View Full Version : Μάρκες για κρανη
Καλησπέρα παίδες, γενικά διαβάζοντας βλέπω πολύ το δίπολο arai και shoei. Άντε που και που πετάγεται και κάνα schuberth. Οποτε μου γεννήθηκε η απορία: όλα τα άλλα brands δεν αξίζουν μια; Αναφέρομαι σε casual χρήση του τύπου πόλη άντε και καμιά διαδρομή το μήνα εκτός. Θα μου πείτε "ο καθένας όπως κοστολογεί το κεφάλι του" και "από το να μην φοράς τίποτα καλύτερα να φοράς οτιδηποτε". Πέρα από αυτα, υπάρχουν άλλες αξιόλογες μάρκες; Για παράδειγμα σύντομα θα αγοράσω καινούριο μοτορι και το κατάστημα μπορεί να μου κάνει καλύτερη τιμή για κράνος -φερνει μόνο shark πλέον. Σκεφτόμουν μήπως πάρω ένα για πιο καθημερινή χρήση και για κάτι καλύτερο μήπως πάρω σε δεύτερο χρόνο ένα από τα τοπ ονόματα στον χώρο του κράνους. Μήπως είναι άσκοπη αγορά και πρέπει να πάω κατευθείαν στο δίπολο; Μήπως όμως και το shark θα είναι άκρως ασφαλές και δεν θα χρειαστεί δευτερο;
Τα ρωτάω όλα αυτά γιατί από την μια θέλω να γλιτώσω και άσκοπα έξοδα (όπως η αγορά διπλου εξοπλισμού) αλλά από την άλλη και για να αποφύγω και την αγορά εξοπλισμού που θα είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτό που απαιτείται για την χρήση που θα κανω. (για να πας στο περίπτερο δεν νομίζω να πρέπει να αγοράσεις στολή πίστας πχ, σωστά?)
Θα θελα ένα σχόλιο για τις shark, mt, hjc, ls2 και ότι άλλο έχετε κατά νου.
Μην πέσετε να με φατε αν ρωτάω για κάποιους τα αυτονόητα, δεν έχω εμπειρία πάνω σ' αυτό το κομμάτι αλλά βάζω ψηλά την ασφάλεια μου.
basilis_k6
13/06/2019, 16:33
έχτισαν ενα ονομα και πουλάει ακομα στους ασχετους. δεν ειναι μονο στα κρανη ετσι. πριν μερικα χρονια αν έβαζες εξατμιση που δεν ηταν ακραποβιτς ησουν δακτυλοδεικτούμενος. τα ιδια και με dianese και με άλλες μαρκες ακομη και εκτος μοτοσυκλετων.
βρες ενα κρανος που να σου αρεσει η παρε οτι καλυτερο μπορεις απο την shark που φερνει αυτος που λες.
Αξιόπιστες εταιρίες αυτές που είπες σε θέμα ασφάλειας τουλάχιστον, που πρέπει να θεωρείται και αυτονόητη.
Από εκεί και πέρα αλλάζουν πολλά,βάρος,ποιότητα εσωτερικού,θόρυβος,κούνημα με πολλά χλμ,αερισμός,μηχανισμοί ζελατίνας κτλ.
Ασφαλής θα είσαι και με ένα κράνος των 150ε αλλά ένα των 300 ή 400 θα είναι σίγουρα ανώτερο σε όλα τα παραπάνω.
έχτισαν ενα ονομα και πουλάει ακομα
στους ασχετους. δεν ειναι μονο στα κρανη ετσι. πριν μερικα χρονια αν έβαζες εξατμιση που δεν ηταν ακραποβιτς ησουν δακτυλοδεικτούμενος. τα ιδια και με dianese και με άλλες μαρκες ακομη και εκτος μοτοσυκλετων.
βρες ενα κρανος που να σου αρεσει η παρε οτι καλυτερο μπορεις απο την shark που φερνει αυτος που λες.
Αυτό πάει στην αραι και στη σοει??γιατί αν πάει εκεί τότε άλλος είναι άσχετος εδώ.....:rolleyes:
basilis_k6
13/06/2019, 16:48
Αυτό πάει στην αραι και στη σοει??γιατί αν πάει εκεί τότε άλλος είναι άσχετος εδώ.....:rolleyes:
το ονομα λεω. οι φιρμες ειναι τοπ.
Η Shark δεν είναι αυτή που εφτιαχνε τα κράνη του Fogarty στα 90's. Ακόμα και στα καλύτερα ακριβώτερα μοντέλα εχει μονο 2 μεγεθη κελύφους πραγμα που δείχνει προσπαθειες για περιορισμό κόστους και χειρότερη εφαρμογή σε βάθος χρόνου/χρήσης. Αυτό βεβαια δεν τα κάνει λιγότερο ασφαλή κοντά στην αγορά. Τα καλύτερα είναι αυτά που μας κάθονται καλύτερα από Arai και Shoei. Προσοχή στα μεγέθη κοντά στο Large της Schuberth. Ειναι λίγο διαφορετικά. Τα AGV εχουν κάποια καλά μοντέλα και την μακριά ιστορία καθώς και τα made in USA Bell. Suomy, και όποια άλλη μαρκα δεις να φοριέται σε αγώνες είναι καλά για αυτά τα μοντέλα. Ισως απέφυγε αυτά με αγκράφα και πάρε double D-ring. Αυτά και προτεραιότητα στην εφαρμογή.
προτεραιοτητα στην εφαρμογή συμφωνώ, επειτα ερχονται τα υλικά, αν πχ μπορείς να αγοράσεις ενα φιμπερ κράνος έναντι ενος θερμοπλαστικου προτίμησε το, επειτα δες τα εσωτερικά υλικά και τα εξωτερικά μεγέθη σε κελύφη, η ζελατίνα , τα κουμπώματα, τα μηχανικά μέρη κτλπ κτλπ οταν πας σε ολα αυτά να είσαι στα ΤΟΠ θα πάρεις κράνος των 700€ +, θα πάρεις AGV Pista , Shoei X-Spirit III, Shark Race-R Pro, HJC RPHA 11 Pro κτλπ κτλπ. αυτο δεν σημαίνει όμως οτι το AGV K1 που ειναι το φτηνότερο της agv είναι κανα σοβαρό κράνος και αξίζει τα 250€ του όταν σε αλη εταιρία οπως πχ την LS2 με τα ιδια λεφτά παίρνεις ανώτερο κράνος. δεν σημαίνει πως επειδη η Bell είναι απο τις πολυ καλες εταιρίες το qualifier που βγάζει στα 109€ ειναι κανα ισάξιο με τα αλλα της μοντέλα που κάνουν 700€ .
οποτε για να απαντήσω και στον φιλο μου τον Teo ναι ρε φιλε τα εχουμε ξανα πει όποιος επιλέγει κατι με γνώμονα την φίρμα ΜΟΝΟ ναι είναι άσχετος.
γιατι 99% θα τον πιάσει κότσο ο μαγαζάτορας να του δώσει κατι μονο και μονο το όνομα
Τα έχω πει ξανά...ας μην αναλύω την ίδια καραμέλα..Ο καθένας αξιολογεί και κοστολογεί την γκλαβα του(το πεπόνι για μερικούς που τους είναι βάρος και άχρηστο ανάμεσα στους ώμους τους εννοω) όπως θέλει με τα δικά του μέτρα και σταθμά.εχει η αγορά πράμα για όλα τα γούστα για όλες τις τσέπες και για όλα τα μυαλά...pun intended...:wave2:
Θα μου πείτε "ο καθένας όπως κοστολογεί το κεφάλι του" και "από το να μην φοράς τίποτα καλύτερα να φοράς οτιδηποτε".
Το τελευταίο δεν ισχύει. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι καλύτερα να μη φοράνε τίποτα.
Για τους υπόλοιπους.
Το τελευταίο δεν ισχύει. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι καλύτερα να μη φοράνε τίποτα.
Για τους υπόλοιπους.
Μεγάλη αλήθεια, δυστυχώς......
Τα έχω πει ξανά...ας μην αναλύω την ίδια καραμέλα..Ο καθένας αξιολογεί και κοστολογεί την γκλαβα του(το πεπόνι για μερικούς που τους είναι βάρος και άχρηστο ανάμεσα στους ώμους τους εννοω) όπως θέλει με τα δικά του μέτρα και σταθμά.εχει η αγορά πράμα για όλα τα γούστα για όλες τις τσέπες και για όλα τα μυαλά...pun intended...:wave2:
ειναι ασφαλές συμπέρασμα κάποιος να πάρει κατι μόνο σε σχέση με την τιμή?
γιατι εγω αυτο καταλαβαίνω οταν υπάρχουν τόσοι υπέρμαχοι του "Ο καθένας κοστολογεί την κεφάλα του οσο πιστεύει οτι αξίζει!"
πχ αν εχει δλδ ο αλλος εως 300€ να παρει κρανος , να παρει το Shark Skwal II Switch Rider 2 (https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Shark-Skwal-II-Switch-Rider-2-Helmet/SubProducts/Shark-Skwal-II-Switch-Rider-2-Helmet-0001) θερμοπλαστικο στα 260€ αντι να παρει AGV K-5 S Magnitude (https://www.fc-moto.de/en/AGV-K-5-S-Magnitude-Helmet) στα 240€ γιατι κοστολογεί το κεφάλι του ποιο ακριβά!! να το ψαξει παραπάνω η μονο η τιμη και η μάρκα παίζουν ρόλο?
εγω την ξέρω την απάντηση σου αλλά ετσι οπως το λες/λέτε (αρκετοί εδω) ειναι παρεξηγήσιμο.
DoctoR_k6
14/06/2019, 00:00
Χρησιμοποιήστε ενα κρανος καθημερινά τουλάχιστον 3-4 χρόνια (χωρίς πτώση εύχομαι) κ μετά ξανά συζητάμε για σχέση τιμής/brand name κ ποιός ειναι κορόιδο κ ποιός έξυπνος με αυτά που πλήρωσε.
Ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει κ θα ισχύει...τις περισσότερες φορές (για να μην είμαι άδικος δεν έγραψα πάντα).
tzimidis
14/06/2019, 01:35
Άρα το
https://www.helmetcity.co.uk/shoei-j-cruise-corso-tc6/στα 563 €
ειναι πιο ασφαλές από το https://www.helmetcity.co.uk/hjc-c90-matt-black/ που είναι 70% πιο φθηνό? (140€)
Άρα το
https://www.helmetcity.co.uk/shoei-j-cruise-corso-tc6/στα 563 €
ειναι πιο ασφαλές από το https://www.helmetcity.co.uk/hjc-c90-matt-black/ που είναι 70% πιο φθηνό? (140€)
Δηλαδή συγκρίνεις open face κράνος με full face?
Μάλιστα...
Ναι μπορεί να είναι καλύτερο άμα χτυπήσεις το κεφάλι σου..αλλά για να σε δω να φεύγεις με μούρη να δω πιο υλικό θα σε σώσει...
o_gavros
14/06/2019, 08:47
Ο Τζιμιδης (υποθέτω) δίνει ένα πολυ καλό και onpoint παράδειγμα ότι η ασφάλεια δεν είναι πάντα (ή μονο) θέμα τιμής.
Στη high-end μάρκα δεν θα πληρώσεις μόνο εξτρα ασφάλεια.εκεί υπάρχει σχετική ισορροπία.
Θα πληρώσεις καλύτερη εφαρμογή, υφάσματα, αντοχή αυτών,αεροδυναμική & εξαερισμό ίσως,κλπ.
Γιατί τώρα πρέπει να γίνεται πεδιο μάχης κάθε σχετικό θρεντ, αλήθεια με ξεπερνάει.
Μ αυτή τη λογική στα Ένα παπί είναι καλύτερο και φθηνότερο από ένα ον οφ 600cc σωστά??και τα δύο μηχανάκια είναι μωρέ και γλυτώνεις και λεφτά...πιο άστοχο παράδειγμα πεθαίνεις...γαυρουλη κανένα πεδίο μάχης ρε...η γνωστή κουβέντα είναι που κάνεις δεν έχει σωστά και με βάση επιχειρήματα γιατί ένα φτηνό κράνος ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ είναι καλύτερο ή ισο με ένα ακριβό...απλά πράγματα..κάνεις δεν κάθεται να υπολογίσει το r&d,τις πατέντες τους τρόπους κατασκευής και τα υλικα πίσω από την κάθε εταιρεία μαι γιατί κοστίζει τόσο το εκάστοτε κράνος της....τόσο απλά...:wave2:
LOUKILOUK
14/06/2019, 09:12
Ο Τζιμιδης (υποθέτω) δίνει ένα πολυ καλό και onpoint παράδειγμα ότι η ασφάλεια δεν είναι πάντα (ή μονο) θέμα τιμής.
Στη high-end μάρκα δεν θα πληρώσεις μόνο εξτρα ασφάλεια.εκεί υπάρχει σχετική ισορροπία.
Θα πληρώσεις καλύτερη εφαρμογή, υφάσματα, αντοχή αυτών,αεροδυναμική & εξαερισμό ίσως,κλπ.
Γιατί τώρα πρέπει να γίνεται πεδιο μάχης κάθε σχετικό θρεντ, αλήθεια με ξεπερνάει.
:a10:
Εδώ είναι η απάντηση...Η ασφάλεια που προσφέρουν τα κράνη δεν διαφέρει πολύ με βάση την τιμή τους. Η διαφορά στην τιμή προκύπτει σε μεγάλο βαθμό και από αυτά που αναφερει ο γάυρος, με άλλα λόγια, τεχνολογία, υλικά, ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικά όπως αφαιρούμενο και υποαλεγικό εσωτερικό και άλλα πολλά.
Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να φοράμε ένα οποιοδήποτε εγγεκριμένο κράνος για να σώσουμε το κεφάλι μας, μετά πληρώνουμε για την καθημερινή χρήση, δεν οδηγάς το ίδιο καλά με όλα τα κράνη... Αναλόγος το σχήμα του κεφαλιού, της χρήσης που κάνουμε, της μηχανής που οδηγάμε διαλέγουμε το καλύτερο κράνος που είναι στο μπάτζετ μας.
Υ.γ.1 Προσωπικά μόνο όταν ξαναφόρεσα το παλίο μου κράνος της Νόλαν (αξιοπρεπέστατο) κατάλαβα πόσο κατώτερο ήταν του καινούριου Αράι που είχα πάρει και χρησημοποιούσα για μερικούς μήνες....
Υ.γ.2 Το μεγάλο κόστος στο κράνος είναι βασικά ο χρόνος και ο κόπος να βρεις τι πραγματικά σου ταιριάζει...αλλά όταν το βρεις πραγματικά το όφελος είναι απερίγραπτο...οδηγείς καλύτερα χωρίς κόπο!!!
:a10:
Εδώ είναι η απάντηση...Η ασφάλεια που προσφέρουν τα κράνη δεν διαφέρει πολύ με βάση την τιμή τους. Η διαφορά στην τιμή προκύπτει σε μεγάλο βαθμό και από αυτά που αναφερει ο γάυρος, με άλλα λόγια, τεχνολογία, υλικά, ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικά όπως αφαιρούμενο και υποαλεγικό εσωτερικό και άλλα πολλά.
Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να φοράμε ένα οποιοδήποτε εγγεκριμένο κράνος για να σώσουμε το κεφάλι μας, μετά πληρώνουμε για την καθημερινή χρήση, δεν οδηγάς το ίδιο καλά με όλα τα κράνη... Αναλόγος το σχήμα του κεφαλιού, της χρήσης που κάνουμε, της μηχανής που οδηγάμε διαλέγουμε το καλύτερο κράνος που είναι στο μπάτζετ μας.
Υ.γ.1 Προσωπικά μόνο όταν ξαναφόρεσα το παλίο μου κράνος της Νόλαν (αξιοπρεπέστατο) κατάλαβα πόσο κατώτερο ήταν του καινούριου Αράι που είχα πάρει και χρησημοποιούσα για μερικούς μήνες....
Υ.γ.2 Το μεγάλο κόστος στο κράνος είναι βασικά ο χρόνος και ο κόπος να βρεις τι πραγματικά σου ταιριάζει...αλλά όταν το βρεις πραγματικά το όφελος είναι απερίγραπτο...οδηγείς καλύτερα χωρίς κόπο!!!
δεν διαφωνεί κανείς με αυτό. αλλα δεν μπορούμε να λεμε αυθαίρετα οτι βαλε οσο κοστολογείς το κεφάλι σου...
χωρις παραμέτρους χωρίς τίποτα.
αυτα που εχουμε δεδομένα στο μυαλο μας οι ποιο "έμπειροι" δεν μπορεί να το σκεφτεί ο "νέος" πρέπει να του πούμε τις παγίδες και οχι να του λέμε απλά πάρε μάρκα.
αυτο που λεω και ξανα λεω οτι μια μάρκα εχει εύρος ποιοτήτων απο εξωτερικά υλικα εως το κούμπωμα. δεν ειναι ιδιο το HJC των 500€ με το HJC των 120€
ουτε το αραι που εχει ξεχασμένο ο έμπορος 20 χρόνια στο ραφι ειναι ιδιο με το LS2 που βγήκε το 2019 και ας έχουν την ιδια τιμή και ιδια υλικα, απλα και μονο γιατι η μια μάρκα ειναι γνωστή και η αλλη οχι τοσο.
Μ αυτή τη λογική στα Ένα παπί είναι καλύτερο και φθηνότερο από ένα ον οφ 600cc σωστά??και τα δύο μηχανάκια είναι μωρέ και γλυτώνεις και λεφτά...πιο άστοχο παράδειγμα πεθαίνεις...γαυρουλη κανένα πεδίο μάχης ρε...η γνωστή κουβέντα είναι που κάνεις δεν έχει σωστά και με βάση επιχειρήματα γιατί ένα φτηνό κράνος ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ είναι καλύτερο ή ισο με ένα ακριβό...απλά πράγματα..κάνεις δεν κάθεται να υπολογίσει το r&d,τις πατέντες τους τρόπους κατασκευής και τα υλικα πίσω από την κάθε εταιρεία μαι γιατί κοστίζει τόσο το εκάστοτε κράνος της....τόσο απλά...:wave2:
ας τα ξανα πουμε ιδικά για το r&d οι ποιο οικονομικές εταιρίες παίρνουν ενα κορυφαίο παλιό μοντέλο μιας τοπ εταιρίας και το βελτιώνουν και στο δίνουν 20%-30%-50% φτηνότερα η σοει πχ αν το κανει αυτο θα την κράξουν και θα χασει το κύρος της, οπότε πρεπει απο την αρχη να σχεδιάζει κατι. κανένας δεν θα αγόραζε σοει βελτιωμένο στην ιδια τιμη που θελει να κρατάει ψηλά η εταιρία ,
αν μπορείς να πάρεις δλδ ενα πολυ καλο κράνος με λιγότερα χρήματα δεν θα το παρεις γιατι δεν ειναι σοει ή αραι. μην γενικεύετε και στηρίζεστε μονο στην μαρκα δείτε ξεχωριστα και το προϊόν αν αξίζει.
LOUKILOUK
14/06/2019, 10:03
δεν διαφωνεί κανείς με αυτό. αλλα δεν μπορούμε να λεμε αυθαίρετα οτι βαλε οσο κοστολογείς το κεφάλι σου...
χωρις παραμέτρους χωρίς τίποτα.
αυτα που εχουμε δεδομένα στο μυαλο μας οι ποιο "έμπειροι" δεν μπορεί να το σκεφτεί ο "νέος" πρέπει να του πούμε τις παγίδες και οχι να του λέμε απλά πάρε μάρκα.
αυτο που λεω και ξανα λεω οτι μια μάρκα εχει εύρος ποιοτήτων απο εξωτερικά υλικα εως το κούμπωμα. δεν ειναι ιδιο το HJC των 500€ με το HJC των 120€
ουτε το αραι που εχει ξεχασμένο ο έμπορος 20 χρόνια στο ραφι ειναι ιδιο με το LS2 που βγήκε το 2019 και ας έχουν την ιδια τιμή και ιδια υλικα, απλα και μονο γιατι η μια μάρκα ειναι γνωστή και η αλλη οχι τοσο.
συμφωνώ σε όλα... για αυτό δεν καταλαβαίνω αν το "αλλα" απευθύνεται σε εμένα...φαντάζομαι πως όχι...
σε περίπτωση που "ναι" ξαναδιάβασε σε παρακαλώ πολύ τι γράφω...
Οι μάρκες είναι ένα θέμα, η έρευνα αγοράς, οι προσφορές, οι έμποροι, είναι ένα ακόμα...για αυτό τον λόγο γράφω ότι το μεγάλο κόστος είναι ο κόπος και ο χρόνος για την αναζήτηση του καταληλότερου...
ο φίλος μας μοιάζει να το ψάχνει...μάλλον είναι στην αρχή ακόμα...υπομονή... Η εμπειρία λέει ότι ακόμα και αν έχεις μελετήσει το θέμα σε βάθος, μόνο όταν μπεις στον χωρό θα μάθεις να χορεύεις...
όπως για τα πάντα ένας τόνος θεωρίας αξείζει όσο ένα γραμμαριο πρακτικής...
συμφωνώ σε όλα... για αυτό δεν καταλαβαίνω αν το "αλλα" απευθύνεται σε εμένα...φαντάζομαι πως όχι...
σε περίπτωση που "ναι" ξαναδιάβασε σε παρακαλώ πολύ τι γράφω...
Οι μάρκες είναι ένα θέμα, η έρευνα αγοράς, οι προσφορές, οι έμποροι, είναι ένα ακόμα...για αυτό τον λόγο γράφω ότι το μεγάλο κόστος είναι ο κόπος και ο χρόνος για την αναζήτηση του καταληλότερου...
ο φίλος μας μοιάζει να το ψάχνει...μάλλον είναι στην αρχή ακόμα...υπομονή... Η εμπειρία λέει ότι ακόμα και αν έχεις μελετήσει το θέμα σε βάθος, μόνο όταν μπεις στον χωρό θα μάθεις να χορεύεις...
όπως για τα πάντα ένας τόνος θεωρίας αξείζει όσο ένα γραμμαριο πρακτικής...
δεν επρεπε να υπαρχει καν εκει το αλλα , :D
"δεν διαφωνεί κανείς με αυτό.
δεν μπορούμε να λεμε αυθαίρετα οτι βαλε οσο κοστολογείς το κεφάλι σου..."
LOUKILOUK
14/06/2019, 11:12
δεν επρεπε να υπαρχει καν εκει το αλλα , :D
"δεν διαφωνεί κανείς με αυτό.
δεν μπορούμε να λεμε αυθαίρετα οτι βαλε οσο κοστολογείς το κεφάλι σου..."
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κράνος που να το κοστολογώ όσο το κεφάλι μου...:D
Αν τα αγγλικά σας σας βοηθούν τσεκάρεται στον "σωλήνα¨ άπειρα σχετικά βίντεο. Θα διαπιστώσεται ότι δεν υπάρχουν μόνο 2 μάρκες...
Τωρα βέβαια το γράφει αυτός κάποιος που έχει ένα αραι και ένα σοει στην ντουλάπα του... έλαχε...:D
GogosLux
14/06/2019, 12:27
Στη high-end μάρκα δεν θα πληρώσεις μόνο εξτρα ασφάλεια.εκεί υπάρχει σχετική ισορροπία.
Θα πληρώσεις καλύτερη εφαρμογή, υφάσματα, αντοχή αυτών,αεροδυναμική & εξαερισμό ίσως,κλπ.
Πολυ σωστό !
Εχοντας Arai τα τελευταια περιπου 20 χρονια μπορώ να πω ότι καθε φορά τελειώνουν την ζωή τους στα 6 περιπου χρόνια ΧΩΡΙΣ ιχνος κούρασης σε εσωτερικό - λουράκια - εξωτερικό - χρωμα - τσιμούχες - κλπ κλπ !
Μιλαμε για καθημερινή χρήση και πιστα και βόλτες αλλα παντα να το σεβόμαστε - οχι παρατημένο επανω στον καθρέπτη, οχι δεμενο πανω στο μηχανάκι - κλπ κλπ
Ο μονος λόγος που τα αλλαζω ειναι λόγο του χρόνου ζωης και οχι γιατι καποιο προβλημα εχει.
Βεβαια, το προτελευταίο τελείωσε νωρίς την ζωή του λόγο οτι κλήθηκε να επιτελέσει τον ρόλο του ;)
Αρα εκτος απο ασφάλεια, ανεση, πρακτικότητα κλπ παίζει να ειναι και πιο φθηνο ΑΝ ενα κράνος των €200-€300 γίνεται χάρχαλο στα 3-4 χρόνια.
Επισης ΠΟΛΥ σημαντικό ειναι ποσα εξωτερικά μεγέθη κέλυφων εχει η εταιρια για καλύψει το καθε εσωτερικο μεγεθος.
Καποιες με 2 εξωτερικά μεγέθη καλύπτουν απο το XS μέχρι το XL οπότε το μεγεθος Μ φοράει εσωτερικό Μ και εξωτερικό ΧL που σημαινει μεγαλυτερο απο οτι χρειάζεται και βαρύτερο.
Σε καποια πραγματα η φθηνια τρώει τον παρα και στα κράνη νομίζω οτι ταιριάζει :p
Coyote.V
28/06/2019, 21:49
Σήμερα αγόρασα το HJC CS-15 στο κατοστάρικο για να σώσω το shoei σε μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη και ειδικά τις μέρες που βράζει ο τόπος γιατί ιδρώνω και γίνεται χάλια....
Παιδιά από αυτά που βλέπω μέχρι στιγμής είναι ποιοτικά εφάμιλλο με το shoei... δεν το βλέπω να υστερεί κάπου εκτός του θορύβου που είναι λίγο πιο έντονος, για την ζελατίνα δεν ξέρω ακόμα πόσο ευαίσθητη είναι στις γρατσουνιές.
Kas_Tracer
28/06/2019, 23:59
Ο κόσμος εξελίσσεται και αλλάζει.
Οι κάποτε νεόφερτες εταιρίες μαθαίνοντας από τα λάθη τους γίνονται όλο και καλύτερες.
Τι νόημα έχει να συζητάμε για το αν οι γνωστές πανάκριβες εταιρίες ήταν κορυφαίες πριν 30 χρόνια.
Τι νόημα έχει πχ να κατηγορήσω μαι εταιρία ελαστικών επειδή πριν 15 χρόνια τα touring ελαστικά της απλά δεν ήταν ελαστικά (την στιγμή που τώρα
φοράω της ίδιας εταιρίας που είναι στην κορυφή και σε καλές τιμές????)
Πρόσφατα είδα σε διαφήμιση κράνος της ΜΤ carbon (στα 300€) που μάλιστα πέρασε επίσημα της νέες προδιαγραφές της FIM για τους αγώνες (φυσικά εμείς
εδώ θα υποστηρίξουμε ότι τα ΜΤ είναι για ντελιβεράδες και για μέγιστη ταχύτητα 15Km/h.
Lioulios
29/06/2019, 01:46
Σήμερα αγόρασα το HJC CS-15 στο κατοστάρικο για να σώσω το shoei σε μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη και ειδικά τις μέρες που βράζει ο τόπος γιατί ιδρώνω και γίνεται χάλια....
Παιδιά από αυτά που βλέπω μέχρι στιγμής είναι ποιοτικά εφάμιλλο με το shoei... δεν το βλέπω να υστερεί κάπου εκτός του θορύβου που είναι λίγο πιο έντονος, για την ζελατίνα δεν ξέρω ακόμα πόσο ευαίσθητη είναι στις γρατσουνιές.
Tο πηρα και εγω πριν 5 μερες και επαθα πλακα .
Οκ δεν ειναι shoei ,αλλα οπως λες και εσυ και επειδη ειχα το 1100 και agv κτλ , ειναι κρανος του 100αρικου ...
Που θα μπορουσε να κανει 200.
Οσο για αυτα που λες για ζελατινα, θα δειξει ο χρονος αν και φαινεται καλη καταεκευη.
paramedic
01/07/2019, 08:13
Στην κατοχή μου έχουν περάσει 2 AGV, 1 Shark, 1 KBC, 1 Scorpion(Αμερικάνικο), 1 Nexx, 2 Shoei , 1 Arai. Κανένα απο τα φτηνά(με εξαίρεση το scorpion) δεν είχε την εφαρμογή των Shoei και Αrai. Λέγοντας φτηνά εννοω κράνη των 200€. Απο αντοχή υλικών η Arai υπερέχει όλων. Απο πλευράς ασφάλειας για πόλη όλα θα κάνουν την δουλειά τους. Πιο έξω μόνο Shoei, Arai εμπιστεύομαι λόγω υλικών προσωπικά. Λογικά και τα κράνη των σοβαρων εταιριών με εφάμμιλα υλικά κατασκευής κελύφους θα προσφέρουν ίδιο επίπεδο ασφάλειας.
Να σημείωσω και την παρακάτω λεπτομέρεια. O Rossi όλοι ξέρουμε οτι χρησιμοποιεί AGV στους αγώνες. Στην καθημερινή του ζωή όμως χρησιμοποιεί Arai.
Να σημείωσω και την παρακάτω λεπτομέρεια. O Rossi όλοι ξέρουμε οτι χρησιμοποιεί AGV στους αγώνες. Στην καθημερινή του ζωή όμως χρησιμοποιεί Arai.
Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα!
Απλά τα παίρνει και απο τις δύο εταιρίες :)
Ένα ερωτηματολόγιο σε όλους τους ΕΚΑΒήτες της Ελλάδας θα έβγαζε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
basilis_k6
01/07/2019, 15:02
Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα!
Απλά τα παίρνει και απο τις δύο εταιρίες :)
Ένα ερωτηματολόγιο σε όλους τους ΕΚΑΒήτες της Ελλάδας θα έβγαζε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
οχι γιατι οι γνωστες εταιρίες στην ελλάδα ειναι η αραι και η σοει και βγαζουν μονο ακριβα κράνη. δεν εχουν φθηνα μοντελα καθόλου.
οχι γιατι οι γνωστες εταιρίες στην ελλάδα ειναι η αραι και η σοει και βγαζουν μονο ακριβα κράνη. δεν εχουν φθηνα μοντελα καθόλου.
και αν μάθουμε ότι ένα caberg των €100 έχει σώσει κεφάλια?
(που υπάρχει ήδη μία φωτογραφία απο νοσοκομείο Κρήτης)
οποιοδήποτε συμπέρασμα είναι χρήσιμο
οκ δε ξέρουμε πώς έγινε το ατύχημα, αλλά αν 100/100 shoei είχαν σπασμένο κεφάλι τότε κάτι δεν πάει καλά
basilis_k6
01/07/2019, 15:22
και αν μάθουμε ότι ένα caberg των €100 έχει σώσει κεφάλια?
(που υπάρχει ήδη μία φωτογραφία απο νοσοκομείο Κρήτης)
οποιοδήποτε συμπέρασμα είναι χρήσιμο
οκ δε ξέρουμε πώς έγινε το ατύχημα, αλλά αν 100/100 shoei είχαν σπασμένο κεφάλι τότε κάτι δεν πάει καλά
γιατι αμφισβήτει κάποιος οτι ενα κράνος 100 ευρω και μαλιστα καμπεργκ θα εσωνε το κεφάλι του?
SeniorCanardo
01/07/2019, 15:53
Παίδες όλα καλά όσα λέγονται, αλλά υπάρχει ένας παράγοντας που συστηματικά αγνοούμε και εκεί νομίζω ότι είναι που χωράει πολύ "νερό".
Πέρα από το R&D, την ποιότητα των υλικών, τον ποιοτικό έλεγχο, τις πιστοποιήσεις, την εφαρμογή κ.λ.π. υπάρχει το κόστος διαφήμισης και σπονσοραρίσματος που δεν είναι αμελητέο.
Όσοι έχουν περάσει έστω και "ξυστά" από τον χώρο της "διαφήμισης" ξέρουν πως ο σχεδιασμός του εταιρικού προφίλ που πλασάρει ή κάθε εταιρία, η "μούρη", οι καμπάνιες της κ.λ.π. μπορούν να στοιχίσουν πολύ ακριβά.
Ε, αυτό το κόστος, που δεν βρίσκεται πάντα σε ευθεία αναλογία με την ποιότητα, το επιβαρύνεται ο τελικός καταναλωτής.
Άρα η κουβέντα είναι "πληρώνω ουσία ή πληρώνω διαφήμιση ;;".
Η απάντηση σε αυτό όπως και σε πολλά παρόμοια θέματα αναλογίας ποιότητας-τιμής θα μπορούσε να δοθεί μόνο μέσω ενός, όσο το δυνατό πιο ακριβή επιστημονικού τρόπου.
Μόνο τότε θα ξέραμε αν αυτό που πληρώνουμε είναι ή καλύτερη ποιότητα, ή η μούρη του τάδε αναβάτη motoGP ή τα πανάκριβα οπίσθια της τάδε μοντέλας.
Στην κατοχή μου έχουν περάσει 2 AGV, 1 Shark, 1 KBC, 1 Scorpion(Αμερικάνικο), 1 Nexx, 2 Shoei , 1 Arai. Κανένα απο τα φτηνά(με εξαίρεση το scorpion) δεν είχε την εφαρμογή των Shoei και Αrai. Λέγοντας φτηνά εννοω κράνη των 200€. Απο αντοχή υλικών η Arai υπερέχει όλων. Απο πλευράς ασφάλειας για πόλη όλα θα κάνουν την δουλειά τους. Πιο έξω μόνο Shoei, Arai εμπιστεύομαι λόγω υλικών προσωπικά. Λογικά και τα κράνη των σοβαρων εταιριών με εφάμμιλα υλικά κατασκευής κελύφους θα προσφέρουν ίδιο επίπεδο ασφάλειας.
Να σημείωσω και την παρακάτω λεπτομέρεια. O Rossi όλοι ξέρουμε οτι χρησιμοποιεί AGV στους αγώνες. Στην καθημερινή του ζωή όμως χρησιμοποιεί Arai.
τι σημαίνει εφαρμογή? εμένα δεν μου μπαίνουν τα arai με τίποτα, κανένα και το shoei gt air ειναι ακριβώς στο κεφάλι μου
δεν μας εξήγησες ομως ποια μοντέλα είχες? ειχες agv των 250€ και agv των 900€ και ηταν τα ιδια? ποια ειναι τα φτηνα? γιατι η εμπειρία δειχνει οτι το κορυφαίο μοντέλο μιας εταιρίας που παράγει ποιο οικονομικά κρανη ειναι κλάσεις ανώτερο με το οικονομικό μοντελο της αλλης.
παράδειγμα. LS2 arrow που τρέχουν με αυτο motogp ή ακομα καλύτερα ΜΤ KRE 2 που περασε και FIM κανει 299€ τι σχεση εχει με την θερμοπλαστικη αηδία της AGV K1 που εκανε 250€ οταν βγήκε?
το μοντελο παιδια το μοντελο, δεν ειναι ιδιο το φιατ 500 με την τεσταροσα.
paramedic
01/07/2019, 17:27
Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα!
Απλά τα παίρνει και απο τις δύο εταιρίες :)
Ένα ερωτηματολόγιο σε όλους τους ΕΚΑΒήτες της Ελλάδας θα έβγαζε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Οχι γιατί το έχει καλύψει με σήματα AGV.
paramedic
01/07/2019, 17:37
τι σημαίνει εφαρμογή? εμένα δεν μου μπαίνουν τα arai με τίποτα, κανένα και το shoei gt air ειναι ακριβώς στο κεφάλι μου
δεν μας εξήγησες ομως ποια μοντέλα είχες? ειχες agv των 250€ και agv των 900€ και ηταν τα ιδια? ποια ειναι τα φτηνα? γιατι η εμπειρία δειχνει οτι το κορυφαίο μοντέλο μιας εταιρίας που παράγει ποιο οικονομικά κρανη ειναι κλάσεις ανώτερο με το οικονομικό μοντελο της αλλης.
παράδειγμα. LS2 arrow που τρέχουν με αυτο motogp ή ακομα καλύτερα ΜΤ KRE 2 που περασε και FIM κανει 299€ τι σχεση εχει με την θερμοπλαστικη αηδία της AGV K1 που εκανε 250€ οταν βγήκε?
το μοντελο παιδια το μοντελο, δεν ειναι ιδιο το φιατ 500 με την τεσταροσα.
Θυμαμαι κάποια μόνο. AGV AX8, Scorpion EXO 1000, NEXX ΧR1, SHOEI X11 και GT AIR, ARAI Tour X3. Νομίζω το ίδιο είπα. Οτι τα εφάμιλλα κράνη των άλλων εταιριών θα κανουν εξίσου καλά την δουλειά τους. Αν όμως είχες 700€ για κράνος θα έπαιρνες Αrai ή LS2?
basilis_k6
01/07/2019, 18:14
Θυμαμαι κάποια μόνο. AGV AX8, Scorpion EXO 1000, NEXX ΧR1, SHOEI X11 και GT AIR, ARAI Tour X3. Νομίζω το ίδιο είπα. Οτι τα εφάμιλλα κράνη των άλλων εταιριών θα κανουν εξίσου καλά την δουλειά τους. Αν όμως είχες 700€ για κράνος θα έπαιρνες Αrai ή LS2?
δεν έχει καν τοσο ακριβο κράνος η ls2 btw
σε αυτα τα λεφτα αγοράζεις κάποια χαρακτηριστικά όπως βαφη και εσωτερικο. το υπόλοιπο ειναι το τοπ κράνος της εκάστοτε φίρμας. δεν μπορείς να ξέρεις πιο ειναι καλύτερο. οι διαφορές άλλωστε ειναι πολύ πολύ μικρές.
Θυμαμαι κάποια μόνο. AGV AX8, Scorpion EXO 1000, NEXX ΧR1, SHOEI X11 και GT AIR, ARAI Tour X3. Νομίζω το ίδιο είπα. Οτι τα εφάμιλλα κράνη των άλλων εταιριών θα κανουν εξίσου καλά την δουλειά τους. Αν όμως είχες 700€ για κράνος θα έπαιρνες Αrai ή LS2?
αν ειχα 700€ θα επερνα το MT KRE 2 και θα ειχα και 400€ για βολτες, ΑΝ μου καθετε καλα στο κεφαλι. (δεν το εχω δοκιμασει)
αν ειχα 700€ θα επερνα το MT KRE 2 και θα ειχα και 400€ για βολτες, ΑΝ μου καθετε καλα στο κεφαλι. (δεν το εχω δοκιμασει)Και θα σου έκαναν την κλασική πλέον ατάκα "πόσο κοστολογείς το κεφάλι σου?". Κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει κοινό, πελάτες για την ακρίβεια. Η Arai παράγει τα ασφαλέστερα κράνη, η Shoei τα πιο αεροδυναμικά, η schuberth τα πιο αθόρυβα, η ΜΤ τα πιο value for money, η ls2 η πιο ανερχόμενη και πάει λέγοντας. Όλα τα παραπάνω είναι αυτοπροσδιορισμοί των εταιρείων. Μην φανατιζόμαστε με μάρκες.
paramedic
03/07/2019, 12:20
Μετά απο όλη αυτή την κουβέντα να σας πω και ποιο είναι το καλύτερο κράνος. Αυτό που βάζουμε στο κεφάλι μας!!! Να τα φοράμε τα άτιμα και ας είναι και των 100€. Θα μας σώσουν μέσα στην πόλη άνετα. Έχω χάσει 18 ετών ασθενή με Arai nakano γιατί το φορούσε στον αγκώνα...
Πολύ το μελετάτε και είναι κακό....όποιο κράνος περνάει τις τελευταίες προδιαγραφές της Ε.Ε. είναι ασφαλές (αρκεί να φοριέται.....) από εκεί και πέρα, όποιο κάθεται καλά στο κεφάλι σου, κάθονται καλά τα γυαλιά σου (αν φοράς) , αν δεν σε ενοχλεί ο τυχόν παραγόμενος θόρυβος (επ αυτού, εμένα δεν με ενοχλεί κανένα της αγοράς :D ) σου δίνει καλό οπτικό πεδίο και δεν συμμαζεύεται, αυτό είναι το κατάλληλο για σένα/εμένα/αυτόν.....
όποιο κάθεται καλά στο κεφάλι σου,
To κακό είναι πως αυτό συνήθως συμβαίνει μετά την απομάκρυνση από το ταμείο.
Εμένα πχ μου έχει συμβεί μετά από λίγο διάστημα από την αγορά, να έχω αφόρητους πόνους λίγο πιο πάνω από το μέτωπο, μετά από μια ώρα οδήγησης.
Lioulios
03/07/2019, 14:18
Οταν παντως οδηγας και εχεις την απαιτηση να μην ακους και θορυβους ,καλυτερα να πας με αμαξι.
DoctoR_k6
03/07/2019, 15:59
Σχετικο με το θεμα (https://www.revzilla.com/common-tread/shoei-vs-arai-helmets)...
sapila racing
03/07/2019, 16:27
Σχετικο με το θεμα (https://www.revzilla.com/common-tread/shoei-vs-arai-helmets)...
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο! :beer:
basilis_k6
03/07/2019, 16:46
To κακό είναι πως αυτό συνήθως συμβαίνει μετά την απομάκρυνση από το ταμείο.
Εμένα πχ μου έχει συμβεί μετά από λίγο διάστημα από την αγορά, να έχω αφόρητους πόνους λίγο πιο πάνω από το μέτωπο, μετά από μια ώρα οδήγησης.
κανονικα τα κράνη τα δοκιμάζεις τουλάχιστον για 10 λεπτα στο κεφαλι σου. λιγοι το κανουν αλλα ετσι πρεπει. αρκετοι δινουν βαση στα σπεκς και στην τιμη ομως η καλή εφαρμογη κράνους ειναι το Α και το Ω. ενα πανάκριβο κράνος που ειναι άνετο κάνει πολύ πολύ λιγοτερη δουλεια στην κρούση απο ενα πολύ φθηνο που ειναι εφαρμοστο. Δεν ειναι τυχαιο οτι οι αναβατες των gp πνιγονται μεσα στο κράνος και βλεπετε τα μαγουλα τους τσιτα στις εικονες απο τα παντοκ. αν πριν σκασει κατω το κεφάλι σου δημιουργηθει κενο έστω μισο εκατοστο η τεχνολογια του κέλυφους και του eps πήγε περίπατο. ολες οι μετρησεις peak g ειναι με εφαρμογη κεφαλιου/eps. βεβαια υπαρχει το εξης προβλημα εδω. τα κράνη αγωνων δεν αντεχονται μετα απο κάποια ωρα. θα πονέσει η γνάθος. γιαυτο και μια ρεπλικα τους δεν μπορει να πουληθει διοτι εσυ θα πας να το φορεσεις και σε ταξιδι ας πουμε. συνηθως βεβαια τα ατυχηματα στο δρομο δεν στρεσάρουν ενα κράνος στα ορια του. γιαυτο και δεν ακουμε συχνα για θανάτους απο κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις παρολο που οι περισσοτεροι φοράμε λάθος μεγεθος.
rainmike
15/07/2019, 13:30
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το κράνος και θα ήθελα γνώμες.
https://www.google.com/search?q=hjc+rpha+70+skroutz&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_oN7o6LbjAhXGTMAKHfoyA_UQ_AUIECgB&biw=1905&bih=949#imgrc=FW2mXNqIsWTZ3M:
lleonidas
29/07/2019, 19:08
Η 2 Ride Holding Group, η μητρική εταιρεία στην οποία ανήκει η Shark, εξαγόρασε την αντίστοιχα μητρική εταιρεία στην οποία ανήκει η Nolan. Στην γαλλική 2 Ride Holding Group, εκτός από την Shark, ανήκουν επίσης οι Bering, Segura, Bagster και Cairn. Στο Nolan Group από την άλλη, πέρα από την φίρμα της Nolan, ανήκουν η Grex και η X-lite, δύο από τις πιο δημοφιλείς μάρκες στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η Nolan ιδρύθηκε το 1972 στο Bergamo της Ιταλίας, με τις γραμμές παραγωγής να παραμένουν εκεί ακόμη και σήμερα. Η Shark μετράει λιγότερα χρόνια στην αγορά, με 30 χρόνια ιστορίας, με τον σχεδιασμό των κρανών να γίνεται στην Γαλλία, αλλά η παραγωγή στην Ταϊλάνδη. Όλες οι εταιρείες που ανήκουν στο Nolan Group ασχολούνται αποκλειστικά με την κατασκευή κρανών, εκτός από την N-Com που παράγει συστήματα ενδοεπικοινωνίας. Από την άλλη, η οικογένεια της Shark περιλαμβάνει εταιρείες κατασκευής μοτοσυκλετιστικής ένδυσης, μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού και αξεσουάρ. Με την προσθήκη της Nolan είναι αυτονόητο ότι θα μεγαλώσει η δυναμική και η γκάμα που θα μπορεί να προσφέρει ο όμιλος.
Η μεγάλη προοπτική από αυτή την συμφωνία είναι και η αμερικάνικη αγορά, καθώς όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της 2 Ride Holding, Patrick Francois, οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει την συνεργασία τους προκειμένου να προσφέρουν πιο προσιτά προϊόντα για την παγκόσμια αγορά. Στο δελτίο τύπου που συνοδεύει την ανακοίνωση, γίνεται λόγος για το πλάνο παγκόσμιας εξάπλωσης του ενιαίου πλέον ομίλου, καθώς με πωλήσεις της τάξης των 150 εκατομμυρίων ευρώ και πάνω από 1.000 εργαζόμενους, το Nolan Group διανέμει τα προϊόντα του σε πάνω από 80 χώρες με ηγετική θέση σε πολλές αγορές του κόσμου.
Παρόλα αυτά, δεν γίνεται καθόλου λόγος για το εάν η 2Ride Holding Group θα διατηρήσει την παραγωγή της Nolan στο Bergamo ή θα τη μεταφέρει στην Ταϊλάνδη μαζί με τα δικά της προϊόντα.
Πηγή (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/h-shark-exagorase-tin-nolan)
DoctoR_k6
28/09/2019, 08:14
Επίσκεψη στην Arai (https://ultimatemotorcycling.com/2019/09/27/made-in-japan-up-close-from-inside-the-arai-helmet-factory/)...
Βλέποντας στα γρήγορα τις φωτογραφίες μου κάνει για κινέζικο εργοστάσιο!
Πριν από 20 χρόνια σώθηκα από στενή επαφή με δέντρο με κράνος των 30 ευρώ. Τα υπόλοιπα είναι ότι αντέχει η τσέπη σου
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.