PDA

View Full Version : CBR 500R vs YZF-R3 vs NINJA 400



NEETShonen
02/08/2019, 22:21
Καλησπέρα και πάλι τρέλες ,

Αύτην την φορά ηρθα με ενα ποιό ολοκληρωμένο post για την σύγκρηση των
supersport για Α2


408759

CBR 500R



47 ίπποι
4.5 max κατανάλωση
ΑΒS
186 τελική
16.7 λίτρα



408760

YZF-R3



42 ίπποι
4.6 max κατανάλωση
ΑΒS
ανεστραμμένο πιρούνι!!
188 τελική
14 λίτρα



408758


NINJA 400


45 ίπποι
5.5 max κατανάλωση
ΑΒS
195 τελική
14 λίτρα


Βλέποντας αυτα αποκλείω εντελώς το ninjaki λόγω της κατανάλωσης , αν και ειναι η καλύτερη επιλογή για πίστα
Είμαι ανάμεσα στις δυο πρώτες , για R3 ακούω τα καλύτερα λόγια στο youtube και ξένα forums ενώ στα ελλινικά δεν υπάρχει πολύ content , και για το CBR 500R ακριβώς το αντίθετο...

Θα ήθελα κάποιο feedback από όσους έχουν κάποιο απο τα παραπάνω ή γενικά την γνώμη σας για τα 3 μηχανάκια

ptc
02/08/2019, 22:42
Max κατανάλωση; :lol:

lleonidas
02/08/2019, 23:47
Καλωσόρισες στο forum!
Κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει λόγος για αποκλεισμό ενός εκ των τριών από τη λίστα σου εξαιτίας της κατανάλωσης...είναι μικρές οι διαφορές μεταξύ τους.
Έχεις καβαλήσει ή οδηγήσει κάποιο;
Σε γενικές γραμμές είναι ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά μοτοσυκλετάκια, έχω την αίσθηση πως όποιο κι αν διαλέξεις, δε θα απογοητευτείς.

karellen
03/08/2019, 08:20
Ό,τι σου είπε ο Λεωνίδας από πάνω και επιπλέον μην παίρνεις και τόσο τοις μετρητοίς καταναλώσεις που ανακοινώνονται από το εργοστάσιο,στην καθημερινότητα διαφέρουν.

doctoras
03/08/2019, 09:02
τεστ ride και στα τρία και όποιο σου αρέσει περισσότερο πάρτο

Bob_o_mastoras
03/08/2019, 12:56
To cbr εχει το μοτερ του cb 500x??

telegonos
03/08/2019, 14:13
Καλοδιάβαστο

408762

408763

408764

408765

408766

408767

408768

Road67
03/08/2019, 14:51
Εγώ έχω καβαλήσει το cbr το οποίο πήρε ένα παιδί απ' τη δουλειά και το παρουσίασε ως << σφεντόνα που δεν κρατιέται στο δρόμο και με φοβίζει >> ενώ γενικά μου έδωσε μια πολύ ήπια αίσθηση, όχι ακριβώς entry level, γιατί έχει περισσότερο γκάζι, αλλά από την άλλη μου φάνηκε πολύ συγκρατημένο. Ξέρω ότι η σύγκριση είναι παράτολμη, αλλά το sf που είχα στα φοιτητικά μου, έδινε την αίσθηση δύναμης, αυτό δε μου την έδωσε. Δε με έπεισε, δε μπορώ να το εκφράσω καλύτερα. Σαφώς σε οδηγική συμπεριφορά ήταν πιο ολοκληρωμένο ( από ένα γυμνό του 98 ), αλλά υστερούσε σε απόκριση γκαζιού. Πάντως, επειδή για το παλικάρι ήταν πρώτο μηχανάκι, μου έκανε εντύπωση αυτή η αίσθηση που του δημιούργησε. Δε φοβίζει καθόλου, τουλάχιστον εμένα και είχα να καβαλήσω απ' το 13 κι έκανα μια διαδρομή περίπου 30χλμ.

Πάντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ακόμη και στα γεράματα μου αν έβγαινε χαγιαμπουζάκι μέχρι 600 κυβικά, θα το 'παιρνα με τα χίλια :D

NEETShonen
03/08/2019, 18:04
Ευχαριστώ για τις απαντησεις !!

Θενκς lleonidas και karellen , ευτυχώς ολα κυμαίνονται και στην ίδια τιμή οποτε το budget ειναι ενα

Doc , εχω πάρει τηλέφωνα παντού για test drive του R3 , και ολοι μου λενε "βρίσκεται σε έλλειψη" :zzz:

telegonos , ωραίο το άρθρο , δεν το είχα διαβάσει, μάλλον για CBR παω , αν και δεν μου αρέσει που ειναι ενας κινητήρας για ολα 500R, 500F, 500X το R ειναι απλά για εμφάνηση

Road67, λογικό μου φαίνεται να τον τρόμαξε , για πρώτη μηχανή τα 50hp ειναι αρκετά ,
Στα ψήλά πως πήγαινε;

Red Rider
04/08/2019, 10:48
Θα έπαιρνα το R3 επειδή στα μάτια μου είναι το πιο όμορφο.
Συν το USD που οπτικά δίνει αίσθηση μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας και ποιότητας.

THRESH
04/08/2019, 15:47
Σε πρόσφατο συγκριτικο test του αμερικανικού motorcycle.com,
το Kawasaki Ninja 400 ηταν η επιλογή.

Μοτέρ, χαμηλό βάρος, καλά στημένο, οι βασικοί λόγοι.

Συμφωνώ μαζί τους, αν κ η εμφάνιση του R3 είναι πιο ελκυστική για μένα.

Leon67
04/08/2019, 16:44
Κατα την γνώμη μου δεν πρεπει να κοιτας την ιπποδύναμη αλλά ποιό εχει περισότερη ροπή οσο το δυνατόν χαμηλότερα. Αυτό θα σου δείξει και ποιό θα καίει λιγότερο αλλά γενικά δεν θα ασχολιόμουνα με την καταναλωση σε τετοια μηχανάκια.

johnnybond
04/08/2019, 20:02
Καλησπέρα και από εμένα!
Είμαι κάτοχος του cbr σχεδόν δύο μήνες, μοντέλο τέλη του 13 βέβαια αλλά πέρα της εμφάνισης είναι σχεδόν το ίδιο με το καινούργιο. Αν και κανένα από τα τρία δεν τα λες ss το cbr πιστεύω έχει πιο commuter στήσιμο και συμπεριφορά από τα υπόλοιπα. Το θεωρώ πολύ τίμιο αν ξέρεις τι θέλεις. Ειδικά το μοντέλο του 14-16 έχει λίγο ψηλότερα τα clip ons και πιο άνετη σέλα συνεπιβάτη σε περίπτωση που σε ενδιαφέρουν δικαβαλα και πιο ανετες ( ξεκούραστες) βόλτες γενικότερα.
Τελική έχω δει 184 στο κοντέρ και είχε λίγο ακόμα, ταξίδι άνετο 120-150 ταχύτητα δικάβαλο έχω κανει Πειραιά Καλαμάτα με μια στάση φάση.
Κατανάλωση που είναι πρώτο σου κριτήριο αν κατάλαβα καλά όπως αναφέρθηκε και παραπάνω τα ίδια είναι πάνω αφού το cbr αν και πιο πολλά κυβικά έχει περισσότερη ροπή , δουλεύει χαμηλότερα και δεν χρειάζεται ξεζουμισμα για να τραβάει αξιοπρεπώς.
Η μέση μου κατανάλωση να αναφέρω είναι γύρω στο 4.5 σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού της μηχανής. Αν δεν το πατάς και δεν παίρνεις συνέχεια δικαβαλα μπορείς αν παιζεις γύρω στα 3.5
Είναι ξεκάθαρα στο χέρι σου.
Τέλος δεν κρύβω ότι γλυκοκοιταζα και τα άλλα και ειδικότερα το ninja. Αλλά πέρα της τιμής που σαν πιο φρέσκα είναι υψηλότερη στα άλλα 2 προτίμησα το honda λόγω αξιοπιστίας που είχα στα 2 προηγούμενα cbr 125 καθώς και στη σέλα συνεπιβάτη και στήσιμο commuter καθώς θέλω πανω από όλα να κάνω τη δουλειά μου ξεκούραστα χωρίς να πρέπει να πηγαίνω το μοτέρ τέρμα για να αποδόσει όπως θέλω. Αυτα από εμένα και ότι απορεια έχεις για το honda ευχαρίστως να βοηθήσω.
Τελος σκέψου τις προτεραιότητες και τη κυρια χρήση που θα του κάνεις, κανε test drive και τα 3 και παρε ότι σου καθεται καλύτερα!
Καλή αγορα!

johnnybond
04/08/2019, 20:11
Θα συμφωνήσω με τον road 67 είναι πολύ γραμμικό, τόσο που πάει πιο γρήγορα από την αισθηση που σου βγάζει, δεν έχει ξεσπάσματα, τραβάει σταθερά και γραμμικά μέχρι τις 8500 περίπου. Μετά τις 6 και μέχρι τις 8 χιλιάδες στροφές ακούγεται πιο μεστα και αποδίδει λίγο καλύτερα λόγω του ότι από τις 7 και πάνω δινει ροπή και άλογα. Αλλά μετά από τις 8 χιλιάδες εγώ συνήθως δεν το ανοιγω γιατί νιώθω ότι δεν του αρεσει να δουλεύει πάνω από εκεί. Δίνει μεγάλο ποσό της ροπής από πολύ χαμηλά όποτε άμα θέλεις μπαμ κοίτα αλλού. Τέλος οσο για το κοινό μοτέρ, πλαίσιο και περιφερειακών με τα αδέρφια f και x μην το βλέπεις κακό απαραίτητα. Ίσα ίσα βρίσκεις ότι θες 3 φορές παραπάνω λόγω αυτών των χαρακτηριστικών.

telegonos
04/08/2019, 20:26
Δεν έχουν τα ίδια περιφερειακά Χ και R, είναι διαφορετικά. 'Αλλες διαδρομές αναρτήσεων για παράδειγμα, άλλες θέσεις σέλας-τιμονιού, άλλη αεροδυναμική.

Γενικά μπορεί να είναι ίδιο πλαίσιο-μοτέρ, αλλά όλο το υπόλοιπο είναι άλλο.

johnnybond
04/08/2019, 20:39
Ναι εχεις δίκιο ξέχασα το x αν και αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει 41 διαδρομή μπροστά και ίδιο pro link πίσω, δλδ αυτούσια οσο αναφορά τις αναρτήσεις και τα 3, δεν είχα τιμόνι και αεροδυναμική στο μυαλό μου, λάθος διατύπωση.
Πλαίσιο και μοτέρ είναι ίδιο ακόμα και κοντέρ οσο αναφορά το πρώτο μοντέλο τουλάχιστον και παραμένει να έχει και τα καλά του αυτό για εμένα προσωπικά!