View Full Version : Ποιο θεωρείτε-αι καλύτερο Vstrom?
Chriskeyman
30/05/2019, 16:22
Ποιο είναι το L2?
MG-KTiNoS
30/05/2019, 16:28
όλα καλά είναι αρκεί αν μην είναι δικά σου
:cool:
Chriskeyman
30/05/2019, 16:30
Αιτιολογησε το λίγο αν θέλεις!
Ποιο είναι το L2?
Αυτό,γιατί είναι λίγο πιο off απο το απλό,δεν ξέρω πιο είναι το L2.
https://www.suzuki.gr/motos/vstrom650xt
Chriskeyman
30/05/2019, 23:13
Εννοούσα συμπεριλαμβανομενα και τα πρώτα vstrom.
Lioulios
31/05/2019, 01:19
Εξαρταται τι το θες .
Πχ , αν δεν εχεις σοπο να κανεις adventure turing παιρνωντας απο βατους χωματοδρομους και δεν σε απασχολει το abs , τοτε το καλυτερο ειναι του 2005, 06
... Αν θες abs , τα μεταγενεστερα και παει λεγοντας.
Ποιο είναι το L2?
Εξαρτάτε από το τι ζητάς εσύ από την μηχανή και μέχρι πιο κόστος θές να φτάσεις. Καινούργιο ή μεταχειρισμένο? Θα πρέπει να εξετάσεις τις ανάγκες σου, τι χαρακτήρα θες να έχει η μηχανή σου και να είσαι πιο σαφής τι εννοείς καλύτερο? Το L2 = 2012
Θα σου που γενικά, σαν κάτοχος του VStrom 1000 το 2002 (K2) και νυν κάτοχος του καινούργιου VStrom 650 (L8). Θα σου πώ ότι γενικά οι παλιές σειρές είχαν καλύτερη ανεμοκάλυψη (λόγο της μεγάλης μούρης)ακόμα και με την στοκ ζελατίνα, η καινούργια σειρά είναι πιο στενή. Η καινούργια σειρά από 2017 (L7) και μετά έχει σημαντικές αλλαγές στα πάντα από ανάρτηση, φρένα έως κινητήρα, + traction control (εάν σε ενδιαφέρει + ABS) μοιάζουν τα εξαρτήματα αλλά δεν είναι ίδια. Διορθώθηκαν όλες οι αδυναμίες του παρελθόντος και κυρίως είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
Chriskeyman
31/05/2019, 07:58
Εξαρτάτε από το τι ζητάς εσύ από την μηχανή και μέχρι πιο κόστος θές να φτάσεις. Καινούργιο ή μεταχειρισμένο? Θα πρέπει να εξετάσεις τις ανάγκες σου, τι χαρακτήρα θες να έχει η μηχανή σου και να είσαι πιο σαφής τι εννοείς καλύτερο? Το L2 = 2012
Θα σου που γενικά, σαν κάτοχος του VStrom 1000 το 2002 (K2) και νυν κάτοχος του καινούργιου VStrom 650 (L8). Θα σου πώ ότι γενικά οι παλιές σειρές είχαν καλύτερη ανεμοκάλυψη (λόγο της μεγάλης μούρης)ακόμα και με την στοκ ζελατίνα, η καινούργια σειρά είναι πιο στενή. Η καινούργια σειρά από 2017 (L7) και μετά έχει σημαντικές αλλαγές στα πάντα από ανάρτηση, φρένα έως κινητήρα, + traction control (εάν σε ενδιαφέρει + ABS) μοιάζουν τα εξαρτήματα αλλά δεν είναι ίδια. Διορθώθηκαν όλες οι αδυναμίες του παρελθόντος και κυρίως είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
Σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Πραγματικά χρήσιμες. Σκέφτομαι να δώσω γύρω στα 6000-7000 . Θα έδινα ίσως και 1000 παραπάνω για κάτι καινούργιο αλλά δεν βρίσκω. Πχ το tracer 700 είναι μικρό για μένα. Με ενδιαφέρει κυρίως άνεση στο ταξίδι, καλή ανεμοκαλυψη, να στρίβει εύκολα και αξιοπιστία. Το vstrom 650 με το 1000 έχουν άλλες διαφορές εκτός από τη μηχανή? Οι διαστάσεις είναι ίδιες?
Το τελευταιο μοντελο 650. Βελτιωσεις σε εμφανιση, μοτερ, αναρτησεις.
Αλλιως 1000ρι 2014+
Σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Πραγματικά χρήσιμες. Σκέφτομαι να δώσω γύρω στα 6000-7000 . Θα έδινα ίσως και 1000 παραπάνω για κάτι καινούργιο αλλά δεν βρίσκω. Πχ το tracer 700 είναι μικρό για μένα. Με ενδιαφέρει κυρίως άνεση στο ταξίδι, καλή ανεμοκαλυψη, να στρίβει εύκολα και αξιοπιστία. Το vstrom 650 με το 1000 έχουν άλλες διαφορές εκτός από τη μηχανή? Οι διαστάσεις είναι ίδιες?
Το τελευταιο μοντελο 650. Βελτιωσεις σε εμφανιση, μοτερ, αναρτησεις.
Αλλιως 1000ρι 2014+
Ότι ακριβώς σου λέει και ο φίλος DrBig.
Τώρα το 1000 το καινούργιο από το 14 και μετά έχει πάλι τεράστιες διαφορές με το 1000 που είχα εγώ κάποτε....
Δεν θα προβληματιστείς σε ταξίδι με όποιο από τα δύο 650/1000 και αν πάρεις από αυτά που σου προτείναμε. Στο θέμα αέρα/θόρυβος εξαρτάτε απο το ύψος σου και το κράνος που έχεις. Τα κάνουν όλα αξιόπιστα. Επίσης οι διαστάσεις είναι παραπλήσιες και δεν θα προβληματιστείς καθόλου ακόμα και με το 1000 στην πόλη εκτός φυσικά της αυξημένης κατανάλωσης σε σχέση με το 650. Στα καινούργια 1000/650 υπάρχουν κάποια κοινά ανταλλακτικά. Εξαρτάτε και από την εμπειρία που έχεις γενικότερα το πως θα σου φανεί το ένα και το άλλο. Πάντως οι διαφορές τους είναι ελάχιστες ως προς το μέγεθος και βάρος τόσο που δεν πρέπει να σε απασχολεί αυτό. Το 1000 φυσικά και υπερτερεί περισσότερο στο ταξίδι λόγο μοτέρ σε αντίθεση με την πόλη το 650 όπου με πολύ βαρύ χέρι δεν θα ξεπεράσεις ποτέ το 5λ/100.
1000αρια από 14 και μετά ίσως βρείς μεταχειρισμένα για 650αρι από 17 και μετά το βλέπω δύσκολο.
Πάντως αν είσαι στα 7000 και με πιθανό + άλλο 1 χιλιάρικο όπως και να έχει θα πήγαινα σε καινούργιο 650αρι με το πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Suzuki.
Μην ξεχνάς ότι για ταξίδια θα χρειαστείς να βάλεις και κάποια αξεσουαράκια πάνω της, ή ότι άλλο θες εσύ, οπότε καλό είναι να υπολογίζεις και αυτά στο κόστος.
Διάβασε και αυτό https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154511
Chriskeyman
31/05/2019, 19:41
Ότι ακριβώς σου λέει και ο φίλος DrBig.
Τώρα το 1000 το καινούργιο από το 14 και μετά έχει πάλι τεράστιες διαφορές με το 1000 που είχα εγώ κάποτε....
Δεν θα προβληματιστείς σε ταξίδι με όποιο από τα δύο 650/1000 και αν πάρεις από αυτά που σου προτείναμε. Στο θέμα αέρα/θόρυβος εξαρτάτε απο το ύψος σου και το κράνος που έχεις. Τα κάνουν όλα αξιόπιστα. Επίσης οι διαστάσεις είναι παραπλήσιες και δεν θα προβληματιστείς καθόλου ακόμα και με το 1000 στην πόλη εκτός φυσικά της αυξημένης κατανάλωσης σε σχέση με το 650. Στα καινούργια 1000/650 υπάρχουν κάποια κοινά ανταλλακτικά. Εξαρτάτε και από την εμπειρία που έχεις γενικότερα το πως θα σου φανεί το ένα και το άλλο. Πάντως οι διαφορές τους είναι ελάχιστες ως προς το μέγεθος και βάρος τόσο που δεν πρέπει να σε απασχολεί αυτό. Το 1000 φυσικά και υπερτερεί περισσότερο στο ταξίδι λόγο μοτέρ σε αντίθεση με την πόλη το 650 όπου με πολύ βαρύ χέρι δεν θα ξεπεράσεις ποτέ το 5λ/100.
1000αρια από 14 και μετά ίσως βρείς μεταχειρισμένα για 650αρι από 17 και μετά το βλέπω δύσκολο.
Πάντως αν είσαι στα 7000 και με πιθανό + άλλο 1 χιλιάρικο όπως και να έχει θα πήγαινα σε καινούργιο 650αρι με το πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Suzuki.
Μην ξεχνάς ότι για ταξίδια θα χρειαστείς να βάλεις και κάποια αξεσουαράκια πάνω της, ή ότι άλλο θες εσύ, οπότε καλό είναι να υπολογίζεις και αυτά στο κόστος.
Διάβασε και αυτό https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154511
Το "πρόβλημα" είναι (αν θεωρείται πρόβλημα) ότι η παλιά σειρά μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά. Και το ότι έχει καλύτερη ανεμοκαλυψη λόγω μεγαλύτερης μουρης το θεωρώ πολύ θετικό.
Τι είναι αυτό που ίσως μου "λείψει" τεχνολογικά ή σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας σε σχέση με τα μοντέλα του 14 και μετά?
Από όσο ξέρω traction control,abs νομίζω δεν είχε το παλιό χιλιάρι,αλλαγές σε μοτέρ για περισσότερη ροπή χαμηλά,στο πλαίσιο,Upside down,ίσως και καλύτερα φρένα.
Από ότι θυμάμαι δηλαδή,δεν είμαι κάτοχος.
basilis_k6
31/05/2019, 20:21
με το 650 θα την χρειαστείς την άνεση στο ταξιδι γιατι δεν παει βημα και θα μεινεις ωρα πανω του. :lol:
σοβαρα τωρα αν θες να κανεις ταξιδια το 650 ειναι λίγο. επισης αυτο->
Το 1000 φυσικά και υπερτερεί περισσότερο στο ταξίδι λόγο μοτέρ σε αντίθεση με την πόλη το 650 όπου με πολύ βαρύ χέρι δεν θα ξεπεράσεις ποτέ το 5λ/100.
δεν το πιστευω με τιποτα. το παλιο με βαρυ χερι καίει τον πατο του.
Το "πρόβλημα" είναι (αν θεωρείται πρόβλημα) ότι η παλιά σειρά μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά. Και το ότι έχει καλύτερη ανεμοκαλυψη λόγω μεγαλύτερης μουρης το θεωρώ πολύ θετικό.
Τι είναι αυτό που ίσως μου "λείψει" τεχνολογικά ή σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας σε σχέση με τα μοντέλα του 14 και μετά?
Το μέγεθος στην μούρη κάνει μια μικρή διαφορά στην ανεμοκάλυψη. Δεν είναι όμως αποτρεπτικός παράγοντας για το καινούργιο αφού αν διάβασες τον σύνδεσμο μια αλλαγή σε ζελατίνα εμπρός τελειώνει το πρόβλημα.
Από άποψης τεχνολογίας και ασφάλειας συνολικά έχει αναβαθμιστεί το καινούργιο με όλα τα καλούδια που έχουν αναφερθεί. Στο 1000 έχει και cornering ABS. Το αν θα σου λείψει κάτι από όλα αυτά εξαρτάτε κυρίως από τους συμβιβασμούς που θα κάνεις και την εμπειρία που έχεις σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο. Ως προς την άνεση... μια κουβέντα έχω να πώ..σελάρα!!! και για τους 2.
Γιατί δεν κάνεις μια βολτίτσα από την αντιπροσωπία για ένα δοκιμαστικό? τζάμπα είναι μόνο ένα ραντεβού θα κλίσεις. Να έχεις και μια πιο προσωπική άποψη.
με το 650 θα την χρειαστείς την άνεση στο ταξιδι γιατι δεν παει βημα και θα μεινεις ωρα πανω του. :lol:
σοβαρα τωρα αν θες να κανεις ταξιδια το 650 ειναι λίγο. επισης αυτο->
δεν το πιστευω με τιποτα. το παλιο με βαρυ χερι καίει τον πατο του.
Βρε αδερφέ αν έχεις συνηθίσει τις 200αρες στο ταξίδι και δεν θες να τις απαρνηθείς, σίγουρα οτιδήποτε άλλο ακόμα και το Vstrom 1000 είναι πάρα πολύ λίγο. Κάποτε και εγώ είχα ένα μπουσάκι και όχι μόνο και ξέρω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει πραγματικά απολαυστικό γρήγορο ταξίδι. Κάποτε ταξιδεύαμε με τα παπάκια και τα βεσπάκια και συμβαίνει ακόμα από κάποιους, τώρα τι έγινε τα υποτιμούμε? Ας κρίνει ο καθένας πώς και με πόσα θέλει να πηγαίνει στο ταξιδάκι του.
Για την κατανάλωση εντός πόλης αναφερόμουν στο καινούργιο όχι στο παλιό. ;)
Chriskeyman
01/06/2019, 12:34
Το μέγεθος στην μούρη κάνει μια μικρή διαφορά στην ανεμοκάλυψη. Δεν είναι όμως αποτρεπτικός παράγοντας για το καινούργιο αφού αν διάβασες τον σύνδεσμο μια αλλαγή σε ζελατίνα εμπρός τελειώνει το πρόβλημα.
Από άποψης τεχνολογίας και ασφάλειας συνολικά έχει αναβαθμιστεί το καινούργιο με όλα τα καλούδια που έχουν αναφερθεί. Στο 1000 έχει και cornering ABS. Το αν θα σου λείψει κάτι από όλα αυτά εξαρτάτε κυρίως από τους συμβιβασμούς που θα κάνεις και την εμπειρία που έχεις σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο. Ως προς την άνεση... μια κουβέντα έχω να πώ..σελάρα!!! και για τους 2.
Γιατί δεν κάνεις μια βολτίτσα από την αντιπροσωπία για ένα δοκιμαστικό? τζάμπα είναι μόνο ένα ραντεβού θα κλίσεις. Να έχεις και μια πιο προσωπική άποψη.
Είχα σκοπό να δω Και Το καινούργιο, αν και δεν μου αρεσει τόσο εμφανισιακά, απλά με προβλημάτισε η άποψη του "moto action Tv" που λέει κάπου στο YouTube ότι το L2 ήταν το καλύτερο vstrom ever. Βέβαια απόψεις είναι αυτά αλλά το λέει ένας άνθρωπος που σίγουρα ξέρει κάτι παραπάνω από πολλούς
Chriskeyman
01/06/2019, 12:38
Για το tiger 800 Και το crossrunner Ποια είναι η γνώμη σας σε σχέση με αυτό που ζητάω αν αποφασίσω να ανεβάσω κάπως το budget μου?
Chriskeyman
01/06/2019, 12:43
Δεν αναφέρω tracer 900 γιατί αυτός ο πιο "σπορ" χαρακτήρας που έχει θεωρώ πως είναι κάτι που προσωπικά δεν μου χρειάζεται
basilis_k6
01/06/2019, 12:51
https://www.car.gr/9961305-kawasaki-versys-1000
το είχα βάλει και στις ευκαιρίες. δεν τον ξερω τον ανθρωπο αλλα γενικα τα σκοτωνουν σε τιμες τα v1000. το εχω οδηγησει μόλις ξεκαβάλησα την αφρικα του 2018 και επισης εχω το παλιο dl650. Τα πατάει ολα κάτω και αν ηθελα να κανω ταξιδια θα το έπαιρνα με κλειστα μάτια.
Είχα σκοπό να δω Και Το καινούργιο, αν και δεν μου αρεσει τόσο εμφανισιακά, απλά με προβλημάτισε η άποψη του "moto action Tv" που λέει κάπου στο YouTube ότι το L2 ήταν το καλύτερο vstrom ever. Βέβαια απόψεις είναι αυτά αλλά το λέει ένας άνθρωπος που σίγουρα ξέρει κάτι παραπάνω από πολλούς
Κράτα αρκετά μπόσικα για τους δημοσιογράφους των σχετικών περιοδικών.....για ότι και αν λένε. Τώρα που βγήκε το νεότερο μήπως λέει κάτι άλλο? Προσπάθησε να πάρεις την άποψη κατόχων που έχουν το εργαλείο που σε ενδιαφέρει αλλά και να τα δοκιμάσεις ο ίδιος. Μπές και σε σχετικά φόρουμ να πάρεις και από εκεί πληροφορίες.
Στο τέλος φιλτράρισε για να βγάλεις τον επίλογο και την περίληψη του θέματος.
Για το tiger 800 Και το crossrunner Ποια είναι η γνώμη σας σε σχέση με αυτό που ζητάω αν αποφασίσω να ανεβάσω κάπως το budget μου?
Δεν αναφέρω tracer 900 γιατί αυτός ο πιο "σπορ" χαρακτήρας που έχει θεωρώ πως είναι κάτι που προσωπικά δεν μου χρειάζεται
Κάθε κατασκευαστής σου δίνει ένα εργαλείο με συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και χαρακτήρα γενικότερα. Όλα είναι καλά και απευθύνονται σε κάποια μερίδα αγοραστικού κοινού. Βρές τι σου ταιριάζει οδηγικά, εμφανισιακά, χρηστικά, οικονομικά κλπ. Μελέτησε τα εργαλεία που σε ενδιαφέρουν από πολλές διαφορετικές "οπτικές γωνίες" ακόμα και από κόστος συντήρησης αν σε ενδιαφέρει. Να συγκρίνεις πάντα όμοιας κατηγορίας και κυβισμού εργαλεία.
Πάντως όσο περισσότερα δίνεις τόσο περισσότερα θα πάρεις, έστω και με την επιφύλαξη κάποιας σχετικότητας γιατί κάποια κατά την γνώμη μου είναι υπερβολικά υπερτιμημένα και υπερκοστολογημένα. Με υπομονή και μην ξεχνάς πήγαινε να δοκιμάσεις θα βρεις τι σου ταιριάζει και τι μπορείς να αποκτήσεις.
Θα χρειαστεί να κάνεις και συμβιβασμούς αλλά αν σου λείπει η εμπειρία τότε θα ακούσεις κάποιον που εμπιστεύεσαι ή την τύχη σου και όπου σε βγάλει.
Σε αυτό το δρόμο που διάλεξες υπάρχουν 2 σχολεία... το "χαλάω και μαθαίνω και το πληρώνω και μαθαίνω".
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.