PDA

View Full Version : Παπί ή μοτοσικλετάκι?



jawaforever
22/07/2019, 20:45
Με αφορμή το θέμα του Nospecialname, το να κάνει κάποιος δηλαδή ένα ταξίδι με παπί, αναρωτιέμαι το εξής.

Εφόσον πολλοί θέλουν να κάνουν και πιο μακρινές εξορμήσεις με το δίκυκλο που σκοπεύουν να αγοράσουν, γιατί επιλέγουν παπί 125cc αντί για ένα μοτοσικλετάκι 125cc?

Στα λίγο παραπάνω από τα 2 χιλιάρικα υπάρχουν αξιόλογα 125άρια/

Έχουμε και λέμε.

Bajaj 125 pulsar. Τιμή 2.000 ευρώ. Στα λεφτά αυτά έχουμε 11-12 άλογα, φαρδύτερα ελαστικά (σε σχέση πάντα με ένα παπί), άνετη θέση οδήγησης, μεγάλο ρεζερβουάρ, τελική 111 πραγματικά (έχει κόφτη στα 116 κοντέρ), δυνατότητες φόρτωσης μεγαλύτερες, άνετη θέση συνεπιβάτη και πολλά άλλα.

Keeway rkf 125. Εδώ στα 2.300 έχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχουμε υγρόψυκτο μοτέρ, περισσότερη δύναμη και σαφώς πιο αξιόπιστη σε πίεση λόγω υγρόψυξης που σημαίνει μεγαλύτερες μ.ο ταχύτητες (όσο και αν στα 125cc είναι λίγο περίεργο να μιλάμε για μ.ο ταχύτητες)

Zongshen z one 125. Στα 1.900 ευρώ έχουμε άλλο ένα μοτοσικλετάκι , με άνεση, χώρους, καλύτερο εξοπλισμό σε σχέση με παπί και τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχει ένα μοτοσικλετάκι σε σχέση με ένα παπί.

Να σημειωθεί εδώ ότι ΟΛΑ αυτά τα μοτοσικλετάκια έχουν παραπλήσια κατανάλωση με τα παπιά, πολλές φορές και χαμηλότερη, έχουν πολλή μεγάλη αυτονομία, υπέροχα πανελς οργάνων και πολλή πιο άνετη "περπατησιά" σε κάθε δρόμο.

Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.

Nospecialname
22/07/2019, 21:00
Με αφορμή το θέμα του Nospecialname, το να κάνει κάποιος δηλαδή ένα ταξίδι με παπί, αναρωτιέμαι το εξής.

Εφόσον πολλοί θέλουν να κάνουν και πιο μακρινές εξορμήσεις με το δίκυκλο που σκοπεύουν να αγοράσουν, γιατί επιλέγουν παπί 125cc αντί για ένα μοτοσικλετάκι 125cc?

Στα λίγο παραπάνω από τα 2 χιλιάρικα υπάρχουν αξιόλογα 125άρια/

Έχουμε και λέμε.

Bajaj 125 pulsar. Τιμή 2.000 ευρώ. Στα λεφτά αυτά έχουμε 11-12 άλογα, φαρδύτερα ελαστικά (σε σχέση πάντα με ένα παπί), άνετη θέση οδήγησης, μεγάλο ρεζερβουάρ, τελική 111 πραγματικά (έχει κόφτη στα 116 κοντέρ), δυνατότητες φόρτωσης μεγαλύτερες, άνετη θέση συνεπιβάτη και πολλά άλλα.

Keeway rkf 125. Εδώ στα 2.300 έχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχουμε υγρόψυκτο μοτέρ, περισσότερη δύναμη και σαφώς πιο αξιόπιστη σε πίεση λόγω υγρόψυξης που σημαίνει μεγαλύτερες μ.ο ταχύτητες (όσο και αν στα 125cc είναι λίγο περίεργο να μιλάμε για μ.ο ταχύτητες)

Zongshen z one 125. Στα 1.900 ευρώ έχουμε άλλο ένα μοτοσικλετάκι , με άνεση, χώρους, καλύτερο εξοπλισμό σε σχέση με παπί και τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχει ένα μοτοσικλετάκι σε σχέση με ένα παπί.

Να σημειωθεί εδώ ότι ΟΛΑ αυτά τα μοτοσικλετάκια έχουν παραπλήσια κατανάλωση με τα παπιά, πολλές φορές και χαμηλότερη, έχουν πολλή μεγάλη αυτονομία, υπέροχα πανελς οργάνων και πολλή πιο άνετη "περπατησιά" σε κάθε δρόμο.

Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.

Το παπί εχει σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση , είναι πιο ευέλικτο , τα σέρβις τα κάνεις και μόνος σου αντί να χαλάς λεφτά , ανταλλακτικά παντού και πανφθηνα κλπ...Η μηχανή 125 δεν έχει τίποτα παραπάνω , παπιά 11 αλόγων υπάρχουν και άλλα (crypton x) οπότε δεν υπάρχουν καλύτερες επιδόσεις..Ποιος ο λόγος να πάρεις μοτοσυκλέτα 125?

Πόσο μάλλον τώρα που βγήκε και το 185αρι ΠΑΠΙ της sym , με 18 άλογα και 6 ταχύτητες

ΤάκηςΜπ
22/07/2019, 21:01
Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.

Ότι είναι σαν ποδήλατο,δεν φοβίζει κανέναν,100 κιλά,δεν θέλει συμπλεκτάρισμα,που πολλοί το'χουν στο μυαλό τους σαν επιστήμη και γενικά είναι παπί,στο μυαλό είναι πιο πολύ,είχα cbf125 παλιά,πόσες φορές έχω ακούσει το "καλά τι το πήρες αυτό; 125 με συμπλέκτη; γιατί δεν έπαιρνες ένα παπί;" smh

ΤάκηςΜπ
22/07/2019, 21:18
Το παπί εχει σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση , είναι πιο ευέλικτο , τα σέρβις τα κάνεις και μόνος σου αντί να χαλάς λεφτά , ανταλλακτικά παντού και πανφθηνα κλπ...Η μηχανή 125 δεν έχει τίποτα παραπάνω , παπιά 11 αλόγων υπάρχουν και άλλα (crypton x) οπότε δεν υπάρχουν καλύτερες επιδόσεις..Ποιος ο λόγος να πάρεις μοτοσυκλέτα 125?

Πόσο μάλλον τώρα που βγήκε και το 185αρι ΠΑΠΙ της sym , με 18 άλογα και 6 ταχύτητες

Τα'χεις λίγο περίεργα στο μυαλό σου.Γιατί αναγκαστικά οι μοτοσυκλέτες καίνε παραπάνω από ένα παπί; Γιατί δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου σέρβις σε μια μοτοσυκλέτα,ενώ μπορείς σε ένα παπί;

Alexinhogr
22/07/2019, 21:22
408523
κατι τετοιο σκέφτηκε η kawa και δυστυχώς παει ακλαυτο με 1.800 ευρώ μονο

jawaforever
22/07/2019, 21:23
Το παπί εχει σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση , είναι πιο ευέλικτο , τα σέρβις τα κάνεις και μόνος σου αντί να χαλάς λεφτά , ανταλλακτικά παντού και πανφθηνα κλπ...Η μηχανή 125 δεν έχει τίποτα παραπάνω , παπιά 11 αλόγων υπάρχουν και άλλα (crypton x) οπότε δεν υπάρχουν καλύτερες επιδόσεις..Ποιος ο λόγος να πάρεις μοτοσυκλέτα 125?

Πόσο μάλλον τώρα που βγήκε και το 185αρι ΠΑΠΙ της sym , με 18 άλογα και 6 ταχύτητες

Η κατανάλωση είναι παραπλήσια. Πολλές φορές μάλιστα τα μοτοσικλετάκια καίνε και λιγότερο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να αλλάξει μπουζί-λάδια στο παπί και δεν μπορεί σε μοτοσικλετάκι 125? Ποια είναι η δυσκολία?
Παπιά 125 κυβικών και 11-12 ή και 15 ίππων, τόσο φτάνουν τα υγρόψυκτα 125άρια μοτοσακά, ΔΕΝ υπάρχουν. Μιλάμε για τα παπιά των 1600/1800 ευρώ και όχι των 2800 και 3500 ευρώ.

mia_zoi_kawa
22/07/2019, 21:23
Παπι =εργατης. α)Στο παπι χρησιμοποιεις λιγοτερο τις αρθρωσεις σου σε σχεση με ενα μοτοσυκλετακι κατι το οποιο ειναι μεγαλο πλεονεκτημα στην πολυωρη χρηση. β) ειναι πολυ ποιο οικονομικο σε χρηση απο σκουτερ. Το οικονομικο του πλονεκτημα σε σχεση με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειναι μικρο.

Eiver
22/07/2019, 21:27
Bajaj 125 pulsar. Τιμή 2.000 ευρώ. Στα λεφτά αυτά έχουμε 11-12 άλογα, φαρδύτερα ελαστικά (σε σχέση πάντα με ένα παπί), άνετη θέση οδήγησης, μεγάλο ρεζερβουάρ, τελική 111 πραγματικά (έχει κόφτη στα 116 κοντέρ), δυνατότητες φόρτωσης μεγαλύτερες, άνετη θέση συνεπιβάτη και πολλά άλλα.

Keeway rkf 125. Εδώ στα 2.300 έχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχουμε υγρόψυκτο μοτέρ, περισσότερη δύναμη και σαφώς πιο αξιόπιστη σε πίεση λόγω υγρόψυξης που σημαίνει μεγαλύτερες μ.ο ταχύτητες (όσο και αν στα 125cc είναι λίγο περίεργο να μιλάμε για μ.ο ταχύτητες)

Zongshen z one 125. Στα 1.900 ευρώ έχουμε άλλο ένα μοτοσικλετάκι , με άνεση, χώρους, καλύτερο εξοπλισμό σε σχέση με παπί και τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχει ένα μοτοσικλετάκι σε σχέση με ένα παπί.

Να σημειωθεί εδώ ότι ΟΛΑ αυτά τα μοτοσικλετάκια έχουν παραπλήσια κατανάλωση με τα παπιά, πολλές φορές και χαμηλότερη, έχουν πολλή μεγάλη αυτονομία, υπέροχα πανελς οργάνων και πολλή πιο άνετη "περπατησιά" σε κάθε δρόμο.

Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.
ολες αγνωστες σε μενα μαρκες και μηχανακια
υποθετω θα ειναι κινεζικα ...δεν μπαινω καν στο κοπο να γκουγκλαρω...πολυ περισσοτερο ουτε καν θα μου περναγε σαν σκεψη να παρω καποιο τετοιο μηχανακι :cry:

jawaforever
22/07/2019, 21:29
Παπι =εργατης. α)Στο παπι χρησιμοποιεις λιγοτερο τις αρθρωσεις σου σε σχεση με ενα μοτοσυκλετακι κατι το οποιο ειναι μεγαλο πλεονεκτημα στην πολυωρη χρηση. β) ειναι πολυ ποιο οικονομικο σε χρηση απο σκουτερ. Το οικονομικο του πλονεκτημα σε σχεση με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειναι μικρο.

Γιατί, δεν είναι εργάτης ένα μοτοσικλετάκι 125 κυβικών? Η μόνη διαφορά είναι ότι δουλεύεις και το αριστερό χέρι. Αν αυτό είναι κούραση σε πολύωρη χρήση, τι να πει το παπί που η σέλα και η θέση οδήγησης απλά σε σκοτώνουν σε πολύωρη χρήση. Αφήνω στην άκρη ότι μόνο λόγω της ύπαρξης ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια φρενάρεις και στρίβεις καλύτερα και μπορείς να βάλεις και ένα tank bag.

JasonEV
22/07/2019, 22:00
Νομιζω η συγκριση πρεπει να γινει με cbf 125 ybr 125 και λοιπα αλλα επωνημα επιτυχημενα 125αρια μοτοσυκλετακια. Για μενα το παπι πλεονεκτει μονο στη κινηση της πολης λογω ελειψης συμπλεκτη. Κατα τ' αλλα τα μοτοσυκλετακια ειναι καλυτερα σε κρατημα και στησιμο και σου αφηνουν και μια αισθηση οτι οδηγας μοτοσυκλετα. Μικρη και αδυναμη αλλα μοτοσυκλετα. Ειδικα σε εκτος πολης βολτες τα μοτοσυκλετακια υπερτερουν πολυ. Αν δεν σκεφτομουν το ντελιβερι πριν 2 χρονια θα ειχα παρει cbf125. Τελικα πηρα παπι αλλα δεν μπηκε ποτε σε ντελιβερι.

jawaforever
22/07/2019, 22:07
Ότι είναι σαν ποδήλατο,δεν φοβίζει κανέναν,100 κιλά,δεν θέλει συμπλεκτάρισμα,που πολλοί το'χουν στο μυαλό τους σαν επιστήμη και γενικά είναι παπί,στο μυαλό είναι πιο πολύ,είχα cbf125 παλιά,πόσες φορές έχω ακούσει το "καλά τι το πήρες αυτό; 125 με συμπλέκτη; γιατί δεν έπαιρνες ένα παπί;" smh

Ένα παπί συνήθως ζυγίζει είτε 100 κιλά είτε ελάχιστα λίγο πιο πάνω από αυτό το νούμερο, ας πούμε 105.
Την ίδια ώρα ένα pulsar 125 ζυγίζει 122 κιλά με τα καύσιμα του. Και παίρνει 10,5 λίτρα βενζίνη, έχει 5άρι κιβώτιο και κάγκελα προστασίας από πτώση. Στην ουσία μιλάμε για 7-8 κιλά παραπάνω. Δεν νομίζω ότι αυτό κάνει ένα μοτοσικλετάκι πιο δύσκολο στην οδήγηση.
Τώρα με τον συμπλέκτη το θεωρώ αστείο να πει κάποιος ότι τον δυσκολεύει. Δηλαδή μπορεί να ελέγχει τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου με το πόδι κιόλας και δεν μπορεί να ελέγχει μια διαδρομή 3-4 πόντων με το χέρι?

jawaforever
22/07/2019, 22:15
Νομιζω η συγκριση πρεπει να γινει με cbf 125 ybr 125 και λοιπα αλλα επωνημα επιτυχημενα 125αρια μοτοσυκλετακια. Για μενα το παπι πλεονεκτει μονο στη κινηση της πολης λογω ελειψης συμπλεκτη. Κατα τ' αλλα τα μοτοσυκλετακια ειναι καλυτερα σε κρατημα και στησιμο και σου αφηνουν και μια αισθηση οτι οδηγας μοτοσυκλετα. Μικρη και αδυναμη αλλα μοτοσυκλετα. Ειδικα σε εκτος πολης βολτες τα μοτοσυκλετακια υπερτερουν πολυ. Αν δεν σκεφτομουν το ντελιβερι πριν 2 χρονια θα ειχα παρει cbf125. Τελικα πηρα παπι αλλα δεν μπηκε ποτε σε ντελιβερι.

Δεν βάζω τα αξιολογα cbf, ybr γιατί ξεφεύγουν σε τιμή. Τα μηχανάκια που ανέφερα είναι πολύ κοντά σε τιμές ακόμα και αγνώστου πατρός. Όποιος έχει άδεια daytona sprinter θα καταλάβει. Γράφει daytona(ή dayang)-truva-lifan. Μιλάμε για τρέχα γύρευε φάση. Το ίδιο φοβάμαι ότι θα ισχύει και με το velos.

jawaforever
22/07/2019, 22:27
ολες αγνωστες σε μενα μαρκες και μηχανακια
υποθετω θα ειναι κινεζικα ...δεν μπαινω καν στο κοπο να γκουγκλαρω...πολυ περισσοτερο ουτε καν θα μου περναγε σαν σκεψη να παρω καποιο τετοιο μηχανακι :cry:

Ότι δεν τα γνωρίζουν κάποιοι δεν σημαίνει ότι είναι χειρότερα από τα αγνώστου πατρός daytona...
Η bajaj είναι τεράστια φίρμα στο χώρο, ο μεγαλύτερος μέτοχος στην ΚΤΜ, παράγει πολύ αξιόλογες προτάσεις με κορυφαία την DOMINAR 400 την οποία η ίδια η kawasaki πουλάει σε κάποιες αγορές με το όνομα της!!!

Η ZONGSHEN είναι πολύ δυνατή, παράγει τα 125άρια μοτοσικλετάκια της aprilia (και όχι μόνο) ενώ η keeway είναι το μαγαζί πίσω από την benelli και μάλιστα σε κάποιες αγορές το keeway rkf πωλείται ως benelli.

Προσπερνάω τα Κινέζικα ανέκδοτα τύπου zontes και τα βαφτίσια που κάνει ο εδώ εισαγωγέας.To να βαφτίζονται ως ότι νά,ναι τα εργαλεία της RIYA TEYIN μάλλον είναι αστείο.

ΤάκηςΜπ
22/07/2019, 22:33
Ένα παπί συνήθως ζυγίζει είτε 100 κιλά είτε ελάχιστα λίγο πιο πάνω από αυτό το νούμερο, ας πούμε 105.
Την ίδια ώρα ένα pulsar 125 ζυγίζει 122 κιλά με τα καύσιμα του. Και παίρνει 10,5 λίτρα βενζίνη, έχει 5άρι κιβώτιο και κάγκελα προστασίας από πτώση. Στην ουσία μιλάμε για 7-8 κιλά παραπάνω. Δεν νομίζω ότι αυτό κάνει ένα μοτοσικλετάκι πιο δύσκολο στην οδήγηση.
Τώρα με τον συμπλέκτη το θεωρώ αστείο να πει κάποιος ότι τον δυσκολεύει. Δηλαδή μπορεί να ελέγχει τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου με το πόδι κιόλας και δεν μπορεί να ελέγχει μια διαδρομή 3-4 πόντων με το χέρι?

Εε ντάξει,συνέκρινες 1 μοτοσυκλέτα με σχεδόν όλα τα παπιά.Το cbf είναι 130 κιλά στεγνό,το wolf 140 κλπ κλπ.

Και εκτός του βάρος είναι και το μεταξόνιο/συνολικό μήκος του δικύκλου.

katsar
22/07/2019, 22:33
Καλά,δεν τα πουλάνε και στους πιο απαιτητικούς πελάτες....

jawaforever
22/07/2019, 22:43
Καλά,δεν τα πουλάνε και στους πιο απαιτητικούς πελάτες....


Όπως και ένα Κινέζικο παπί ΔΕΝ πωλείται στον πιο απαιτητικό πελάτη Ειδικά το Κινέζικο παπί και μάλιστα το ανώνυμο,είναι η τελευταία λύση ανάγκης.

katsar
22/07/2019, 23:01
Δεν διαφωνώ.Απλά το ότι η Bajaj πουλάει εκατομμύρια Pulsar στην ινδία και τις γύρω χώρες αυτή τη στιγμή για εμένα τουλάχιστον δεν λέει κάτι.Το έχω ξαναγράψει,οι άνθρωποι εκεί αγοράζουν αυτοκίνητα χωρίς αερόσακο.
Εντάξει εγώ έχω και τα κολλήματα μου,όπως έλεγε στην διαφήμιση ο Χάρυ Κλυν '' γουστάρω Φουντούνια...Γιατί έχουν διπλό διαφορικό,τραβάνε στην ανηφόρα και αν ποτέ τα άλλαζα,πάλι φουντούνια θα έπαιρνα να ουμε''

Θα μου πεις και οι γιαπωνέζοι πάνω κάτω ίδια τα βγάζουν τα μικρά τους....Oh tempora,oh mores.

Nospecialname
22/07/2019, 23:02
Η κατανάλωση είναι παραπλήσια. Πολλές φορές μάλιστα τα μοτοσικλετάκια καίνε και λιγότερο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να αλλάξει μπουζί-λάδια στο παπί και δεν μπορεί σε μοτοσικλετάκι 125? Ποια είναι η δυσκολία?
Παπιά 125 κυβικών και 11-12 ή και 15 ίππων, τόσο φτάνουν τα υγρόψυκτα 125άρια μοτοσακά, ΔΕΝ υπάρχουν. Μιλάμε για τα παπιά των 1600/1800 ευρώ και όχι των 2800 και 3500 ευρώ.

Ποιο καινούριο ιαπωνέζικο παπί κάνει κάτω από 2500?????????

Iaswnas1988
22/07/2019, 23:06
Ειμουν και εγώ σε δίλλημα αλλα προτίμησα παπί σε αυτά τα κυβικά για τους εξής λόγους:
1)μεγαλύτερη οικονομία κατανάλωσης-service αγοράς
2)πιο ανετη θέση οδήγησης σε αντίθεση με κάποια σκυφτά 125 πχ cbr και δεν χρειάζεσαι καθόλου αριστερό χέρι λόγω συμπλέκτη
3)τα καινούργια παπιά βγαίνουν όλα euro 4 που σημαίνει cbs φρένα
4)εχουν ομορφύνει πολύ σε σχέση με παλιότερα που έβλεπες παπί και έλεγες τι είναι αυτό το έκτρωμα

Iaswnas1988
22/07/2019, 23:08
Επισης μην κολλάς στις τελικές μπορεί να έχουν 1-2 άλογα παραπάνω αλλα είναι πιο βαριά τα μοτοσυκλετάκια με συνέπεια να έχουν ίδιες τελικές

katsar
22/07/2019, 23:16
E όχι και έκτρωμα το GLX νέος!!

Iaswnas1988
22/07/2019, 23:23
Χαχ η αλήθεια είναι οτι τα άσπρα φτερά που πετάγανε σε όλα τα παπιά τα ασχημαίνανε..Γ αυτό τα βγάζανε και όλοι..glx εγγύηση

jawaforever
22/07/2019, 23:26
Ειμουν και εγώ σε δίλλημα αλλα προτίμησα παπί σε αυτά τα κυβικά για τους εξής λόγους:
1)μεγαλύτερη οικονομία κατανάλωσης-service αγοράς
2)πιο ανετη θέση οδήγησης σε αντίθεση με κάποια σκυφτά 125 πχ cbr και δεν χρειάζεσαι καθόλου αριστερό χέρι λόγω συμπλέκτη
3)τα καινούργια παπιά βγαίνουν όλα euro 4 που σημαίνει cbs φρένα
4)εχουν ομορφύνει πολύ σε σχέση με παλιότερα που έβλεπες παπί και έλεγες τι είναι αυτό το έκτρωμα



Η διαφορά στην κατανάλωση, όπου και ΑΝ υπάρχει, είναι αστεία. Το ίδιο και τα σέρβις.
Η θέση ενός cbr 125 μπορεί να είναι πιο σκυφτη, όμως ενός cbf, pulsar, ybr κλπ, είναι απείρως καλύτερη. Τα παπια, έχουν περάσει 5-6 από τα χέρια μου με εκατοντάδες χιλιάδες χλμ, είναι τα πιο κουραστικά δίκυκλα σε πολύωρη οδήγηση.
Ε4 είναι τα πάντα πλέον. Όπως κάποτε ΔΕΝ ήταν τα παπια αλλά ΔΕΝ ήταν και τα 125αρια μοτοσικλετακια, τώρα είναι όλα.
Ναι, έχουν ξεφύγει από το αστείο μέσο μεταφοράς που ήταν κάποτε. Από την άλλη ξέφυγε και η τιμή τους. Τόσο που πλέον δεν έχει νόημα η αγορά τους (προσωπική άποψη από έναν άνθρωπο που τα αγάπησε με πάθος όσο ήταν κάτι λογικό σε κόστος αγοράς).

jawaforever
22/07/2019, 23:29
Επισης μην κολλάς στις τελικές μπορεί να έχουν 1-2 άλογα παραπάνω αλλα είναι πιο βαριά τα μοτοσυκλετάκια με συνέπεια να έχουν ίδιες τελικές

Δεν κολλάω σε τελικές. Στα 45 μου σχεδόν, θα ήταν παιδιάστικο να κολλάω στα 5 ή 10 χλμ μεγαλύτερης τελικής μιας μικρής μοτοσικλέτας 125cc σε σχέση με ένα παπί. Από την άλλη βέβαια, αυτό σημαίνει κάποια μεγαλύτερα, έστω οριακά, περιθώρια σε ταξιδάκια.

Eiver
23/07/2019, 00:05
Ότι δεν τα γνωρίζουν κάποιοι δεν σημαίνει ότι είναι χειρότερα από τα αγνώστου πατρός daytona...
Η bajaj είναι τεράστια φίρμα στο χώρο, ο μεγαλύτερος μέτοχος στην ΚΤΜ, παράγει πολύ αξιόλογες προτάσεις με κορυφαία την DOMINAR 400 την οποία η ίδια η kawasaki πουλάει σε κάποιες αγορές με το όνομα της!!!

Η ZONGSHEN είναι πολύ δυνατή, παράγει τα 125άρια μοτοσικλετάκια της aprilia (και όχι μόνο) ενώ η keeway είναι το μαγαζί πίσω από την benelli και μάλιστα σε κάποιες αγορές το keeway rkf πωλείται ως benelli.

Προσπερνάω τα Κινέζικα ανέκδοτα τύπου zontes και τα βαφτίσια που κάνει ο εδώ εισαγωγέας.To να βαφτίζονται ως ότι νά,ναι τα εργαλεία της RIYA TEYIN μάλλον είναι αστείο.
βρε παρε οτι θελεις εσυ. εγω σου εγραψα γιατι δεν θα επαιρνα για τον εαυτο μου μια κινεζικη μοτοσυκλετα. για τον ιδιο λογο που δεν θα επαιρνα κινεζικο φαρμακο και ας χτυπιοταν κατω ενας χρηστης σε φορουμ οτι τα κινεζικα φαρμακα ειναι πισω απο τις ευρωπαικες φιρμες:cry:

sapila racing
23/07/2019, 11:26
Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.

Eίμαι σαφώς της άποψης οτι μια μικρή μοτοσυκλέτα είναι καλύτερη απο παπί κι ας έχουν βελτιωθεί τα παπιά.
Ομως πρέπει να έχουμε υπ όψιν οτι το παπί το παίρνει κάποιος για να κάνει την δουλειά του οικονομικά και χωρίς προβλήματα.

Εσυ προσωπικά ξέρεις κάποιο Bajaj 125 pulsar, η Keeway rkf 125 η Zongshen z one 125 που να έχει κάνει 50.000 χλμ χωρίς προβλήματα?
Το ρωτάω γιατί τα προτείνεις.

Αλλο πράγμα τα CBF, YBR κλπ δοκιμασμένα μηχανάκια που όμως είναι και ακριβότερα κι άλλο αυτά.

Εδώ βλέπουμε θέματα ακόμα και στα μεγάλα μοντέλα κινεζικών καινούριων μοτο που δίνουν για τεστ σε μεγάλα Ευρωπαικά περιοδικά (sites πλέον) όπως το MCN.
Οταν διαβάζω οτι το νέο SWM OUTLAW 500 που δοκίμασαν είχε 600 μίλια στο κοντέρ (1000 χλμ) και είχε απο την αρχή διάφορα θέματα με τα φλας αλλά όταν έβρεξε απέκτησε σοβαρότερα προβλήματα όπως οτι έκανε reset μόνο του στα όργανα, και μετά έβγαλε warning το ABS και error code, sorry αλλά δεν θα πάρω.

Η απάντηση του αντιπροσώπου ήταν βέβαια οτι θα καλυφθεί το πρόβλημα με την εγγύηση κλπ.
Ενας απο τους λόγους που αγοράζει κάποιος καινούρια μοτο είναι για να μην έχει προβλήματα, τουλάχιστον για κάποιο εύλογο διάστημα.
Αυτα όμως έχουν θέματα απο την αρχή.
Εδώ η δοκιμή του SWM:
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/swm/outlaw-500/2019/

OldMan
23/07/2019, 12:25
Οταν διαβάζω οτι το νέο SWM OUTLAW 500 που δοκίμασαν είχε 600 μίλια στο κοντέρ (1000 χλμ) και είχε απο την αρχή διάφορα θέματα με τα φλας αλλά όταν έβρεξε απέκτησε σοβαρότερα προβλήματα όπως οτι έκανε reset μόνο του στα όργανα, και μετά έβγαλε warning το ABS και error code, sorry αλλά δεν θα πάρω.

Στο εχω πει οτι αυτα που διαβαζεις θα σε καταστρεψουν..!! :p

Γιώργης
23/07/2019, 12:40
408523
κατι τετοιο σκέφτηκε η kawa και δυστυχώς παει ακλαυτο με 1.800 ευρώ μονο

και τα καινούργια μεγάλα παπιά τέτοιο σχεδιασμό σκελετού έχουν, μείον τον χώρο κάτω από την σέλα καθώς εκεί έβαλαν το τεπόζιτο. Και σε αυτό αν πετάξεις όλα τα πλαστικά και δώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε πολυεστερά όμορφο θα γίνει :lol:

Sebastian1980
23/07/2019, 19:57
Είχα χρονια παπί(innova καρμπυρατέρ και EFI) και έχω εδώ και ένα χρόνο μοτοσικλέτα 125.
Το κάθε ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Σαφώς και η μοτοσικλέτα έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.
Και τα δύο είναι οικονομικά και τα δύο είναι ελαφριά.
Το μεγαλύτερο μείον της μοτοσικλέτας είναι οι συχνές αλλαγές ταχυτήτων (1-5) από φανάρι σε φανάρι με την χρήση συμπλέκτη.Ειναι κουραστικό.
Αν θέλεις να δουλέψεις ντελιβερι , είναι καλύτερο το παπί.
Σε όλα τα υπόλοιπα η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά ανώτερη.
Τι να συγκρίνεις;. Την θέση οδήγησης;.Την ασφάλεια;. Η μοτό μου έχει λάστιχα 110/70/17, 130/70/17 καμία σχέση με αυτά που φοράνε τα παπιά.
Κατανάλωση είμαι στα 3λιτρα.
Αλλά εκεί που η μοτοσικλέτα υπερέχει 100% είναι στις αναρτήσεις ΚΑΜΙΑ σχέσει.
Στις λακούβες που κοπανιομουν με τα παπιά ,περναω και τις καταλαβαίνω ίσα ίσα που υπάρχουν.
Μοτό Daytona Remix 125.

Λευκάδιος
23/07/2019, 20:16
Μοτό Daytona Remix 125.Αυτό έχει αυτούσιο μοτέρ DR125 ή αντίγραφο μοτέρ DR125;Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

JasonEV
23/07/2019, 20:31
Ποιο καινούριο ιαπωνέζικο παπί κάνει κάτω από 2500????????? Yamaha Crypton s, Handa astrea grand, kawasaki athlete

Sebastian1980
23/07/2019, 20:33
Αυτό έχει αυτούσιο μοτέρ DR125 ή αντίγραφο μοτέρ DR125;Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

Επειδή το έψαξε ένας άλλος κάτοχος Remix , ο κινητήρας του είναι αντιγραφή suzuki GS125.
Έχω 5200 χιλιόμετρα χωρίς κανένα παράπονο ή πρόβλημα .
Ψέματα. Τρεις βίδες αναγκαστικα τις άλλαξα γιατί σκουριασαν.

Λευκάδιος
23/07/2019, 21:10
Επειδή το έψαξε ένας άλλος κάτοχος Remix , ο κινητήρας του είναι αντιγραφή suzuki GS125.
Έχω 5200 χιλιόμετρα χωρίς κανένα παράπονο ή πρόβλημα .
Ψέματα. Τρεις βίδες αναγκαστικα τις άλλαξα γιατί σκουριασαν.

Συμπαθητικό μοτοσυκλετάκι,μακάρι να σου βγει καλό :beer:

Nospecialname
24/07/2019, 03:58
Είχα χρονια παπί(innova καρμπυρατέρ και EFI) και έχω εδώ και ένα χρόνο μοτοσικλέτα 125.
Το κάθε ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Σαφώς και η μοτοσικλέτα έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.
Και τα δύο είναι οικονομικά και τα δύο είναι ελαφριά.
Το μεγαλύτερο μείον της μοτοσικλέτας είναι οι συχνές αλλαγές ταχυτήτων (1-5) από φανάρι σε φανάρι με την χρήση συμπλέκτη.Ειναι κουραστικό.
Αν θέλεις να δουλέψεις ντελιβερι , είναι καλύτερο το παπί.
Σε όλα τα υπόλοιπα η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά ανώτερη.
Τι να συγκρίνεις;. Την θέση οδήγησης;.Την ασφάλεια;. Η μοτό μου έχει λάστιχα 110/70/17, 130/70/17 καμία σχέση με αυτά που φοράνε τα παπιά.
Κατανάλωση είμαι στα 3λιτρα.
Αλλά εκεί που η μοτοσικλέτα υπερέχει 100% είναι στις αναρτήσεις ΚΑΜΙΑ σχέσει.
Στις λακούβες που κοπανιομουν με τα παπιά ,περναω και τις καταλαβαίνω ίσα ίσα που υπάρχουν.
Μοτό Daytona Remix 125.

Ρε φίλε το ρεμίξ είναι Enduro , λογικό να έχει καλες αναρτήσεις

Nospecialname
24/07/2019, 03:59
Yamaha Crypton s, Handa astrea grand, kawasaki athlete

2300 2250 και (1895?)

Σιγά την καλή τιμή των πρώτων 2

JasonEV
24/07/2019, 09:58
2300 2250 και (1895?)

Σιγά την καλή τιμή των πρώτων 2 Κατω απο 2500 δεν ειπες; Δεν ειπα οτι ειναι φθηνα αλλα ειναι επωνημα Ιαπωνικα. Και αν κρινω απο αυτα που βλεπω σε κατι κινεζινα απο βλαβες, καλυτερα 2500 στην αρχη παρα καθε χρονο ανοιγμα κινητηρα. Δες τα παπια απο το alex pak που σκορπαγανε τα πλαστικα στον πρωτο χρονο και το μοτερ στα 15.000 χλμ

jawaforever
24/07/2019, 12:41
2300 2250 και (1895?)

Σιγά την καλή τιμή των πρώτων 2

Η ερώτηση που έκανες ήταν αν υπάρχει επώνυμο παπί κάτω από 2.500€, όχι αν είναι πολλά ή λίγα τα λεφτά που κοστίζουν. Ρώτησες μερικά πράγματα για το ταξίδι που θέλεις να κάνεις και πολλοί σου απάντησαν ευγενικά και με διάθεση να σε προστατεύσουν, μην απαντάς με ύφος που δεν ταιριάζει.

Για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, όταν υπάρχει το athlete στα 1795, είναι αστοχία το να επιλέξεις το παπί κολλάζ του εδώ εισαγωγέα.

Ακόμα και το keeway target καλύτερο είναι. Τα daytona είναι τα μόνα παπια χωρίς χώρο κάτω από τη σέλα. Είναι (τα daytona) παπια παλαιάς σχολής σχεδιαστικά.

Alexinhogr
24/07/2019, 13:02
Kawasaki athlete, άσχημο καλές αναρτήσεις κ φτηνό

JasonEV
24/07/2019, 14:17
Και το kawasaki joy που εχω εγω ειναι μια χαρα μηχανακι, εκανε 1700 δεν ηταν τοσο ασχημο οσο το athlete και πηγε και αυτο απατο.

Red Rider
24/07/2019, 14:35
Kawasaki athlete, άσχημο καλές αναρτήσεις κ φτηνό

Και καρμπυρατέρ με πολλές ασθένειες...
Για τα λεφτά που κάνει πάντως είναι ευκαιρία..

Acacius
24/07/2019, 15:19
Εδώ βλέπουμε θέματα ακόμα και στα μεγάλα μοντέλα κινεζικών καινούριων μοτο που δίνουν για τεστ σε μεγάλα Ευρωπαικά περιοδικά (sites πλέον) όπως το MCN.
Οταν διαβάζω οτι το νέο SWM OUTLAW 500 που δοκίμασαν είχε 600 μίλια στο κοντέρ (1000 χλμ) και είχε απο την αρχή διάφορα θέματα με τα φλας αλλά όταν έβρεξε απέκτησε σοβαρότερα προβλήματα όπως οτι έκανε reset μόνο του στα όργανα, και μετά έβγαλε warning το ABS και error code, sorry αλλά δεν θα πάρω.


Και αμιγώς ιταλικό να ήταν το μηχανάκι, αν είχε προβλήματα στα ηλεκτρικά δε θα προκαλούσε έκπληξη... :cry:
#ναταλεμεκιαυτα

sapila racing
24/07/2019, 15:34
Και αμιγώς ιταλικό να ήταν το μηχανάκι, αν είχε προβλήματα στα ηλεκτρικά δε θα προκαλούσε έκπληξη... :cry:
#ναταλεμεκιαυτα

Θεωρώ οτι έχει περάσει ο καιρός που τα Ιταλικα είχαν τέτοια θέματα απο καινούρια σε μια απλή βροχή.
Ισως να κάνω λάθος αλλά τελευταία φορά που άκουσα για πρόβλημα ηλεκτρικών σε Ιταλικό ήταν σε Monster που έφαγε πλύσιμο με πίεση.

Επίσης έχω Ιταλικό του 1982 που έφαγε το τουλούμι της αρκούδας και δεν έπαθε τίποτα, δες εδω:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155801&p=2956904&viewfull=1#post2956904

MG-KTiNoS
24/07/2019, 15:36
Με αφορμή το θέμα του Nospecialname, το να κάνει κάποιος δηλαδή ένα ταξίδι με παπί, αναρωτιέμαι το εξής.

Εφόσον πολλοί θέλουν να κάνουν και πιο μακρινές εξορμήσεις με το δίκυκλο που σκοπεύουν να αγοράσουν, γιατί επιλέγουν παπί 125cc αντί για ένα μοτοσικλετάκι 125cc?

Στα λίγο παραπάνω από τα 2 χιλιάρικα υπάρχουν αξιόλογα 125άρια/

Έχουμε και λέμε.

Bajaj 125 pulsar. Τιμή 2.000 ευρώ. Στα λεφτά αυτά έχουμε 11-12 άλογα, φαρδύτερα ελαστικά (σε σχέση πάντα με ένα παπί), άνετη θέση οδήγησης, μεγάλο ρεζερβουάρ, τελική 111 πραγματικά (έχει κόφτη στα 116 κοντέρ), δυνατότητες φόρτωσης μεγαλύτερες, άνετη θέση συνεπιβάτη και πολλά άλλα.

Keeway rkf 125. Εδώ στα 2.300 έχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχουμε υγρόψυκτο μοτέρ, περισσότερη δύναμη και σαφώς πιο αξιόπιστη σε πίεση λόγω υγρόψυξης που σημαίνει μεγαλύτερες μ.ο ταχύτητες (όσο και αν στα 125cc είναι λίγο περίεργο να μιλάμε για μ.ο ταχύτητες)

Zongshen z one 125. Στα 1.900 ευρώ έχουμε άλλο ένα μοτοσικλετάκι , με άνεση, χώρους, καλύτερο εξοπλισμό σε σχέση με παπί και τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχει ένα μοτοσικλετάκι σε σχέση με ένα παπί.

Να σημειωθεί εδώ ότι ΟΛΑ αυτά τα μοτοσικλετάκια έχουν παραπλήσια κατανάλωση με τα παπιά, πολλές φορές και χαμηλότερη, έχουν πολλή μεγάλη αυτονομία, υπέροχα πανελς οργάνων και πολλή πιο άνετη "περπατησιά" σε κάθε δρόμο.

Ποιο είναι τελικά το κριτήριο που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του παπιού, πέρα από την ευκολία οδήγησης με το ένα χέρι σε delivery που όμως είναι αδιανόητα επικίνδυνο και απαράδεκτο να το ασπάζεται όποιος θεωρεί τον εαυτό του φίλο της μοτοσικλέτας.

σκατα είναι ολα αυτα

Sebastian1980
24/07/2019, 16:14
Ρε φίλε το ρεμίξ είναι Enduro , λογικό να έχει καλες αναρτήσεις

Super motard είναι όχι enduro.
Ο τίτλος λέει "παπί ή μοτοσικλετακι" γι'αυτό εφόσον το Remix είναι μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να καταλάβω την ενσταση σου.

jawaforever
24/07/2019, 19:05
Super motard είναι όχι enduro.
Ο τίτλος λέει "παπί ή μοτοσικλετακι" γι'αυτό εφόσον το Remix είναι μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να καταλάβω την ενσταση σου.


Τι κι αν είναι motard, enduro, street; Σημασία έχει ότι είναι μοτοσικλέτα 125 κυβικών.
Και αυτό που ισχύει στο 100% των περιπτώσεων είναι το εξής :
Σε θέματα άνεσης, αναρτήσεων, θέσης οδήγησης,συμπεριφοράς, οι μικρές μοτοσικλέτες είναι απείρως καλύτερες από τα παπιά.

jawaforever
24/07/2019, 19:23
Eίμαι σαφώς της άποψης οτι μια μικρή μοτοσυκλέτα είναι καλύτερη απο παπί κι ας έχουν βελτιωθεί τα παπιά.
Ομως πρέπει να έχουμε υπ όψιν οτι το παπί το παίρνει κάποιος για να κάνει την δουλειά του οικονομικά και χωρίς προβλήματα.

Εσυ προσωπικά ξέρεις κάποιο Bajaj 125 pulsar, η Keeway rkf 125 η Zongshen z one 125 που να έχει κάνει 50.000 χλμ χωρίς προβλήματα?
Το ρωτάω γιατί τα προτείνεις.

Αλλο πράγμα τα CBF, YBR κλπ δοκιμασμένα μηχανάκια που όμως είναι και ακριβότερα κι άλλο αυτά.

Εδώ βλέπουμε θέματα ακόμα και στα μεγάλα μοντέλα κινεζικών καινούριων μοτο που δίνουν για τεστ σε μεγάλα Ευρωπαικά περιοδικά (sites πλέον) όπως το MCN.
Οταν διαβάζω οτι το νέο SWM OUTLAW 500 που δοκίμασαν είχε 600 μίλια στο κοντέρ (1000 χλμ) και είχε απο την αρχή διάφορα θέματα με τα φλας αλλά όταν έβρεξε απέκτησε σοβαρότερα προβλήματα όπως οτι έκανε reset μόνο του στα όργανα, και μετά έβγαλε warning το ABS και error code, sorry αλλά δεν θα πάρω.

Η απάντηση του αντιπροσώπου ήταν βέβαια οτι θα καλυφθεί το πρόβλημα με την εγγύηση κλπ.
Ενας απο τους λόγους που αγοράζει κάποιος καινούρια μοτο είναι για να μην έχει προβλήματα, τουλάχιστον για κάποιο εύλογο διάστημα.
Αυτα όμως έχουν θέματα απο την αρχή.
Εδώ η δοκιμή του SWM:
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/swm/outlaw-500/2019/
Δεν τα πρότεινα επειδή έχω συμφέροντα, δεν είμαι έμπορος μοτοσικλετών.
Τα πρότεινα επειδή σε σχέση ας πούμε με το Κινέζικο παπί κολλάζ του εδώ εισαγωγέα έχουν σχετικά παραπλήσια τιμή.

Αν ας πούμε το μέλος που ήθελε να κάνει το ταξίδι, ρωτούσε αν μπορούσε να το κάνει με ένα innova helmin, θα αναρωτιόμουν ποιος είναι ο λόγος να επιλέξει κάποιος παπί των 2.800€ αντί για μια μικρή μοτοσικλέτα στα ίδια λεφτά. Αλήθεια, δεν έχουν παραπλήσια τιμή το innova helmin με το ybr ή το cbf?

Το αν είναι καλά αυτά που ανέφερες δεν το γνωρίζω. Επίσης ξέρω ότι δύσκολα θα μάθουμε τι ρόλο βαράνε μιας και οι πωλήσεις τους στην Ελλάδα είναι ασήμαντες.

Βέβαια για την περίπτωση του bajaj έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι θα είναι καλό. Και γιατί να μην είναι; Η φίρμα που το φτιάχνει, φτιάχνει όλα τα κτμ μέχρι 400 κυβικα. Είναι η φίρμα (η bajaj) που η kawasaki την εμπιστεύεται τόσο ώστε να πάρει την dominar 400 και να την πουλήσει με το όνομα της!!!!

ΤάκηςΜπ
24/07/2019, 20:09
Βέβαια για την περίπτωση του bajaj έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι θα είναι καλό. Και γιατί να μην είναι; Η φίρμα που το φτιάχνει, φτιάχνει όλα τα κτμ μέχρι 400 κυβικα. Είναι η φίρμα (η bajaj) που η kawasaki την εμπιστεύεται τόσο ώστε να πάρει την dominar 400 και να την πουλήσει με το όνομα της!!!!

Αυτό το λές και το ξαναλές λες και είναι θετικό.Ξέρεις πόσα κουσούρια είχαν τα πρώτης γενιάς duke/rc 390;

ΓιώργοςΤΤ
24/07/2019, 20:56
Τα bajaj τα είδα από κοντά σε μια εκδήλωση της ΚΤΜ. Είχα βγάλει φωτό κάποιες λεπτομέρειες αλλά για διάφορους λόγους αποφάσισα να μην τις δημοσιεύσω και τις διέγραψα.

Η ποιότητα τους είναι τόσο άθλια που μόνο Πακιστανός με μισθό 10$ το μήνα τα αγοράζει.

Τα πλαστικά είναι χειρότερα και από τάπερ που πουλούσαν πλασιέ την δεκαετία του 90 από πόρτα σε πόρτα.

Ο παππούς μου 93 χρόνων με Πάρκινσον πιο ίσια θα έκανε την κόλληση κάτω από το ντεπόζιτο. Εκτός αν το πλαίσιο είχε κοπεί και τα ξανακολλησαν εδώ όπως όπως.

Τα υλικά του 390 με του bajaj έχουν τόση ομοιότητα όσο το φως με το σκοτάδι. Όχι ότι το 390 είναι τέρας αξιοπιστίας όπως σωστά επισήμανε ο Τάκης, αλλά σου δίνει μια αίσθηση ότι κάποιος έχει ασχοληθεί και έχει προσπαθήσει να δείξει κάτι καλό. Το bajaj από την άλλη είναι τόσο πρόχειρα φτιαγμένο λες και βιάζονταν να το τελειώσουν για να γλιτώσουν από έκρηξη πυρηνικού αντιδραστήρα.

Γενικά καλύτερα κάποιος να χαρίσει τα λεφτά του στον συλλογο φίλων ρακουν με τριχοφαγο παρά να αγοράσει μια από τις κινεζικές αηδιες που προσπαθούν να μας πασάρουν για δήθεν ποιοτικά με περιτύλιγμα Ευρωπαίου. Λες και η Benneli ήταν καμία φοβερή εταιρία με μηχανές. 15 φορές φαληρισε γιατί τα χρεπια της δεν τα αγόραζαν ούτε οι υπάλληλοι που τα φτιάχνανε. Και μην πει κανένας πάλι για πωλήσεις στις Ινδίες και στο Βιετνάμ. Μιλάμε για ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και ζουν με ένα μπολ ρύζι τη μέρα. Και το bajaj που αγοράζουν για αυτούς είναι πολυτέλεια.

BLiTzER
24/07/2019, 21:12
Τα bajaj τα είδα από κοντά σε μια εκδήλωση της ΚΤΜ. Είχα βγάλει φωτό κάποιες λεπτομέρειες αλλά για διάφορους λόγους αποφάσισα να μην τις δημοσιεύσω και τις διέγραψα.

Η ποιότητα τους είναι τόσο άθλια που μόνο Πακιστανός με μισθό 10$ το μήνα τα αγοράζει.

Τα πλαστικά είναι χειρότερα και από τάπερ που πουλούσαν πλασιέ την δεκαετία του 90 από πόρτα σε πόρτα.

Ο παππούς μου 93 χρόνων με Πάρκινσον πιο ίσια θα έκανε την κόλληση κάτω από το ντεπόζιτο. Εκτός αν το πλαίσιο είχε κοπεί και τα ξανακολλησαν εδώ όπως όπως.

Τα υλικά του 390 με του bajaj έχουν τόση ομοιότητα όσο το φως με το σκοτάδι. Όχι ότι το 390 είναι τέρας αξιοπιστίας όπως σωστά επισήμανε ο Τάκης, αλλά σου δίνει μια αίσθηση ότι κάποιος έχει ασχοληθεί και έχει προσπαθήσει να δείξει κάτι καλό. Το bajaj από την άλλη είναι τόσο πρόχειρα φτιαγμένο λες και βιάζονταν να το τελειώσουν για να γλιτώσουν από έκρηξη πυρηνικού αντιδραστήρα.

Γενικά καλύτερα κάποιος να χαρίσει τα λεφτά του στον συλλογο φίλων ρακουν με τριχοφαγο παρά να αγοράσει μια από τις κινεζικές αηδιες που προσπαθούν να μας πασάρουν για δήθεν ποιοτικά με περιτύλιγμα Ευρωπαίου. Λες και η Benneli ήταν καμία φοβερή εταιρία με μηχανές. 15 φορές φαληρισε γιατί τα χρεπια της δεν τα αγόραζαν ούτε οι υπάλληλοι που τα φτιάχνανε. Και μην πει κανένας πάλι για πωλήσεις στις Ινδίες και στο Βιετνάμ. Μιλάμε για ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και ζουν με ένα μπολ ρύζι τη μέρα. Και το bajaj που αγοράζουν για αυτούς είναι πολυτέλεια.

Ήθελα απλά να κάνω επώνυμο βρουμ. :pink:

katsar
24/07/2019, 21:29
Το 2022 λέει ΙΣΩΣ γίνει υποχρεωτικό το abs και ο αερόσακος στα αυτοκίνητα στην Ινδια.Σε αυτούς τα πουλάνε.
''Even a relatively unsafe car is safer than a bike or moped or any other open vehicle.''
:whistle:

billy84
24/07/2019, 23:28
Εκλαψα με τοποθέτηση ΓιώργουΤΤ!Μιλάμε για ΕΠΟΣ!:bawl:lol::lol::bawl:

mia_zoi_kawa
25/07/2019, 08:14
Νομιζω οτι ο Γιωργος ΤΤ λεει την μιση αληθεια. Και εξηγω. Πριν απο ενα χρονο και ενω μου ειχαν κλεψει ενα innova αγορασα ενα honda supra. Πολυ καλο παπι ισως το lexus των παπιων και ακριβως το αντιθετο σε ποιοτητα κατασκευης απο αυτα που περιγραφει ο Γιωργος. Μενω καλιρροης ψιλα κοντα ακροπολη. Χρειαζομαι 35 ευρω παρκινγκ το μηνα δλδ 420 ευρω τον χρονο για αυτο. Ενα bajaj η ενα κινεζικο δεν θα μου εβγαζε 420 ευρω ζημιες τον χρονο και θα το ειχα και κατω απο το σπιτι μου....καλο ειναι να αναφερουμε και αυτα...

mia_zoi_kawa
25/07/2019, 08:24
Επισης να συμπληρωσω οτι εχουμε καποια στετροτυπα οταν μιλαμε για ινδους η κινεζους. Μπορει η ινδια πχ να εχει φτωχους αλλα σε μια χωρα που εχει 1,5 δις πληθυσμό υπαρχει και μια ευπορη κοινωνικη ταξη 100 εκ ανθρωπων που μπροστα της εμεις οι Έλληνες ειμαστε ψωνισμενοι ευρωπαιοι φτωχομπινεδες ικανοι να φτιαχνουμαι μονο πιτογυρα και φρεντο εσπρεσο....

BLiTzER
25/07/2019, 09:38
Χρειαζομαι 35 ευρω παρκινγκ το μηνα δλδ 420 ευρω τον χρονο για αυτο. Ενα bajaj η ενα κινεζικο δεν θα μου εβγαζε 420 ευρω ζημιες τον χρονο και θα το ειχα και κατω απο το σπιτι μου....καλο ειναι να αναφερουμε και αυτα...

Με ό,τι έξτρα ζημιές/φθορές συνεπάγεται αυτό και, φυσικά, με υπεραυξημένες πιθανότητες κλοπής, οπότε τα 420 στην τσέπη θα είναι πολύ χρήσιμα για να αγοράσεις ένα ποδήλατο για τη μετακίνησή σου. Καλό είναι να αναφέρουμε κι αυτά.

buckley
25/07/2019, 09:48
Με ό,τι έξτρα ζημιές/φθορές συνεπάγεται αυτό και, φυσικά, με υπεραυξημένες πιθανότητες κλοπής, οπότε τα 420 στην τσέπη θα είναι πολύ χρήσιμα για να αγοράσεις ένα ποδήλατο για τη μετακίνησή σου. Καλό είναι να αναφέρουμε κι αυτά.

Χάλασε ο κόσμος :cry:

buckley
25/07/2019, 10:17
Αν έλεγαν του Μπάκλη να διαλέξει πάντως όχημα στα 125 κυβικά παπί θα διάλεγε ,εκτός αν του έδιναν κανά 125 daytona ...













































































































:smokin:

408555

Eiver
25/07/2019, 16:55
Επισης να συμπληρωσω οτι εχουμε καποια στετροτυπα οταν μιλαμε για ινδους η κινεζους. Μπορει η ινδια πχ να εχει φτωχους αλλα σε μια χωρα που εχει 1,5 δις πληθυσμό υπαρχει και μια ευπορη κοινωνικη ταξη 100 εκ ανθρωπων που μπροστα της εμεις οι Έλληνες ειμαστε ψωνισμενοι ευρωπαιοι φτωχομπινεδες ικανοι να φτιαχνουμαι μονο πιτογυρα και φρεντο εσπρεσο....

υπαρχουν συγκεκριμενοι δεικτες που το μετρανε αυτο με αριθμους για να μην λεμε οτι θελουμε
υπαρχει π.χ. το κατα κεφαλην εισοδημα https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CF%87%CF%89%CF%81%CF%8E%CE%BD_%CE%B1%CE%BD%C E%AC_%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC_%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%BD_%CE%91%CE%95%CE%A0_(%CE%BF% CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C)
η Ελλαδα παρολο την κριση που περναει εδω και μια δεκαετια βρισκεται στην θεση 40
κινα θεση 72
ινδια θεση 140
τι λες;ειμαστε φτωχομπινεδες;:uplate::eek::p

Xoriatlamas14
26/07/2019, 02:33
Φίλε δες για το Varadero 125. Αξιοπιστία Honda, οικονομικό (καίει 1 λίτρο παραπάνω από παπί), μηχανή (σε βάζει στον κόσμο της μηχανής λόγω συμπλέκτη, θέσης, βάρους κτλ) και κάνει πολύ ωραία ταξίδια με 80 χλμ πορεία. Θα βρεις σε καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα με 1500€.

nickald
26/07/2019, 07:54
Ναι το βαραντερο 125 είναι τερας αξιοπιστίας.....

νομιζω στα κεντρικα της χονδα ακομα καταπινουν χαπια για να ξεχασουν ότι εβαλαν φτερουγα πανω σ'αυτο το μηχανακι.....

jawaforever
26/07/2019, 15:32
Το θέμα είναι αν είναι προτιμότερο να αγοράσει κάποιος μια μικρή μοτοσικλέτα 125 κυβικών από ένα παπί 125 κυβικών και μάλιστα όταν μιλάμε για παραπλήσιες τιμές αγοράς.

Δεν είναι αν είναι καλό το 20ετιας βαραδερνο 125 ούτε η οικονομικό-κοινωνική κατάσταση στην Ινδία και στην Κίνα.

Ειλικρινά, αυτό είναι το εκνευριστικό σε όλα τα φόρουμς. Το να γίνεται ένα ποστ σ&βρακο από τις απόψεις που έχει ο καθένας για το τι συμβαίνει στην Ινδία και στο Πακιστάν αλλά και στην Κίνα. Στην τελική δεν μας νοιάζει αν τα Ινδικά αυτοκίνητα έχουν έξτρα τους αερόσακους (που είναι στάνταρ στο 99% των αυτοκινήτων που πωλούνται εκεί αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) ούτε το ότι στην Κίνα πωλούνται περίπου 7.000 MASERATI ετησίως και 4πλασιες porsche.

Μία φορά να μην ξεφτιλιστει ένα ποστ από υπερβολές και άσχετες έως και τελείως αβάσιμες πληροφορίες και τι στον κόσμο...

toyar
26/07/2019, 15:54
Το μοναδικό πλεονέκτημα του παπιου είναι η έλλειψη συμπλέκτη για κάποιον που δεν μπορεί η δεν θέλει....
Τα μοτοσυκλετακια είναι παντού καλύτερα συν ότι δεν αποτελούν στόχο κλοπης

jawaforever
26/07/2019, 15:57
Το μοναδικό πλεονέκτημα του παπιου είναι η έλλειψη συμπλέκτη για κάποιον που δεν μπορεί η δεν θέλει....
Τα μοτοσυκλετακια είναι παντού καλύτερα συν ότι δεν αποτελούν στόχο κλοπης

+1.

Alexinhogr
26/07/2019, 16:34
+1.
+1
=
2

panavour
26/07/2019, 16:39
+1
=
2

2+1 ισον 3:lol:

doctoras
26/07/2019, 23:56
Η διαφορά στην αισθηση ειναι στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το υμιαυτοματο υπερτερεί ξεκαθαρα. Στο 5αρι με συμπλεκτη θα πρεπει να παιζεις συνέχεια ταχύτητες. το παπι βαζεις τριτη και δουλευει απο 30 μεχρι 100 ρολαρει όμορφα .
Επιδοσεις δεν εχουν διαφορα γιατι η αντιστάθμιση των 5 παραπανω αλογων ειναι τα 20-25 κιλα λιγοτερσ

toyar
27/07/2019, 06:56
Υπάρχει παπί που ρολαρει όμορφα με 3η και 100?
Από πότε το 5αρι σασμάν είναι μειονέκτημα σε σχέση με το 4αρι;

Alexinhogr
27/07/2019, 09:28
Το παπί εφευρέθηκε για να κάνει διανομές γύρω στο 60 στην japan, εμείς 30 χρόνια πάντα πίσω από τους υπόλοιπους το 90 ξεκινήσαμε την διανομή! Αχαχαχ οπότε το παπί είναι ξεκούραστο κ εργαλείο. Η μηχανη είναι απόλαυση, αυτή είναι διαφορά, σας συγκινησα τώρα; αχαχχα

jawaforever
27/07/2019, 10:18
Υπάρχει παπί που ρολαρει όμορφα με 3η και 100?
Από πότε το 5αρι σασμάν είναι μειονέκτημα σε σχέση με το 4αρι;

Νομίζω ότι (και) αυτή η απάντηση ειναι (άλλη) μια από τις πολλές υπερβολές που γράφονται στο ίντερνετ, στα φόρουμς και αλλού.

Λατρεύω τα παπιά, είναι ή μάλλον ήταν τίμια δίκυκλα για να βγάλεις ψωμί. Αλλά από τη στιγμή που για κάτι επώνυμο, σύγχρονο (σε νορμες Ε4 πχ) θέλεις πάνω από 2.000€,για μένα πέταξε το.... παπάκι της τιμιότητας.

Οι μικρές μοτοσικλέτες έχουν πλεονεκτήματα που κακώς περνάνε απαρατήρητα. 5αρια σασμάν, σχεδόν πάντα 3-4 άλογα παραπάνω, 5 με 10 χλμ επιπλέον τελικής ταχύτητας που όπως και να το κάνουμε, σε μικρές εκδρομές - ταξιδάκια, καλύτερα να περισσεύουν τα χλμ παρά να λείπουν, δεν σακατευουν τη μέση σου, φορτώνονται περισσότερο, στρίβουν καλύτερα και άλλα πολλά που κανονικά θα έπρεπε να εκτιμώνται περισσότερο στην - πάντα - περίεργη Ελληνική αγορά.

buckley
27/07/2019, 18:41
Για μένα προσωπικά είναι και ψυχολογικό ή μάλλον μόνο ψυχολογικό.Αν μιλάτε για 125 κυβικά μόνο παπί για έναν απλούστατο λόγο.Δεν βρίσκω απολύτως κανένα λόγο να πάρω μια σμίκρυνση μοτοσυκλέτας με μονοκύλινδρο 4χρονο κινητηράκι 125 κυβικών (συνήθως και αερόψυκτο) και όχι ας πούμε ένα 250 :wave2:

ΤάκηςΜπ
27/07/2019, 18:55
Δεν βρίσκω απολύτως κανένα λόγο να πάρω μια σμίκρυνση μοτοσυκλέτας με μονοκύλινδρο 4χρονο κινητηράκι 125 κυβικών (συνήθως και αερόψυκτο) και όχι ας πούμε ένα 250 :wave2:

Αν είσαι 18 χρονών όμως; Γιατί να οδηγείς παπί για 2 χρόνια;

buckley
27/07/2019, 19:12
Αν είσαι 18 χρονών όμως; Γιατί να οδηγείς παπί για 2 χρόνια;

Αυτό λόγω γήρατος μου είχε διαφύγει .:bawl:

toyar
27/07/2019, 19:15
Επίσης υπάρχει και σημαντική διαφορά στην τιμη

doctoras
27/07/2019, 20:11
Υπάρχει παπί που ρολαρει όμορφα με 3η και 100?
Από πότε το 5αρι σασμάν είναι μειονέκτημα σε σχέση με το 4αρι;

δεν εχω επιχειρήματα να σου αντικρούσω γιατι πάει στη αίσθηση και η αίσθηση απο άνθρωπο σε άνθρωπο είναι υποκειμενική. πρέπει να αναγάγεις στο παρελθόν εάν είχες παπί και να το συγκρινεις οδηγικά με π.χ. ybr/cbf και να αναλογιστείς εάν αξίζει ο κόπος..
προσωπικά έχω dt125x πολυεργαλείο που το αισθάνεσαι λίγο παραπάνω απο όλα τα δυνατά τετράχρονα υδρόψυκτα μοτοσυκλετάκια, έχω φορτώσει για παράδειγμα 6τη και ρολάρω όμορφα στα 60km/h εντός πόλης εάν θέλω να άμεση προσπέραση κατεβάζω δύο, ο πάπιος στα ίδια χιλιόμετρα με τρίτη απλώς ανοίγει το γκάζι και χωρίς υστερίες μπορεί να σκάσει μπροστά σου.Το ημιαυτόματο κιβώτιο στα παπιά είναι η ψυχή και το προτέρημα έναντι σε σκούτερ και μικρών μοτοσυκλετών.
Περαν των μοτερ-επιδόσεις-αίσθηση, οι μικρές μοτοσυκλέτες θα έχουν πάντα καλύτερα φρένα, κρατήματα και δυνατότητα φορτώματος(απο πλευράς δυνατότητας πλαισίου)

Bob_o_mastoras
27/07/2019, 20:20
Παπι.

jawaforever
27/07/2019, 20:59
δεν εχω επιχειρήματα να σου αντικρούσω γιατι πάει στη αίσθηση και η αίσθηση απο άνθρωπο σε άνθρωπο είναι υποκειμενική. πρέπει να αναγάγεις στο παρελθόν εάν είχες παπί και να το συγκρινεις οδηγικά με π.χ. ybr/cbf και να αναλογιστείς εάν αξίζει ο κόπος..
προσωπικά έχω dt125x πολυεργαλείο που το αισθάνεσαι λίγο παραπάνω απο όλα τα δυνατά τετράχρονα υδρόψυκτα μοτοσυκλετάκια, έχω φορτώσει για παράδειγμα 6τη και ρολάρω όμορφα στα 60km/h εντός πόλης εάν θέλω να άμεση προσπέραση κατεβάζω δύο, ο πάπιος στα ίδια χιλιόμετρα με τρίτη απλώς ανοίγει το γκάζι και χωρίς υστερίες μπορεί να σκάσει μπροστά σου.Το ημιαυτόματο κιβώτιο στα παπιά είναι η ψυχή και το προτέρημα έναντι σε σκούτερ και μικρών μοτοσυκλετών.
Περαν των μοτερ-επιδόσεις-αίσθηση, οι μικρές μοτοσυκλέτες θα έχουν πάντα καλύτερα φρένα, κρατήματα και δυνατότητα φορτώματος(απο πλευράς δυνατότητας πλαισίου)

Εδώ συγκρίνεις καταστάσεις ανόμοιες. Από τη μια, το μοτοσικλετακι λες με την τελευταία του ταχύτητα, την 6η όπως λες και χαμηλά χλμ, από την άλλη το παπί στα 60 με 3η!!!!!

Δλδ, το παπί θα πηγαίνει σχετικά φορτωμένο σε σ.α.λ,απο την άλλη το μοτοσυκλετακι θα κάνει cruising!!!

Τι θα γίνει αν το παπί έχει 60 χλμ με 4η και το μοτοσικλετακι 60 με την ίδια ταχύτητα στο κιβώτιο;;;;

Επίσης, η πλειοψηφία των οικονομικών 125αριων μικρών μοτοσυκλετων εχει 5αρι κιβώτιο!

Το να κανεις cruising με 6η στα 60 με 125 cc, σημαίνει ότι δεν καίγεσαι να προσπεράσεις, έχεις χρόνο να υπολογίσεις τις κινήσεις σου και γενικότερα μάλλον δεν βιάζεσαι.

toyar
27/07/2019, 22:06
Το παράδειγμα που περιγράφεις δε δείχνει κάποιο πλεονέκτημα του ημιαυτοματου αλλά τη διαφορά λειτουργίας μεταξύ 2Τ και 4Τ. Όπου βεβαίως στα ίδια κυβικά η διαφορά σε απόδοση είναι χαοτική υπέρ του 2Τ
Επίσης θα πρέπει να μην μπερδεύουμε την κλιμάκωση και τον αριθμό των σχέσεων ενός σασμάν με το αν έχει κανονικό η φυγοκεντρικο συμπλέκτη ως ημιαυτοματο