PDA

View Full Version : Χαμηλή κατανάλωση-Ο απόλυτος φραγκοφονιάς..



motonoobas
07/08/2019, 19:14
Ζ250sl 3,5λ νορμαλ, θέλω γνώμες να πέσει κι άλλο.

1)Οδηγική συμπεριφορά
α) Καθορισμός επιθυμητής ταχύτητας: Αμετάβλητη από έναρξη ως τερματισμό.
Παρεκκλίσεις μόνο στην περίπτωση που περιμένω ανηφορικό δρόμο, όπου ανεβάζω λίγο ταχύτητα ώστε με την απώλεια ταχύτητας που θα έχω στο τέλος της να έχω επανέλθει στην επιθυμητή.
Μολονότι για πόλη τα νούμερα επιθυμητής ταχύτητας μπορεί να ποικίλουν με τις συνθήκες, για επαρχιακό-εθνική ιδανική ταχύτητα για οικονομία βρίσκω τα 80 όπου με 6η έχω 5κ. Αν μπεί στην εξίσωση κι η ασφάλεια, 100(120 σε προσπέραση).
β)Υψηλότερη σχέση, όπου η μηχανή δε σκορτσάρει και λίγο πάνω για να χει ροπή ώστε με άνοιγμα γκαζιού να ακούει(περί τα 2/3 των στροφών μέγιστης ροπής ανάλογα τη μηχανή, που δίνει τη ροπή της, αριθμό κυλίνδρων, κυβικά κτλπ), είναι πιο οικονομικό με επιθυμητή 90 χλμ να έχω 6η και 5,5 χιλ αντί 3η κι 8,5.
Όσο πιο χαμηλές οι στροφές (με τους ανωτέρω περιορισμούς) τόσο καλύτερη οικονομία.Σε ανηφόρα μόνο κατεβάζω σχέση κι αντί με 4,5-5 χιλ πηγαίνω με 5,5 χιλ για καλύτερη ροπή ως πιο κοντά στο μέγιστο σημείο της αλλά κι επειδή έχοντας μία σχέση κάτω=> μεγαλύτερο πολλαπλασιασμό ροπής.
γ)Αποστάσεις: 2πλάσιες απ αυτές γι ακινητοποίηση.
δ)Ανάγνωση οδοστρώματος και κυκλοφοριακών συνθηκών: Στέκομαι σε σημεία όπου έχω ορατότητα δρόμου(στροφές, ανηφόρες,νερά, κτλ) αλλά και άλλων οχημάτων, σ όποια λωρίδα κόβουν αλλάζω στη διπλανή.
ε)Επιτάχυνση: αργό πρός μέτριο άνοιγμα γκαζιού(όχι το πιο αργό), η διαφορά στο χρονικό διάστημα από επιτάχυνση μέχρι επίτευξη επιθυμητής ταχύτητας>κατανάλωση λόγω λίγο πιο ανοιγμένου γκαζιού.
Πολύ αργή επιτάχυνση μόνο με κρύο κινητήρα, ξεκινάω άμεσα με μικρή προθέρμανση, όση να βάλω κράνος, γάντια.
στ) Επιβράδυνση: αφού κρατώ αποστάσεις, παίρνω μέτρα έγκαιρα να μην αυξήσω άλλο ταχύτητα, η να ελαττώσω γκάζι ή κλείνοντας τελείως για να φρενάρω με τον κινητήρα(δε λέω να μη φρενάρω αν πρέπει για να μη τρακάρω) εκμεταλλευόμενος το κλείσιμο παροχής καυσίμου στις ψεκαστές για να μην καίω ούτε το καύσιμο στο ρελαντί. Σε ελαφριά κατηφορικούς δρόμους το ίδιο, σε μέτρια κι άνω συμπλεκτάρω(αν μπορώ με ασφάλεια) και η μηχανή κερδίζει η διατηρεί ταχύτητα, καίω βενζίνη στο ρελαντί, στο τέλος της όμως κερδίζω σε ταχύτητα, αφού με κλείσιμο γκαζιού θα είχα χάσει αρκετή από την επιθυμητή ταχύτητα, που για να ξαναπάω=>καύσιμο
Φτάνοντας σε φανάρι όταν θ ανάψει ή άναψε κόκκινο, kill engine, αν φτάσω και είναι ήδη κόκκινο το ίδιο αν είμαι βέβαιος ότι θα ανάψει 1 λεπτό μετά κι άνω.

2)Συντήρηση
α)1 φορά τη βδομάδα πίεση ελαστικών, στην τιμή του κατασκευαστή μονός, 28 και 32, σε ταξίδι 2κάβαλο 34 και 30.
β)Λίπανση αλυσίδας στα 1000 χλμ(o-ring, πιστεύω τα 500 χλμ είναι υπερβολή, βαριέμαι συχνότερα), καθάρισμα στα 3κ, εκτός χειμώνα που την καθαρίζω στα 2κ.
γ)Σέρβις στην ώρα τους, btw στο σέρβις των 18 που πλησιάζει ποιό λάδι προτείνετε για εξοικονόμηση; Μπουζί ιριδίου που έχει θα ξαναβάλω, τι άλλο να κάνω στο σερβις για κατανάλωση;

3)Στις τριβές μηχανικών και λοιπών μερών, εκτός λαδιού κι αφού στα 35κ(σχεδόν τα μισά από τώρα) θ αλλάξω αλυσιδογράναζα και για να μειώσω βάρος-τριβές, με σκοπό να βγάλω άλλα τόσα
α)Στο γρανάζι για χαμηλότερες στροφές στην ίδια ταχύτητα λέω να ρίξω 3 δόντια το πίσω(14/42 είναι). Μονοκάβαλος δε θα χω θέμα, χάνω λίγο επιτάχυνση που δε με νοιάζει, 2κάβαλο θα ξεκινάει η θα τσιμπάω συμπλέκτη;
β)Να δώ γρανάζι πίσω αλουμινίου 7075 -T6 ανοδιωμένο η αλουμινένιο με ατσάλι στα δόντια;
γ)Η μαμα αλυσίδα είναι 520, αφού θα πέσω 3 δόντια και θέλω μικρότερη, αν πήγαινα σε 428 δυνατή την DID 428VX με 6600lbs αντοχή είναι οκ με 28 "άγρια" άτια;
δ)Επίσης για λόγους τριβών-οικονομίας x-ring>o-ring;
ε)Στα λάστιχα που σε 2 χιλ χλμ, θ αλλαχτούν, ποιά προτείνετε από τα eco όσο γίνεται καλά σε βροχή(ενεργειακά και καλά είναι ασυμβίβαστα, θέλω τη χρυσή τομή). Ελαφρύτερους τροχούς δε σκέφτομαι, είναι ήδη αλουμινίου και ελαφρύτεροι είναι κοστοβόρο για commuter κι αμφίβολης αξιοπιστίας.

4)Στην απώλεια βάρους
α)όταν η μπαταρία ψοφήσει, να βάλω λιθίου LiFePO4, η διαφορά σε κόστος, αξίζει λόγω μεγάλης διάρκειας ζωής; Θα γλυτώσω 1,5 κιλό.
β) αλλαγή τελικού αργότερα με akrapovic(η πιο ακριβή επένδυση) που θ αφαιρέσει άλλα 3-3,5 κιλά.
γ) να στεγνώσω κι εγώ λίγο, 5 κιλά περίπου, για να πεταχτούν έξω οι κοιλιακοί :smokin:
δ) αλλαγή φίλτρο αέρα dna ρίχνει κατανάλωση μόνο του ή έστω πακέτο με εξάτμιση; Η θα θέλει προγραμματισμό;

5)Στην αεροδυναμική
α)πέρα από το να σκύβω(κράνος fullface έχω)τι άλλο;
Είδα ebay ένα φαιρινγκ https://www.ebay.co.uk/p/PUIG-Naked-N-g-Sport-Screen-Kawasaki-Z250sl-2016-Dark-Smoke/20011563096 αλλά το βλέπω για windshield, θα βοηθάει σε κατανάλωση η θα την αυξάνει;
β) αλλαγή καθρεπτών με μικρότερους πιο αεροδυναμικούς;

Βοηθάτε να γίνω ο απόλυτος cheap bastard με την ακρίδα, θέλω να φτάσει 125 παπί(με λογικό κόστος) ! :lol:

Τώρα βουρ ντομάτες όλοι! Με το μαλακό εε! :lol:

Bob_o_mastoras
07/08/2019, 19:27
Προφανως αστειευεσαι ε? Διοτι ολες αυτες οι αναβαθμισεις μπορει μεν να ριξουν λιγο την καταναλωση αλλα κοστιζουν και ισως βγει ακριβοτερα εν τελει.

Δεν υπαρχει λογος να μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια, απλα οδηγα ηρεμα και με ροη και τελος. Να γλιτωνεις 1 λιτρο το μηνα και αν δεν θα κανει καμια ουσιαστικη διαφορα στην τσεπη σου.

Τωρα αν το κανεις για το χομπι και τη διαστροφη τοτε μπορω να προτεινω πολλα.. :D

motonoobas
07/08/2019, 19:36
Πέρα από την εξάτμιση που θα τη βάλω αργότερα και για λόγους άλλους, αισθητικούς κι ηχητικούς τι απ αυτά κοστίζει πολύ; Εξ άλλου δεν είναι κάτι που θα βάλω πρίν λήξει η ζωή του μαμίσιου, αλυσιδογράναζα θ αλλάξω στα 35 χιλ χλμ όταν είναι ν αλλαχτούν τα μαμίσια, απλά αντί για o-ring, να βάλω x ring(υπό την προϋπόθεση ότι θ αντέξουν τα γρανάζια 35 χιλ γι αυτό ρωτάω να βάλω ανωδιομένο πίσω αλουμινίου η με ατσάλινα δόντια για μεγαλύτερη αντοχή)μπαταρία το ίδιο και λόγω μεγαλύτερης διάρκειας ζωής θα τα βγάλει τα λεφτά της η θα βγεί λίγο ακριβότερη σε βάθος χρόνου, λάστιχα το ίδιο έτσι κι αλλιώς πάνω από 20 χιλ κι εν μέσω χειμώνα και βροχών είναι επικίνδυνα να τα κρατήσω, το φίλτρο αέρα μακροπρόθεσμα κι αφού δε θ αλλάζω αλλά θα το καθαρίζω, θα μου βγεί οικονομικότερα. Τέλος το φαιρινγκ είναι επίσης one off έξοδο στη ζωή του μηχανακίου, το οποίο σκοπεύω έτσι κι αλλιώς να κρατήσω πολλά χρόνια.

Πρότεινε ότι θέλεις αδερφέ, ιδέες θέλω κι εγώ, πές εσύ κι εγώ θα κρατήσω ότι είναι cost effective.

atom_smasher
07/08/2019, 20:15
Έχεις σκεφτεί να μην το χρησιμοποιείς;

S705
07/08/2019, 21:08
Άλλαξε τα ρουλεμάν στους τροχούς από 2rsc3 σε 2zzc3. Ρολαρουν καλύτερα τα 2zz,βέβαια δεν εχουν την καλύτερη στεγανοποιηση αλλά δεν σε πειράζει αυτό :lol:
Και δύο σοβαρά τώρα.
Στις ανηφόρες μην αυξάνεις ταχύτητα. Μείνε με σταθερό γκάζι και ας χάσεις σε χλμ κερδίζεις σε κατανάλωση.
Στις μεγάλες κατηφόρες μην βάζεις νεκρά. Βαλε 6η και άσε να ρολαρει με ελάχιστο γκάζι.

motonoobas
07/08/2019, 21:40
Έχεις σκεφτεί να μην το χρησιμοποιείς;

Όχι γιατί έχει αντικαταστήσει απαραίτητα χλμ που θα έκανα με το αυτοκίνητο και δουλειά πάω μονίμως με τη μηχανή και διακοπές έχω κάνει και μπάνια, πράγματα που θα έκανα με το αυτοκίνητο με αρκετά μεγαλύτερο κόστος.
Δε λέω ότι δεν έχω εξοικονομήσει χρήματα, υπόψη είναι 250άρι μονοκύλινδρο, 28 άλογα, δεν είναι τπτ σπουδαίο από επιδόσεις(αν και με 148 κιλά γεμάτη κι ελαφρύ αναβάτη μέχρι 75 κιλά όπως εγώ στέκεται αξιοπρεπώς), για commuter το πήρα άλλωστε κι εγώ, απλά ψάχνω cost effective τρόπους να τη μειώσω κι άλλο να πάει 2,5-3 μαξ(με οικονομική οδήγηση)

Η τύπισα εδώ μιλάει για 100 mpg στα 60 μίλια ταχύτητα που είναι περίπου 97 χλμ, και κάνει 2,35 λ/100(κατανάλωση παπιού κυριολεκτικά), αλλά εγώ μέχρι 3 έχω καταφέρει στην πιο "φλώρικη" οδήγηση που κατάφερα με 90 πορεία για καμμιά 100αριά χλμ απ ότι το υπολόγισα γεμίζοντας και κάνοντας τις πράξεις . Βέβαια απ ότι βλέπω είναι 1 μέτρο κι 1 μιλκο και 20-25 κιλά λιγότερο.

https://bikesandtravels.com/biker.aspx?ride=906

telegonos
07/08/2019, 22:09
Δώστο και πάρε cbf125. Οικονομία στο μισό, και χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τα σελντονκουπερίστικα που γράφεις.

viper1
07/08/2019, 22:17
Βάλε start/stop. Σβηνετο στις κατηφορες . Πάρε κιτ και κάντο ηλεκτρικό

S705
07/08/2019, 22:38
Φασολάδα φίλε, είναι οικονομική. Φτιάξε και ένα καλό βαντουρι να προσαρμόσεις ( μελετημένος φαίνεσαι θα το καταφέρεις) να δεις πραγματική οικονομία.....

motonoobas
07/08/2019, 22:45
Δώστο και πάρε cbf125. Οικονομία στο μισό, και χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τα σελντονκουπερίστικα που γράφεις.

Τι να το κάνω το cbf που στα 100 τελικιάζει και βγαίνεις εθνική και τρέμει το φυλλοκάρδι σου; Εγώ θέλω να έχει τελική 150 ώστε να μπορώ να πηγαίνω με 100 ανθρώπινα στην εθνική αλλά και με οικονομία, άλλωστε στα 100 που το άλλο χτυπάει κόφτη, θα καίει σχεδόν το ίδιο με το δικό μου που έχει 6100-6200 στροφές με κόφτη στις 10500 κι αρκετά "μπόσικα" ακόμη.
To κυρίως θέμα μου είναι στις μικρότερες ταχύτητες τι μπορώ να κάνω(οκ και στις άνω των 80 που μεγαλύτερο ρόλο παίζει η αεροδυναμική δε θα με χάλαγε να μπορούσα να κάνω κάτι) για να πλησιάσει το cbf, καλά να κάψει το ίδιο προφανώς δε γίνεται και να πιάσει κάτι 2 με 2,2 που έχω ακούσει, διπλάσια κυβικά και υπερδιπλάσια ιπποδύναμη έχει, αλλά τα 3λ/100 κι ελάχιστα πιο κάτω πιστεύω μπορεί με cost effective παρεμβάσεις.

telegonos
07/08/2019, 22:52
Μην βγαίνεις Εθνική.

toyar
08/08/2019, 09:31
ποσα χλμ κανεις το χρονο;

νεοσσός
08/08/2019, 10:11
Στον τρόπο οδήγησης, μπορείς να προσθέσεις την αποφυγή ακινητοποίησης του οχήματος. Αν βλέπεις ότι θα χρειαστεί να σταματήσεις μετά από λίγο σε φανάρι, επιβραδύνεις προοδευτικά. Όσο μεγαλύτερη ταχύτητα διατηρήσεις πριν το φανάρι, τόσο το καλύτερο (σε λογικά και όχι επικίνδυνα επίπεδα, π.χ. 30-40 km/h και αναμονή χρόνου πριν διασχίσεις τη διασταύρωση μόλις ανάψει το πράσινο). Το ίδιο και σε στροφές.

Γενικά προσπαθείς να ελαχιστοποιήσεις τις αυξομειώσεις ταχύτητας, διότι αφενός οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν χαμηλή απόδοση σε συνθήκες επιτάχυνσης, αφετέρου να μη σπαταλάς την κινητική ενέργεια σε θερμική επιβράδυνσης και μετά να πρέπει να την ανακτήσεις.

Κίνηση πάνω από 70 km/h παρέχει πολλές φορές την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια, αλλά δεν είναι οικονομική.

Πρώτα πάει η ασφάλεια και μετά η οικονομία.

ptc
08/08/2019, 10:13
Ψάξε για "motorcycle hypermiling" στο Google και ξεκινά να διαβάζεις.

Για αρχή ρίξε τη ταχύτητά σου (αντί για 100 στον αυτοκινητόδρομο πήγαινε με 70-80) και κάνε πιο συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο ώστε να μην κουβαλάς τζάμπα καύσιμο πάνω σου (αντί για γέμισμα βάζε μέχρι τη μέση πχ).

Γενικά πάντως οικονομικά είναι ανούσιο το όλο πράγμα, εκτός κι αν το βλέπεις χομπίστικα.

motonoobas
08/08/2019, 10:43
ποσα χλμ κανεις το χρονο;

Με την τωρινή δουλειά μου, 13-14 χιλ ετησίως.

sapila racing
08/08/2019, 10:54
To έχεις αναγάγει σε ψυχαναγκασμό το θέμα.
Ειδικά αυτό που πατάς συμπλέκτη στις κατηφόρες θυμίζει ταξιτζή του 1980 με Bluebird. :facepalm:

Το μηχανάκι σου είναι έτσι κι αλλιώς οικονομικό, καβάλα το και απλά πήγαινέ το χαλαρά εφ όσον sε ενδιαφέρει τόσο πολύ η οικονομία.

karellen
08/08/2019, 11:44
Τα 100 χλμ σε εθνική είναι πολλά για να μπορέσει ένα μοτέρ 250 κ.ε. να αποδώσει οικονομικά (λίγη ροπή,μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση),οπότε χρειάζεται να παράξει επιπλέον έργο => άρα κατανάλωση.

billy84
08/08/2019, 12:28
Ρε φίλε μπας και είσαι από Νάξο?Μόνο εκεί τέτοιοι σπαγγοραμενοι :bawl:

vaska
08/08/2019, 12:29
Αλήθεια τώρα??

Έκανα παρέα κάποτε (για 2-3 μήνες μη φανταστείς περισσότερο δεν άντεξα) με κάποιον που έκανε τα ίδια σε κατηφόρες, μοιραζόταν 1 σάντουιτς με την γκόμενά του και όταν ήταν να δαγκώσει κομμάτι το κορίτσι κρατούσε αυτός το σάντουιτς κι έβαζε τα δάχτυλά του μέχρι εκεί που της επέτρεπε να φάει.
Δυστυχώς πήγαμε και διακοπές μαζί στην Χαλκιδική και δυστυχώς τον αφήσαμε να επιλέξει αυτός το κάμπινγκ. Με γνώμονα πάντα την οικονομία βρήκε ένα που είχε μισή τιμή από τα άλλα, αλλά είχε και δράκο, ήταν πλαγιά. Κοιμηθήκαμε το βράδυ στην σκηνή ξυπνήσαμε το πρωί στην θάλασσα. Μας πήρε η κατηφόρα και ο διάολος μαζί κλπ κλπ.

Πάρε ποδήλατο.

motonoobas
08/08/2019, 12:43
Ρε φίλε μπας και είσαι από Νάξο?Μόνο εκεί τέτοιοι σπαγγοραμενοι :bawl:

Χαχαχ όχι αδερφέ, από Έβρο.
Αλλά για πείτε ρε σείς, εγκρίνετε τις βελτιώσεις στη μηχανή που γράφω; Για τα γρανάζια, την αλυσίδα, τα λάστιχα, κλτπ; Θ αντέξει το πίσω αλουμινένιο ανοδιωμένο η να βάλω αλουμινένιο με ατσάλινα δόντια; η 428 αλυσίδα με -3 δόντια στο πίσω θα ταιριάζει και θα αντέξουν τα ελαφρύτερα και μικρότερα αλυσιδογράναζα για 35 χιλ χλμ με νορμάλ οδήγηση; Τι λάστιχα προτείνετε ενεργειακά αποδοτικά και τι λάδια; Ένα μικρό windshield σαν αυτό θα βοηθήσει στην αεροδυναμική;

BLiTzER
08/08/2019, 12:55
Αν είναι να οδηγείς σαν γιαγιά, γιατί δεν παίρνεις και ένα μηχανάκι γιαγιάς να ξεμπερδεύεις; Έχουν built-in οικονομία αυτά, χωρίς κόπο.

sniper
08/08/2019, 12:58
Αν είναι να οδηγείς σαν γιαγιά, γιατί δεν παίρνεις και ένα μηχανάκι γιαγιάς να ξεμπερδεύεις; Έχουν built-in οικονομία αυτά, χωρίς κόπο.

ΜΤ07;

νεοσσός
08/08/2019, 13:00
Αν είναι να οδηγείς σαν γιαγιά, γιατί δεν παίρνεις και ένα μηχανάκι γιαγιάς να ξεμπερδεύεις; Έχουν built-in οικονομία αυτά, χωρίς κόπο.
Καλή φάση για οικονομία είναι τα ηλεκτρικά. Γλυκοκοιτάζω τα μοτοσυκλετάκια Super Soco. Σε επόμενες γενιές με καλύτερα φρένα/αναρτήσεις και περισσότερη ισχύ, ώστε να παρέχουν επαρκή ενεργητική ασφάλεια, θα το σκεφθώ σοβαρά.

BLiTzER
08/08/2019, 13:01
ΜΤ07;

Όχι, αλλά μπορώ να κάνω την ίδια ερώτηση στους μισούς κατόχους ΜΤ07 εκεί έξω. :lol:



Α νά 'τος, κατά φωνή. :lol:

νεοσσός
08/08/2019, 13:01
ΜΤ07;
Α, γεια σου. Το MT-07 καίει λιγότερο από το 250άρι τουmotonoobas.

sapila racing
08/08/2019, 13:08
Χαχαχ όχι αδερφέ, από Έβρο.
Αλλά για πείτε ρε σείς, εγκρίνετε τις βελτιώσεις στη μηχανή που γράφω; Για τα γρανάζια, την αλυσίδα, τα λάστιχα, κλτπ; Θ αντέξει το πίσω αλουμινένιο ανοδιωμένο η να βάλω αλουμινένιο με ατσάλινα δόντια; η 428 αλυσίδα με -3 δόντια στο πίσω θα ταιριάζει και θα αντέξουν τα ελαφρύτερα και μικρότερα αλυσιδογράναζα για 35 χιλ χλμ με νορμάλ οδήγηση; Τι λάστιχα προτείνετε ενεργειακά αποδοτικά και τι λάδια; Ένα μικρό windshield σαν αυτό θα βοηθήσει στην αεροδυναμική;

Το τζαμάκι κανονικά κάτι θα κάνει, αν οχι για το μηχανάκι για σένα.
Αλλά στα 100χλμ ώρα που πας εσυ max θα κάνεις την απόσβεση του σε 100.000 χλμ! :D

Τα αλουμινένια γρανάζια τα βαζουμε σε SS μοτοσυκλέτες για να στροφάρουν πιο γρήγορα. Με τέτοιο γρανάζι δεν θα δείς καμμιά μετρήσιμη οικονομία καυσίμου, θα δείς όμως οτι θα τα παίξει στο μισό διάστημα απο το ατσάλινο και μόνο οικονομία δεν θα κάνεις έτσι. Το αυτό ισχύει και για την αλυσίδα.
Ενεργειακά λάστιχα για μοτοσυκλέτα? :p
Το έχεις ξεχειλώσει το θέμα αλλά επίσης φάσκεις και αντιφάσκεις.

Γράφεις για Akrapovic και για ανοιχτό φίλτρο αέρα κλπ. Αυτές οι μετατροπές δεν είναι για οικονομία, το αντίθετο ισχύει.

Επίσης με 3 δόντια μικρότερο πίσω γρανάζι σε ανηφόρα 2κάβαλος για να ξεκινήσει το 250 αναγκαστικά θα το γκαζώνεις τόσο που μόνο οικονομία δεν θα κάνεις.
Αν δεν το φορτώνεις με συνεπιβάτη καθόλου μάκρυνέ το αλλά λίγο, ένα δόντι ας πούμε πίσω.
Τα 3 δόντια πίσω ειναι περίπου σαν ενα εμπρός και ειναι τεραστια η διαφορά για τόσα κυβικά, θα βρίσκεσαι αναγκαστικά πολλές φορές με μια ταχύτητα κάτω απο αυτην που είχες πριν.

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 13:20
Χαμηλωσε το βαρος της μηχανης και το δικο σου. Μειωσε της απωλειες του μοτερ.
Τουτεστιν, λαστιχα eco friendly, αλυσιδα χωρις o-ring ή x-ring (μειωνεις απωλειες) παντα καλολαδωμενη, οτι ειναι σιδερο ή ατσαλι και μπορει να αντικατασταθει το αντικαθιστας με αλουμινιο ή τιτανιο (τιμονι, γραναζια, εξατμισεις, καθρεπτες, μανετες, λεβιεδες φρενου και ταχυτητων, μαρσπιεδες), μικροτερη βαση πινακιδας, μικροτερα φλας, μπαταρια λιθιου. Βγαλε τα αχρηστα προστατευτικα οπως αυτο της αλυσιδας, αν δεν παιρνεις συχνα συνεπιβατη βγαλε τα μαρσπιε του μαζι με τις βασεις τους, βγαλε την καρινα.

Alexinhogr
08/08/2019, 14:01
Ο τύπος σας τρολαρει, αποκλείεται να υπάρχει μετενσάρκωση του θείου σκρουτζ.

motonoobas
08/08/2019, 14:07
Το τζαμάκι κανονικά κάτι θα κάνει, αν οχι για το μηχανάκι για σένα.
Αλλά στα 100χλμ ώρα που πας εσυ max θα κάνεις την απόσβεση του σε 100.000 χλμ! :D

Τα αλουμινένια γρανάζια τα βαζουμε σε SS μοτοσυκλέτες για να στροφάρουν πιο γρήγορα. Με τέτοιο γρανάζι δεν θα δείς καμμιά μετρήσιμη οικονομία καυσίμου, θα δείς όμως οτι θα τα παίξει στο μισό διάστημα απο το ατσάλινο και μόνο οικονομία δεν θα κάνεις έτσι. Το αυτό ισχύει και για την αλυσίδα.
Ενεργειακά λάστιχα για μοτοσυκλέτα? :p
Το έχεις ξεχειλώσει το θέμα αλλά επίσης φάσκεις και αντιφάσκεις.

Γράφεις για Akrapovic και για ανοιχτό φίλτρο αέρα κλπ. Αυτές οι μετατροπές δεν είναι για οικονομία, το αντίθετο ισχύει.

Επίσης με 3 δόντια μικρότερο πίσω γρανάζι σε ανηφόρα 2κάβαλος για να ξεκινήσει το 250 αναγκαστικά θα το γκαζώνεις τόσο που μόνο οικονομία δεν θα κάνεις.
Αν δεν το φορτώνεις με συνεπιβάτη καθόλου μάκρυνέ το αλλά λίγο, ένα δόντι ας πούμε πίσω.
Τα 3 δόντια πίσω ειναι περίπου σαν ενα εμπρός και ειναι τεραστια η διαφορά για τόσα κυβικά, θα βρίσκεσαι αναγκαστικά πολλές φορές με μια ταχύτητα κάτω απο αυτην που είχες πριν.

Τη μηχανή επειδή μ αρέσει και δε θέλω να την αλλάξω την παντρεύτηκα, οπότε σκοπεύω αν μου βγεί αξιόπιστη να την κρατήσω αρκετά παραπάνω από 100 χιλ χλμ, άρα συμφέρει κατά τη γνώμη σου το windshield αυτό.
Τα αλουμινένια γρανάζια δίνουν μικρότερο βάρος και μάλιστα μικρότερο περιστρεφόμενο βάρος, που είναι πολύ μεγαλύτερης σημασίας από μία ίση εξοικονόμηση οπουδήποτε αλλού, άρα μου λές ότι 35 χιλ χλμ έστω κι αν είναι αλουμινένιο με ατσάλινα δόντια που το κάνει πιο ανθεκτικό, δε πρόκειται να βγάλω με καλή συντήρηση. Η αλυσίδα επίσης είναι ελαφρύτερη και μικρότερη χάρη στα 3(η 2) λιγότερα πίσω δόντια που θα είναι το γρανάζι, η συγκεκριμένη DID που βλέπω έχει αντοχή εφάμιλλη με 520, άρα γιατί να μην αντέξει αυτή τόσα χλμ με καλή συντήρηση;

Τον κρατάω τον προβληματισμό για τα 3 δόντια(μήπως το πάω τελικά στα 2, γιατί κι εγώ το φοβάμαι λίγο το δικάβαλο), αν και στο ιντερνετ έχω διαβάσει για άλλες 250άρες που το κάνουν(και για ninja 250 την παλιότερη τη δικύλινδρη όμως ότι πάνε 3 και 4 δόντια ακόμη μείον στο πίσω κάποιοι).

Τα λάστιχα γιατί όχι ενεργειακά πιο αποδοτικά; Θα κρατάω λίγο μεγαλύτερη απόσταση απ' ότι αν είχα ένα top metzeler κι όλα καλά, όσο το έχω στις σωστές πιέσεις και το αλλάζω περίπου στα 20 χιλ χλμ κι όχι παραπάνω τι πρόβλημα να έχω;

Την Akrapovic τη σκέφτομαι για λόγους μείωσης βάρους(θα χάσω από 2 εως 3,5 κιλά ανάλογα ποιά θα βάλω και η μείωση βάρους στις χαμηλές ταχύτητες κυρίως που υπάρχει και μεγαλύτερη αδράνεια που πρέπει να κινήσει ο κινητήρας, παίζει ρόλο στο θέμα της κατανάλωσης, στις υψηλότερες οκ μεγαλύτερο παίζει η αεροδυναμική) αλλά κι επειδή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές θα δίνει λίγο καλύτερη ροπή, αν έχω όμως καλύτερη ροπή δε θα μπορεί να πηγαίνει και πορεία με λιγότερο γκάζι μένοντας και περισσότερο σ αυτό το φάσμα στροφών χωρίς να χρειαστεί να πάω πάνω από 5-6 χιλ πχ;

Το φίλτρο το σκέφτομαι πάλι με το ίδιο σκεπτικό της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες που θα μου δώσει η καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, αλλά και με το οικονομικό κριτήριο, ότι στα σέρβις που τα μικρά θα τα κάνω και μόνος μου έτσι κι αλλιώς, αφού λήγει και η εγγύηση σε κάνα εξάμηνο, δε θα χρειάζεται να αγοράζω καινούργιο, απλά θα το καθαρίζω.

katsar
08/08/2019, 14:20
H καλύτερη αναπνοή με φίλτρο + εξάτμιση συνήθως χρειάζεται και περισσότερο καύσιμο αλλιώς πέφτει η απόδοση σε μεσαίες χαμηλές.
Αυτό λέει η εμπειρία μου τουλάχιστον,δεν ξέρω αν είναι γενικός κανόνας.

borgiriadis1
08/08/2019, 14:43
Εκτός αν πρόκειται για κάποιο πρότζεκτ Πανεπιστημίου νομίζω ότι το ξεχειλώνεις το θέμα πααααρα πολύ. Αγόρασες μηχανή για να είσαι πιο οικονομικός από το αμάξι σου και καλά έκανες. Τώρα θες να την κάνεις πιο οικονομική από παπί. Δεν λέω όλοι ζοριζόμαστε οικονομικά και σκεφτόμαστε λύσεις για να εξοικονομήσουμε χρήματα αλλά αυτό το level είναι μεγάλο. Αν καπνίζεις κόψ' το και επειδή σίγουρα τρέφεσαι μείωσέ το. Περισσότερη οικονομία θα κάνεις από το να χαλάς φαιά ουσία στο πως θα ρίξεις 0,5lt/100 την κατανάλωση της μοτό σου.

ΥΓ: Ξέρεις οτι σε 100000 χλμ με 0,5lt/100 κάτω μιλάμε για 850-900 ευρώ ανάλογα την τιμή της βενζίνης?

karellen
08/08/2019, 15:01
Η Ακράποβιτς κοστίζει 500€ όσο δηλ 350 λίτρα βενζίνη,την οποία θα την κάψεις σε 10.000 χιλιόμετρα για να σου κάνει απόσβεση (αν σου κάνει, που ΔΕΝ θα σου κάνει οπως εξήγησαν τα παιδιά απο πάνω).

motonoobas
08/08/2019, 15:22
Εκτός αν πρόκειται για κάποιο πρότζεκτ Πανεπιστημίου νομίζω ότι το ξεχειλώνεις το θέμα πααααρα πολύ. Αγόρασες μηχανή για να είσαι πιο οικονομικός από το αμάξι σου και καλά έκανες. Τώρα θες να την κάνεις πιο οικονομική από παπί. Δεν λέω όλοι ζοριζόμαστε οικονομικά και σκεφτόμαστε λύσεις για να εξοικονομήσουμε χρήματα αλλά αυτό το level είναι μεγάλο. Αν καπνίζεις κόψ' το και επειδή σίγουρα τρέφεσαι μείωσέ το. Περισσότερη οικονομία θα κάνεις από το να χαλάς φαιά ουσία στο πως θα ρίξεις 0,5lt/100 την κατανάλωση της μοτό σου.

ΥΓ: Ξέρεις οτι σε 100000 χλμ με 0,5lt/100 κάτω μιλάμε για 850-900 ευρώ ανάλογα την τιμή της βενζίνης?

Σωστά, οπότε για να μιλάμε με πραγματικά δεδομένα κιόλας για το φαιρινγκ, πχ να μου ρίξει την κατανάλωση από 0,1-0,2 μέγιστο λ/100, σε 100000 χλμ θα έχω εξοικονόμηση από 160-320 ευρώ με μέση τιμή βενζίνης 1,60, οπότε να τα 110-120 ευρω κόστος του φαιρινγκ έχουν βγεί πρίν τα 100000 χλμ και μετά έχω πραγματική εξοικονόμηση.

Τα ακριβότερα κι ελαφρύτερα αλυσιδογράναζα με τα 2 η 3 λιγότερα δόντια που ελπίζω(γι αυτό ρωτάω έστω αλουμινένιο το πίσω με ατσάλινα δόντια αν αντέχει σ ένα μηχανάκι που έτσι κι αλλιώς δεν την τρελλή ροπή ενός 1000αριού που θα το φθείρει απείρως περισσότερο) να μου βγάλουν 35000 χλμ θα μου κοστίσουν επιπλέον 80 ευρώ απ αυτά που θα έβαζα έτσι κι αλλιώς για να τ αντικαταστήσω, αν μου δίνουν 0,2 λ/100 λιγότερη κατανάλωση, εξοικονομώ 35000*0,2/100*1,60= 112 γιούρια. Τα ενεργειακά αποδοτικά λάστιχα για 20000 χλμ θα μου κοστίσουν επιπλέον 30 ευρώ απ ότι αυτά που θα έβαζα, αν μου δώσουν όμως 0,1 με 0,15 λ/100 λιγότερη κατανάλωση, είναι 20000*0,1/100*1,60= 32 ή 48 ευρώ εξοικονόμηση, οπότε και για αυτή τη μικρή εξοικονόμηση που αναφέρω δε χάνω λεφτά, ενώ για λίγο περισσότερα χιλιόμετρα αν δώ ότι το λάστιχο ακόμη κρατάει η αν η δίνει ακόμη λιγότερη κατανάλωση, είναι ακόμη μεγαλύτερη η εξοικονόμηση.

Η εξάτμιση όντως δεν είναι cost effective και το αναφέρω, κι αν σκάσω τα 350 γιούρια που θέλει θα το κάνω και για άλλους λόγους αισθητικούς κυρίως(αν και θα δώσει κι αυτή μία αξιόλογη απώλεια βάρους), το αν από μόνη της θα αυξήσει την κατανάλωση όταν πηγαίνω σε χαμηλομεσαίες οκ θέλω ν ακούσω γνώμες.

Η μπαταρία λιθίου θα διαρκέσει *3 τουλάχιστον τα χρόνια μιάς κανονικής βαριάς μπαταρίας οξέως, οπότε χωρίς να υπολογίσω την αμελητέα διαφορά στην κατανάλωση λόγω μείωσης βάρους, θα βγεί τα ίδια ή περίπου τα ίδια με το ν αγόραζα μία την οξέως *3 φορές.

Το φίλτρο αέρα επίσης θα τα βγάλει τα λεφτά του σε βάθος χρόνου,(χωρίς να έχω βάλει κάτω νούμερα να υπολογίσω), επειδή δε θα χρειαστεί ξανά ν αγοράσω φίλτρο, το αν μπορεί να δώσει έστω και την παραμικρή εξοικονόμηση δεδομένου ότι θα πηγαίνω σε χαμηλομεσαίες στροφές, οκ να το δούμε κι αυτό.

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 15:48
Aλλαξε και ολες τις βιδες της μηχανης με αλλες ελαφρου κραμματος. Αν τις μαζεψεις ολες ειναι μια καποια απωλεια βαρους. Δες αν βγαινουν για το μοντελο σου ζαντες απο μαγνησιο ή carbon fibre και αλλαξε τες και αυτες.

motonoobas
08/08/2019, 16:16
Aλλαξε και ολες τις βιδες της μηχανης με αλλες ελαφρου κραμματος. Αν τις μαζεψεις ολες ειναι μια καποια απωλεια βαρους. Δες αν βγαινουν για το μοντελο σου ζαντες απο μαγνησιο ή carbon fibre και αλλαξε τες και αυτες.

Οι ζάντες δεν είναι καθόλου cost effective, γιατί πρέπει να δώσεις πάνω από 1,5 χιλιάρικο, πράγμα που δεν κόβω να κάνει απόσβεση από τη μειωμένη κατανάλωση ούτε μετά από 400000 χλμ παρότι η απώλεια βάρους είναι επίσης σε περιστρεφόμενο βάρος. Και οι βίδες τιτανίου, πόσο μάλλον καρμπον είναι πανάκριβες, καλύτερα να χάσω ένα κιλό εγώ ακόμη κι αντι για 6pack να φανεί 8pack :lol:

zoslen
08/08/2019, 16:20
Ρε βάλτε το παλικάρι υπουργο οικονομικων, να δειτε για πότε θα την φτιάξει την οικονομια...

SeniorCanardo
08/08/2019, 16:22
Επίσης θα μπορούσες να κάνεις μια μείωση της τροφής που προσλαμβάνεις σταδιακά γύρω στο 30%.
Πέρα από την οικονομία που θα κάνεις, μειώνοντας το μηνιαίο budget τροφίμων, θα μειώσεις αρκετά και το βάρος του συνόλου μηχανή-αναβάτης.
Κάπου λες ότι είσαι 75kg, πιστεύω πως σε ένα χρόνο μπορείς να πέσεις στα 70kg, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός αν τα ποσοστά λίπους σου είναι γύρα στο 10%-12% ήδη.
Βέβαια και πάλι θα μπορούσες να το ρίξεις με τις κατάλληλες "μετατροπές" και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα σε μονοψήφιο ποσοστό.
(Βέβαια τότε μπορεί να ξεπετάς "κομενάκια" για πλάκα, οπότε θα έχεις πολλά δικάβαλα, έξοδα για προφυλακτικά, κλπ τα οποία ίσως και να ανατρέψουν το προϋπολογισμό). :D

motonoobas
08/08/2019, 16:32
Επίσης θα μπορούσες να κάνεις μια μείωση της τροφής που προσλαμβάνεις σταδιακά γύρω στο 30%.
Πέρα από την οικονομία που θα κάνεις, μειώνοντας το μηνιαίο budget τροφίμων, θα μειώσεις αρκετά και το βάρος του συνόλου μηχανή-αναβάτης.
Κάπου λες ότι είσαι 75kg, πιστεύω πως σε ένα χρόνο μπορείς να πέσεις στα 70kg, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός αν τα ποσοστά λίπους σου είναι γύρα στο 10%-12% ήδη.
Βέβαια και πάλι θα μπορούσες να το ρίξεις με τις κατάλληλες "μετατροπές" και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα σε μονοψήφιο ποσοστό.
(Βέβαια τότε μπορεί να ξεπετάς "κομενάκια" για πλάκα, οπότε θα έχεις πολλά δικάβαλα, έξοδα για προφυλακτικά, κλπ τα οποία ίσως και να ανατρέψουν το προϋπολογισμό). :D

Πως με πιάνεις πως με πιάνεις.. :D
Πέρα απ αυτό ναι είναι στο αρχικό ποστ ο στόχος να πέσω 5 κιλά, θα θελα με να φτάσω μαζί με τη μηχανή στα 210 κιλά(που αρκετές μηχανές ζυγίζουν τόσο μόνες τους), που σημαίνει ιδανικά 140(τώρα είναι 148) γεμάτη αυτή και 70 εγώ
Όχι οι "μετατροπές" κοστίζουν πολύ κι εγώ θέλω οικονομία και το aftermath όπως σωστά το περιγράφεις θα κοστίσει ακόμη περισσότερο, καλύτερα το σάντουιτς στα 2 όπως λέει κι ο φίλος πάνω, δοκιμασμένη λύση. :lol:

viper1
08/08/2019, 16:34
Aλλαξε και ολες τις βιδες της μηχανης με αλλες ελαφρου κραμματος. Αν τις μαζεψεις ολες ειναι μια καποια απωλεια βαρους. Δες αν βγαινουν για το μοντελο σου ζαντες απο μαγνησιο ή carbon fibre και αλλαξε τες και αυτες.

Σωστά και υπάρχουν και αλλα μέρη που μπορεί να ελαφρύνει από περιττό βάρος. Μπορεί και τις ίδιες τις ζάντες να αφαιρέσει υλικό καθώς επίσης και από μέρη του σκελετού που δεν είναι δομικά. Πλαστικά επίσης και περισσότερο εσωτερικά πλαστικά που δεν φαίνονται. Αν έχει δίπλα φανάρια μπορεί να αφαιρέσει τον έναν λαμπτήρα και αλλά πολλά

Alexinhogr
08/08/2019, 16:36
Βάλε αέριο 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα 4χ0,80 = 3,2€ στα 100 χιλιόμετρα ΓΕΣ! Βγάλε σελες πλαστικά, κόψε κ το ψαλίδι από την μία μεριά και ξήλωσε φανάρια, βγάλε κ τους δίσκους από τα φρένα και να φρενάρεις με ταχύτητες, αυτά κ πάντα ορθιοσκρουτΖ

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 16:44
carbon fibre πλαισιο custom ομοιο με το δικο σου που θα κουμπωσεις επανω το υπολοιπο μηχανακι.

viper1
08/08/2019, 16:47
carbon fibre πλαισιο custom ομοιο με το δικο σου που θα κουμπωσεις επανω το υπολοιπο μηχανακι.

Ε κατσετε ρε παιδιά. Είπαμε να μειώσουμε την κατανάλωση Όχι να ξεπεράσουμε τον ΑΕΠ

lleonidas
08/08/2019, 17:02
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως εδώ και 3 σελίδες μας τρολάρει ο Σκρουτζ topic starter ή κάνω λάθος;!

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 17:06
Carbon fibre καπακια πλαϊνα του βολαν και των δισκων συμπλεκτη, βαλβιδες και ελατηρια αλλαγμα με τιτανιου για να γλυτωσεις μερικα γραμαρια ακομα.

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 17:07
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως εδώ και 3 σελίδες μας τρολάρει ο Σκρουτζ topic starter ή κάνω λάθος;!

Οπως ειπε καποτε ο Amyroukai: "Καθε πραγμα στο καιρο του και ο τρολιος τον Αυγουστο"
Αληθεια το ειχε πει, ακριβως οπως το γραφω.

Jimmu
08/08/2019, 17:10
Πόσο να τη μειώσεις τη ρημάδα την κατανάλωση δλδ από τα 3,5lt\100km σε 250άρι ???Άντε και 0,5lt στα 100km να πέσει μιλάμε για λιγότερο απο 8 ευρώπουλα στα 1000km όφελος.Αξίζει τώρα αυτό το πράγμα να ψάχνεσαι τόσο σοβαρά?Αν ναι,σκέψου να κάνεις πατέντα και να του βάλεις πετάλια.Θα καις όσο θεωρείς σωστό και επιτρεπτό κατ' εσέ και μετά ορθοπεταλιά....Θα έχεις και όφελος στην υγεία σου...

νεοσσός
08/08/2019, 17:40
Οπως ειπε καποτε ο Amyroukai: "Καθε πραγμα στο καιρο του και ο τρολιος τον Αυγουστο"
Αληθεια το ειχε πει, ακριβως οπως το γραφω.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150180&p=2783798&viewfull=1#post2783798
Βέβαια, αν πας στην αναφερόμενη δημοσίευση, δε φαίνεται. Ίσως έγινε επεξεργασία ή δεν ειπώθηκε ποτέ από τον ίδιο.

karellen
08/08/2019, 17:47
Επίσης θα μπορούσες να κάνεις μια μείωση της τροφής που προσλαμβάνεις σταδιακά γύρω στο 30%.
Πέρα από την οικονομία που θα κάνεις, μειώνοντας το μηνιαίο budget τροφίμων, θα μειώσεις αρκετά και το βάρος του συνόλου μηχανή-αναβάτης.
Κάπου λες ότι είσαι 75kg, πιστεύω πως σε ένα χρόνο μπορείς να πέσεις στα 70kg,. :D

Όταν κάποτε έκανα κόντρες με το Honda ss50 εκτός απο το 'ψαράκι' που καθόμουνα για λιγώτερη αντίσταση,φρόντιζα να έχω την ελαχιστη ποσότητα βενζίνης και έβγαζα τα κλειδιά απο την τσέπη.

Α! πήγαινα και για κατούρημα πριν.

S705
08/08/2019, 19:14
Στο τέλος τέλος 3,5 λιτρα στα 100 χλμ καίνε τα 125 πάπια με καρμπ!

Bob_o_mastoras
08/08/2019, 19:23
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150180&p=2783798&viewfull=1#post2783798
Βέβαια, αν πας στην αναφερόμενη δημοσίευση, δε φαίνεται. Ίσως έγινε επεξεργασία ή δεν ειπώθηκε ποτέ από τον ίδιο.

Ειχε ειπωθει 100%. Μπορει να ειναι σε πμ. Επ'αφορμη του θρεντ εκεινου παντως ηταν.
Πως το ηξερες?

masterone
09/08/2019, 06:38
Φιλε μου μια χαρα καταναλωση έχεις εγω με μοτοσυκλετακι 125 καρμπυρατέρ κινεζικό καιω 3.7λ/100 δικαβαλο και δεν το παω και τσιτα. Μπορει να παει και παραπανω σιγουρα δεν το χω δοκιμασει. Αν θες να κανεις οικονομια κοψε 2-3 καφεδες τον μηνα

thunder ace
09/08/2019, 07:50
Όταν κάποτε έκανα κόντρες με το Honda ss50 εκτός απο το 'ψαράκι' που καθόμουνα για λιγώτερη αντίσταση,φρόντιζα να έχω την ελαχιστη ποσότητα βενζίνης και έβγαζα τα κλειδιά απο την τσέπη.

Α! πήγαινα και για κατούρημα πριν.
Που τις θυμασαι αυτες τις λεξεις !!!!!

karellen
09/08/2019, 08:19
Που τις θυμασαι αυτες τις λεξεις !!!!!

:wave2:

kordix
09/08/2019, 09:07
:eleison:

motonoobas
09/08/2019, 09:17
Πωω ρε σείς πως το ξέχασα τελείως! Και δεν το πρότεινε και κανένας..

Για την αεροδυναμική, θα μπορούσα σε εθνική και ταξίδια να κάνω σλιπστριμ πίσω από μεγάλα οχήματα, φορτηγά, κτλπ αν βλέπω ότι πηγαίνουν με σταθερή ταχύτητα. Πόση είναι η ιδανική απόσταση που με ασφάλεια όμως να μπορώ να κάνω σλιπστριμ; Φαντάζομαι όσο ψηλότερο το όχημα, τόσο μεγαλύτερη απόσταση μπορώ να αφήνω και ταυτόχρονα να βρίσκομαι εντός του διαστήματος αυτού, αλλά χονδρικά σ ένα φορτηγό πχ ύψους 2,50-3,00 μ πόση είναι αυτή η απόσταση για μία μηχανή(που είναι και χαμηλότερη σε ύψος στην τελική από το αυτοκίνητο); 10 μέτρα; Παραπάνω;

Και btw μήπως να τη χαμηλώσω λίγο? 785 mm ύψος σέλας έχει και απόσταση από έδαφος 180 mm, που για μικρό 250 street μηχανάκι είναι πρός τα άνω όρια νομίζω, οπότε μ ένα lowering kit μπορώ να το ρίξω μέχρι 30mm. Έτσι κι αλλιώς σε κάνα μικρό νορμαλ χωματόδρομο μπορεί να πάω αλλά όχι και σε τραχανοπλαγιές να το κάνω μοτοκρος για να φοβάμαι μη βρεί κάτω.
Και το χαμήλωμα της μηχανής λογικά θα βοηθήσει λίγο στο θέμα της κατανάλωσης από μόνο του από πλευράς αεροδυναμικής έτσι δεν είναι;

BLiTzER
09/08/2019, 09:19
Για την αεροδυναμική, θα μπορούσα σε εθνική και ταξίδια να κάνω σλιπστριμ πίσω από μεγάλα οχήματα, φορτηγά, κτλπ αν βλέπω ότι πηγαίνουν με σταθερή ταχύτητα. Πόση είναι η ιδανική απόσταση που με ασφάλεια όμως να μπορώ να κάνω σλιπστριμ;

1.5 μέτρο.

:smokin:

motonoobas
09/08/2019, 09:30
Με 2,5-3 μ ύψος το φορτηγό μόνο 1,5 μέτρο πίσω; Αποκλείεται, έπειτα δε λέω να το εκμεταλλευτείς στο 100% και κάποιο effect αν υπάρχει σε 10 μέτρα με μία μηχανή υπενθυμίζω(που είναι χαμηλότερη από το αυτοκίνητο).

Υποθέτω ότι η απόσταση για το σλιπστριμ εξαρτάται από το ύψος του προπορευόμενου οχήματος αλλά κι από το ύψος αυτού που ακολουθεί. Όσο πιο ψηλό το προπορευόμενο τόσο μεγαλύτερο κενό δημιουργεί πίσω του και τόσο μεγαλύτερη αυτή η απόσταση πίσω από την οποία μπορείς να κάνεις σλιπστριμ. Αντίστοιχα όσο πιο χαμηλό το ύψος του οχήματος πίσω του, επίσης τόσο μεγαλύτερη απόσταση μπορεί να κρατήσει, έτσι δεν είναι;

Για το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας(2-3 πόντους μαξ) ποιά είναι η γνώμη σου;

BLiTzER
09/08/2019, 09:48
Φίλε, άκου με, 1.5 μέτρο και όλοι θα είμαστε ευτυχισμένοι.

Τη χαμηλώνεις μετά, στην επιστροφή. Μην αγχώνεσαι, έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου.

telegonos
09/08/2019, 10:14
Μην αγχώνεσαι, έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου.

:lol:

sapila racing
09/08/2019, 10:37
Με 2,5-3 μ ύψος το φορτηγό μόνο 1,5 μέτρο πίσω; Αποκλείεται, έπειτα δε λέω να το εκμεταλλευτείς στο 100% και κάποιο effect αν υπάρχει σε 10 μέτρα με μία μηχανή υπενθυμίζω(που είναι χαμηλότερη από το αυτοκίνητο).

Υποθέτω ότι η απόσταση για το σλιπστριμ εξαρτάται από το ύψος του προπορευόμενου οχήματος αλλά κι από το ύψος αυτού που ακολουθεί. Όσο πιο ψηλό το προπορευόμενο τόσο μεγαλύτερο κενό δημιουργεί πίσω του και τόσο μεγαλύτερη αυτή η απόσταση πίσω από την οποία μπορείς να κάνεις σλιπστριμ. Αντίστοιχα όσο πιο χαμηλό το ύψος του οχήματος πίσω του, επίσης τόσο μεγαλύτερη απόσταση μπορεί να κρατήσει, έτσι δεν είναι;

Για το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας(2-3 πόντους μαξ) ποιά είναι η γνώμη σου;

Αν είσαι μάγκας στο slip streaming μπορείς να κυκλοφορείς σχεδόν τζάμπα στην Εθνική.
Να έχεις υπ όψιν οτι αν πέσει κάτι απ το φορτηγό ή αν το φορτηγό απλά περάσει πάνω απο κάποιο αντικείμενο που βρίσκεται στον δρόμο το οποίο δεν θα προλάβεις καν να δείς, την γλυτώνεις δεν την γλυτώνεις με νοσοκομείο αναλόγως του αντικειμένου.
Αν είναι μεγαλύτερο απο τούβλο έχασες. Ξέρω και περίπτωση που την γλύτωσε με σπασμένο πόδι.

sniper
09/08/2019, 10:42
Αν είσαι μάγκας στο slip streaming μπορείς να κυκλοφορείς σχεδόν τζάμπα στην Εθνική.
....

Tι κοστίζει να δουλεύει το βεντιλατέρ νον-στοπ;

S705
09/08/2019, 11:03
Τόσο κοντά όσο να νοιώσεις ότι κάτι σε τραβάει εμπρός. Α και καλή τύχη.

Bob_o_mastoras
09/08/2019, 11:07
Kοντερ και στροφομετρο ειναι αχρηστα και προσθετουν βαρος. Αφαιρεσε τα μαζι με την καλωδιωση τους.

sniper
09/08/2019, 11:16
Επίσης, αν σε βολεύει το δρομολόγιο του φορτηγού, μπορείς να κολλήσεις σαν τον spriderman, πίσω του, τζάμπα.

borgiriadis1
09/08/2019, 11:32
Εντάξει αδερφέ μας τρολαρεις σίγουρα. Το τρομερό όμως είναι οτι έχεις αναλώσει χρόνο και σκέψη με επιχειρήματα στο τρολάρισμα και αυτό αξίζει συγχαρητήρια.

Bob_o_mastoras
09/08/2019, 11:40
Εντάξει αδερφέ μας τρολαρεις σίγουρα. Το τρομερό όμως είναι οτι έχεις αναλώσει χρόνο και σκέψη με επιχειρήματα στο τρολάρισμα και αυτό αξίζει συγχαρητήρια.

succesfull troll is succesfull που λενε και στο χωριο μου. Για να περναει ο Αυγουστος παντως μια χαρα ειναι, κοινωνικο εργο επιτελει το παιδι.

Nostradamus
09/08/2019, 11:46
Δεν ειμαστε ολοι ετσι απο τον Εβρο... :lol: