View Full Version : Προβλμημα σε Daytona Sprinter 125 efi 1ο injection
MarkMaskin3
29/05/2019, 10:57
Καλημερα σε ολο το παρεακι.Ειμαι νεος στη σελιδα και θα ηθελα τα φωτα σας οσο αφορα καποιο θεμα που αντιμετωπιζω με το daytona μου εδω και 3-4 χρονια.Ειναι πολυς καιρος το ξερω αλλα οπου και να πηγαινω ο καθενας μου λεει τα δικα του γι αυτο σκεφτηκα να απευθυνθω εδω να δω γνωμες και να συζητησω πανω σε αυτο το θεμα μπας και βρω καποια λυση επιτελους.Ολα ξεκινησαν μια μερα οταν παρουσιασε το μηχανακι μου εναν ξαφνικο λοξιγκα,σαν αυτο που παθαινουμε οταν πας να μεινεις απο βενζινη.Ανοιγα γκαζι και εκανε διακοπες σαν να μν πεταει ρευμα στο μπουζι,σε χαμηλες στροφες αυτο γινεται και γινοταν συνεχεια,στις ψηλες στροφες το μηχανακι μου πηγαινε τζιτζι.Οταν βρισκομαι σε ανηφορες αγκομαχαει για να αναιβει.Οταν αποκτησει φόρα δε κανει καμια διακοπη.Ετσι λοιπον τοτε σκεφτηκα να αλλαξω μπουζι μπας και φτιαξει κ πραγματι τοτε του αλλαξα και εφτιαξε μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια.Οπως καταλαβατε του αλλαζα μπουζι καθε 2 βδομαδες για να μπορω να δουλευω γιατι κανω ντελιβερι.Οταν επιασα λεφτα καλα στα χερια μου το πηγα στο μαστορα και του πα το θεμα.Εκανε καθαρισμο injection και τα σχετικα του servise κ πραγματι ξεμπουκωσε το μηχανακι και εστρωσε για κανα μηνα.Μετα παλι τα ιδια...λοξιγκας,διακοπες,αλλαζω μπουζι παλι αλλα το προβλημα μεγαλωσε και μετα αλλαζα μπουζι καθε τρεις μερες.Οταν παλι ξαναπιασα φραγκα συμβουλευτικα εναν φιλο ηλεκτρολογο και μου πε μετα απο ελενχο που εκανε οτι η σπιθα στο μπουζι ειναι πολυ αχνη.Ετσι με συμβουλεψε να αλλαξω πολλαπλασιαστη γιατι μου ειπε οτι εχεις ηλεκτρολογικο θεμα οχι μηχανικο.Πραγματι αλλαξα πολλαπλασιαστη και μπουζοπιπα και το μηχανακι παλι εφτιαξε εως πεταγε!!!!Αυτο εγινε παλι για 1μιση-2 μηνες ωσπου παλι αρχιζε κ εκανε τα δικα του.Κ τωρα πια οταν αλλαζω μπουζι δε στρωνει ποτε!!!Με αποτελεσμα να παιδευομαι καθε μερα παλι να το οδηγαω και τα χερια μου εχουν γεμισει φουσκαλες γιατι εκτος τοτι εχω σκληρο γκαζι οι διακοπες γινονται συνεχεια αλλα ακομα διατηρει το ανοιγμα στις υψηλες στροφες.Ξανασυμβουλευτικα αλλον μαστορα και μου λεει μπορει να χεις θεμα με τρομπα βενζινης η αντλια βενζινης.Εγω ομως ξερω πως αν ειχα θεμα με αυτο δε θα ακουγα τον ηχο που κανουν οταν γυρνας το κλειδι.Εγω ακουω κανονικα την τρομπα να φορτωνει.Να τονισω πως οταν αναβω τα φωτα μου το προβλημα γινεται χ4 φορες πιο δυνατο.Δλδ ο λοξιγκας αυτο δεν μ δινει καθολου δυναμη στο γκαζι ετσι βαζω ποδια κατω για να παρω ωθηση και οπως παιζω με το γκαζι ψιλοφορτωνει και ετσι συνεχιζω την πορεια μου.Τωρα δε ξερω τι να κανω αλλο.Εχω κανει μετρησεις με βολτομετρο μονος μου στο μηχανακι οι τιμες ειναι λογικες με κλειστο μηχανακι 12,45v με ανοιχτο και με γκαζι 13,50-13,30 και παιζει εκει.
μια εστω βοηθεια θα ηταν πολυτιμη γιατι εχω πληρωσει τοσους μασοτρες αλλα απο δουλεια μηδεν!!!Δε ξερω τι αλλο να κανω.Θελω να ελενξω τρομπες βενζινης και τα σχετικα αλλα δε ξερω πως να το κανω.Μονο αυτο δεν εχω ελενξει.Μπορει ναναι κ η τρομπα αλλα πως εξηγειτε πως ολα παιζουν θεματα με ρευματα?Οπως ειπα πιο πανω οταν αναβω φωτα ολα γινονται δυσκολοτερα αρα καποιο ηλετρκικο θαναι.Πριν παω σε αλλες αγορες θελω τα φωτα σας.Σας ευχαριστω εκ των υστερων ολους σας και περιμενω απαντηση οποτε μπορει ο καθενας.Καλες βολτες παιδια!!!
Μπορει ναναι κ η τρομπα αλλα πως εξηγειτε πως ολα παιζουν θεματα με ρευματα?
Μήπως επειδη και η τρομπα δουλευει με ρευμα..???
nikosmec
29/05/2019, 12:14
Έχω την αίσθηση πως θα έπρεπε να βλέπεις 14 v στην μπαταρία όταν φορτίζει. Μέτρα μία ξανά στην μπαταρία με τα φώτα ανοιχτά που λες ότι γίνεται χειρότερα.
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:21
Nαι δουλευει με ρευμα συμφωνω αλλα η σπιθα που παει στο μπουζι γτ ειναι τοσο μα τοσο αχνη?σαν να μν υπαρχει καλο ρευμα στο μηχανακι?παιζει ρολο δλδ η τρομπα κ στο ρευμα που δεν εχω τοσο δυνατο?
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:22
με ανοιχτα τα φωτα οχι δε τ χω κανει...θα το μετρησω ομως....14 v οχι δε μ δειχνει παρα παει μονο με γκαζι εωσ 13,8 η 13,9
Οχι ρε.. μη τα ριξουμε στην καημενη την τρομπιτσα ολα..!!
Απλα, αν δεν εχεις ικανοποιητικο "ρευμα" (μαμω τους φορεις πλειονοτητας μου μεσα.. :smokin:) δεν δουλεύει καλα ΟΥΤΕ η τρομπα..
Υ.Γ. Οπως λεγαν και τα παλια μαστορια, οταν εισαι βεβαιος οτι κατι δεν παει καλα με το καρμπυρατερ ειναι καιρός να ριξεις μια ματια στις πλατίνες..
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:26
Υπαρχει καποιος τροπος να ελενξω τη τρομπα?
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:27
Να ενημερωσω οτι ειναι injection
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:30
Μακαρι να μν ειναι η τρομπα γιατι ειναι κ πανακριβη παναθεματην αλλα απτη στιγμη που εχω καινουργειο πολλαπλασιαστη τι αλλο να κοιταξω στα ρευματα?ανορθωτη?πηνια?αν ηταν κατι απο αυτα δε θα πηγαινα βημα
Το θεμα ειναι οτι γιναν αλλαγες στο μηχανακι..
Αν ο πολλαπλασιαστης που μπήκε ειναι ο σωστός (που πολυ αμφιβαλω..) τοτε βαζεις λαθος τύπο μπουζι..
Γενικοτερα, στα ηλεκτρικα δεν (πρεπει να) μπαινουν πραγματα "στο περίπου" γιατι αν μαζευτουν πολλα περίπου, το μηχανακι παει περίπατο..
Υ.Γ.
Μπαταρία ποσο καιρο εχεις να αλλαξεις..??
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:34
Πολλαπλασιαστη daytona εβαλα ξανα ολοκαινουργειο απο αντιπροσωπεια!Μπουζι βαζω για innova μιας και το daytona ειναι πιστο αντιγραφο κινητηρα innova.
Ωπαααα... τις αλλαγες τις εκανες εσυ..?
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:36
Και οι μοναδικες αλλαγες που χουν γινει ειναι μονο αυτο.Δεν εχω αλλαξει κατι αλλο.Οτι μπαινει στο μηχανακι μ ειναι καθαρα απο αντιπροσωπεια.
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:37
Εγω εβαλα τον πολλαπλασιατη πανω ναι...αλλα δεν ειναι κατι δυσκολο να κανεις αν εχεις καποιες γνωσεις.Δυο καλωδια ειναι τπτ αλλο
Βρε τυχαινει να ξερω ποσα καλωδια ειναι...;)
(και μη εισαι με την τριχιά ορθια, μουχαμπετι κανουμε..)
Πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλωδιο και μπουζοπιπα ειναι μονοκοματα..??
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:41
Οχι οχι ενημερωτικα μιλαω παντα χωρις παρεξηγησεις εννοειτε ;)
Οταν λες μονοκομματα?Εγω πηρα πολλαπλασιατη με καλωδιο που τελειωνει στη μπουζοπιπα και την μπουζοπιπα...
Μπαταρια εχω να αλλαξω 3 χρονια αλλα κ πριν που την αλλαξα το προβλημα παρεμεινε.Δεν εχω θεμα με τη μπαταρια ακομα.Παιρνει μπροστα Μπαμ μπαμ
ΟΚ.. αρα απο θεμα μπουζοκαλώδιου ειμαστε ΟΚ..
(αν ηταν χωριστα και ειχες συνδεσει το παλιο χωρίς να κοψεις/καθαρισεις τις ακρες, θα ειχαμε βρει τον ενοχο..)
Αυτο με την μπαταρια δεν το καταλαβα.. Εχεις προβλημα 3 χρονια ..??
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:46
οχι ειχα αλλαξει πριν 3 χρονια τη μπαταρια μηπως εφταιγε αυτο ειχα πει αλλα το προβλημα παρεμεινε.
και τα χα καθαρισει ολα απο την αρχη εγω οσο αφορα τον πολ/στη.Ολα καινουργεια ηταν και ειναι.αλλα φοβαμαι μην με αυτο το θεμα ξαναχαλασει παλι.το θεμα ειναι βραχυκυκλωνει ο πολ/στης?τον βραχυκυκλωνει κατι αλλο?τι?το τι ψαξιμο εχω κανει δε λεγεται
Την μπουζοπιπα την εβαλες σπρωχτή ή βιδωτη..??
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:49
και μιας και ειπες για καθαρισμο ειχα δει πριν αλλαξω τον παλιο πολλ/στη ασπρη πιχτη σκονη στις ενωσεις σαν αλατα
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:50
βιδωτη....μεχρι να μν παει αλλο :P
Θειϊκωση του χαλκου λεγεται, λογω ηλεκτρόλυσης απο την ψηλη ταση και την υγρασία) αλλα ας το αφησουμε προς στιγμην...
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:51
οποτε δεν ειναι κατι ανησυχητικο οκ το αφηνω αυτο
Κατι δεν εχει γινει καλα μεταξυ μπουζι και πρωτευοντος του πολλαπλασιαστή..
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:53
να σε ενημερωσω πως οταν αλλαζω μπουζι το παλιο που αφαιρω ειναι παντα μαυρισμενο στο μερος που το βιδωνουμε προς το κινητηρα
MarkMaskin3
29/05/2019, 12:55
Γιαυτο καποιες φορες αναρωτιεμαι μηπως δε περναει σωστα το μιγμα βενζινης αρα παμε για τρομπα?η οντως ειναι καθαρα θεμα ηλεκτρονικης,ανορθωτη η πολ/στη
Η τρομπα δεν γινεται να υπερλειτουργει (να δινει πολυ βενζινη με αποτελεσμα το πολυ πλουσιο μιγμα..)
Το μπουζι βγαινει ετσι επειδη δεν γινεται καλη καυση στον θαλαμο, προφανως λογω ασθενους σπινθηρα..
(υποτετουμε ότι η ηλεκτρονικη ειναι ΟΚ και εχεις σωστο χρονισμο..)
MarkMaskin3
29/05/2019, 13:02
Αρα αποκλειεις την πιθανοτητα ναναι τρομπα κ οτι εχει σχεση με αυτο το κομματι.Πρεπει δλδ να ψαχτω σε πολ/στη οπως ανεφερες
Αυτος ο ασθενης σπινθηρας δλδ ωφειλεται σε πολ/στη?
Πιθανον.. πιθανον ομως ο πολλαπλασιαστης να ειναι ΟΚ (απο την αποψη σωστου μετασχηματισμου και αποδοσης ρευματος..)
Μπορεί να μην παιρνει την σωστή ταση (οποτε και δεν δινει αντιστοιχα) ή να δινει μια χαρα αλλα να χαλαει η δουλεια καπου στον δρομο..
MarkMaskin3
29/05/2019, 13:06
Aρα με συμβουλευεις να κανω μετρηση στην ηλεκτρονικη?τι βημα να κανω?(πρωτα απολα σευχαριστω για τις απαντησεις σου μεχουν βοηθησει να αλλαξω καποιους τροπους σκεψεις που ειχα)
Ευθείς απαντήσεις, χωρίς ίχνος ειρωνίας, γρίφων... Πάει, τον χάνουμε, αδέλφια :(
:lol:
borgiriadis1
29/05/2019, 14:17
Τώρα σοβαρά. Εχεις 3 χρόνια πρόβλημα? Πόσα χρόνια έχεις το μηχανάκι?
MarkMaskin3
29/05/2019, 14:23
5 και μετα απο 2 χρονια παρουσιατηκε αυτο
Από τη στιγμή που μόλις ανάψεις τα φώτα γίνεται χειρότερο θα πονταρα στα πηνία (και μαγνήτες αν ανέβασε θερμοκρασία ή σου έπεσε ποτε) ή κάποιο καλώδιο γειώνει στη πλεξούδα με τη θερμοκρασία.. αφού είναι injection όμως και να δουλεύει η τρόμπα μπορεί να υπολειτουργεί εξ αρχής ή να υπολειτουργεί αφού ζεσταθεί μιας και η τρόμπα του injection είναι πιο δυνατή από τα μηχανάκια με καρμπιρατέρ
Ευθείς απαντήσεις, χωρίς ίχνος ειρωνίας, γρίφων... Πάει, τον χάνουμε, αδέλφια :(
Ου γαρ ερχεται μονον... :(
Ρε τρελοκοτσιδιαρη, το παλικαρι μπηκε, εγραψε (αν και καπως μπερδεμενα αλλα τουλαχιστον ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ να ειναι σαφης..), δεν πουλησε μουρη, δεν αρχισε τα "μου ειπαν και σας λεω", δεν πηγε να μας γυρισει τα ματια αναποδα με ιστορίες τύπου "αναποδη ανορθωση" και " μισος χρονισμος", οποτε τσιμπησα την ευκαιρια να πιασω στασίδι για την Βασιλεια των Ουρανων..;)
Από τη στιγμή που μόλις ανάψεις τα φώτα γίνεται χειρότερο θα πονταρα στα πηνία (και μαγνήτες αν ανέβασε θερμοκρασία ή σου έπεσε ποτε) ή κάποιο καλώδιο γειώνει στη πλεξούδα με τη θερμοκρασία..
Σεβαστη αποψη αλλα δεν ειναι καπως ασυνηθιστο για πηνια/μαγνητες να δουλευουν μια χαρα με την αλλαγη μπουζ ή/και πολλαπλασιαστή για καποιον καιρό και μετα να τα παιρνουν στο κρανίο..??
(ακόμη και ετσι να γίνεται, κατι αλλο τους δημιουργει το παροδικο προβλημα - κατι σαν αυξημενη ζήτηση ρευματος απο μη προβλεπόμενα μεγαλη καταναλωση..)
Υποθετικά μιλοντας όμως μπορεί να είχε φθαρμενα μπουζοκαλωδια/μπουζί/πολλαπλασιαστή (πράγμα που θεωρώ ότι κακός τα πείραξε ιδικά πολλαπλασιαστή που δεν χαλάει σχεδόν ποτέ) και βάζοντας καινούρια (καλύτερη επαφή
και χαμηλοτερη αντίσταση) να κρύψει το πρόβλημα. Κοίτα γενικά τα παπιά πάσχουν από πηνία, είναι συχνό φαινόμενο δηλαδή. Το άλλο είναι πως αφού στις υψηλές στροφές δεν έχει θέμα και τα φώτα δυναμωνουν κιόλας σίγουρα κάτι παίζει με τα ρεύματα και αν δεν είναι πηνία/μαγνήτες πάμε για τσεκαρισμα μάτι, ηλεκτρονική ή εγκέφαλο, ανόρθωτη και ρελέ εκκίνησης και τέλος όλη την καλωδίωση λύσιμο και τσεκαρισμα για γυμνά καλώδια και φισες με πολύμετρο και τα συναφή.. μανίκι (ή άλλη εναλλακτική είναι συμπίεση)
MarkMaskin3
29/05/2019, 20:14
Σας ευχαριστω κ τς δυο γ τις αποψεις σας ειναι πολυ βοηθητικες πραγμα βεβαια π κ γω εχω σκεφτει αλλα αφου πονταρετε κ εσεις σε αυτα π εχω σκεφτει κ εγω μαλλον λετε να τ παω sxelectronic?Φανταστητε οτι ημουν σε φαση να αλλαξω ανορθωτη η ecu αλλα λεω αν ειναι πηνια?αν?αν?αν?Αυτο το αν με κραταει στο να μν εκανα καποια αγορα αλλα αποτι φαινεται το πρωτο π θα ζητησω θαναι πληρης ηλεκτρονικος ελενχος?
Το μηχανάκι πρέπει να πάει σε ένα σωστό ηλεκτρολόγο να σου πει είναι αυτό, το φτιάξαμε και τέλος όχι φταίει ο πολλαπλασιαστής χωρίς να τον βάλει κάτω και να μετρήσει αντίσταση. Ένας μηχανικός μου είχε πει ότι αν ένα μηχανάκι έχει πρόβλημα πηνία μαγνήτες ανορθωτη και θέλουν να το πουλησουν, φορτίζουν την μπαταρία και βγάζουν την φίσα του ανορθωτη ώστε να τραβάει μόνο από μπαταρία να φανεί ότι δεν έχει θέμα μήπως και φύγει. Όταν σου κάνει το πρόβλημα τσεκαρε μπαταρία μόνο τα βολτ αν είναι ενταξει και αν είναι δοκίμασε να βγάλεις την φυσά από τον ανορθωτη για ένα πάνω κάτω να δεις αν θα διορθωθεί. Άρπα κόλλα λύση όμως, το καλύτερο είναι να βγάλεις πολύμετρο και να τα δεις όλα... Οτιδήποτε άλλο ρώτα και όταν βρεις το πρόβλημα ενημέρωσε γιατί με ενδιαφέρει.
Edit : Αν σου είναι εύκολο δες και μια την συμπίεση να ακυρώσεις τα χειρότερα, δεν είναι δύσκολο
alexis72
29/05/2019, 23:33
το πρόβλημα αυτό παρουσιάστηκε εντελώς ξαφνικά κάποια μέρα ...
η το ειχες πάει για service κ παρουσιάστηκε μετά απο μιά - δυό μέρες ...
εγω θα το πήγαινα ΜΟΝΟ σε συνεργείο που ξέρει αυτή την μάρκα κ το συγκεκριμένο μοντέλο ...
πέρνα απο τον γκοργκόλη κάποια στιγμή η πάρε τηλ. να σού πούν τι να κάνεις κ που να πάς ...
εγώ νομίζω οτι φταίει η ηλεκτρονική ...
το βράδυ κάτσε μπροστά σε εναν τοίχο κ με αναμμένα φώτα γκάζωσε λίγο αν δυναμώνει η ενταση τού φωτός ο ανορθωτής ειναι οκ αν οχι εχεις θεμα με ανορθωτή ...
μπές στο youtube κ βρές τον anton26 κ γράψε κ εκεί το πρόβλημά σου κ επικοινώνησε μαζί του ,
το παλικάρι φαίνεται πολύ σωστό ατομο απ οτι κατάλαβα κ εχει ακρες με την daytona ...δέν χάνεις τίποτα για ψάξτο ετσι...
ελα τον βρήκα κ ελα σε επαφή μαζί του ,
https://www.youtube.com/channel/UCbzXkHm3gC9_-SG9VEru_Hg
MarkMaskin3
30/05/2019, 09:27
Σας ευχαριστω παλικαρια μου ολους!!!Θα κατσω να κανω αυτα π μ ειπατε κ στο τελος θα παω κ σε καποιο καλυτερο εξουσιοδοτιμενο συνεργειο τ γκοργκολη.Σας ευχαριστω κ παλι γ τν χρονο σας!!!
MarkMaskin3
30/05/2019, 09:28
Το μηχανάκι πρέπει να πάει σε ένα σωστό ηλεκτρολόγο να σου πει είναι αυτό, το φτιάξαμε και τέλος όχι φταίει ο πολλαπλασιαστής χωρίς να τον βάλει κάτω και να μετρήσει αντίσταση. Ένας μηχανικός μου είχε πει ότι αν ένα μηχανάκι έχει πρόβλημα πηνία μαγνήτες ανορθωτη και θέλουν να το πουλησουν, φορτίζουν την μπαταρία και βγάζουν την φίσα του ανορθωτη ώστε να τραβάει μόνο από μπαταρία να φανεί ότι δεν έχει θέμα μήπως και φύγει. Όταν σου κάνει το πρόβλημα τσεκαρε μπαταρία μόνο τα βολτ αν είναι ενταξει και αν είναι δοκίμασε να βγάλεις την φυσά από τον ανορθωτη για ένα πάνω κάτω να δεις αν θα διορθωθεί. Άρπα κόλλα λύση όμως, το καλύτερο είναι να βγάλεις πολύμετρο και να τα δεις όλα... Οτιδήποτε άλλο ρώτα και όταν βρεις το πρόβλημα ενημέρωσε γιατί με ενδιαφέρει.
Edit : Αν σου είναι εύκολο δες και μια την συμπίεση να ακυρώσεις τα χειρότερα, δεν είναι δύσκολο
Θα σε ενημερωσω φιλε μου εννοειτε!!!Οταν ειναι ready θα σ στειλω
Όσο αναφορά την ηλεκτρονική μπορεί να πω και σαχλαμαρα κ αν ξέρει κάποιος να με διορθώσει γιατί και εγώ το έχω απορία. Υποθετικά μιλοντας πως φταίει αυτη. Επειδή δουλεύει με επιβραδυνουσα και προπορευουσα από τη στιγμή που έχει αδύναμο ρεύμα λοιπόν στα χαμηλά και κάνει αχνη σπίθα στη βάση και όχι στο τόξο του μπουζί δεν θα έπρεπε να κάνει και μπερδέματα στα υψηλά?
Όσο αναφορά την ηλεκτρονική ... δουλεύει με επιβραδυνουσα και προπορευουσα ...
Καμια αλλη πιο λαϊκη περιγραφη μπας και βγαλουμε καμια ακρη..??
Grafton 505
30/05/2019, 20:06
κάνει αχνη σπίθα στη βάση και όχι στο τόξο του μπουζί
Και μια ακόμη λαϊκη περιγραφη στο ποια είναι η βάση και ποιο το τόξο παρακαλώ.
MarkMaskin3
30/05/2019, 21:18
κανει σαν μπουκωμα φαντασου σκαει η εξατμ9ιση συνεχεια συν οτι παω διακεκομενα η μπουκωμενα...στις ψηλες στροφες ειναι ές και δεν εχει θεμα το παπακι.μολις ελατωσω το γκαζι ξεκιναει παλι το κοψιμο κ παει λεγοντας....και οσο αφορα αυτο π μ ειπατε για τα φωτα επειδη μ δουλευει μονο η μεγαλη σκαλα(η μικρη εχει καμμενη λαμπα)εχω σταθερο φως...οταν ανοιγω το γκαζι η δεν γκαζωνω καθολου τα φωτα μενουν ιδια
Η ηλεκτρονική πλακέτα που έχουν τα παλιά μηχανάκια πριν τον εγκέφαλο έχει αντιστάσεις μέσα στα κυκλώματα που καθυστερούν ή επιταχύνουν την διέλευση του ρεύματος όπως η ηλεκτρονική του πλυντηρίου, του ερκοντισιον, της κεραμικής πλάκας της κουζίνας γι'αυτό και είναι επισκευασιμες από οποιοδήποτε ηλεκτρολόγο μηχανικο, δεν έχει αυτό που λέμε εγκεφαλο που είναι ρυθμισμένος από προγραμματιστή να λαμβάνει υπόψη του παραμέτρους και να δρα αναλογος.. βάση στο μπουζί εννοώ την πορσελάνη που έχει περιφερειακά η ακίδα και τόξο την ακίδα γείωσης
MarkMaskin3
30/05/2019, 21:38
Μολις θυμηθηκα κατι που μπορει να σας βοηθησει...Οταν βρεχει αλλα μιλαω για τυπο βροχης απο σχεδον καταρακτοδος εως καταρακτοδος εκει τ μηχσνακι μ σβηνει σχεδον συνεχεια,δε παιρνει μπροστα και αμα παρει θαναι τοσο μα τοσο μπουκωμενο που ουτε με τα φωτα δε τ κανει αυτο.Κολλαει φουλ και εκει π τρεχω σταδιακα πεφτουν κ οι στροφες νιωθοντας ενα μπουκωμα ταυτοχρονα κ ξανασβηνει.Οταν αλλαξα πολλαπλασιαστη αυτο δεν γινοταν παρα μονο μου χε παρουσιαστει μια δυο φορες κ αυτο παααρα πολυ αχνα αλλα βεβαια τωρα πια παλι τα ιδια.Και ετσι κ μπω μεσα σε λακουβα με νερο το οποιο θα σκεπασει το μισο μηχανακι μενω εκει..... :smokin: Ποσο βοηθητικο ειναι αυτο π ειπα?
Υγρασία στον αέρα και αδύναμο μπουζί είναι νορμάλ να δυσκολεύει την ανάφλεξη από ήδη ξεπεσμένο ρεύμα
MarkMaskin3
30/05/2019, 22:21
Πολυ σωστη η επεξηγηση σου...καταλαβα
I-want-a-moto
30/05/2019, 23:41
Μηπως οπως ειπαν πιο πανω βραχυκυκλωνει καποιο καλωδιο με το σκελετο και με τη πολλη βροχη το νερο "αυξανει" το βραχυκυκλωμα και για αυτο το μηχανακι γονατιζει? Εχεις κοιταξει καθολου τη πλεξουδα (οπου ειναι προσβασιμη) για ιχνη φθορας,κυριως στο λαιμο? Τα φωτα τα εχεις πειραξει καθολου (αλλου τυπου λαμπες,πιο πολλα βατ κτλ)? Εχεις-σου εχουν εγκαταστασει οτιδηποτε ηλεκτρικο (εξτρα φωτα,βολτομετρο,ρολοι,μπριζακι usb κτλ) που να χρειαστηκε κοψε ραψε? Τη σπιθα στο μπουζι πως τη βλεπεις βαζεις καινουριο μπουζι η καθαρισμενο (με σωστο κενο) στη μπουζοπιπα και ακουμπας τις βολτες του στο μοτερ-σκελετο και μιζαρεις? Το φιλτρο βενζινης (αν εχει) το εχεις δει καθολου δε πιστευω να φταιει αυτο αλλα δε βλαπτει να το δεις.
Η ηλεκτρονική πλακέτα που έχουν τα παλιά μηχανάκια πριν τον εγκέφαλο έχει αντιστάσεις μέσα στα κυκλώματα που καθυστερούν ή επιταχύνουν την διέλευση του ρεύματος
Το 'δα το όνειρο παλι...!!! :alien:
@ErHard: Θα σε πειραζε απλα να διεγραφα το ποστ χωρις περαιτερω συνεπειες ή θες να το τραβηξουμε και γαια-πυρι μιχθήτω..??
Grafton 505
31/05/2019, 15:48
βάση στο μπουζί εννοώ την πορσελάνη που έχει περιφερειακά η ακίδα και τόξο την ακίδα γείωσης
Α .... περνάει ρεύμα από την πορσελάνη ......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
συνεχίστε ....... :a014:
συνεχίστε ....... :a014:
Κανονισε να την πληρωσεις εσυ.. !!! :p
Θεωρητικά δεν περνάει πως εξηγείς αυτό όμως? Το έχω και σε βίντεο αν θέλεις να στο
στείλω είναι από προσωπική εμπειρία.. https://ibb.co/gZzjDsn
https://youtu.be/ZYZxeVXBQp8
Old man, Ναι γιατί αν ψάξεις ic igniter τι κάνει και πως το κάνει θα δεις ότι δεν περιέχει τσιπακια προγραμματισμένα
In early electronic ignition systems that do not use an engine control computer the igniter often was located in the distributor and included a pick-up coil as part of the igniter unit. Thus becoming electronic distributor points.
Grafton 505
31/05/2019, 20:56
Κανονισε να την πληρωσεις εσυ.. !!! :p
:lol:
Έφυγα ...
Old man, Ναι γιατί αν ψάξεις ic igniter τι κάνει και πως το κάνει θα δεις ότι δεν περιέχει τσιπακια προγραμματισμένα
Να σΕ πω κατι βρε λεβεντη μας..??
Το distributor στα Ελληνικα είναι ο διανομέας, κοινώς αυτο το καυλιτζεκι που κανονιζει που και ποτε θα παει το ρευμα, 'νταξ'..??
Το "ποτε" είναι μεν χρονικο, αλλα επ ουδενί σε σχεση με επιταχυνση/επιβραδυνση του ρευματος..
(τπτ δεν φρεναρει ουτε σπρωχνει πιο γρηγορα το ρευμα..)*
* Μη πεταχτεί καμια κακια αδερφή και μιλησει για lead/lag στον φασορα Τασης-Εντασης γιατι θα την στειλω να δει αν στεγνωσε ο τραχανας που απλωσα..:D
Υ.Γ.
Ρε μαλακες, πεστε μου ειλικρινα, ντομπρα και παντελονατα (φουστανατα για σενα καρντασίνα):
Αμα παω και εξομολογηθω, θα σταματησουν ολα αυτα..?? :smokin:
MarkMaskin3
14/08/2019, 12:00
Παλικαρια καλησπερα!!Για καποιους που μου ειχαν πει οταν βρω το προβλημα να τους το πω.Λοιπον το μηχανακι δεν ειχε τελικα ηλεκτρολογικο προβλημα ολα ηταν στο injection.Ειχα βουλωμενο μπεκ ψεκασμου.
borgiriadis1
14/08/2019, 13:47
Μπραβο για τo feedback φιλε. 4 σελιδες και 3 χρονια προβλημα δεν ειχες παει για ενα service?
Anyway αφου λυθηκε ολα καλα. Καλες βολτες και παντα κρανος.
MarkMaskin3
14/08/2019, 18:45
Μπραβο για τo feedback φιλε. 4 σελιδες και 3 χρονια προβλημα δεν ειχες παει για ενα service?
Anyway αφου λυθηκε ολα καλα. Καλες βολτες και παντα κρανος.
Εκανα κανονικα σερβις στο μηχανακι κ υποτιθεται ο μηχανικος εκανε καθαρισμο injection.Αλλαξα μηχανικο αλλαξα κ παπακι πηρα το velos r 125 εφτιαξα κ τ sprinter κ το βαλα στη μπαντα για ωρα αναγκης.
Τώρα το είδα το θρεντακι και αφού διάβασα ότι λύθηκαν όλα τα θέματα με το πους πουλ του ρεύματος, αναλύω στοχαζομενος τι πάει να πει “αδύναμο μπουζί ".
@ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΑ
Μονο ένα έχω να πω. Εύγε
γεια σου φιλε μου...τωρα ειδα το ποστ για πρωτη φορα....εχω ενα daytona που μου κανει ολα αυτα που σου εκανε...θα μπορουσες σε παρακαλω να μου πεις τον μηχανικο που πηγες και σου εκανε καθαρισμο στο injection?με ενδιαφερει να το παω και εγω για αυτο σε ρωταω επειδη οι περισοτεροι ειναι πιασε τον εναν και βαρα τον αλλον.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.