View Full Version : Αγορα CB 400
MajesticP
15/06/2019, 15:27
Γεια σε ολους
Αποφασισα να κανω νημα μιας και εχω βαλει στο ματι να αγορασω ενα cb 400 (ημουν αναμεσα σε αυτο και το er-5). Επειδη ειναι παλιο το μηχανακι και δεν βρισκω προσφατα ποστς στο φορουμ περι αυτου ηθελα να ρωτησω κατα ποσο αξιζει? Ποια θα ηταν μια καλη τιμη για ενα προσεγμενο μοντελο και πως μπορω να ξερω ποια εκδοση παιρνω? για παραδειγμα εχω βρει μια αγγελια online οπου αναγραφεται στην μηχανη το F II S, με το S να ειναι κυκλομενο αλλα δεν μπορω να βρω αλλες πληροφοριες online. Περα του οτι το εχω ερωτευτει εμφανισιακα νομιζω πως ειναι και καταλληλο για την χρηση που το θελω (Σπιτι - Δουλεια και περιστασιακα κανενα ταξιδακι κοντινο). Οποιαδηποτε συμβουλη ευπροσδεκτη.
Λογικη τιμη, ειναι ενα χιλιαρικακι MAX... και εν μερει ειναι κατι το υποκειμενικο, γιατι μερικοι ρετρολαγνοι, τα βλεπουν σαν αυγα φαμπερζε...
panavour
15/06/2019, 16:32
Φιλε μου λιγες συμβουλες απο μενα που εχω er-5.
1)παρε οτι σου αρεσει
2)κοιτα διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων στα διαφορα sites ανταλλακτικων,οπως cnsl,oem motoparts,honda genuine parts,και οτι αλλο βρεις.
Η Αποψη μου ειναι επειδη το εχω ψαξει ειναι οτι με το χοντα θα ταλαιπωρηθεις διοτι η διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων του ειναι σχεδον μηδενικη ,ενω του ερ-5 ειναι στο 95%
Αυτο γιατι το 400αρι ειχε εισαχθει σαν μεταχειρισμενο την δεκαετια του 90 απο ιαπωνια,και οτι βρεις θα ειναι κατα κανονα ταλαιπωρημενο εως αρκουδιασμενο.
Η διαφορα τους εινα 2 κυλινδροι ,10 αλογα και 20 χιλιομετρα τελικη,1 δισκοφρενο ακομα μπροστα,και δισκοφρενο πισω αντι ταμπουρο.Η εμφανιση ειναι υποκειμενικη,εμενα π.χ. μ αρεσει πιο πολυ το ερ-5.
Ελπιζω να βοηθησα,οτι αλλο θελεις για το ερ-5 ρωτα με ευχαριστως.
Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες αλλά έχει ο κολλητός μου ένα του 93 μοντέλο πολλά χρόνια.
Καψούρης μαζί του και δεν ξέρω γιατί,σοβαρό πρόβλημα πάντως δεν του έβγαλε όλο αυτό το καιρό ,κάνει και Αθήνα-Πάτρα που και που.
Κάτω από το θέμα σου στα ''Παρόμοια Θέματα'' έχει και πιο παλιές συζητήσεις για το συγκεκριμένο.
MajesticP
15/06/2019, 17:07
Δεν φενεται να υπαρχει αγγελια στο car κοντα στην τιμη που αναφερεις @pew που να μην ειναι πιθανoν κακοσυντηρημενο η υποπτο (ελειψη φωτογραφιων η πληροφοριων γενικοτερα). Οσο αναφορα το er-5 ενω ηταν η αρχικη επιλογη μου κολλαω στο οτι εχει ταμπουρο(δεν εχει τυχει να οδηγησω με) αλλα και στην ελλειψη αγγελιων συγγριτικα με το cb. Παρακατω σας στελνω link με αυτες που μου τραβηξαν την προσοχη για να μου δωσετε μια γνωμη αν θελετε.
https://www.car.gr/22931723-honda-cb-400sf-fi-s#modal
https://www.car.gr/22860247-honda-cb-400sf
https://www.car.gr/9399087-kawasaki-er-5
panavour
15/06/2019, 17:49
ποσα χρηματα θελεις να δωσεις??
MajesticP
15/06/2019, 17:51
ποσα χρηματα θελεις να δωσεις??
δεν θελω να ξεπερασω τα 1700.
panavour
15/06/2019, 18:39
Σ αυτα τα λεφτα εχεις πιθανοτητα να βρεις καλυτερο ερ-5 απο χοντα 400 γιατι και πιο νεο μηχανακι ειναι,αλλα και ο χαρακτηρας των ιδιοκτητων του, αλλα και της ιδιας της μοτο, ειναι πιο συντηρητικος και χαλαρος.Το ταμπουρο να μην σε προβληματιζει τοσο γιατι στο συγκεκριμενο μηχανακι ειναι αρκετα καλο.Ειχα CB 500 χοντα που ειχε δισκοφρενο πισω,χειροτερο απ το ταμπουρο του ερ-5.Επισης λαβε υπ οψιν οτι το 400 καιει 30-50% παραπανω απ το ερ-5.
Alexinhogr
15/06/2019, 18:50
Er5 ανταλλακτικά θα βρεις παντού κ φτηνά, μοτερικα είναι Kle500. Το κάβα πιο φτηνή συντήρηση κ καίει λιγότερο με μοτέρ που δεν παθαίνει τπτ. Από φρένα δεν πιστεύω να είναι καλό σε σχέση με το cb
sapila racing
15/06/2019, 19:03
Με τόσα παίρνεις και CB500 που είναι καλύτερη μοτο και απ τα δύο.
