PDA

View Full Version : Συζήτηση περι FCR



CBR900RR 98-99
21/07/2019, 22:05
Θα πω την εμπειρία μου που απεκτισα απο το 900 μου και τα καρμπιρατέρ και με τα μαμά και με τα fcr41mm που φοραω πανό του!

Στο στοκ μοτερ πέρα απο ολόσωμη εξάτμιση που φοραω την μεγαλύτερη διάφορα που είδα ηταν στης χαμηλό μεσαίες στροφές υπέρ των fcr στης ψηλές είχε διάφορα αλλά όχι ώστε να πω ουαου!

Η διάφορα που γράφω στη χαμηλό μεσαίες ήταν όντως τεράστια και πάντα λεγοντας περνώντας τσ μέγιστα και απο της δυο τετράδες καρμπιρατέρ με ολους τους συνδιασμούς στοκ φίλτρο κουτό ,τροποποιημένο φίλτρο κουτό,φιλτροχωανες!

Τα fcr στο δικο μου δούλευαν η με στοκ φιλτρο κουτο η με φιλτροχωανες απλα με της φιλτροχωανες η διάφορα ηταν αισθητή παντού!

Εννοείται οτι είχα αισθητήρα λ πάνω για να βλέπω κάθε φορά τι χρειάζεται απο σεταπ!

p@nos
22/07/2019, 16:16
Θα πω την εμπειρία μου που απεκτισα απο το 900 μου και τα καρμπιρατέρ και με τα μαμά και με τα fcr41mm που φοραω πανό του!

Στο στοκ μοτερ πέρα απο ολόσωμη εξάτμιση που φοραω την μεγαλύτερη διάφορα που είδα ηταν στης χαμηλό μεσαίες στροφές υπέρ των fcr στης ψηλές είχε διάφορα αλλά όχι ώστε να πω ουαου!

Η διάφορα που γράφω στη χαμηλό μεσαίες ήταν όντως τεράστια και πάντα λεγοντας περνώντας τσ μέγιστα και απο της δυο τετράδες καρμπιρατέρ με ολους τους συνδιασμούς στοκ φίλτρο κουτό ,τροποποιημένο φίλτρο κουτό,φιλτροχωανες!

Τα fcr στο δικο μου δούλευαν η με στοκ φιλτρο κουτο η με φιλτροχωανες απλα με της φιλτροχωανες η διάφορα ηταν αισθητή παντού!

Εννοείται οτι είχα αισθητήρα λ πάνω για να βλέπω κάθε φορά τι χρειάζεται απο σεταπ!


γενικα, το ''κερδος'' ευκολα συγχεεται με την αποκριση, ενω στην ουσια μπορει οχι μονο να μην εχεις κερδος, αλλα να εχεις και απωλεια!

θεωρω σχεδον βεβαιο οτι στο τσαρουχωμα χαμηλα, ειναι σχεδον αδυνατο ενα μηχανικο καρμπυρατερ να εχει την αποδοση ενος cv, το οποιο λογω του μιρκοτερου ανοιγματος του slide επιτυγχανει πολυ υψηλοτερη ταχυτητα μειγματος στον κινητηρα...ο θορυβος βεβαια αλλα και η αμεση αποκριση μπορει να ξεγελασουν!

γενικα, η αλλαγη καρμπ με ''μεγαλυτερα'' ειναι μια συνηθεια που πηγαζει απο τα παλιοτερα χρονια οπου οι κατασκευαστες εβαζαν εισαγωγες/εξατμισεις οτι να ναι (βασικα οτι τους περισσευε) οποτε αν πχ ειχαν πολλα καρμπς απο ενα μικροτερο μηχανακι, αυτο θα εμπαινε επι της ουσιας σε ολα τα μοντελα και ο αγοραστης μετα θα αναλαμβανε να ''προσαρμοσει'' τον κινητηρα στην ιδανικη του λειτουργικη κατασταση...

τα τελευταια χρονια βεβαια αυτο συμβαινει αρκετα σπανια μιας και οι κατασκευαστες συνηθως διαλεγουν σωστα διαμετρους εισαγωγης/εξαγωγης οποτε αν δε σκοπευεις να σκαλισεις αρκετα το μοτερ, οτι και να αλλαξεις εκει θα εχει μαλλον αρνητικη επιπτωση στον τροπο που λειτουργει ο κινητηρας

CBR900RR 98-99
22/07/2019, 18:33
Πανό πολύ σωστα αυτά που γραφεις όλα μα όλα που εγραψες...

αλλά γιατί παντα υπάρχει αλλά...

όλα είναι στο δεξι σου χερι φυσικά και όταν ανοίγω με τα fcr τέρμα απο της 3000 στροφές το
στοκ μοτέρ μου οτι μα οτι και να δοκιμασα απο σεταπ δεν κατάφερα να το κανό τέλειο παρά μονο με της φιλτροχωανες να το κανω αρκετά υποφερτό φυσικά το αποφεύγω το τέρμα γκάζι απο τόσο χαμηλά μιας και είναι ανουσιο για μενα και εκατσα να εκπαιδευτω στο πως να ανοίγω το γκάζι γραμικα η μέχρι τα 3/4 μέχρι της 6000στροφες και μετα τερμα!

Αυτό το 3/4 άνοιγμα πίστεψε με κανει την διάφορα όλοι μεταξή cv και fcr δεν είναι κάτι δύσκολο αλλά θέλει εκπαίδευση και προπαντός ΑΙΣΘΗΣΗ!

Με τα cv δεν είχα τέτοια προβλήματα μιας και κανουν οτι (θέλουν) αυτά όσο αμπαλος και να εισαι!

Τώρα που θυμάμαι λίγο καλύτερα μιας και πάνε 4 χρόνια που ασχοληθηκα η μονη περίπτωση που δούλεψαν τέλεια τα fcr με τέρμα γκάζι απο της χαμηλες ηταν με το στοκ φίλτρο κουτό αλλά εχανα πολύ στης μεσαίες και ψηλές στροφες σκεψου οτι με στοκ φίλτρο κουτό και bmc φιλτρο είχα 135-140 με διάσταση keihin κεντρικα ζιγκλερ και με της φιλτροχωανες 170-180 keihin διάσταση παλι, ανάλογα της θερμοκρασίες που έχει εξω!

CBR900RR 98-99
22/07/2019, 19:05
Αν λεω αν ηθελα ντε και καλα να το ανοιγω τερμα απο τοσο χαμηλα με της φιλτροχωανες θα επρεπε να βρω ρυθμιζωμενη αντλια επιταχινσης καθως και μερικα νουμερα ητε μικροτερα ητε μεγαλητερα μαιν αιρ τζετ τοτε ειμαι σχεδον βεβαιος οτι θα το καταφερνα και αυτο!

Το τονιζω το σχεδων μιας και δεν ασχοληθηκα περετερω!

p@nos
22/07/2019, 19:22
Το αιρτζετ δεν εχει καμμια σχεση με την τρομπα επιταχυνσης, επισης οτι και να εκανες δε θα καταφερνες να εχεις την αποδοση στα χαμηλα ανοιγματα

CBR900RR 98-99
22/07/2019, 19:52
Τα αιρ τζετ δεν ειπα οτι εχουν καποια σχεση με την αντλια επιταχυνσης ειπα τι θα ηθελα να ειχα...

Απλα θα εκανα πιστευω μιας και δεν θα το μαθω μαλλον ποτε μου καποιο συμβιβασμο στης ψηλες στροφες με μικροτερα νουμερα αιρ τζετ καθως και κεντρικα ζιγκλερ ωστε να δουλεψουν τελεια και η χαμηλες στροφες στο τερμα ανοιγμα αυτα οσο αφορα τα αιρ τζετ!

Για την αντλια επιταχυνσης θα ηθελα να μπορω να ρυθμισω στα μετρα μου τον χρονο που ψεκαζει και την ποσοτητα!

p@nos
22/07/2019, 20:32
Αλλο πραγμα σου λεω... Βγαλε το αιρτζετ απο το θεμα καθως κανει αλλη δουλεια, οπως και η τρομπα επιταχυνσης...

CBR900RR 98-99
22/07/2019, 21:46
Για να το λες κάτι θα ξερεις η θα εχεις δοκιμάσει!

Και καταλαβα απο την αρχή οτι θεωρεις πως θα νε τζάμπα κοπως!

Η εμπειρία μου παντός σαν χομπιστας στα δικά μου μηχανάκια και μερικών φίλων μου σε μονοκυλινδρα μηχανάκια με Κάτι παλιά keihin pd μηχανικά και αυτά με αντλία επιτάχυνσης σε διαστάσεις 26mm 28mm και 34mm όλα με ελεύθερη εξάτμιση έδειξε οτι αν τεριαξεις το σωστο μέγεθος του καρμπ με την εκάστοτε κεφαλή(σχεδιασμός εισαγωγής,μέγεθος βαλβίδων και εκκεντροφόρους ,φυσικά παιζουν και τα κυβικά ρολο δευτερεύων για μενα) τοτε το μηχανικό δουλεύει μια χαρά παντου!αν το παρά κανείς στο μέγεθος του καρμπ ενω δεν στο επιτρέπει η κεφάλη τοτε ξεκινάνε οι συμβιβασμοι και ίσως στο τέλος όπως είπες να πήγενει χειρότερα αν είναι να εισαι συνέχεια με το μυαλό στο ποσο να ανοίγω το γκάζι πριν μπερδέψει!

Ίσως λέω ίσως αν εβαζα στο 900 τα fcr 39mm να δούλευε καλύτερα στα χαμηλά με τέρμα γκαζι δεν θα το μαθω αυτό ποτε μου!

p@nos
23/07/2019, 08:16
προφανως και οπως ειπες, ειδικα σε παλια μηχανακια, οπως ειπα παλιοτερα, ηταν τοσο τραγικες οι επιλογες σε εξατμισεις και καρμπς που με μια σωστη επιλογη μπορουσε πραγματικα το μοτερ να αναπνευσει...παραδειγμα το xl500r της honda, 500cc μονοκυλιδρος 4βαλβιδος κινητηρας, ερχεται απο τη χοντα με 32αρι καρμπυρατερ (!!!!)

εκει προφανως και με μια αλλαγη καρμπ εχεις σημαντικο οφελος

sapila racing
23/07/2019, 09:04
Για να το λες κάτι θα ξερεις η θα εχεις δοκιμάσει!

Και καταλαβα απο την αρχή οτι θεωρεις πως θα νε τζάμπα κοπως!

Η εμπειρία μου παντός σαν χομπιστας στα δικά μου μηχανάκια και μερικών φίλων μου σε μονοκυλινδρα μηχανάκια με Κάτι παλιά keihin pd μηχανικά και αυτά με αντλία επιτάχυνσης σε διαστάσεις 26mm 28mm και 34mm όλα με ελεύθερη εξάτμιση έδειξε οτι αν τεριαξεις το σωστο μέγεθος του καρμπ με την εκάστοτε κεφαλή(σχεδιασμός εισαγωγής,μέγεθος βαλβίδων και εκκεντροφόρους ,φυσικά παιζουν και τα κυβικά ρολο δευτερεύων για μενα) τοτε το μηχανικό δουλεύει μια χαρά παντου!αν το παρά κανείς στο μέγεθος του καρμπ ενω δεν στο επιτρέπει η κεφάλη τοτε ξεκινάνε οι συμβιβασμοι και ίσως στο τέλος όπως είπες να πήγενει χειρότερα αν είναι να εισαι συνέχεια με το μυαλό στο ποσο να ανοίγω το γκάζι πριν μπερδέψει!

Ίσως λέω ίσως αν εβαζα στο 900 τα fcr 39mm να δούλευε καλύτερα στα χαμηλά με τέρμα γκαζι δεν θα το μαθω αυτό ποτε μου!


προφανως και οπως ειπες, ειδικα σε παλια μηχανακια, οπως ειπα παλιοτερα, ηταν τοσο τραγικες οι επιλογες σε εξατμισεις και καρμπς που με μια σωστη επιλογη μπορουσε πραγματικα το μοτερ να αναπνευσει...παραδειγμα το xl500r της honda, 500cc μονοκυλιδρος 4βαλβιδος κινητηρας, ερχεται απο τη χοντα με 32αρι καρμπυρατερ (!!!!)

εκει προφανως και με μια αλλαγη καρμπ εχεις σημαντικο οφελος

Προς CBR900RR 98-99 , p@nos

Επειδή αυτό το θέμα είναι απο το 2008 και είναι για το bimota sb6 στο οποίο δεν μπήκαν τα FCR ούτε θα μπουν, θα κανονισω να σας μεταφέρουν την συζήτηση.
Στο μεταξύ συνεχίστε εδω:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157186&p=3002197#post3002197

CBR900RR 98-99
23/07/2019, 22:04
Αρη αυτό το ουτε θα μπουν με σκότωσε πραγματικα!

Θα το ξανά σκεφτόμουν στην θέση σου!

Το διάβασα αυτό που έγραψε οτι πρέπει να φας κάτι απο το πλαίσιο για να μπουν και σίγουρα είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας αυτό αλλά στο φινάλε δεν το εχεις για καθημερινό όχημα οποτε εσύ ξέρεις καλύτερα!

Εγώ παντός πιστεύω οτι θα εκπλαγεις απο το αποτέλεσμα μόλις τα σεταρεις σωστα!

sapila racing
24/07/2019, 09:07
Αρη αυτό το ουτε θα μπουν με σκότωσε πραγματικα!

Θα το ξανά σκεφτόμουν στην θέση σου!

Το διάβασα αυτό που έγραψε οτι πρέπει να φας κάτι απο το πλαίσιο για να μπουν και σίγουρα είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας αυτό αλλά στο φινάλε δεν το εχεις για καθημερινό όχημα οποτε εσύ ξέρεις καλύτερα!

Εγώ παντός πιστεύω οτι θα εκπλαγεις απο το αποτέλεσμα μόλις τα σεταρεις σωστα!

Αν ήταν άλλη μηχανή μάλλον θα το έκανα αλλά δεν πρόκειται να πειράξω το πλαίσιο του bimota για να βάλω τα FCR.
Δεν το ήξερα οτι δεν θα μπαίνουν χωρίς πατέντα, αλλιώς δεν θα τα ειχα αγοράσει καν.
Ασε που τα είχα αγοράσει επειδή είχα προβλήματα με τα original 40ρια όταν έστηνα την μοτοσυκλέτα αλλά τελικά τα έφτιαξα και δουλεύουν πολύ καλά με 2 2πλά μεγάλα ανοιχτα φίλτρα pipercross και ακόμα και στην πίστα δεν μου έλειψε το γκάζι πουθενα.
Είναι και 1100 το μοτέρ κι έχει ροπή άφθονη.

CBR900RR 98-99
24/07/2019, 09:54
408534
408535

Να και το δικο μου με διπλές φιλτροχωανες της bmc

Αρη σίγουρα το να φας πλαίσιο σε τέτοια μηχανή δεν λέει όντως!

sapila racing
24/07/2019, 09:59
Να και το δικο μου με διπλές φιλτροχωανες της bmc

Αρη σίγουρα το να φας πλαίσιο σε τέτοια μηχανή δεν λέει όντως!

Ε ναι, δεν θα το έκανα, ο σκελετός του SB6 είναι όλα τα λέφτά. Εχω δεί εναν Ιάπωνα που το έκανε και ψιλοέφριξα.
Πολύ ωραία τα φίλτρα που έβαλες, είχα δεί τότε καποια παρόμοια αλλά δεν χώραγαν!
Εγώ έχω βάλει αυτα:

nidok
05/10/2019, 23:26
Fcr39 ή fcr41 για 450cc εντουρο?

karellen
06/10/2019, 08:38
Fcr39 ή fcr41 για 450cc εντουρο?
41,5 γιατί στο ktm 525 το 39ρι το
'έπνιγε'.

bulmont
06/10/2019, 09:20
41,5 γιατί στο ktm 525 το 39ρι το
'έπνιγε'.

Στο 520 όμως δουλεύει άψογα το 39.............

nidok
06/10/2019, 15:24
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας κύριοι, αλλά πάλι παίζουν και τα δυο ενδεχόμενα
οποίο βρω σε καλύτερη κατάσταση στο καρ τότε.

p@nos
06/10/2019, 15:31
41,5 γιατί στο ktm 525 το 39ρι το
'έπνιγε'.

δεν το "επνιγε"

με τη μικροτερη διαμετρο ο κινητηρας εχει περισσοτερη ροπη και καλυτερη αποκριση χαμηλα, κατι που στο εντουρο σε ενδιαφερει περισσοτερο απο τα μερικα παραπανω αλογα πανω απο τις 7κ



Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας κύριοι, αλλά πάλι παίζουν και τα δυο ενδεχόμενα
οποίο βρω σε καλύτερη κατάσταση στο καρ τότε.

