Σύνδεση

View Full Version : μπερδεμένος με λάστιχα, help!!!!!



Vagelis26b
02/06/2019, 13:13
Καλησπέρα στην ομάδα. Ήρθε η ώρα για λάστιχα..Rsv 1000 r αγορασμένο πριν 2 χρόνια ακριβώς,με καινούρια λάστιχα τότε από τον πρώην (battlax hypersport). Έως τώρα την είχα μόνο για εκδρομές - στριφτερες βολτιτσες μια Κ για πίστα είχα Κ έχω τη μικρή δίχρονη αδερφή (rs125). Θέλω όμως να τη βάζω Κ αυτή πίστα πλέον (Μέγαρα).Τα υπόλοιπα χλμ θα εξακολουθησουν να είναι εκδρομικες στριφτερες βολτιτσες (Ιτέα, Επιδαυρος κλπ). Σύνολο μέσα στο χρόνο θα γράψω 5-6000 χλμ maximum.Απο αυτά θα είναι 65% δρόμος Κ το υπόλοιπο πίστα. Δε θεωρώ τον εαυτό μ σούπερ γρήγορο Κ ούτε το επιδιώκω (ενδιάμεσος).Θελω όμως να ξέρω ότι έχω λάστιχο που μπορώ να το εμπιστευτώ πλαγιασμενος στη πίστα αλλά παράλληλα να ξέρω ότι δε θα τελειώσει αν χρειαστεί Κ μια φορά να καλύψω κομμάτι της εθνικής πχ από Πειραιά μέχρι Χαλκίδα.. Πραγματικά διάβασα σχεδόν ο, τι θέμα βρήκα σχετικά Κ αρχίζω να πιστεύω πως θα πρέπει να ψάχνω ανάμεσα σε sportsmart tt και τα rosso 3.λαθος;;;
Οι γνωστές παρακαλώ πολύ να δώσουν τα φώτα τους,ευχαριστω εκ των προτέρων!!!

stamatisx
02/06/2019, 15:02
Pirelli Diablo Supercorsa SP v3. Στα 5 χιλιάδες μαξ θέλουν αλλαγή γιατί θα έχουν βγεί τα λινά στο κέντρο.

Vagelis26b
02/06/2019, 15:08
Θα ήθελα να τα κρατήσω τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν την αλλαγή τους..5000 Κ να βγουν λινα το θεωρώ υπερβολή. Έχω σαν προτεραιότητα το κράτημα στο στεγνό, αλλά θα ήθελα Κ κάτι παραπάνω, έστω Κ λίγο σε αντοχή, από αυτό που μου περιγράφεις..

o teos
02/06/2019, 15:09
Rosso corsa 2,sportsmart TT ,POWER RS, S22...Σύμφωνα με τη χρήση που λες ότι θες να κάνεις...:wave2:

Vagelis26b
02/06/2019, 15:15
Ναι η χρήση θα είναι ακριβώς αυτή πάνω κάτω σε αυτό το ποσοστό.. Αυτό που με μπέρδεψε είναι ότι για τα tt αλλού διαβάζω πολύ καλά σχόλια Κ αλλού πολύ περίεργα, του στυλ δουλεύουν μόνο σε τέρμα πίεση κλπ...αλλιως θα είχα ήδη κατασταλάξει

o teos
02/06/2019, 15:51
Μια χαρά λάστιχα είναι....τα φορούσα στο cbr πριν το δώσω..για πίστα δεν ξέρω αλλά στο δρόμο ήταν μια χαρά..

Vagelis26b
02/06/2019, 15:57
Πόσα χλμ σ έβγαλαν περίπου;Επισης,σε σβέλτες βόλτες μήπως θυμάσαι τι πίεση τα δούλευες;

giorgos.boun
02/06/2019, 16:04
Να σου πω και εγω τι εχω ακουσει απο φιλους που το εβαλαν.
Κακα λογια λενε αρκετοι αλλα ολοι οσοι ξερω πηγαν στα TT απο κατηγορια d212 και τα εβαλαν λογω καθαρα κοστους. Κατι λεει νομιζω αυτο.
Αλλοι που πηγαν σε ΤΤ απο supersport κατηγορια (π.χ. s21) λενε πολυ καλα λογια.
Εγω θα σου ελεγα να τα δοκιμασεις να εχεις και εσυ αποψη!





εχουμε και το ιδιο μηχανακι για τα πιστακια!!!! ωρααιος χαρηκα!!!

Vagelis26b
02/06/2019, 16:26
και εγω χαρηκα φιλε!!!Απ οτι καταλαβαινω μεχρι τωρα (η τουλαχιστον ετσι θελω να πιστευω),για τα δεδομενα μου θα ειναι οκ.Δηλ στο οριο του 1 10 με 1 12 ρυθμο για Μεγαρα ενοοω και βολτιτσα με σβελτο ρυθμο σε επαρχιακο στροφιλικι...Απλα το 300αρι που κοστιζουν πανω κατω δε το βρισκουμε ευκολα στις μερες μας και πιθανη αντικατασταση δε θα μπορει να γινει στο τρεχον ετος,οποτε γι αυτο μαζευω γνωμες..Για να περιορισω τις πιθανοτητες να μην μ κανουν τελικα..Οσοι εχετε ακουσει η καλυτερα εχετε δοκιμασει βαρατε!!!! χαχαχααχα

psychoboy
02/06/2019, 19:21
Με τα ΤΤ στο ίδιο μηχανακι με χρήση δρόμου σβέλτη οδηγηση εβγαλα 7κ από το πίσω λάστιχο,το δουλέυω 30-33 πίσω και σταθερά 30 μπροστά(χαμηλότερα δεν του αρεσει στο μπροστινό στα έντονα φρεναρίσματα το ένιωσα σαν να "σπάει" το λάστιχο).Πρίν απ αυτό ειχα πάνω d212 και πριν D211 με αυτά έβγαζα στο πίσω 4,5 βαριά 5κ για να έχεις μία σύγκριση.Στην πίεση τα D212-11 είναι σαφώς ανώτερα αλλά καθε φορά που εμπαινα εθνικό ήταν σαν να το σκότωνα..Τα ΤΤ εκεί ειναι που κερδίζουν,στις εθνικές και στην "καθημερινη" χρηση οση γίνεται σε αυτο το μηχανάκι.Εχουν καλή κορώνα οχι σαν τα s21 που θες μισή μερα για να στρίψεις..ελπίζω να βοηθησα,πίστα δεν μπαίνω ακόμα λόγο οικονομικών

Vagelis26b
02/06/2019, 19:52
Με τα ΤΤ στο ίδιο μηχανακι με χρήση δρόμου σβέλτη οδηγηση εβγαλα 7κ από το πίσω λάστιχο,το δουλέυω 30-33 πίσω και σταθερά 30 μπροστά(χαμηλότερα δεν του αρεσει στο μπροστινό στα έντονα φρεναρίσματα το ένιωσα σαν να "σπάει" το λάστιχο).Πρίν απ αυτό ειχα πάνω d212 και πριν D211 με αυτά έβγαζα στο πίσω 4,5 βαριά 5κ για να έχεις μία σύγκριση.Στην πίεση τα D212-11 είναι σαφώς ανώτερα αλλά καθε φορά που εμπαινα εθνικό ήταν σαν να το σκότωνα..Τα ΤΤ εκεί ειναι που κερδίζουν,στις εθνικές και στην "καθημερινη" χρηση οση γίνεται σε αυτο το μηχανάκι.Εχουν καλή κορώνα οχι σαν τα s21 που θες μισή μερα για να στρίψεις..ελπίζω να βοηθησα,πίστα δεν μπαίνω ακόμα λόγο οικονομικών

Είναι ακριβώς η απάντηση που έψαχνα. Σου δίνουν δηλ εμπιστοσύνη στην πίεση και μπροστινό Κ πισινο; άρα για μια μέση οδήγηση σε πίστα μπορώ να τα εμπιστευτώ έτσι;;

Vagelis26b
02/06/2019, 20:07
Θέλω να πω, θα τα έβαζες ξανα;;

psychoboy
02/06/2019, 20:07
Δεν μπορώ να το πάρω πάνω μου αλλα πιστέυω ναι οτι κάνουν αλλά μέχρι εκει μέχρι μια "μέση οδήγηση".Να προσθέσω οτι είναι στο στυλ μου οταν πάω γρήγορα να χρησιμοποιό trail braking τεχνική,αν πούμε οτι με τα d212 το έκανα ενα 80% με τα ΤΤ το έριξα στο 50 γιατί μεχρι εκεί ένιωθα σιγουριά..Στα λέω αυτά για να δείς πως ένιωσα την μετάβαση απ το ενα στο άλλο λάστιχο.Βtw τα έβαλα την πρώτη μερα που ήρθαν ελλάδα στα 300 ευρωπαικα δεν ξερω πόσο πάνε τώρα

psychoboy
02/06/2019, 20:09
Θέλω να πω, θα τα έβαζες ξανα;;

Σίγουρα,μόνο αμα το έβαζα μόνο πίστα θα άλλαζα

Vagelis26b
02/06/2019, 20:12
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σ λοιπόν επιβεβαιώνεται ο ισχυρισμός της Dunlop ότι αποτελούν μια μέση καλή λύση μεταξύ δρόμου Κ πίστας!! Thank u sir!

psychoboy
02/06/2019, 20:23
Χαρά μου που βοήθησα,καλό στρίψιμο

Vagelis26b
02/06/2019, 22:52
Να σαι καλά φίλε!!

Vagelis26b
02/06/2019, 23:52
Καλό θα ήταν να ακούγαμε Κ τον αντίλογο της πιρελι τώρα...:smokin:

o teos
03/06/2019, 00:22
Καλό θα ήταν να ακούγαμε Κ τον αντίλογο της πιρελι τώρα...:smokin:

Συντομα κοντα σας..:D

Vagelis26b
03/06/2019, 07:51
Συντομα κοντα σας..:D

Καλημέρα καλημέρα!!!αναμένουμε :)

o teos
14/01/2020, 19:33
Λοιπόν μιας και είχαμε πει για τον αντίλογο....ROSSO CORSA II...τα κάνει όλα και συμφέρει..μπήκε πίστα 2 τρακντει έχω κάνει και άλλα 3000χλμ και έχει ακόμα αλλά τόσα σίγουρα και 1 τρακντει...κάνει ακριβώς ότι λέει η PIRELLI...στο κέντρο είναι ένα καλό λατιχο που ζεσταίνεται γρήγορα κρατάει και δεν τρώγεται από εθνικές κλπ εύκολα και στο πλάι είναι τσίχλα...κυριολεκτικά όμως...κρατάει ακόμα και με φουλ τσαρουχομα απο την έξοδο της κ6 στα μέγαρα χωρις να κανει κιχ...Για να μην πολυλογούμε ενώ άκουγα κάτι σχόλια περίεργα τα λάστιχα τα διαψεύδουν όλα...είναι πραγματικά value for money..προφανώς δεν έχω ρυθμό αγωνιζόμενου αλλά στο 1.15-1
13 που γυρνούσα-κυνηγουσα περίπου ήταν άριστα..προφανώς κάποιος με καλύτερα χέρια μπορεί να δει και 1.10 άνετα...δε θα τα έβαζα στο hypersport αλλά ούτε σε κατηγορία γομες....είναι ένα υβρίδιο μεταξύ των 2 που πέτυχε...Αυτά και τα rs10 είναι νομίζω στην ίδια κατηγορία μόνο που τα rosso Θα βγάλουν παραπάνω χλμ...τα rs10 στα 4000χλμ και με 1τρακντει που τα εβαλε φιλος οταν τα εβγαλα μας άφησαν...

Αν κάτι με χάλασε είναι μια μικρή ενόχληση καμία φορά στην αλλαγή γομας απ την silica Στην carbon Που το ψιλοκαταλαβαινεις αλλά το συνηθίζεις και το ξεχνάς τελείως...

Θα τα βάλω ξανά??Πολύ πιθανόν αν δεν ασχοληθώ περισσότερο με πίστα αλλά αν το γυρίσω περισσότερο πίστα πλέον τότε supercorsa sp η rs10 η r11....Όλα τα άλλα ξεφεύγουν τραγικά από μπάτζετ και δεν πρόκειται να τα εκμεταλλευτώ στην παρούσα φάση στο έπακρο...:wave2: