PDA

View Full Version : τι να μην παρω?



SONone
02/06/2019, 09:07
αν και δεν πρόλαβα να ανεβάσω χθες ας κρατήσουμε λοιπόν το ποστ σε επίπεδα παρασκευής. :cool:
και επειδη πήξαμε στα τι να πάρω, λεω να το κάνουμε αλλιως.
χρειάζομαι κατι για να πηγαίνω στην δουλεία που ειναι 5χλμ μακρυά για να μην σηκώνω το cbr και για να χαμηλώσω τα έξοδα του σκεφτόμουν να παρω κατι οικονομικό για την δουλειά. το CBR δεν το δινω ειναι το οχημα μου για τα υπολοιπα, βολτες ταξίδια, κτλπ κτλπ
- δεν παίρνω τα ΜΜΜ γιατι ενω ειναι κοντα για να φτάσω εκει θελω 15λεπτα περπάτημα, 35 λεπτα λεωφορειο γιατι κανει κυκλους στις γειτονιές , 15 λεπτα περπάτημα. (το εκανα και δεν παλευετε) και το ιδιο και η επιστροφή που εχεις και την κούραση + οτι τα 15 λεπτα περπάτημα στο τελος ειναι παντα ανηφόρα.
- δεν πάω με τα πόδια είπαμε απο πάνω το γιατί.
- δεν θελω ποδήλατο γιατι ιδρώνω πολυ και δεν θελω να δουλεύω μούσκεμα.

budget 600€

1) η οικονομία λεει ηλεκτρικό πατίνι, ποδήλατο, σκούτερ όμως το budget είναι μόνο για πατίνι. δεν ξερω αν σηκώνει τα κιλα μου στις ανηφόρες επιστροφής, γενικά με αντέχουν και αυτα που δοκίμασα στο κέντρο πανε καλα αλλα μένει να φορτώσω ενα στο αμαξι να το φερω σπιτι και να κανω την διαδρομή σπίτι δουλειά-δουλεια σπιτι να το δω .ευτυχώς δεν εχω κεντρικούς δρόμους να πηγαίνω και μπορώ να το προσαρμόσω να ειναι μονο στενάκια με καθόλου εως ελάχιστη κίνηση (αν γίνετε να το φορτώσω και δεν με πάρουν για κλεφτή) :D

2) επειτα παπί μιας και δεν μας νοιάζει η ριμαδο κατάσταση του γιατι φτιάχνετε φτηνα και δεν ειναι για ζόρια οποτε και ενα κινέζικο μοτερ μας φτάνει. κανω για την δουλεια δλδ 2400 τον χρονο. αλλο το 7,5 /100 του CBR και αλλο το 3-4 ενος παπιου. αλλο τα τα 180 λιτρα βενζινης και αλλο τα 96 λιτρα. δλδ 180 x 1,5€ (μεσο κοστος βενζινης) ειναι 250€ τον χρονο, ή 96 x 1,5€ = 144€ αρα μόνο απο την βενζίνη για την δουλειά!!!! βγάλαμε τα σημα και ασφάλεια του παπιού. χωρις να επιβαρύνουμε το ετήσιο εισόδημα. τα υπολοιπα μετα ειναι εξτραδακια και στην μακροχρόνια συντήρηση του cbr και στα έξοδα με λιγότερα 2400χλμ τον χρονο, πχ τακακια στο cbr ειναι 15€-45€ x3, ενω στο παπι ειναι 2€-15€ x 2. κτλπ κτλπ.

τα καλα του παπιου σε σχεση με το πατίνι ειναι οτι πας και λιγο ποιο μακριά, αλλα ας μείνουμε στην διαδρομή σπιτι-δουλειά- σπιτι

οποτε λεω καπου εδω ειναι οι επιλογές μου, γιατι ναι
- να μην παρω aprilia scooter θελω να πηγαίνω στην δουλειά με το όχημα και οχι με την οδικη.
- να μην παρω busa πολλες βενζινες. κτλπ κτλπ.


εχεις κανείς πατίνι σε καθημερινή χρήση? θα νιώθω καλά η θα θέλω να φοράω κράνος? μπαινουν καθρέπτες? τι καίει ? καθε πότε θέλει φόρτιση?

kordix
02/06/2019, 09:50
Όχι πατίνι με τίποτα, κυρίως για... αισθητικούς λόγους , (βλέπε Θου Βου:bawl: )


Πάρε παπί.

ΤάκηςΜπ
02/06/2019, 11:25
Παπί ρε συ. Και πολύ απαισιόδοξος είσαι με τις βενζίνες, τα crypton καίνε κάτω από 3 κακοσυντηρημενα.

ΝΤΙΚ
02/06/2019, 13:11
προσφατα πηρα ενα παλιο κρυπτον ρ του 2001 με 650€ σε καλη κατασταση για τον ιδιο λογο.
Μια χαρα με βολεψε
Αν το πας χαλαρα δεν καιει τιποτα
Και απο αναλωσημα οι τιμες ειναι απλα αστειες.
Ολα τα σχετικα παλια τζαπαν παπακια στα προτεινω.

νεοσσός
02/06/2019, 13:50
Με δεδομένο το γεγονός ότι δεν έχεις κεντρικούς δρόμους, είμαι υπέρ του πατινιού, αλλά με ποδηλατικά γάντια και κράνος. Πρακτικά έχεις μόνο το κόστος αγοράς ανά τρία χρόνια (δε συμφέρει επισκευή). Της Xiaomi κοστίζει 360€ και θα σου βγάζει αρχικά 2 πήγαινε-έλα με μία φόρτιση, στις συνθήκες που αναφέρεις. Θα είσαι στη δουλειά σου σε λιγότερο από 20 λεπτά.

Είναι σχετικά ελαφρύ, οπότε το παίρνεις μέσα στο σπίτι και στο χώρο της δουλειάς σου. Δε θα έχεις άγχος κλοπής.

Θα ήθελα πολύ να κινούμαι με ηλεκτρικό πατίνι, αλλά η δική μου απόσταση για τη δουλειά είναι πολύ μεγαλύτερη (πρέπει να το φορτίζω ξανά στο γραφείο και πάλι οριακά βγάζει την ανηφορική επιστροφή με αργή ταχύτητα). Είναι σχεδόν όλη σε λεωφόρους, ενώ ο συνδυασμός με ΜΜΜ, δεν εξυπηρετεί.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο (δεν ιδρώνεις με αυτό) είναι σαφώς πιο ασφαλές από πατίνι, αλλά κουβαλιέται και αποθηκεύεται πιο δύσκολα.

Έχω πάει αρκετές φορές στη δουλειά με συμβατικό ποδήλατο. Το πολύ θετικό είναι ότι με το ποδήλατο φθάνω χαρούμενος και γυμνάζομαι. Το κακό είναι ότι στις λεωφόρους τρως πολύ καυσαέριο και κορνάρισμα, ενώ κινδυνεύεις από τα αμάξια που σε προσπερνούν σαν να μην υπάρχεις. Επίσης 4 μήνες το χρόνο χρειάζεσαι άμεσα ντους μόλις φθάσεις στη δουλειά, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε σβέλτο ρυθμό. Δυστυχώς εκεί που δουλεύω δεν υπάρχει τέτοιο, οπότε πλένεις το πολύ καμία μασχάλη, όπως κάνουν οι περισσότεροι ποδηλάτες commuters. Έτσι όμως δε νιώθεις πολύ άνετα μέσα στη μέρα.

Πάντως το να πηγαίνεις στη δουλειά μόνο με τα πόδια ή με ποδήλατο ανεβάζει πολύ την ποιότητα της ζωής σου. Ελπίζω κάποια στιγμή να το πετύχω.

JasonEV
02/06/2019, 17:17
Το joy-r μου εχει μεση καταναλωση 2.5/100. Ακομα και kaze-r να παρεις που καιει λιγο παραπανω αντε με πολλα ζορια να δεις κανα 3.2/100. Εγω θα σου ελεγα να ανεβασεις λιγο budget και να παρεις κανα daytona με injection να σου καιει λιγοτερο απο 2.5/100. Με τα χιλιομετρα που θα κανεις η συντηρηση του θα ειναι πανφθηνη και οντας πιο καινουργιο εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να σου βγαλει ηλεκτρολογικα προβληματα η αλλα λογω παλαιοτητας.

SONone
02/06/2019, 18:49
Το joy-r μου εχει μεση καταναλωση 2.5/100. Ακομα και kaze-r να παρεις που καιει λιγο παραπανω αντε με πολλα ζορια να δεις κανα 3.2/100. Εγω θα σου ελεγα να ανεβασεις λιγο budget και να παρεις κανα daytona με injection να σου καιει λιγοτερο απο 2.5/100. Με τα χιλιομετρα που θα κανεις η συντηρηση του θα ειναι πανφθηνη και οντας πιο καινουργιο εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να σου βγαλει ηλεκτρολογικα προβληματα η αλλα λογω παλαιοτητας.

ναι η δευτερη σκεψη ειναι να δωσω τα 700€ προκαταβολη και τα υπολοιπα δοσεις και να παρω καινουργιο daytona. και να εχω και cbs. που δινει ενα κατι παραπάνω στην ενεργητική ασφάλεια. και αφου η κατανάλωση ειναι τετοια όντως η απόσβεση θα γινει και ποιο σύντομα

DrBig
02/06/2019, 20:48
Με συνολικο μπατζετ μαξ 1000ευ αποκτας αξιοπρεπες ηλεκτρικο ποδηλατο με ουσιαστικα μηδενικο κοστος χρησης και συντηρησης.

karateo
02/06/2019, 20:55
ναι η δευτερη σκεψη ειναι να δωσω τα 700€ προκαταβολη και τα υπολοιπα δοσεις και να παρω καινουργιο daytona. και να εχω και cbs. που δινει ενα κατι παραπάνω στην ενεργητική ασφάλεια. και αφου η κατανάλωση ειναι τετοια όντως η απόσβεση θα γινει και ποιο σύντομα

το cbs εν αντιθέση με το abs (καλό και όχι πχ. yamaπα) δε βοηθάει έναν έμπειρο οδηγό
ίσα ίσα μπερδεύει

zephyr1
02/06/2019, 21:31
https://www.car.gr/22590891-honda-cbr-125

SONone
02/06/2019, 21:37
το cbs εν αντιθέση με το abs (καλό και όχι πχ. yamaπα) δε βοηθάει έναν έμπειρο οδηγό
ίσα ίσα μπερδεύει

εχω οδηγήσει και VFR και daytona παπι με cbs , βέβαια νορμαλ και χωρίς μπασίματα, κατεβάσματα κτλπ κτλπ. και ηταν και τα 2 εξαιρετικά

SONone
02/06/2019, 21:40
https://www.car.gr/22590891-honda-cbr-125


407122

να τα βαλω διπλα διπλα να με κοροιδευει το μεγάλο? :D

SONone
02/06/2019, 21:43
Με συνολικο μπατζετ μαξ 1000ευ αποκτας αξιοπρεπες ηλεκτρικο ποδηλατο με ουσιαστικα μηδενικο κοστος χρησης και συντηρησης.

