια μεμβράνη υποπίεσης που βρήκα και τα καθάρισα καλα. Ρύθμισα φλοτερ στα 11+-1 έβαλα και τη βίδα μίγματος στο 1,75 (άλλαξα βαλβίδες βενζίνης) συγχρονησα πεταλούδες έφτιαξα και τον ένα χαλασμένο λαιμό. Το μόνο που δεν είδα είναι το ύψος της βενζίνης με ένα διάφανο σωληνάκι αν βρίσκετε 8μμ πάνω απτό ύψος. Πρέπει να το τσεκαρω και αυτό? Και αφού τελείωσα και με τα καρμπυρατέρ το έβγαλα βόλτα.. έλα που ευτυχώς μόλις πήγα να μπω στον σπίτι έσβησε και λέω εδώ είμαστε ξανά μάνα. Λύνω γρήγορα την μηχανή και κοιτάω τρόμπα.. δουλεύει.. βγάζω μπουζί κοίταω σπίθα κλασσικά εκείνη η πεσμένη σπίθα την πατήσαμε λέω και βάζω το συμπιεσομετρο 99psi ορίστε λέω?? Παίρνω λαδιερα ρίχνω δύο καλές λαδιες μέσα και ξανά βλέπω συμπίεση 156psi και κάπως έτσι σκέφτομαι σήμερα μέχρι τις 5 το βράδυ αν είναι βαλβίδες αν είναι το καρμπυρατέρ που δεν τράβηξε μίγμα και είχε χαμηλή συμπίεση ή αν είναι ελατήρια πιστονιού.. τι λέτε;; Άκυρο αλλά επίσης να αναφέρω ότι για να πάρει μπροστά κρύο δεν θέλει τσοκ και όταν ζεσταθεί θέλει να παίξω λίγο με το γκάζι. Άκυρο δύο αν το κρατάω σε υψηλές στροφές δεν χάνει δύναμη ούτε σβήνει.
Τα φώτα σας παιδιά.. βοηθήστε

telegonos
28/05/2019, 08:28
To ZXR σου θέλει σέρβις από άνθρωπο που ξέρει τι κάνει. Εσένα σε βλέπω κάπως μπερδεμένο, κάπως σαν να πειραματίζεσαι, δεν θα το φτιάξεις στρωτό έτσι/ ή πιο σωστά, θα το φτιάξεις, αλλά θα αργήσεις και θα παιδευτείς πολύ.

Η συμπίεση που μετράς είναι πολύ χαμηλή. 170-200 psi έπρεπε να μετράς, με μοτέρ ζεστό δουλεμένο. Αν η συμπίεση αυξάνεται βρέχοντας με λάδι τα ελατήρια πιστονιών, τότε έχεις θέμα στα ελατήρια.

toyar
28/05/2019, 08:35
Η μπαταρία σου δεν είναι καλή
Τσεκαρε ότι δεν κολλάει το τσοκ ανοιχτό σε κανένα καρμπ και γενικά την ντιζα του τσοκ

ErHarD
28/05/2019, 14:09
Η συμπίεση από το manual είναι στο 100 με 156 psi. Και γω για ελατήρια το κόβω

ErHarD
28/05/2019, 14:12
Η ντιζα του τσοκ δεν κολλάει όμως δεν μπόρεσα να λύσω και τα 4 τσοκ γιατί δεν υπάρχει χώρος και θα πρέπει να τα χωρίσω. Η μπαταρία είναι καινούργια..

MAIK72
28/05/2019, 22:26
Η συμπίεση από το manual είναι στο 100 με 156 psi. Και γω για ελατήρια το κόβω

μέχρι 125 130 είναι νορμάλ Επίσης για τόσο παλιό μοτέρ πάλι νορμάλ είναι το 115 :D εκτός κι αν θες να το ανοίξεις για ρεκτιφιε- βαλβίδες-φλάντζες-τσιμουχάκια-250α ευροπουλακια(μόνο με προσωπική εργασία) κλπ κλπ :D Καρμπυρατέρ πιθανότατα . Χάλια βελόνες φλοτέρ και βάσεις ,υπερχείλιση +-1 ,σάπια φλοτέρ κουδουνίστρες και γενικώς αντιμετώπισα χίλια προβλήματα σε παρόμοια καρμπυρατέρ Και καταλήγουμε κάπου εδώ https://www.aliexpress.com/item/1-set-12-5-Kawasaki-GPz-400R-ZX400-Keihin-carburetor-repair-kit-Configure-vacuum-diaphragm/32901098098.html?spm=a2g0o.cart.0.0.3fb23c00cNtC9T Αλλά πρώτα ρύθμισέ τα σωστά με υποπιεσομετρο

MAIK72
28/05/2019, 22:39
Η ντιζα του τσοκ δεν κολλάει όμως δεν μπόρεσα να λύσω και τα 4 τσοκ γιατί δεν υπάρχει χώρος και θα πρέπει να τα χωρίσω. Η μπαταρία είναι καινούργια..

