View Full Version : Gibraltar Rally 2019 - Ένα Honda X-ADV κερδίζει τα KTM και BMW!
Ο απίθανος Renato Zocchi κέρδισε την κατηγορία 2 του 2019 Gibraltar Rally καβάλα σε ένα... Honda X-ADV, διανύοντας 7.000 χωμάτινα και ασφάλτινα χιλιόμετρα στην ευρωπαϊκή ήπειρο, διαλύοντας τον συναγωνισμό που οδηγούσε μεγάλα On-Off των KTM & BMW! Άντε γεια.
Στην κατηγορία 2 (601-950 κ.εκ.) συμμετείχαν αναβάτες με μοτοσυκλέτες όπως KTM 950 Super Enduro, KTM 790 Adventure R, KTM 690 Enduro, KTM 660 Rally, KTM 640 Adventure, Husqvarna 701 Enduro, BMW F 800 GS Adventure, κ.α. Ε, και ο τύπος με το X-ADV που τους πήρε τα σώβρακα.
Καθοριστικό ρόλο πρέπει να έπαιξε και η εμπειρία των αναβατών, σε ένα Rally που δεν είναι από τα πλέον σκληροπυρηνικά, αλλά όπως και να έχει η νίκη ενός scooter δίχως συμπλέκτη σε χωμάτινο αγώνα ράλι είναι είδηση πρώτου μεγέθους και αποδεικνύει και τις πραγματικές off-road δυνατότητες του X-ADV!
Μιας και μιλάμε πάντως για εμπειρία, ο Zocchi είναι κορυφαίος αναβάτης ΜΧ και Rally, έχοντας κερδίσει πολλά εθνικά πρωταθλήματα Motocross στην Ιταλία, και μια τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ, ενώ έχει συμμετοχές στο Dakar, στο Baja 1000 και στο Pharaohs Rally. Πάντως δεν είναι και πιτσιρικάς ε; Τα έχει τα χρονάκια του και τα άσπρα μαλλάκια του.
Ο Zocchi είχε συμμετάσχει στο Gibraltar Rally και το 2018 με το X-ADV του, ενώ το 2019 έκανε κάποιες αλλαγές στο scooter της Honda (δείτε το special X-ADV του στο βίντεο ΕΔΩ), αυξάνοντας την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, προσθέτοντας εξάτμιση της SC-Project και ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις για ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου με εξαρτήματα των Ohlins και Andreani, ενώ στους τροχούς φόραγε ελαστικά Anlas Capra X.
Στην κατηγορία 1 νικητής ήταν ο Allan Alistair με ένα BMW HP2 Enduro, και ο Mark Kinnard κέρδισε την κατηγορία 3 με ένα ΚΤΜ EXC 500 Rally.
Το event του 2019 ξεκίνησε στο Γκτάνσκ της Πολωνίας στις 21 Ιουνίου, για να διασχίσει την Τσεχία, τη Γερμανία, την Ιταλία και τη Γαλλία, καταλήγοντας στην Ισπανία στις 6 Ιουλίου.
Οι διοργανωτές δεν έκλειναν τους δρόμους, και το βράδυ οι αγωνιζόμενοι κοιμόνταν είτε σε ξενοδοχεία είτε σε δικές τους σκηνές.
Συγχαρητήρια στον Zocchi που απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο πως… anything is possible. Grande Renato!
https://www.bikeit.gr/agones-3/nea-agonon-pagkosmiou-2/item/20539-gibraltar-rally-2019-ena-honda-x-adv-kerdizei-ta-ktm-kai-bmw?fbclid=IwAR3-3ts0QolLxL_Qq3UOtv0LP3VHf1q0LnfmHOMpXPIqMejNWuWTlzvJ95k
Τι έκανε ο τρελο-Ιταλός με το ''μισό Jazz'' ρε?:lol::lol::lol:
Λευκάδιος
12/07/2019, 11:59
Μοίρασε πόνο ο μάγκας,άντε και στο Dakar :lol:
Άντε να δω τι θα πει ο πλίτσερμαν τώρα :lol:
Hondara λέμε! :D
Νομίζω ότι έπαιξε ρόλο μόνο η εμπειρία των αναβατών
Άντε να δω τι θα πει ο πλίτσερμαν τώρα :lol:
Hondara λέμε! :D
Νομίζω ότι έπαιξε ρόλο μόνο η εμπειρία των αναβατών
Έτσι είναι όταν μοιράζει τσάι ένα Honda. Είναι τιμοναρα ο οδηγός. Όταν βέβαια συμβαίνει το αντίθετο με ένα ktm BMW ducati είναι τα διαπλανητικα μηχανάκια που κάνουν τη διαφορά! :lol:
Coyote.V
12/07/2019, 12:59
Βασικά η διαφορά του σκούτερ με τα υπόλοιπα είναι στην γεωμετρία και το κέντρο βάρους, φέρνει περισσότερο σε trial bike.
Το θέμα που έρχεται στο προσκήνιο είναι: Μήπως θέλουν επανασχεδιασμό τα on-off ;
Τώρα δεν θέλω να το παίξω παράξενος αλλά αν ο κύριος Renato καβαλούσε ένα κτμ π.χ δεν θα έβγαινε και πάλι πρώτος;
Coyote.V
12/07/2019, 13:48
Ο κύριος Ρενάτο τα έχει τα χρονάκια του, σίγουρα κάτι τον βοήθησε, εκτός και αν ήταν διοργάνωση κουλαδιών...
Ωραίο μοτόρι έφτιαξαν πάντως.
sapila racing
12/07/2019, 13:55
Δεν είναι διοργάνωση για κουλούς, είναι διοργάνωση για ερασιτέχνες.
Στο https://www.gibraltarrace.com/en/gibraltar-race-2019/
αναφέρεται:
Gibraltar Race is open to amateurs.....
Αυτό τα λέει όλα. Ο Renato μπορεί να ειναι ερασιτέχνης σήμερα και να είναι και κάποιας ηλικίας, αλλά κάποιος που έχει κερδίσει Rally Pharaons, εχει πάρει 3η θέση στο Παγκόσμιο MX κλπ κλπ, οσο ναναι έχει άλλο επίπεδο.
DoctoR_k6
12/07/2019, 13:59
Οποιος ειναι 18+ κ εχει διπλωμα με road legal μοτορι μπορει να συμμετεχει κανονικα.
Τωρα αν εγω παρω κ το 950 ή το 790 κ.ο.κ δεν σημαινει οτι δεν μπορω να ηττηθω απο εναν παγκοσμιο αναβατη.
Ειναι σαν κατι τυπους που καβαλανε το μοτο σου ή ακομα κ μικροτερο απο το δικο σου κ δεν τους βλεπεις στον οριζοντα. :lol:
Κατι ασχετο...το Gibraltar που κολλαει? :p Αφου δεν το αγγιζουν καν...
Coyote.V
12/07/2019, 14:01
Εντάξει, με αυτή την λογική να μπει ο Rossi στις Σέρρες με x-adv με slick να τους πάρει τα σώβρακα.
Τώρα δεν θέλω να το παίξω παράξενος αλλά αν ο κύριος Renato καβαλούσε ένα κτμ π.χ δεν θα έβγαινε και πάλι πρώτος;
H απάντηση βρίσκεται στο οτι πέρυσι με το ίδιο μηχανάκι στον ίδιο αγώνα δε βγήκε 1ος.Προφανώς έκανε κάποιες μελετημένες αλλαγές φέτος που τον βοήθησαν.Αυτό ισχύει παντού,ο ικανός αναβάτης με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο θα φέρει το μηχανάκι στα μέτρα του και θα πετύχει αρκεί το μηχανάκι να είναι εξίσου ικανό,εκεί είναι το ζουμί του θέματος.
Εντάξει, με αυτή την λογική να μπει ο Rossi στις Σέρρες με x-adv με slick να τους πάρει τα σώβρακα.
Που το βλέπεις το πρόβλημα;
Ο Σβατζ που μπήκε με μαμά Gixxer στας Σέρρας (όλο μαμά, και με "δρομισια" λάστιχα αν δεν κάνω λάθος) έγραψε με την πρώτη του φορά 25 και πιο κάτω, όταν για να τον γράψουν άλλοι αυτόν τον χρόνο θέλουν μηχανή απο WSBK.
Coyote.V
12/07/2019, 14:10
Που το βλέπεις το πρόβλημα;
Ο Σβατζ που μπήκε με μαμά Gixxer στας Σέρρας (όλο μαμά, και με "δρομισια" λάστιχα αν δεν κάνω λάθος) έγραψε με την πρώτη του φορά 25 και πιο κάτω, όταν για να τον γράψουν άλλοι αυτόν τον χρόνο θέλουν μηχανή απο WSBK.
Εδώ είναι το θέμα, δεν μπήκε με σκούτερ....
sorry κιολας αλλα βγαζουμε το συμπερασμα οτι το semi-scooter των 50 αλογων ειναι ικανοτερο απο on-off Ktm, BMW κτλ ?
:confused:
Εδώ είναι το θέμα, δεν μπήκε με σκούτερ....
ΟΚ, δεν είναι ακριβώς σκουτερ....
Coyote.V
12/07/2019, 14:15
Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις, με Βέσπα 200άρα και τις καλύτερες αναρτήσεις θα έβγαινε πάλι πρώτος;
sorry κιολας αλλα βγαζουμε το συμπερασμα οτι το semi-scooter των 50 αλογων ειναι ικανοτερο απο on-off Ktm, BMW κτλ ?
:confused:
Στα κατάλληλα χέρια ναι :tooth:
Μάλλον, το σωστό είναι ότι σε ακατάλληλα χέρια όλα τα μηχανάκια είναι άχρηστα.
Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις, με Βέσπα 200άρα και τις καλύτερες αναρτήσεις θα έβγαινε πάλι πρώτος;
Δεν πας εσύ με το Βαρκαντέρο του χρόνου, να δούμε τι παίζει. :tooth:
Coyote.V
12/07/2019, 14:17
ΟΚ, δεν είναι ακριβώς σκουτερ....
Ε, αυτό λέμε, μιλάμε για κάτι εφάμιλλο των μηχανών που θεωρούνται αξιόλογες. Όσο καλός και να είναι κάποιος πρέπει να τον βοηθάει και αυτό που καβαλάει.
Coyote.V
12/07/2019, 14:22
Δεν πας εσύ με το Βαρκαντέρο του χρόνου, να δούμε τι παίζει. :tooth:
Δεν ξέρω αν γράφει και ο Μήτσος με ρο R1 που δούλευε στον Πίσσαρη να σου πει για την ανάβαση μέχρι τις τρύπες... γω με ένα Ζ750s 100 μέτρα πίσω του σε όλη την ανάβαση...:D
250αρης στις στροφές.
Το βαρκαντέρο δεν είναι για αυτή την δουλειά, είναι για να καταπίνει χιλιόμετρα... πάμε μια βόλτα μέχρι την Μογγολία;
Δεν ξέρω αν γράφει και ο Μήτσος με ρο R1 που δούλευε στον Πίσσαρη να σου πει για την ανάβαση μέχρι τις τρύπες... γω με ένα Ζ750s 100 μέτρα πίσω του σε όλη την ανάβαση...:D
250αρης στις στροφές.
Το βαρκαντέρο δεν είναι για αυτή την δουλειά, είναι για να καταπίνει χιλιόμετρα... πάμε μια βόλτα μέχρι την Μογγολία;
Εγώ με το 954; Πόσο θα σε περιμένω να φτάσεις; :tooth:
Y.Γ. Πριν λίγες μέρες έγραψε 99999 και δεν γυρισε στο 0... Μαλλον δεμν το περιμενε η Η ότι θα έγραφε τόσα ένα 954...
Coyote.V
12/07/2019, 14:33
Εγώ με το 954; Πόσο θα σε περιμένω να φτάσεις; :tooth:
Y.Γ. Πριν λίγες μέρες έγραψε 99999 και δεν γυρισε στο 0... Μαλλον δεμν το περιμενε η Η ότι θα έγραφε τόσα ένα 954...
Με την βάρκα μου τώρα αυτές τις εποχές θα ανάψεις και τσιγάρο, έχω αναθεωρήσει πολλά από τότε, σκοπός είναι να φτάσεις, ας μην κάνουμε μαλακίες με βαραντέρο...
Δε φτάνει που το έκανε με σκούτερ, έβαλε και τούρκικα λάστιχα που (εμένα τουλάχιστον, μου) είναι τελείως άγνωστα. Αύριο θα διαβάσω ότι οδηγούσε με το ένα χέρι γιατί στο άλλο είχε το σέικερ για το φραπέ.
MG-KTiNoS
12/07/2019, 15:25
Βρήκαν ένα καλό πιλότο του τα σκάσανε κι αυτός καθάρισε.
Τώρα κάνουν διαφήμιση τζάμπα σ όλο το ιντερνέτ.
Μαγκιά τους.
ΦΥΣΙΚΑ το μηχανάκι θα βολέψει στο 90% των περιπτώσεων
(και θα είναι και πιο γρήγορο)
περισσότερο από ένα μεγάλο ΚΤΜ ή BMW
αλλά όλοι όσοι έχουν κάποια σχέση με το αντικείμενο το ξέρουν αυτό.
Το μεγάλο μηχανάκι το παίρνεις εξ άλλου για αυτό το 10%
το άλλο 90 οι πιο πολλοί έχουν άλλο.
Οκ εκτός από κάτι γιατρούς ξέρω γω
Οι περισσότεροι φίλοι δε διάβασαν προσεκτικά το άρθρο και προσπέρασαν την απάντηση μου στον Katsar.Το 2018 ο ΙΔΙΟΣ αναβάτης συμμετείχε στον ίδιο αγώνα και δεν κέρδισε.Γιατί?
Μήπως μαζεύτηκαν όλα τα τιμόνια πέρισυ ενώ φέτος μόνο οι κουλοί?
Που πήγαν τα ''χέρια'' το 2018 που οτι και να οδηγήσουν θα τους κάνουν όλους ανεμοστρόβιλο?
PaNick67
12/07/2019, 16:50
Eιναι σημαντικο που ενα μοτοσκουτερ με 17ρι μπροστα και 15ρι τροχο πισω, που ζυγιζει 240 κιλα αδειο καταφερε να τερματισει πρωτο. Οσο τιμονι να ειναι ο αναβατης τοσα κιλα κοβουν χερια στα δυσκολα.
Προφανως και η εταιρια θα το κανει βουκινο, προφανως και θα το εκμεταλευτει διαφημιστικα, οπως θα εκανε καθε εταιρια σε καθε event.
Μεχρι εκει ομως, δεν κερδισε και το Dakar!
Δεν ξέρω αν γράφει και ο Μήτσος με ρο R1 που δούλευε στον Πίσσαρη να σου πει για την ανάβαση μέχρι τις τρύπες... γω με ένα Ζ750s 100 μέτρα πίσω του σε όλη την ανάβαση...:D
250αρης στις στροφές.
Το βαρκαντέρο δεν είναι για αυτή την δουλειά, είναι για να καταπίνει χιλιόμετρα... πάμε μια βόλτα μέχρι την Μογγολία;
"Κόντρα είπαμε να βάλουμε,όχι να μεταναστευσουμε...."
Τσαχιριδης ™
MG-KTiNoS
12/07/2019, 17:18
Οι περισσότεροι φίλοι δε διάβασαν προσεκτικά το άρθρο και προσπέρασαν την απάντηση μου στον Katsar.Το 2018 ο ΙΔΙΟΣ αναβάτης συμμετείχε στον ίδιο αγώνα και δεν κέρδισε.Γιατί?
Μήπως μαζεύτηκαν όλα τα τιμόνια πέρισυ ενώ φέτος μόνο οι κουλοί?
Που πήγαν τα ''χέρια'' το 2018 που οτι και να οδηγήσουν θα τους κάνουν όλους ανεμοστρόβιλο?
Μιας και μιλάμε πάντως για εμπειρία, ο Zocchi είναι κορυφαίος αναβάτης ΜΧ και Rally, έχοντας κερδίσει πολλά εθνικά πρωταθλήματα Motocross στην Ιταλία, και μια τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ, ενώ έχει συμμετοχές στο Dakar, στο Baja 1000 και στο Pharaohs Rally. Πάντως δεν είναι και πιτσιρικάς ε; Τα έχει τα χρονάκια του και τα άσπρα μαλλάκια του.
Ο Zocchi είχε συμμετάσχει στο Gibraltar Rally και το 2018 με το X-ADV του, ενώ το 2019 έκανε κάποιες αλλαγές στο scooter της Honda (δείτε το special X-ADV του στο βίντεο ΕΔΩ), αυξάνοντας την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, προσθέτοντας εξάτμιση της SC-Project και ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις για ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου με εξαρτήματα των Ohlins και Andreani, ενώ στους τροχούς φόραγε ελαστικά Anlas Capra X.
Τι δεν καταλαβαίνεις?
Ότι μας γ... και με Χόνδα σε 50?
vantonopoulos
12/07/2019, 17:24
Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις, με Βέσπα 200άρα και τις καλύτερες αναρτήσεις θα έβγαινε πάλι πρώτος;
408158
Coyote.V
12/07/2019, 18:36
"Κόντρα είπαμε να βάλουμε,όχι να μεταναστευσουμε...."
Τσαχιριδης ™
Σαν τι κόντρα θες να βάλω με το βαρκαντέρο; Ό,τι μπορώ προτείνω...
Coyote.V
12/07/2019, 18:40
408158
https://www.youtube.com/watch?v=n66XOq_dM4s
Λευκάδιος
12/07/2019, 18:52
Δε φτάνει που το έκανε με σκούτερ, έβαλε και τούρκικα λάστιχα που (εμένα τουλάχιστον, μου) είναι τελείως άγνωστα. Αύριο θα διαβάσω ότι οδηγούσε με το ένα χέρι γιατί στο άλλο είχε το σέικερ για το φραπέ.
Anlas 'παιζουν' τα τελευταία χρόνια στους ον/οφ 'κύκλους'.Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν οδηγούσε με καφέ στο χέρι αφού το μηχανάκι είναι DCT :p
Eιναι σημαντικο που ενα μοτοσκουτερ με 17ρι μπροστα και 15ρι τροχο πισω, που ζυγιζει 240 κιλα αδειο καταφερε να τερματισει πρωτο. Οσο τιμονι να ειναι ο αναβατης τοσα κιλα κοβουν χερια στα δυσκολα.
Μεχρι εκει ομως, δεν κερδισε και το Dakar!
Τροχούς 19"-17" είχε το συγκεκριμένο,πάντως και το νορμάλ παρόλο τα 240 κιλά και τους μικρούς τροχούς του πάει αξιοπρεπέστατα στο χώμα (το έχω οδηγησει).
Όσο για το Ντακαρ μάλλον αυτό πρέπει να κατεβάσουν αφού με τα CRF450 δεν βλέπουν προκοπή :lol:
Μήπως μαζεύτηκαν όλα τα τιμόνια πέρισυ ενώ φέτος μόνο οι κουλοί?
Και το 2017 είχε χεράδες,βγήκε τρίτος με CRF250L Rally
Μιας και μιλάμε πάντως για εμπειρία, ο Zocchi είναι κορυφαίος αναβάτης ΜΧ και Rally, έχοντας κερδίσει πολλά εθνικά πρωταθλήματα Motocross στην Ιταλία, και μια τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ, ενώ έχει συμμετοχές στο Dakar, στο Baja 1000 και στο Pharaohs Rally. Πάντως δεν είναι και πιτσιρικάς ε; Τα έχει τα χρονάκια του και τα άσπρα μαλλάκια του.
Ο Zocchi είχε συμμετάσχει στο Gibraltar Rally και το 2018 με το X-ADV του, ενώ το 2019 έκανε κάποιες αλλαγές στο scooter της Honda (δείτε το special X-ADV του στο βίντεο ΕΔΩ), αυξάνοντας την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, προσθέτοντας εξάτμιση της SC-Project και ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις για ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου με εξαρτήματα των Ohlins και Andreani, ενώ στους τροχούς φόραγε ελαστικά Anlas Capra X.
Τι δεν καταλαβαίνεις?
Ότι μας γ... και με Χόνδα σε 50?
Ενώ έχεις Bold όλη την ουσία πάλι στο τέλος εστιάζεις μόνο στα χέρια.ΟΧΙ δε γαμάει με 50αρι Honda γιατί θα είχε κερδίσει και πέρυσι με το ίδιο μηχανάκι στον ίδιο αγώνα,και πρόπερυσι με CRF250 rally όπως είπε και ο Λευκάδιος.
Η ουσία είναι ο συνδυασμός πραγμάτων,φέτος το έψαξε περισσότερο για να κερδίσει.Συνεπώς χρειάζεται και σωστό μηχανάκι για να κερδίσει,με ότι συνεπάγεται αυτό(που είναι δύσκολο να το δεχτούν οι περισσότεροι).
sorry κιολας αλλα βγαζουμε το συμπερασμα οτι το semi-scooter των 50 αλογων ειναι ικανοτερο απο on-off Ktm, BMW κτλ ?
:confused:
Οχι, απλα αν το σκουτερ αυτο ειναι ικανο να βγαλει αγωνα, μαλλον ειναι ικανο και για τον μεσο αναβατη που εχει ονοφφ και κυριως θελει να κανει τις βολτουλες του το καλοκαιρι σε παραλιες αλλα νομιζει οτι χρειαζεται ραλλυ μηχανακι...
Εγω με το μπεβερλυ παντως εχω κανει πολυ εντουρο:lol:
RaGe_Raptor
13/07/2019, 21:33
Χοντάρα ρουλζ ρε :D:beer:
Coyote.V
13/07/2019, 22:33
Το ψιλοέψαξα.
Στην ουσία δεν είναι σκουτερ αλλά ένα NC μεταμορφωμένο, γιαυτό χαίρεται ο Μπίλης, γενικά ψάχτηκαν σε διάφορα σετ απ με τον δικύλινδρο παπιοκηνιτήρα.... ε, μας έκατσε αυτό και μάλλον είναι και καλό.
Άντε Μπίλυ ψάξου για τους σωστούς τροχούς....
doctoras
14/07/2019, 08:40
Αυτό που έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας το άρθρο ότι: η πρακτικότητα, η ευκολία οδήγησης και η άνεση του αναβάτη να διανύσει χιλιόμετρα είναι χρησιμότερη στον μέσο ερασιτέχνη οδηγό συγκριτικά με τα εξειδικευμένα και απαιτητικά αντβε. Και αυτό το συμπέρασμα είναι θέμα πολλών σελίδων
Γιατί κακα τα ψέματα αν σου πόνταρε κάποιος πριν τον αγώνα για νίκη με x-adv θα τον χαρακτήριζες τουλάχιστο άστοχο. Και όσο βελτιωμένο και να είναι σκουτερ που τα κάνει όλα μόνο του φρενάρει, με μισή ιπποδύναμη τουλάχιστο και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων απο τα με τα ready to race μηχανάκια είναι μεγάλο κεφάλαιο
Γιαυτό πέραν τον οδηγικών ικανοτήτων η διαφορά των μοτοσυκλετών είναι τεράστια γιαυτό γυρνάμε ξανα στην πιο πάνω διαπίστωση(skills vs easy to use vs specialized moto).
stefanos
14/07/2019, 20:55
Και όσο βελτιωμένο και να είναι σκουτερ που τα κάνει όλα μόνο του φρενάρει, με μισή ιπποδύναμη τουλάχιστο και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων απο τα με τα ready to race μηχανάκια είναι μεγάλο κεφάλαιο
.
Αυτό είναι σίγουρο?
Η είναι 100 άλογα 120 κιλα και 30 πόντους διαδρομές?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.