View Full Version : Ανέβασμα κυβικών παπιού 125 , γίνεται;
Nospecialname
31/05/2019, 00:59
Γεια σας , έχω ένα παπι 125cc και θέλω να το ανεβάσω κυβικά-αλογα απλά για να είναι πιο άνετο , γίνεται;Μπορώ να του βάλω κάνα μοτέρ λιφαν 150 η δεν γίνονται αυτά (είμαι άσχετος)....Μπορώ σε παπί Daytona να βάλω μοτέρ από οποιαδήποτε μοντέλο , η προφανώς υπάρχουν περιορισμοί?Γενικά μπορώ να βάλω μεγαλύτερο μοτέρ , η θέλει μετατροπές και πράγματα που δεν αξίζουν? ευχαριστώ
Κατ' αρχήν (και μονο επειδη δηλωνεις ταπεινα οτι εισαι ασχετος..):
Το "κυβικα-αλογα" δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αλληλοεξαρτώμενο..
Τα κυβικα πρωτιστως ανακατευονται με την ροπη και δευτερευοντως με την ιπποδυναμη
(οι δυο αυτες παραμετροι σε ενα νορμαλ μοτερ απεχουν - δυστυχως- διαγραμματικα αρκετα μεταξυ τους..)
Το μοτερ των 125cc που εχεις (αγνωστου προελευσεως μεχρι στιγμης..) δεν ειναι σιγουρο οτι ειναι υποδεεστερο σε ροπη/ιπποδυναμη απο το 150αρι της Lifan..
(η σύγκριση κυβικων θα πρεπει να γίνεται μεταξύ 2 εντελως ομοιων μοτερ..)
Αν τωρα διευκρινιζες τι εννοείς με το "πιο ανετο" ισως βγαζαμε καμια ακρη..
(μπας και σε αντιμετωπισουν οι μαστορες περισσοτερα σαν τσιπουρα ή σαργό και λιγοτερο σαν ροφό ή μαγιάτικο..)
κυβικα ανεβαζεις με λιγα $$ για αλογα ομως θα πρεπει να βαλεις βαθεια το χερι στην τσεπη.
το μοτερ του παπιου δεν εχει σχεδιαστει για επιδωσεις. γενικα, οτιδηποτε και να βελτιωσεις πανω του δεν αξιζει, εκτος απο φρενα...
Nospecialname
01/06/2019, 01:19
Κατ' αρχήν (και μονο επειδη δηλωνεις ταπεινα οτι εισαι ασχετος..):
Το "κυβικα-αλογα" δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αλληλοεξαρτώμενο..
Τα κυβικα πρωτιστως ανακατευονται με την ροπη και δευτερευοντως με την ιπποδυναμη
(οι δυο αυτες παραμετροι σε ενα νορμαλ μοτερ απεχουν - δυστυχως- διαγραμματικα αρκετα μεταξυ τους..)
Το μοτερ των 125cc που εχεις (αγνωστου προελευσεως μεχρι στιγμης..) δεν ειναι σιγουρο οτι ειναι υποδεεστερο σε ροπη/ιπποδυναμη απο το 150αρι της Lifan..
(η σύγκριση κυβικων θα πρεπει να γίνεται μεταξύ 2 εντελως ομοιων μοτερ..)
Αν τωρα διευκρινιζες τι εννοείς με το "πιο ανετο" ισως βγαζαμε καμια ακρη..
(μπας και σε αντιμετωπισουν οι μαστορες περισσοτερα σαν τσιπουρα ή σαργό και λιγοτερο σαν ροφό ή μαγιάτικο..)
Εννοώ να τραβάει περισσότερο , δηλαδή να έχει καλύτερη επιτάχυνση για ασφαλέστερες προσπεράσεις , και να τραβάει και λιγο πιο ωραία σε δικαβαλες πολύ απότομες ανηφόρες κλπ
Αφού είναι ήδη 125 άστο.. Μάθε να διαχειρίζεσαι τα 125 κυβικά τέλεια και ετοιμάσου για το επόμενο...!
Ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να αποκτήσεις καλύτερο τράβηγμα είναι να θυσιάσεις τελική ταχύτητα και να αλλάξεις γρανάζι(α) τελικής μετάδοσης. Αύξηση κυβικών και αλλαγή κινητήρα γίνεται, αλλά σε κινέζικο παπί δε νομίζω ότι αξίζει. Όπως σου έγραψαν, 125 είναι, μάθε το και άσε το ήσυχο.
Ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να αποκτήσεις καλύτερο τράβηγμα είναι να θυσιάσεις τελική ταχύτητα και να αλλάξεις γρανάζι(α) τελικής μετάδοσης. Αύξηση κυβικών και αλλαγή κινητήρα γίνεται, αλλά σε κινέζικο παπί δε νομίζω ότι αξίζει. Όπως σου έγραψαν, 125 είναι, μάθε το και άσε το ήσυχο.
+1
Πολύ φθηνή και αξιόπιστη λύση.
Καλύτερες επιταχύνσεις με μπόλικη μείωση τελικής.
Δε θυμάμαι τί είχα κάνει κάποτε και το crypton r 100cc με 4η διπλό ανέβαινε σε βουνό αεράτα!
Τελική απο 105 κοντερίσια στα 85-90
που σημαίνει ότι ενώ πριν πήγαινες άνετα με 80 μετά την αλλαγή πάνω απο τα 65-70 μούγκριζε
(κοντερίσια όλα)
Έχει κάτι κινητήρες 150-160cc για παπάκια,δεν ξέρω αν ταιριάζουν στο δικό σου.
Μπες στο car κάνε κανά τηλέφωνο ,ρώτα τον μάστορα σου ξέρω γω.
Αν δεν λυπάσαι τα φράγκα ψάξε το ,εγώ θα το δοκίμαζα.
Σαν να σε τρώει η τσέπη σου.Λεφτά για πέταμα έχεις;
Απλά οδηγά με μια κάτω
Αν αυτό δε φτάνει άλλαξε μηχανακι
Alexinhogr
01/06/2019, 21:59
Το πουλάς κ παίρνεις κάτι άλλο, τζάμπα λεφτα
Το να κοντίνεις το γρανάζωμα είναι το μόνο που αξίζει οικονομικά.
Όλα τα άλλα είναι απλά σπατάλη χρημάτων που ποτέ δεν θα πάρεις πίσω όποτε το πουλήσεις.
Αλλαγή κινητήρα με μεγαλυτερο γίνεται, αλλά είναι παράνομο κ σε έλεγχο(ΚΤΕΟ) ή χειρότερα ατυχημα τρέχεις κ δε φτάνεις
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.