Η ντίζα του τσοκ πιάνει μόνο σε ένα σημείο. Επίσης μήπως έχει σπάσει το ελατήριο του ρελαντί Το 16021 αριστερά 407010

ErHarD
28/05/2019, 23:38
Είδα όλα τα ζιγκλέρ και είναι τα μαμα. Τις βαλβίδες βενζίνης τις άλλαξα με καινούριες και άλλαξα το ο ριγκ στις έδρες. Το δοκίμασα και με το στόμα και δεν είχα διαρροή, τρόμπα κατάλληλη δεν έχω για να του σήκωνα 3psi? για να σιγουρευτώ. Τα φλοτερ δεν ήταν τρύπια. Συγχωνισμο έκανα με υποπιεσομετρο δεν έχει εκεί θέμα σίγουρα. Θα κάτσω αύριο να δω το ύψος με την εξωτερική ένδικη, εκεί θα φανεί αν είναι λάθος ρυθμισμένο το φλοτερ. Το άλλο που σκέφτομαι είναι ότι επειδή εργοστασιακά περνάει ψυκτικό υγρό από τα καρμπιρατέρ (όχι ότι έχουν άμεση επαφή με το μοτερ, έχει 4 πόντους λαιμό) και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θεώρησε ότι δεν χρειάζεται κάνει τα καρμπιρατερ να ζεστενοταν και έτσι περνάει για κάποιο λόγο περισσότερη βενζίνη (αναθυμιάσεις?) Θα προσπαθήσω να το φτιάξω. Στη χειρότερη θα παραγγείλω 4 σετάκια να είμαι σίγουρος, ευχαριστώ για το λινκ!

ErHarD
28/05/2019, 23:46
Η ντιζα του τσοκ πιάνει σε ένα σημείο επάνω σε μια έδρα που έχει επιστροφή από ένα ελατήριο 92081Β. Η έδρα του τσοκ 13168 τραβάει 4 έμβολα (τα τσοκ 92150) ταυτόχρονα εκ τον οποιον κατάφερα να λύσω το ένα χωρίς να δω κάποιο πρόβλημα, για τα υπόλοιπα έπρεπε να χωρίσω τα καρμπιρατερ και δεν μπήκα σε αυτή τη διαδικασία. Όμως όλα κάνουν επιστροφή και το ίδιο ισχύει και για την έδρα

MAIK72
29/05/2019, 00:06
Αν έχει σπάσει το 16021 δεν θα παίρνει μπροστά. ΜΟυ έχει συμβεί. Κοίτα και την εξωτερίκη με διαφανή σωλήνα για διαρροές, Αν είναι πάνω από το σημέιο που εφαρμόζει το μπολάκι του φλοτέρ (+- 1 είναι ?? ) έχεις διαρροή. ¨Τωρα τρόμπα για 3 psi δεν το έκανα ποτέ. Απλά όταν τα είχα έξω τα γέμιζα βενζίνη απο πάντου και περίμενα να δω από που θα τρέξει:D Και φυσικά έχαναν απο παντού μέχρι και από τις τάπες κορμού στα σώματα:D
Μέτα πας για ηλεκτρικά , όπως μάτι ηλεκτρονικής , διακόπτης νεκράς & σταντ .
Και μετά για μοτέρ :lol:

ErHarD
29/05/2019, 00:59
Το 16021 είναι η βίδα ρύθμισης του ρελαντί που συνοδεύετε με ένα παξιμάδι και ένα ελατήριο για να μη ξερυθμιστει με τους κραδασμούς. Είναι εντάξει αυτή δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Ναι 8μμ +- 1μμ έχει μια ένδειξη στο πλάι μετά το "keihin" σαν \ που μετράς από εκεί νομίζω. Μπορεί να είναι λιγότερη η συμπίεση της τρόμπας πρέπει να το ψάξω για να σου πω ακριβώς, πάντως και αυτό με μια τρόμπα φαντάσου σαν το πιστόλι σιλικόνης το βάζεις και σπρώχνεις αέρα να δεις αν έχεις διαρροή από τις έδρες ή τις βαλβίδες βενζίνης. Μάτι έχω λύσει και έχω τσεκαρει οπτικά και ομικα είναι μέσα στα σπεκσ, ο διακόπτης νεκρας λειτουργεί καθάρισα πρόσφατα και την σύνδεση πάνω από την αλυσίδα που είναι. Τώρα ο διακόπτης σταντ δεν υπάρχει και είναι γεφυρομενος.. εδώ είχε κόψει ο τύπος τα καλώδια της φλασιερας και τράβηξα καινούρια με τα σωστά χρώματα το σταντ δεν θα πείραζε.. Δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι ελατήρια πιστονιού.. μακάρι να κάνει για κάποιο λόγο υπερχυλιση από το ζιγκλερ και δεν παίρνει μπρος επειδή είναι μπουκωμενη.. αν και θα έκανε υπερχυλιση εξωτερική από τα σωληνάκια.. εκτός αν η ρύθμιση του φλοτερ είναι λανθασμένη πράγμα που αμφιβάλω..

sapila racing
29/05/2019, 09:29
Το άλλο που σκέφτομαι είναι ότι επειδή εργοστασιακά περνάει ψυκτικό υγρό από τα καρμπιρατέρ (όχι ότι έχουν άμεση επαφή με το μοτερ, έχει 4 πόντους λαιμό) και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θεώρησε ότι δεν χρειάζεται κάνει τα καρμπιρατερ να ζεστενοταν και έτσι περνάει για κάποιο λόγο περισσότερη βενζίνη (αναθυμιάσεις?) Θα προσπαθήσω να το φτιάξω. Στη χειρότερη θα παραγγείλω 4 σετάκια να είμαι σίγουρος, ευχαριστώ για το λινκ!

Αυτό μην σε απασχολεί, δεν σου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.
Είναι σύστημα για να ζεσταίνει τα καρμπ ώστε να μην παρουσιαζεται το λεγόμενο carb icing, κάτι που δεν συμβαίνει στην Ελλάδα παρα μόνο σε πολύ ειδικές συνθήκες ψύχους.

MAIK72
29/05/2019, 15:32
Ναι οι προθερμάνσεις με ψυκτικό είναι για την υγρασία σε πολύ κρύα περιβάλλοντα.Πολλοί τις καταργούν. Τον χειμώνα στις κρύες εκκινήσεις ίσως και να υποβοηθούν σε πιο γρήγορη εκκίνηση ζέσταμα και στην διατήρηση του ρελαντί.Μέχρι εκεί.

ErHarD
29/05/2019, 17:19
Άρα ουσιαστικά λοιπόν δεν έχει σχέση με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και μου είναι άχρηστο για το κλίμα της Αττικής

MAIK72
29/05/2019, 17:38
Άρα ουσιαστικά λοιπόν δεν έχει σχέση με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και μου είναι άχρηστο για το κλίμα της Αττικής

Οχι. Ελεγξες την εξαέρωση στην τάπα βενζίνης , υποπίεση ρουμπινέτου , τσακισμένα σωληνάκια τροφοδοσίς; κλπ. Για βουλωμένο σύστημα γενικότερα? Αλλιώς λυσιμο και καθάρισμα πάλι τα καρμπυρατέρ και καλό ρύθμισμα

ErHarD
29/05/2019, 18:06
Δεν είδα την εξαερωση της ταπας βενζίνης δεν έδωσα σημασία γιατί η τάπα δεν εφαρμόζει καλα και κάνει εξαέρωση από την ίδια την τάπα πάλι καλά που μου το είπες να την ανοίξω πάλι. Υποπίεση ρουμπινετου δεν έχω δεί γενικά αν το βάλω στο ον ή στη ρεζέρβα τρέχει άφθονη η βενζίνη και στο λέω γιατί από το ρουμπινετο μέχρι την τρόμπα βενζίνης του έβαλα ένα διάφανο φίλτρο βενζίνης και δεν μου κάνει ούτε μπουρμπουλιθρες ούτε αδειάζει συνεπώς μέχρι την τρόμπα πάει στάνταρ βενζίνη. Ελαφρος τσακισμένα είχε τα οποία άλλαξα με πιέσεως (υγραερίου) που έχει και το πλέγμα μέσα

ErHarD
12/06/2019, 20:48
Εχω ενημερωση το προβλημα εντοπιστηκε σε αδυναμο μπουζι. Η μπαταρια ειναι 12,4v αντι για 12,6v με κλειστη την μηχανη. Οταν γυρισω το κλειδι στο on αρχιζει και μου τραβαει ρευμα μονο το συστημα της εκκινησης/αναφλεξης 0,01 ανα δυο δευτερολεπτα normal θα το ελεγα. Οταν πατησω το start engine η μπαταρια πεφτει στα 10v μεχρι που θα παρει μπροστα και θα ανεβει στα 12 με 12,5. Αν αναψω τα φωτα πεφτει στα 11v και δεν θα μιλησω για βιντιλατερ.. Μετρησα το ρευμα που μου δινουν τα πηνια και ειναι 35,5v ολα τα καλωδια στις 4,000 στροφες. Το manual λεει περιπου στα 42v. Το προβλημα ειναι οτι οταν κινουμε σε στενα που δεν μπορω να αναπτυξω ταχυτητα δεν μου φορτιζει η μπαταρια ποσο μαλλον με τα φωτα αναμενα.. αν κινω το μηχανακι απο 4 κ πανω στροφες ολα ειναι μια χαρα με αποτελεσμενα να σβησει και να μη ξανα παιρνει μπροστα.. τι φταιει; εχει καποιος εμπειρια απο το συγκεκριμενο μηχανακι να μου πει αν ειναι normal συμπεριφορα; εχω αλλαξει ανορθωτη/πηνια/ηλεκτρονικη/πολλαπλασιαστες/μπουζι(καινουρια)/μπουζοπιπες/μπουζοκαλωδια απο μεταχηρησμενο.

telegonos
12/06/2019, 21:23
Το σύστημα γεννήτρια-πηνία, δεν λειτουργεί σωστά ήηηη κάτι τραβάει πολύ μεγάλη κατανάλωση π.χ. λάμπες 100/90w αντί των κανονικών 35/35 ή 35/60w (δεν ξέρω τι από τα δύο φοράει το kawa σου).

Με καλά φορτισμένη μπαταρία, κινητήρα στις 5000 στροφές, φωτα αναμμένα, έπρεπε να είχες 13+, 14+ ακόμα και 15 χαμηλά στους πόλους της μπαταρίας. Τα 11 και 12 που μετράς είναι εντελώς λάθος.

