Σύνδεση

View Full Version : Benelli TNT 600 2020



lleonidas
04/07/2019, 12:08
Το νέο μοντέλο του 4κύλινδρου ΤΝΤ 600(ή ΒΝ 600) με προδιαγραφές Euro 4(ίσως και Euro 5) αναμένεται να παρουσιαστεί στη φετινή EICMA.
Πηγή (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/july/revamped-benelli-tnt-600-spotted-in-china)

407903
407904
407905

teogtp
04/07/2019, 12:22
Ktm μούτρα με mt07 πινελιές.
Το τάμπλετ παίρνει viber;

S705
04/07/2019, 14:51
Ktm μούτρα με mt07 πινελιές.
Το τάμπλετ παίρνει viber;

Ε όχι και από mt07. Αφού αυτό εδώ έχει usd.
:D:D

doctoras
04/07/2019, 18:07
Ειναι εντυπωσιακό! Μπραβο στην benelli που συνεχίσει και υποστηρίζει τετρακυλινδρα συνολα στην μεσαια κατηγορια.
Και μια τιμη πλασαρισματος στα 6.5 θα ηταν μια χαρα

sapila racing
06/07/2019, 13:05
Ειναι εντυπωσιακό! Μπραβο στην benelli που συνεχίσει και υποστηρίζει τετρακυλινδρα συνολα στην μεσαια κατηγορια.
Και μια τιμη πλασαρισματος στα 6.5 θα ηταν μια χαρα

Περιμένεις το 4κύλινδρο με USD και ακτινικές δαγκάνες να είναι πιο φτηνό κι απ το φτωχό σε εξοπλισμό 2κύλινδρο MT07?
Με την καμμία.

bocaros
06/07/2019, 13:11
Περιμένεις το 4κύλινδρο με USD και ακτινικές δαγκάνες να είναι πιο φτηνό κι απ το φτωχό σε εξοπλισμό 2κύλινδρο MT07?
Με την καμμία.

ή από το δικύλινδρο TRK 502 το 500αρι που εχει 6800?

doctoras
06/07/2019, 14:33
Περιμένεις το 4κύλινδρο με USD και ακτινικές δαγκάνες να είναι πιο φτηνό κι απ το φτωχό σε εξοπλισμό 2κύλινδρο MT07?
Με την καμμία.
Η λογικη λεει οχι,
ενα ευέλικτο μαρκετινκ ομως θα μπορούσε να ξεκινήσει με ενα τετοιο μπατζετ να "πιασει" στην αγορα και μετα "αν" δεν "έβγαιναν" ας ανέβαιναν.
Και οι λογοι ειναι αφενός το υπάρχον bn600 δε πουλησε καθολου λογο κοστους σε σχέσει με τα bn250/300, trk502, leoncino που "επαιξαν" με την τιμη και αφετέρου τα επιβλητικα και εντυπωσιακά σε εμφάνιση περιφερειακά ομως με αποτελεσματικότητά τους ειναι στο μεσο της κατηγοριας ισως και λιγο προς τα κατω λογω χρησιμοποίησης μετριων υλικών (τακακια/ελατηρια κλπ)

Επιπλέον την κανει ακομη πιο επιτακτική την αναγκη μιας δελεαστικοτερης τιμης οταν ανταγωνιστικά στην κατηγορια εχεις ενα γιαπωνεζικο brand οπως της yamaha που ανεφερες που ειναι συμβολαιο εγγύησης και με παρουσια τουλαχιστο 50 ψημένων χρονων στην ελλαδα

sapila racing
06/07/2019, 15:02
Η λογικη λεει οχι,
ενα ευέλικτο μαρκετινκ ομως θα μπορούσε να ξεκινήσει με ενα τετοιο μπατζετ να "πιασει" στην αγορα και μετα "αν" δεν "έβγαιναν" ας ανέβαιναν.
Και οι λογοι ειναι αφενός το υπάρχον bn600 δε πουλησε καθολου λογο κοστους σε σχέσει με τα bn250/300, trk502, leoncino που "επαιξαν" με την τιμη και αφετέρου τα επιβλητικα και εντυπωσιακά σε εμφάνιση περιφερειακά ομως με αποτελεσματικότητά τους ειναι στο μεσο της κατηγοριας ισως και λιγο προς τα κατω λογω χρησιμοποίησης μετριων υλικών (τακακια/ελατηρια κλπ)

Επιπλέον την κανει ακομη πιο επιτακτική την αναγκη μιας δελεαστικοτερης τιμης οταν ανταγωνιστικά στην κατηγορια εχεις ενα γιαπωνεζικο brand οπως της yamaha που ανεφερες που ειναι συμβολαιο εγγύησης και με παρουσια τουλαχιστο 50 ψημένων χρονων στην ελλαδα

Καλά τα λες εσύ αλλά το MT07 είναι budget μηχανάκι απο την καταξιωμένη βέβαια Yamaha.
Εχει όμως 2κύλινδρο μοτέρ, σιδερένιο ψαλίδι, που σκουριάζει μάλιστα, έχει και φτηνό πηρούνι, έχει και 15 ίππους λιγότερους.
To TNT600i είναι απο εταιρεία που σήμερα δεν εμπνέει σιγουριά, αλλά είναι και τελείως αλλης κατηγορίας μηχανάκι.
Aπλά δεν γίνεται να είναι τόσο φτηνό.

katsar
06/07/2019, 16:55
Για την συνεχή παρουσία 50 χρόνων θα συμφωνήσω,τώρα για το συμβόλαιο εγγύησης σαν εταιρεία έχω κάποιες ενστάσεις.
Όπως και να έχει ωραίο φαίνεται το Benellι.

lleonidas
28/07/2019, 19:21
408592
408593
408594

Πηγή (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/july/benelli-new-tnt-600-images-scoop-preview)

doctoras
28/07/2019, 20:35
Benelli is expected to relaunch the TNT600 into the European market later this year after the old version was forced out by Euro 4 emissions rules. With around 85-90hp and a price to position it below the more obvious options like Honda’s CB650R, Kawasaki’s Z650 or Triumph’s Street Triple, the next-gen TNT600 could be an attractive left-field choice.

εδώ σε θέλω κάστορα...
το πανέμορφο και last of mohicans μεσαίο τετρακύλινδρο honda cb650r κοστίζει 8250 (https://www.car.gr/20238496-honda-cb-650-cb-650r-2019-model#modal)

Bob_o_mastoras
28/07/2019, 23:45
Tι κακασχημη κινεζια ειναι παλι τουτη..? :facepalm:

BLiTzER
28/07/2019, 23:49
Benelli is expected to relaunch the TNT600 into the European market later this year after the old version was forced out by Euro 4 emissions rules. With around 85-90hp and a price to position it below the more obvious options like Honda’s CB650R, Kawasaki’s Z650 or Triumph’s Street Triple, the next-gen TNT600 could be an attractive left-field choice.

εδώ σε θέλω κάστορα...
το πανέμορφο και last of mohicans μεσαίο τετρακύλινδρο honda cb650r κοστίζει 8250 (https://www.car.gr/20238496-honda-cb-650-cb-650r-2019-model#modal)

Μέχρι 1.300€, τα έδινα.

THRESH
29/07/2019, 10:27
Παίζει να φρενάρει καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας

Θέλει λίγο παραπάνω dna απο το θέομουρλο TNT 1130

MG-KTiNoS
29/07/2019, 16:09
Καλά τα λες εσύ αλλά το MT07 είναι budget μηχανάκι απο την καταξιωμένη βέβαια Yamaha.
Εχει όμως 2κύλινδρο μοτέρ, σιδερένιο ψαλίδι, που σκουριάζει μάλιστα, έχει και φτηνό πηρούνι, έχει και 15 ίππους λιγότερους.
To TNT600i είναι απο εταιρεία που σήμερα δεν εμπνέει σιγουριά, αλλά είναι και τελείως αλλης κατηγορίας μηχανάκι.
Aπλά δεν γίνεται να είναι τόσο φτηνό.

Το μοτέρ αυτοί το φτιάχνουν?
Ιταλία?

Bob_o_mastoras
29/07/2019, 16:50
Το μοτέρ αυτοί το φτιάχνουν?
Ιταλία?

Σχεδον.. https://www.businessinsider.com.au/florentia-china-knockoff-village-2013-2#welcome-to-florentia-village-on-the-outskirts-of-tianjin-in-northern-china-1

Road67
03/08/2019, 15:54
Είμαι τρελά ερωτευμένος με το Diavel. Αλλά:
α) δεν έχω 21.000
β) δεν ξαναγοράζω μτχ
γ) αν είχα 21.000 θα με ξενέρωνε ιδιαίτερα η ιδέα να τα σκάσω στο μέρος που ζω, για να το σερβάρω μόνος μου
Έτσι προφανώς, αν και δεν το ερωτεύτηκα κεντρίστηκα απ' το 502C. Όμως, ένα μηχανάκι που η έδρα μεταφέρθηκε στην Κίνα, όπου και κατασκευάζεται, δε θα μπορέσει ποτέ να με πείσει. Και μπορεί η Xiaomi να με έπεισε να πάρω κινητό και τώρα να ψήνομαι και για άλλα πράγματα, αλλά για τη μηχανή δεν πείθομαι. Οπότε θα έλεγα μακριά.

MG-KTiNoS
03/08/2019, 23:33
Είμαι τρελά ερωτευμένος με το Diavel. Αλλά:
α) δεν έχω 21.000
β) δεν ξαναγοράζω μτχ
γ) αν είχα 21.000 θα με ξενέρωνε ιδιαίτερα η ιδέα να τα σκάσω στο μέρος που ζω, για να το σερβάρω μόνος μου
Έτσι προφανώς, αν και δεν το ερωτεύτηκα κεντρίστηκα απ' το 502C. Όμως, ένα μηχανάκι που η έδρα μεταφέρθηκε στην Κίνα, όπου και κατασκευάζεται, δε θα μπορέσει ποτέ να με πείσει. Και μπορεί η Xiaomi να με έπεισε να πάρω κινητό και τώρα να ψήνομαι και για άλλα πράγματα, αλλά για τη μηχανή δεν πείθομαι. Οπότε θα έλεγα μακριά.

Πάντως στα Ευρώπας το ΤΚ πως το λένε το αντβέ ρε παιδί μου σπάει ταμεία
με 10 χιλιάδες πωλήσεις και παράπονα σπάνια ακούγονται.
Οπότε μην λες.

fatsas35
20/04/2020, 00:06
Παίζει να φρενάρει καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας

Θέλει λίγο παραπάνω dna απο το θέομουρλο TNT 1130

Είμαι έτοιμος να το πάρω το tnt 1130.. Ίσως την κάνω την λαλακια τελικά..

kouk
20/04/2020, 20:27
Το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και εγώ σε κάποια φάση. Έρωτας μεγάλος. Βέβαια ίσως περισσότερο το κοιτάς παρά το Καβαλας φάση.

THRESH
20/04/2020, 22:01
απο αυτά που έχω δει για το μεγάλο ΤΝΤ, είχε κινητήρα γεμάτο ροπή, ωραίο ήχο, φοβερό πλαίσιο , φρενά κλπα

μερικά απο αυτά επίσης εμφανίσαν ένα πρόβλημα στην επανεκκίνηση της μηχανής όταν ήταν ζεστή , hot start το ονομάσανε στο εξωτερικό.

Δηλαδή , άν μετά απο αρκετή ώρα σταματήσεις για καύσιμο, παίζει για 5-7 λεπτά να μην μπορεί να πάρει μπροστά.
Μετά παίρνει μπροστά σαν να μην είχε ποτέ θέμα.

Προσωπικά, για μηχανή βόλτας, δεν θα έδινα ιδιαίτερη σημασία , θα περίμενα όντως λίγα λεπτά ή θα ψαχνόμουν με λύσεις καλύτερης ψύξης της μηχανής (δεν γνωρίζω αν έχει βγει κάποια ανάκληση)

Εδώ είναι μία αγγελία στην Αγγλία , με τo αναβαθμισμένο Titanium
https://www.motorcyclenews.com/bikes-for-sale/benelli/tnt-1130/55219400/

και εδώ ένα vid με go pro

https://www.youtube.com/watch?v=LyDiFTeoaDY

doctoras
20/04/2020, 22:10
μερικά απο αυτά επίσης εμφανίσαν ένα πρόβλημα στην επανεκκίνηση της μηχανής όταν ήταν ζεστή , hot start το ονομάσανε στο εξωτερικό.

Δηλαδή , άν μετά απο αρκετή ώρα σταματήσεις για καύσιμο, παίζει για 5-7 λεπτά να μην μπορεί να πάρει μπροστά.
Μετά παίρνει μπροστά σαν να μην είχε ποτέ θέμα.

Προσωπικά, για μηχανή βόλτας, δεν θα έδινα ιδιαίτερη σημασία , θα περίμενα όντως λίγα λεπτά ή θα ψαχνόμουν με λύσεις καλύτερης ψύξης της μηχανής (δεν γνωρίζω αν έχει βγει κάποια ανάκληση)



Το πρόβλημα αυτο δεν νομιζω οτι οφείλεται σε μηχανικό τμήμα αλλα σε ηλεκτρικο.
Πηνία, μιζα, γεννήτρια καποια (πιθανά)απο αυτά.

fatsas35
21/04/2020, 17:39
Τα tnt 1130 όντως είχαν πρόβλημα με την επανεκκίνηση κ άλλα θεματακια.. Γιαυτό δεν έκανα την ανταλλαγή τελικά.. Μπήκα στο forum της benelli κ έμαθα αρκετες πληροφορίες..
Τα tnt 899 ήταν βελτιωμένα όπως κ τα Tre-k από 08 μοντέλο κ μετά
Προσωπικά τελικά θα πάω για το πράσινο με γκρι Tre-k 1130..Μιλησα με το παιδί που το πουλάει.. Πολύ όμορφο μηχανάκι..Ήθελα να το πάρω πέρυσι αλλά πήρα το TRK 502 x. Αν πουληθεί το TRK κ δεν το προλάβει άλλος το τσίμπησα.. Θα ποσταρω κ καμία φώτο για μάτι..

Acacius
10/06/2020, 01:59
Μάλλον ε-ε-έρχεται (https://www.visordown.com/news/new-bikes/2020-benelli-tnt-600-makes-official-debut)... άσχημο δεν το λες, τουλάχιστον από αυτή τη γωνία. Καβασακοφέρνει μπροστά, αλλά χίλιες φορές καλύτερα από τη μούρη-General Grievous της KTM που αντέγραφαν πριν.

418817