View Full Version : Formula 1
Πολύ λάθος αυτό που είπες. Απ'την μία έχεις τους μεν που κυριολεκτικά πληρώνουν για να τρέχουν κι απ'την άλλη έχεις τους δε που επειδή είναι οδηγάρες έχουν από πίσω τους σπόνσορες. Τεράστια η διαφορά για μένα. Κι ο Albon έχει πολύ υποστήριξη, αλλά το παιδί έχει σαρώσει τα πάντα ανά τα χρόνια, άλλο που τα'χει λούσει όλα φέτος.
Μεγάλη κουβέντα μπορούμε να ανοίξουμε διότι εξαρτάται πώς το ορίζεις. Τον Perez δεν τον βλέπω σαν pay driver διότι είναι στη F1 με την αξία του, αλλά *τεχνικά* μιλώντας, είναι pay driver. Όπως το ερμηνεύω, pay driver είσαι αν όποτε αλλάζεις ομάδα μεταφέρεις εκτός από τα χέρια σου και ένα σεβαστό ποσό, ασχέτως αποτελεσμάτων. Έτσι η ομάδα αντί να πληρώνει που σε έχει οδηγό, ουσιαστικά πληρώνεται από εσένα ακόμα κι αν είσαι άμπαλος. Τώρα αν είσαι Alonso ή Lauda, τα αποτελέσματα είναι αυτά που σταδιακά αφαιρούν τον ορισμό. Και ο Perez θα έπρεπε να μπορεί να βρει μονοθέσιο χωρίς να φέρνει χρήμα. Άσχετο αν τώρα και φέρνει, και δε βρίσκει (wtf?).
Ο Albon δεν είναι κουλός (την πορεία του στις μικρές κατηγορίες δεν την ξέρω) αλλά ασχέτως ταλέντου, αν δεν τον προμοτάραν ως Ταϊλανδό δε θα είχε τόση στήριξη και κάποιος άλλος θα έιχε ήδη τη θέση του. Εδώ δε νομίζω ότι είναι θέμα χρημάτων, όσο "σπρωξίματος". Το ίδιο και ο Tsunoda που έχει από πίσω τη Honda. Θα μου πεις, έχει διαφορά; Από το μπαμπά του Mazepin ναι, από τους σπόνσορες του Maldonado, δεν ξέρω.
Το πρόβλημα με τη F1 είναι ότι αν δεν βρεις κάποιον να σε στηρίξει από τις μικρές κατηγορίες, δύσκολα πας μακριά.
Μεγάλη κουβέντα μπορούμε να ανοίξουμε διότι εξαρτάται πώς το ορίζεις. Τον Perez δεν τον βλέπω σαν pay driver διότι είναι στη F1 με την αξία του, αλλά *τεχνικά* μιλώντας, είναι pay driver. Όπως το ερμηνεύω, pay driver είσαι αν όποτε αλλάζεις ομάδα μεταφέρεις εκτός από τα χέρια σου και ένα σεβαστό ποσό, ασχέτως αποτελεσμάτων. Έτσι η ομάδα αντί να πληρώνει που σε έχει οδηγό, ουσιαστικά πληρώνεται από εσένα ακόμα κι αν είσαι άμπαλος. Τώρα αν είσαι Alonso ή Lauda, τα αποτελέσματα είναι αυτά που σταδιακά αφαιρούν τον ορισμό. Και ο Perez θα έπρεπε να μπορεί να βρει μονοθέσιο χωρίς να φέρνει χρήμα. Άσχετο αν τώρα και φέρνει, και δε βρίσκει (wtf?).
Ο Albon δεν είναι κουλός (την πορεία του στις μικρές κατηγορίες δεν την ξέρω) αλλά ασχέτως ταλέντου, αν δεν τον προμοτάραν ως Ταϊλανδό δε θα είχε τόση στήριξη και κάποιος άλλος θα έιχε ήδη τη θέση του. Εδώ δε νομίζω ότι είναι θέμα χρημάτων, όσο "σπρωξίματος". Το ίδιο και ο Tsunoda που έχει από πίσω τη Honda. Θα μου πεις, έχει διαφορά; Από το μπαμπά του Mazepin ναι, από τους σπόνσορες του Maldonado, δεν ξέρω.
Το πρόβλημα με τη F1 είναι ότι αν δεν βρεις κάποιον να σε στηρίξει από τις μικρές κατηγορίες, δύσκολα πας μακριά.
Μα άλλο να'σαι pay driver άμεσα κι άλλο λόγω του ταλέντου σου να'χεις μαζέψει με τα χρόνια πιστούς σπόνσορες, που ενδιαφέρονται να σπονσοράρουν εσένα κι όχι την εκάστοτε ομάδα που οδηγάς. Βέβαια, όσον αφορά τον Perez δεν πρέπει να συμβαίνει ούτε αυτό. Θα χ@ζόντουσαν απ'την χαρά τους στην Haas να τον πάρουν αν μπορούσε να τους εξασφαλίσει την παραμονή στην F1. Αλλά λογικά θα είχαν υπερβολικές απαιτήσεις, που ίσως να έβγαζαν εκτός προϋπολογισμού τον ίδιο.
Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα που λες συμφωνώ 100%. Το 100% των οδηγών της F1 σήμερα είχαν βαρύ σπρώξιμο. Έχω διαβάσει στο reddit για τον Norris ότι τα χρόνια που περνούσε τις κατηγορίες μια μια οι συνθήκες με τις οποίες δούλευε ήταν ευνοϊκότατες σε σύγκριση με τους συναθλητές του, γιατί πίστευε σε αυτόν πολύ ο πατέρας του. Το άδικο αυτής της φάσης αυτό είναι. Σίγουρα ταλέντα σαν τον Hamilton, τον Verstappen ή τον Leclerc δεν θα χαθούν ποτέ, αλλά οι οδηγοί της μέσης του grid αποφασίζονται με άλλους κανόνες, κι είναι όντως κρίμα. Ο Ilott που βγήκε δεύτερος στην F2 φέτος δήλωσε ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει άλλη χρονιά στο πρωτάθλημα και αφού δεν πήρε μονοθέσιο F1 θα ψάξει αλλού την τύχη του. Και πήραν τον Mazepin που δίνει μπουνιές, πιάνει βυζι@ στο insta και κουνιέται 10 φορές στο φρενάρισμα σε κάθε braking zone. Κρίμα.