Τσεκάρισμα γεννήτρια, ανορθωτής, μπαταρία φορτισμένη και καλή, ΚΑΙΙΙΙΙΙ ένα ύπουλο που μου έχει τύχει*, καλωδιώσεις ανάμεσα σε όλα αυτά.

*μου έχει τύχει, όπως κι εσύ, να τα μετράω όλα καλά, και τάση με το ζόρυ 13.0. Ρε τι φταίει, ρε τι φταίει, σε κάποια φάση, σκέφτομαι, ρε δεν τραβάω απευθείας την έξοδο του ανορθωτή στους πόλους της μπαταρίας με φρέσκια καλωδίωση; Ω του θαύματος, ίδωμεν το φως το αληθινόν, 13+, 14+ οι τάσεις: έφταιγε η καλωδίωση μέσα στην πλεξούδα κάπου.

ErHarD
14/06/2019, 17:28
Άλλαξα πηνία και μου έβγαλε αμέσως 13ν με φώτα στις 1,000 στροφές και μάντεψε έψαξα να αγοράσω πλεξούδα καινούρια κ δεν υπήρχε.. επόμενος έλυσα όλη την πλεξούδα να δω για διαρροες.. το ένα καλώδιο από τα πηνία ήταν καρβουνιασμενο πάνω στον ανορθωτη και μου έκαψε τον μαμά ανορθωτη, επίσης στη σύνδεση με το κλειδί είχε λιώσει όπως και το ένα καλώδιο μέσα στη πλεξούδα.. ευτυχώς που αυτός που το πήρα είχε πατέρα ηλεκτρολόγο...παραγγειλα τους διακόπτες χειρός και κλειδί καινούριο

https://ibb.co/fkh536G
https://ibb.co/HnW8643

ErHarD
26/06/2019, 04:10
Αποφάσισα λοιπόν να βγάλω βόλτα τον δεινόσαυρο μέχρι το Σούνιο και όλα πήγαν καλά στη διαδρομή, την επόμενη μέρα έλυσα μπουζί κ τα βρήκα μαύρα απτήν βενζίνη ή από αδύναμη σπίθα. Τον πολλαπλασιαστή τον μετραω 25okhms με τις μπουζοπιπες πάνω, 15 χωρίς. Το ρεύμα που έχει όταν γυρίσω το κλειδί στο on η καλωδίωση του πολλαπλασιαστή είναι 12ν κ 12,6ν στην μπαταρία, κάπου χάνει δηλαδή 0,6ν(λάμπες νεκρας/λαδιού). Είναι νορμάλ? Και πες στο ον τραβάει μπαταρία σιγά τη χασουρα 0,6ν όταν πάρεις μπρος το μηχανάκι 13,8ν στην μπαταρία και γύρω στο 13,2 μπορεί την μαυρίλα να μου την έκανε αδύναμο μπουζί? Ή είναι χίλια τα εκατό καρμπιρατερ/φίλτρο αέρα?

ErHarD
15/07/2019, 05:34
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.
Μπαταρία είμαστε κομπλέ φόρτιση και τα συναφή γενικά ρεύματα είμαστε εντάξει..
Επειδή δεν βρήκα μαμά φίλτρο αγόρασα το kn φίλτρο που ως γνωστόν είναι ελευθέρας.. από την Παρασκευή που το παρήγγειλα μέχρι σήμερα έβγαλα το αυτοσχέδιο φίλτρο αέρα και το έκανα βόλτα χωρίς φίλτρο με αποτέλεσμα το μηχανάκι να δουλεύει μια χαρά στα χαμηλά και μεσαία, το πρόβλημα εμφανίζεται μετά τις 7 χιλιάδες στροφές σαν να μπουκωνει ανεβαίνουν δύσκολα οι στροφές σαν να κάνει μικρό διακοπές και τερματίζει στις 10 χιλιάδες ενώ θα έπρεπε να πηγαίνει μέχρι τις 13,5 χιλιάδες στροφές.. το πρόβλημα είναι στη βελόνα ή στο κύριο ζιγκλέρ? Το μηχανάκι βγαίνει από τη μάνα του με κύριο ζιγκλέρ #95 και έχει στο manual ως επιλογής το #100 εγώ στο τελευταίο καθαρισμό του έβαλα το #100 επόμενος θέλει σήκωμα μια θέση η βελόνα ή να κατέβω στο #95 ?

sapila racing
15/07/2019, 10:15
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.
Μπαταρία είμαστε κομπλέ φόρτιση και τα συναφή γενικά ρεύματα είμαστε εντάξει..
Επειδή δεν βρήκα μαμά φίλτρο αγόρασα το kn φίλτρο που ως γνωστόν είναι ελευθέρας.. από την Παρασκευή που το παρήγγειλα μέχρι σήμερα έβγαλα το αυτοσχέδιο φίλτρο αέρα και το έκανα βόλτα χωρίς φίλτρο με αποτέλεσμα το μηχανάκι να δουλεύει μια χαρά στα χαμηλά και μεσαία, το πρόβλημα εμφανίζεται μετά τις 7 χιλιάδες στροφές σαν να μπουκωνει ανεβαίνουν δύσκολα οι στροφές σαν να κάνει μικρό διακοπές και τερματίζει στις 10 χιλιάδες ενώ θα έπρεπε να πηγαίνει μέχρι τις 13,5 χιλιάδες στροφές.. το πρόβλημα είναι στη βελόνα ή στο κύριο ζιγκλέρ? Το μηχανάκι βγαίνει από τη μάνα του με κύριο ζιγκλέρ #95 και έχει στο manual ως επιλογής το #100 εγώ στο τελευταίο καθαρισμό του έβαλα το #100 επόμενος θέλει σήκωμα μια θέση η βελόνα ή να κατέβω στο #95 ?

