PDA

View Full Version : Ιταλία - Ελβετία με το Er6-n



Tsber
15/07/2019, 09:48
Σχεδόν ακριβώς είκοσι χρόνια πριν είχα αποφασίσει να ταξιδέψω στον κόσμο με κάθε μέσο και η Ιταλία ήταν από τους πρώτους προορισμούς μου για πολλούς λόγους. Μέσα στα είκοσι χρόνια που μεσολάβησαν έμεινα πιστός στον στόχο που έθεσα ταξιδεύοντας σε πάνω από 40 διαφορετικές χώρες και φέτος ήρθε η στιγμή να επιστρέψω στην Ιταλία με τη μοτοσυκλέτα μου, το καλύτερο μέσο απ’ όλα!

Το φιλόδοξο σχέδιο που καταστρώσαμε μαζί με τον συνοδοιπόρο Αλέξη, που και φέτος τα κατάφερε να έρθει από την Αγγλία για το ταξίδι μας, περιλάμβανε τέσσερα οδηγικά highlights καθώς και ενδιάμεσες στάσεις σε πανέμορφες και διάσημες ιταλικές τοποθεσίες και πόλεις και μετάβαση στην Ιταλία ακτοπλοϊκώς για μέγιστη εκμετάλλευση των 3000 περίπου χιλιομέτρων που οδηγούμε συνήθως :)

Φύγαμε λοιπόν, μέρα πρώτη

408184

Ενώ η πρόγνωση του καιρού στην Ιταλία ήταν υπεραισιόδοξη, στην Ελλάδα είχαμε σποραδικές καταιγίδες και έτσι καθυστερήσαμε την αναχώρησή μας για αργά το μεσημέρι καθώς το πλοίο αναχωρούσε από Ηγουμενίτσα μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα. Τελικά φτάσαμε σούρουπο μετά από ένα καφεδάκι στα Γρεβενά και τον καιρό να μας απειλεί αλλά να μας κάνει τελικά τη χάρη.

Το επόμενο πρωί ήταν ώρα για απόβαση στο Μπάρι!

408185

Κινούμαστε δυτικά με σκοπό να διασχίσουμε την Ιταλία από όχθη σε όχθη με απώτερο σκοπό τη διάσημη Ακτή Αμάλφι. Στη νότια Ιταλία όμως η σήμανση είναι ελλιπής ως παραπλανητική και ακόμη και το gps δοκιμάζεται σκληρά χωρίς αποτέλεσμα. Χάνουμε χρόνο, αλλά ευτυχώς η απώλεια σε χιλιόμετρα είναι μικρή και συνεχίζουμε πλέον εντός αυτοκινητοδρόμου με τη βοήθεια οδηγών της περιοχής. Μετά από κάποια χιλιόμετρα ο αυτοκινητόδρομος γίνεται απολαυστικός με ανοικτές καμπές και όσο πλησιάζουμε το Σαλέρνο και τη θάλασσα το τοπίο ομορφαίνει και αυτό ώσπου, επιτέλους, συναντάμε την πινακίδα Κοστιέρα Αμαλφιτάνα! Έξω από το Σαλέρνο είναι ώρα να βγουν οι φωτογραφικές μηχανές καθώς ο απολαυστικός, παραθαλάσσιος στενός δρόμος προσφέρει πέρα από οδηγική απόλαυση και όμορφες εικόνες, με τη Μεσόγειο να αστράφτει στα αριστερά μας :cool:

408186

408187

408188

Η διαδρομή είναι φιδωτή και σφιχτή, υπάρχουν όμως και κάποια ίσια κομμάτια όπου αξίζει να περιμένει κανείς ώσπου να προβάλλει το πρώτο αυτοκίνητο πίσω του ώστε να έχει ελεύθερο πεδίο και να επιτεθεί αναλόγως. Προσοχή θέλουν οι τοπικοί οδηγοί σκούτερ που ξύνουν ποδιές καθώς και τα μεγάλα οχήματα από το αντίθετο ρεύμα που φυσικά θέλουν (και διεκδικούν) τον χώρο τους...