Ξέχνα το CB400 εκτός αν βρείς σπάνια περίπτωση που να είναι σε πραγματικά καλή κατάσταση.
Το ER5 καλό αλλά υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής του CB400.
Με τόσα ίσως παίρνεις και cbf 500.
panavour
15/06/2019, 19:43
Με τόσα παίρνεις και CB500 που είναι καλύτερη μοτο και απ τα δύο.
Ξέχνα το CB400 εκτός αν βρείς σπάνια περίπτωση που να είναι σε πραγματικά καλή κατάσταση.
Το ER5 καλό αλλά υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής του CB400.
δεν ξερω για το cb 400 διοτι εισηγετω απο ιαπωνια αλλα απο το cb 500 που φτιαχνοταν Ιταλια και επειδη το ειχα ,το ερ-5 που φτιαχνεται ιαπωνια εχει καλυτερη ποιοτητα.
mia_zoi_kawa
16/06/2019, 06:42
δεν ξερω για το cb 400 διοτι εισηγετω απο ιαπωνια αλλα απο το cb 500 που φτιαχνοταν Ιταλια και επειδη το ειχα ,το ερ-5 που φτιαχνεται ιαπωνια εχει καλυτερη ποιοτητα.
Ειχα τo er 5 και ο αδερφός μου ειχε το cb 400. Καμια σχεση σε ποιότητα κατασκευής και περιφερειακα εξαρτηματα το ενα με το αλλο (αμωτερο το cb). Γενικότερα Panavour το er ειχε βγει οταν ειχε σκασει η φουσκα των dot.com το 1999 και η kawa περιμενε μια μεγαλη παγκοσμια υφεση.
Αν το cb ειναι οντως σε καλη κατάσταση δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα για αρκετά χλμ.
Το θέμα είναι ότι είναι παλίο τα περισσότερα έχουν περάσει απο πολλά χέρια που τα άλλαζαν για να μην ξοδευτούν και απλά τα συμμάζευαν.Α
Το μεγαλύτερο πρόβλημα τους είναι τα καρμπυρατέρ που λόγω χρήσης αν έχουν πρόβλημα θα σε ταλαιπωρήσουν αρκετά.
Δές αν δουλεύει σωστά χωρίς κομπιάσματα σε όλο το φάσμα στροφών και φορτίου. Αν κομπιάζει ή εμφανίζει θέματα και σου λένε ενα καθαρισμό καρμπυρατέρ χρειάζεται μείνε μακριά.
Γενικά αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και δέν προλαβαίνεις να ψάχνεις ανταλλακτικά απο ίντερνετ και εγώ θα σου πρότεινα να πάς σε κάτι πιο καινούργιο.
georgetb
17/06/2019, 19:44
Αν το cb ειναι οντως σε καλη κατάσταση δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα για αρκετά χλμ.
Το θέμα είναι ότι είναι παλίο τα περισσότερα έχουν περάσει απο πολλά χέρια που τα άλλαζαν για να μην ξοδευτούν και απλά τα συμμάζευαν.Α
Το μεγαλύτερο πρόβλημα τους είναι τα καρμπυρατέρ που λόγω χρήσης αν έχουν πρόβλημα θα σε ταλαιπωρήσουν αρκετά.
Δές αν δουλεύει σωστά χωρίς κομπιάσματα σε όλο το φάσμα στροφών και φορτίου. Αν κομπιάζει ή εμφανίζει θέματα και σου λένε ενα καθαρισμό καρμπυρατέρ χρειάζεται μείνε μακριά.
Γενικά αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και δέν προλαβαίνεις να ψάχνεις ανταλλακτικά απο ίντερνετ και εγώ θα σου πρότεινα να πάς σε κάτι πιο καινούργιο.
Έχω και εγώ CB 400. Η σωστότερη άποψη. Αν μπορείς να το συντηρείς μόνος σου και σου αρέσει να λερώνεις τα χέρια σου, προχωρά το. Αλλιώς μακριά...
Ενώ είναι υπεραξιοπιστο, είναι πολύ παλιό πλέον και δεν αξίζει να το συντηρείς. Η γνώμη μου είναι να προσπαθήσεις να ανεβάσεις λίγο το budget και να πας σε κάτι πιο σύγχρονο και εννοώ πιο σύγχρονο και από το Kawasaki.
Από κατανάλωση, επειδή κάτι ειπώθηκε, εμένα -με σκισιμο- παίζει στα 5.5 l/100km
DRAKONET
17/06/2019, 21:46
Λογικη τιμη, ειναι ενα χιλιαρικακι MAX... και εν μερει ειναι κατι το υποκειμενικο, γιατι μερικοι ρετρολαγνοι, τα βλεπουν σαν αυγα φαμπερζε...
==========================================
ποσο δικιο εχεις !!!!!!!
:a10:
MajesticP
18/06/2019, 16:16
Έχω και εγώ CB 400. Η σωστότερη άποψη. Αν μπορείς να το συντηρείς μόνος σου και σου αρέσει να λερώνεις τα χέρια σου, προχωρά το. Αλλιώς μακριά...
Ενώ είναι υπεραξιοπιστο, είναι πολύ παλιό πλέον και δεν αξίζει να το συντηρείς. Η γνώμη μου είναι να προσπαθήσεις να ανεβάσεις λίγο το budget και να πας σε κάτι πιο σύγχρονο και εννοώ πιο σύγχρονο και από το Kawasaki.
Από κατανάλωση, επειδή κάτι ειπώθηκε, εμένα -με σκισιμο- παίζει στα 5.5 l/100km
Ok, μιας και δεν εχω την γνωση να ασχοληθω μονος μου, και οντας σε νησι με απαραδεκτα συνεργεια μηχανων ας υποθεσουμε οτι ανεβαινω μεχρι και τα 2000 που ειναι ηδη πιο πανω αποσω ηθελα να δωσω αρχικα, τι μπορω να παρω που να μην ξεφευγει απο καταναλωση, να ειναι εμφανισιακα κοντα στο cb και να μην εχω θεματα με ανταλλακτικα κτλπ?
Alexinhogr
18/06/2019, 16:19
Er5-er6? Πάρε ονοφ για νησί να γουστάρεις κιόλας! Άσε τα γυμνά! Αχαχα
Εμφανισιακα κοντα στο CB400 στα λεφτα που διαθετεις.... δεν!
Αν εισαι σε νησι, παρε ενα XR250 που δεν καιει τιποτα το ιδιαιτερο, ειναι αεροψυκτο, απλοικο μηχανακι και το μονο που θα χρειαστει να ελεγξεις ειναι να πηγαινει ισια και σε ενα μαστορα που κατεχει τα στοιχειωδη, να μη βαραει το μοτερ.
panavour
18/06/2019, 18:38
αμα μας πεις και σε ποιο νησι εισαι θα σε βοηθησουμε περισσοτερο
telegonos
18/06/2019, 18:56
δεν θελω να ξεπερασω τα 1700.
Στα λεφτά αυτά, άιντε και 1-2 κατοστάρικα ακόμα, βρήσκεις στο car.gr CB600F Hornet δεκαετίας '00. Γιατί να δώσεις μέχρι 1700 για 400 όταν μπορείς να πάρεις το 600 που είναι καλύτερη μηχανή;
Στο αρχικό σου ερώτημα, αν αξίζει το 400, ΝΑΙ αξίζει αν βρεις κάποιο που να είναι αξιοπρεπές το μοτέρ του και ξέρεις να διορθώνεις πραγματάκια που κατά καιρούς θα προκύπτουν μόνος σου.
Π.χ. να ξέρεις πως βρήσκεις ένα ηλεκτρικό ελάττωμα και να αλλάξεις μια ανόρθωση, να αλλάξεις ένα θερμοστάτη ροής που κόλλησε, να ξεκολήσεις το διάφραγμα στο ρουμπινέτο βενζίνης κ.ο.κ. Είναι χαζοβλάβες, λόγω ηλικίας, μπορεί και να μην στις βγάλει καν, αλλά μπορεί και να σου κάτσουν, είπαμε είναι 25+ ετών μηχανές και έχουν τύχει σε ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ.
Αν από την άλλη, το μοτέρ καίει λάδια του σκοτωμού και θέλει επανακατασκευή, ή γενικότερα το μοτό έχει τα χάλια του, ή αν δεν ξέρεις ή δεν μπορείς να μάθεις να μαστορεύεις αραιά και που μόνος σου, τότε χαιρέτα μας τον πλάτανο, άστο το 400 να το πάρει κάποιος άλλος. Αυτό ισχύει για όλα τα μοτό άνω των 20 ετών, όχι μόνο για το CB.
Μοντέλα στις τιμές που κοιτάς, είναι 3, το απλό με στρόγγυλο κλασσικό φανάρι, το R που το ξεχωρίζεις από το μασκάκι με το πολυκαρβονικό φανάρι, και στο S που έχει τετραπίστονες δαγκάνες και αν δεν κάνω λάθος ρυθμίσεις απόσβεσης στο πηρούνι. Τα νεώτερα με vtec, ψεκασμούς και άλλα καλούδια, δεν είναι στις τιμές που κοιτάς, και δεν είναι και γενικώς στις αγγελίες, όσοι λίγοι τα έχουν, δεν τα δίνουν.
Κατά τα άλλα, υπό προυποθέσεις, το CB400SF είναι μια μοτοσυκλέτα που και όλα τα κάνει, και όμορφη είναι, και δεν σπάει δεν χαλάει, και δεν χάνει αξία, και τετρακύλινδρο, και σαν 400 δεν καίει ιδιαίτερα αν είναι σωστό και το πας του σκοτωμού, και ποιοτική κατασκευή γνήσια Ιαπωνική κ.ο.κ.
Κάνε ότι καταλαβαίνεις.
MajesticP
18/06/2019, 19:35
Ναξο βρισκομαι αν και δεν ειναι μονιμος τοπος κατοικιας. Γενικα δεν με φοβιζουν οι μικροβλαβες μιας και ειμαι διατεθειμενος και ικανος να ασχοληθω και να μαθω να τα φτιαχνω, το δυσκολο για μενα ειναι να βρω ενα cb που οσο το δυνατον γινεται να ειναι σε καλη κατασταση. Καταλαβαινω οτι ειναι παλια μηχανακια και οτι λογω του οτι παιρνανε απο πολλα χερια τετοιες μηχανες ειναι και δυσκολο να ξερεις τι γινεται. Επισης γνωριζει καποιος απο καλους μαστορες αθηνα? σκεφτομαι να δω μερικα μεταχειρισμενα εκει και αν υπαρχει καποιος που θα μου δωσει οσο καλυτερη εικονα γινεται για την κατασταση της μηχανης θα μου ηταν πολυ χρησιμο.
alexis72
18/06/2019, 20:53
αν σού αρέσουν γενικά τα honda ....εγώ θα σού πρότεινα αυτό ,το εχει φίλος μου κ ειναι παρα πολύ ευχαριστημένος ,
το ειχε αγοράσει σε χαμηλή τιμή 1000 ευρω περίπου εριξε αλλα 300 - 400 ευρώ (ελαστικά -λάδια -φρένα κλπ ) κ εχουν περάσει 5 χρόνια κ εχει βγεί σκυλί ,
https://www.car.gr/22626061-honda-bros
(δεν το ξέρω το συγκεκριμένο μηχανάκι - απλά μιά ιδέα να πάρεις )
επίσης κ αυτό το εχει φίλος μου σε επαρχία κ ειναι πολύ ευχαριστημένος ,το εχω οδηγήσει κ εγώ κ μού αρεσε παρα πολύ ,
αν δεν ειχα το serow θα το χτύπαγα με κλειστά μάτια
https://www.car.gr/11051390-kawasaki-kle-250-anhelo
οτι κ να πάρεις ,πρώτα ελεγχος σε δικό σου μάστορα
Alexinhogr
18/06/2019, 21:20
Ρε μπρο 1,700€ για κλε250 δεν δίνω με τπτ, έλεος.
mia_zoi_kawa
18/06/2019, 22:05
Δωσε 1000 με 1200 και παρε ενα er η λιγα παραπανω και παρε ενα kle 500. Δεν ειναι μηχανες για διασκεδαση στο δρομο αλλα εναι σκυλια και σε μαθαινουν και να μαστορευεις.
MajesticP
20/06/2019, 17:16
Τα gs 400 πως ειναι γενικα? επισης εχουν το ιδιο προβλημα με το να βρεις ανταλλακτικα κτλπ?
panavour
21/06/2019, 10:47
και χειροτερο.:cry:
antonis22260
21/06/2019, 11:27
Φαντάζομαι είναι και το θέμα της ομορφιάς και του έρωτα στη μέση. Μια ζωή, ότι και να μου λέγανε, δε μπάει, θα σπάσει θα χαλάσει, ανταλλακτικά γιοκ κλπ, άμα κλείδωνα σε μια μοτοσυκλέτα από έρωτα είχε τελειώσει το πράγμα. Είχα το cb 400 versionR, και χρόνια μετά θα ξαναγυρνούσα πάλι, αν δεν έβρισκα κάτι ακόμα πιο ομορφο για τα γούστα μου (και σπάνιο του κερατά, το ίντερνετ να'ναι καλά). Τσεκ λοιπόν σε κάποιον έμπιστο μάστορα, ότι δεν είναι χάρβαλο, οι ψιλοδουλειές πάντα θα βγαίνουν, σε όλα τα μηχανάκια, και αν σ'αρέσει πάρε αυτό που σου χτυπάει την καρδιά. Γνώμη μου. Πάρε την ευθύνη σου, δεν είναι απαραίτητο πως θα έχεις προβλήματα, κι αν ναι, προχώρα τα θετικά χωρίς άγχη, όλα πια γίνονται. Επιχειρήματα για κάτι καλύτερο-ακριβότερο-πιο σωστό υπάρχουν εκατέρωθεν, θετικά και αρνητικά. Όταν όμως θα βολτάρεις αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γουστάρεις και όχι το most politically correct άσπαστο αχάλαστο υπερσυμφέρον μοτόρο, θα καταλάβεις τη διαφόρά. Αν ήταν καροτσάκι της λαϊκής το συζητάγαμε αλλιώς.
Με εκτίμηση, να είστε καλά και καλό καλοκαίρι παιδιά.
Ναξο βρισκομαι αν και δεν ειναι μονιμος τοπος κατοικιας. Γενικα δεν με φοβιζουν οι μικροβλαβες μιας και ειμαι διατεθειμενος και ικανος να ασχοληθω και να μαθω να τα φτιαχνω, το δυσκολο για μενα ειναι να βρω ενα cb που οσο το δυνατον γινεται να ειναι σε καλη κατασταση. Καταλαβαινω οτι ειναι παλια μηχανακια και οτι λογω του οτι παιρνανε απο πολλα χερια τετοιες μηχανες ειναι και δυσκολο να ξερεις τι γινεται. Επισης γνωριζει καποιος απο καλους μαστορες αθηνα? σκεφτομαι να δω μερικα μεταχειρισμενα εκει και αν υπαρχει καποιος που θα μου δωσει οσο καλυτερη εικονα γινεται για την κατασταση της μηχανης θα μου ηταν πολυ χρησιμο.
φιλε αν εισαι ναξο, παρε ενα ΧΤ600 η οποιοδηποτε αλλο πολιτικο μονοκυλιδρο να το καταφχαριστηθεις...δεν εχει νοημα να παρεις στριτ μοτο σε ενα τετοιο νησι, και τα μονοκυλιδρα πραγματικα θα ειναι στο στοιχειο τους...
Φαντάζομαι είναι και το θέμα της ομορφιάς και του έρωτα στη μέση. Μια ζωή, ότι και να μου λέγανε, δε μπάει, θα σπάσει θα χαλάσει, ανταλλακτικά γιοκ κλπ, άμα κλείδωνα σε μια μοτοσυκλέτα από έρωτα είχε τελειώσει το πράγμα. Είχα το cb 400 versionR, και χρόνια μετά θα ξαναγυρνούσα πάλι, αν δεν έβρισκα κάτι ακόμα πιο ομορφο για τα γούστα μου (και σπάνιο του κερατά, το ίντερνετ να'ναι καλά). Τσεκ λοιπόν σε κάποιον έμπιστο μάστορα, ότι δεν είναι χάρβαλο, οι ψιλοδουλειές πάντα θα βγαίνουν, σε όλα τα μηχανάκια, και αν σ'αρέσει πάρε αυτό που σου χτυπάει την καρδιά. Γνώμη μου. Πάρε την ευθύνη σου, δεν είναι απαραίτητο πως θα έχεις προβλήματα, κι αν ναι, προχώρα τα θετικά χωρίς άγχη, όλα πια γίνονται. Επιχειρήματα για κάτι καλύτερο-ακριβότερο-πιο σωστό υπάρχουν εκατέρωθεν, θετικά και αρνητικά. Όταν όμως θα βολτάρεις αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γουστάρεις και όχι το most politically correct άσπαστο αχάλαστο υπερσυμφέρον μοτόρο, θα καταλάβεις τη διαφόρά. Αν ήταν καροτσάκι της λαϊκής το συζητάγαμε αλλιώς.
Με εκτίμηση, να είστε καλά και καλό καλοκαίρι παιδιά.
Σου βγάζω το καπέλο ρε μάγκα ...:beer:
MG-KTiNoS
21/06/2019, 14:59
Σου βγάζω το καπέλο ρε μάγκα ...:beer:
Κι ας φανεί κι η καράφλα γ... το φελέκι μου !!!
υγ
Έντο με ταξί γράφει ο άλλος 42000 καινούργιοι δίσκοι συμπλέκτη....
Οπότε ή πάει πάντες όλη μέρα ή ξέχασε έναν άσσο
142000
:lol:
Alexinhogr
21/06/2019, 16:02
Ένας γνωστός πήρε transalp 700 με 22.000 από θεσ/κη κ ο μάστορας μου του άλλαξε δίσκους γιατί πήγαινε πατίνι, δλδ δεν έχει κατεβασμενα χλμτρα;
sapila racing
21/06/2019, 16:16
Ένας γνωστός πήρε transalp 700 με 22.000 από θεσ/κη κ ο μάστορας μου του άλλαξε δίσκους γιατί πήγαινε πατίνι, δλδ δεν έχει κατεβασμενα χλμτρα;
Δίσκους στις 22.000 χλμ?
Βασικά τον κορόιδεψαν κανονικά.
Alexinhogr
21/06/2019, 16:58
Το ξέρω bro! Xaxaxa
MajesticP
21/06/2019, 18:33
Μετα τις συμβουλες σας και κυριως το σχολιο του antonis22260 αποφασισα να ψαξω εως οτου βρω ενα cb 400 σε καλη κατασταση μεχρι 1500 αλλιως να ανεβω στα 2000 και να παω σε ενα hornet, ξερω οτι ιδανικα για το νησι θα ηταν η αγορα μιας μονοκυλινδρης αλλα εμφανιακα δεν μου λενε κατι και επισης η μηχανη θα πηγαινει και μικρα ταξιδακια και σε αλλα μερη. Περαιτερω γνωμες/συμβουλες ευπροσδεκτες βεβαια και αν υπαρξει καμια καλη ευκαιρια απο κανα γνωστο στειλτε κανα προσωπικο μηνυμα :) ευχαριστω!
nassosxlvbros
21/06/2019, 19:09
Φαντάζομαι είναι και το θέμα της ομορφιάς και του έρωτα στη μέση. Μια ζωή, ότι και να μου λέγανε, δε μπάει, θα σπάσει θα χαλάσει, ανταλλακτικά γιοκ κλπ, άμα κλείδωνα σε μια μοτοσυκλέτα από έρωτα είχε τελειώσει το πράγμα. Είχα το cb 400 versionR, και χρόνια μετά θα ξαναγυρνούσα πάλι, αν δεν έβρισκα κάτι ακόμα πιο ομορφο για τα γούστα μου (και σπάνιο του κερατά, το ίντερνετ να'ναι καλά). Τσεκ λοιπόν σε κάποιον έμπιστο μάστορα, ότι δεν είναι χάρβαλο, οι ψιλοδουλειές πάντα θα βγαίνουν, σε όλα τα μηχανάκια, και αν σ'αρέσει πάρε αυτό που σου χτυπάει την καρδιά. Γνώμη μου. Πάρε την ευθύνη σου, δεν είναι απαραίτητο πως θα έχεις προβλήματα, κι αν ναι, προχώρα τα θετικά χωρίς άγχη, όλα πια γίνονται. Επιχειρήματα για κάτι καλύτερο-ακριβότερο-πιο σωστό υπάρχουν εκατέρωθεν, θετικά και αρνητικά. Όταν όμως θα βολτάρεις αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γουστάρεις και όχι το most politically correct άσπαστο αχάλαστο υπερσυμφέρον μοτόρο, θα καταλάβεις τη διαφόρά. Αν ήταν καροτσάκι της λαϊκής το συζητάγαμε αλλιώς.
Με εκτίμηση, να είστε καλά και καλό καλοκαίρι παιδιά.
Το αυτό....
Ειδικά μερικά μηχανάκια τα ερωτεύεσαι με τη πρώτη ματιά...το φουράκι είναι από μόνο του Η περίπτωση μηχανής:
α)ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ !! Ακόμα και μετά από τόσες δεκαετίες....
β) δυνατό,53 ολοζώντανα αλόγατα,χτυπάει 180άρες εύκολα,
γ) στη πόλη είναι παπί
δ) αρκετά μεγάλη αυτονομία για ταξιδάκια.
ε) σελάρα για δικάβαλα ταξίδια,και τέλος
ζ) αρκετά ήπιο για αρχάριο ή για νησί,γενικά ένα μηχανάκι που δε θα σε τρομάξει,αλλά θα δείξει και τα δόντια του άμα λάχει.Όλα τα γούστα κάνει και αυτό μόνο με 400 κυβικά... :)
Λίγα μηχανάκια είναι τόσο καλόβολα,πρακτικά και το κυριότερο μουράτα!!! All time classic ένα πράμα!!