Στο τέρμα γκάζι δεν παίζουν βελόνες κλπ, μόνο τα κύρια ζιγκλέρ.
Ομως τι δοκιμή θέλεις να κάνεις ακριβώς δεν έχω καταλάβει. :confused:
Εφ όσον το πήγες χωρίς καθόλου φίλτρο τι περίμενες να κάνει δηλαδή?
Φαντάζομαι οτι θέλεις να το ρυθμίσεις με το φίλτρο ΚΝ που όπως εγραψες έχεις παραγγείλει.
Ε περίμενε να έρθει, βάλτο πάνω και τα ξαναλέμε.

telegonos
15/07/2019, 11:14
Να ρωτήσω κάτι εγώ, είσαι ο ίδιος που γράφεις και στο MRCG για το μαυρισμένο μπουζί του τέρμα δεξιά κυλίνδρου; Που σου λένε να φτιάξεις τα φλοτέρ.

Αν ΝΑΙ, το έλυσες αυτό το θέμα;

Αν ΟΧΙ, προφανώς άκυρη η ερώτηξις.

ErHarD
15/07/2019, 12:16
Στο τέρμα γκάζι δεν παίζουν βελόνες κλπ, μόνο τα κύρια ζιγκλέρ.
Ομως τι δοκιμή θέλεις να κάνεις ακριβώς δεν έχω καταλάβει. :confused:
Εφ όσον το πήγες χωρίς καθόλου φίλτρο τι περίμενες να κάνει δηλαδή?
Φαντάζομαι οτι θέλεις να το ρυθμίσεις με το φίλτρο ΚΝ που όπως εγραψες έχεις παραγγείλει.
Ε περίμενε να έρθει, βάλτο πάνω και τα ξαναλέμε.

Να καταλαβω τι φταιει αν ειναι δηλαδη απο το κυριο ζιγκλερ που ειναι μεγαλυτερο ή συμβαινει επειδη γινετε φτωχο το μειγμα. Δηλαδη δεν εχει σημασια σε τι στροφες ειναι ο κινητηρας αλλα σε τι θεση εχω ανοιχτο το γκαζι;; (μολις πηρα το φιλτρο δεν το εβαλα ακομα αλλα κατι μου λεει οτι θα επιμεινει το μπουκωμα, γι'αυτο ρωταω) Επομενος μιλαμε για το κυριο ζιγκλερ σε αυτη τη περιπτωση το οποιο αφηνει να περασει πολυ καυσιμο σωστα;

telegonos
οχι, δεν εχω γραψει πουθενα αλλου περα απο reddit

telegonos
15/07/2019, 13:23
Κοίτα να δεις συμπτωσάρα τώρα, κι εκεί κάποιος με ZXR400L γράφει. Τέσπα, προσπερνάμε.

Το ότι λείπει τελείως το φίλτρο, μπορεί να σημαίνει περισσότερος αέρας, μπορεί όμως να σημαίνει και αεροδυναμικό μπέρδεμα μέσα στην ροή στο φιλτρόκουτο και να μπαίνει τελικά λιγότερος αέρας. Μπορεί δλδ ο κατασκευαστής να έχει υπολογίσει την ροή του αέρα ΜΕ το φίλτρο, με συγκεκριμένες διαστάσεις, γωνίες, σχήμα κ.ο.κ. στο φιλτρόκουτο, που ΧΩΡΙΣ φίλτρο να γίνονται στροβιλισμοί και συμπιέσεις που ΜΕΙΩΝΟΥΝ την ροή του αέρα, και για αυτό να έχεις πλούσιο μίγμα και μπούκωμα.

Βάλε φίλτρο, να βγάλεις πιο ασφαλή συμπεράσματα.

Να σου δώσω να καταλάβεις, πόσο φαινομενικά ασήμαντες λεπτομέρειες, παίζουν σημαντικό ρόλο: Σε ένα από τα δικά μου, έχει ένα τρίγωνο πλαστικό χώρισμα, ανάμεσα σε πλαίσιο (λαιμό) και πάνω μέρος του ψυγείου. Η εισαγωγή του φιλτρόκουτου, είναι μέσα από τις δοκούς του πλαισίου, πάνω από αυτό το χώρισμα. Το βλέπω εγώ, λέω σαχλαμάρα είναι, βγάλτο να παίρνει περισσότερο αέρα (νέος και ακόμα πιο ανόητος από τώρα, τότε εγώ). Αποτέλεσμα: Μια ΤΡΥΠΑΡΑ στις ταχύτητες από 90 μέχρι 120 χμ/ω με ότι σχέση και να είχες. Προφανώς αυτό το φαινομενικά ασήμαντο πλαστικό, έκοβε κάποια ροή αέρα, που χωρίς αυτό ΜΠΕΡΔΕΥΕ αεροδυναμικά την εισαγωγή στο φιλτροκούτι στις ταχύτητες αυτές. Πιο κάτω μια χαρά, πιο πάνω (όταν κάποτε έφτανε) ξύριζε. Αλλά μεταξύ 90 και 120, ο θάνατος ο ίδιος.