408189

408190

408191

408192

408193

Tsber
15/07/2019, 09:55
Απολαμβάνω στο έπακρο τη διαδρομή με το πανάλαφρο Er και αφού περνάμε το Αμάλφι και κάποια άλλα χωριά αποφασίζουμε να σταματήσουμε στο ξακουστό Ποσιτάνο, αλλά τελικά παραείναι τουριστικό για τα μέτρα μας και έτσι συνεχίζουμε, με στάσεις για φωτό, προς Σορέντο όπου πίνουμε το καφεδάκι μας το απόγευμα. Μετά από μια γεμάτη μέρα θα διανυκτερεύσουμε στη Νάπολη όπου φτάνουμε σούρουπο :cool:

408198

408196

408197

408199

Ιταλία σημαίνει πίτσα, καφές και παγωτό και αφού η πίτσα είναι τοπική εφεύρεση, προφανώς δεν έχουμε άλλη επιλογή. Πολλοί λένε πως η αυθεντική πίτσα δεν είναι ωραία αλλά μάλλον δεν έχουν πάει στο σωστό μέρος! Για όλα τα παραπάνω αναζητήστε μικρά, σχεδόν κρυμμένα μαγαζιά που προτιμούν οι ντόπιοι και δε θα χάσετε!

408201

408202

Tsber
15/07/2019, 09:59
Το επόμενο πρωί κάνουμε μια βόλτα στην πιο αντιπροσωπευτική πόλη του Ιταλικού Νότου και φωτογραφίζουμε εικόνες χαρακτηριστικές, σοκάκια, μηχανάκια, άνθρωποι ευθείς και αυθεντικοί.

408203

408204

408205

408206

408207

408208

408209

Η οδήγηση είναι κι αυτή μια περιπέτεια, δεν υπάρχουν φλας, δεν υπάρχουν διαβάσεις και αν δεν χωθείς σε κορνάρουν... Το κάθε εκατοστό μετράει και με ακούμπησαν δύο φορές οδηγοί σκούτερ! Βασικά αν νομίζετε ότι είστε άσοι στην οδήγηση, η μέση ναπολιτάνα κοπελίτσα με σκουτεράκι, κινητό και ροζ παντοφλάκι σας έχει :lol:

Tsber
15/07/2019, 10:07
Με τα πολλά λοιπόν βγαίνουμε από την Ναπόλη και κινούμαστε προς Φλωρεντία μέσω αυτοκινητοδρόμου για να καλύψουμε την απόσταση. Τα διόδια στην Ιταλία είναι ακριβά και συνήθως παίρνεις ένα χαρτάκι στην αρχή και πληρώνεις ανάλογα με την έξοδο που θα επιλέξεις. Ο δρόμος είναι καλός αλλά η κακή σήμανση συνεχίζεται και εδώ με έλλειψη πινακίδων ακόμα και για τουριστικά μέρη. Η κίνηση στο ιστορικό κέντρο είναι αρκετά περίπλοκη και το gps μάς κάνει κύκλους ώσπου εντοπίζω οπτικά την εικόνα που είχα στον χάρτη και το ξενοδοχείο με το πάρκινγκ του είναι εκεί και είναι φθηνό και καλό!

408210

Ένα ντους και είμαστε έτοιμοι για απογευματινή φωτογράφηση με όμορφα χρώματα και το υπέροχο δειλινό πάνω απ’ τον Άρνο :)
Η νυχτερινή φωτογράφηση και βόλτα θα έρθει αφού πρώτα φάμε την τοπική σπεσιαλιτέ, μπριζόλες Φλωρεντίας. Στου Τζιανίνο, πίσω απ’ το Ντουόμο, απολαμβάνουμε πάνω από ένα κιλό τέλεια ψημένο medium rare τοπικό κρέας με τη συνοδεία μιας τεράστιας μπίρας! Το έδεσμα είναι εκλεκτό και στο συγκεκριμένο ρεστοράν μπορείτε να το ζητήσετε και λίγο περισσότερο ψημένο αν θέλετε.Το παγωτό (τζελάτο) επίσης εφευρέθηκε εδώ και είναι το ιδανικό μέρος να το απολαύσει κανείς!

408211

408212

408213

408214

408215

408216

408217

408218

Tsber
15/07/2019, 10:13
Το Πορτσελίνο – γουρουνάκι είναι άλλο ένα σύμβολο της πόλης, λένε ότι αν τρίψεις τη μουσούδα του θα ξανάρθεις στην Φλωρεντία. Σε μένα πάντως έπιασε έστω και μετά από είκοσι χρόνια, οπότε είπα να το ξανακάνω και μάλιστα κρατώντας ένα ωραίο τζελάτο :D

408220

408221

408222

Το επόμενο πρωί ξεκινάμε για το πρωινό μας στην πόλη και παρατηρούμε τους Ιταλούς να συζητάνε και να πίνουν τον καφέ τους στο πόδι και στα γρήγορα όπως συνηθίζουν.

408223

408224

408225

408226

Tsber
15/07/2019, 10:16
Σιγά – σιγά όμως πρέπει να ξεκινήσουμε για τον επόμενο προορισμό μας που είναι η Πίζα, όπου θα φτάσουμε μεσημέρι μέσω ενός διασκεδαστικού δρόμου ταχείας με έναν τοπικό σκουτερά να μας λύνει άμεσα το πρόβλημα της κίνησης στο ιστορικό κέντρο. Τον ακολουθούμε και καταλήγουμε δίπλα στον διάσημο στραβό πύργο, σε πάρκινγκ με ντουλάπια για τη φύλαξη κρανών και μπουφάν με μικρή χρέωση. Η Πίζα είναι μια όμορφη πόλη όμως μοιραία η βαρύτητα πέφτει στο εντυπωσιακό κτιριακό σύμπλεγμα του Βαπτιστηρίου, του Καθεδρικού και του ομώνυμου πύργου :cool:

408227

Όπως βλέπετε γέρνει αρκετά :lol:

408228

408229

408230

408231

Tsber
15/07/2019, 10:22
Αφήνοντας πίσω μας και την Πίζα κινούμαστε βόρεια προς την περιοχή των Ιταλικών Λιμνών όπου βρίσκεται ο επόμενος προορισμός μας, το γραφικό παραλίμνιο Κόμο. Στην παραθαλάσσια διαδρομή που ακολουθεί το πρόβλημα με τη σήμανση συνεχίζεται καθώς οι Ιταλοί φαίνεται να είναι οπαδοί της γενικής κατεύθυνσης, ώσπου βγαίνουμε ξανά στον αυτοκινητόδρομο με ξεκάθαρη πλέον πορεία προς Κόμο. Μετά από ένα απίστευτο κομμάτι με καμπές, γέφυρες και άσφαλτο για σεμινάριο όμως, πέφτουμε σε ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα εξαιτίας της αυριανής εθνικής γιορτής των Ιταλών! Τελικά οι τοπικοί μοτοσικλετιστές δραπετεύουν ομαδικά από την βοηθητική και τους ακολουθούμε κι εμείς διακριτικά.
Όταν αφήνουμε πλέον πίσω μας το ακίνητο μεταλλικό ποτάμι, ο δρόμος και το γκάζι ανοίγουν και φτάνουμε στο Κόμο σχετικά αργά, ψάχνοντας σύμφωνά με το πρόγραμμα ξενοδοχείο. Πάω σε ένα περίπτερο να αγοράσω νερό και ρωτάω, η απάντηση έρχεται στα Γαλλικά, συνεχίζω την κουβέντα και έτσι απλά και γρήγορα έρχεται ο προπριατέρ με το σκούτερ του και τον ακολουθούμε στο παραδοσιακό του σπίτι που έχει μετατρέψει σε πανσιόν. Αν εξαιρέσουμε τη σκάλα η επιλογή για τη διανυκτέρευσή μας αποδείχθηκε ιδανική καθώς ο Τζιάνι και η γυναίκα του Βαρβάρα είναι καλοί οικοδεσπότες και άνθρωποι. Ο Τζιάνι είναι παλιός μηχανόβιος και ήταν πλοηγός στο Ντακάρ τη δεκαετία του ’80 και ένας θείος του έτρεχε στο Παγκόσμιο ταχύτητας μετά τον πόλεμο :eek:

