PDA

View Full Version : Ανέβασμα κυβικών παπιού 125 , γίνεται;



Nospecialname
31/05/2019, 00:59
Γεια σας , έχω ένα παπι 125cc και θέλω να το ανεβάσω κυβικά-αλογα απλά για να είναι πιο άνετο , γίνεται;Μπορώ να του βάλω κάνα μοτέρ λιφαν 150 η δεν γίνονται αυτά (είμαι άσχετος)....Μπορώ σε παπί Daytona να βάλω μοτέρ από οποιαδήποτε μοντέλο , η προφανώς υπάρχουν περιορισμοί?Γενικά μπορώ να βάλω μεγαλύτερο μοτέρ , η θέλει μετατροπές και πράγματα που δεν αξίζουν? ευχαριστώ

OldMan
31/05/2019, 11:37
Κατ' αρχήν (και μονο επειδη δηλωνεις ταπεινα οτι εισαι ασχετος..):

Το "κυβικα-αλογα" δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αλληλοεξαρτώμενο..

Τα κυβικα πρωτιστως ανακατευονται με την ροπη και δευτερευοντως με την ιπποδυναμη
(οι δυο αυτες παραμετροι σε ενα νορμαλ μοτερ απεχουν - δυστυχως- διαγραμματικα αρκετα μεταξυ τους..)

Το μοτερ των 125cc που εχεις (αγνωστου προελευσεως μεχρι στιγμης..) δεν ειναι σιγουρο οτι ειναι υποδεεστερο σε ροπη/ιπποδυναμη απο το 150αρι της Lifan..
(η σύγκριση κυβικων θα πρεπει να γίνεται μεταξύ 2 εντελως ομοιων μοτερ..)

Αν τωρα διευκρινιζες τι εννοείς με το "πιο ανετο" ισως βγαζαμε καμια ακρη..
(μπας και σε αντιμετωπισουν οι μαστορες περισσοτερα σαν τσιπουρα ή σαργό και λιγοτερο σαν ροφό ή μαγιάτικο..)

noodles
31/05/2019, 23:40
κυβικα ανεβαζεις με λιγα $$ για αλογα ομως θα πρεπει να βαλεις βαθεια το χερι στην τσεπη.

το μοτερ του παπιου δεν εχει σχεδιαστει για επιδωσεις. γενικα, οτιδηποτε και να βελτιωσεις πανω του δεν αξιζει, εκτος απο φρενα...

Nospecialname
01/06/2019, 01:19
Κατ' αρχήν (και μονο επειδη δηλωνεις ταπεινα οτι εισαι ασχετος..):

Το "κυβικα-αλογα" δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αλληλοεξαρτώμενο..

Τα κυβικα πρωτιστως ανακατευονται με την ροπη και δευτερευοντως με την ιπποδυναμη
(οι δυο αυτες παραμετροι σε ενα νορμαλ μοτερ απεχουν - δυστυχως- διαγραμματικα αρκετα μεταξυ τους..)

Το μοτερ των 125cc που εχεις (αγνωστου προελευσεως μεχρι στιγμης..) δεν ειναι σιγουρο οτι ειναι υποδεεστερο σε ροπη/ιπποδυναμη απο το 150αρι της Lifan..