θα ειναι μονιμα σε χρηση το ηλεκτρικό μοτερ, αντε να κανω λιγο πεταλι οταν θα επιστρέφω απο την δουλεία. αν και το να δώσω τοσα χρήματα σε ποδήλατο μου φαίνεται κάπως.

lykourgi
02/06/2019, 21:50
θα ειναι μονιμα σε χρηση το ηλεκτρικό μοτερ, αντε να κανω λιγο πεταλι οταν θα επιστρέφω απο την δουλεία. αν και το να δώσω τοσα χρήματα σε ποδήλατο μου φαίνεται κάπως.
Έχουν μεταβλητή υποβοήθηση, ρυθμιζόμενη από τον οδηγό.
Μπορεί σε λίγο καιρό να χρησιμοποιείς το μοτέρ πολύ λιγότερο από όσο πιστεύεις, έχοντας ανεβάσει την αντοχή σου.

Με έναν σμπάρο, δυο τρυγόνια.

DrEvil
02/06/2019, 22:20
Μην παρεις ταξι.

DrBig
03/06/2019, 05:13
θα ειναι μονιμα σε χρηση το ηλεκτρικό μοτερ, αντε να κανω λιγο πεταλι οταν θα επιστρέφω απο την δουλεία. αν και το να δώσω τοσα χρήματα σε ποδήλατο μου φαίνεται κάπως.

Δικαιολογημενα, γιατι πιθανοτατα δεν εχεις την εμπειρια του μεγεθους της απλοτητας, χρηστικοτητας και διασκεδασης που εχει η μετακινηση με ποδηλατο. Ο,τι και να αποφασισεις παντως, θα σου προτεινα καποια στιγμη στο μελλον να κανεις μια βολτιτσα με ενα καλο εργοστασιακο ηλεκτρικο, απο δαυτα που εχουν 2+ κιλογιουρο. Ετσι για την εμπειρια ;)

karateo
03/06/2019, 08:41
Δικαιολογημενα, γιατι πιθανοτατα δεν εχεις την εμπειρια του μεγεθους της απλοτητας, χρηστικοτητας και διασκεδασης που εχει η μετακινηση με ποδηλατο. Ο,τι και να αποφασισεις παντως, θα σου προτεινα καποια στιγμη στο μελλον να κανεις μια βολτιτσα με ενα καλο εργοστασιακο ηλεκτρικο, απο δαυτα που εχουν 2+ κιλογιουρο. Ετσι για την εμπειρια ;)

+100

Έκανα ένα test drive και είναι φανταστικά!
Είναι σαν να σου αφαιρούν 20-30-50 κιλά (εσύ διαλέγεις) απο το ποδήλατο.
Ανεβαίνεις ανηφόρα λές και είσαι στην ευθεία.

Θα είχα αγοράσει για την γυναίκα μου αν δεν έπρεπε να περνάει Εθνικό δρόμο για να πάει στη δουλειά.

Kickstart
03/06/2019, 09:12
να μην πάρεις πατίνι..
παρε κατι τετοιο.
https://www.car.gr/22523370-honda-astra-dream-astra

lykourgi
03/06/2019, 16:39
Υπάρχει και η παρακάτω διοργάνωση :

https://2wo.gr/market1/deltiatypou/3008-scooter-festival-electric-bike-show-2019

Μπορείς να πάρεις ιδέες.

basilis_k6
03/06/2019, 17:11
5km ειναι παρα πολλα για ηλεκτρικο πατινι εκτος αν δεν εισαι σε μεγάλη πόλη. καμια πατρα ισως να παλευεται.

SONone
03/06/2019, 18:31
Δικαιολογημενα, γιατι πιθανοτατα δεν εχεις την εμπειρια του μεγεθους της απλοτητας, χρηστικοτητας και διασκεδασης που εχει η μετακινηση με ποδηλατο. Ο,τι και να αποφασισεις παντως, θα σου προτεινα καποια στιγμη στο μελλον να κανεις μια βολτιτσα με ενα καλο εργοστασιακο ηλεκτρικο, απο δαυτα που εχουν 2+ κιλογιουρο. Ετσι για την εμπειρια ;)
και ουτε και θελω να εχω την εμπειρία να δουλεύω ιδρωμένος και βρομερός, εχω να κάνω με κόσμο. για βόλτα ισως καποια στιγμη , και βέβαια ενα πράγμα που κάνει 2000€ θα ειναι γαμάτο.



Μην παρεις ταξι.

:D χαχαχα δεν το σκέφτηκα καν.


5km ειναι παρα πολλα για ηλεκτρικο πατινι εκτος αν δεν εισαι σε μεγάλη πόλη. καμια πατρα ισως να παλευεται.
αυτο τον ενδοιασμο εχω. και η αθηνα και η διαδρομή μου εχει αρκετες ανηφοροκατηφορες.

basilis_k6
03/06/2019, 18:42
σε λίγο υποτιθετε θα βγει το e-ludix να αντικαταστησει το ludix 50 που κάνει 1500ε. αν εχει τετοια τιμη κοιτα το. τωρα παιζουν ηδη σκουτερ ηλεκτρικα σε αυτη την τιμη αλλα χωρις σοβαρη αντιπροσωπια πισω τους. καλη περιπτωση τα supercoco cux αλλα στα 2400ε.