408232

Επίσης έχει καλά κρυμμένο στην αποθήκη του ένα αγωνιστικό 75άρι Invicta με όλα τα παρελκόμενα και σε τέλεια κατάσταση!

Το Κόμο είναι όμορφο μέρα και νύχτα και μας δίνει όμορφες εικόνες και ελπίδες για την αυριανή παραλίμνια διαδρομή μέσω Μπελάτζιο και Λέκο...

408233

408234

408235

408236

408237

408238

408239

408240

Tsber
15/07/2019, 10:27
Η συζήτηση μετά πρωινού γεύματος με τον Τζιάνι μας αποφέρει μία πολύτιμη πληροφορία: στην παραλίμνια διαδρομή υπάρχει τούνελ πολλών χιλιομέτρων, και για να το αποφύγουμε πρέπει να στρίψουμε προς Μαντέλο ντελ Λάριο, έδρα της Moto Guzzi! Άλλο που δε θέλουμε φυσικά καθώς είμαστε εδώ για απίστευτες διαδρομές και όχι τούνελ, οπότε μίλε γκράτσιε Τζιάνι!

Η οδηγική εμπειρία είναι μαγευτική από την αρχή με την αρχοντική παραλίμνια διαδρομή να προσφέρει ποικιλία κλίσεων και στροφών με άριστο οδόστρωμα και θέα που κόβει την ανάσα με τους πελώριους ορεινούς όγκους περιμετρικά. Πράσινο, βίλες και ανοιξιάτικες ευωδιές συμπληρώνουν την εικόνα μέχρι το Μπελάτζιο :)

408241

408242

408243

Συνεχίζουμε με τη λίμνη στα αριστερά μας και στρίβουμε προς Μαντέλο ντελ Λάριο για να αποφύγουμε το τούνελ και η απολαυστική διαδρομή δείχνει να μην έχει τελειωμό!

408244

Τώρα ο δρόμος κατηφορίζει και περνάει δίπλα από την ακτή όπου άνθρωποι κάνουν μπάνιο και ψήνουν και οι μοτοσυκλέτες και στα δύο ρεύματα αρχίζουν να πληθαίνουν καθώς πλησιάζουμε στα σύνορα με την Ελβετία.

408245

408246

408247

Tsber
15/07/2019, 10:32
Όταν πλέον αφήνουμε την τεράστια λίμνη Κόμο πίσω μας παρατηρούμε άψογη σήμανση και πινακίδες στα γερμανικά, οπότε οδηγούμε σε μία περιοχή που δεν είναι ακριβώς Ιταλία πια. Στόχος μας είναι το Σεν Μόριτζ και οι Ελβετικές Άλπεις και όσο προχωρούμε τόσο πιο εκθαμβωτικό γίνεται το τοπίο γύρω μας. Μικρά χωριά και εκκλησίες με φόντο πελώρια χιονισμένα βουνά, καταρράκτες, πράσινο και αγριολούλουδα παντού!

408248

408249

408250

Σταδιακά ο δρόμος ανηφορίζει και κινούμαστε μέσα σε πυκνό δάσος ώσπου, απρόσμενα, ανοίγεται ξαφνικά μπροστά μας μία τεράστια αλπική λίμνη! Ο δρόμος ακολουθεί την ακτή της και μας προσφέρει απίστευτες εικόνες :)

408251

408252

408253

Όταν πια φτάνουμε στο Σεν Μόριτζ ψιχαλίζει και ο καιρός είναι κλειστός από παντού, εκτός από μια μικρή αχτίδα φωτός προς την κατεύθυνση που (νομίζω) ότι κινούμαστε...

