View Full Version : 95αρα η 100αρα βενζίνη σε παπί???
Nospecialname
23/08/2019, 16:51
Παιδιά παρακαλώ όχι εικασίες αλλά μόνο τεκμηριωμένες απόψεις
Η ερώτηση έχει ως εξής , αξίζει να βάζω 100αρα στο παπί μου?Ανά γέμισμα βάζω Μαξ 0.60-0.80€ παραπάνω από την 95αρα , αλλά με αυτά τα λεφτά κερδίζω μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα οπότε μακροχρόνια τα βγάζω πίσω τα λεφτά αυτά η όχι?Επίσης η 100αρα σε βγάζει 2-3 χλμ παραπάνω...
Καθαρίζει η 100αρα τον κινητήρα τελικά η όχι?Γενικά του κάνει "καλό" , η είναι απλά σπαταλη χρημάτων? Υπάρχει περίπτωση αντίθετος να επιβαρύνει τον κινητήρα κάπως;
Ισχύει ότι ειδικά το καλοκαίρι θα ήταν καλύτερο να βάζουμε 100αρα στο παπί μας?
ευχαριστώ
Η ερώτηση έχει ως εξής , αξίζει να βάζω 100αρα στο παπί μου?
Όχι.
Nostradamus
23/08/2019, 17:48
Μεσιε, αφού το λέει ξεκάθαρα... Τεκμηρίωση.
Είπα να γλιτώσω τον χρόνο και στους 2 μας. :smokin:
Παιδιά παρακαλώ όχι εικασίες αλλά μόνο τεκμηριωμένες απόψεις
Η ερώτηση έχει ως εξής , αξίζει να βάζω 100αρα στο παπί μου?Ανά γέμισμα βάζω Μαξ 0.60-0.80€ παραπάνω από την 95αρα , αλλά με αυτά τα λεφτά κερδίζω μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα οπότε μακροχρόνια τα βγάζω πίσω τα λεφτά αυτά η όχι?Επίσης η 100αρα σε βγάζει 2-3 χλμ παραπάνω...
Καθαρίζει η 100αρα τον κινητήρα τελικά η όχι?Γενικά του κάνει "καλό" , η είναι απλά σπαταλη χρημάτων? Υπάρχει περίπτωση αντίθετος να επιβαρύνει τον κινητήρα κάπως;
Ισχύει ότι ειδικά το καλοκαίρι θα ήταν καλύτερο να βάζουμε 100αρα στο παπί μας?
ευχαριστώ
Σε χαμηλής απόδοσης μοτέρ είναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά.Σε υψηλής απόδοσης όσες φορές έβαλα δεν είδα διαφορά πουθενά.Η αλήθεια είναι όμως οτι στην Ελλάδα μάλλον τις αραιώνουν για προφανείς λόγους.
Σκέψου κάτι πολύ απλό,αν ένα προϊόν είναι αποδεδειγμένα καλό και σε καλή τιμή,θα σε παρακάλαγαν σε κάθε βενζινάδικο να βάλεις 100άρα ή θα παρακάλαγες εσύ να βρεις 100άρα?Εκεί βρίσκεται η απάντηση για το αν αξίζει,τουλάχιστον στην Ελλάδα.
rainmike
23/08/2019, 18:06
Το παπί είναι turbo?
Σε χαμηλής απόδοσης μοτέρ είναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά.Σε υψηλής απόδοσης όσες φορές έβαλα δεν είδα διαφορά πουθενά.
Οι καλύτεροι είναι οι πιτσιρικάδες υπάλληλοι που προσπαθούν να σε πείσουν ότι η 100άρα είναι η μόνη αλήθεια και, αν επιμείνεις αρνητικά, σε κοιτάζουν στραβά και σκέφτονται (φωναχτά ενίοτε) "κρίμα το αμάξι/μηχανάκι", "αύριο θα είναι συνεργείο" και τέτοια. :lol:
rainmike
23/08/2019, 18:15
H 100 αρα αντιστέκεται καλύτερα στην αυτανάφλεξη απο ότι η 95 αρα.Αρα θεωτητικά σε υψηλές πιέσεις
η 100 αρα είναι καλύτερη.Τώρα σε απλούς κινητήρες διαφορά ισως δεις μηδαμινή ως προς την κατανάλωση.
Εγώ πάντως στο μηχανάκι 100 αρα βάζω για την ιδέα και μόνο:)
Sebastian1980
23/08/2019, 18:21
Κοίτα φίλε ο καθένας με βάση την πείρα του.
Εγώ είχα χρόνια παπί. Το innova καρμπυρατέρ και το EFI.
Δεν έβαζα πάντα 100αρα ,κάθε 4 γεμίσματα απλής έβαζα 100αρα γιατί όλοι λέγαν ότι καθαρίζει τον κινητήρα.
Αυτό όμως που είχα δει πραγματικά με την 100αρα ήταν ότι ο δείκτης της ταχύτητας στο κοντέρ γυρνούσε πιο γρήγορα . Γέμιζαν οι ταχύτητες πιο γρήγορα.
Όσο για το αν βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα η 100αρα όπως ισχυρίζεται ο κάθε ιδιοκτήτης- εργαζόμενος σε βενζινάδικο , όχι. Τουλάχιστον στο honda innova που είχα την έπινε πολύ πιο γρήγορα.Αλλα μην φανταστείς μεγάλη διαφορά , άντε η απλή να μου έβγαζε 10 χιλιόμετρα παραπάνω.
Φυσικά εξαρτάτε και από τον οδηγό , άλλος πηγαίνει νορμάλ και άλλος τρέχει λες και τον κυνηγάνε.
Εγώ μιλάω για νορμάλ καταστάσεις max ταχύτητα 80-100 χιλιόμετρα την ώρα , δεν είναι για παραπάνω το παπί,είσαι φτερό στον άνεμο.
Πάντως αυτό που γράφεις για τεκμηριωμένες απόψεις για το αν η 100αρα είναι πιο καθαρή από την 95αρα είναι λάθος κατά την γνώμη μου. Γιατί;. Γιατί απλά για να σου απαντήσει κάποιος θα πρέπει να το παίξει επιστήμονας.
Θα πρέπει να βρεθούν δύο οδηγοί με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, να κάνουν τα ίδια χιλιόμετρα, σε ίδιες συνθήκες.Ο ένας να βάζει μόνο 100αρα και ο άλλος μόνο 95αρα. Μετά από 10.000 χιλιόμετρα (λέμε τώρα) να λυθούν και τα δύο μοτέρ , για να εξακριβωθεί τελικά πιο έχει τα περισσότερα κατάλοιπα και πιο είναι πιο καθαρό.
Με λίγα λόγια δεν έχει αποδειχθεί ότι η 100αρα βενζίνη είναι πιο καθαρή.
Nospecialname
23/08/2019, 18:23
Παιδιά έψαξα στο quora και με λίγα λόγια δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμήσουμε 100αρα...
Nospecialname
23/08/2019, 18:24
https://www.quora.com/Is-93-octane-Premium-gasoline-better-for-your-vehicles-overall-health-and-wellness
Nospecialname
23/08/2019, 18:25
93 στην Αμερική είναι η 95 εδώ , premium είναι η εκατοσταρα
RaGe_Raptor
23/08/2019, 20:35
H 100 αρα αντιστέκεται καλύτερα στην αυτανάφλεξη απο ότι η 95 αρα.Αρα θεωτητικά σε υψηλές πιέσεις
η 100 αρα είναι καλύτερη.Τώρα σε απλούς κινητήρες διαφορά ισως δεις μηδαμινή ως προς την κατανάλωση.
Εγώ πάντως στο μηχανάκι 100 αρα βάζω για την ιδέα και μόνο:)
είναι turbo?:lol:
Ο μονος λογος ειναι τα και καλα καθαριστικα που βαζουν καποιες εταιριες στις premium βενζινες. Αλλα και παλυ τρεχα γυρευε.
rainmike
23/08/2019, 21:08
είναι turbo?:lol:
Ενα δικύλινδρο χρέπι είναι :)
Εαν ο κινητήρας δεν είναι άμεσου ψεκασμού, όπου συνήθως ο κατασκευαστής προτείνει παραπάνω οκτανίων βενζίνη, η 100αρα δεν θα δώσει κάτι.
Περιστασιακά, αξίζει για κάποιο στοιχειώδη καθαρισμό του κινητήρα ελέω χημικών που περιέχει η 100αρα.
Αυτο βέβαια το κάνεις και με ειδικά καθαριστικά καλύτερα.
Οπότε μια οποια βελτίωση (περισσότερο ψυχολογική αυθυποβολή ειναι το θέμα) δεις απο τη 100αρα, το εξετάζεις μόνο βάσει τσέπης
Οι καλύτεροι είναι οι πιτσιρικάδες υπάλληλοι που προσπαθούν να σε πείσουν ότι η 100άρα είναι η μόνη αλήθεια και, αν επιμείνεις αρνητικά, σε κοιτάζουν στραβά και σκέφτονται (φωναχτά ενίοτε) "κρίμα το αμάξι/μηχανάκι", "αύριο θα είναι συνεργείο" και τέτοια. :lol:
Εγώ τους τρολάρω αυτούς και πέφτει πολύ γέλιο.Τους λέω ''Honda'' έχω ρε φίλε τι να πάθει?Βάλε και ντήζελ αν γουστάρεις :lol:
Ενας μια μέρα (50άρης) το πήρε σοβαρά και μου λέει ''Ε ναι είναι χόντα για αυτό το παίζεις μαγκιά,αμα ήταν άλλο θα σου έλεγα μετά απο κάποιες χιλιάδες km '' !:bawl:
Υπάρχουν βενζινοπώλες που προσπαθούν να σε πείσουν να βάλεις βενζίνη 100 οκτανίων, επειδή έχουν μεγαλύτερο κέρδος από αυτή. Υπάρχουν κι άλλοι, που αν δεν τους ζητήσεις απλή αμόλυβδη, σου βάζουν αυτόβουλα την κατοστάρα, επειδή τους πιέζει το αφεντικό να πράττουν έτσι.
Βάζω απλή αμόλυβδη, αλλά έχω διαπιστώσει διαφορά σε κάποια πρατήρια, μετά από αρκετές δοκιμές. Όταν η βενζίνη (σε απλή αμόλυβδη αναφέρομαι) είναι χαμηλής ποιότητας, αφενός βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, αφετέρου έχει χαμηλότερη ροπή, κάτι που γίνεται αισθητό σε χαμηλές στροφές.
karellen
23/08/2019, 23:16
Μια μέρα ένας τέτοιος πιτσιρικάς προσπαθουσε να με ψήσει να βάλω τη Shell 100 premium κλπ στο Vanette (μοντέλο 80κάτι με καρμπυρατερ και πλατίνες!).Γυρνάω,τον κοιτάω με βλέμμα ροφού και του λέω 'ρε φιλε σου μοιάζει αυτό να χρειάζεται κατοστάρα?? :eek:
Bob_o_mastoras
23/08/2019, 23:17
Μονο σε κινητηρες υψηλης συμπιεσης χρειαζεται για να μην εχεις πυρακια. Κατα τα αλλα πεταμενα λεφτα. Στα παιδια στα βενζιναδικα δεν λεω τιποτα γιατι ξερω οτι τους πρηζουν ολη την ωρα τα @@ να την προωθουν.. Απλα λεω οτι θελω απλη.
Αν θελετε εναν υποτυπωδη καθαρισμο στο injection και εναν ακομα πιο υποτυπωδη μεσα στους θαλαμους καυσης με 4 € παιρνεις ενα καθαριστικο liqui molly το βαζεις μεσα στο ρεζερβουαρ και τελος. Εγω στο αμαξι βαζω ανα 3 γεμισματα ενα τετοιο, προληπτικα.
Kas_Tracer
23/08/2019, 23:45
Πριν μερικά χρόνια κάποια εκπομπή δημοσίευσε στο youtube επώνυμα και σε δυναμόμετρο συγκριτικό όλων αυτών των βενζινών. (εάν το βρω θα βάλω το Link)
Οι διαφορές σε τουρμπάτο και πιεσμένο γενικά μοτέρ golf gti (240 άλογα νομίζω ότι το δίνει η VW) ήταν της τάξης του 1-2 ίππων που στο κάτω κάτω είναι και φυσιολογικές διαφορές αν κάνεις επαναληπτικές δυναμομετρήσεις.
Εδώ κάποιος με παπί κατάλαβε διαφορά (προφανώς είναι απολύτως διακριτή μία διαφορά από τους 10 στους 10.02 ίππους) ενώ και ένας άλλος που κατά δήλωσή του είναι αργός
σαν οδηγός είδε διαφορά στην ροπή.
Μεγαλύτερη διαφορά απόδοσης θα δείτε εάν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κάτω από 20' σε σχέση με τους καλοκαιρινούς 35 που έχουμε τώρα.
Και θα είναι και πιο φθηνοί ίπποι (μόνο που θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει το φθινώπορο).
telegonos
23/08/2019, 23:48
Απλή λογική.
Η 100ρα βενζίνη έχει περισσότερη αντικροτική ουσία και καθαριστικά από την 95ρα, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται έστω.
ΑΡΑ, για την ίδια ποσότητα λίτρων, έχει ΛΙΓΟΤΕΡΟ καθεαυτό καύσιμο. Άρα μικρότερη ιπποδύναμη για αρχή, αμέσως-αμέσως, το πρώτο μειονέκτημα.
Γνώμη μου περί 100ρας: Πρόκειται για μεγάλη απάτη, που επειδή ακριβώς το σύστημα εκπαίδευσης έχει πλήρως αποτύχει (αφού στο Λύκειο ο μαθητής διαβάζει ένα σωρό ΑΧΡΗΣΤΕΣ γνώσεις και τύπους, αλλά ΟΧΙ πράγματα όπως τι είναι η βενζίνη, πως παράγεται κ.ο.κ., ούτε μαθαίνει να σκέφτεται με λογική παρά μόνο να μαθαίνει απέξω πράγματα), βρήσκει κορόιδα και πουλάει.
Αυτοί που έχουν βελτιωμένα μοτέρ για κόντρες, αγώνες κ.ο.κ. έτσι κι αλλοιώς δεν βάζουν 100ρες βενζίνες, βάζουν avgas (aviation gas) η οποία και επιτρέπει πολύ μεγάλη συμπίεση, χωρίς πρόβλημα αυτανάφλεξης.
Fun with flags... ώπα γράψε λάθος, αλλουνού είναι αυτό. Fun Fact: H Ferrari F430, συνιστά στο manual της, να ΜΗΝ της βάζεις 100ρια, γιατί ΔΕΝ δουλεύει καλά με αυτήν. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιμείνει να βάλει 100ρα, ανάβει λαμπάκι warning στο ταμπλώ. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλα μοντέλα της εταιρίας αυτό.
DrIoannis
23/08/2019, 23:51
Διάβασέ το εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=133665&page=2&highlight=%CE%94%CF%81.+Ulrich+Pfistener) όλο και επίσης το #26 post που είχα βάλει. Θα καταλάβεις ότι σε 50άρι και όχι μόνο, για απόδοση, είναι pointless.
Fun Fact: H Ferrari F430, συνιστά στο manual της, να ΜΗΝ της βάζεις 100ρια, γιατί ΔΕΝ δουλεύει καλά με αυτήν. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιμείνει να βάλει 100ρα, ανάβει λαμπάκι warning στο ταμπλώ. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλα μοντέλα της εταιρίας αυτό.
Ναι, ρε φίλε, αλλά αυτοί με τις Ferrari έτσι κι αλλιώς δεν έχουν τίποτα να αποδείξουν, οπότε δεν τρέχουν, πηγαίνουν αργά, μαζί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, απολαμβάνοντας την αίσθηση. Δεν μπορούν να έχουν άποψη περί 100άρας RACING!
Όχι, δε θα παλιώσει ποτέ. :lol:
Σε πολλά υπεραυτοκίνητα οι κατασκευαστές συνιστούν βενζίνη 95 οκτανίων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις η 95άρα βενζίνη είναι στην πράξη 92άρα, ενώ η 100άρα είναι 96άρα, άρα και πιο κοντά στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Η 100ρα βενζίνη έχει περισσότερη αντικροτική ουσία και καθαριστικά από την 95ρα, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται έστω.
ΑΡΑ, για την ίδια ποσότητα λίτρων, έχει ΛΙΓΟΤΕΡΟ καθεαυτό καύσιμο. Άρα μικρότερη ιπποδύναμη για αρχή, αμέσως-αμέσως, το πρώτο μειονέκτημα.
Ο αριθμός οκτανίου μπορεί να αυξηθεί είτε εγγενώς, με την αρχική ποιότητα της βενζίνης και την περιεκτικότητα σε ισοοκτάνιο, είτε εκ των υστέρων, προσθέτοντας αντικροτικά μέσα. Συνεπώς, αν μία βενζίνη είναι καλής ποιότητας κατά τα πρώτα στάδια παραγωγής, δεν απαιτεί προσθήκη μεγάλης ποσότητας αντικροτικών μέσων, σαν μέτρο καταστολής της αυτανάφλεξης.
Δηλαδή με τον αριθμό οκτανίου δεν μπορείς να βγάλεις ακριβές συμπέρασμα για τη χημική σύνθεση του καυσίμου, παρά μόνο για τη συμπεριφορά του, ως προς το φαινόμενο της αυτανάφλεξης σε συγκεκριμένη θερμοκρασία (η αύξησης της οποίας είναι συνέπεια της συμπίεσης του αερίου καυσίμου) και μάλιστα στον πρότυπο κινητήρα που χρησιμοποιείται για την αξιολόγησή της.
Nospecialname
24/08/2019, 00:41
Πριν μερικά χρόνια κάποια εκπομπή δημοσίευσε στο youtube επώνυμα και σε δυναμόμετρο συγκριτικό όλων αυτών των βενζινών. (εάν το βρω θα βάλω το Link)
Οι διαφορές σε τουρμπάτο και πιεσμένο γενικά μοτέρ golf gti (240 άλογα νομίζω ότι το δίνει η VW) ήταν της τάξης του 1-2 ίππων που στο κάτω κάτω είναι και φυσιολογικές διαφορές αν κάνεις επαναληπτικές δυναμομετρήσεις.
Εδώ κάποιος με παπί κατάλαβε διαφορά (προφανώς είναι απολύτως διακριτή μία διαφορά από τους 10 στους 10.02 ίππους) ενώ και ένας άλλος που κατά δήλωσή του είναι αργός
σαν οδηγός είδε διαφορά στην ροπή.
Μεγαλύτερη διαφορά απόδοσης θα δείτε εάν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κάτω από 20' σε σχέση με τους καλοκαιρινούς 35 που έχουμε τώρα.
Και θα είναι και πιο φθηνοί ίπποι (μόνο που θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει το φθινώπορο).
Η εκατοσταρα δεν υποτίθεται ότι κάνει καλό σε υψηλές θερμοκρασίες επειδή αντιστέκεται στην προαναφλεξη;;;Γιατί είναι καλύτερη κάτω από 20 βαθμούς κελσίου?
Όχι δεν κατάλαβες καλά... μεγαλύτερη διαφορα σε απόδοση θα δεις από τον ψυχρό αέρα, αποτι με την κατοσταρα...
Οχι με κατοσταρα.
Nospecialname
24/08/2019, 02:23
Όχι δεν κατάλαβες καλά... μεγαλύτερη διαφορα σε απόδοση θα δεις από τον ψυχρό αέρα, αποτι με την κατοσταρα...
Οχι με κατοσταρα.
Εννοείς ότι οι μηχανές έχουν καλύτερες αποδόσεις σε κρύο καιρό ανεξάρτητος καυσίμου??
Ναι.
Θεωρητικά ο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα άρα περισσότερο οξυγόνο στον ίδιο όγκο.
Άρα η καύση της ίδιας ποσότητας βενζίνης παράγει μεγαλύτερο έργο...
Sebastian1980
24/08/2019, 07:41
Πριν μερικά χρόνια κάποια εκπομπή δημοσίευσε στο youtube επώνυμα και σε δυναμόμετρο συγκριτικό όλων αυτών των βενζινών. (εάν το βρω θα βάλω το Link)
Οι διαφορές σε τουρμπάτο και πιεσμένο γενικά μοτέρ golf gti (240 άλογα νομίζω ότι το δίνει η VW) ήταν της τάξης του 1-2 ίππων που στο κάτω κάτω είναι και φυσιολογικές διαφορές αν κάνεις επαναληπτικές δυναμομετρήσεις.
Εδώ κάποιος με παπί κατάλαβε διαφορά (προφανώς είναι απολύτως διακριτή μία διαφορά από τους 10 στους 10.02 ίππους) ενώ και ένας άλλος που κατά δήλωσή του είναι αργός
σαν οδηγός είδε διαφορά στην ροπή.
Μεγαλύτερη διαφορά απόδοσης θα δείτε εάν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κάτω από 20' σε σχέση με τους καλοκαιρινούς 35 που έχουμε τώρα.
Και θα είναι και πιο φθηνοί ίπποι (μόνο που θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει το φθινώπορο).
Φίλε είναι λάθος να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο με 240 άλογα με το ταπεινό innova των 9 hp/7.500σ.α.λ και με ροπή 1,01kg / 3.000σ.α.λ.
Ακόμη και μια μικρή διαφορά φαίνεται εύκολα στο παπί.
Ούτε πιστεύω ο οδηγός που ήταν στο τιμόνι του golf gti οδηγούσε το αυτοκίνητο αυτό 5 χρόνια , όσο δηλαδή οδηγούσα εγώ το honda innova EFI.
Και όπως έγραψα και πιο πάνω απλά κατάλαβα με την 100αρα να γεμίζουν οι ταχύτητες πιο γρήγορα και ο δείκτης στο καντράν να ανεβαίνει και αυτός λίγο πιο γρήγορα.
Coyote.V
24/08/2019, 07:58
Για να αποδώσει η 100αρα πρεπει να αλλάξουν οι ρυθμίσεις σε ενα κινητήρα.... αν αλλάξουν τότε θα καίει μόνο κατοστάρα...
Όσες φορές έβαλα κατοστάρα σε απλό κινητήρα έκανα πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από ότι με την απλή.
Εγώ στον δικό μου παπι πριν από.....χ.... Χρόνια έβαζα 100/130LL . Διαφορά δεν είδα. Κάποια στιγμή έβγαζε κάτι σπίθες από την εξάτμιση και ξαναγύρισα στην σούπερ.
Αυτό πάντως με την διαφορά στην απόδοση ,στην ''ροπή' 'οπως είπε ο νέος το έχω παρατηρήσει και εγώ σε καύσιμο από βενζινάδικο με βενζινάδικο ,όχι απαραίτητα με αλλαγή απλής-100ρας.
MG-KTiNoS
24/08/2019, 10:47
ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βάζεις εσύ καταστάρα κονομάει ο βενζινάς
πάει στις πουτ...
δεν τα βγάζει πέρα
Αγοράζει βιάγκρα από μένα
με τα λεφτά εγώ πάω εκδρομές
και πάει λέγοντας.
ΠΟΤΕ δεν πρέπει να ρωτάς ΑΝ αξίζει,
Κατανάλωση και Αγ. ο Θεός.
Βάλε εσύ κι αν δεν σ αρέσει μη γκζαναβάζεις.
ΑΛΛΑ ΧΩΝΕ γιατί η μάνα του Χωσέ δεν έκλαψε ΠΟΤΕ
ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βάζεις εσύ καταστάρα κονομάει ο βενζινάς
πάει στις πουτ...
δεν τα βγάζει πέρα
Αγοράζει βιάγκρα από μένα
με τα λεφτά εγώ πάω εκδρομές
και πάει λέγοντας.
ΠΟΤΕ δεν πρέπει να ρωτάς ΑΝ αξίζει,
Κατανάλωση και Αγ. ο Θεός.
Βάλε εσύ κι αν δεν σ αρέσει μη γκζαναβάζεις.
ΑΛΛΑ ΧΩΝΕ γιατί η μάνα του Χωσέ δεν έκλαψε ΠΟΤΕ
Κάτσε ρε φίλε γιατί να πληρώνω τα στούντιο του αλλουνού? Ας πάει Μεταξουργείο με 10 ευρώ! :lol:
MG-KTiNoS
24/08/2019, 10:59
Κάτσε ρε φίλε γιατί να πληρώνω τα στούντιο του αλλουνού? Ας πάει Μεταξουργείο με 10 ευρώ! :lol:
Είδες που το κατάλαβες μόνος σου?
:cool:
Σωκρατική εκμαίευση ρπστμ!
Bob_o_mastoras
24/08/2019, 11:36
ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βάζεις εσύ καταστάρα κονομάει ο βενζινάς
πάει στις πουτ...
δεν τα βγάζει πέρα
Αγοράζει βιάγκρα από μένα
με τα λεφτά εγώ πάω εκδρομές
...
Απο τις εκδρομες κονομαω εγω που ασχολουμαι με τον τουρισμο,
αγοραζω το transalp, που λεγαμε στο αλλο νημα, που καιει τον κωλο του
και τα λεφτα ξανακαταληγουν στον βενζινα και ο κυκλος ξαναρχιζει..
Ολα κυκλους κανουν..
Όποτε θυμάσαι γέμιζε βενζίνη τις Τρίτες που έχει η Shell προσφορά τη V-Power (όχι την 100άρα νομίζω). Και περίπου τα ίδια θα ξοδεύεις και θα έχεις το placebo effect ότι προσέχεις περισσότερο το μηχανάκι. Λιγότερο κόστος θα έχεις από το να κάτσεις να διαβάζεις αναλύσεις αν αξίζει (spoiler alert: δεν αξίζει)
Sebastian1980
25/08/2019, 07:08
Πριν ένα μήνα η EKO έβγαλε καινούργια βενζίνη 98αρα. Έβαλα στο citycom αλλά επειδή είμαι ακόμη στο στρώσιμο δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά. Πάντως από τιμή ήταν 8-9 λεπτά ακριβότερη από την απλή.
Όταν ρώτησα τον υπάλληλο γιατί έχει τόσο μικρή διαφορά από την απλή μου είπε ότι ο κόσμος ακόμη δεν την ξέρει (κάτι σαν τιμή γνωριμίας δηλαδή).
doctoras
25/08/2019, 10:35
Η γκασολινα 95 οκτανίων στην ιταλια ειναι διάφανη, στην ελλαδα κιτρινιζει.Αυτο αρχικα με βαζει σε υποψίες για την ποιοτητα των καυσιμων που διαθέτουμε (όντας δυτικο προτεκτοράτο).
Προσωπικά σε οχηματα που κινούνται σπανίως απο το γκαραζ μου κάνοντας καμια 500-1000km τον χρόνο βαζω 100ρα οχι για την απόδοση ουτε για την οικονομία αλλα για την καθαροτητα του ιδιου καυσίμου και για να αφήσει οσο δυνατόν λιγότερα κατάλοιπα σε ολο το κυκλωμα καυσιμου(συγκριτικα παντα).
Ενω μη ξεχνατε οτι σε καποια μοντελα κυριως ευραπαικα ο κατασκευαστής συνιστά βενζίνη 98 και ανω (για δικους του λογους).
Για εμένα η 100αρα στο παπάκι είναι πεταμένα λεφτά.Στο δικό μου το παπάκι (Honda innova καρπυρατεράτο) έκανα 110000 χιλιόμετρα και μόνο 3-4 φορές έχω βάλει 100αρα.Και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα και ούτε έβγαλε βλάβη στην μηχανή. Αρκεί να βάζεις βενζίνη από αξιόπιστο βενζινάδικο που δεν νοθεύει και έχει καθαρά καύσιμα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.