PDA

View Full Version : Ποιο Tiger να αγοράσω;



Dayfas
26/07/2019, 21:11
Καλησπέρα από εμένα, νέο μέλος στο forum.

Καταρχάς ευχαριστώ τους διαχειριστές για τη φιλοξενία και όλους όσοι θα διαβάσετε με τους προβληματισμούς μου.

Έχω μέχρι σήμερα που μιλάμε ένα Vstrom 650 από το 2010. Είμαι απολύτως ικανοποιημένος αλλά νομίζω ότι ήρθε πλέον η ώρα για κάτι πιο δυνατό και εξίσου άνετο.

Να διευκρινίσω ότι κινούμαι 80% εντός πόλης και τους καλοκαιρινούς μήνες επιχειρώ κάποιες εξορμήσεις, ανάλογα με το χρόνο και τον προορισμό των διακοπών μου (νησάκια, Πελοπόννησος, Εύβοια, μέχρι Θεσσαλία βαριά)

Έχω καταλήξει λοιπόν στο Tiger 800 γιατί overall το θεωρώ το καλύτερο μηχανάκι για τις δικές μου ανάγκες.

Το δίλημμά μου είναι αν θα πρέπει να επιλέξω την street έκδοση της μηχανής, δηλαδή το XR ή να πάω στο XC που έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα.

Έχω οδηγήσει το XR και μου άρεσε πολύ ο κινητήρας του, ωστόσο μου φάνηκε κοντό (είμαι 1,85) και η ανάρτησή του αρκετά σκληρή, με αποτέλεσμα να καταλαβαίνω τις λακούβες και τα σαμάρια για τα καλά και περισσότερο η συνεπιβάτης μου,

Τα παραπάνω προβλήματα θεωρώ ότι μου τα λύνει η έκδοση XC με την πιο ψηλή σέλα και με την πιο μαλακή ανάρτηση. Εδώ όμως δημιουργείται ένας άλλος προβληματισμός: Αξίζει να έχεις ένα πιο χωμάτινο oriented μηχανάκι για το δρόμο που θα πατήσει χώμα 2-3 φορές το χρόνο και να χάσεις τα συν του δρομάτου XR που έχει να κάνει κυρίως με την είσοδο στις στροφές και τα πιο ασφαλή για την άσφαλτο λάστιχα ή αξίζει η χωμάτινη έκδοση (που σε εξωτερική εμφάνιση μου αρέσει και περισσότερο λόγω του φτερού μπροστά), με τις όποιες παραχωρήσεις από μέρους μου στην άσφαλτο;

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει και η μεταπωλητική αξία αν κάποια στιγμή αποφασίσω να την πουλήσω και θεωρώ ότι το XC υπερισχύει σε αυτό τον τομέα.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

Alexinhogr
26/07/2019, 21:15
http://outomotif-ares.blogspot.com/2011/08/honda-tiger-2011.html?m=1

Dayfas
26/07/2019, 21:21
http://outomotif-ares.blogspot.com/2011/08/honda-tiger-2011.html?m=1

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν με βοηθάει κάπου. Και προφανώς μιλάω για Triumph, όχι για Honda :)

Alexinhogr
26/07/2019, 21:33
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν με βοηθάει κάπου. Και προφανώς μιλάω για Triumph, όχι για Honda :)
που να το ξερουμε ρε μπρο αχαχαχαχαχαχα

Cpt. Haddock
26/07/2019, 21:45
XC .

billy84
26/07/2019, 22:59
Καλησπέρα από εμένα, νέο μέλος στο forum.

Καταρχάς ευχαριστώ τους διαχειριστές για τη φιλοξενία και όλους όσοι θα διαβάσετε με τους προβληματισμούς μου.

Έχω μέχρι σήμερα που μιλάμε ένα Vstrom 650 από το 2010. Είμαι απολύτως ικανοποιημένος αλλά νομίζω ότι ήρθε πλέον η ώρα για κάτι πιο δυνατό και εξίσου άνετο.

Να διευκρινίσω ότι κινούμαι 80% εντός πόλης και τους καλοκαιρινούς μήνες επιχειρώ κάποιες εξορμήσεις, ανάλογα με το χρόνο και τον προορισμό των διακοπών μου (νησάκια, Πελοπόννησος, Εύβοια, μέχρι Θεσσαλία βαριά)

Έχω καταλήξει λοιπόν στο Tiger 800 γιατί overall το θεωρώ το καλύτερο μηχανάκι για τις δικές μου ανάγκες.

Το δίλημμά μου είναι αν θα πρέπει να επιλέξω την street έκδοση της μηχανής, δηλαδή το XR ή να πάω στο XC που έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα.

Έχω οδηγήσει το XR και μου άρεσε πολύ ο κινητήρας του, ωστόσο μου φάνηκε κοντό (είμαι 1,85) και η ανάρτησή του αρκετά σκληρή, με αποτέλεσμα να καταλαβαίνω τις λακούβες και τα σαμάρια για τα καλά και περισσότερο η συνεπιβάτης μου,

Τα παραπάνω προβλήματα θεωρώ ότι μου τα λύνει η έκδοση XC με την πιο ψηλή σέλα και με την πιο μαλακή ανάρτηση. Εδώ όμως δημιουργείται ένας άλλος προβληματισμός: Αξίζει να έχεις ένα πιο χωμάτινο oriented μηχανάκι για το δρόμο που θα πατήσει χώμα 2-3 φορές το χρόνο και να χάσεις τα συν του δρομάτου XR που έχει να κάνει κυρίως με την είσοδο στις στροφές και τα πιο ασφαλή για την άσφαλτο λάστιχα ή αξίζει η χωμάτινη έκδοση (που σε εξωτερική εμφάνιση μου αρέσει και περισσότερο λόγω του φτερού μπροστά), με τις όποιες παραχωρήσεις από μέρους μου στην άσφαλτο;

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει και η μεταπωλητική αξία αν κάποια στιγμή αποφασίσω να την πουλήσω και θεωρώ ότι το XC υπερισχύει σε αυτό τον τομέα.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.



Μεταπωλητική αξία δεν έχει καμία απο τις 2 εκδόσεις.Σαφέστατα αν είναι να μπεις 2-3 φορές χώμα το χρόνο δεν αξίζει να πάρεις το XC.

typhoon
27/07/2019, 06:54
Δε ξερω ποιο είναι ποιο, με μπερδέυει, αλλά πάρε οποίο έχει 21ίντσες μπροστά. Μπει δε μπει στο χώμα είναι πολυ πιο άνετος.
Αν θες χώμα, το 21 έχει πολυ καλυτερες κ περισσότερες επιλογές σε λάστιχα.

Dayfas
27/07/2019, 07:39
Το XC που ζαχαρώνω είναι το χωμάτινο με τον 21 ιντσών τροχό μπροστά. Με ενδιαφέρει και το ύψος αρκετά, γιατί η σέλα της XR (street) είναι στα 830mm max. Θα την οδηγήσω και αυτή και βλέπουμε, ευχαριστώ!

MG-KTiNoS
27/07/2019, 08:22
κανένα

TONYBANDIT
27/07/2019, 08:40
Πάρε vstrom 1000 και καθάρισες.

karellen
27/07/2019, 08:41
Είσαι 1,85 και σου φάνηκε κοντό το XR? παράξενο,ερεύνησε αν διατίθενται σετ ψηλώματος.Επίσης είναι περίεργο το κοπάνημα στα σαμαράκια και λακούβες καθώς και οι σκληρές αναρτήσεις,τι μηχανάκι καβάλησες,test ride ή κανένα πειραγμένο?

Anyway αφού κινείσαι 99% δρόμο-ταξίδια + συνεπιβάτη τότε το XC δεν είναι για σένα και οι 21'' είναι απαράδεκτες για άσφαλτο.

DrBig
27/07/2019, 10:15
Οι ψηλοι χρειαζονται αποσταση σελας-μαρσπιε, η αποσταση σελας εδαφους ειναι ψιλοαδιαφορη.
Η αποκριση των αναρτησεων στις λακουβες εχει να κανει και με την πιεση των ελαστικων.

+1000 για vstrom 1000

νεοσσός
27/07/2019, 10:44
Σκέφθηκα να του προτείνω το V-Strom 1000, αλλά έχω ακούσει διάφορους να λένε ότι είναι χειρότερο από το V-Strom 650, στην πόλη, όπου θα κάνει το 80% των χιλιομέτρων, λόγω μακριών σχέσεων. Καίει πολύ περισσότερο και επιταχύνει πιο αργά σε συνθήκες πόλης.

MG-KTiNoS
27/07/2019, 11:09
Σκέφθηκα να του προτείνω το V-Strom 1000, αλλά έχω ακούσει διάφορους να λένε ότι είναι χειρότερο από το V-Strom, στην πόλη, όπου θα κάνει το 80% των χιλιομέτρων, λόγω μακριών σχέσεων. Καίει πολύ περισσότερο και επιταχύνει πιο αργά σε συνθήκες πόλης.

Ξέρεις πολλά μεγάλα μηχανάκια να είναι καλά για πόλη?
:cool:

νεοσσός
27/07/2019, 11:33
Ξέρεις πολλά μεγάλα μηχανάκια να είναι καλά για πόλη?
:cool:
Ο Dayfas είπε ότι κινείται 80% εντός πόλης, αλλά του πρότειναν δύο άτομα το Suzuki V-Strom 1000. Κάποιος πρέπει να του πει ότι πρέπει να είναι προετοιμασμένος για αρκετά αυξημένη κατανάλωση, αν θέλει να νιώθει ότι οδηγεί κάτι πιο δυνατό.

Με αρκετούς περιορισμούς στο χώμα, ίσως θα έπρεπε να σκεφθεί και το Yamaha Tracer 900 για την κύρια χρήση που κάνει.

MG-KTiNoS
27/07/2019, 11:49
Ο Dayfas είπε ότι κινείται 80% εντός πόλης, αλλά του πρότειναν δύο άτομα το Suzuki V-Strom 1000. Κάποιος πρέπει να του πει ότι πρέπει να είναι προετοιμασμένος για αρκετά αυξημένη κατανάλωση, αν θέλει να νιώθει ότι οδηγεί κάτι πιο δυνατό.

Με αρκετούς περιορισμούς στο χώμα, ίσως θα έπρεπε να σκεφθεί και το Yamaha Tracer 900 για την κύρια χρήση που κάνει.

με 80% πόλη τρέισερ 700 και πολύ είναι
:smokin:

νεοσσός
27/07/2019, 12:05
με 80% πόλη τρέισερ 700 και πολύ είναι
:smokin:
Το σκέφθηκα κι αυτό. Όμως ο βασικός λόγος της αλλαγής μοτοσυκλέτας είναι ότι θέλει κάτι πιο δυνατό. Το Tracer 700 είναι λίγο πιο δυνατό από το V-Strom 650, αλλά δε θα του κάνει τη διαφορά που προσδοκά.

Dayfas
27/07/2019, 13:38
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Vstrom 1000 δεν θέλω δεν το θεωρώ τόσο νευρικό. Έχω ερωτευτεί αυτόν τον νευρικό τρικύλινδρο της Triumph και η αλήθεια είναι ότι από παλιά γλυκοκοίταζα τα 1050, αλλά το τελευταίο της σουλούπι δεν με ενθουσιάζει για να είμαι ειλικρινής. Η κατανάλωση δεν με ενοχλεί, η απόσταση που διανύω καθημερινά είναι γύρω στα 25 χιλιόμετρα από και προς τη δουλειά μου, συνεπώς μπορώ να αντέξω τα παραπάνω λίτρα. Με ενδιαφέρει πρωτίστως να κινείται άνετα μέσα στην κίνηση της Αθήνας και να έχει το γκάζι για το κάτι παραπάνω όταν επιλέξεις να παίξεις.

Το Tiger τα έχει αυτά, απλά από Vstrom που είναι βάρκα οδήγησα ένα μηχανάκι που είναι πολύ πιο μαζεμένο και μου κακοφάνηκε που μου φάνηκε μικρότερο, το ύψος μου φάνηκε κοντό ενώ μου αρέσει να οδηγώ ψηλά και το μεγαλύτερο μείον που παρατήρησα ήταν ο ζεστός αέρας που πετούσε ο τρικύλινδρος, καθώς στο test ride ήμουν με βερμούδα και με τσουρούφλιζε.

νεοσσός
27/07/2019, 14:12
Κάνε ένα test ride στο Yamaha Tracer 900. 50cc παραπάνω και 20 άλογα περισσότερα, επίσης σε τρικύλινδρο κινητήρα με ροπή παντού. Θεωρώ ότι ο κινητήρας του θα σου αρέσει πολύ.

Dayfas
27/07/2019, 14:38
Κάνε ένα test ride στο Yamaha Tracer 900. 50cc παραπάνω και 20 άλογα περισσότερα, επίσης σε τρικύλινδρο κινητήρα με ροπή παντού. Θεωρώ ότι ο κινητήρας του θα σου αρέσει πολύ.

Θα πάω αύριο Δευτέρα πρωί να την δω από κοντά. Σε επίπεδο εξοπλισμού συγκριτικά με το Tiger, βλέπω ότι πρέπει να πάω στη GT έκδοση σε σχέση με αυτά που θέλω (TFT, heated grips κλπ). Εμφανισιακά δεν μπορώ να πω ότι με συγκινεί, αλλά αν την καβαλήσω μπορεί να αλλάξω άποψη.

Πιέζομαι λίγο χρονικά, γιατί τρέχει μέχρι την Τετάρτη προσφορά στην Triumph για έκπτωση 1400€ και αν τελικά καταλήξω στο Tiger πρέπει να βιαστώ ;)

basilis_k6
27/07/2019, 14:58
Θα πάω αύριο Δευτέρα πρωί να την δω από κοντά. Σε επίπεδο εξοπλισμού συγκριτικά με το Tiger, βλέπω ότι πρέπει να πάω στη GT έκδοση σε σχέση με αυτά που θέλω (TFT, heated grips κλπ). Εμφανισιακά δεν μπορώ να πω ότι με συγκινεί, αλλά αν την καβαλήσω μπορεί να αλλάξω άποψη.

Πιέζομαι λίγο χρονικά, γιατί τρέχει μέχρι την Τετάρτη προσφορά στην Triumph για έκπτωση 1400€ και αν τελικά καταλήξω στο Tiger πρέπει να βιαστώ ;)

21άρη έυκολα. ειδικα εφοσον πας πόλη. εγω τον γουσταρω πολύ αλλα δεν ειναι και οτι καλυτερο για εθνικη. βεβαια εσυ δεν πας ταξιδια, αυτα που λες οτι θες να κάνεις δεν ειναι ταξιδια ακριβως. μεταπώληση δεν εχουν αυτα. δεν τα κλέβουν και πολύ (αν δεν εχεις γκαραζ κλειστο το tracer αστο καλύτερα).

andreastwin
27/07/2019, 15:19
κρατα στο μυαλο σου και NC750X η με αμπραγιαζ, η το DCT. εγω εχω το DCT. για την πολη θεος. για ταξιδι, πιο θεος. νομιζω δεν υπαρχει αλλο για συγκριση.

πυξιδας990
27/07/2019, 18:39
ο ανθρωπος εχει καταληξει σε τριουμφ..
φιλε παντα τα xc ειχαν καλυτερες αναρτησεις απο τα χαμηλα..
η μαμα εταιρια τα προικιζε απο τοτε που παρουσιαστηκε...
xc διαλεξε,μια χαρα για το υψος σου

doctoras
27/07/2019, 19:34
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Vstrom 1000 δεν θέλω δεν το θεωρώ τόσο νευρικό. Έχω ερωτευτεί αυτόν τον νευρικό τρικύλινδρο της Triumph και η αλήθεια είναι ότι από παλιά γλυκοκοίταζα τα 1050, αλλά το τελευταίο της σουλούπι δεν με ενθουσιάζει για να είμαι ειλικρινής. Η κατανάλωση δεν με ενοχλεί, η απόσταση που διανύω καθημερινά είναι γύρω στα 25 χιλιόμετρα από και προς τη δουλειά μου, συνεπώς μπορώ να αντέξω τα παραπάνω λίτρα. Με ενδιαφέρει πρωτίστως να κινείται άνετα μέσα στην κίνηση της Αθήνας και να έχει το γκάζι για το κάτι παραπάνω όταν επιλέξεις να παίξεις.

Το Tiger τα έχει αυτά, απλά από Vstrom που είναι βάρκα οδήγησα ένα μηχανάκι που είναι πολύ πιο μαζεμένο και μου κακοφάνηκε που μου φάνηκε μικρότερο, το ύψος μου φάνηκε κοντό ενώ μου αρέσει να οδηγώ ψηλά και το μεγαλύτερο μείον που παρατήρησα ήταν ο ζεστός αέρας που πετούσε ο τρικύλινδρος, καθώς στο test ride ήμουν με βερμούδα και με τσουρούφλιζε.

σου φάνηκε μικρότερο και μαζεμένο δεν είναι μικρότερο και αυτό αποδεικνύεται απο τα παρακάτω νούμερα
το XRΧ συγκριτικά με το πρώτης γενιάς vstrom 650 έχει μακρύτερες διαδρομές αναρτήσεων κατά 30mm, 10mm μικρότερο μεταξόνιο, 10mm μεγαλύτερο(ρυθμιζόμενο) ύψος σέλας και 70mm μικρότερο συνολικό μήκος. Η διαφορά που σου φάνηκε είχε να κάνει με την θέση οδήγησης και πιθανόν η ζελατίνα και τα καβαλέτα τιμονιού που ήταν πιο ψηλά στο strom, όμως είναι κάτι εύκολα και χωρίς πολλά λεφτά το φέρνεις στα μέτρα σου με τα αντιστοίχως after market parts.

Ιστορικά το vstrom650 είναι σχεδιάσης 2002 απο τότε δηλαδή που παράχθηκε το vstrom1000 που μοιράζεται ακριβώς το ίδιο σασί και διαστάσεις. Τότε τα μηχανάκια έπρεπε να δείχνουν ματσο και είναι συγκρίσιμο με το tiger 855i σε διαστάσεις.
Απο το '10 και μετά άλλαξε το design σε πιο μαζεμένο με λιγότερο βάρος διαστάσεις κλπ.

κανονικά εάν δεν σε ενδιαφέρουν οι χωμάτινες διαδρομές δεν χρειάζεται να μπεις στην διαδικασία περισσοτέρων ευρώ για το XCX (γιατί φοράει WP αναρτήσεις που κοστίζουν). Το XRX φοράει Showa είναι καλές αλλά πρέπει να σεταριστούν στα μέτρα σου (static & dynamic sag) όπως επίσης να ρυθμιστούν οι πιέσεις των ελαστικών που είπε ο παραπάνω

στο διατάυτα αυτός που ξέρει πως θα φέρει στα μέτρα του το μηχανάκι του δεν θα έχει πρόβλημα όσο αναφορά την άνεση επιβαινόντων μιλάμε για 180mm διαδρομών(το XRx πάντα). Τώρα εάν αυτά σου φαίνονται κορακίστικα και δε σε ενδιαφέρουν πάρε απευθείας το XCx που είναι πιο ακόμη άνετο και χωρίς έξτρα ρυθμίσεις


*Βερμούδα και μηχανη οχι. Βερμούδα και αυτοκίνητο ναι, βερμουδα και tmax ναι (λόγο μοδός και αλλων γλυφομασχαλιλικών καταστάσεων):tooth:

Dayfas
27/07/2019, 20:00
*Βερμούδα και μηχανη οχι. Βερμούδα και αυτοκίνητο ναι, βερμουδα και tmax ναι (λόγο μοδός και αλλων γλυφομασχαλιλικών καταστάσεων):tooth:

Από Μάιο και μετά μπαίνει βερμούδα και βγαίνει Οκτώβριο, είμαι θερμός άντρας και βράζω στο πετσί μου δυστυχώς :p

Είναι ακριβώς οι μήνες που πιάνω παραλιακή πηγαίνω με 50 - 60 μαξ και χαλαρώνω.

BTW με καταστρέψατε λίγο με το Tracer 900. Κάθομαι και βλέπω βίντεο εδώ και 3 ώρες και άρχισε να με γαργαλάει. :D

Anyway θα το δω από Δευτέρα από κοντά και αυτό και βλέπουμε!

lleonidas
27/07/2019, 20:29
Καλωσόρισες φίλε μου!
Και εγώ θεωρώ πως για τη χρήση που κάνεις, είναι προτιμότερο να ασχοληθείς με το ΧR και όχι με το XC. Κατά τα λοιπά, το tiger 800 είναι όντως ένα αξιοπρεπέστατο μηχάνημα που μπορεί να σου προσφέρει όλα όσα ζητάς.
Αφού όμως είσαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις μέχρι 900cc(δεν υπάρχει λόγος να πας παραπάνω), μπορείς να ρίξεις μια ματιά και σε KTM 790 adv, BMW f750, Moto Guzzi V85. Και στο tracer εννοείται, απλά να ξέρεις ότι ο προσανατολισμός του είναι καθαρά ασφάλτινος.
Καινούριο μόνο ψάχνεις ή και μεταχειρισμένο;

doctoras
27/07/2019, 20:58
Από Μάιο και μετά μπαίνει βερμούδα και βγαίνει Οκτώβριο, είμαι θερμός άντρας και βράζω στο πετσί μου δυστυχώς :p

Είναι ακριβώς οι μήνες που πιάνω παραλιακή πηγαίνω με 50 - 60 μαξ και χαλαρώνω.



Με αφορμή επειδή σε βλέπω πολύ χαλαρό και πρέπει να ακούγονται και αυτά, στατική πτώση στην άσφαλτο στο πετσί γίνεται έγκαυμα δευτέρου βαθμού, με 50-60 μαξ δεν θα ήθελα καν να το φανταστώ

Παρατηρώ πολλούς ακόμη και με μεγάλων κυβικών μηχανές που διανύουν αποστάσεις καλο κράνος, καλό μπουφάν μηχανής, τσάντα πλάτης, βερμούδα παντελόνι και αθλητικό running παπούτσι. ΔΕΝ είναι μόδα- μαγκιά-θα βγάλεις περισσότερα γκομενάκια, παίζεις με την ζωούλα σου ή τα ποδαράκια σου

Dayfas
27/07/2019, 23:13
Καλωσόρισες φίλε μου!
Και εγώ θεωρώ πως για τη χρήση που κάνεις, είναι προτιμότερο να ασχοληθείς με το ΧR και όχι με το XC. Κατά τα λοιπά, το tiger 800 είναι όντως ένα αξιοπρεπέστατο μηχάνημα που μπορεί να σου προσφέρει όλα όσα ζητάς.
Αφού όμως είσαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις μέχρι 900cc(δεν υπάρχει λόγος να πας παραπάνω), μπορείς να ρίξεις μια ματιά και σε KTM 790 adv, BMW f750, Moto Guzzi V85. Και στο tracer εννοείται, απλά να ξέρεις ότι ο προσανατολισμός του είναι καθαρά ασφάλτινος.
Καινούριο μόνο ψάχνεις ή και μεταχειρισμένο;

Ευχαριστώ!

Ψάχνω καινούργιο μιας και έχω πάρει κάποια οφειλόμενα λεφτά μαζεμένα και θέλω να πάρω μηχανάκι όπως το θέλω εγώ. Είμαι ήδη 38 και υποπτεύομαι ότι ίσως είναι το τελευταίο μηχανάκι που θα πάρω για αυτό θέλω να είναι όσο το δυνατόν δική μου επιλογή, χωρίς να μπω σε διαδικασία υποχωρήσεων σε χρώμα, εξοπλισμό κλπ. Προτεραιότητα είναι η πόλη και αν βρω κάτι που με καλύπτει πραγματικά είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω και τις 2-3 φορές χώμα που πατάω το χρόνο για αυτό κοιτάζω και το Tracer ύστερα από προτροπή του φίλου. Εντούτοις ακόμα προς το Tiger κλίνω.

@Γιατρέ μου, σεβαστές οι συμβουλές σου, καλά κάνεις και τις αναφέρεις. 13 χρόνια οδηγώ μηχανή πάντα με σύνεση. Έχω καλοκαιρινό και χειμερινό εξοπλισμό για τα ταξίδια μου και πάντα διατηρώ καλοσυντηρημένη τη μηχανή μου. Αν τώρα με πάρουν σβάρνα με τη βερμούδα με 40-50 στη δεξιά λωρίδα ενώ πηγαίνω στη δουλειά μου το έγκαυμα θα είναι η καλύτερη περίπτωση. Εγώ δεν το κάνω για τα γκομενάκια, ιδρώνω με 25 βαθμούς, φαντάσου τι παθαίνω με 40. Ευτυχώς το Schuberth μου έχει καλό εξαερισμό και δεν βράζει το κεφάλι μου.
Καλό είναι να μην τα μελετάμε αυτά όμως. :)

Dayfas
29/07/2019, 12:26
Ξέρει κανείς κάποια αντιπροσωπεία που να διαθέτει το tracer 900 για test ride σε Αθήνα η νότια προάστια; Πήγα Παπαγεωργίου στη Μιχαλακοπούλου και δεν έχουν test ride.

Ζεύκας
29/07/2019, 13:45
Ξέρει κανείς κάποια αντιπροσωπεία που να διαθέτει το tracer 900 για test ride σε Αθήνα η νότια προάστια; Πήγα Παπαγεωργίου στη Μιχαλακοπούλου και δεν έχουν test ride.

Σου στέλνω πμ

Vice
29/07/2019, 14:14
Tracer πολυ καλύτερο για την περίπτωση σου. To Tiger που το οδήγησα με άφησε παγερά αδιάφορο

Dayfas
29/07/2019, 14:16
Tracer πολυ καλύτερο για την περίπτωση σου. To Tiger που το οδήγησα με άφησε παγερά αδιάφορο

Πήγα και το καβάλησα στην έκθεση και μου άφησε πολύ καλές πρώτες εντυπώσεις το βάρος του και το ύψος του. Θα το οδηγήσω και θα επανέλθω. Φοβάμαι ότι θα αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος σε «ποιο tracer να πάρω»

Dayfas
01/08/2019, 13:44
Τον οδήγησα τον δαίμονα και σας γράφω με ένα πελώριο χαμόγελο στα χείλη. Εμφανισιακά μου θυμίζει κιόλας πολύ το Vstrom και δεν δυσκολεύτηκα να αποφασίσω.

Έδωσα ανταλλαγή το Vstrom και αύριο, εκτός απροόπτου με τις πινακίδες, ένα Black Tech θα μπει στο γκαράζ μου.

Σας ευχαριστώ όλους για τις σημαντικές σας συμβουλές.

νεοσσός
01/08/2019, 13:50
Καλόβολτο!

Άλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης του forum. :)

Θα έχουμε βέβαια το σαπίλα να λέει ότι στην Ελλάδα μόνο MT πουλιούνται. :lol:

Dayfas
01/08/2019, 13:51
Ευχαριστώ!

Τρομερό μηχανάκι το MT 10. Αν ήμουν 25 χρονών και 10 πόντους κοντύτερος θα το είχα αγοράσει με κλειστά μάτια.

Στα 25 μου βέβαια δεν είχα ούτε για παπί, αλλά λεπτομέρειες είναι αυτά! :D

Στην επόμενη ζωή :p

lleonidas
01/08/2019, 15:27
Μήπως να αλλάξουμε τίτλο σε ''ποιο ΜΤ να αγοράσω''; :p
Με το καλό να παραλάβεις, φίλε μου!Σου άρεσε περισσότερο από το τιγράκι ε;

Dayfas
01/08/2019, 16:07
Μήπως να αλλάξουμε τίτλο σε ''ποιο ΜΤ να αγοράσω''; :p
Με το καλό να παραλάβεις, φίλε μου!Σου άρεσε περισσότερο από το τιγράκι ε;

Ναι, να τον αλλάξουμε! Να τον κάνουμε «δεν ήξερα τι πραγματικά ήθελα μέχρι που μπήκα στο forum» :p

Πολύ ωραίο και το τιγράκι, ήμουν σε τρομερό δίλημμα μέχρι να οδηγήσω το Tracer. Αυτός ο κινητήρας hooligan δεν άφησε κανένα περιθώριο στο κακόμοιρο το τιγράκι. Το μηχανάκι έπιανε 160 χωρίς να καταλάβω τι διάλο είχε γίνει και το σημαντικότερο, όλο αυτό γινόταν γραμμικά, χωρίς μπαμ μπουμ και κωδωνοκρουσίες. Γκάζι, φρένο, ύψος σέλας, απόσταση μαρσπιέ από σέλα, όλα ήταν εξαιρετικά. Διατηρώ μία επιφύλαξη για τη μαμά ζελατίνα, μου φαίνεται μικρή, αλλά αν με ενοχλεί στο ταξίδι θα την αλλάξω.

Στο τέλος υπερίσχυσαν οι καθημερινές μου ανάγκες και η τιμή, καθώς επίσης και το γεγονός ότι μπόρεσα να δώσω με ευκολία το μηχανάκι μου, ενώ στην Triumph δεν ήταν και πολύ ενθουσιασμένοι στο θέμα της ανταλλαγής.

Λογικεύτηκα και λίγο περισσότερο, απέρριψα την GT που δεν μου χρειάζεται πραγματικά (αν και την ήθελα την άτιμη την TFT και το quickshifter) και voila

Dayfas
01/08/2019, 17:00
Πείτε μου τώρα και ένα καλό κράνος για να κάνω τη μετάβαση από το Schuberth S1 Pro που έχουν χαλαρώσει τα μαξιλάρια και το κατάλαβα πάνω στο Tracer.

Έχω ματιάσει Shoei. Τώρα που μειώθηκε και ο ΦΠΑ στα κράνη θα μου έρθει και φθηνότερα!

basilis_k6
01/08/2019, 17:47
Πείτε μου τώρα και ένα καλό κράνος για να κάνω τη μετάβαση από το Schuberth S1 Pro που έχουν χαλαρώσει τα μαξιλάρια και το κατάλαβα πάνω στο Tracer.

Έχω ματιάσει Shoei. Τώρα που μειώθηκε και ο ΦΠΑ στα κράνη θα μου έρθει και φθηνότερα! :lol:

πάρε ενα nxr.... απο εξωτερικο

Dayfas
01/08/2019, 18:06
:lol:

πάρε ενα nxr.... απο εξωτερικο

Α, όχι, δεν έχει τέτοια. Το NXR σε ματ το βρίσκω αυτή τη στιγμή 442€.

Αν μετά την μείωση του ΦΠΑ δεν πέσει στα 405€ τουλάχιστον θα έχουμε ομορφιές