Το Hornet από την άλλη (αυτό έχω τώρα) είναι άλλη φάση,διπλάσια άλογα από το φουράκι,και αν σε τρώει το χέρι σου... θα δεις εύκολα και 12λίτρα/100 κμ...
Για μένα άραξε,ψάξε χωρίς βιασύνες,μάθε τα πάντα για το φουράκι,και διαβασμένος μετά,βρες ένα φουράκι σε καλή κατάσταση -ΜΑΜΑ κατά προτίμηση-και κράτα το για πάντα!!!!
Μη ξεχνάς πως κυκλοφορούν ακόμα φουράκια με πανω από 250.000 κμ. Και πυροβολάνε!! :)
Κάποτε είχα ερωτευτεί ένα φουράκι version R σε ένα καταπληκτικό μπλε χρώμα αλλά δυστυχώς ο ιδιοκτήτης του το μετάνιωσε τελευταία στιγμή και το κράτησε.... :cry:
Καλό καλοκαίρι και καλό κυνήγι!! :beer:
υγ. ΜΗΝ βιαστείς,ψάξτο γιατί αξίζει!!!
telegonos
21/06/2019, 19:17
στ) Ήχος μοτέρ. Όχι εξάτμισης ή εισαγωγής, ήχος μοτέρ και μόνο. Το ακούς να δουλεύει σαν ηλεκτροκινητήρας, τι ΒΕΛΟΥΔΟ δούλεμα έχει, και καταλαβαίνεις τι εστί Honda. Χαμηλά, μεσσαίες, ψηλά, παντού.
η) Δεν είναι τυχαίο, ότι σχεδόν όλες οι σχολές οδηγών, μέχρι που άλλαξε ο νόμος και τους υποχρέωσε να πάρουν άλλες μηχανές, τα είχαν σαν εκπαιδευτικά-εξεταστικά.
nassosxlvbros
21/06/2019, 19:19
Αυτό θα το χτύπαγα χτες κιόλας....:
https://www.car.gr/22525646-honda-cb-400sf#modal
nassosxlvbros
21/06/2019, 19:39
στ) Ήχος μοτέρ. Όχι εξάτμισης ή εισαγωγής, ήχος μοτέρ και μόνο. Το ακούς να δουλεύει σαν ηλεκτροκινητήρας, τι ΒΕΛΟΥΔΟ δούλεμα έχει, και καταλαβαίνεις τι εστί Honda. Χαμηλά, μεσσαίες, ψηλά, παντού.
η) Δεν είναι τυχαίο, ότι σχεδόν όλες οι σχολές οδηγών, μέχρι που άλλαξε ο νόμος και τους υποχρέωσε να πάρουν άλλες μηχανές, τα είχαν σαν εκπαιδευτικά-εξεταστικά.
θ) Από τα λίγα μηχανάκια-παραεισαγωγής τότε,αυτό και το BROS- που το αγόραζες με κλειστά μάτια!! Του άλλαζες λάδια/μπουζί,έβαζες βενζίνη και έφευγες ταξίδι!!! Τόσο αξιόπιστο!!!
ι) Όσες σχολές οδηγών αναγκαστικά τα πούλησαν,έκλαψαν...(το ξέρω από φίλο που είχε σχολή οδηγών) και οι επόμενοι ιδιοκτήτες πίνουν νερό στο όνομα αυτό που άλλαξε το νόμο και βρέθηκαν με τέτοιο αστέρι! ...και παρόλο το σκίσιμο σαν εκπαιδευτικό, βλάβες μηδενικές!!!
κ) Αν έψαχνα ξανά για πρώτη μηχανή θα το χτύπαγα αβλεπεί...
λ) εκτός από τον ήχο του μοτέρ είναι άλλη φάση να βλέπεις το στροφόμετρο στα κόκκινα εύκολα αδιαμαρτύρητα,και κυρίως αξιόπιστα...
μ) ΦΡΕΝΑΡΕΣ ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα...
Με πορώσατε...το φτάνω εύκολα στο
ω) .......... ;)
Με βλέπω να παίρνω εγώ στο τέλος.... Τι θέλω και σας διαβάζω... δε ξεθάβα κάνα αρχαίο ποστ καλύτερα; :D
MajesticP
21/06/2019, 20:36
Αυτό θα το χτύπαγα χτες κιόλας....:
https://www.car.gr/22525646-honda-cb-400sf#modal
Την εχω δει την συγκεκριμένη και το σκεφτόμουνα, συγκριτικά με αυτη παρακατω ποια πιστεύεις οτι ειναι καλυτερη? Ξερω οτι ειναι δευτερο χερι και γραφει με λεπτομέρειες τι έχει κανει στην μηχανη στην περιγραφη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/22931723/#0
Υγ. Γραφε εδω ολη μερα, μου αρεσει να διαβαζω απο κατοχους cb400 μιας και τις τελευταίες 20μερες δεν κανω τιποτα αλλο απο το να ασχολουμαι με αυτην χαχα
Την εχω δει την συγκεκριμένη και το σκεφτόμουνα, συγκριτικά με αυτη παρακατω ποια πιστεύεις οτι ειναι καλυτερη? Ξερω οτι ειναι δευτερο χερι και γραφει με λεπτομέρειες τι έχει κανει στην μηχανη στην περιγραφη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/22931723/#0
Υγ. Γραφε εδω ολη μερα, μου αρεσει να διαβαζω απο κατοχους cb400 μιας και τις τελευταίες 20μερες δεν κανω τιποτα αλλο απο το να ασχολουμαι με αυτην χαχα
Το τεπόζιτο θέλει δουλειά και όταν δεν βλέπω τα μαμά φλας δεν μ αρέσει.
Βλέπω μια κόκκινη στο Γέρακα εδώ και χρόνια στο δρόμο που γυρίζω από Πεντέλη ,είναι πάντα έξω στον ήλιο και στη βροχή.Δεν μασάει όμως, ποτάνα Χόνδα...
nassosxlvbros
21/06/2019, 20:49
Την εχω δει την συγκεκριμένη και το σκεφτόμουνα, συγκριτικά με αυτη παρακατω ποια πιστεύεις οτι ειναι καλυτερη? Ξερω οτι ειναι δευτερο χερι και γραφει με λεπτομέρειες τι έχει κανει στην μηχανη στην περιγραφη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/22931723/#0
Υγ. Γραφε εδω ολη μερα, μου αρεσει να διαβαζω απο κατοχους cb400 μιας και τις τελευταίες 20μερες δεν κανω τιποτα αλλο απο το να ασχολουμαι με αυτην χαχα
Και αυτό καλό αλλά...
1ον) δεύτερο χέρι δε παίζει...όλα παραεισαγωγής είναι και έχουν αλλάξει τουλάχιστον 2-3 ιδιοκτήτες...άρα άρχισε τα φίδια αμέσως αμέσως...
2ον) 215 τελική δεν βγάζει ούτε με ευνοικό τυφώνα,εκτός αν το κοντέρ του κλέβει ασύστολα... Η πραγματική του τελική ήταν 180-185 κμ με το κοντέρ στα 190 παρά κάτι... (ακριβέστατο!!! )
3ον) είναι ξαναβαμμένο και με βάζει σε σκέψεις.... :confused:
4ον) Σαν πολλά άλογα δε λέει; 60 ίππους είχε ποτέ...53 είχε το απλό,και 2-3 άλογα ΑΝ θυμάμαι καλά η πιο δυνατή έκδοση...
Και,
5ον) λείπουν και τα αυτοκόλητα από το τεπόζιτο...στα 1700 τόσα που ζητάει χάθηκε να βάλει και τα αυτοκόλητα; Έλεος...
θ) Από τα λίγα μηχανάκια-παραεισαγωγής τότε,αυτό και το BROS- που το αγόραζες με κλειστά μάτια!! Του άλλαζες λάδια/μπουζί,έβαζες βενζίνη και έφευγες ταξίδι!!! Τόσο αξιόπιστο!!!
ι) Όσες σχολές οδηγών αναγκαστικά τα πούλησαν,έκλαψαν...(το ξέρω από φίλο που είχε σχολή οδηγών) και οι επόμενοι ιδιοκτήτες πίνουν νερό στο όνομα αυτό που άλλαξε το νόμο και βρέθηκαν με τέτοιο αστέρι! ...και παρόλο το σκίσιμο σαν εκπαιδευτικό, βλάβες μηδενικές!!!
κ) Αν έψαχνα ξανά για πρώτη μηχανή θα το χτύπαγα αβλεπεί...
λ) εκτός από τον ήχο του μοτέρ είναι άλλη φάση να βλέπεις το στροφόμετρο στα κόκκινα εύκολα αδιαμαρτύρητα,και κυρίως αξιόπιστα...
μ) ΦΡΕΝΑΡΕΣ ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα...
Με πορώσατε...το φτάνω εύκολα στο
ω) .......... ;)
Με βλέπω να παίρνω εγώ στο τέλος.... Τι θέλω και σας διαβάζω... δε ξεθάβα κάνα αρχαίο ποστ καλύτερα; :D
Το ξέρεις καλά ότι άμα βρεις ένα unmolested ,παίζει να κρατήσει πιο πολύ από την κινεζιά που περιμένεις :wave2:
Και αυτό καλό αλλά ξαναβαμμένο και με βάζει σε σκέψεις.... :confused: \
Και λείπουν και τα αυτοκόλητα από το τεπόζιτο...στα 1700 τόσα που ζητάει χάθηκε να βάλει και τα αυτοκόλητα;
Το τεπόζιτο θέλει δουλειά λέμε...
407566
Ποιον έχουμε στη Λάρισα να πάει να το δει (το Γιωργάκη σκέφτομαι ).
https://www.car.gr/23153131-honda-cb-400sf#modal
nassosxlvbros
21/06/2019, 21:09
Το ξέρεις καλά ότι άμα βρεις ένα unmolested ,παίζει να κρατήσει πιο πολύ από την κινεζιά που περιμένεις :wave2:
Ένα φουράκι και βέβαια παίζει,όλα παίζουν! ;)
Ξες τι είναι να έχω 3 μηχανάκια - 4 με το REX- και να μην έχω ένα ετοιμοπόλεμο; Μη σου τύχει... :(
nassosxlvbros
21/06/2019, 21:26
Διάβασε και παλιότερα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=6849) ποστ... :beer:
MajesticP
22/06/2019, 09:50
Παιδια ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο bandit? https://www.car.gr/22868486-suzuki-gsf-650-bandit
Tο βρισκω πανεμορφο και ειναι στα λεφτα που μπορω να διαθεσω, διαβαζω οτι η καταναλωση αν δεν το ζοριζεις κυμαινεται καπου στα 5λτ/100. Να το κοιταξω η το hornet ειναι τοσο καλυτερο που δεν αξιζει?
panavour
22/06/2019, 10:32
κοιτα και αυτο μου φαινεται καλυτερο.
https://www.car.gr/23142999-suzuki-bandit-600-gsf-600-s
φαινεται καθαρο απο τις φωτο...θα αξιζε τον κοπο ενας ελεγχος σε συνεργειο...η τιμη φαινεται τιμια παντως
panavour
22/06/2019, 10:35
και με 80 αλογα και 600 κυβικα και με ανταλλακτικα
panavour
22/06/2019, 10:41
Παιδια ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο bandit? https://www.car.gr/22868486-suzuki-gsf-650-bandit
Tο βρισκω πανεμορφο και ειναι στα λεφτα που μπορω να διαθεσω, διαβαζω οτι η καταναλωση αν δεν το ζοριζεις κυμαινεται καπου στα 5λτ/100. Να το κοιταξω η το hornet ειναι τοσο καλυτερο που δεν αξιζει?
δεν μ αρεσει που εχει σβησει το νουμερο πλσισιου
doctoras
22/06/2019, 12:06
Παιδια ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο bandit? https://www.car.gr/22868486-suzuki-gsf-650-bandit
Tο βρισκω πανεμορφο και ειναι στα λεφτα που μπορω να διαθεσω, διαβαζω οτι η καταναλωση αν δεν το ζοριζεις κυμαινεται καπου στα 5λτ/100. Να το κοιταξω η το hornet ειναι τοσο καλυτερο που δεν αξιζει?
Μαρεσει πολυ αυτο το μοντέλο, ομως για 55ρι πολά σημάδια η πισω ζαντα και κυριως φαίνεται στην τελευταια φωτο ραγισμενο το σημείο συνδεσης πλαισιου-μοτερ μπορει να ειναι φούσκωμα ομως θελει καλο ελεγχο σε εξειδικευμένο συνεργειο suzuki για τήν εγκριση αγορας
antonis22260
22/06/2019, 12:50
ωραία τα σχόλια, πόσο χαίρομαι να συζητιούνται ακόμα τέτοιες μοτοσυκλετάρες για αγορά...
Επειδή κι εγώ τρώγομαι με τα "περίεργα" πρότζεκτ, κι επειδή έχω το στρογγυλοφάναρο που ΛΑΤΡΕΥΩ, κάθε μέρα στις επάλξεις,
άνετα θα έπαιρνα αυτό στο ένα χιλιάρικο και σιγά σιγά θα έσπρωχνα άλλο ένα, συλλεκτικότατο συγκινιτικό μηχανάκι και το εγγυώμαι εγώ.
Να μην είναι χάρβαλο βέβαια μοτερικά. Τα OHLINS που φόραγε μαμά πίσω κοιτάξτε πόσο πάνε μεταχειρισμένα. Πιο πολύ από το μηχανάκι το ίδιο.
ΚΑι είναι και η σπανιότατη R έκδοση με το μασκάκι...
Αλλά εγώ είμαι εγώ. Αν δεν είχα ήδη Xjr400 θα το έψαχνα.
P.S. και το bandit 650 που ποστάρατε μ'αρέσει πολύ...
P.S 2 τα ohlins πλήρως επισκευαζόμενα, αν εκτιμώ σωστά μάξιμουμ ενα 150ρι. Και μετά Ohlins πίσω, ντάξει ζήλεψα τώρα.
χαιρετώ σας
arisrodolivos
22/06/2019, 22:13
Ωραίο μοτεράκι το είχε ένας φίλος το 1996 σιδεροφαγος..χαμπάρι δεν επαιρνε
antonis22260
23/06/2019, 00:03
ωραία τα σχόλια, πόσο χαίρομαι να συζητιούνται ακόμα τέτοιες μοτοσυκλετάρες για αγορά...
Επειδή κι εγώ τρώγομαι με τα "περίεργα" πρότζεκτ, κι επειδή έχω το στρογγυλοφάναρο που ΛΑΤΡΕΥΩ, κάθε μέρα στις επάλξεις,
άνετα θα έπαιρνα αυτό στο ένα χιλιάρικο και σιγά σιγά θα έσπρωχνα άλλο ένα, συλλεκτικότατο συγκινιτικό μηχανάκι και το εγγυώμαι εγώ.
Να μην είναι χάρβαλο βέβαια μοτερικά. Τα OHLINS που φόραγε μαμά πίσω κοιτάξτε πόσο πάνε μεταχειρισμένα. Πιο πολύ από το μηχανάκι το ίδιο.
ΚΑι είναι και η σπανιότατη R έκδοση με το μασκάκι...
Αλλά εγώ είμαι εγώ. Αν δεν είχα ήδη Xjr400 θα το έψαχνα.
P.S. και το bandit 650 που ποστάρατε μ'αρέσει πολύ...
P.S 2 τα ohlins πλήρως επισκευαζόμενα, αν εκτιμώ σωστά μάξιμουμ ενα 150ρι. Και μετά Ohlins πίσω, ντάξει ζήλεψα τώρα.
χαιρετώ σας
αυτό εννοούσα...
https://www.car.gr/22957441-yamaha-xjr-400-xjr-400
Μαρεσει πολυ αυτο το μοντέλο, ομως για 55ρι πολά σημάδια η πισω ζαντα και κυριως φαίνεται στην τελευταια φωτο ραγισμενο το σημείο συνδεσης πλαισιου-μοτερ μπορει να ειναι φούσκωμα ομως θελει καλο ελεγχο σε εξειδικευμένο συνεργειο suzuki για τήν εγκριση αγορας
Το σημειο που λες μια χαρα ειναι..ετσι σου φαινεται...η πισω ζαντα φαινεται πως την εχει μακελεψει αυτος που αλλαζε τα λαστιχα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.