PDA

View Full Version : multistrada v4



Σελίδες : 1 [2]

RaGe_Raptor
05/11/2020, 10:54
Αυτό τώρα είναι κριτήριο; :lol: ας αλλάξει τροχό, τι να σου πώ..
Για ορισμένους,σίγουρα!
Μιλάω μέσα από το δικό μου πρίσμα :D .

lospsi
05/11/2020, 11:24
Και εγώ θα ήθελα 17αρη σαν στρητάς, πρακτικά όμως και με τους 19αρηδες πας μια χαρά στον δρόμο, ακόμα και σε αρκετά γρήγορο ρυθμό....

lleonidas
09/11/2020, 12:34
Διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Ιανουαρίου. Τιμή (https://www.2wo.gr/market1/deltiatypou/5571-ducati-multistrada-v4-timi-diathesimotita) εκκίνησης: 20.800€ .

lleonidas
01/12/2020, 10:25
Kαλό μήνα σε όλες/όλους!

423267

lleonidas
08/01/2021, 16:04
17 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού!

424614

giorgosb
09/03/2021, 13:08
Έκδοση Pikes Peak με 17άρη τροχό και μονόμπρατσο..

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ducati-multistrada-v4-pikes-peak-proti-fotografia-me-17-troho-kai

lospsi
09/03/2021, 13:54
https://www.youtube.com/watch?v=G2TsVtFuVyw

:cry::cry::cry:

DoctoR_k6
29/03/2021, 12:18
Ευκαιρια (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-ducati-multistrada-v4-oi-motosykletes-piso-sto-ergostasio)για αγορες των αξεσουαρ...

doctoras
30/03/2021, 17:15
Ευκαιρια (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-ducati-multistrada-v4-oi-motosykletes-piso-sto-ergostasio)για αγορες των αξεσουαρ...

δε κατάλαβα

γράφει
ενώ για τους ιδιοκτήτες που έχουν παραλάβει τις μοτοσυκλέτες τους και θα αναγκαστούν να τις επιστρέψουν για να πάνε στο εργοστάσιο και να γίνει η αντικατάσταση

δηλαδή ο έλληνας παραδίδει την μοτό στον αντιπροσωπο >> αυτός μεταφέρει την μοτό στο εργοστάσιο στην bologna >> αλλάζουν το μοτέρ με το νέο το δένουν πάνω >> και κάνουν την ανάποδη εκτέλεση για να επιστρεψει στον κάτοχο......

το κόστος δεν μεταφορικών δεν θα είναι εξωφρενικά μεγαλυτερο απο το απλά να τους αλλάξει την μοτοσυκλέτα με καινουργια??

doctor_john
30/03/2021, 18:09
οχι ρε συ, αυτό θα ήταν ακριβό. Τώρα με το υπάρχον δίκτυο θα πανε μια απο το εργοστάσιο. άλλη χρέωση και εξόφληση, χωρίς αλλαγές τα διαθέσιμα..

stefanos
30/03/2021, 20:19
Είναι κρίμα που δεν αναφέρονται στο άρθρο οι ποιοτικοί έλεγχοι που γίνονται στο εργοστάσιο στους οδηγούς βαλβίδων
να μαθαίναμε κι εμείς τίποτα.

panavour
30/03/2021, 20:41
Kαλα πριν τα φτιαξουν με ΑΥΤΟΥΣ τους οδηγους βαλβιδων ,ΔΕΝ κανουν εξαντλητικες δοκιμες αντοχης???
Μετα πρεπει εμεις οι γεροι του φορουμ να προσαρμοσθουμε στον νεο κοσμο,οπως μας ειπαν στο αλλο θεμα με τις αγκουστα.:bawl::bawl:
Αθανατοι ιταλαρες,ολο gelato και canzone.
Kαι εχεις δωσει και καμμια 30000 χιλιαδες.

doctor_john
30/03/2021, 21:23
επειδή ΕΣΕΙΣ δεν κρατάτε επαφή με το εργοστάσιο σας πιάνει η γΡίνια για τους άλλους... τσ, τσ, τσ..

RaGe_Raptor
30/03/2021, 21:34
αυτό είναι το μηχανάκι που θα κάνει service κάθε 60.000χλμ?

stefanos
30/03/2021, 22:04
αυτό είναι το μηχανάκι που θα κάνει service κάθε 60.000χλμ?

Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60000

DrBig
31/03/2021, 05:18
Μια χαρα ξηγηθηκε η ντουκατι. Να τα λεμε κι αυτα.

lospsi
31/03/2021, 06:31
Μια χαρα ξηγηθηκε η ντουκατι. Να τα λεμε κι αυτα.

Και εγώ έτσι νομίζω...

sapila racing
31/03/2021, 08:20
Kαλα πριν τα φτιαξουν με ΑΥΤΟΥΣ τους οδηγους βαλβιδων ,ΔΕΝ κανουν εξαντλητικες δοκιμες αντοχης???
Μετα πρεπει εμεις οι γεροι του φορουμ να προσαρμοσθουμε στον νεο κοσμο,οπως μας ειπαν στο αλλο θεμα με τις αγκουστα.:bawl::bawl:
Αθανατοι ιταλαρες,ολο gelato και canzone.
Kαι εχεις δωσει και καμμια 30000 χιλιαδες.

Θα τα φτιάξει η Ducati και θα δώσει και δωρο.
Να σου θυμήσω την Yamaha και τα άπειρα πηνία Yamaha R1, Fazer1000 οπου οι κάτοχοι απλά την πάτησαν?
Τα νεα Africa οπου τα μοντέλα 2016, 2017 έχουν σοβαρό πρόβλημα φθοράς στο πηρούνι αλλά η Honda το εκανε γαργάρα?


Μια χαρα ξηγηθηκε η ντουκατι. Να τα λεμε κι αυτα.

Οντως, θεωρώ οτι ειναι πολύ σωστή η απόφαση και δινει και καποια extra στους κατόχους.

xaotikos
31/03/2021, 09:53
Όντως...πολύ καλή αντιμετώπιση ιδίως αφού θα δίνεται και όχημα αντικατάστασης το οποίο θεωρώ βασικό σε μια τέτοια κίνηση. Ναι έχει μια ταλαιπωρία το θέμα, ιδίως για την Αμερική και τις απομακρυσμένες περιοχές, για κεντρική/ανατολική Ευρώπη ίσως τα πράγματα είναι πιο straightforward λόγω αποστάσεων, μεταφορικών.
Από την άλλη, έχοντας δώσει πάνω από 20 χιλιάρικα για μία τέτοια μοτοσυκλέτα, θα προτιμούσα να μου αντικαταστήσει το μοτέρ το εργοστάσιο χάνοντας κάποιο χρόνο και όχι να γίνει κάποια επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών στην αντιπροσωπία.

Όπως είπαν και οι φίλοι πιο πάνω σε πόσα και πόσα μοντέλα ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν κάνει την πάπια για μικρο-χοντροπροβλήματα (πηνία, υποπλαίσια, τρόμπες κλπ)? Αυτό δεν μπορούσαν να το αποφύγουν προφανώς αλλά φαίνεται πως το πρόλαβαν πριν επηρεάσει πολλούς κατόχους.

DoctoR_k6
31/03/2021, 11:44
Σιγουρα ειναι στα συν οτι κανει αυτη την κινηση αλλα...
1. Μην ξεχναμε πως εχει δωσει μικρο νουμερο ακομα μοτοσυκλετων που της επιτρεπει να κανει αυτο που κανει.
2. Ειναι πολυ μεγαλο το κοστος αποκτησης της μοτοσυκλετας κ θα υπηρχε τεραστιο θεμα.
3. Λογικα το προβλημα πρεπει να εσκασε πολυ νωρις κ σε λιγα χιλιομετρα χρησης του μοτερ. Αρα ειναι πολυ σοβαρο.

Αν το θεωρουσαν μικροπροβλημα θα το αντιμετωπιζαν αλλιως.
Δεν ξερω πως θα συμπεριφεροντουσαν αν εσκαγε μετα απο 20-30Κ οπως πχ τα πηνια του Ρ1.
Αλλιως φερεσαι σε 10-100 μοτοσυκλετες υπο εγγυηση κ αλλιως σε χιλιαδες μοτοσυκλετες που εχουν ηδη διατεθει στην αγορα.

Παντως εμενα θα με κολλαγε πολυ αυτο κ δεν ξερω αν θα ειχα διαθεση να ολοκληρωσω την περιοδο εγγυησης κ να ειχα στο πισω μερος του μυαλου μου αν θα ξανακανει fail στο θεμα αυτο.

BLiTzER
31/03/2021, 11:51
4. Είναι ειδικοί σε αυτά, με εξαιρετική εμπειρία σε βλάβες.

toyar
31/03/2021, 11:55
μιλαμε τωρα για μηχανολογικα προβληματα που θεωρουνται λυμενα εδω και δεκαετιες:facepalm:

DrBig
31/03/2021, 12:02
Εσεις θα με κανετε ντουκατακια.
Η βλαβη οπως καταλαβα οφειλεται σε ελλατωματικο προϊον απο τριτο προμηθευτη. Δεν εχει καμια σχεση το προβλημα αυτο με την ντουκατι.

BLiTzER
31/03/2021, 12:05
Εσεις θα με κανετε ντουκατακια.
Η βλαβη οπως καταλαβα οφειλεται σε ελλατωματικο προϊον απο τριτο προμηθευτη. Δεν εχει καμια σχεση το προβλημα αυτο με την ντουκατι.

Πώς ακριβώς ενδιαφέρει τον καταναλωτή αυτό; Ο καταναλωτής αγοράζει ντουκάτι και περιμένει να δουλεύει (λέμε τώρα :lol: ). Από πού προμηθεύεται η ντουκάτι είναι δικό της πρόβλημα. Ας επιλέγει καλύτερα.

Volpad
31/03/2021, 12:09
Εσεις θα με κανετε ντουκατακια.
Η βλαβη οπως καταλαβα οφειλεται σε ελλατωματικο προϊον απο τριτο προμηθευτη. Δεν εχει καμια σχεση το προβλημα αυτο με την ντουκατι.

Κοίτα, δεν θα διαφωνήσω, έτσι έλεγε η ανακοίνωση.

Όμως κρατάω επιφυλάξεις, γιατι Ducati είναι......
Εγώ πιστεύω οτι κάνανε outsource τους οδηγούς με ίδιες προδιαγραφές με αυτούς των desmo και στη πορεία κατάλαβαν οτι το chinesium που χρησιμοποιούσαν στα desmo δεν ήταν αρκετό για να αντέξει τις δυνάμεις του τρώει απο το ελατήριο....
Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Προφανώς και η ανακοίνωση θα έλεγε οτι φταίει ο προμηθευτής... Τι θα έλεγε? "Κάναμε μαλακία στη σχεδίαση και τώρα πρέπει να μας τα στείλετε όλα πίσω για να σας αλλάξουμε μοτέρ"?

DrBig
31/03/2021, 12:34
Πώς ακριβώς ενδιαφέρει τον καταναλωτή αυτό; Ο καταναλωτής αγοράζει ντουκάτι και περιμένει να δουλεύει (λέμε τώρα :lol: ). Από πού προμηθεύεται η ντουκάτι είναι δικό της πρόβλημα. Ας επιλέγει καλύτερα.

Αξιζει για οσους προβληματιζονται για το αν ειναι σχεδιαστικο λαθος η καποιου αλλου ειδους σφαλμα. Η δε ντουκατι δεν αποκλειεται να προμηθευεται απο εκει που προμηθευεται η χοντα, σουζουκι, bmw κλπ. Απλα ετυχε στην ντουκατι η οποια το χειριζεται με τον καλλιτερο δυνατο τροπο.

DrBig
31/03/2021, 12:35
Κοίτα, δεν θα διαφωνήσω, έτσι έλεγε η ανακοίνωση.

Όμως κρατάω επιφυλάξεις, γιατι Ducati είναι......
Εγώ πιστεύω οτι κάνανε outsource τους οδηγούς με ίδιες προδιαγραφές με αυτούς των desmo και στη πορεία κατάλαβαν οτι το chinesium που χρησιμοποιούσαν στα desmo δεν ήταν αρκετό για να αντέξει τις δυνάμεις του τρώει απο το ελατήριο....
Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Προφανώς και η ανακοίνωση θα έλεγε οτι φταίει ο προμηθευτής... Τι θα έλεγε? "Κάναμε μαλακία στη σχεδίαση και τώρα πρέπει να μας τα στείλετε όλα πίσω για να σας αλλάξουμε μοτέρ"?

ΚΤΜ να κανει τετοιες μαλακιες δεν ειναι η ντουκατι. Να τα λεμε κι αυτα!
Στα panigale πχ υπηρξε κατι αντιστοιχο που ειναι και καμια διετια στους δρομους με +50 αλογα?
Αν ναι, τοτε το παιρνω πισω αυτο που ειπα (οχι για την κτμ, το αλλο) :lol:

toyar
31/03/2021, 12:39
ο οδηγος βαλβιδας παιζει να ειναι το απλουστερο σε μελετη σχεδιαση και κατασκευη κομματι του κινητηρα

DrBig
31/03/2021, 12:42
ο οδηγος βαλβιδας παιζει να ειναι το απλουστερο σε μελετη σχεδιαση και κατασκευη κομματι του κινητηρα

Στη μαζικη παραγωγη ακομα και βιδας μπορει για τον οποιοδηποτε λογο να υπαρξουν σφαλματα.

DoctoR_k6
31/03/2021, 12:48
Κ η Yamaha 2 προμηθευτες δεν ειχε για τις βαλβιδες στα GP κ τα εκανε μανταρα?
Ας προσεχαν εκει στην Ντουκατι ποιον επιλεξανε.
Αν ειναι προμηθευτης ή αυτοι οι κατασκευαστες δεν ενδιαφερει πιστευω τον αγοραστη στην τελικη.
Ας κανουνε claim στον προμηθευτη μετα. :D

toyar
31/03/2021, 12:50
σφαλματα γινονται αλλα η απορια ειναι πως κατι τοσο σοβαρο δε φανηκε σε ενα μοτερ προπαραγωγης
σε ενα εξελιγμενο μοτερ περιμενεις να χτυπησει καποια καινουρια τεχνολογια κι οχι το απλουστερο και παραδοσιακοτερο εξαρτημα

Volpad
31/03/2021, 12:56
@DrBig συμφωνώ με όλα όσα λές.
Απλά κρατάω επιφυλάξεις...

Σε panigale δεν έχω ακούσει κάποιο θέμα, αλλα είχε ξανατύχει σε άλλα μοτέρ απο το 2004 μέχρι το 2007.
1000DS, το 992 του ST3 και σίγουρα μου ξεφεύγει και κάποιο...

Γενικά, η αντίδραση της Ducati στο πρόβλημα είναι παραδειγματική, ανεξάρτητα απο το ποιός φταίει.

Απλά κρατάω επιφυλάξεις για το αν ευθύνεται κατασκευαστικό πρόβλημα προμηθευτή ή η σχεδίαση και οι προδιαγραφές.

DrBig
31/03/2021, 13:14
Μπορει να ειναι το οτιδηποτε και να λενε φυκια, δε μπορω να γνωριζω.
Ειμαι σιγουρος ομως πως η ντουκατι ειναι σε θεση να σχεδιασει ενα πολυ καλο valve train.
Τα θεματα των μοτοσυκλετων που μας ταλαιπωρουν δεν ειναι θεματα σχεδιασης, θεματα quality control ειναι.
Κατα τ αλλα σουζουκαρα.

TONYBANDIT
01/04/2021, 10:21
Μπορει να ειναι το οτιδηποτε και να λενε φυκια, δε μπορω να γνωριζω.
Ειμαι σιγουρος ομως πως η ντουκατι ειναι σε θεση να σχεδιασει ενα πολυ καλο valve train.
Τα θεματα των μοτοσυκλετων που μας ταλαιπωρουν δεν ειναι θεματα σχεδιασης, θεματα quality control ειναι.
Κατα τ αλλα σουζουκαρα.

Αν δείτε το βίντεο στο YouTube τις δοκιμές που έκανε η Suzuki στο νέο busa που κατά τα άλλα είναι το ίδιο και ήδη τέρας αξιοπιστίας με το προηγούμενο θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Κατά τα άλλα η Ducati αφού την έχει η vw οι ανακλήσεις θα είναι πιο πολλές από τα σέρβις.

DrBig
01/04/2021, 11:49
Αν δείτε το βίντεο στο YouTube τις δοκιμές που έκανε η Suzuki στο νέο busa που κατά τα άλλα είναι το ίδιο και ήδη τέρας αξιοπιστίας με το προηγούμενο θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Κατά τα άλλα η Ducati αφού την έχει η vw οι ανακλήσεις θα είναι πιο πολλές από τα σέρβις.

Συμφωνω. Η προσεγγιση ντουκατι εν προκειμενω ειναι μηχανη με πολυ καλη τεχνολογια αλλα ενδεχομενως με κλασσικα θεματα ελεγχου ποιοτητας και της σουζουκι ειναι κλασσικη τεχνολογια με ενδεχομενως πολυ καλο ελεγχο ποιοτητας.
Απ ολα εχει ο μπαχτσες!

peterTHErider
27/09/2021, 14:56
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/ducati/multistrada-v4-pikes-peak-2022

Johny the Fox
27/09/2021, 16:24
https://www.youtube.com/watch?v=ed8JAI9eI04

ν..σ...γμσ

peterTHErider
27/09/2021, 18:28
https://www.youtube.com/watch?v=ed8JAI9eI04

ν..σ...γμσ

δεν ενθουσιαστηκα για να ειμαι ειλικρινης...

contes di Zante
29/09/2021, 07:13
Τα όργανα ζηλεύω

lleonidas
28/10/2021, 16:22
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2022 (https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-ducati-multistrada-v4-pikes-peak-turns-wick-scale-new-heights)

431500

431501


https://www.youtube.com/watch?v=iMo5kUKDQi4

νεοσσός
28/10/2021, 17:10
Ωραίο είναι, αν και το Pikes Peak του 2016 μού άρεσε περισσότερο.

doctoras
31/10/2021, 08:44
μόνο που έβαλαν το 17ρι μπροστινό έγινε πολύ όμορφο
και μαλακία τους που ενώ έχουν πόσες εκδόσεις δεν βγάλαν απλή έκδοση με 17ρι όπως το πρώτης γενιάς

telegonos
31/10/2021, 09:00
Εγώ απορώ γιατί υπάρχουν ΟΛΑ τα άλλα ψαλίδια, και δεν είναι ΟΛΑ μονόμπρατσα.

peterTHErider
31/10/2021, 13:29
μόνο που έβαλαν το 17ρι μπροστινό έγινε πολύ όμορφο
και μαλακία τους που ενώ έχουν πόσες εκδόσεις δεν βγάλαν απλή έκδοση με 17ρι όπως το πρώτης γενιάς

Εγω παλι βλεπω το ακριβως αναποδο.ενα ογκωδες μηχανακι που σχεδιαστηκε με τον 19αρη ως σημειο αναφορας.τωρα με τον 17αρη ειναι σαν να λειπει κατι αναμεσα στον μπροστινο τροχο και το μουτρο.μου θυμιζει κατι εντουρο που τα κανανε μοταρντ και ειχανε αυτο το μη αρμονικο λουκ.
Σε αντιθεση με το 1260 που σχεδιαστηκε εξαρχης με τον 17αρη και ειναι πιο μικρο και χαμηλο μηχανακι και ταιριαζε τελεια.

giannis323
31/10/2021, 16:36
Έχεις δίκιο.Εχει μεγάλο κενό από ρύγχος μέχρι ρόδα και αισθητικά δεν μου αρέσει.Δεν ξέρω αν γινόταν κάτι με την διαδρομή του πηρουνιου αλλά θα άλλαζε και η γεωμετρία ύστερα.

doctoras
31/10/2021, 17:16
Μουλτιστραντα, 170αλογα, αντβεντουρ δεν γίνεται οσες ίντσες και αν προσθεσει παραπανω στους τροχούς.
Το μηχανάκι ηταν ειναι και θα ειναι ψηλο στριτ. Απλώς τωρα καταφεραν να το κάνουν πιο βαρυ, πιο αργο σε γεωμετρία, λιγοτερο μανιτζεβελο.
Αν θελαν εξαρχής να το κάνουν τουρινκ τα 170 αλογα ειναι άχρηστα για την χρηση αυτη. ή τουλαχιστο εγω το βλεπω ετσι.

170 αλογα χρειαζονται σπορ πακετο, το ειχαν το εκαψαν, παρα τις περισσοτερες πωλησεις που οι ιδιοι αναφερουν

dorso
31/10/2021, 17:43
Αυτό που μερικοί προσπαθήτε να βγάλετε όλες τις top μηχανές άχρηστες δεν μπόρεσα να το καταλάβω ποτέ..Μόνο kle 500 και χτ600 ...Άντε κ κάνα tracer για αυτούς που κυκλοφορούν με σαγιονάρα κ γυαλί ηλίου..

peterTHErider
31/10/2021, 17:48
Μουλτιστραντα, 170αλογα, αντβεντουρ δεν γίνεται οσες ίντσες και αν προσθεσει παραπανω στους τροχούς.
Το μηχανάκι ηταν ειναι και θα ειναι ψηλο στριτ. Απλώς τωρα καταφεραν να το κάνουν πιο βαρυ, πιο αργο σε γεωμετρία, λιγοτερο μανιτζεβελο.
Αν θελαν εξαρχής να το κάνουν τουρινκ τα 170 αλογα ειναι άχρηστα για την χρηση αυτη. ή τουλαχιστο εγω το βλεπω ετσι.

170 αλογα χρειαζονται σπορ πακετο, το ειχαν το εκαψαν, παρα τις περισσοτερες πωλησεις που οι ιδιοι αναφερουν

Το εχεις οδηγησει το μηχανακι;το 1260 s;
Αν τα οδηγησεις αρκετα και τα 2 θα καταλαβεις πως τιποτα απο αυτα που λες δεν ισχυει.στο λεω εντελως φιλικα καθως τυχαινει να γνωριζω παρα πολυ καλα το αντικειμενο.
Το πακετο ειναι αρκετα σπορ αλλα τα 170 αλογα δεν λενε ολη την αληθεια.εχει ενα απιστευτα σμουθ και ελαστικο μοτερ που δικαβαλος με 4η πηγαινα σε σφιχτο στροφιλικι απο 2500 εως κοφτες οπου ανοιγε.σχεδον σαν αυτοματο.
Ακομα,σε αισθηση ειναι και λογο γεωμετριας αλλα και λογο μεγαλου τιμονιου και τροχου πολυ πιο αναλαφρο και ευελικτο απο το 1260.
Χανει σε πολυ μεγαλη πιεση στις μεγαλες ταχυτητες οπου φαινεται το πλεονεκτημα του 17αρη.
Αλλα overall ειναι πολυ πιο ολοκληρωμενο συνολο το ν4 απο το 1260.
Σιγουρα τωρα το pikes peak θα ειναι πολυ καλυτερο σε συνθηκες πιστας η σε πολυ καλους δρομους αλλα οταν αρχισουν σε μια ορεινη διαδρομη οι λακουβες και τα τσαιλια θα ειναι πολυ πιο ανετο το ν4s.
Ασε που στο τελος τελος ειναι αστειο να προμοταρεις ενα μεγαλο ον οφ οοοοσο καλο και αν ειναι σαν εργαλειο πιστας.περνεις το v4s streetfighter και γαζωνεις...

peterTHErider
31/10/2021, 17:49
Αυτό που μερικοί προσπαθήτε να βγάλετε όλες τις top μηχανές άχρηστες δεν μπόρεσα να το καταλάβω ποτέ..Μόνο kle 500 και χτ600 ...Άντε κ κάνα tracer για αυτούς που κυκλοφορούν με σαγιονάρα κ γυαλί ηλίου..

Ποιες βγαλαμε αχρηστες;
Εισαι εντελως εκτος τοπου και χρονου φιλε μου.

lleonidas
29/09/2022, 17:31
Ducati Multistrada V4 Rally 2023 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2023-ducati-multistrada-v4-rally/) με 30λιτρο ντεπόζιτο.

Διαθέσιμο από το Φεβρουάριο.

438419

438420

438421


https://m.youtube.com/watch?v=XkOUEMzJPGE

giorgosb
19/09/2023, 21:18
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour 2024 (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ducati/item/35668-ducati-multistrada-v4-s-grand-tour-2024-i-pleon-taksidiara-psyxi), η πλέον φορτωμένη έκδοση.


446304