Αυτά στα λέω, για να καταλάβεις, πόσο μικρές παρεμβάσεις και πραγματάκια ''ελα μωρέ τι διαφορά να κάνει αυτό'' , κάνουν μεγάλη διαφορά (προς το χειρότερο) στα συστήματα εισαγωγής. Πόσο μάλλον να λείπει το φίλτρο τελείως.


Στα καρμπυρατέρ υποπίεσης, η βελόνα (κινούμενη από το slide) ανοίγει τελείως, όταν ΚΑΙ ο κινητήρας το ζητήσει , κι όχι όσο ανοίγεις εσύ μόνο το γκάζι ασχέτως στροφών. Αν δεν πάει στις στροφές που χρειάζεται το τέρμα άνοιγμα, όσο και να ανοίγεις εσύ το γκάζι... Στην ουσία ανοίγοντας εσύ το γκάζι, του λες μέχρι που να φτάσει το slide όταν ανοίξει, δεν το ανοίγεις όμως εσύ, το ανοίγει η υποπίεση. Το μόνο που ελέγχεις άμεσα εσύ, είναι η πεταλούδα.

ErHarD
15/07/2019, 14:49
καταλαβα, γι'αυτο παιδια οταν αγοραζετε μηχανακι να κοιτατε να ειναι ολα μαμα να ξερετε τι μπορει να φταιει σε περιπτωση βλαβης αλλιως χεσε μεσα.. μολις εβαλα το κν, το απογευμα θα το βγαλω βολτα και θα ενημερωσω αν τυχον υπαρχει θεμα.
408306
408307

ουσιαστικα αν δεν παιζουν αλλοι παραγοντες ομως απο την στιγμη που μιλαμε για τρυπα στις 7κ με 10κ κυριο ρολο παιζει η βελονα και το κυριο ζιγκλερ

kostaskk
15/07/2019, 18:02
αν σηκώσεις βελόνες θα γινει ακομα ποιο πλουσιο.

στη θεση σου θα δοκιμαζα 95 ζιγκλερ και κατέβασμα τις βελόνες. με προσοχη και κοιταγμα μπουζι.. η θα εβαζα ακριβος οτι λεει το μανουαλ με μαμα φιλτρο κτλ.. αν δεν δουλευε και μαμα σωστα τοτε υπαρχει προβλημα καπου.

το κανεις ποιο φτωχο ή ποιο πλουσιο και βλεπεις αν βελτιωνεται το στροφαρισμα.. συνήθως αν δεν φτανει τις μεγιστες rpm και εχει μαυρα μπουζι ειναι πλουσιο.

ErHarD
15/07/2019, 19:03
Λοιπόν μόλις γύρισα από βόλτα προς Σούνιο και το μηχανάκι από τις 7χιλιαδες στροφές και πάνω είναι λες και οδηγώ μονοκύλινδρο. Το φίλτρο κν είχε καλύτερο αποτέλεσμα στα υψηλά αποτι χωρίς φίλτρο ομως το πρόβλημα παρέμεινε, έκανε την επιτάχυνση πιο ομαλή αλλά δεν με τράβαγε όπως με το αυτοσχέδιο φίλτρο. Άρα συμπεραίνουμε ότι θέλει μικρότερο ζιγκλέρ

Kostaskk
Το μαμά φίλτρο δεν υπάρχει πλέον. Επόμενος θα κινηθώ με το κν

kerasaki
15/07/2019, 20:30
Ειχα κι εγω ενα zxr400, ηταν ενα εισαγωγης.
Το κοντέρ του μετράγε μεχρι τα 180, καπου εκει στα 180-190 εμπαινε ενας κοφτης που είχαν τοτε τα γιαπωνικα(μπορει να έχουν και τωρα). Τα χιλιομετρα αυτα, αν θυμαμαι καλα τα επιανε με 4η. Το ΜΟΤΟ ομως της εποχης του ειχε 230 τελικη.
Οποτε μια μερα αποφασισα να του αποσυνδεσω την ντιζα του κοντερ για να καταργησω αυτον το κόφτη και να δω πως θα παει το μηχανακι.
Απο εκείνη τη στιγμη η μηχανη απλα δεν ανεβαζε στροφές πανω απο 8000-10.000 δεν θυμαμαι ακριβως ποσες.
Μολις συνεδεσα και πάλι τη ντιζα, ξυριζε οπως και πριν.
Ακουγεται χαζο αλλα επειδη ειδα το κοντερ χύμα στη φωτο, σε περιπτώση που το εχεις βγαλει, δοκίμασε να το βαλεις πανω να δεις.

Coyote.V
15/07/2019, 21:05
Εδώ λένε πως τον καταργείς... https://www.kiwibiker.co.nz/forums/showthread.php/150538-Kawasaki-ZZR-and-ZXR-speed-limiter-removal-DIY

ΓιώργοςΤΤ
15/07/2019, 22:18
Άντε να πω ότι είσαι σε κανένα κουτσοχωρι στην μέση του πουθενά, με το πιο κοντινό δυναμομετρο στα 300χλμ, να πω οκ κάνε δοκιμές με μπουζί κλπ. Αθήνα μένεις που σε κάθε τετράγωνο έχει και συνεργείο.

Πήγαινε βρε άνθρωπε σε ένα δυναμομετρο να γίνει σωστά η δουλειά σου και να χαρείς τη μηχανή σου, γιατί όπως βλέπω με ρυθμίσεις καρμπ κλπ δεν το έχεις πολύ και όσο το σκαλίζεις χειρότερο το κάνεις

ErHarD
15/07/2019, 23:57
Η φωτό είναι από ebay για να δείξω το εύρος των στροφών, δεν έχω καταργήσει κάτι. Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε βουλωμένα ζιγκλερ κ προζιγκλερ φλοτερακια ήταν ρυθμισμένα 5 χιλιοστά πιο πάνω κομμένα ο ρινγκ χαλασμένοι λαιμοί καρμπυρατέρ χαλασμένη εξάτμιση ξεπριτσινωτη χαλασμένη βίδα λαδιού χαλασμένη φλατζα βολάν έλειπε η ντιζα της επιστροφης, σπασμένες βίδες στο καρτερ του έλειπαν πλαστικά, δεν κράταγε ρελαντί καμμένο ανορθωτη καμμένες φυσες στη πλεξούδα, δεν είχε φίλτρο αέρα, δεν είχε φλας κτλ. κτλ. γενικά ήταν για ανταλλακτικά όμως κατάφερα να το κάνω να δουλέψει με τη βοήθεια εδώ μέσα και στο ρεντιτ χωρίς να έχω κάποια προηγούμενη εμπειρία. Μπορεί να με έχει ταλαιπώρησει όμως έμαθα πέντε δέκα πράγματα για τις μηχανές.. δυναμομέτρηση έχω σκοπό να κάνω μόλις πληρωθώ αν και το κοντινότερο συνεργείο είναι γύρω στα 80 χιλιόμετρα μιας κ μένω Λαγονήσι. Έκατσα έβαλα τα 95ρια πριν λίγο ζιγκλέρ να δω πως θα πάει.

Edit: Πηγε πολυ καλυτερα πραγμα που με κανει να πιστευω πως ηρθε η ωρα να το ξανα συγχρονισω για να σιγουρευτω πριν παρω αλλα ζικλερ

ErHarD
27/07/2019, 16:17
Ξερει κανεις που θα βρω αγωνιστικα μπουζοκαλωδια για μηχανες με το μετρο; Καβασακι φοβαμαι να ρωτησω, βρισκω μονο μαζι με την πιπα ή και αυτες θα χρειαστω; Τα σιλικονης μολις ανεβασουν θερμοκρασια απο το μπλοκ δεν περναει δυνατος σπινθηρας κ μπουκωνει

ErHarD
31/07/2019, 22:54
Κανένας έτσι; Μονόδρομος η αντιπροσωπεία δηλαδή...

telegonos
01/08/2019, 00:21
το κοντινότερο συνεργείο είναι γύρω στα 80 χιλιόμετρα μιας κ μένω Λαγονήσι

Στα 80 χλμ από το Λαγονήσι, είναι (σε ευθεία απόσταση) η...Θήβα και η...Χαλκίδα. Τι έγινε, δεν έχει συνεργεία η Αθήνα και η Αττική γενικότερα; Οδικά, το κέντρο της Αθήνας, είναι καμιά 35ρια χιλιόμετρα, πως είναι τα συνεργεία στα 80;

Το κοντινότερο συνεργείο είναι πολύ λιγότερο από 80km αλλά μαθαίνω -εκτός κι αν πρόκειται για διαβολική σύμπτωση άλλου από Λαγονήσι με ΖΧΡ400-, ότι παίρνεις τηλέφωνα στα συνεργεία των Μεσογείων, και ζητάς να έρθει το συνεργείο σε εσένα. Για δουλειές που απαιτούν εισαγωγή, και να μείνει μέσα μέρες η μοτοσυκλέτα.

Αν δεν έχεις λεφτά το καταλαβαίνω, προσπαθείς να κάνεις δουλειά ανέξοδα μόνος σου. Κανένα κακό σε αυτό, ίσα ίσα μπράβο σου μέχρι εδώ. Μην περιμένεις όμως, το συνεργείο να έρθει εκεί, και αυτό τελικά να είναι και φτηνότερο.

Αυτό που θέλω να πω, να είσαι αληθινός στην ζωή σου, να λες όλη την ιστορία. Πες εξαρχής ''κοιτάω να την βγάλω όσο πιο φτηνά γίνεται και τα συνεργεία δεν μου κάνουν χάρες'' ή όποιον άλλον πραγματικό λόγο έχεις, μην γράφεις ''ειναι 80 χλμ μακριά το συνεργείο''. Άλλο σου φταίει, όχι η απόσταση από το συνεργείο.

ΟΛΑ μαθαίνονται, ειδικά σε ένα μοτοφόρουμ, που σε διαβάζει πολύς κόσμος.

Το ότι εδώ μέσα, πολλοί άνθρωποι βοηθάνε, είτε με απαντήσεις , είτε από κοντά με χειρωνακτική βοήθεια, γιατί είναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ της μοτοσυκλέτας, δεν σημαίνει ότι και το όποιο συνεργείο που έχει να βγάλει δουλειά, για να πληρώσει ένα κάρο έξοδα και να βγάλει και κέρδος να ζήσει, θα συμμεριστεί τον ερασιτεχνικό σου ζήλο.


Επί του θέματος ZXR. Σε συμβουλεύω, να το πας σε ένα επαγγελματία, σε συνεργείο. Ας είναι και 300χλμ μακριά, π.χ. στην Άρτα, αξιοπρεπές νόμιμο συνεργείο να είναι. Τα ZXR400L δεν είναι CBR400RR να τους αλλάζεις τον αδόξαστο και να μην χαμπαριάζουν. Τα ZXR400L χαλάνε όταν τα πειράζεις και τα βγάζεις εκτός ρυθμίσεων. Καίνε φλάντζα κεφαλής όταν τα μίγματα δεν είναι σωστά για παρατεταμένο χρονικό διάστημα και πίνουν τα νερά του ψυγείου μετά, καρφώνουν βαλβιδούλες, τρώνε μέταλα μπιελών όταν ζεσταίνονται υπερβολικά κ.ο.κ. Έχω αλλάξει, εγώ προσωπικά φλάντζα κεφαλής σε L, δεν τα γράφω στον βρόντο, ούτε θεωρητικά. Αν δεν τα ξέρεις καλά, καταστρέφονται σε μικρό χρονικό διάστημα.

ErHarD
01/08/2019, 06:58
Τροπος του λεγιν τα 80, στα 40χιλιομετρα ειμαι κ μιλαω για δυναμομετρηση (35ε η μεταφορικη, 30ε με 50ε η δυναμομετρηση 40ε τα ζιγκλερ(σιγα μην εχει 10ε το ενα), ξανα δυναμομετρηση αλλα τοσα, κ δεν μου λες τα ζιγκλερ θα τα αλλαξω μεσα στο μαγαζι; μπορει να θελει αλλα ζιγκλερ παλι/δυναμομετρηση κοκ.) Προφανως κοιταω να κανω την δουλεια μου οσο πιο ανεξοδα γινεται, δεν νομιζω να θελει κανεις να ξοδευετε, ποσο μαλλον για δεινοσαυρους. Προφανως κοιτάω να την βγάλω όσο πιο φτηνά γίνεται και τα συνεργεία δεν μου κάνουν χάρες, χαιρω πολυ, Κωστας. Και στην τελική δεν θα ήμουν κ εδώ μέσα. Ρωτάω εδώ, κ οποίος θελει απαντάει οποιος δεν θέλει δεν απαντάει. Ομως δεν παιρνω τηλεφωνα σε μαστορες δεξια κ αριστερα να ρωταω, ποσο μαλλον να ζηταω να μου κάνει τη χάρη να ερθει να το δει.. την μια μου λες ότι γράφω στο mrcg τώρα μου λες ότι παίρνω στα συνεργεία στη Μεσογείων κ τους λέω να έρθουν, τι φάση; Επειδή μου λες για νόμιμο συνεργείο κάνε μια δοκιμή κ ρώτα πως ρυθμίζεις φλοτερ; Όργανο μέτρησης ύψους φλοτερ έχεις; Πόσα χιλιοστά πρέπει να είναι το ύψος; Και αν δεν ακούσεις "έεε περίπου στη μέση" εμένα να μη με λένε Κώστα. Από όσο θυμαμαι σε ενα συνεργειο μιλησα τωρα προσφατα στο κορωπι και ενα ακομα περσυ που μου αλλαξε λαστιχα στο πηρουνι στην αναβυσσο, στο κοπωπι ετυχε, ειδα παλια μηχανακια σταματησα κ ρωτησα τι μπορει να φταιει κ μου ανεφερε τα μπουζοκαλωδια κ πως την ειχε πατησε κ αυτος καποτε με τα σιλικονης.. δεν του ειπα να ερθει, του ανθρωπου την καρτα του πηρα αν δεν βγαλω ακρη με μπουζοκαλωδια να του το παω. Βρηκα ακρη στην αντιπροσωπια της καβασακη(το δευτερο συνεργειο) απο ενα φιλο και πηγα εγω. Ο ανθρωπος με συμβουλεψε να ασχοληθω μονος μου γιατι το κοστος αν στη χειροτερη ειναι συμπιεση ειναι τετραψηφιο. Διαφορετικα μιλαμε για καρμπυρατερ γυρω στα 70ε το σετ με τις βαλβιδες βενζινης/εδρες/ο ρινγκ για καθε ενα απο τα τεσσερα καρμπυρατερ συνολο 280ε για να τα βαλω μονος μου. Επισης μου εδωσε τιμες γενικα για τα προβληματα που μπορει να εχει (καρμπυρατερ/συμπιεση) κ τελειωσε εκει η κουβεντα. Για να εχουμε καλο ερωτημα επειδη παει στο προσωπικο δωσε μου το συνεργειο ή τον ανθρωπο που του ζητησα να ερθει τσαμπα.