Grafton 505
12/12/2020, 16:15
Ανέκαθεν η F1 ήταν σπορ πλουσίων και μεγαλοαστών.
lleonidas
12/12/2021, 18:13
Τι Finale ήταν αυτό! Δεν παρακολουθώ φανατικά αλλά το σημερινό ήταν καλό :a08:
Πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα.... Πάντα τέτοια.... :beer::beer:
Τι πάντα τέτοια; Σικέ αγώνας που φτιάχτηκε στο πόδι σε γραφεία επιτροπών τη τελευταία στιγμή. Κρίμα γιατί αν και το άξιζε ο Max το πήρε με τέτοιο τρόπο που θα του τη λένε για μια ζωή.
Ρε παιδιά σοβαρά τωρα;
Ο φερσταπεν έκανε έναν από τους χειρότερους αγώνες του εβερ, ο Χάμιλτον ήταν σαφώς καλύτερος και ενώ είναι μπροστά με άνεση, παρακάμπτονται οι κανόνες για να βγει ο φερσταπεν πρωταθλητής, και αυτό ήταν καλός αγώνας;
Γελάνε και οι πέτρες. Διώχνουν τον κόσμο από την F1.
doctoras
12/12/2021, 18:59
Το αξιζε.
Ομως η μερσεντες εχει μακραν το ταχυτερο μονοθεσιο, η ρεντμπουλ το εκλεψε, δικαίως οπως εξελίχθηκε κινήθηκε με στρατηγική μιας και δεν μπορουσε στα ισα να ανταγωνιστει την μερσεντες.
Εχω την εντύπωση ολοι στην fia αναζητούσαν μια αλλαγη (απο την δικαια επικράτηση του λουις που θα έσπαγε ανετα το ρεκορ του σουμαχερ όντας καλυτερος και ταχυτερος οδηγος τα τελευταια χρόνια) ελπίζοντας να παρει αλλη τροπη το αθλημα.
Η μόνη περίπτωση να γίνει ανταγωνιστικό και να παρει νεα τροπη το πρωτάθλημα ειναι νεοι κινητήρες απο το μηδέν μιας με τους 1.6 v6 η μερσεντες gαμαει και δερνει.
Νομίζω αυτο οτι αργει, μεχρι τοτε η ρεντμπουλ θα ειναι μια ευχάριστη έκπληξη μεχρι την επανακαθεδρια της μερσεντες
Και φυσικα με την φεραρι, ρενο, σε ρολο απλης συμμετοχής χωρις φιλοδοξίες
Grafton 505
12/12/2021, 19:28
Στατιστικά, έχοντας κερδίσει τους περισσότερους αγώνες ο Φερστάπεν, έπρεπε να πάρει το πρωτάθλημα όπως και το πήρε. Στατιστικά.
Έχει ταλέντο ; Έχει. Είναι κωλοχαρακτήρας; Μεγάλος σαν τον πατέρα του. Κληρονόμησε το καραγκιοζιλίκη του.
FIA ; Έλα πάλι ; Ποια ; Πως την είπες ; Τι κάνει αυτή είπαμε ; Εφαρμόζουμε τους κανόνες όπως μας βολεύει για να έχει σασπένς και καλά το αγώνισμα. Καραγκιοζιλίκια.
Του χρόνου που θα φτιάχνει η Red Bull τους κινητήρες της μόνη της, θα δείξει πόσα απίδια βάνει ο σάκος.
Mercedes και Ferrari μπροστά, McLaren και ίσως Alpine και μετά οι υπόλοιπες. Ενδιαφέρων θα έχει η εξέληξη της Williams. Αυτά για τα προγνωστικά του χρόνου.
:beer:
bros400pgm
12/12/2021, 20:36
Οι μεγάλοι οδηγοί φαίνονται στα κρίσιμα σημεία και ο φετινός πρωταθλητής δεν κατάφερε ούτε κατά διάνοια να ακολουθήσει τον κοτσιδακια στον σημερινό, πιο κρίσιμο, αγώνα. Τα έκαναν και μαντάρα οι αγωνοδικες και γελάσαμε ακόμα μια φορά με τον θίασο της F1 :)
να γιατί μοτο τζι πι γατάκια
(σοβαρά το λέω)
Shinigami Ryuk
12/12/2021, 20:54
Ο αγωνας σημερα ηταν μια υπενθυμιση του γιατι σιχαινομαι αυτο το σπορ.
Πολλη πολιτικη-πολλες τακτικες.
Μονο motogp.Ουτε πιτ στοπ,ουτε sc/vsc ουτε τιποτε.
Μπαινουν μεσα και οποιος την εχει μεγαλυτερη κερδαει.
Ταιριαζει περισσοτερο στην καγκουραιικη ιδιοσυγκρασια μου.
Και για να μην παρεξηγηθω.Και στα μεκανακια παιζουν politics αλλα διαολε εκει στα αμαξια το εξευτελισαν ολη την χρονια μονο και μονο για να το δωσουν στον Φερσταπεν και την RBR
Είναι ο Verstappen ο Marquez της Formula 1; Τρομερό τιμόνι, απίστευτο κωλόπαιδο που δε σέβεται τους συναθλητές του. Είναι μεν άξιος πρωταθλητής αλλά το ίδιο και περισσότερο θα ήταν ο Hamilton, που πρέπει να έλαβε ευχετήριο email από το Μητσοτάκη για να το χάσει έτσι σήμερα ενώ δεν έκανε κανένα λάθος - εκτός ίσως του ότι έδωσε χώρο στον Verstappen και στις δύο (οκ, μιάμιση) προσπεράσεις.
Ο Max το πήρε γιατί (multiple choice, διαλέγετε) :
- Οι κανόνες στη Formula 1 προκαλούν στρεβλώσεις υπέρ του θεάματος και κατά του αθλήματος (ελαστικά περιορισμένης αντοχής, αλλαγές ελαστικών, unlapping μονοθεσίων υπό καθεστός SC κλπ.)
- Η Red Bull είχε την ευχέρεια να πάρει μεγαλύτερα ρίσκα στη στρατηγική της γιατί δεν είχε τίποτα να χάσει και της βγήκε
- Ο Max κοιμήθηκε με τον Lex Steele το Σάββατο
- Ο Latifi είναι κόπανος
Υ.Γ: Σαν άθλημα το MotoGP είναι και πιο αγνό και πιο τίμιο, αλλά σαν θέαμα η Formula 1 υπερέχει ΚΑΙ είναι και πιο προσβάσιμη χωρίς συνδρομές και άλλες παπαριές.
Έγω πάντως που είμαι άσχετος με Φ1, έκατσα και είδα. Αυτό νομίζω πως δείχνει ότι τα "αφεντικά" πέτυχαν τον σκοπό τους. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε παιδιά, κακά τα ψέμματα...Αγνότητα, τιμιότητα κτλ έχουν περάσει ανεπιστρεπτεί, μιλάει το χρήμα εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης, υπάρχει μια νέα φουρνιά "πελατών" που μεγαλώνει με τα social και αυτό έχει άλλαξει το πως διαμορφώνεται ο επαγγελματικος αθλητισμός (εδώ που τα λεμέ και ολόκληρη η κονωνία).
Δώσε ίντριγκα, κατινιά, διφορούμενες αποφάσεις και ο κόσμος να λειώνει στα insta/fb/twitter κράζοντας/διαβάζοντας/γνωμοδοτώντας..
Το θεμα ειναι να μην κριθει ο τιτλος στα δικαστηρια.
Φερσταπεν πρωταθλητης Χειμωνα... Χαμιλτον πρωταθλητης συνολικα αλλα η FIA εκανε το θαυμα της. Ξεφτιλα.
Αν ηταν μαγκες θα βγαζανε κοκκινη σημαία οπως στην Σ. Αραβια που εγινε για γελοιο λογο.
Μιλαμε για γελοια πραματα.
Μερικους γυρους πριν ο Τζιοβανατζι αφησε το μονοθεσιο πριν την εξοδο και βγηκε το VSC ενω ανετα το αφηνε 20 μετρα πριν χωρις να ανοιξει μυτη.
Ποιος μου λεει οτι ο Λατιφι δεν το στειλε με εντολη επανω στις μπαριερες?
Επισης ο αγωνας επρεπε να ολοκληρωθει πισω απο το SC.
Αλλα η FIA και ο Μασι που φετος ειδανε τον Mαρκ Μαρκεθ της F1 ειπανε να ολοκληρωσουν το φιασκο.
Σιχαμα πραγματικα...
Το θεμα ειναι να μην κριθει ο τιτλος στα δικαστηρια.
Φερσταπεν πρωταθλητης Χειμωνα... Χαμιλτον πρωταθλητης συνολικα αλλα η FIA εκανε το θαυμα της. Ξεφτιλα.
Αν ηταν μαγκες θα βγαζανε κοκκινη σημαία οπως στην Σ. Αραβια που εγινε για γελοιο λογο.
Μιλαμε για γελοια πραματα.
Μερικους γυρους πριν ο Τζιοβανατζι αφησε το μονοθεσιο πριν την εξοδο και βγηκε το VSC ενω ανετα το αφηνε 20 μετρα πριν χωρις να ανοιξει μυτη.
Ποιος μου λεει οτι ο Λατιφι δεν το στειλε με εντολη επανω στις μπαριερες?
Επισης ο αγωνας επρεπε να ολοκληρωθει πισω απο το SC.
Αλλα η FIA και ο Μασι που φετος ειδανε τον Mαρκ Μαρκεθ της F1 ειπανε να ολοκληρωσουν το φιασκο.
Σιχαμα πραγματικα...
Φέτος η διοργάνωση εκτέθηκε πολλές φορές με τις περίεργες αποφάσεις της.
Για την ίδια παράβαση εφάρμοσε διαφορετικές ποινές ανάλογα με την ομάδα και τον οδηγό.
Κάποιος θα πει οτι δικαιολογημένα προστατεύει τις ισχυρές ομάδες για να κρατήσει το ενδιαφέρον του κάθε αγώνα.
Οι αποφάσεις τους απλά γελοιοποίησαν ένα άθλημα που το μόνο που δεν χρειαζόταν ήταν επιπλέον γελοιοποίηση.
That being said που λέμε και στο χωριό μου είναι πολύ χοντρό να λες ότι ο Λατίφι το κάρφωσε μετά απο εντολή
Πρώτον γιατί έχει ξαναγίνει και πλέον οι επικοινωνίες αναλύονται και αξιολογούνται και κάτι τέτοιο θα κατέστρεφε τον ίδιο και θα είχε σοβαρές συνέπειες για την ομάδα του.
Δεύτερον γιατί δεν χρειάζεται να το καρφώσεις στην μπαριέρα με κίνδυνο την ζωή σου για να καταστρέψεις έναν αγώνα
Και τρίτον γιατί ο Λατίφι τρέχει για την Williams που έχει συμβόλαιο με την Μερκ για κινητήρες και τον Russel με μίσο πόδι ήδη στην Μερκ.
Αν υποθεσουμε οτι ο Λατιφι ειχε εντολη (δυσκολο) σιγουρα η συννενοηση θα ειχε γίνει πριν τον αγωνα. Οχι με ασυρματους.
Οπως ειπα... Αν θες FIA συγκλονιστικο φιναλε... Βγαλε κοκκινη σημαια και εχεις το τελειο sprint race που βγαζει πρωταθλητη και οχι Πρωκταθλητη.
Ιδανικο φιναλε με εκκίνηση για 4 γυρους με και τους 2 διεκδικητες με φρεσκα λαστιχα μαλακης γομας.
Και εχεις αγωνα ονειρο.
Αλλα αυτοι φαγωθηκανε να το δωσουν στον Φερσταπεν.
Καθαρη χειραγωγηση και αλλοιωση δυστυχως.
Αισχος
telegonos
13/12/2021, 16:38
Είναι ο Verstappen ο Marquez της Formula 1;
Το θυμάται κανείς, το εξυπνακίστικο πείραγμα που λέγαμε πιτσιρίκια:
''απάντησε με ένα ναι ή ένα όχι: Το ξέρει η μάνα σου ότι είσαι ηλίθιος;''
Η εξυπνακιδοκουτοπονηριά του, ήταν ότι δήθεν ρωτούσε κάτι, αλλά στην πραγματικότητα δεχόταν κάτι σαν δεδομένο, κακό-προσβλητικό φυσικά.
Κάποιοι μεγαλώσαμε κιόλλας από τότε, δεν μείναμε στο Δημοτικό. Λέω εγώ τώρα.
Σιχαμα πραγματικα...
Σε κάθε σπορ οι θεατές τα χώνουν
Εισητήρια αξεσουάρ διάφορα και τέλος συνδρομητικές κλπ
Απ τη στιγμή που θα του τη σπάσεις χέρι στην τσέπη δεν βάζει
από την άλλη για να πουλήσουν φ1 έχουν κλείσει όλους τους αγώνες αυτοκινήτου
Για μένα όπου αναλαμβάνουν λογιστές οι κατάληξη είναι άσχημη
Όπως και να χει θα σκεφτώ πολύ το χρόνου να το ξαναδώ
Προχτές είχα πάει για σουβλάκια
Εϊχε τηλεόραση κι έπαιζε Ολυμπιακό ερηθρό αστέρα μπάσκετ
Ματσάρα!
Κέρδισαν οι Σέρβοι αλλά δεν στεναχωρήθηκα καθόλου
Χάρηκα το ματς τις κινήσεις των παιχτών όλα
Θα ήταν και του σουβλάκια αλλά στο τέλος ήμουν χαρούμενος που το είδα.
Πράγμα που δεν έγινε με τη Φ1 που σηκώθηκα μες τα νευρα.
Απλά πράγματα
Σε κάθε σπορ οι θεατές τα χώνουν
Εισητήρια αξεσουάρ διάφορα και τέλος συνδρομητικές κλπ
Απ τη στιγμή που θα του τη σπάσεις χέρι στην τσέπη δεν βάζει
από την άλλη για να πουλήσουν φ1 έχουν κλείσει όλους τους αγώνες αυτοκινήτου
Για μένα όπου αναλαμβάνουν λογιστές οι κατάληξη είναι άσχημη
Όπως και να χει θα σκεφτώ πολύ το χρόνου να το ξαναδώ
Προχτές είχα πάει για σουβλάκια
Εϊχε τηλεόραση κι έπαιζε Ολυμπιακό ερηθρό αστέρα μπάσκετ
Ματσάρα!
Κέρδισαν οι Σέρβοι αλλά δεν στεναχωρήθηκα καθόλου
Χάρηκα το ματς τις κινήσεις των παιχτών όλα
Θα ήταν και του σουβλάκια αλλά στο τέλος ήμουν χαρούμενος που το είδα.
Πράγμα που δεν έγινε με τη Φ1 που σηκώθηκα μες τα νευρα.
Απλά πράγματα
Τα ειπες ολα.
Καλά ρε παιδιά, μην τρελαινόμαστε κιόλας, σιγά μην χαλαστούμε από Φ1 (ή MotoGP κτλ) λες και χάνουμε το μεροκάματο...
Καλά ρε παιδιά, μην τρελαινόμαστε κιόλας, σιγά μην χαλαστούμε από Φ1 (ή MotoGP κτλ) λες και χάνουμε το μεροκάματο...
E καλα...δεν σταματησα να τρωω κιολας απο την στεναχωρια...:bawl:
E καλα...δεν σταματησα να τρωω κιολας απο την στεναχωρια...:bawl:
Ξέρω γω, σας βλέπω πολύ σκασμενους
:) :P
Καλά ρε παιδιά, μην τρελαινόμαστε κιόλας, σιγά μην χαλαστούμε από Φ1 (ή MotoGP κτλ) λες και χάνουμε το μεροκάματο...
Όταν κάνω κάτι θέλω να γουστάρω.
Δεν θέλω να φεύγω με την αίσθηση τι μλκια έγινε πάλι
Δεν τρελαίνομαι φυσικά αλλά δεν γουστάρω.
Είναι διαφορετικό
Ο φίλαθλος για να χαρεί θέλει θέαμα θέλει σασπένς θέλει αθλητικό πνεύμα
και καλό αγώνα που λέει κι ο 2Δ
Π... βλέπω και στη δουλειά όλη μέρα αν μ εννοείς
Οι 2 ώρες που διαθέτεις για διασκέδαση είναι πολύτιμες
για να μην διασκεδάσεις και να μάθεις το αποτέλεσμα σε κάποιο δικαστήριο
Μου είναι αντιπαθείς και οι 2
ο ένας γιατί είναι υποκριτής
και ο άλλος γιατί είναι μνκ σκέτο
Vstrommer71
13/12/2021, 19:09
Για να φτάσω να δω για κάποιο λόγο F1 θα πρέπει να μην έχει μηχανάκια,να μην παίζει η ΑΕΚ ούτε στο πιγκ πόγκ και να να πέσω κατά λάθος πάνω στην μετάδοση:lol:
... μάλλον δεν υπάρχει κανένας φίλος του Φερστάπεν*,
να υποστηρίξει ότι προσπαθούσαν να το δώσουν στους Χάμιλτον/Μερτσέντες,
με αρχή από το Σίλβερστοουν...
Σε κάθε περίπτωση: "η πραγματικότητα (θα) ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία (πάντα)".
/// Β
* ο οποίος έχει βελτιωθεί μεν, παραμένει "τσογλ@νάκος" δε
Grafton 505
20/03/2022, 18:07
:a18: FERRARI :a54:
434786
Καλά ξεκινήσαμε !!!!!!
Red Bull αυτοκτονια
Ο κοτσιδακιας απο το πουθενα βαθρο
doctoras
20/03/2022, 18:22
-Κάποιες αλλαγες στην αεροδυναμική των μονοθεσιων.
-Η μεγαλη αλλαγη 18" τροχοι απο 13"( απο το 1960)
-Χωρις αλλαγες τα μοτερ απο περσι
Έφεραν:
1-2 Ferrari
Να σπανε μοτερ των honda
Και τα Mercedes εκτος ανταγωνισμου βάθρου παρα την εξέλιξη λογω της ατυχίας της redbull.
WTF??
Δεν ξερω αν ειναι ψευδαίσθηση, οι 18ριδες φάνηκαν να δινουν περισσότερη σταθερότητα στις στροφες και φάνηκε γιατι δεν ειχαμε επαφές
Τα νεα λάστιχα κρατάνε καλύτερα και παράλληλα διαρκούν περισσότερο.
zannisvel
20/03/2022, 19:19
Τα Red Bull-ια τι έπαθαν έτσι και τα 2 μαζί; Βενζίνη;
Μάλλον πρόβλημα στο μοτέρ και τα δύο, του Perez του κόλλησε πάνω στη στροφή. EDIT: Ο Horner λέει ότι ήταν μάλλον θέμα τροφοδοσίας, οπότε δεν κόλλησε, έμεινε.
Κατά τα άλλα, και παρά την τεράστια ξενέρα που έφαγα στο τέλος της τελευταίας, η φετινή σαιζόν προμηνύεται ενδιαφέρουσα.
Vassilis
21/03/2022, 00:19
-Κάποιες αλλαγες στην αεροδυναμική των μονοθεσιων.
-Η μεγαλη αλλαγη 18" τροχοι απο 13"( απο το 1960)
-Χωρις αλλαγες τα μοτερ απο περσι
Έφεραν:
1-2 Ferrari
Να σπανε μοτερ των honda
Και τα Mercedes εκτος ανταγωνισμου βάθρου παρα την εξέλιξη λογω της ατυχίας της redbull.
WTF??
Δεν ξερω αν ειναι ψευδαίσθηση, οι 18ριδες φάνηκαν να δινουν περισσότερη σταθερότητα στις στροφες και φάνηκε γιατι δεν ειχαμε επαφές
Τα νεα λάστιχα κρατάνε καλύτερα και παράλληλα διαρκούν περισσότερο.
Τα μοτερ χωρις αλλαγες σαν αρχιτεκτονικη αλλα επειδη φετος παγωνουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες εκαναν αρκετες αλλαγες. Νομιζω μονο η Honda δεν εκανε για προφανεις λογους.
Οι Ferrari fans πεταμε στα συννεφα! Να δουμε πώς θα συνεχιστει η χρονια γιατι RBR ειναι παρα πολυ κοντα. Η φαση ειναι ποιος θα στριψει πρωτος. Επισης Haas, Alfa respect.
zannisvel
21/03/2022, 07:51
Να δούμε και πως θα επιστρέψει στον επόμενο αγώνα η Mercedes.
Η Mclaren φαίνεται σαν να τα έχει παρατήσει. Καμία βελτίωση.
Τα Red Bull-ια τι έπαθαν έτσι και τα 2 μαζί; Βενζίνη;
Αντλία είπαν
zannisvel
21/03/2022, 09:39
Και τα δύο μαζί όμως... Ελπίζω να μπορέσουν να το φτιάξουν και να καλύψουν το κενό. Οι μηδέν βαθμοί και των δύο οδηγών είναι δύσκολο για μια ομάδα που κοιτάει την κορυφή.
Πάντως ξεκίνησε ωραία και έχει ανακατευτεί η τράπουλα.
DoctoR_k6
21/03/2022, 09:43
Δηλαδη καταφερνετε κ βλεπετε ολο τον αγωνα χωρις να αποκοιμηθειτε σε καποιο σημειο? Πως το κανετε ρε παιδια αυτο?
Εχω ειπα χτες να δοκιμασω να δω λιγο κ μετα αρχισε η νταγκλα...
Εν τω μεταξυ με τις αλλαγες διαβασα(κ ειδα) πως παει το χοροπηδημα γονα... Μονο με DRS λυνεται το θεμα.
zannisvel
21/03/2022, 09:50
Δε μπορώ να σου πω ότι δεν το έχω κάνει... Αλλά τώρα στις αρχές κρατάω ακόμα. Ήταν και στην ώρα του καφέ.
Δεν ξερω αν ειναι ψευδαίσθηση, οι 18ριδες φάνηκαν να δινουν περισσότερη σταθερότητα στις στροφες και φάνηκε γιατι δεν ειχαμε επαφές
Τα νεα λάστιχα κρατάνε καλύτερα και παράλληλα διαρκούν περισσότερο.
διαφωνώ,σε όλες της στροφές εκτός μιας τα πλέων τεράστια σε μέγεθος μονοθεσία ήταν πιο αργά από πέρυσι.
μέτρησες pit stop? θα βάλουμε τα γέλια σε καμιά πιστά που τρώει σοβαρά τα λάστιχα μετρώντας 5 - 6 αλλαγές ελαστικών.
αρχή είναι όμως και θα αναθεωρηθούν πολλά.
doctoras
21/03/2022, 11:25
Τα μοτερ χωρις αλλαγες σαν αρχιτεκτονικη αλλα επειδη φετος παγωνουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες εκαναν αρκετες αλλαγες. Νομιζω μονο η Honda δεν εκανε για προφανεις λογους.
Οι Ferrari fans πεταμε στα συννεφα! Να δουμε πώς θα συνεχιστει η χρονια γιατι RBR ειναι παρα πολυ κοντα. Η φαση ειναι ποιος θα στριψει πρωτος. Επισης Haas, Alfa respect.
Και φεραριστι να μην ειναι καποιος, ο σεβασμος για την αρχαιότερη εν ενεργεία και αδιαλειπτες παρουσίες ειναι δεδομενος.
Απο την αλλη f1 χωρις ανταγωνιστική φεραρι δε βλεπεται.
Παράλληλα με το 10ετες μονοπώλιο της μερσεντες που γυρνούσαν μονες τους με μεγαλη διαφορα απο την επομενη ομαδα και για χαρη του θεάματος παρέδωσαν περσι το πρωτάθλημα στον βερσταπεν.
Μεχρι να παρουν περισσοτερα δεδομενα θα χάνονται αγωνες απο λανθασμενη εκτίμηση ελαστικών.
PaNick67
21/03/2022, 12:14
Και φεραριστι να μην ειναι καποιος, ο σεβασμος για την αρχαιότερη εν ενεργεία και αδιαλειπτες παρουσίες ειναι δεδομενος.
H Alfa Romeo ειναι η αρχαιοτερη, η Ferrari ειναι αυτη με τα περισσοτερα χρονια εμπλοκης. :beer:
Εντυπωσιακη αποδοση χθες για την Ferrari, πρεπει να εχουν κανει καλη δουλεια. Ομως η πιστα που τρεξανε τους παει διαχρονικα κι ειχαν κανει εκαι παρα πολλους γυρους σε 3ημερο δοκιμων, και 3ημερο αγωνα ωστε να πετυχουν το ιδανικο στησιμο. Θα το βρουν στην επομενη που ειναι αγνωστη σχετικα;
Δειχνει ομως οτι οι αλλαγες στα μονοθεσια εφεραν το αποτελεσμα που θελανε. Πολλες μαχες, πολλες αλλαγες ελαστικων, τελος οι αγωνες που με μια γομα εβγαινε ο αγωνας και η αλλαγη γινοταν επειδη το ζητουσαν οι κανονισμοι.
Forza FERRARI!
Vassilis
21/03/2022, 14:46
Δηλαδη καταφερνετε κ βλεπετε ολο τον αγωνα χωρις να αποκοιμηθειτε σε καποιο σημειο? Πως το κανετε ρε παιδια αυτο?
Εχω ειπα χτες να δοκιμασω να δω λιγο κ μετα αρχισε η νταγκλα...
Εν τω μεταξυ με τις αλλαγες διαβασα(κ ειδα) πως παει το χοροπηδημα γονα... Μονο με DRS λυνεται το θεμα.
Ειναι αληθεια οτι εχθες συγκεκριμενα μετα τα δευτερα pit stop δεν ειχε ιδιαιτερη δραση. Και εγω βαρεθηκα λιγο. Γενικα μιλωντας, μεχρι και περσι σπανια υπηρχε βαρετος αγωνας. Ολο και καπου γινοταν μια μαχη. Φετος θα δουμε. Οι αλλαγες στους κανονισμους παντως φαινεται να εχουν βοηθησει γιατι μπορουν ν ακολουθησουν πιο κοντα.
διαφωνώ,σε όλες της στροφές εκτός μιας τα πλέων τεράστια σε μέγεθος μονοθεσία ήταν πιο αργά από πέρυσι.
μέτρησες pit stop? θα βάλουμε τα γέλια σε καμιά πιστά που τρώει σοβαρά τα λάστιχα μετρώντας 5 - 6 αλλαγές ελαστικών.
αρχή είναι όμως και θα αναθεωρηθούν πολλά.
Παντως και περσι 2 pit stop ειχαν κανει στο Bahrain και γενικα ειναι απο τις λαστιχοφαγες πιστες. Γενικα τα φετινα μονοθεσια ειναι πιο γρηγορα στις γρηγορες στροφες και πιο αργα στις αργες. Επισης ειναι μικροτερα απο περσι γιατι εβαλαν περιορισμο στο μεγιστο μηκος μεταξονιου.
Παράλληλα με το 10ετες μονοπώλιο της μερσεντες που γυρνούσαν μονες τους με μεγαλη διαφορα απο την επομενη ομαδα και για χαρη του θεάματος παρέδωσαν περσι το πρωτάθλημα στον βερσταπεν.
Τραβηγμένο λιγο :p
[ξεθάψιμο]
Να και κάτι αναπάντεχο:
Lewis Hamilton: Mercedes driver will join Ferrari in 2025 on multi-year deal (https://www.bbc.com/sport/formula1/68169534) (το 2025)
Vassilis
02/02/2024, 08:59
Τρελό εντελώς. Μεγάλη κίνηση από την Ferrari και έχουν ενδιαφέρον οι παραλληλισμοί με τον MS.
[ξεθάψιμο]
Να και κάτι αναπάντεχο:
Lewis Hamilton: Mercedes driver will join Ferrari in 2025 on multi-year deal (https://www.bbc.com/sport/formula1/68169534) (το 2025)
Πανέξυπνη κίνηση και από τις δύο πλευρές, η marketing value της εταιρείας που είναι ήδη τεράστια θα εκτιναχθεί σε αδιανόητα επίπεδα και θα έχουν λαμβάνειν στο εγγύς μέλλον πολλά περισσότερα ευρώ από τα 50 εκατομμύρια που με πολλή χαρά θα τσεπώσει ο Χαμ ;)
Ο δημοφιλέστερος οδηγός, στην ιστορικότερη ομάδα - οι χορηγοί θα σφάζονται στην ποδιά της Ferrari και το σήμα της θα πληρώνεται ακόμα ακριβότερα!
RaGe_Raptor
02/02/2024, 10:13
Φαντάσου, ακόμα κι εγώ λέω να παρακολουθήσω και πάλι από του χρόνου :bawl:
PaNick67
02/02/2024, 10:27
Πανέξυπνη κίνηση και από τις δύο πλευρές, η marketing value της εταιρείας που είναι ήδη τεράστια θα εκτιναχθεί σε αδιανόητα επίπεδα και θα έχουν λαμβάνειν στο εγγύς μέλλον πολλά περισσότερα ευρώ από τα 50 εκατομμύρια που με πολλή χαρά θα τσεπώσει ο Χαμ ;)
Ο δημοφιλέστερος οδηγός, στην ιστορικότερη ομάδα - οι χορηγοί θα σφάζονται στην ποδιά της Ferrari και το σήμα της θα πληρώνεται ακόμα ακριβότερα!
Χθες αυξηθηκε η αξια της μετοχης στο NYSE κατα 9,κατι %, δηλαδη αυξηση χρηματιστηριακης αξιας κατα περιπου δεκα δις. Με την ανακοινωση μονο.
Χθες αυξηθηκε η αξια της μετοχης στο NYSE κατα 9,κατι %, δηλαδη αυξηση χρηματιστηριακης αξιας κατα περιπου δεκα δις. Με την ανακοινωση μονο.
Πώς το 'πες αυτό αντίχριστε που έλεγε και ο Βέγγος :lol:
Να βιαστώ να παραγγείλω τη σούπερφαστ πριν ανέβουν οι τιμές!
Vassilis
02/02/2024, 11:10
Φαντάσου, ακόμα κι εγώ λέω να παρακολουθήσω και πάλι από του χρόνου :bawl:
Να ξεκινήσεις από φέτος :p Λογικα θα έχει μειωθεί η διαφορά από την Red Bull και αν δεν κάνουν μαλακια Mercedes, Ferrari, McLaren και ίσως και Aston θα είναι κοντά.
Τρελό εντελώς. Μεγάλη κίνηση από την Ferrari και έχουν ενδιαφέρον οι παραλληλισμοί με τον MS.
Ο Schumacher μεγαλούργησε έχοντας και τον Brawn από πίσω. Λογικά ο Hamilton πήρε την απόφαση έχοντας, μεταξύ άλλων, και εμπιστοσύνη ότι ο Vasseur θα καταφέρει να ξανακάνει τη Scuderia σοβαρή ομάδα χωρίς γελοία σκαμπανεβάσματα. Το άλλο θέμα είναι ότι ο MS ήταν πάντα ο οδηγός νούμερο 1 στην ομάδα. Ακόμα κι αν όλα πάνε όπως ελπίζει o Ham, θα είναι δύσκολο να υπερσκελίσει τον Leclerc στα 40.
Να ξεκινήσεις από φέτος :p Λογικα θα έχει μειωθεί η διαφορά από την Red Bull και αν δεν κάνουν μαλακια Mercedes, Ferrari, McLaren και ίσως και Aston θα είναι κοντά.
Η Mercedes αναγκάστηκε να αλλάξει σχεδιαστική προσέγγιση, οπότε ξαναξεκινάει εξέλιξη σχεδόν από το μηδέν όταν οι άλλοι έχουν 2+ χρόνια εμπειρίας. Νομίζω ότι Merc και κατ'επέκταση Aston θα τα βρουν σκούρα φέτος - ίσως και του χρόνου. Πρέπει να έπαιξε κι αυτό ρόλο στην απόφαση του Hamilton.
Vassilis
02/02/2024, 16:20
Παραλληλισμούς εννοώ που ο MS στην αρχή ήταν οδηγός της Mercedes, πήγε στην Ferrari, τελείωσε με 7 πρωταθλήματα, πήγε στην Mercedes, τον αντικατέστησε ο Ham, πήρε 7 πρωταθλήματα, πάει στην Ferrari :lol:
Σχετικά με την Mercedes, εντάξει δεν ξεκινάει από το μηδέν φέτος. Έχουν αλλάξει φιλοσοφία σχεδίασης αλλά τα μαθήματα είναι μαθήματα. Εδώ η McLaren άλλαξε φιλοσοφία μέσα στην χρονια και έκανε μεγάλο άλμα. Για το '25 τώρα, ναι. Το '12 ο Brawn έδειξε κάποια πράγματα στον Ham για την Mercedes του '14, τον έπεισε και έγιναν αυτά που έγιναν. Αν τώρα έγινε το ίδιο θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον για εμάς τους tifosi.
RaGe_Raptor
03/02/2024, 01:30
να ξαναπούμε πόσο ντεκαυλέ είναι ο ήχος τους για εμάς που μεγαλώσαμε με τα ουρλιαχτά των V12/V10/V8 n/a
Vassilis
03/02/2024, 03:58
Τα έχεις ακούσει από κοντα; Προσωπικά με V10-V8 μεγάλωσα. Για εμένα μεγαλύτερη ξενερα ήταν η αλλαγή σε V8 παρά οι V6 ειδικά στην φαση που βρίσκονται τωρα. Γιατί ναι μεν οι V6 έχουν λιγότερη ένταση αλλά έχουν πολύ ενδιαφέρουσα χροιά. Κάθε κινητήρας ακούγεται διαφορετικά και έχει διάφορους αλλους ενδιαφέροντες ήχους πέρα από τον βασικό. Άσε που από κοντά εξακολουθούν να ακούγονται αντικειμενικά δυνατά. Απλά όχι το ίδιο. Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι. Τότε που έκαναν κόλπα με τα καυσαέρια και τον διάχυτη είχαν ένα ενδιαφέρον μόνο γιατί άκουγες διαφορα περίεργα πράγματα.
Επίσης, σημαντικό για εμένα, αν βάλεις στην άκρη το κομμάτι της έντασης του ήχου, είναι απίστευτα εντυπωσιακά σύνολα όποτε είναι πολύ δύσκολο να μην σκέφτεσαι και εκτιμάς αυτή την πλευρά όταν τα ακούς από κοντά.
PaNick67
03/02/2024, 08:49
Αν ακουσεις αυτο, τι να σου πουν οι V6. Οι στροφες, οι χροια, η ενταση ειναι απο αλλο πλανητη
https://www.youtube.com/shorts/n4rfA7Fp4KE
RaGe_Raptor
03/02/2024, 09:01
Αν ακουσεις αυτο, τι να σου πουν οι V6. Οι στροφες, οι χροια, η ενταση ειναι απο αλλο πλανητη
https://www.youtube.com/shorts/n4rfA7Fp4KE
Νταξ ανατριχίλα!:beer:
RaGe_Raptor
03/02/2024, 09:03
Τα έχεις ακούσει από κοντα; Προσωπικά με V10-V8 μεγάλωσα. Για εμένα μεγαλύτερη ξενερα ήταν η αλλαγή σε V8 παρά οι V6 ειδικά στην φαση που βρίσκονται τωρα. Γιατί ναι μεν οι V6 έχουν λιγότερη ένταση αλλά έχουν πολύ ενδιαφέρουσα χροιά. Κάθε κινητήρας ακούγεται διαφορετικά και έχει διάφορους αλλους ενδιαφέροντες ήχους πέρα από τον βασικό. Άσε που από κοντά εξακολουθούν να ακούγονται αντικειμενικά δυνατά. Απλά όχι το ίδιο. Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι. Τότε που έκαναν κόλπα με τα καυσαέρια και τον διάχυτη είχαν ένα ενδιαφέρον μόνο γιατί άκουγες διαφορα περίεργα πράγματα.
Επίσης, σημαντικό για εμένα, αν βάλεις στην άκρη το κομμάτι της έντασης του ήχου, είναι απίστευτα εντυπωσιακά σύνολα όποτε είναι πολύ δύσκολο να μην σκέφτεσαι και εκτιμάς αυτή την πλευρά όταν τα ακούς από κοντά.
Όχι. Αυτό το πράγμα δεν ακούγεται. Δεν ερεθίζει ρε παιδί μου.
doctoras
03/02/2024, 10:10
Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι.
είναι αποδεδειγμένο αυτό, οι v10 ακουγόντουσαν καλύτερα
Ομως αν δεν υπήρχαν περιορισμοί της F1 στις σ.α.λ. και στην ισχύ ενας οποιοσδήποτε V12 f1 στο τότε μακρινό '95, θα ακουγόταν πολύ πιο εθιστικός σε ήχο συγκριτικά με οποιοδήποτε V10 f1
Ξέρω ότι είμαι ξενέρωτος αλλά ακόμα και στα αγωνιστικά δε μου αρέσει η υπερβολική φασαρία. Δεν έχω ακούσει κανένα από κοντά αλλά στην τηλεόραση μου αρέσει περισσότερο ο ήχος των σύχρονων μονοθεσίων διότι μου ακούγεται πιο μπάσος. Πέραν αυτού, το ότι είναι πιο ήσυχα το έχω συνδέσει με τη βελτιωμένη αξιοποίηση της παραγόμενης ενέργειας οπότε μου αρέσει και από μηχανολογική άποψη.
Εύφημος μνεία στα V10 που τους έχω αδυναμία (και λόγω ηλικίας).
... Πέραν αυτού, το ότι είναι πιο ήσυχα το έχω συνδέσει με τη βελτιωμένη αξιοποίηση της παραγόμενης ενέργειας οπότε μου αρέσει και από μηχανολογική άποψη. ...
1 hp αντιστοιχεί περίπου σε 745 Watt. 100 Watt ήχου είναι περί τα 140 dB που είναι το μέγιστο που βγάζουν τα F1. Οπότε ο ήχος "καταναλώνει" περίπου 0,13 ίππους.
Δεν αρκεί όμως να το δεις αναλογικά ως αμελητέο. Βλέποντάς το μηχανολογικά, ο παραγόμενος ήχος είναι εγγενές αποτέλεσμα της καύσης (έκρηξης) και λειτουργίας του κινητήρα. Θέλει σχεδιασμό, με επιπλέον κόστος και ενδεχόμενη απώλεια ενέργειας, ώστε να τα περιορίσεις με συστήματα καταστολής θορύβου (εξάτμιση ~= σιγαστήρας). Οπότε συμβαίνει το ανάποδο: Όσο λιγότερο προσπαθήσεις να καταστείλεις τον θόρυβο, τόσο καλύτερη απόδοση έχεις.
Κατά τα άλλα κι εμένα δεν μου αρέσει ο πολύς θόρυβος, αλλά ο ήχος των V12 είναι ωραίος, όπως και των I4 μοτοσυκλετών.
Οι βασικές απώλειες στους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η θερμότητα από την καύση και οι τριβές κι εκεί έχει ιδιαίτερο νόημα να συζητάμε για μικρότερες θερμικές απώλειες, καθότι συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης.
Ειδε κανεις τον σημερινο αγωνα;
πετυχα κατα λαθος τους 10 τελευταιους γυρους
κ ειδα τα team radio που παρακαλουσαν τον Νορις
να δωσει την νικη στον Πιαστρι
Αλλα δεν καταλαβα τι ειχε προηγηθει
Ειδε κανεις τον σημερινο αγωνα;
πετυχα κατα λαθος τους 10 τελευταιους γυρους
κ ειδα τα team radio που παρακαλουσαν τον Νορις
να δωσει την νικη στον Πιαστρι
Αλλα δεν καταλαβα τι ειχε προηγηθει
Στη Formula 1 όταν μια ομάδα έχει στην πρωτοπορία τα δυο μονοθέσια της, προτεραιότητα στη στρατηγική έχει αυτός που οδηγεί τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έρθει η ώρα για προγραμματισμένο pit stop και εφόσον οι δυο οδηγοί βρίσκονται στην ίδια στρατηγική, πρώτα θα βάλουν τον πρωτοπόρο για φρέσκα ελαστικά και συνήθως ακολουθεί το δεύτερο μονοθέσιο έναν γύρο μετά. Στην προκειμένη περίπτωση, έβαλαν πρώτο τον Norris για να "καλύψουν" τον Χάμιλτον που είχε βάλει καινούργια ελαστικά και κέρδιζε χρόνο. Να σημειωθεί ότι στη Formula 1 τα καινούργια ελαστικά δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα πρόσφυσης σε σχέση με τα ελαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί 20+ γύρους, ακόμα και αν είναι πιο σκληρή γόμα. Σε φάση μπορείς να κερδίσεις μέχρι και 2 δευτερόλεπτα στον γύρο, αναλόγως σε τι κατάσταση είναι τα ελαστικά των άλλων. Έτσι, ο Norris κατάφερε να περάσει τον Piastri που μπήκε ένα γύρο αργότερα.
Οπότε για να απαντήσω στο ερώτημα, του ζητούσαν να αφήσει τον Piastri να περάσει γιατί ουσιαστικά τράβηξαν νωρίτερα τον Norris για να "κλειδώσουν" τη δεύτερη θέση και ήταν άδικο για τον Piastri που τα έκανε όλα σωστά και δικαίως ήταν στην πρωτοπορία. Σωστοί θα μου πεις, δεν κάνουν αυτά που κάνουν (ή λέγεται ότι κάνουν) ομάδες όπως η Ducati.
Για εμένα δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ναι για το "ρομαντικό" κομμάτι της υπόθεσης, το σωστό ήταν να διορθώσουν την αδικία. Για το πραγματιστικό μέρος όμως, ο Norris είναι βαθμολογικά πολύ πιο κοντά στον Verstappen, οπότε τώρα που ανέβηκαν αν θέλουν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα κάθε βαθμός είναι πολύτιμος. Ο Verstappen είναι 76 βαθμούς (3 νίκες) μπροστά, με τους βαθμούς να κατανέμονται ως εξής: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 ενώ ο κάτοχος του ταχύτερου γύρου παίρνει +1 βαθμό εφόσον τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Συνεπώς το μεγάλο "κόψιμο" βαθμών είναι από την πρώτη στη δεύτερη θέση, πιο κάτω οι διαφορές δεν είναι μεγάλες.
Μπορεί πλέον να έχουν το ταχύτερο μονοθέσιο (όχι με μεγάλη διαφορά) αλλά και η Red Bull δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Φαντάσου τώρα να συνεχίσει ανοδικά η McLaren και να χάσει το πρωτάθλημα ο Norris για λιγότερο από 7 βαθμούς.
PaNick67
22/07/2024, 11:00
Καλα τα λες, αλλα νομιζω οτι δεν πανε για το πρωταθλημα οδηγων αλλα για το κατασκευαστων ειδικα τωρα που ο Περες ζοριζεται για να μπει δεκαδα.
Επισης πιστευω οτι ο Πιαστρι δεν πιεσε να φτασει τον Νορις αφου ειχαν πει απο την αρχη οτι θα διορθωναν την αλλαγη στρατηγικης οποτε δεν ειχε λογο να πιεσει. Αλλο που ο Νορις εκανε 15+ γυρους για να πειθαρχησει και το εκανε και ψιλο ακομψα.
Τεσπα, εκει που εδειχνε βαρετο το πρωταθλημα με την πρωτοκαθεδρια της RB το πραγμα αποκτα ενδιαφερον
Καλα τα λες, αλλα νομιζω οτι δεν πανε για το πρωταθλημα οδηγων αλλα για το κατασκευαστων ειδικα τωρα που ο Περες ζοριζεται για να μπει δεκαδα.
Επισης πιστευω οτι ο Πιαστρι δεν πιεσε να φτασει τον Νορις αφου ειχαν πει απο την αρχη οτι θα διορθωναν την αλλαγη στρατηγικης οποτε δεν ειχε λογο να πιεσει. Αλλο που ο Νορις εκανε 15+ γυρους για να πειθαρχησει και το εκανε και ψιλο ακομψα.
Τεσπα, εκει που εδειχνε βαρετο το πρωταθλημα με την πρωτοκαθεδρια της RB το πραγμα αποκτα ενδιαφερον
Και εγώ θεωρώ δύσκολο να καλυφθεί αυτή η διαφορά στους αγώνες που απομένουν, η Red Bull ξέρει τι κάνει. Όμως πλέον δεν αποκλείω τίποτα διότι στις αρχές του χρόνου η McLaren δεν ήταν τόσο καλή, η Mercedes φαινόταν για άλλη μια χρονιά στο πουθενά και η Ferrari ήταν δεύτερη ομάδα πίσω από τη Red Bull. Μέσα σε τρεις μήνες έχουν ανατραπεί τα πάντα, πλέον η McLaren είναι ίσως και λίγο πιο μπροστά από τη Red Bull, η Μercedes πάνω κάτω είναι μαζί τους και η Ferrari τέταρτη και με το ζόρι σε δυναμικότητα. Πραγματικά στις αρχές τις σαιζόν οι περισσότεροι που παρακολουθούμε F1 πιστεύαμε ότι θα δούμε άλλο ένα 2023 για τη Red Bull και έχουν έρθει τα πάνω κάτω, οπότε ίδωμεν.
Vassilis
28/07/2024, 23:41
Και σήμερα πολύ ωραίος αγώνας. Φοβερός ο Russell παρά το DQ που ηρθε αργοτερα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.