θα σου ελεγα να αποφυγεις εντελως τα μεταχειρισμενα καρμπ ειδικα απο ελλαδα, γιατι το πιθανοτερο ειναι να πεταξεις 150-200ε για ενα καρμπ που λογω φθορας δε θα δουλεψει ποτε...ψαξε για καινουριο η για καποιο μεταχειρισμενο απο καλο μαγαζι του εξωτερικου. O frankmxparts βγαζει κατα καιρους μεταχειρισμενα καρμπς σε αψογη κατασταση και με ολα τα αναλωσιμα καινουρια, και φυσικα παιζουν και αλλοι με αντιστοιχες προσφορες

nidok
06/10/2019, 15:42
Κατάλαβα, γιατί δε μπορούσα να το πιστέψω ότι ένα 39αρι δε θα φτάνει για ένα κινητήρα έως 450cc.
Παίζει ένα 39 σε πολύ καλή κατάσταση από ότι έβλεπα εχτές θα το ξανά τσεκάρω.
Όποτε το μυστικό είναι αυτό ->
«με τη μικροτερη διαμετρο ο κινητηρας εχει περισσοτερη ροπη και καλυτερη αποκριση χαμηλα, κατι που στο εντουρο σε ενδιαφερει περισσοτερο απο τα μερικα παραπανω αλογα πανω απο τις 7κ»

karellen
06/10/2019, 17:00
δεν το "επνιγε"

με τη μικροτερη διαμετρο ο κινητηρας εχει περισσοτερη ροπη και καλυτερη αποκριση χαμηλα, κατι που στο εντουρο σε ενδιαφερει περισσοτερο απο τα μερικα παραπανω αλογα πανω απο τις 7κ

Το συγκεκριμένο 525 ειναι motard και στην πίστα πνιγόταν στη μεγάλη ευθεία που ήθελα να κερδίσω δέκατα.

nidok
06/10/2019, 17:28
Fcr 1ης, 2ης, 3ης γενιάς λέει, υπάρχουν ουσιαστικές διάφορες ή fcr κάθετου ροής λογικά χωρίς αντλία υποπίεσης, τι να προσέξουμε στην αγορά ενός εκτός από το να είναι σε καλή κατάσταση.?

p@nos
06/10/2019, 20:45
Επειδη μαλλον δεν εχεις ιδεα απο καρμπς, καλο θα ηταν να μεινεις με αυτο που εχεις. Ακομα και το τελειο καρμπ να παρεις (που αμφιβαλω), δε θα καταφερεις να το κανεις ποτε να δουλεψει σωστα

nidok
07/10/2019, 02:41
Επειδη μαλλον δεν εχεις ιδεα απο καρμπς, καλο θα ηταν να μεινεις με αυτο που εχεις. Ακομα και το τελειο καρμπ να παρεις (που αμφιβαλω), δε θα καταφερεις να το κανεις ποτε να δουλεψει σωστα

Με γ@μησες τώρα, ωραίος.
Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία έχεις δίκιο, αλλά μιας και φαίνεσαι ότι το κατέχεις δε μοιράζεσαι τη γνώση σου?

kostaspetrou
07/10/2019, 09:28
Με γ@μησες τώρα, ωραίος.
Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία έχεις δίκιο, αλλά μιας και φαίνεσαι ότι το κατέχεις δε μοιράζεσαι τη γνώση σου?

Δες εδώ.
Καλό διάβασμα, μη μασάς και μη δίνεις βάση σε ανοησίες.


https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156046


Όταν λές μέχρι 450κεκ, τί εννοείς;
200,300,450, πόσα;
Πόσοι κύλινδροι;

39mm για ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ 450κεκ με σχετικά καλή απόδοση είναι λίγα αλλά αναλόγως το μοτέρ, ενδέχεται να δουλεύει ικανοποιητικά.

Με FCR42 είσαι σίγουρα εντάξει.

p@nos
07/10/2019, 10:44
Με γ@μησες τώρα, ωραίος.
Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία έχεις δίκιο, αλλά μιας και φαίνεσαι ότι το κατέχεις δε μοιράζεσαι τη γνώση σου?

αγνοεισαι τον kostaspetrou, εξαλλου εχει γραψει αρκετες μπουρδες στο αλλο θρεντ

τωρα για τα fcr, εχεις ελλειψη βασικων γνωσεων οπως οι τυποι των fcr, οι διαφορετικες εκδοσεις κλπ...αυτο απο μονο του μπορει να ειναι καποιο προβλημα καθως μπορει να παρεις καποιο καρμπ που να μη δουλευει καν (καθετης ροης σε εισαγωγη καθεση πχ, η οριζοντιας ροης σε καθετη εισαγωγη)

υπαρχει περιπτωση το καρμπ να μην χωραει καν εκει που θες να το τοποθετησεις, οπως επισης να μη μπορεις να καταλαβεις ποτε οι φθορες που εχει το καρμπ το καθιστουν αχρηστο, οπως φθορες στον κορμο η στους αξονες του καρμπ οι οποιοι δεν επιδιορθωνονται με απλη αλλαγη αναλωσιμων...για κομμενα σπειρωματα κλπ δεν συζηταμε καν...

σε γενικες γραμμες υπαρχουν τα πρωτα μοντελα, το λεγομενο slant που ειναι ''ευθειο'' απο το πλαι, και δεν εχει κανενα ''αξεσουαρ'' περα απο την τρομπα επιταχυνσης...αργοτερα βγηκαν εκδοσεις με tps, choke και hotstart που ηταν αυτα που χρησιμοποιουσαν τα νεοτερα μηχανακια, κυριως εντουρο και μοτοκρος...οπως σου ειπα ομως, ακομα και αν παρεις το ιδανικο καρμπ

οπως σου ειπα ομως, ακομα και αν βρεις τον σωστο τυπο καρμπ, να χωραει στο μηχανακι σου, να εχει σωστη διαμετρο και να ειναι και πληρως λειτουργικο, στη ρυθμιση θα πελαγωσεις και πιθανοτατα δε θα το κανεις ποτε να δουλεψει, ειδικα αν δεν υπαρχει καποιο ετοιμο σεταπ που να δουλευει αξιοπρεπως, απο τη στιγμη που δε ξερεις πως να το κανεις μονος σου...

σε καθε περιπτωση, αν αποφασισεις να αγορασεις καρμπ, προτιμησε καποιο επωνυμο σαιτ για να κανεις την αγορα σου, οπου σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα λειτουργικοτητας...καλυτερα να δωσεις 100-200ε παραπανω για να παρεις κατι που θα εινια σαν καινουριο, παρα να δωσεις λιγοτερα λεφτα για ενα καρμπ που θα ειναι εντελως αχρηστο και θα κανει μονο για τα σκουπιδια...

και το βασικοτερο, καλο ειναι να πεις και τι μηχανακι εχεις, το να μιλαμε για καρμπ χωρις να ξερουμε τον κινητηρα δεν εχει και πολυ νοημα

kostaspetrou
07/10/2019, 10:51
αγνοεισαι τον kostaspetrou, εξαλλου εχει γραψει αρκετες μπουρδες στο αλλο θρεντ

Απ' τη στιγμή που δε σε ανέφερα, γιατί με αναφέρεις και με χαρακτηρίζεις;

Το αν αυτά που γράφω είναι μπούρδες, ας το διαπιστώσει ο καθένας μόνος του.

Δε σε χαρακτήρισα, οπότε κοίτα τη δουλειά σου.

sapila racing
07/10/2019, 10:55
@p@nos

Παρακαλώ προσοχή στο πως χαρακτηρίζεις τους συμφορουμίτες. Δεν ειναι αναγκη να αρχισουμε με καρτες κλπ νομιζω.

p@nos
07/10/2019, 13:46
η κουβεντα ξεκινησε με τα περι ανοησιων, που ηταν ξεκαθαρο που απευθυνοταν καθως ηταν συνεχεια του παλιοτερου επεισοδιου...απλα εγω δε το επαιξα τρελιτσα ταχα μου να το αφησω στον αερα...οπως και να εχει, σταματαω το flame εδω, αν και εγινε trigger απο αλλον και οχι απο μενα...

CBR900RR 98-99
08/10/2019, 11:46
Εγώ φιλέ μου θα σου έλεγα να μην βάλεις fcr ,αν δεν εχεις ιδέα απο καρμπυρατέρ και πως να τα σεταρεις μόνος σου και μονο! το πιο πιθανό είναι να σπάσουν τα νεύρα σου και να εχεις δώσει κάνα 1000αρικο πεταμενα λεφτά!

Αυτά τα ολίγα!

est
08/10/2019, 13:50
Σε πρώτη φάση ψάξε και μάθε αν μπαίνει στο μηχανάκι σου και ποιο προτείνεται για να μην μπλέξεις με αντάπτορες κλπ. (Απλό; ΜΧ; Έχουν διαφορές.)
Με μια αναζήτηση μπορείς να το βρεις (στο thumpertalk πχ που έχει πολλή πληροφορία για mx-enduro μηχανάκια).
Το πιο πιθανό είναι μαζί με το αν μπαίνει, να βρεις και προτεινόμενες ρυθμίσεις- ζιγκλέρ κλπ οπότε θα έχεις ένα μπούσουλα εσύ ή ο μηχανικός σου.
Το να το πάρεις ανακατασκευασμένο, το βρίσκω πιο φρόνιμο. (Δεν ήξερα ότι ο Φρανκ κάνει τέτοια κόλπα.)
Το 39άρι δουλεύει καλά ακόμα και σε τουμπανιασμένα DRZ με κυβισμό στα 460κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο φτάνει με το big bore kit.. όχι το athena, το άλλο), οπότε κι εγώ για 39άρι θα σου έλεγα.

OldMan
08/10/2019, 14:54
Επειδη υπαρχει μια τεραστια πλανη σχετικα με τα racing καρμπυρατερ..
(τα μαλα υποβοηθούμενη απο τους πωλητες/διακινητες αυτων..)

Τα FCR (και οποια αλλα αντίστοιχα) προϋποθετουν την υπαρξη αντιστοιχου "εδαφους" για να αναδειξουν τα πλεονεκτηματα τους..

Κοινως, δεν τσιμπαμε οποιοδηποτε 450 και του κοτσαρουμε πανω ενα FCR για να το κανουμε τουμπανο..!!
ΑΦΟΥ το εχουμε τουμπανιασει καταλληλα, ερχεται το καρμπυρατερ να δεσει το γλυκο..!!

BLiTzER
08/10/2019, 15:22
Κοινως, δεν τσιμπαμε οποιοδηποτε 450 και του κοτσαρουμε πανω ενα FCR για να το κανουμε τουμπανο..!!

Ναι, αλλά κάνει υπέροχο ήχο. :pink:

viper1
08/10/2019, 15:47
Ναι, αλλά κάνει υπέροχο ήχο. :pink:

Όταν πετάει ακαυστες και σβήνει :lol:

OldMan
08/10/2019, 16:05
Ναι, αλλά κάνει υπέροχο ήχο. :pink:

Εισαι σαχλός..!! :pink::kiss:
(και δεν αναφερομαι σε χαλαρη συναρμογη..)

Οτι ειπε ο viper1 ισχύει..!!
(το εχω κανει σε DRZ400 με μεταφορα του FCR απο το ΚΤΜ για να πειστεί ο κατοχος του σουΤζουκιού οτι οι βαλούτες δεν γινονται μηχανακια με περιφεριακούς εξωραϊσμους..)

nidok
08/10/2019, 23:49
KTM 450 XC QUAD, από ότι έμαθα, δε το έχω δει ακόμα εχει fcr πάνω, λεω να δοκιμάσω στο λίγο βουνό και
αλά τέτοια χαζά, δηλαδή δε ξερω γιατί το πήρα, μάλλον επειδή ήταν σε καλή τιμή. Αλλά θα γουσταρα να ψαχτώ λίγο και στα καρμπ fcr. Θα δείξει, με έχει πιάσει μια νασταλγια προς τα παλιά καλά χρόνια.

OldMan
09/10/2019, 13:23
ΕΕε και τι θες να το κανεις το καημενο..??

Μια χαρα χαρούλα ειναι με το FCR MX το 39αρι..
https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/tgb/ktm-450-xc-atv-2009

Το θεμα ειναι μην το εχει γαργαλησει ο προηγουμενος γιατι η καθισμενη βαρκα δεν επανα-καθεκλύεται ευκολα..

Αν θες ντε και καλα να ασχοληθείς, βεβαιωσου οτι οι παρακατω ρυθμισεις υπαρχουν στο συγκεκριμενο καρμπυρατερ..
(αν οχι, ακόμη και να θεωρείς οτι πηγαινει καλα, επανεφερε τες για να πηγαινει καλυτερα..) ;)

p@nos
09/10/2019, 13:46
δειτε εδω περα την καμπυλη ισχυος και ροπης σε εναν υπερτετραγωνο κυλιδρο 475κε με μεγαλης διαρκειας και βυθισματος εκκεντροφορους και μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης...κατι σαν εξτριμ μοτοκρος μοτερ δηλαδη
στη μια περιπτωση η καμπυλη που ειναι πανω σε ισχυ/ροπη μεχρι τις 8κ ειναι με εισαγωγη 39χιλ, και η αλλη με εισαγωγη 42χιλ (οσο τα φσρ δηλαδη που λενε 41 στο πλαι)

οπως βλεπετε οφελος υπαρχει μονο πανω απο τις 8κ που σε ενα sm η ενα motocross που εχει τον κοφτη στις 12κ ειναι χρησιμο, σε ενα εντουρο η σε ενα μηχανακι που δε θα στροφαρει ποτε τοσο ψηλα οπως ενα εντουρο, ειναι αχρηστο, και εχει και φυσικα μια απωλεια ροπης παντου μεχρι τις 8κ. Φυσικα η χαμηλοτερες ταχυτητες μειγματος επιρεαζουν και την αποδοση του κινητηρα κατι που δε θα φανει σε μια προσομοιωση η σε ενα δυναμομετρο.

σε ενα καρμπ το σημαντικοτερο ειναι να ειναι σωστα ρυθμισμενο, κατι που σπανια συνανταει κανεις σε μηχανακια που το καρμπ εχει μετα μεταγενεστερα ειτε διοτι οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν τζετινγκ κονσερβες, ειτε απλα επειδη νομιζουν πως βαζοντας μεγαλυτερα ζιγκλερ, θα εχουν και περισσοτερα γκαζια, κατι που φυσικα δεν ισχυει...καπως ετσι καταληγουν και τα περισσοτερα μηχανακια με φσρ να καινε τον πατο τους μιας και δουλευουν θεοπλουσια, και φυσικα δε πανε κιολας...411040

kostaspetrou
09/10/2019, 15:57
Αν το FCR έχει αντλία επιταχύνσεως,μπορείς να πας ένα νούμερο πάνω σε σχέση μ' αυτά που προτείνουν.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συνηθίσεις ν' ανοίγεις το γκάζι προοδευτικά όταν είναι σε χαμηλομεσαίες στροφές.

Επίσης ακόμα και αν κάνεις καυσανάλυση στο δρόμο, έχε υπ' όψη σου ότι ενδέχεται η καλύτερη απόδοση να μην είναι με λόγο λ αντίστοιχο με αυτό των ψεκαστών.

Τα περισσότερα ψεκαστά στο τέρμα γκάζι έχουν τη μέγιστη δύναμη με λόγο 13,2:-13,5:1.
Τα καρμπυρατεράτα υποπιέσεως 13:1 ενώ τα FCR... ο άγνωστός χ!

Μπορεί να είσαι 13:1, να πειραματιστείς και να δεις ότι στο 13,8 πάει καλύτερα, ή με 12,5 καλύτερα!

Γενικά θέλει ψάξιμο η δουλειά αν θες το βέλτιστο.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις/ ν'αποκτήσεις τις δεξιότητες ν' αλλάζεις ζιγκλέρ, βελόνες κλπ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ διότι μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις συχνά.
κανείς μάστορας δε θα κάτσει ν'ασχοληθεί υπέρ του δέοντος διεξοδικά(δηλαδή να το λύσει πάνω από 4-5 φορές).

p@nos
09/10/2019, 18:33
Αν το FCR έχει αντλία επιταχύνσεως,μπορείς να πας ένα νούμερο πάνω σε σχέση μ' αυτά που προτείνουν.



γιατι ακριβως συμβαινει αυτο?




Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συνηθίσεις ν' ανοίγεις το γκάζι προοδευτικά όταν είναι σε χαμηλομεσαίες στροφές.



ομοιως με την προηγουμενη ερωτηση :eek:

OldMan
10/10/2019, 13:34
Για να μην αρχισετε να μαλωνετε παλι.. :D

@panos: Για τους γνωστους λογους πτωσης της ταχυτητας του αερα στο ventouri (αρα μειωσης της υποπίεσης, αρα μειωμενης δυνατοτητας αναρροφησης καυσίμου) με το αποτομο ανοιγμα του γκαζιου, χωρις αντλία επιταχυνσης..

@kostaspetrou: Η δυνατοτητα μεγαλυτερου νούμερου δεν σημαινει και αναγκαιότητα χρησης του..

p@nos
10/10/2019, 15:39
Για να μην αρχισετε να μαλωνετε παλι.. :D

@panos: Για τους γνωστους λογους πτωσης της ταχυτητας του αερα στο ventouri (αρα μειωσης της υποπίεσης, αρα μειωμενης δυνατοτητας αναρροφησης καυσίμου) με το αποτομο ανοιγμα του γκαζιου, χωρις αντλία επιταχυνσης..

@kostaspetrou: Η δυνατοτητα μεγαλυτερου νούμερου δεν σημαινει και αναγκαιότητα χρησης του..

ρε παλαιανθρωπες λες να μη ξερω τι κανει η τρομπα επιταχυνσης? :uplate: :uplate: :lol:


ουτε να παιξουμε λιγο δε μας αφηνετε πχια, φευ :yuck:

kostaspetrou
10/10/2019, 15:43
Για να μην αρχισετε να μαλωνετε παλι.. :D

@kostaspetrou: Η δυνατοτητα μεγαλυτερου νούμερου δεν σημαινει και αναγκαιότητα χρησης του..

Αυτό σωστό διότι άλλο είναι αναγκαίο και άλλο θέλω να το κάνω.
Απλά αν κάποιος είναι μεταξύ πχ39 και 42, είναι προτιμότερο να πάει σε 42.

Ούτως ή άλλως κάποιος που ψάχνεται για FCR μάλλον ανήκει στην κατηγορία "με τρώει ο κώλος μου και θέλω να το κάνω"!
:)

Δε μαλώνω καθόλου, δε τον ανέφερα καν.
Αυτός επιμένει.

Ας του κάνω τη χάρη.



γιατι ακριβως συμβαινει αυτο?

Γιατί καθαρίζει η αντλία επιταχύνσεως σε κάποιο βαθμό,αρκεί να μην είσαι άτσαλος στο άνοιγμα του γκαζιού



ομοιως με την προηγουμενη ερωτηση :eek:

Για να μην πνίξει τον κινητήρα στο καύσιμο λόγω χαμηλής ταχύτητας μίγματος στο βεντούρι και υπερβολικά απότομης ενεργοποίησης της αντλίας επιταχύνσεως λόγω άτσαλου ανοίγματος γκαζιού.

ΥΓ:στη δυναμομέτρηση που έβαλες οι απώλειες μέχρι τις 8000 είναι πολύ λιγότερες (τα διαγράμματα ελάχιστα απέχουν)
σε σχέση με το κέρδος μετά τις 8000 έως τον κόφτη.

DrBig
10/10/2019, 21:01
ΥΓ:στη δυναμομέτρηση που έβαλες οι απώλειες μέχρι τις 8000 είναι πολύ λιγότερες (τα διαγράμματα ελάχιστα απέχουν)
σε σχέση με το κέρδος μετά τις 8000 έως τον κόφτη.

Η συνολικη επιφανεια ομως της καμπυλης του 39 παιζει να ειναι και μεγαλυτερη απο αυτην του 42.
(Αυτα με το ματι γιατι η μηχανη ολοκληρωσης μου ειναι μεσα για ντεραγιε)
Δηλαδη χανεις περισσοτερα απο οσα κερδιζεις.

kostaspetrou
11/10/2019, 07:57
Η συνολικη επιφανεια ομως της καμπυλης του 39 παιζει να ειναι και μεγαλυτερη απο αυτην του 42.
(Αυτα με το ματι γιατι η μηχανη ολοκληρωσης μου ειναι μεσα για ντεραγιε)
Δηλαδη χανεις περισσοτερα απο οσα κερδιζεις.

Σιγά μην κάνουμε και ολοκλήρωση με αντικατάσταση!

Αυτό δεν έχει καμμία σημασία,δεν είναι αυτό που φαίνεται στο δρόμο (εμβαδό κάτω απ' την καμπύλη).

Το να στερείσαι 2 άλογα μέχρι τις 8000 δεν χάλασε και ο κόσμος,η διαφορά στο δρόμο θα είναι από ανύπαρκτη έως αμελητέα.

Το να έχεις όμως από τις 8000 έως τις 10000 (δηλαδή για το 20% του διαθέσιμου εύρους στροφών) έως και 5kw (δηλαδή 6 άλογα)
φαίνεται πάρα πολύ, ειδικά όταν μιλάμε για μηχανάκια που παίζουν το πολύ μέχρι 55 άλογα.

Σε μπούσα ίσως να μην είχε νόημα, στο μηχανάκι του διαγράμματος ναι.

p@nos
11/10/2019, 08:49
Οπως ειπα και παραπανω, αυτο το μοντελο ειναι για εναν κυλιδρο πανω απο 450κε, με πολυ μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης, μεγαλης διαρκειας και βυθισματος εκκεντροφορους. Δηλαδη μιλαμε για εναν race spec κινητηρα ο οποιος στα 470κε θα βγαζει 60 αλογα τροχο. Ενα καθημερινο μοτερ δηλαδη σαν αυτα που λες να βαλεις ενα νουμερο καρμπ πανω λογω τρομπας επιταχυνσης :facepalm:. Αν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ απο αυτα λειπει, τοτε το κεδρος ψηλα δεν υπαρχει. Η απωλεια χαμηλα ομως υπαρχει. Και αυτο που δε φαινεται στην καμπυλη ειναι το μερικως ανοικτο γκαζι, οπου εκει η διαφορα του μικροτερου καρμπ ειναι μεγαλυτερη

DrBig
11/10/2019, 11:02
Σιγά μην κάνουμε και ολοκλήρωση με αντικατάσταση!

Αυτό δεν έχει καμμία σημασία,δεν είναι αυτό που φαίνεται στο δρόμο (εμβαδό κάτω απ' την καμπύλη).

Το να στερείσαι 2 άλογα μέχρι τις 8000 δεν χάλασε και ο κόσμος,η διαφορά στο δρόμο θα είναι από ανύπαρκτη έως αμελητέα.

Το να έχεις όμως από τις 8000 έως τις 10000 (δηλαδή για το 20% του διαθέσιμου εύρους στροφών) έως και 5kw (δηλαδή 6 άλογα)
φαίνεται πάρα πολύ, ειδικά όταν μιλάμε για μηχανάκια που παίζουν το πολύ μέχρι 55 άλογα.

Σε μπούσα ίσως να μην είχε νόημα, στο μηχανάκι του διαγράμματος ναι.

Ισως να βλεπουμε διαφορετικα πραγματα. Εγω βλεπω μεχρι τις 6000rpm μια απωλεια ροπης της ταξης του 5%. Αυτο ισοδυναμει με 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Αυτο προσωπικως και ακρως αντικειμενικως το νοιωθω πολυ σαν απωλεια ροπης σε οποιοδηποτε μηχανακι εχω οδηγησει. Ακομα και στο μπουσα. Ειναι διαφορα του ταξης μεγεθους "μου σηκωνεται δε μου σηκωνεται στο γκαζι".

OldMan
11/10/2019, 12:55
προσωπικως και ακρως αντικειμενικως
Vice-versa ενα πραγμα, σαν να λεμε...:p

Επειδη δεν σε πιανω ακριβως, το προβλημα ειναι στο feeling ή στην πραγματικοτητα..??
(και μην αρχισεις τα σαπια του τύπου: "ετσι ειναι αν ετσι αισθανεσαι..")

Αν μιλας για ελαττωση του ρυθμου αύξησης της ροπής, ΟΚ..
Αλλα το 5% διαφορας πραγματικης τιμης ροπής δεν ειναι κατι το αξιοσημειωτο..
(αστειο ποσον, που ελεγε και ο Εξαρχακος..)

kostaspetrou
11/10/2019, 13:14
Ισως να βλεπουμε διαφορετικα πραγματα. Εγω βλεπω μεχρι τις 6000rpm μια απωλεια ροπης της ταξης του 5%. Αυτο ισοδυναμει με 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Αυτο προσωπικως και ακρως αντικειμενικως το νοιωθω πολυ σαν απωλεια ροπης σε οποιοδηποτε μηχανακι εχω οδηγησει. Ακομα και στο μπουσα. Ειναι διαφορα του ταξης μεγεθους "μου σηκωνεται δε μου σηκωνεται στο γκαζι".

Δεν κοιτάς ποτέ το ποσοστό, κοιτάς τα άλογα στα οποία αντιστοιχεί το εν λόγω ποσοστό, αυτό φαίνεται στο δρόμο.

5% σε μηχανάκι 55 ίππων είναι ανάξια λόγου τιμή, περίπου 2,5 άλογα.

2,5 άλογα σε τέτοιο μηχανάκι δεν φαίνονται στις χαμηλομεσαίες, σε παπί αν μου έλεγες τότε ναι, 2,5 άλογα φαίνονται.


6 άλογα όμως,ειδικά σε εύρος στροφών όπου το άλλο έχει κρεμάσει, φαίνονται πολύ περισσότερο.

Το περί γραναζιού και δοντιών είναι αυθαίρετο συμπέρασμα, δεν μπορείς να το μετρήσεις διότι δεν ξέρεις στη μαμά δυναμομέτρηση τί γρανάζωμα είχε.

ΥΓ: το μπούσα σηκώνεται όταν θέλει, όποτε θέλει, όσα άλογα και να έχει χάσει λόγω σετάπ(σώματα, εκκεντροφόροι)

Δε θα του λείψουν και δεν πρόκειται να τα στερηθεί, τα εναπομείναντα φτάνουν και περισσεύουν.

stefanos
11/10/2019, 13:36
200 ευρώ το άλογο και 2 βδομάδες μαστούρα στη βενζίνη για σετάρισμα δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο.
Εκτός εάν μιλάμε για μηχανάκι το οποίο δεν δουλεύει με τα μαμά λόγω εκτεταμένου πειράγματος, οπότε
αναγκαστικά πάμε σε καρμπιρατέρ με άπειρες δυνατότητες σεταρίσματος.
Νομίζω.

DrBig
11/10/2019, 14:35
Vice-versa ενα πραγμα, σαν να λεμε...:p

Επειδη δεν σε πιανω ακριβως, το προβλημα ειναι στο feeling ή στην πραγματικοτητα..??
(και μην αρχισεις τα σαπια του τύπου: "ετσι ειναι αν ετσι αισθανεσαι..")

Αν μιλας για ελαττωση του ρυθμου αύξησης της ροπής, ΟΚ..
Αλλα το 5% διαφορας πραγματικης τιμης ροπής δεν ειναι κατι το αξιοσημειωτο..
(αστειο ποσον, που ελεγε και ο Εξαρχακος..)

Ε οχι και σαπια :cool:
Εκανα την αναγωγη στα δυο δοντια πισω ακριβως για να μπορεσω να φερω το διαγραμμα σε κατι που καταλαβαινω. Να ειναι ατυχης η αναγωγη παιζεται. Παντως το ιδιο μηχανακι με +/- 2 δοντια διαφορα στο πισω γραναζι, ειναι κατι που κανει μεγαλη διαφορα, δεν ειναι σε καμια περιπτωση αμελητεο.

DrBig
11/10/2019, 14:40
Δεν κοιτάς ποτέ το ποσοστό, κοιτάς τα άλογα στα οποία αντιστοιχεί το εν λόγω ποσοστό, αυτό φαίνεται στο δρόμο.

5% σε μηχανάκι 55 ίππων είναι ανάξια λόγου τιμή, περίπου 2,5 άλογα.

2,5 άλογα σε τέτοιο μηχανάκι δεν φαίνονται στις χαμηλομεσαίες, σε παπί αν μου έλεγες τότε ναι, 2,5 άλογα φαίνονται.


6 άλογα όμως,ειδικά σε εύρος στροφών όπου το άλλο έχει κρεμάσει, φαίνονται πολύ περισσότερο.

Το περί γραναζιού και δοντιών είναι αυθαίρετο συμπέρασμα, δεν μπορείς να το μετρήσεις διότι δεν ξέρεις στη μαμά δυναμομέτρηση τί γρανάζωμα είχε.

ΥΓ: το μπούσα σηκώνεται όταν θέλει, όποτε θέλει, όσα άλογα και να έχει χάσει λόγω σετάπ(σώματα, εκκεντροφόροι)

Δε θα του λείψουν και δεν πρόκειται να τα στερηθεί, τα εναπομείναντα φτάνουν και περισσεύουν.

Την ροπη καταλαβαινεις, οχι τα αλογα. Τα αλογα τα καταλαβαινεις κατοπιν εορτης, πχ αλλη τελικη, η αλλος χρονος απο φαναρι σε φαναρι. Οταν ομως ακουμπας το γκαζι, εκεινη την στιγμη καταλαβαινεις ροπη.

Υγ. Τα αλογα ειναι αποτελεσμα ολοκληρωσης :lol: