PDA

View Full Version : Απόκτηση Βαν απο ιδιώτη. (Για μεταφορα μηχανης)



michalistom
30/08/2019, 14:14
Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για αυτό τον νόμο που από οτι κατάλαβα μπορεί ο οποιοσδήποτε να αγοράσει ένα βαν χωρίς να είναι επαγγελματιας και να μεταφέρει τη μηχανή του η οτιδήποτε άλλο θέλει.

https://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokinhto/story/541971/yp-metaforon-kai-diktyon-eleytheri-i-apoktisi-fortigoy-kato-ton-2-5-t-apo-idiotes

Γνωρίζει κάποιος κάτι, έχει αποκτήσει κάποιος βαν χωρίς να έχει επιχείρηση και αν ναι ισχύει και για μεταχειρισμένα που ανήκουν σε επαγγελματίες ή ισχύει μόνο για καινούργια?

Όποιος γνωρίζει κάτι θα βοηθούσε πολύ, ευχαριστω!

Μιχάλης

buckley
30/08/2019, 15:01
Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για αυτό τον νόμο που από οτι κατάλαβα μπορεί ο οποιοσδήποτε να αγοράσει ένα βαν χωρίς να είναι επαγγελματιας και να μεταφέρει τη μηχανή του η οτιδήποτε άλλο θέλει.

https://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokinhto/story/541971/yp-metaforon-kai-diktyon-eleytheri-i-apoktisi-fortigoy-kato-ton-2-5-t-apo-idiotes

Γνωρίζει κάποιος κάτι, έχει αποκτήσει κάποιος βαν χωρίς να έχει επιχείρηση και αν ναι ισχύει και για μεταχειρισμένα που ανήκουν σε επαγγελματίες ή ισχύει μόνο για καινούργια?

Όποιος γνωρίζει κάτι θα βοηθούσε πολύ, ευχαριστω!

Μιχάλης

Και γαμώ τα άρθρα από τους σύγχρονους πιτσιρικάδες "δημοσιογράφους" ,κλειστό αμάξωμα λέει ρητά η οδηγία, ανοιχτό pick up στη φωτό :bawl:

MG-KTiNoS
30/08/2019, 15:36
.....,κλειστό αμάξωμα λέει ρητά η οδηγία, ανοιχτό pick up στη φωτό :bawl:

ποιητική άδεια
:cool:

cityfly
30/08/2019, 15:52
Και γαμώ τα άρθρα από τους σύγχρονους πιτσιρικάδες "δημοσιογράφους" ,κλειστό αμάξωμα λέει ρητά η οδηγία, ανοιχτό pick up στη φωτό :bawl:

Μα αφού είναι πιο ωραία φωτογραφία αφού.

Τώρα πέρα από την πλάκα τι κουφό είναι αυτό με τους 2,5 τόνους; Η κατηγορία Β είναι ξεκάθαρα για μέχρι 3,5 τόνους και μέχρι 1+8 άτομα. Δεν υπάρχει βαν στην αγορά που να ξεπερνάει αυτά τα όρια

buckley
30/08/2019, 15:57
ποιητική άδεια
:cool:

Ρε δικέ μου άδεια πήρες φέτος ? δεν πιστεύω να κατέβηκες Κρήτη στον Παπασούζα ε ? :p
:bawl:

buckley
30/08/2019, 15:59
Μα αφού είναι πιο ωραία φωτογραφία αφού.

Τώρα πέρα από την πλάκα τι κουφό είναι αυτό με τους 2,5 τόνους; Η κατηγορία Β είναι ξεκάθαρα για μέχρι 3,5 τόνους και μέχρι 1+8 άτομα. Δεν υπάρχει βαν στην αγορά που να ξεπερνάει αυτά τα όρια

Λες ρε να είναι πάνω πάνω στην αναζήτηση της google ? :tooth:

cityfly
30/08/2019, 16:02
Λες ρε να είναι πάνω πάνω στην αναζήτηση της google ? :tooth:

Πάνω πάνω;
Βγάζει η αναζήτηση αποτελέσματα και πιο κάτω από πάνω πάνω;
Κοίτα τι μαθαίνει κανείς κάθε μέρα :p

buckley
30/08/2019, 16:04
Πάνω πάνω;
Βγάζει η αναζήτηση αποτελέσματα και πιο κάτω από πάνω πάνω;
Κοίτα τι μαθαίνει κανείς κάθε μέρα :p

Μάλλον θα μαζευτήκαμε πολλοί ποιητές εδώ ρε :bawl:

kostas_1100gs
30/08/2019, 17:34
Μα αφού είναι πιο ωραία φωτογραφία αφού.

Τώρα πέρα από την πλάκα τι κουφό είναι αυτό με τους 2,5 τόνους; Η κατηγορία Β είναι ξεκάθαρα για μέχρι 3,5 τόνους και μέχρι 1+8 άτομα. Δεν υπάρχει βαν στην αγορά που να ξεπερνάει αυτά τα όρια

Θα σου πω, εκεί μετρά τα αγροτικά. Αν είναι πάνω από 2,5 θέλει εγγραφή μητρώο αγροτών, και ίσως συμμετοχή στον ΟΓΑ. Το 2014-15 έγινε αυτό. Παλιά δεν σου έδινε πάνω από 2.5 τ αν δεν είσουν κατα κύριο επάγγελμα αγρότης. Τώρα σου δίνει (για μενα καλό είναι και δεν παρανομεις) αλλά σου λέει Μ. Αγ. Δεν είναι κάτι καινούργιο, απλά τα διάφορα σάιτ τα ``πουλάνε`` σαν πολιτική. Κάποιος που δεν ξέρει, τσιμπάει.
Ο καθένας μπορεί να έχει κλειστό βαν σαν ΙΧ, απλά συνήθως είναι πολλά κυβικά 2200+ και έχουν μεγαλα έξοδα. Μόνο τε σερενα έβγαινε σε 1600κυβ βενζινη κ τι πήραν πολλοί τότε σαν βάν. Τα εππαγελματικά-αγροτικά δεν έχουν Τέλη υψηλά και τεκμήρια. Αν πάρεις π.χ. ένα vito παλιό, είναι 2.500 κυβ. Φαντάσου εφορίες τεκμήρια κ τέλη.

buckley
30/08/2019, 17:50
Θα σου πω, εκεί μετρά τα αγροτικά. Αν είναι πάνω από 2,5 θέλει εγγραφή μητρώο αγροτών, και ίσως συμμετοχή στον ΟΓΑ. Το 2014-15 έγινε αυτό. Παλιά δεν σου έδινε πάνω από 2.5 τ αν δεν είσουν κατα κύριο επάγγελμα αγρότης. Τώρα σου δίνει (για μενα καλό είναι και δεν παρανομεις) αλλά σου λέει Μ. Αγ. Δεν είναι κάτι καινούργιο, απλά τα διάφορα σάιτ τα ``πουλάνε`` σαν πολιτική. Κάποιος που δεν ξέρει, τσιμπάει.
Ο καθένας μπορεί να έχει κλειστό βαν σαν ΙΧ, απλά συνήθως είναι πολλά κυβικά 2200+ και έχουν μεγαλα έξοδα. Μόνο τε σερενα έβγαινε σε 1600κυβ βενζινη κ τι πήραν πολλοί τότε σαν βάν. Τα εππαγελματικά-αγροτικά δεν έχουν Τέλη υψηλά και τεκμήρια. Αν πάρεις π.χ. ένα vito παλιό, είναι 2.500 κυβ. Φαντάσου εφορίες τεκμήρια κ τέλη.

Με τζάμια εννοείς ή το άλλαξαν αυτό ?

Vstrommer71
30/08/2019, 18:04
Με τζάμια εννοείς ή το άλλαξαν αυτό ?

Άστο με αυτή την κωμωδία,είχα δει Subaru Impreza κάποτε με μαύρα τζάμια πίσω και πινακίδα "Αγροτικό".
Ακόμη γελάω:lol:
(Μπορεί βέβαια να ήθελε να πηγαίνει στο χωράφι με ανάποδα)

buckley
30/08/2019, 18:16
Θα σου πω, εκεί μετρά τα αγροτικά. Αν είναι πάνω από 2,5 θέλει εγγραφή μητρώο αγροτών, και ίσως συμμετοχή στον ΟΓΑ. Το 2014-15 έγινε αυτό. Παλιά δεν σου έδινε πάνω από 2.5 τ αν δεν είσουν κατα κύριο επάγγελμα αγρότης. Τώρα σου δίνει (για μενα καλό είναι και δεν παρανομεις) αλλά σου λέει Μ. Αγ. Δεν είναι κάτι καινούργιο, απλά τα διάφορα σάιτ τα ``πουλάνε`` σαν πολιτική. Κάποιος που δεν ξέρει, τσιμπάει.
Ο καθένας μπορεί να έχει κλειστό βαν σαν ΙΧ, απλά συνήθως είναι πολλά κυβικά 2200+ και έχουν μεγαλα έξοδα. Μόνο τε σερενα έβγαινε σε 1600κυβ βενζινη κ τι πήραν πολλοί τότε σαν βάν. Τα εππαγελματικά-αγροτικά δεν έχουν Τέλη υψηλά και τεκμήρια. Αν πάρεις π.χ. ένα vito παλιό, είναι 2.500 κυβ. Φαντάσου εφορίες τεκμήρια κ τέλη.

Από τότε που θυμάσαι έχουν βγει διάφορα, ας πούμε αυτό έχει και ντιζελ και φυσ αέριο 1600 κυβικά και κάτω νομίζω.

409471

Billymuse
30/08/2019, 18:27
Από τότε που θυμάσαι έχουν βγει διάφορα, ας πούμε αυτό έχει και ντιζελ και φυσ αέριο 1600 κυβικά και κάτω νομίζω.

409471

Πανέμορφο το άτιμο , όπως τα μηχανάκια του 80 που μας βάζεις κατα καιρούς :lol:

cityfly
30/08/2019, 18:38
Οπότε όλο το κόλπο είναι στο αγροτικό. Άρα ποια ήταν η παρανομία;
Περισσότερο σαν να προαθούσαν να αποφύγουν κόστη μου φαίνεται.

cityfly
30/08/2019, 18:41
Από τότε που θυμάσαι έχουν βγει διάφορα, ας πούμε αυτό έχει και ντιζελ και φυσ αέριο 1600 κυβικά και κάτω νομίζω.

409471


Αυτό όμως αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην κατηγορία car derived van. Δεν σχεδιάστηκε δηλαδή εξ αρχής ως βαν αλλά πάτησε πάνω στο σασί υπάρχοντως αυτοκινήτου. Δεν είναι άσχημα αλλά συγκριτικά με ένα κλασσικό βαν έχουν πολύ λιγότερο χώρο και σηκώνουν σημαντικά λιγότερο βάρος. Από την άλλη είναι σαφώς οικονομικότερα. Εξαρτάται τι το θες

buckley
30/08/2019, 18:44
Αυτό όμως αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην κατηγορία car derived van. Δεν σχεδιάστηκε δηλαδή εξ αρχής ως βαν αλλά πάτησε πάνω στο σασί υπάρχοντως αυτοκινήτου. Δεν είναι άσχημα αλλά συγκριτικά με ένα κλασσικό βαν έχουν πολύ λιγότερο χώρο και σηκώνουν σημαντικά λιγότερο βάρος. Από την άλλη είναι σαφώς οικονομικότερα. Εξαρτάται τι το θες

409472
:smokin:

cityfly
30/08/2019, 18:45
Το θες αυτό ε;

buckley
30/08/2019, 18:50
Το θες αυτό ε;

Έλα για μηχανάκι το doka καλύτερα :D

409473

cityfly
30/08/2019, 18:56
Καλύτερα αυτό. Φορτώνει πράγμα

michalistom
30/08/2019, 19:01
Οπότε παιδιά όλα τα μεταχειρισμενα επαγγελματικά doblo, transit connect, kangoo, t4 μπορείς να τα αγοράσεις κανονικά χωρίς να εισαι επαγγελματίας ή αγρότης?

cityfly
30/08/2019, 19:45
Οπότε παιδιά όλα τα μεταχειρισμενα επαγγελματικά doblo, transit connect, kangoo, t4 μπορείς να τα αγοράσεις κανονικά χωρίς να εισαι επαγγελματίας ή αγρότης?

Οτιδήποτε είναι μέχρι 3,5 τόνους κι έχει μέχρι 9 θέσεις (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) καλύπτεται από την ερασιτεχνική άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (το Β). Οπότε ναι.
Απλώς να ξέρεις ότι αν αγοράσεις πρώην επαγγελματικό αυτό πιθανότατα θα είχε αγοραστεί χωρίς φπα οπότε θα πρέπει να το πληρώσεις εσύ (επί της τιμής αγοράς όχι της αρχικής). Αλλά μόνο την τιμή επηρεάζει αυτό.

MG-KTiNoS
30/08/2019, 20:05
Ρε δικέ μου άδεια πήρες φέτος ? δεν πιστεύω να κατέβηκες Κρήτη στον Παπασούζα ε ? :p
:bawl:

Ευχαριστώ για τον ενδιαφέρων, όχι δεν πήγα Κρήτη.
Λίγο Μύκονο πήγα για κλάμπινγκ και περιμένω να πέσει η ζέστη να
πάω καμιά βόλτα με μηχανάκι

409474

teogtp
30/08/2019, 20:57
Ευχαριστώ για τον ενδιαφέρων, όχι δεν πήγα Κρήτη.
Λίγο Μύκονο πήγα για κάμπινγκ και περιμένω να πέσει η ζέστη να
πάω καμιά βόλτα με μηχανάκι

409474

Αυτό θα κοστίζει όσο ένα τριάρι.....

kostas_1100gs
30/08/2019, 21:41
Με τζάμια εννοείς ή το άλλαξαν αυτό ?

Δεν το γνωρίζω

kostas_1100gs
30/08/2019, 21:48
Οπότε παιδιά όλα τα μεταχειρισμενα επαγγελματικά doblo, transit connect, kangoo, t4 μπορείς να τα αγοράσεις κανονικά χωρίς να εισαι επαγγελματίας ή αγρότης?

ναι απλά σαν ΙΧ εχει μεγαλο κοστος

Bowleno
30/08/2019, 23:39
Οπότε παιδιά όλα τα μεταχειρισμενα επαγγελματικά doblo, transit connect, kangoo, t4 μπορείς να τα αγοράσεις κανονικά χωρίς να εισαι επαγγελματίας ή αγρότης?


Οτιδήποτε είναι μέχρι 3,5 τόνους κι έχει μέχρι 9 θέσεις (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) καλύπτεται από την ερασιτεχνική άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (το Β). Οπότε ναι.
Απλώς να ξέρεις ότι αν αγοράσεις πρώην επαγγελματικό αυτό πιθανότατα θα είχε αγοραστεί χωρίς φπα οπότε θα πρέπει να το πληρώσεις εσύ (επί της τιμής αγοράς όχι της αρχικής). Αλλά μόνο την τιμή επηρεάζει αυτό.

Χμ.... Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... Αν ήταν, θα γέμιζε ο τόπος.... Άλλο η άδεια ικανότητας οδήγησης που απαιτεί το όχημα και άλλο το δικαίωμα να κατέχεις τέτοιο όχημα....
Πρέπει να δηλώνεις κάποια μεταφορική ανάγκη λόγω επαγγέλματος, π.χ. Υδραυλικός, μεταφέρεις σωλήνες, μπιντέδες.... Αν σε τσακωσουν να μεταφέρεις οτιδήποτε άσχετο του αναγκαίου μεταφορικού έργου επαγγέλματος έχει γερό :a021::a021:

borgiriadis1
31/08/2019, 02:45
Οτιδήποτε είναι μέχρι 3,5 τόνους κι έχει μέχρι 9 θέσεις (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) καλύπτεται από την ερασιτεχνική άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (το Β). Οπότε ναι.
Απλώς να ξέρεις ότι αν αγοράσεις πρώην επαγγελματικό αυτό πιθανότατα θα είχε αγοραστεί χωρίς φπα οπότε θα πρέπει να το πληρώσεις εσύ (επί της τιμής αγοράς όχι της αρχικής). Αλλά μόνο την τιμή επηρεάζει αυτό.

Αυτο με την αδεια οδηγησης δεν ισχυει. Οταν αγοραζεις επαγγελματικο οχημα δηλωνεις τι βαρος θελεις να κουβαλας. Εσυ μπορει να μεταφερεις χαρτοπετσετες οποτε δηλωνεις μεχρι 700 κιλα κι ας μπορει να σηκωσει5-6 τονους το οχημα. Αυτο υπαγεται στην κατηγορια απλου διπλωματος οποτε το οδηγει ο καθενας. Απλα αν σε σταματησουν κ σε ζυγισουν παραπανω την φουτσισες.
Εχω mercedes sprider μακρυ με 700 οφελιμο ωστε να μπορει να το οδηγειται με Β κατηγοριας.

DrBig
31/08/2019, 05:01
Μπορεις να εχεις δηλαδη βανακι κλουβα και να το μετατρεψεις σε καμπερ?

buckley
31/08/2019, 06:40
Εν τω μεταξύ το άρθρο είναι πριν 4,5 χρόνια...

cityfly
31/08/2019, 08:38
Αυτά ισχύουν αν το αγοράσεις σαν επαγγελματικό. Εδώ λέμε να το αγοράσεις σαν ερασιτεχνικό.

Kickstart
31/08/2019, 08:50
Οταν πρωτοαρχισα να κανω σκεψεις πριν χρονια για τη μεταφορα της μηχανής στο βουνο (μεχρι τοτε πηγαινα στα κοντινα οδηγωντας και στα μακρινα...δεν πηγαινα) περασε απο το μυαλό μου και η λυση του μικρου βαν που θα φορτωναμε πισω κανα δυο μηχανακια και το εξοπλισμο μας και να παμε οπου γουστάρουμε...θυμαμαι ειχαμε βρει κιολας ενα απο εναν μελισσοκομο το οποιο ηταν και 4-4 daihatsu κατι τετοιο τεσπα..

Το προβλημα ειναι οτι αυτα τα περισσότερα εχουν μοτερ πανω απο 2000 κυβικά και δεν συμφερει μια με τα τελη κυκλοφοριας κτλ να εχεις ενα τετοιο αμαξι μονο για να κανεις την κα...λα σου στο βουνο..

Οποτε προκριθηκε η λυση του τρέιλερ και με 800 ευρώ εγινε η δουλεια και δεν το μετανιωσα ποτε...

cityfly
31/08/2019, 09:02
Μπορεις να εχεις δηλαδη βανακι κλουβα και να το μετατρεψεις σε καμπερ?

Τεχνικά γίνεται
(Θα πρέπει βέβαια να έχεις και την ανάλογη κλούβα)
Δεν ξέρω τι γίνεται με την άδεια, δεν αποκλείεται να είναι καμοιά τρελή υπερβολική εώς απαγορευτική διαδικασία

https://www.lancecamper.com/truck-camper-compatibility-guide/


https://www.lancecamper.com/truck-campers/1172/gallery/

Εντάξει όλο αυτό πρέπει να περνάει τις 100.000 αλλά έτσι θεωρητικά

cityfly
31/08/2019, 09:05
Το προβλημα ειναι οτι αυτα τα περισσότερα εχουν μοτερ πανω απο 2000 κυβικά και δεν συμφερει μια με τα τελη κυκλοφοριας κτλ να εχεις ενα τετοιο αμαξι μονο για να κανεις την κα...λα σου στο βουνό.

Όχι μόνο τα τέλη, έχεις και φόρο πολυτελείας τρομάρα τους.

MG-KTiNoS
31/08/2019, 09:54
Αυτό θα κοστίζει όσο ένα τριάρι.....

150 νομίζω

teogtp
31/08/2019, 10:22
150 νομίζω

Πόσα βιαγκρα έχεις πουλήσει ρε κιουφαλα;
:lol:

michalistom
31/08/2019, 10:34
Χμ.... Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... Αν ήταν, θα γέμιζε ο τόπος.... Άλλο η άδεια ικανότητας οδήγησης που απαιτεί το όχημα και άλλο το δικαίωμα να κατέχεις τέτοιο όχημα....
Πρέπει να δηλώνεις κάποια μεταφορική ανάγκη λόγω επαγγέλματος, π.χ. Υδραυλικός, μεταφέρεις σωλήνες, μπιντέδες.... Αν σε τσακωσουν να μεταφέρεις οτιδήποτε άσχετο του αναγκαίου μεταφορικού έργου επαγγέλματος έχει γερό :a021::a021:

Και εγώ αυτό θυμόμουν απο παλιά που το είχα ψάξει αλλά το από οτι φαίνεται έχει αλλάξει.

https://www.e-nomothesia.gr/sygkoinonies-metafores/n-4313-2014.html

Αρθρο 38. Χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. Αυτοκινήτων
1. Σε φυσικά πρόσωπα, που δεν ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα και έχουν την κατοικία τους στην Ελλάδα, μπορεί να χορηγείται έως μία άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου μεικτής χρήσης, μεικτού βάρους κάτω των 2,5 τόνων με κλειστό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών, απαγορευομένης της άμεσης ή έμμεσης μεταφοράς με είσπραξη κομίστρου και με καταβολή τελών κυκλοφορίας ύψους αντίστοιχου των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων.

Το θέμα είναι πως γίνεται η αγορά επαγγελματικου μεταχειρισμένου με ΦΠΑ και διαδικασία. Μάλλον θα πρέπει να πάω να ρωτήσω στο συγκοινωνιών γιατί τηλέφωνα δεν απαντάνε.

Όσο για τα κυβικά 1800 δεν υπάρχουν αρκετά?

teogtp
31/08/2019, 10:53
Βενζίνη ή πετρέλαιο;
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο;

MG-KTiNoS
31/08/2019, 12:12
Πόσα βιαγκρα έχεις πουλήσει ρε κιουφαλα;
:lol:

:cool:
Καλοκαιργιάτικα
έχουν @αμηθεί...

DrBig
31/08/2019, 12:14
Τεχνικά γίνεται
(Θα πρέπει βέβαια να έχεις και την ανάλογη κλούβα)
Δεν ξέρω τι γίνεται με την άδεια, δεν αποκλείεται να είναι καμοιά τρελή υπερβολική εώς απαγορευτική διαδικασία

https://www.lancecamper.com/truck-camper-compatibility-guide/


https://www.lancecamper.com/truck-campers/1172/gallery/

Εντάξει όλο αυτό πρέπει να περνάει τις 100.000 αλλά έτσι θεωρητικά

Στο νομικο κομματι αναφερομουνα :beer:

cityfly
31/08/2019, 12:25
Στο νομικο κομματι αναφερομουνα :beer:

Το νομικό με βάση και τον παραλογισμό που τελικα βλέπω ισχύει με τα βαν μπάχαλο θα είναι...

borgiriadis1
31/08/2019, 12:28
Αυτά ισχύουν αν το αγοράσεις σαν επαγγελματικό. Εδώ λέμε να το αγοράσεις σαν ερασιτεχνικό.

Χωρις να εχω γνωση επι του θεματος φανταζομαι οτι αφου επιτρεπεται στον επαγγελματια να βγαλει κλουβακι με απλη αδεια οδηγησης, για τον ιδιωτη γτ οχι?
(Εαν σκεφτουμαι ειδικα οτι ο επαγγελματιας θα το υπερφορτωσει, ενω ο ιδιωτης συγκριτικα πολυ λιγοτερο)

kostas_1100gs
31/08/2019, 12:41
Χωρις να εχω γνωση επι του θεματος φανταζομαι οτι αφου επιτρεπεται στον επαγγελματια να βγαλει κλουβακι με απλη αδεια οδηγησης, για τον ιδιωτη γτ οχι?
(Εαν σκεφτουμαι ειδικα οτι ο επαγγελματιας θα το υπερφορτωσει, ενω ο ιδιωτης συγκριτικα πολυ λιγοτερο)

H άδεια (δίπλωμα) οδήγησης δεν έχει να κάνει με την άδεια χρήσης. Είναι διαφορετικά πράγματα. Εγώ έχω βαν αγροτικό (άδεια αγροτικο κάτω απο 2,5 τ) δεν θέλει επαγγελματικό δίπλωμα. Αν δεν μπορούσα να το βγάλω αγροτικό, και το αγόραζα σαν ΙΧ θα είχα τέλη κ τεκμήρια σαν 2300cc αυτοκίνητο.

cityfly
31/08/2019, 12:56
Χωρις να εχω γνωση επι του θεματος φανταζομαι οτι αφου επιτρεπεται στον επαγγελματια να βγαλει κλουβακι με απλη αδεια οδηγησης, για τον ιδιωτη γτ οχι?
(Εαν σκεφτουμαι ειδικα οτι ο επαγγελματιας θα το υπερφορτωσει, ενω ο ιδιωτης συγκριτικα πολυ λιγοτερο)


Εγώ καταλαβαίνω ότι από τη στιγμή που η άδεια επιτρέπει μέχρι 3,5 τόνους τότε μπορείς να οδηγήσεις μέχρι 3,5 τόνους.
Το να έχεις δίπλωμα για 3,5 τόνους και να σου λέει το κράτος δεν μπορείς να το οδηγήσεις είναι παράλογο. Το με ποιες προϋποθέσεις μπορείς να απαλαγείς από κάποια τέλη είναι θέμα κόστους χρήσης.

cityfly
31/08/2019, 12:58
H άδεια (δίπλωμα) οδήγησης δεν έχει να κάνει με την άδεια χρήσης. Είναι διαφορετικά πράγματα. Εγώ έχω βαν αγροτικό (άδεια αγροτικο κάτω απο 2,5 τ) δεν θέλει επαγγελματικό δίπλωμα. Αν δεν μπορούσα να το βγάλω αγροτικό, και το αγόραζα σαν ΙΧ θα είχα τέλη κ τεκμήρια σαν 2300cc αυτοκίνητο.

Η διαφορά για αγροτικό πάνω από 2,5 είναι το επαγγελματικό δίπλωμα ή το να είσαι επαγγελματίας αγρότης;
Αν κάποιου επαγγελματία αγρότη οι ανάγκες καλύπτονται με οχήματα μέχρι 3,5 τόνους δεν νομίζω να έχει ανάγκη από επαγγελματικοπ δίπλωμα.

Το αγροτικό που έχεις έχει περιορισμούς στη χρήση; Δηλαδή πχ τυπικά επιτρέπεται να το χρησιμοποιείς μόνο για τις όποιες εργασίες ή μπορείς να το χρησιμοποιείς και σαν καθημερινό όχημα;

michalistom
31/08/2019, 13:18
H άδεια (δίπλωμα) οδήγησης δεν έχει να κάνει με την άδεια χρήσης. Είναι διαφορετικά πράγματα. Εγώ έχω βαν αγροτικό (άδεια αγροτικο κάτω απο 2,5 τ) δεν θέλει επαγγελματικό δίπλωμα. Αν δεν μπορούσα να το βγάλω αγροτικό, και το αγόραζα σαν ΙΧ θα είχα τέλη κ τεκμήρια σαν 2300cc αυτοκίνητο.

Με το απλό δίπλωμα μπορείς να οδηγήσεις αυτοκίνητο - κλούβα -τροχόσπιτο μεχρι 3,5 τονους ή 9 θέσιο. Αυτο είναι νομίζω κατανοητό.

Το θέμα είναι αν ενας ιδώτης μπορεί να αγοράσει ενα Φ.Ι.Χ. που μεχρι τοτε έχει αδεια επαγγελματικού ή αγροτικού και να το κανει ι.χ. ωστε να μεταφέρει οτι θέλει αυτος π.χ. μηχανή.

cityfly
31/08/2019, 13:40
Με το απλό δίπλωμα μπορείς να οδηγήσεις αυτοκίνητο - κλούβα -τροχόσπιτο μεχρι 3,5 τονους ή 9 θέσιο. Αυτο είναι νομίζω κατανοητό.

Το θέμα είναι αν ενας ιδώτης μπορεί να αγοράσει ενα Φ.Ι.Χ. που μεχρι τοτε έχει αδεια επαγγελματικού ή αγροτικού και να το κανει ι.χ. ωστε να μεταφέρει οτι θέλει αυτος π.χ. μηχανή.

Δεν βρίσκω πού είναι το πρόβλημα. Θα αλλάξει η χρήση από επαγγελματική σε ερασιτεχνική θα πληρωθεί το φπα αν αρχικά είχε αγοραστεί χωρίς και τέλος. Τώρα πόσο πολύπλοκη ή απλή είναι αυτή η (απλή στην πραγματικότητα) διαδικασία δεν το ξέρω. Ρώτησε σε ένα κεπ θα ξέρουν αφού εκεί πας για τις μεταβιβάσεις έτσι κι αλλιώς.

buckley
31/08/2019, 13:46
Με το απλό δίπλωμα μπορείς να οδηγήσεις αυτοκίνητο - κλούβα -τροχόσπιτο μεχρι 3,5 τονους ή 9 θέσιο. Αυτο είναι νομίζω κατανοητό.

Το θέμα είναι αν ενας ιδώτης μπορεί να αγοράσει ενα Φ.Ι.Χ. που μεχρι τοτε έχει αδεια επαγγελματικού ή αγροτικού και να το κανει ι.χ. ωστε να μεταφέρει οτι θέλει αυτος π.χ. μηχανή.

Ακριβώς και μέχρι τώρα η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μάθει κάτι ιδιαίτερο :bawl:

MG-KTiNoS
31/08/2019, 14:03
Ακριβώς και μέχρι τώρα η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μάθει κάτι ιδιαίτερο :bawl:

άμα πληρώνεις ΟΛΑ γίνονται Πριν κάτι χρόνια έλεγαν ότι δεν συμφέρει (ρώτα και κάνα ΚΕΠ)

kostas_1100gs
31/08/2019, 14:17
Η διαφορά για αγροτικό πάνω από 2,5 είναι το επαγγελματικό δίπλωμα ή το να είσαι επαγγελματίας αγρότης;
Αν κάποιου επαγγελματία αγρότη οι ανάγκες καλύπτονται με οχήματα μέχρι 3,5 τόνους δεν νομίζω να έχει ανάγκη από επαγγελματικοπ δίπλωμα.

Το αγροτικό που έχεις έχει περιορισμούς στη χρήση; Δηλαδή πχ τυπικά επιτρέπεται να το χρησιμοποιείς μόνο για τις όποιες εργασίες ή μπορείς να το χρησιμοποιείς και σαν καθημερινό όχημα;

Μπερδεύεις το δίπλωμα με την άδεια του αυτοκινήτου. Το 2.5+ 'εχει να κάνει με άλλη διαδικασία Πρέπει να γραφτείς σε μητρώο αγροτών. Μην μπερδεύεις το δίπλωμα. 3,5 είναι πλέων φορτηγό. εμένα ένα βανέτε είναι κάτω κ από τόνο. Περιορισμό έχεις να μπεις Αττική. Εγώ για κάθε μερα το έχω, σαν ιχ δεν έχει περιορισμούς.

kostas_1100gs
31/08/2019, 14:20
Με το απλό δίπλωμα μπορείς να οδηγήσεις αυτοκίνητο - κλούβα -τροχόσπιτο μεχρι 3,5 τονους ή 9 θέσιο. Αυτο είναι νομίζω κατανοητό.

Το θέμα είναι αν ενας ιδώτης μπορεί να αγοράσει ενα Φ.Ι.Χ. που μεχρι τοτε έχει αδεια επαγγελματικού ή αγροτικού και να το κανει ι.χ. ωστε να μεταφέρει οτι θέλει αυτος π.χ. μηχανή.

Χάνεται η άδεια επαγγελματικού, και πληρώνεις υπερ- αξία και το κάνεις ΙΧ. Φίλος εμένα έχει σερένα nissan van vanette δηλ 1600 βενζίνη για ιχ. ότι θέλει μεταφέρει.

kostas_1100gs
31/08/2019, 14:26
Σε ΚΕΠ δεν θα ξέρουν. Πρέπει να πας υπ συγκοινωνιών, να πάρεις το βιβλίο, το κρατάνε εκεί τώρα, νας πας εφορία με εισόδημα για αγροτικό, όχι να έχει μονο κτηματα, για ιχ δεν χρειάζεται τπτ, κοιτα τι υπερ αξία έχει ο έφορας, αν έχει, εμένα πχ΄χ δεν είχε ήταν κ πριν αγροτικό, να σου κόψει τιμολόγιο ο προηγούμενος (αν ηταν επαγγελματικό ή επαγγελματίας αγρότης, πληρώνεις αν πρέπει κ έτοιμος. υπ συγκ πάλι και μεταβίβαση. Απλό είναι σε 1 ωρα εγω τελείωσα.

cityfly
31/08/2019, 16:48
Χάνεται η άδεια επαγγελματικού, και πληρώνεις υπερ- αξία και το κάνεις ΙΧ. Φίλος εμένα έχει σερένα nissan van vanette δηλ 1600 βενζίνη για ιχ. ότι θέλει μεταφέρει.
όταν λες υπεραξία τι εννοείς; το φπα ή κάτι επιπλέον;

cityfly
31/08/2019, 16:52
Μπερδεύεις το δίπλωμα με την άδεια του αυτοκινήτου. Το 2.5+ 'εχει να κάνει με άλλη διαδικασία Πρέπει να γραφτείς σε μητρώο αγροτών. Μην μπερδεύεις το δίπλωμα. 3,5 είναι πλέων φορτηγό. εμένα ένα βανέτε είναι κάτω κ από τόνο. Περιορισμό έχεις να μπεις Αττική. Εγώ για κάθε μερα το έχω, σαν ιχ δεν έχει περιορισμούς.
ευχαριστώ για τις πληροφορίες
δεν το μπερδεύω αλλά δεν ήξερα αυτές τις λεπτομέρειες με τα αγροτικά τώρα που σας βρήκα ρωτάω ;)

Bowleno
31/08/2019, 17:25
όταν λες υπεραξία τι εννοείς; το φπα ή κάτι επιπλέον;

Το ειδικό τέλος ταξινόμησης των ι.χ. (κυρίως αυτό), τον φπα, τα τέλη κυκλοφορίας που πλέον θα είναι αναλόγως των κυβικών του οχήματος, το τεκμήριο δεν στο βάζω μέσα διότι οσονουπω καταργείται.... Σου αρκούν αυτά;

cityfly
31/08/2019, 17:36
Το ειδικό τέλος ταξινόμησης των ι.χ. (κυρίως αυτό), τον φπα, τα τέλη κυκλοφορίας που πλέον θα είναι αναλόγως των κυβικών του οχήματος, το τεκμήριο δεν στο βάζω μέσα διότι οσονουπω καταργείται.... Σου αρκούν αυτά;

Οκ ταξινόμηση και φπα. Την ταξινόμηση ομολογώ δεν την περίμενα τα επαγγελματικά δεν έχουν; Προφανώς βέβαια επί της αξίας πώλησης αρά δεν θα είναι λογικά κάτι πάρα πολύ. Τα υπόλοιπα είναι χρήσης όχι κτήσης :wave2:

kostas_1100gs
31/08/2019, 17:49
όταν λες υπεραξία τι εννοείς; το φπα ή κάτι επιπλέον;

Είναι άλλο από το ΦΠΑ. Αν είναι επαγγελματικό, σου λέει το κράτος, φίλε το εκμεταλλεύτηκες σου έφερε λ7 και πληρώνεις βάση τιμης τιμολογίου, χρονολογίας και χρόνων που το είχες, κάποια χρήματα. Αυτό λέγετε υπερ αξία. Είναι του πωλητή κατά το κράτος. Αλλά στο παζάρι που κάνεις, μπαίνει στην τιμή, οπότε ο αγοραστής την πληρώνει κατα κάποιο τρόπο. Θυμάμαι σε καινούργιο επαγγελματικό, αν κοβώταν κανονικό τιμολόγιο, δεν σύμφαιρε η πώληση του.

kostas_1100gs
31/08/2019, 17:51
Το ειδικό τέλος ταξινόμησης των ι.χ. (κυρίως αυτό), τον φπα, τα τέλη κυκλοφορίας που πλέον θα είναι αναλόγως των κυβικών του οχήματος, το τεκμήριο δεν στο βάζω μέσα διότι οσονουπω καταργείται.... Σου αρκούν αυτά;

Κάτι έχεις μπερδέψει.

kostas_1100gs
31/08/2019, 17:54
Οκ ταξινόμηση και φπα. Την ταξινόμηση ομολογώ δεν την περίμενα τα επαγγελματικά δεν έχουν; Προφανώς βέβαια επί της αξίας πώλησης αρά δεν θα είναι λογικά κάτι πάρα πολύ. Τα υπόλοιπα είναι χρήσης όχι κτήσης :wave2:

Σου απάντησα παραπάνω.

gasto
31/08/2019, 18:09
Μη ξεχνατε και την υπεραξια που θα πρεπει να πληρωθει.

borgiriadis1
31/08/2019, 18:53
Τωρα μιλαμε μονο για αγροτικα? Γτ για τα επαγγελματικα (που δεν ειναι αγροτικα) δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.

cityfly
31/08/2019, 19:20
Είναι άλλο από το ΦΠΑ. Αν είναι επαγγελματικό, σου λέει το κράτος, φίλε το εκμεταλλεύτηκες σου έφερε λ7 και πληρώνεις βάση τιμης τιμολογίου, χρονολογίας και χρόνων που το είχες, κάποια χρήματα. Αυτό λέγετε υπερ αξία. Είναι του πωλητή κατά το κράτος. Αλλά στο παζάρι που κάνεις, μπαίνει στην τιμή, οπότε ο αγοραστής την πληρώνει κατα κάποιο τρόπο. Θυμάμαι σε καινούργιο επαγγελματικό, αν κοβώταν κανονικό τιμολόγιο, δεν σύμφαιρε η πώληση του.

Ήξερα ότι το κράτος είναι «συνέταιρος» αλλά αυτό πια... δηλαδή οι φόροι από τα κέρδη λόγω της εκμετάλευσης του οχήματος δεν φτάνουν; ...
Ναι προφανώς είναι του πωλητή αλλά ναι προφανέστερα το υπολογίζει όσο περισσότερο μπορεί στην τιμή

buckley
31/08/2019, 19:26
Να μένουμε με το τρέηλερ μας βλέπω τελικά :bawl:

kostas_1100gs
31/08/2019, 21:37
Ήξερα ότι το κράτος είναι «συνέταιρος» αλλά αυτό πια... δηλαδή οι φόροι από τα κέρδη λόγω της εκμετάλευσης του οχήματος δεν φτάνουν; ...
Ναι προφανώς είναι του πωλητή αλλά ναι προφανέστερα το υπολογίζει όσο περισσότερο μπορεί στην τιμή

100 χρόνια ισχύει αυτό, δεν είναι καινούργιο. Παράδειγμα: πουλάς ένα ταξί, επαγγελματικό κ αυτό, είναι στην Αθήνα, τις καλές εποχές είχε 250,000ε. Η εφορία δεν έβλεπε αυτο, αυτά ήταν όλα μαυρα, έβλεπε ένα w124 μερσεντές που κάνει 3000ε. Τα υπόλοιπα ήταν ένα χαρτόσημο. Οπότε εκέι πλήρωνε ο πωλητής μια υπερ αξία για το ταξί που το αγόρασα εγώ και το έκανα ΙΧ. Πολλές φορές εμείς χαλάμε την δουλειά, όχι το κράτος.

gasto
01/09/2019, 01:20
Απο τα λιγα που ξερω εγω οχημα που εχει καροτσα δε μπορει να γινει ιχ.Οπως και ολα τα διπλοκαμπινα που εχουν κουβουκλιο στη καροτσα ακομα και το καπακι που ειναι συρομενο σα γριλλια ειναι παρανομο.
Ακομα και τα μικρα επαγγελματικα ιχ που κυκλοφορουν απο εταιρειες και ειναι χωρις πισω καθισματα και κλειστα τα τζαμια για να πωληθουν σα ιχ πρεπει να γινει τοποθετηση πισω καθισματων ζωνων ασφαλειας αεροσακων και να περασει απο το μηχανολογικο του Υπ. Συγκ. ωστε να παρει εγκριση.

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
01/09/2019, 09:05
μπορεις να παρεις κληστο φορτιγακη απο γερμανια 1600cc με αδεια ιχ χωρεις τζαμια. πληρονεις την αξια του και φπα 19% εκει. το μεκτελονιζεις πληρονοντας 10 % της αξιας του τιμολογιου τελη εκτελονισμου εαν ειναι euro 5 και νεοτερο. την διαφορα φπα απο το 19 στο 24% και τα χρηματα του εκτελονιστη 200-300- ευρω.
στο υπουργειο θα σου το βγαλουν 2 θεσιο η τριθεσιο αναλογα τι ηταν στην γερμανια και θα πληροσεις περιπου 1000μ -1200 ευρω
αυτο εκανε φιλος.

kostas_1100gs
01/09/2019, 11:38
μπορεις να παρεις κληστο φορτιγακη απο γερμανια 1600cc με αδεια ιχ χωρεις τζαμια. πληρονεις την αξια του και φπα 19% εκει. το μεκτελονιζεις πληρονοντας 10 % της αξιας του τιμολογιου τελη εκτελονισμου εαν ειναι euro 5 και νεοτερο. την διαφορα φπα απο το 19 στο 24% και τα χρηματα του εκτελονιστη 200-300- ευρω.
στο υπουργειο θα σου το βγαλουν 2 θεσιο η τριθεσιο αναλογα τι ηταν στην γερμανια και θα πληροσεις περιπου 1000μ -1200 ευρω
αυτο εκανε φιλος.

Πολύ σωστή η γιαγιά. Το δύσκολο είναι το 1600cc μιας και οι περισσότερες μάρκες έχουν παραπάνω κυβ.
Tα παρακάτω είναι ΙΧ. Αν χωρά η μοτοσυκλέτα σου είναι μια χαρά. Καύσιμο θα έχεις πολύ σαν βενζίνη με μεγάλο όγκο.

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/23808333/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23813479/

Υστ. που είσαι βρε γιαγια εσύ, χρόνια έχω να σε ``δω``

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
01/09/2019, 11:58
Πολύ σωστή η γιαγιά. Το δύσκολο είναι το 1600cc μιας και οι περισσότερες μάρκες έχουν παραπάνω κυβ.
Tα παρακάτω είναι ΙΧ. Αν χωρά η μοτοσυκλέτα σου είναι μια χαρά. Καύσιμο θα έχεις πολύ σαν βενζίνη με μεγάλο όγκο.

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/23808333/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23813479/

Υστ. που είσαι βρε γιαγια εσύ, χρόνια έχω να σε ``δω``

εδω φιλε τρεχω..
υπαρχουν στην γερμανια πχ citroen jumpy l2 με καροτσα μηκους 2.50 και 1600 cc diesel euro 5 + φτυνα αλλα και αλλα θελει ψαξιμο εγω εφερα 2 φορτιγακια απο γερμανια προσφατα ενα jumpy l1 μηκος 230 1600 ευρω 5 11/2014, και ενα berlingo 1600 l2 μηκος 2.00 ευρω 6c+c+ 12/2015

STF
01/09/2019, 14:15
Εάν έχω καταλάβει καλά η αλλαγή αυτή συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τα Αγροτικά/Επαγγελματικά, Διπλοκάμπινα και απλά. Εφόσον ισχύει η εναρμόνιση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Φαντάζομαι για αυτό κάνει και την αποσαφήνιση "με κλειστό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών".

Το έχετε μπερδέψει πολύ το πράγμα. Είναι απλό, κάθε επαγγελματικό/αγροτικό όχημα μέχρι 2,5 τόνους μπορεί πλέον να αγοραστεί ως IX (1 μόνο ανά πρόσωπο). Το πρόβλημα είναι οι κυβισμοί που συνήθως είναι μεγάλοι. Ντίζελ ή βενζίνη δεν έχει σημασία, ισχύει ότι ισχύει για όλα τα οχήματα. Αν είναι ντίζελ πριν από το 2010 δε μπορεί να μπει στο κέντρο των μεγάλων πόλεων.

kostas_1100gs
01/09/2019, 14:45
Τα ίδια λέμε ρε φίλε. Απλά ίσως το παιδί να μπορεί να το πάρει σαν επαγγελματίας ή αγρότης.

MG-KTiNoS
01/09/2019, 14:58
Να μένουμε με το τρέηλερ μας βλέπω τελικά :bawl:


άμα πληρώνεις ΟΛΑ γίνονται Πριν κάτι χρόνια έλεγαν ότι δεν συμφέρει (ρώτα και κάνα ΚΕΠ)

:cool:

buckley
01/09/2019, 16:56
Εάν έχω καταλάβει καλά η αλλαγή αυτή συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τα Αγροτικά/Επαγγελματικά, Διπλοκάμπινα και απλά. Εφόσον ισχύει η εναρμόνιση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Φαντάζομαι για αυτό κάνει και την αποσαφήνιση "με κλειστό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών".

Το έχετε μπερδέψει πολύ το πράγμα. Είναι απλό, κάθε κλειστό επαγγελματικό/αγροτικό όχημα μέχρι 2,5 τόνους μπορεί πλέον να αγοραστεί ως IX (1 μόνο ανά πρόσωπο). Το πρόβλημα είναι οι κυβισμοί που συνήθως είναι μεγάλοι. Ντίζελ ή βενζίνη δεν έχει σημασία, ισχύει ότι ισχύει για όλα τα οχήματα. Αν είναι ντίζελ πριν από το 2010 δε μπορεί να μπει στο κέντρο των μεγάλων πόλεων.

Κάτι ξέχασες ;)

cityfly
01/09/2019, 19:53
μπορεις να παρεις κληστο φορτιγακη απο γερμανια 1600cc με αδεια ιχ χωρεις τζαμια. πληρονεις την αξια του και φπα 19% εκει. το μεκτελονιζεις πληρονοντας 10 % της αξιας του τιμολογιου τελη εκτελονισμου εαν ειναι euro 5 και νεοτερο. την διαφορα φπα απο το 19 στο 24% και τα χρηματα του εκτελονιστη 200-300- ευρω.
στο υπουργειο θα σου το βγαλουν 2 θεσιο η τριθεσιο αναλογα τι ηταν στην γερμανια και θα πληροσεις περιπου 1000μ -1200 ευρω
αυτο εκανε φιλος.

Κανονικά αν έχει ήδη πληρωθεί ο φπα δεν ξαναπληρώνεις, τουλάχιστον στην πρώτη χώρα.
Εγώ είχα αγοράσει vito διπλοκάμπινο ΙΧ από Ολλανδία και, αφού έβγαλα μόνος μου την καμπίνα το εκτελώνησα μόνος μου στο Λουξεμβούργο σαν διθέσιο ΙΧ βαν δεν πλήρωσα φπα γιατί είχε αγοραστεί με φπα και το μόνο κόστος ήταν ένα πενηντάρικο στο τελωνείο, πέρασε βέβαια κτεο πριν το δεχτούν με δικό μου κόστος, αλλά το στάνταρ κόστος του κτεο.
Τα 200-300 του εκτελωνιστή τα καταλαβαίνω αφού κανει άλλλς τη δουλειά για σένα αλλά αυτό το 1000ρικο που λες είναι τελεωνείο; Αν ναι τότε μιλάμε για κλέφτες αφού το όχημα προέρχεται από ΕΕ

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
02/09/2019, 18:20
Κανονικά αν έχει ήδη πληρωθεί ο φπα δεν ξαναπληρώνεις, τουλάχιστον στην πρώτη χώρα.
Εγώ είχα αγοράσει vito διπλοκάμπινο ΙΧ από Ολλανδία και, αφού έβγαλα μόνος μου την καμπίνα το εκτελώνησα μόνος μου στο Λουξεμβούργο σαν διθέσιο ΙΧ βαν δεν πλήρωσα φπα γιατί είχε αγοραστεί με φπα και το μόνο κόστος ήταν ένα πενηντάρικο στο τελωνείο, πέρασε βέβαια κτεο πριν το δεχτούν με δικό μου κόστος, αλλά το στάνταρ κόστος του κτεο.
Τα 200-300 του εκτελωνιστή τα καταλαβαίνω αφού κανει άλλλς τη δουλειά για σένα αλλά αυτό το 1000ρικο που λες είναι τελεωνείο; Αν ναι τότε μιλάμε για κλέφτες αφού το όχημα προέρχεται από ΕΕ

οπως τα ΄λες ειναι. κλεφτες
δεν ισχειη ο νομος για αυτοκινητα και μηχανες για ολα τα αλλα δεν πληρονεις τελονιο
στα επαγκελματικα -αγροτικα δεν πληρωνεις καθολου φπα στην γερμανια απαλασεσε αλλα οταν το εκτελονισεις πληρωνεις 10% της αξιας τιμολογιου η αξια που βγαζουν αυτοι βαση των κιταπιων τους οτι ειναι περισοτερο. για αυτο το κρατος πληρωνει προστημο στην ευρωπαικη ενωση αλλα τα χρηματα που εισπρατει απο τους εκτελονισμους ειναι περισοτερα οποτε δεν σκανε και πληρονουν το προστημο.

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
02/09/2019, 18:32
το JUMPY το αγωρασα στην γερμανια 7400 δεν πληρωσα φπα στην γερμανια
μολις το πηγα τελωνιο μου ειπαν οτι το τιμολογιο απο την αντιπροσοπια της citroen στο μοναχο ειναι μικρο η αξια του αυτοκινητου βαση των κιταπιων του ειναι 8500 , μου ειπαν εμεσως πλιν σαφος οτι και καλα το εφτιαξα το τιμολογιο με την αντιπροσοποια να λεει μικροτερο. παλι καλα που δεν μου ειπαν οτι εδωσα κολο για να το καταφερω αυτο...
τελικα πληρωσα το 10% του 8500 δηλαδη 850 ευρω εκτελονισμο και 24% φπα στης 7400!!!!!!!!
και 300 ευρω στον εκτελονιστη.
στο υπουργειο μου τα εκαναν τσουρεκια για να παρουν το λαδακι τους οτι δεν ειναι σωστη η εγκριση τυπου (την οποια την δινει στο τελονιο το υπουργειο μεταφωρων.....!!!) και σχεδον 100 ευρω λαδακι) και τελη ταξινομισης πινακιδες και παπαριες αλλα 900 ευρουλακια..

Bowleno
02/09/2019, 18:53
το JUMPY το αγωρασα στην γερμανια 7400 δεν πληρωσα φπα στην γερμανια
μολις το πηγα τελωνιο μου ειπαν οτι το τιμολογιο απο την αντιπροσοπια της citroen στο μοναχο ειναι μικρο η αξια του αυτοκινητου βαση των κιταπιων του ειναι 8500 , μου ειπαν εμεσως πλιν σαφος οτι και καλα το εφτιαξα το τιμολογιο με την αντιπροσοποια να λεει μικροτερο. παλι καλα που δεν μου ειπαν οτι εδωσα κολο για να το καταφερω αυτο...
τελικα πληρωσα το 10% του 8500 δηλαδη 850 ευρω εκτελονισμο και 24% φπα στης 7400!!!!!!!!
και 300 ευρω στον εκτελονιστη.
στο υπουργειο μου τα εκαναν τσουρεκια για να παρουν το λαδακι τους οτι δεν ειναι σωστη η εγκριση τυπου (την οποια την δινει στο τελονιο το υπουργειο μεταφωρων.....!!!) και σχεδον 100 ευρω λαδακι) και τελη ταξινομισης πινακιδες και παπαριες αλλα 900 ευρουλακια..

Μάλλον θα είδαν εδώ μέσα ότι τα κονόμησες από την BMW και......:D

Μην χάνεσαι ρε γιαγιά! :beer:

thanosgp
13/09/2019, 12:29
Απο τα λιγα που ξερω εγω οχημα που εχει καροτσα δε μπορει να γινει ιχ.Οπως και ολα τα διπλοκαμπινα που εχουν κουβουκλιο στη καροτσα ακομα και το καπακι που ειναι συρομενο σα γριλλια ειναι παρανομο.
Ακομα και τα μικρα επαγγελματικα ιχ που κυκλοφορουν απο εταιρειες και ειναι χωρις πισω καθισματα και κλειστα τα τζαμια για να πωληθουν σα ιχ πρεπει να γινει τοποθετηση πισω καθισματων ζωνων ασφαλειας αεροσακων και να περασει απο το μηχανολογικο του Υπ. Συγκ. ωστε να παρει εγκριση.


+1:beer: