View Full Version : Triumph Street Triple 765 2020
lleonidas
02/09/2019, 14:37
Ετοιμάζεται ανανεωμένο Street triple 765 για το 2020.Σύμφωνα με το δημοσίευμα (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/triumph-street-triple-765-2020-apokleistikes-plirofories) η βασική του αρχιτεκτονική δεν έχει σημαντικές αλλαγές, πέρα από τον επανασχεδιασμό των προβολέων, ενώ το σύστημα της εξάτμισης θα επανασχεδιαστεί πλήρως προκειμένου να πληροί η μοτοσυκλέτα τις Euro5 προδιαγραφές. Εκεί λοιπόν βρίσκονται οι σημαντικές –και αθέατες- αλλαγές, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες θα υπάρχει σημαντική διαφορά στην απόδοση, με πιο "γεμάτες" χαμηλές και κυρίως μεσαίες στροφές. Η αύξηση της ροπής θα είναι κάτι που θα γίνεται άμεσα αντιληπτό και προφανώς οι μηχανολόγοι της εταιρείας έχουν καταλήξει στην φόρμουλα που τους επέτρεψε να εναρμονιστούν με τα αυστηρότερα όρια, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσαν τον χαρακτήρα και την απόδοση του κινητήρα.
Στις αμέσως επόμενες μέρες, η Triumph θα δώσει στο κοινό το πρώτο teaser της μοτοσυκλέτας, ενώ σύντομα θα δημοσιοποιηθούν περισσότερες πληροφορίες και για τα υπόλοιπα μοντέλα που θα αποτελέσουν το οπλοστάσιό της για το 2020 και θα παρουσιαστούν στα επερχόμενα ευρωπαϊκά Σαλόνια .
lleonidas
24/09/2019, 02:35
Νέο Triumph Street Triple RS (https://m.youtube.com/watch?v=vhB30VfyD9c) .
Παρουσιάζεται επίσημα στις 7 Οκτωβρίου.
lleonidas
26/09/2019, 20:34
https://www.youtube.com/watch?v=FqFBXwRc_9E
Αυτος ο ηχος ειναι... :rockon:
...αλλα τα φαναρια δεν μου αρεσαν
Μου αρέσουν πολύ τα διαφημιστικά video. Νομίζω ότι κατάλαβαν την αξία τους και αντέγραψαν την KTM.
... ενώ το σύστημα της εξάτμισης θα επανασχεδιαστεί πλήρως προκειμένου να πληροί η μοτοσυκλέτα τις Euro5 προδιαγραφές. Εκεί λοιπόν βρίσκονται οι σημαντικές –και αθέατες- αλλαγές, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες θα υπάρχει σημαντική διαφορά στην απόδοση, με πιο "γεμάτες" χαμηλές και κυρίως μεσαίες στροφές. Η αύξηση της ροπής θα είναι κάτι που θα γίνεται άμεσα αντιληπτό και προφανώς οι μηχανολόγοι της εταιρείας έχουν καταλήξει στην φόρμουλα που τους επέτρεψε να εναρμονιστούν με τα αυστηρότερα όρια, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσαν τον χαρακτήρα και την απόδοση του κινητήρα.
Ουτοπία μου φαίνεται αυτό, χωρίς την αύξηση των κυβικών. Μακάρι να ισχύει.
basilis_k6
28/09/2019, 19:31
ποσα χρόνια θα κρατήσουν αυτο το απαράδεκτο σχέδιο? πανω που έλεγα να φαω..
Blipper λείπει από το μηχανάκι. Τα υπόλοιπα τα χε ......
lleonidas
04/10/2019, 12:36
Mια πρώτη γεύση πριν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια τη Δευτέρα.
410778
Πηγή (https://www.motociclismo.it/anteprima-ecco-la-nuova-triumph-street-triple-rs-2020)
lleonidas
07/10/2019, 14:35
Επίσημα αποκαλυπτήρια (https://moto-station.com/moto-revue/actu/nouveaute-2020-triumph-street-triple-rs-toujours-plus-affutee/451537) .
410917
410918
410919
chester24
07/10/2019, 14:57
Ιασο Κοκλα
KotsosDR
07/10/2019, 15:09
Εμένα μ' αρέσει πάντως ! :pink:
doctor_john
07/10/2019, 15:19
Υπάρχει κάπου το μεταξόνιο του;
υγ: 1410mm χωρίς επαλήθευση για του 2020
KonstantinS
07/10/2019, 15:31
Εχω οδηγησει το 675 του 15 και το ερωτευθηκα :eek:
Αυτο δειχνει ομορφοτερο και τα 100 κυβικα υποσχονται περισοτερη διασκεδαση .
lleonidas
08/01/2020, 21:25
Triumph Street Triple S 2020 (https://www.moto.it/news/nuova-triumph-street-triple-s-2020.html)
Τρικύλινδρο 660cc, 95 ίπποι/11.250 σ.α.λ., ροπή 66 Νm/9.250 σ.α.λ., USD Showa 41mm με διαδρομή 110mm, δύο δίσκοι 310mm μπροστά και ένας 220mm πίσω, ύψος σέλας 810mm, 2 riding modes, Traction control, πίνακας οργάνων LCD. Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης:Pirelli Diablo Rosso III, Ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων, βάρος:168 κιλά ''στεγνό''.
Διαθέσιμο και σε έκδοση για διπλώματα κατηγορίας Α2.
Τιμή στην Ιταλία: 8.500€
414005
414006
414007
414009
414008
Το ριξανε από 103 η 113 (δεν θυμάμαι) στα 95?
Το ριξανε από 103 η 113 (δεν θυμάμαι) στα 95?
Προφανώς είναι υποκυβισμένη έκδοση του νέου μοτέρ (765) καθώς είναι λιγότερα κυβικά και από το παλιό 675. Μπράβο στην Triumph που το παλεύει με εκδόσεις "φθηνές". Κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να κάνει όμως και με το Tiger (πρώην 800 και νυν 900) καθώς η κατηγορία έχει περισσότερο ψωμί.
doctoras
09/01/2020, 07:18
Τα αλογα δεν με πειράζουν που κόβουν, τα περιφερειακά ομως ηταν το ατου τους εναντι των Ιαπώνων και η δίαιτα στο βαρος και κοστος κατασκευης ειναι δεδομενη.
Θα ειναι λογικά ανταγωνιστής του cb650r της χοντα το οποιο κοστιζει 8200.
Αν δεν εισαι εραστής του τραιουμφ δύσκολα θα παρακάμψεις την προταση της χοντα
Δεν πρόσεξα τα κυβικά. Νόμιζα ήταν το νέο 765
Sebastian1980
09/01/2020, 20:26
Πραγματικά πανέμορφο...
Και έλεγα τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει.
Αν βάλεις ένα καλαμάκι κάτω από τα δύο φώτα θα έχεις ένα κουνούπι σε μεγένθυση.
Η επέλαση των εντόμων συνεχίζεται...
Βλέπε : KTM adventure 390 (ακριδομανα).
Οι σχεδιαστές των δύο αυτών μοτό πρέπει να διδάξουν σε σχολείο το μάθημα. [ Πώς να χαντακοσεις ένα μοτό προτού ακόμη βγει].
Δεν το παίζω έξυπνος , αλλά ρε παιδιά στέρεψαν οι ιδέες;.
Sebastian1980
09/01/2020, 20:53
Πραγματικά πανέμορφο...
Και έλεγα τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει.
Αν βάλεις ένα καλαμάκι κάτω από τα δύο φώτα θα έχεις ένα κουνούπι σε μεγένθυση.
Η επέλαση των εντόμων συνεχίζεται...
Βλέπε : KTM adventure 390 (ακριδομανα).
Οι σχεδιαστές των δύο αυτών μοτό πρέπει να διδάξουν σε σχολείο το μάθημα. [ Πώς να χαντακοσεις ένα μοτό προτού ακόμη βγει].
Δεν το παίζω έξυπνος , αλλά ρε παιδιά στέρεψαν οι ιδέες;.
Και στο κάτω θέμα βλέπεις το πανέμορφο Aprilia RS660.
Πανέμορφο.
Θα μου πεις , το ένα είναι γυμνό ,το άλλο SS.
Δεν έχει σχέσει.
Μπράβο στους σχεδιαστές.
Μοτό που το βλέπεις από το καθρέφτη να έρχεται και κάνεις δεξιά να περάσει.
doctoras
09/01/2020, 20:56
ακριδομανα
:) :) :)
telegonos
09/01/2020, 23:49
Το ριξανε από 103 η 113 (δεν θυμάμαι) στα 95?
93 τροχό είχε έτσι κι αλλοιώς το πρώτο 675 street triple ασχέτως τι δήλωνε η εταιρία.
Τα διαστήματα εξέλιξης του 675 μοτέρ και των διαδόχων του, σύμφωνα με τα specs που βρίσκω στο motorcyclespecs (κρατάμε και μια κάποια επιφύλαξη)
2006 - πρώτο 675 μοτέρ, διαστάσεις 74*52.3 (διάμετρος* διαδρομή).
2009 - δεύτερο 675 μοτέρ, διαστάσεις 76*49.6 , πιο υπερτετράγωνο από το πρώτο.
2012 - 800 tiger μοτέρ, διαστάσεις 74*61.9 , δλδ μεγάλωμα της διαδρομής από το πρώτο 675 μοτέρ.
2017 - 765 μοτέρ, διαστάσεις 78*53.4 , μεγάλωμα του δεύτερου 675 και σε διάμετρο και σε διαδρομή.
2020 - 660 μοτέρ, διαστάσεις; 76*48.5 , μείωση της διαδρομής του δεύτερου 675 μοτέρ.
Τι βλέπουμε ότι έχει κάνει η Triumph για να μειώσει κόστος; Όταν μια εταιρία αλλάζει διάμετρο σε ένα μοντέλο κινητήρα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξει η απόσταση μεταξύ των κομβίων στα έδρανα του κάρτερ, αλλά και το πλάτος των κυλίνδρων, πράγμα που σημαίνει όλα από την αρχή, εργαλειομηχανές, καλούπια...
...εκτός...
εκτός κι αν είσαι ''πονηρή'' triumph και αλλάζεις από τα 76 διάμετρο του δεύτερου 675 μοτέρ στα 78 διάμετρο του 765. Μόλις 1mm διαφορά σε ακτίνα πιστονιού. Γιατί είναι ''πονηρή'' αυτή η διαφορά; Γιατί παίρνει, με 1 μόλις χιλιοστό λεπτότερο χιτώνιο στο μοτέρ, να αυξήσεις διάμετρο ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί καινούριο κάρτερ, καινούριες θέσεις κομβίων και τελικά, χωρίς να χρειάζεται εκ νέου κατασκευή μοτέρ.
Με τον τρόπο αυτό, η Τ φαίνεται να έχει κάνει 2 μεγάλες αλλαγές στην οικογένεια του 675 μοτέρ της, αυτήν από το πρώτο 675 στο δεύτερο 675, και αυτήν από το δεύτερο 675 στο 765. Στην πραγματικότητα με το μόλις 1mm αλλαγή της δεύτερης περίπτωσης, μόνο η πρώτη είναι κοστοβόρα ''ολα από την αρχή''.
Έξυπνο, δείχνει τι γίνεται όταν συνεργάζονται έξυπνα μηχανικοί και λογιστές, και μπράβο της! (της Triumph)
Αν το πρώτο μοτέρ έχει διάμετρο 74 , το δεύτερο 76, και το τελευταίο 78mm, γιατί είναι μεγάλη αλλαγή από το πρώτο στο δεύτερο και μικρή από το δεύτερο στο τρίτο; Δε μπορούσαν να είχαν προϋπολογίσει και τις δύο αυξήσεις διαμέτρου όταν σχεδίασαν το μπλοκ και να αλλάζουν tooling μόνο για το στρόφαλο (και κάτι ψιλά) ;
πυξιδας990
10/01/2020, 09:16
ωραια εκδοση για καποιον που δεν του φταναν τα φραγκα..κοντερ απο προηγουμενα triumph...
το μοτερ θα εκανε καριερα και απεναντι στα 650-700 ον-οφ
Kas_Tracer
30/05/2020, 16:16
Το αγαπητό μας street triple δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το τεστ αντοχής των 50.000Km του γερμανικού Motorrad.
2 κινητήρες OFF με σπασμένη βαλβίδα (ένας στα 1500Km και ένας στα 30.000).
https://www.motorradonline.de/naked-bike/triumph-street-triple-rs-50000-km-dauertest/
Εγώ θα πω κρίμα , μια και σαν αγοραστές γενικότερα τέτοια περιστατικά όλο και πληθαίνουν.
Το αγαπητό μας speed triple δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το τεστ αντοχής των 50.000Km του γερμανικού Motorrad.
2 κινητήρες OFF με σπασμένη βαλβίδα (ένας στα 1500Km και ένας στα 30.000).
https://www.motorradonline.de/naked-bike/triumph-street-triple-rs-50000-km-dauertest/
Εγώ θα πω κρίμα , μια και σαν αγοραστές γενικότερα τέτοια περιστατικά όλο και πληθαίνουν.
... είναι γ@μωτο από τις πρωτες μου επιλογές για αγορά naked μηχανής:(
Για το Street triple λέει το αρθρο, όχι το speed.
Kas_Tracer
31/05/2020, 21:11
Για το Street triple λέει το αρθρο, όχι το speed.
Σωστά. Διορθώθηκε
doctor_john
07/11/2022, 10:09
2023 Triumph Street Triple 765
Και oι τρείς εκδόσεις έχουν τις ίδιες αναβαθμίσεις κινητήρα.
Ο τρικύλινδρος 765 cc του Street Triple αποδίδει τώρα 120hp [118,4] στο R και 130Hp [128,2] στα RS και Moto2 Edition.
Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέα έμβολα, υψηλότερο συντελεστή συμπίεσης, μπιέλες, πύρους, βαλβίδες και εκκεντροφόρους άξονες.
439204
439205
439206
439207
439208
https://youtu.be/Hd3QZKRIT0Y
Ααχ
Καιρό τώρα την λιγουρευομαι...
Πολύ ωραίο σύνολο σχεδιαστικά, η μηχανή μοιάζει "στεγνή" και νευρώδης. Αν δεν ήξερα τα κυβικά της θα μάντευα πολύ λιγότερα από τα πραγματικά.
giorgosb
29/05/2024, 15:30
Νέος χρωματισμός Matt Baja Orange
453464
453465
harris_x
29/05/2024, 15:42
Νέος χρωματισμός Matt Baja Orange
453464
453465
:pink:
motojojo
29/05/2024, 20:02
Όμορφο αν και ΚΤΜιζει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.