408254

Βάζουμε αδιάβροχα και ξεκινάμε άμεσα προς τον τελικό στόχο της ημέρας: το διάσημο πέρασμα του Στέλβιο στην άλλη μεριά της οροσειράς. Στην πορεία συναντάμε έξοδο προς το τούνελ που οδηγεί στην κοιλάδα αλλά είμαστε αποφασισμένοι να πάρουμε τα βουνά! Τα σύννεφα είναι βαριά αλλά πλέον η βροχή δεν είναι συνεχόμενη και κατεβαίνοντας πια τις Ελβετικές Άλπεις η άσφαλτος στεγνώνει και ο ήλιος ξεπροβάλλει όλο και περισσότερο μέσα από το τείχος των νεφών. Την ευτυχία συμπληρώνει η πινακίδα Passo dello Stelvio, είμαστε πλέον στη βάση του!

Tsber
15/07/2019, 10:40
Ένας πιτσιρικάς με ποδήλατο κατεβαίνει σφαίρα και φωνάζει ciao! και ο δρόμος αρχίζει να γίνεται (ακόμα) πιο στριφτερός...

408255

408256

408257

408258

...ενώ στροφή με τη στροφή το υψόμετρο ανεβαίνει, η θερμοκρασία να πέφτει και τα πρώτα χιόνια μετατρέπονται σε πλήρως αλπικό τοπίο!

408259

Είμαστε πλέον στο τριεθνές με ελβετικές, αυστριακές και ιταλικές σημαίες ανάμεσα σε μεταλλικές φιγούρες αλπινιστών. Από τη Μεσόγειο και την κάψα του Αμάλφι, την ομορφιά της Τοσκάνης, την αρχοντιά των Ιταλικών Λιμνών και τις ατμοσφαιρικές Ελβετικές Άλπεις είμαστε πλέον ένα βήμα από το Στέλβιο, το υψηλότερο σημείο!

408260

408261

408262

408263

Μετά από λίγες ακόμα στροφές είμαστε εκεί, τα καταφέραμε και νιώθουμε υπέροχα!

408264

Tsber
15/07/2019, 10:45
Ρουφάμε τη θετική ενέργεια ενός μέρους όπου όλοι έχουν έρθει κάνοντας αυτό που αγαπούν. Από την άλλη μεριά μας περιμένει η κορδέλα – καρτ ποστάλ την οποία θα πρέπει να κατεβούμε για να φτάσουμε στο ξενοδοχείο στο Τραφόι, 13 χιλιόμετρα μακριά, και φυσικά άλλο που δεν θέλουμε! Μετά και αυτή την μαγική εμπειρία καταλύουμε στο ξενοδοχείο Tannenheim όπου πληρώνουμε κάτι παραπάνω για ημιδιατροφή και ξεκούραση μετά από μία απίθανη ημέρα!

408265

408266

408267

Μετά από ένα δείπνο τριών πιάτων και έναν (πολύ) ήρεμο ύπνο στον καθαρό αέρα παίρνουμε πρωινό και ξανανεβαίνουμε το Στέλβιο για σουβενίρ και για να απολαύσουμε την απίστευτη θέα και την καλοκαιρινή μέρα.

408268

Η ανάβαση θέλει καλή ροή και καλές εξόδους και ο διακεκομμένος ήχος της εξάτμισης που δημιουργείται από τις πολεμίστρες στην άκρη του γκρεμού είναι ερεθιστικός. Μας περνάει μια Ducati και χάνεται, σε λίγο συναντώ δύο Πόρσε με βαφή καμουφλάζ που κάνουν δοκιμές εδώ, και τέλος μια φτωχοπαρέα με Φεράρι και Λαμποργκίνι. Στην κορυφή, γεμάτοι ευφορία, χαιρόμαστε ξανά ένα μοναδικό μέρος απ’ όπου πραγματικά δε θέλεις να φύγεις μαζί με συνάδελφους μοτοσικλετιστές :)

408269

408270

408271

408272

Καθόλου άσχημο πρωινό, έτσι;

408273

Tsber
15/07/2019, 10:49
Ξανακατεβαίνουμε για τελευταία φορά την κορδέλα και ανακαλύπτουμε ότι το πέρασμα συνεχίζεται και μετά το Τραφόι με πιο ανοικτά, απολαυστικά κομμάτια και το μόνιμο ντεκόρ των Άλπεων μας ακολουθεί μέχρι τους πρόποδες!

408274

408275

408276

408277

408278

Πλέον κινούμαστε προς Μπολτσάνο μέσα από απέραντους οπωρώνες, παρέα με Ιταλούς μοτοσικλετιστές. Η κίνηση πυκνώνει και τους ακολουθούμε δίπλα από την αργοκίνητη ροή των αυτοκινήτων μέχρι την έξοδο προς τον αυτοκινητόδρομο και τη Βενετία, τον τελευταίο μας προορισμό επί Ιταλικού εδάφους...ή μάλλον ύδατος :D

Tsber
15/07/2019, 10:53
Φτάνουμε μεσημέρι αλλά το ξενοδοχείο που ψάχνουμε έχει βαλθεί να τρελάνει το gps και κάνουμε κύκλους μέχρι που το εντοπίζουμε σχεδόν κατά τύχη. Το σχέδιο είναι να αφήσουμε τις μοτοσυκλέτες στο πάρκινγκ και να πάμε στη Βενετία με το τραίνο, που είναι και η πιο δημοφιλής τακτική. Όντως ο σταθμός της Σάντα Λουτσία είναι ακριβώς πάνω στο Γκραν Κανάλ, και ξεκινάμε τη βόλτα μας στην υδάτινη πολιτεία με απαλό απογευματινό φως...

408279

408280

408281

Ριάλτο, πλατεία Αγίου Μάρκου, γέφυρα Στεναγμών και φυσικά άπειρα κανάλια, γόνδολες και βαπορέττα είναι εκεί για να μας ηρεμήσουν και να μας γεμίσουν όμορφες εικόνες :)

408282

408283

408284

408285

408286

408287

Tsber
15/07/2019, 10:57
408288

408289

408290

408291

408292

408293

408294

408295

408296

408297

Tsber
15/07/2019, 10:59
Την επόμενή μέρα το μεσημέρι βρισκόμασταν ήδη στο πλοίο της γραμμής με αρκετές ώρες για ξεκούραση στην καμπίνα μέχρι την αποβίβαση σε ελληνικό έδαφος, στην Ηγουμενίτσα

408300

Τα τελευταία χιλιόμετρα της επιστροφής στη Θεσσαλονίκη είναι γεμάτα ικανοποίηση για την ολοκλήρωση ενός υπέροχου και φιλόδοξου ταξιδιού με μοτοσικλέτα, αλλά και με ευχές για περισσότερα απολαυστικά χιλιόμετρα στο μέλλον ;)

408301

o_gavros
15/07/2019, 18:40
Ωραία πραματα!
Σε ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες!
Και στα επόμενα :beer:

karateo
15/07/2019, 19:34
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
Και με το παπάκι αν είχα παρέα θα ακολουθούσα!

Να είστε καλά να το κάνετε όσο συχνά θέλετε.

Tsber
16/07/2019, 09:34
Ωραία πραματα!
Σε ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες!
Και στα επόμενα :beer:

Εγώ ευχαριστώ, να'σαι καλά φίλε μου :beer:

Tsber
16/07/2019, 09:40
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
Και με το παπάκι αν είχα παρέα θα ακολουθούσα!

Να είστε καλά να το κάνετε όσο συχνά θέλετε.

Σε ευχαριστώ-ούμε, δεν είναι απλό όλοι όμως μπορούν να το κάνουν αρκεί να το αποφασίσουν!

Αν σου λείπουν κάποια κομμάτια του παζλ, θα τα βρεις σίγουρα στην πορεία.

Κάποια στιγμή τσεκάρονται όλα τα κουτάκια και ξεκινάμε :)

Tsber
16/07/2019, 10:15
Λίγα λόγια για τα ξενοδοχεία, στην Ιταλία είναι σχεδόν αδύνατο να συνεννοηθείς από πριν όπως κάνω συνήθως, και οι λίγες απαντήσεις που έλαβα ήρθαν μετά από δύο-τρεις μέρες

Ίσως λόγω πολλών τουριστών, ίσως γιατί δε μιλάνε πολύ τα αγγλικά, ψάχναμε ξενοδοχεία επί τόπου σχεδόν σε κάθε προορισμό. Έτσι είχαμε το παράδοξο να πληρώσουμε 35 ευρώ στη Νάπολη και μόλις 25 στο κέντρο της Φλωρεντίας, 35 στο τουριστικό Κόμο, 70 με ημιδιατροφή στο Τραφόι κοντά στο Στέλβιο και 30 στη Βενετία, ανά άτομο.

Στη Νάπολη μείναμε στο Hotel Suite Essedra, συμπαθητικό, πάνω σε κεντρικό δρόμο, με το πάρκινγκ σε άλλο σημείο λίγο πιο μακριά, τετράστερο στα χαρτιά αλλά στην ουσία ένα καλό τριάστερο. Θα μπορούσαμε να βρούμε κάτι οικονομικότερο ή καλύτερο σε αυτά τα λεφτά αλλά δεν υπήρχε λόγος να ψάχνουμε άλλο μέσα στην τρελή κίνηση χωρίς κανόνες της Νάπολης. Εννοείται ότι δεν αφήνετε ποτέ μοτοσυκλέτα με μπαγκάζια χωρίς επιτήρηση η εκτός πάρκινγκ τη νύχτα, ειδικά στον Νότο.

Στη Φλωρεντία το ξενοδοχείο Τοσκάνα μας βόλεψε πολύ, σε κεντρικό σημείο με το πάρκινγκ δυο πόρτες παραδίπλα, φτηνό και καλό, δε θέλαμε κάτι άλλο. Δεν είχε πρωινό αλλά έτσι κι αλλιώς θα απολαμβάναμε ένα καφεδάκι στην πανέμορφη, ηλιόλουστη Φλωρεντία, οπότε μικρό το κακό.

Στο Κόμο όπως έγραψα πιο πάνω είχαμε την τύχη να μείνουμε στο Bed & Breakfast Ai tre Leoni με τον Τζιάνι και τη γυναίκα του Μπάρμπαρα, το μόνο αρνητικό είναι η σκάλα και μια αρμαθιά κλειδιά που σου δίνουν μαζί με αρκετό παρλάρε για το τι ανοίγει το καθένα!
Κατά τ' άλλα κλασικοί, απολαυστικοί Ιταλοί, το ξενοδοχείο πεντακάθαρο και κοντά στη λίμνη με πάρκινγκ κλειστό που το φυλάει ο Λούπος, ο σκύλος του Τζιάνι :)

408328

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ειδικά για μοτοσικλετιστές!

Ψηλά στις Άλπεις αποφασίσαμε να κλείσουμε μια απίθανη μέρα οδήγησης σε Ιταλικές λίμνες και Στέλβιο στο ξενοδοχείο Tannenheim στο Τραφόι. Γεμάτο μηχανόβιους και με ιντάστριαλ λουκ, η ημιδιατροφή ήταν μονόδρομος και το τετράστερο με τα όλα του άξιζε τόσο το δείπνο όσο και το πρωινό με τα παραπάνω χρήματα. Μόνο μην τους πείτε Ιταλούς, "εδώ είναι Νότιο Τιρόλο φιλαράκι" θα σας πούνε! Εδώ ήταν και το μόνο μέρος που άφησα τη μηχανή έξω το βράδυ αντί να κάνω ακροβατικά μαζί με άλλους είκοσι στο γκαράζ. Αν μου την κλέψουν στα 2758 μέτρα χαλάλι τους είπα :lol:

Τέλος στη Βενετία το Autohotel Venezia...στα χαρτιά είναι μια καλή επιλογή καθώς είναι 700 μέτρα από τον σταθμό του τραίνου και δίπλα στην εθνική, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βενετία. Στην ουσία είναι πολύ δύσκολο να το βρεις γιατί δεν έχει ούτε μία πινακίδα πέρα από αυτή στην πρόσοψη! Ιταλοί, τι να πεις... Επίσης το gps μπερδεύεται από έναν παράδρομο και κάνει κύκλους και η απόσταση από τον σταθμό είναι περίπου 1500 μέτρα και όχι 700. Σαν ξενοδοχείο είναι απλά οκ για τα λεφτά, ένα μοτέλ πολυτελείας στην ουσία, και για αυτό το προτιμούν πολλοί. Δεν θα το συνιστούσα γιατί κανένας από όσους μιλήσαμε δεν το βρήκε με την πρώτη, αλλά αν το βρεις τη δουλειά σου την κάνεις αρκεί να πας με τη μοτοσυκλέτα και όχι με τα πόδια στον σταθμό.

Όσον αφορά το πλοίο, οι παπούδες σαν κι εμένα κλείστε οπωσδήποτε καμπίνα. Μου είχε λείψει το καράβι αλλά μου φάνηκε υπερβολικά ακριβό και στα εισιτήρια και στο φαγητό. Δέκα ευρώ για ένα τοστ, μια τυρόπιτα και έναν καφέ για παράδειγμα. Στο διάσημο καφέ Φλοριάν στην Πλατεία του Αγίου Μάρκου ο καφές ήταν φθηνότερος απ' ότι στο καράβι... Στην τελική είναι περίπου 350 - 400 ευρώ επιπλέον στον προυπολογισμό του ταξιδιού, όμως αξίζει έστω κι έτσι, γιατί προσφέρει περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην Ιταλία που αφαιρούνται από την επιστροφή και τη μετάβαση. Για εμάς που έχουμε ανεβοκατέβει μέσω Βαλκανίων πολλές φορές ήταν μονόδρομος.

Τέλος καλό θα ήταν να έχετε μια χρεωστική κάρτα μαζί σας στην Ιταλία για τα διόδια και όχι μόνο, καθώς η πληρωμή γίνεται άμεσα και εύκολα, αλλά αν ταξιδεύετε με παρέα ο καθένας θα πρέπει να έχει τη δική του καθώς στα διόδια επιτρέπεται μόνο μία φορά η χρήση της.

Tsber
16/07/2019, 10:18
Ένα μικρό βιντεάκι από κάποια από τα μέρη στα οποία οδηγήσαμε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας:

https://www.youtube.com/watch?v=nWxfqPf7Tj0

Και ένα επαγγελματικό με όλη τη μαγεία του Στέλβιο και της ατμόσφαιράς του:

https://www.youtube.com/watch?v=_NGpDmWNqh4


(Η δική μου Φεράρι ήθελε σέρβις οπότε πήγα με το Er :lol: )

doctoras
17/07/2019, 00:18
Εισαι ωραιος!! Πολυ ωραια περιγραφή λατρεμένα μερη μου θύμησες τα μοτοσικλετιστικα νιατα μου!!
Δωσε κιαλλο..!!

Tsber
17/07/2019, 09:47
Εισαι ωραιος!! Πολυ ωραια περιγραφή λατρεμένα μερη μου θύμησες τα μοτοσικλετιστικα νιατα μου!!
Δωσε κιαλλο..!!

Πολύ χαίρομαι για αυτό και σε ευχαριστώ φίλε μου :)

Σιγά - σιγά ελπίζω τα ανεβάσω όλα μέσα στο καλοκαίρι!