Γιώργης
03/06/2019, 22:46
Έχω ένα τέτοιο κοντά έναν χρόνο. Για διαδρομές μέχρι περίπου 2-3 χιλιόμετρα είναι λουκούμι. Κινείσαι το ίδιο γρήγορα με παπί πρακτικά με ελάχιστα έξοδα. Για μεγαλύτερες αποστάσεις κουράζει η όρθια θέση του. Σίγουρα οι αντοχές καθενός διαφέρουν όμως πάνω κάτω καταλαβαίνεις τι εννοώ. Πραγματική αυτονομία 2-100% έχει 22χλμ με εμένα επάνω που είμαι 85 κιλά. Και στις ανηφόρες μαζί με backpack με υπολογιστή και τα καθημερινά της δουλειάς, δεν καταλαβαίνει τίποτε. Όμως κάτω από 40% μπαταρία έχεις αισθητή μείωση στην ταχύτητα κίνησης και στην άμεση επιτάχυνση. Δεν το αφήνω να κατεβεί κάτω απ το 40%. Έχω βέβαια καιρό να το συνδέσω με το τηλέφωνο μήπως και βγήκε καμιά αναβάθμιση που να αλλάζει κάτι. Τώρα έχει κυκλοφορήσει και το v2 xiaomi scooter με δυνατότερο μοτέρ και μεγαλύτερη μπαταρία.
Το ρεύμα είναι φοβερό σαν πηγή ενέργειας για τα καθημερινά πήγαινε έλα. Η άμεση ροπή και το αθόρυβο ρολάρισμα είναι unbeatable συνδυασμός και ο ορισμός του sleeper! BTW το πατίνι με custom firmware χωρίς κόφτες και περιορισμούς παίζει στα ίσα σε επιτάχυνση με την πρώτη (μέχρι τα 40χλμ) με inovva! Πήγα είδα τις προάλλες αυτό το καινούργιο το supersoco που λέει ο βασίλης και το scooter που έβγαλαν τώρα. Είναι όμως πολύ καινούργια τεχνολογία και τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες έχουν πολύ καλύτερο VfM. Κοντά 2500€ δεν έδινα για επιδόσεις 50αριού και μηδέν χώρο κάτω από την σέλα.
Το συμπέρασμα είναι, πάρε ένα καλομεταχειρισμένο scooter να κάνει παρέα στο CBR. Μπορεί να μην σου αρέσει η ιδέα αλλά όταν σε βγάζει ασπροπρόσωπο στην καθημερινότητα θα το αγαπήσεις, θα δεις.

Dalt0n
04/06/2019, 01:26
Παρε ενα japan παπι-σκουτερ 125-150cc με 500-700 ευρω να κανεις την δουλεια σ

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/06/2019, 05:17
Για 5 χλμ εγώ θα έπαιρνα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με υποβοήθηση.

Anritsu
04/06/2019, 07:45
Για 5 χλμ , ούτε καν ηλεκτρικό , εκτός και ανεβαίνεις βουνό . Για επίπεδο τερέν έιναι λουκούμι . Δεν ξέρω τι φυσική κατάσταση έχεις και τι δουλεία κάνεις αλλά ένα ποδηλατάκι είναι μακράν το οικονομικότερο (ειδικά αν υπάρχει κιόλας ) , ασφαλέστερο (άσε τι λένε ) , και πρακτικότερο (πας πεζοδρόμιο κουρεύεις φανάρια προσεκτικά κλπ , πάντα με την ανάλογη προσοχή) . Ένα πρόβλημα ισως είναι οι βροχερές μέρες . Αθήνα είναι μετρημένες . Τότε πάρε το CBR .
Ο ιδρώτας είναι ένα πρόβλημα . Αλλά με 5 χλμ και χαλαρό ρυθμό σε επίπεδο με το ζόρι προλαβαίνεις να ιδρώσεις . Μετά αν μπορείς στην δουλεία σου να έχει κάποια αλλαξιά ρούχα , ένα αποσμητικό κλπ . Απλές λύσεις εφαρμόσιμες . Απλά είναι θέμα απόφασης . Ένα 20 λεπτο θες στο πάρα πολύ χαλαρό . Δεν θα σου αναφέρω τα οφέλη στην υγεία γιατί είναι υποκειμενικά . Από τιμές με 200-400 βρίσκεις με λίγο ψάξιμο αξιόλογο μεταχειρισμένο ενώ με 500-600 πας σε καλούτσικο καινούριο .

BLiTzER
05/06/2019, 01:35
(πας πεζοδρόμιο κουρεύεις φανάρια προσεκτικά κλπ , πάντα με την ανάλογη προσοχή)

Εξαιρετικές συμβουλές! :a013:

teogtp
05/06/2019, 11:15
Εξαιρετικές συμβουλές! :a013:

Προσεχώς στο "Σε είδα" .....

Anritsu
05/06/2019, 11:30
Εξαιρετικές συμβουλές! :a013:

Εφαρμοσμένες πολλάκις . Κανέναν απολύτως δεν ενοχλείς , σώζεσαι από τους ημιπαράφρονες που μέσα στην κίνηση αντιδρούν σπασμωδικά , απρόβλεπτα και για τους οποίους είσαι συνήθως αόρατος . Παράγεις μηδέν ηχορύπανση , μηδέν μόλυνση και μέσω της άσκησης ωφελείς τον εαυτό σου και το Εθνικό Σύστημα Υγείας . Μαζί με και όλους τους άλλους σκληρά εργαζόμενους φορολογούμενους . Αφήνεις και ένα αυτοκίνητο στο γκαράζ που σημαίνει απαλλάσσεις τους υπόλοιπους από ένα ακόμα αυτοκίνητο και μια χαμένη θέση στάθμευσης . Και μην το πάμε το θέμα στην αχρείαστη κορεκτίλα . Χάνεται η ουσία .

p@nos
05/06/2019, 11:42
Εφαρμοσμένες πολλάκις . Κανέναν απολύτως δεν ενοχλείς , σώζεσαι από τους ημιπαράφρονες που μέσα στην κίνηση αντιδρούν σπασμωδικά , απρόβλεπτα και για τους οποίους είσαι συνήθως αόρατος . Παράγεις μηδέν ηχορύπανση , μηδέν μόλυνση και μέσω της άσκησης ωφελείς τον εαυτό σου και το Εθνικό Σύστημα Υγείας . Μαζί με και όλους τους άλλους σκληρά εργαζόμενους φορολογούμενους . Αφήνεις και ένα αυτοκίνητο στο γκαράζ που σημαίνει απαλλάσσεις τους υπόλοιπους από ένα ακόμα αυτοκίνητο και μια χαμένη θέση στάθμευσης . Και μην το πάμε το θέμα στην αχρείαστη κορεκτίλα . Χάνεται η ουσία .

σιγα το οφελος που προσφερεις με το ποδηλατακι...

μην αρχιζουμε παλι τα ιδια...οταν θες να χρησιμοποιεις ενα μεσο πρεπει να υπαρχουν και οι αντιστοιχες υποδομες...το ποδηλατο δε μπορει να κυκλοφορει ουτε σε δρομο, ουτε σε πεζοδρομιο, οποτε για το καλο της υπολοιπης κοινωνιας, καλο ειναι να μη δημιουργεις προβλημα επειδη ξαφνικα την ειδες οικολογος η φιτνες, δε ξερω κ εγω τι αλλο (δεν αναφερομαι σε σενα τωρα)

στο αρχικο ερωτημα η απαντηση ειναι τρομερα απλη...ΜΗΝ παρεις οτιδηποτε αλλο περα απο παπι...

Anritsu
05/06/2019, 11:52
σιγα το οφελος που προσφερεις με το ποδηλατακι...

μην αρχιζουμε παλι τα ιδια...οταν θες να χρησιμοποιεις ενα μεσο πρεπει να υπαρχουν και οι αντιστοιχες υποδομες...το ποδηλατο δε μπορει να κυκλοφορει ουτε σε δρομο, ουτε σε πεζοδρομιο, οποτε για το καλο της υπολοιπης κοινωνιας, καλο ειναι να μη δημιουργεις προβλημα επειδη ξαφνικα την ειδες οικολογος η φιτνες, δε ξερω κ εγω τι αλλο (δεν αναφερομαι σε σενα τωρα)

στο αρχικο ερωτημα η απαντηση ειναι τρομερα απλη...ΜΗΝ παρεις οτιδηποτε αλλο περα απο παπι...

Όλοι οι κάλοι χωράνε . Οσο για τον φίλο όντως ένα παπι δεκαετίας ή κάποιο σκουτεράκι ακόμα και 50 cc συμμαζεμένο με 400-500 είναι η καλύτερη λύση .

DrBig
05/06/2019, 12:16
σιγα το οφελος που προσφερεις με το ποδηλατακι...

μην αρχιζουμε παλι τα ιδια...οταν θες να χρησιμοποιεις ενα μεσο πρεπει να υπαρχουν και οι αντιστοιχες υποδομες...το ποδηλατο δε μπορει να κυκλοφορει ουτε σε δρομο........

Θεμα υποκειμενικης αισθησης ασφαλειας, νομου η αγνοιας αυτου?

p@nos
05/06/2019, 13:33
Θεμα υποκειμενικης αισθησης ασφαλειας, νομου η αγνοιας αυτου?

το να μην μπορεις να κινηθεις στην ιδια ταχυτητα με τα υπολοιπα οχηματα ενος δρομου, δεν ειναι υποκειμενικη παραμετρος ασφαλειας αλλα αντικειμενικη...
το να μη μπορεις να φορεσεις προστατευτικο εξοπλισμο της προκοπης λογο της φυσικης ασκησης, ειναι επισης αντικειμενικος παραγοντας στο θεμα της ασφαλειας...

στο θεμα του νομου τωρα, ελεω ελλειψης οποιασδηποτε υποδομης για μετακινηση με ποδηλατα υπαρχει ενα γκριζο σημειο απ οσο θυμαμαι (περιεργο για τα ελληνικα δεδομενα, ξερω), που αναφερει οτι μπορεις να κινεισαι με ποδηλατο στην ακρη του δρομου και μονο, η κατι τετοιο, χωρις να απλωνεσαι σε ολη τη λοριδα (κατι που οι ποδηλατες αγνοουν μιας και απλωνονται οσο θελουν, αλλο αυτο)

επισης ο νομος αναφερει απο την αλλη, οτι τα οχηματα πρεπει να εχουν αδεια κυκλοφοριας και να ειναι ασφαλισμενα, οποτε στην περιπτωση της στραβης δε ξερω τι ακριβως θα ισχυει...τεσπα

μιλαμε για κατι που ειναι αντικειμενικα προβληματικο στη μετακινηση σε κανονικους δρομους, με γκριζα σημεια στη νομοθεσια το οποιο, οπως το καταλαβαινω εγω, στην ουσια ειναι κατι σαν ''κυκλοφορα με δικη σου ευθυνη'' και σιγουρα δεν ειναι κατι που πρεπει ντε και καλα να προτεινουμε απο δω και απο εκει, επειδη ανακαλυψαμε το ποδηλατο :lol:

ειναι σιγουρα ενα γαματο μεσο για να γυμναζεσαι και να βελτιωνεις την φυσικη σου κατασταση, για καθημερινο οχημα μετακινησης, δυσκολο...

BLiTzER
05/06/2019, 13:52
Εδώ θεωρούν ότι μπορούν να σφάζουν φανάρια "με την ανάλογη προσοχή", αυτά σε πειράζουν;

Panos76
05/06/2019, 14:04
Άσχετο: Σχετικά με τα κενά της νομοθεσίας, φανταστείτε τι μπάχαλο έχει να γίνει με τα πατίνια όσο θα πληθαίνουν στους δρόμους και τα πρώτα ατυχήματα.

borgiriadis1
05/06/2019, 14:23
Εδώ θεωρούν ότι μπορούν να σφάζουν φανάρια "με την ανάλογη προσοχή", αυτά σε πειράζουν;

Μάλλον το σφάξιμο πήγαινε σε φάση οτι σε διασταύρωση περνάς με το φανάρι των πεζών. Αλλιώς είναι δολοφονική συμβουλή.
Τώρα για το ποδήλατο και εγώ κατά είμαι για πάρα πολύς λόγους. Κυρίως είναι η ταχύτητα που κινήσε γτ αν πας αργά έχεις πάρα πολλούς κινδύνους. Βέβαια έχω την εντύπωση οτι ο νόμος έχει διορθωθεί σε σχέση με τα ποδήλατα και αν φταίει ο ποδηλάτης δεν τον πληρώνεις για καινούριο όπως παλιά. Ίσως κάποιος που να ξέρει να βοηθήσει περισσότερο.

DrBig
05/06/2019, 16:27
το να μην μπορεις να κινηθεις στην ιδια ταχυτητα με τα υπολοιπα οχηματα ενος δρομου, δεν ειναι υποκειμενικη παραμετρος ασφαλειας αλλα αντικειμενικη...
το να μη μπορεις να φορεσεις προστατευτικο εξοπλισμο της προκοπης λογο της φυσικης ασκησης, ειναι επισης αντικειμενικος παραγοντας στο θεμα της ασφαλειας...

στο θεμα του νομου τωρα, ελεω ελλειψης οποιασδηποτε υποδομης για μετακινηση με ποδηλατα υπαρχει ενα γκριζο σημειο απ οσο θυμαμαι (περιεργο για τα ελληνικα δεδομενα, ξερω), που αναφερει οτι μπορεις να κινεισαι με ποδηλατο στην ακρη του δρομου και μονο, η κατι τετοιο, χωρις να απλωνεσαι σε ολη τη λοριδα (κατι που οι ποδηλατες αγνοουν μιας και απλωνονται οσο θελουν, αλλο αυτο)

επισης ο νομος αναφερει απο την αλλη, οτι τα οχηματα πρεπει να εχουν αδεια κυκλοφοριας και να ειναι ασφαλισμενα, οποτε στην περιπτωση της στραβης δε ξερω τι ακριβως θα ισχυει...τεσπα

μιλαμε για κατι που ειναι αντικειμενικα προβληματικο στη μετακινηση σε κανονικους δρομους, με γκριζα σημεια στη νομοθεσια το οποιο, οπως το καταλαβαινω εγω, στην ουσια ειναι κατι σαν ''κυκλοφορα με δικη σου ευθυνη'' και σιγουρα δεν ειναι κατι που πρεπει ντε και καλα να προτεινουμε απο δω και απο εκει, επειδη ανακαλυψαμε το ποδηλατο :lol:

ειναι σιγουρα ενα γαματο μεσο για να γυμναζεσαι και να βελτιωνεις την φυσικη σου κατασταση, για καθημερινο οχημα μετακινησης, δυσκολο...

https://www.mbike.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CE%BA/

Εδω τα λεει ολα ^

Οσο για την "δυσκολια" του ποδηλατου ως μεσο μετακινησης, θα περιοριστω στο να πω πως για μενα ειναι το πιο ευκολο, ευχρηστο, οικονομικο και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ μεσο καθημερινης μετακινησης που ειχα ποτε. Για σενα μπορει να ηταν μαρτυριο, κριμα κι αδικο, τι να πω αλλα περι ορεξεος που λενε....εδω υπαρχουν τυπακια που τους αρεσουν τα ευρωπαικα μηχανακια, τι να πεις.

Τωρα τα περι επικινδυνοτητας σχολια σε φορουμ που ασχολειται με flying suits τα βρισκω "n/a", μαλλον μας μπερδεψες με το anilikos&vegan.ch

p@nos
05/06/2019, 18:30
https://www.mbike.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CE%BA/

Εδω τα λεει ολα ^

Οσο για την "δυσκολια" του ποδηλατου ως μεσο μετακινησης, θα περιοριστω στο να πω πως για μενα ειναι το πιο ευκολο, ευχρηστο, οικονομικο και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ μεσο καθημερινης μετακινησης που ειχα ποτε. Για σενα μπορει να ηταν μαρτυριο, κριμα κι αδικο, τι να πω αλλα περι ορεξεος που λενε....εδω υπαρχουν τυπακια που τους αρεσουν τα ευρωπαικα μηχανακια, τι να πεις.

Τωρα τα περι επικινδυνοτητας σχολια σε φορουμ που ασχολειται με flying suits τα βρισκω "n/a", μαλλον μας μπερδεψες με το anilikos&vegan.ch



απ οτι βλεπω τα πραγματα εξακολουθουν να ειναι οπως τα ειπα

το ποδηλατο ειναι εκ των πραγματων υποδεεστερο απο ενα δικυκλο με εναν κινητηρα, εκ των πραγματων το 2ο ειναι η εξελιξη του ποδηλατου, γιατι στο ενα χρειαζεται να κοπιαζεις ενω στο αλλο οχι.

Το οτι για σενα οπως λες ειναι διασκεδαστικο, αυτο δε σημαινει οτι θα ειναι βολικο για οποιονδηποτε αλλο, μιας και τωρα κρινουμε καθαρα σαν μεσο μετακινησης, και οχι οποιασδηποτε προσωπικης απολαυσης...Μαρτυριο δεν ειναι καθολου για μενα, απλα επειδη για αρκετα χρονακια εβαζα πανω απο 1000χλμ το μηνα με ποδηλατο σαν γυμναστικη ομως, εχω μια σχετικα σφαιρικη εικονα περι του πραγματος...

για τα ευρωπαικα μηχανακια τι να κανουμε, δε ξερουμε πως το παθαμε οσοι το παθαμε :uplate:, η επιστημη ακομα αναζητα απαντηση

και στο θεμα της επικινδυνοτητας, η μοτοσυκλετες ειναι δυνητικα flying suits, στην επιλογη του καθενος αν θα κινειται με υπερβολικη ταχυτητα η αν θα πηγαινει σαν κυριος οπουδηποτε και συμφωνα με τον ΚΟΚ. Στο ποδηλατο ομως οταν βγαινεις στο δρομο, δεν εχεις αυτη την επιλογη, ειναι σα να κινεισαι σε δρομο πεζος με αυτοκινητητα, απλα με ακομα λιγοτερη ασφαλεια, μιας και πιο ευκολα χανεις την ισορροπια σου πεζος παρα με ποδηλατο. Το να κινεισαι λοιπον σε ενα δρομο που τα οχηματα πανε στην καλυτερη με +40, μεχρι οσο θελεις, σιγουρα ειναι ενα σοβαρο κενο ασφαλειας του ποδηλατου (καθομαστε και λεμε τα αυτονοητα :uplate: )

το οτι ειναι επικινδυνη η μοτο λοιπον δε σημαινει οτι μπορεις να το ριξεις σε αλλα επικινδυνα πραγματα οπως ρωσικη ρουλετα, κολυμπι με καρχαριες στον ειρηνικο, αναρριχηση με δεμενα χερια η να ψηφισεις κουλη στης εκλογες :lol:

νεοσσός
06/06/2019, 06:39
Το ποδήλατο κινείται νόμιμα κατά το δυνατόν στο μέσον της δεξιάς λωρίδας, σε δρόμους με περισσότερες από μία λωρίδες ανά κατεύθυνση. Στις λεωφορειολωρίδες πρέπει να διευκολύνει τα λεωφορεία και να πλησιάζει το δεξιό άκρο του δρόμου. Αν ο δρόμος έχει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, πρέπει να είναι στο δεξιό άκρο του δρόμου.

Επικίνδυνο είναι πράγματι, επειδή μερικοί οδηγοί των μηχανοκίνητων οχημάτων υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας και είναι απρόσεκτοι.

Σύσταση προσοχής, ΟΚ, να κάνουμε. Αλλά να εφαρμόζουμε το δίκαιο του πιο παράνομου; Αντί να λέμε στους ποδηλάτες να μην κυκλοφορούν στους δρόμους, μάλλον θα ήταν καλύτερο να βεβαιώνονται συστηματικά παραβάσεις ορίου ταχύτητας, επικίνδυνων ελιγμών και προσπεράσεων, μέχρι το δίκτυο των ποδηλατόδρομων να καλύψει όλους τους δρόμους.

katsar
06/06/2019, 09:20
Αν ζούσα στην Ελβετία ή την Ολλανδία θα έπαιρνα ένα ποδήλατο.
Βρίσκω ανατριχιαστικό το γεγονός ότι κάποιοι κυκλοφορούν με ποδήλατο στην Αθήνα,εδώ στην Πάτρα τους βλέπω και είναι ότι χειρότερο να έχεις μπροστά σου ένα όχημα που πάει με 15χλμ/ω και σε αναγκάζει να το περάσεις σε στενό δρόμο περνώντας ουσιαστικά ξυστά του.
Το ποδήλατο στο κέντρο μιας πόλης που δεν έχει σχεδιαστεί και δεν έχει καμία υποδομή για τέτοιο όχημα δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει.Δεν θα επεκταθώ στην συμπεριφορά τους,άλλο μεγάλο θέμα.

Στα του θέματος,πάρε ένα φτηνό παπάκι ή σκούτερ αφού το θέλεις για τόσο μικρές αποστάσεις,ένα καλοκαίρι έκανα 12+12 χλμ Χ5 ημέρες την εβδομάδα με ένα σκουτεράκι kymco agility 50.
Μια φορά την εβδομάδα το γέμιζα ,πήγαινα και κανένα σουπερμαρκετ στην επιστροφή ,τα ξέρεις όλα αυτά βέβαια .

Άποψη μου πάντα,εγώ με ποδήλατο ΔΕΝ θα κυκλοφορούσα ποτέ μαζί με αυτοκίνητα.Τώρα για το πατίνι τι να πω,δεν είμαι 11 χρονών.

Panos76
06/06/2019, 10:09
Παπί 50cc με ετήσια έξοδα: ασφάλεια 50€, τέλη κυκλοφορίας 13€, λάστιχα 30€, σέρβις να πούμε κανα 200άρι; = 25-30€/μήνα - λιγότερο από μία κάρτα του ΟΑΣΑ, το 50άρι παπί είναι μονόδρομος._

https://www.car.gr/22491870-yamaha-town-mate-town-mate-50-me-miza

katsar
06/06/2019, 10:16
Συμφωνώ για το συγκεκριμένο αλλά τι εννοείς ,λάστιχα κάθε χρόνο;Σέρβις,τι σέρβις; εκτός και αν εννοείς ένα καλό μετά από αγορά μεταχειρισμένου αλλιώς τόσα χρήματα τον χρόνο δεν τα θέλει με τίποτα ρε συ...
Το ίδιο Τ είχα για χρόνια,80ρι σαν και αυτό.Εκτός από την μίζα που χάλασε 2 φορές και δεν ξανα ασχολήθηκα δεν έβγαλε ζημιά.Μόνο λάδια του άλλαζα και αυτό ε...όταν το θυμόμουν :lol:

teogtp
06/06/2019, 10:17
Παπί 50cc με ετήσια έξοδα: ασφάλεια 50€, τέλη κυκλοφορίας 13€, λάστιχα 30€, σέρβις να πούμε κανα 200άρι; = 25-30€/μήνα - λιγότερο από μία κάρτα του ΟΑΣΑ, το 50άρι παπί είναι μονόδρομος._

https://www.car.gr/22491870-yamaha-town-mate-town-mate-50-me-miza

Townmate χωρις τελάρο πίσω δεν υφίσταται.....
:p
Σωστός ο Παναγιώτης.

Panos76
06/06/2019, 10:22
καλύτερα σε c50 πράσινο το τελάρο :D

Αντικειμενικά και ορθολογικά σκεπτόμενοι λαμβάνοντας όλες τις παραμέτρους υπόψη, νομίζω τα 50cc καλύπτουν μεγάλο εύρος αυτών. :a024:

Αν ήταν χαλαρότερη η φάση, προσωπικά θα πήγαινα σε ποδήλατο (όταν πχ η δουλειά μου ήταν ένα φεγγάρι στα 1.100-1.300m από τo σπίτι σε ευθύ δρόμο :D )

Kickstart
06/06/2019, 10:50
ΣΣΣ

townmate ρε φιλος...η παπια η απεθαντη λεμε...σαν τωρα θυμαμαι πιτσιρικαδες στη Μήλο μας είχε πέσει ένα νοικιαρικο μέσα στη θάλασσα στο πλάι γκρεμού...το τραβηξαμε γρήγορα έξω...και τσαφ με τη δεύτερη μανιβελιά πήρε ρε φίλος..:evil:

το τι ειχε τραβηξει στα χερια μας δεν περιγραφεται..

teogtp
06/06/2019, 11:08
Άλλο ένα+ ειναι και η παθητική ασφάλεια που σου παρέχει με την κορώνα πηνιο να ουρλιάζει ασταμάτητα.....

Panos76
06/06/2019, 11:20
Άλλο ένα+ ειναι και η παθητική ασφάλεια που σου παρέχει με την κορώνα πηνιο να ουρλιάζει ασταμάτητα.....

θα έβαζα και c50 αλλά θα με χαρακτηρίζατε εγκάθετο τοποθετημένο από τον Σοϊτσίρο :D

Αλλά και ο άξονας σταθερή αξία χρόνια δοκιμασμένος..

SONone
06/06/2019, 13:35
δυστυχώς παω για κυβικά πολλά ισα με 125cc :D μιας και τα κιλα ειναι ακόμα αρκετά, και εχω ανηφόρες σκληρές και πριν το σπιτι και πριν την δουλειά.

οπότε ναι το απλο ποδήλατο δεν παίζει εκτος αν μου βαλει ντουζιέρα στην δουλειά γιατι δεν λεει να εχεις να κανεις με κόσμο και να βρομάς. :yuck:

αλλα ναι τα έξοδα ειναι μηδαμινά σε σχέση με τωρα , οποτε εχεις σχεδόν άμεσα απόσβεση

Panos76
06/06/2019, 13:39
Καλύτερα τότε κάτι μέχρι 110cc.

Ανέφερα τα 50cc σε σχέση με πατίνι, ηλεκτροκίνηση κλπ. οτι δηλ. το θεωρώ πρακτικότερη λύση.

SONone
06/06/2019, 13:44
Καλύτερα τότε κάτι μέχρι 110cc.

Ανέφερα τα 50cc σε σχέση με πατίνι, ηλεκτροκίνηση κλπ. οτι δηλ. το θεωρώ πρακτικότερη λύση.

προφανώς 100cc-110cc-125cc
και αυτό ηταν το ερώτημα εξαρχής αν ενα πατίνι αντέχει τις ανηφόρες αλλα απο οτι καταλαβαίνω σε σύντομο καιρο δεν θα αντέχει

Dalt0n
06/06/2019, 14:35
Ενα παπακι 110-125 σε καλη κατασταση με τα λεφτα που σου ειπα.μονο βενζινη θα του βαζεις και λαδια αντε και κνν μπουζι μια φορα το χρονο..και θα εισαι απλας.Εχω ενα αστρεα που κανω ντελιβερι 4 χρονια μονο λαδια αλλαζω και καμια αλυσιδα..μπουζι μια φορα εχω παρει.Το καβαλαει και καμια φορα ο πατερας μ που ειναι 120+ κιλα να παει στο χωριο τ.ανετα παει και ερχεται

νεοσσός
06/06/2019, 14:49
Αν ήταν χαλαρότερη η φάση, προσωπικά θα πήγαινα σε ποδήλατο (όταν πχ η δουλειά μου ήταν ένα φεγγάρι στα 1.100-1.300m από τo σπίτι σε ευθύ δρόμο :D )
Αυτό που περιγράφεις είναι λιγότερο από 15 λεπτά περπάτημα. Ίσως η ιδανική απόσταση από τη δουλειά κάποιου, ώστε να ξεπιάνεται λίγο και να μη χρειάζεται μεταφορικό μέσο, ακόμα και με άσχημες καιρικές συνθήκες.

thanosgp
16/07/2019, 00:37
Με συνολικο μπατζετ μαξ 1000ευ αποκτας αξιοπρεπες ηλεκτρικο ποδηλατο με ουσιαστικα μηδενικο κοστος χρησης και συντηρησης.

:beer: