PDA

View Full Version : suzuki rotary



panavour
08/09/2019, 22:49
https://www.youtube.com/watch?v=w6LQgPrL1cM

μνημες πουροτεκνων.
(για σενα μπουκλάκια):wave2:

Kotselakos
08/09/2019, 23:52
Πέρα από την ιδιαιτερότητα του λόγω κινητήρα και σχεδιαστικά είναι σκέτο κόσμημα...

Δε χορταίνω να βλέπω τις γρίλιες τις εξάτμισης (8:11) το καβούκι των οργάνων ιδιαιτέρως από πλάι (8:43) και το πισοφάναρο (8:50). Ωραίο και το vintage βιντεάκι που ξετρύπωσες. :a013:

vaska
09/09/2019, 07:19
Μια άλλη εποχή. Από το σχεδιαστήριο μέχρι την παραγωγή. Πολύ όμορφο και σαν μηχανάκι. Φαντάζομαι θα είχε 30 λίτρα ντεπόζιτο για να έχει αυτονομία 150 200 χλμ

doctoras
09/09/2019, 07:55
thanks για το ρετρό βίντεο!

Engine 497 cc (30.3 cu in)[1] Wankel rotary
Compression ratio 9.4:1[1]
Power 61.9 hp (46.2 kW) @ 6,500 rpm[1]
Torque 55.6 lbf⋅ft (75.4 N⋅m) @ 3,500 rpm[1]
Ουαου!
https://www.youtube.com/watch?v=natnFOAwIRk

buckley
09/09/2019, 09:17
https://www.youtube.com/watch?v=w6LQgPrL1cM

μνημες πουροτεκνων.
(για σενα μπουκλάκια):wave2:

Αγαπάμε suzuki :wave2:

Tedvj23
09/09/2019, 13:44
Αγαπάμε suzuki :wave2:

:beer:

sapila racing
09/09/2019, 14:12
Δυστυχώς το αποτέλεσμα δεν έπεισε σχεδόν κανέναν τότε κι έμειναν και πολλα απούλητα. Πολλά απο τα πρώτα μοντέλα πουλήθηκαν σαν 2ο μοντέλο με τα normal οργανα κλπ. Τα άλλαζαν οι dealers.
Ηταν πολύ βαρύ στα 230 κιλά άδειο, ο κινητήρας ήταν φοβερά περίπλοκος με τα extra συστήματα που έβαλε η Suzuki και ήταν και πολύ ακριβό στην κατασκευή.
Επίσης ήταν και σχετικά αργό, ενώ είχε και πολύ μεγάλη κατανάλωση.

Εδώ ενα τέτοιο σε racing χρήση, απο το grab the flag στην Rijeka περυσι. Είχε ανοιχτές εξατμίσεις κι έκανε φοβερό ήχο!

buckley
09/09/2019, 21:00
Δυστυχώς το αποτέλεσμα δεν έπεισε σχεδόν κανέναν τότε κι έμειναν και πολλα απούλητα. Πολλά απο τα πρώτα μοντέλα πουλήθηκαν σαν 2ο μοντέλο με τα normal οργανα κλπ. Τα άλλαζαν οι dealers.
Ηταν πολύ βαρύ στα 230 κιλά άδειο, ο κινητήρας ήταν φοβερά περίπλοκος με τα extra συστήματα που έβαλε η Suzuki και ήταν και πολύ ακριβό στην κατασκευή.
Επίσης ήταν και σχετικά αργό, ενώ είχε και πολύ μεγάλη κατανάλωση.

Εδώ ενα τέτοιο σε racing χρήση, απο το grab the flag στην Rijeka περυσι. Είχε ανοιχτές εξατμίσεις κι έκανε φοβερό ήχο!

Γράψε και τα θετικά ψηλέ.

Bowleno
09/09/2019, 22:08
Γράψε και τα θετικά ψηλέ.

Είχε και κανένα για να το γράψει; :cry:

sapila racing
10/09/2019, 09:46
Γράψε και τα θετικά ψηλέ.

Τα θετικά σημεία του ήταν οτι ήταν πολύ ροπάτο απο χαμηλά και είχε ωραίο διαφορετικό ήχο, δεν είχε κάτι άλλο σαν μοτοσυκλέτα.
230 κιλά άδειο με 60 ίππους αμα δεν ήταν και ροπάτο κλάφτα.
Επίσης όταν το ζόριζαν έκαιγε πάνω απο 10 λίτρα στα 100χλμ.
Είχε και κάποιους περίεργους κραδασμούς σε κάποιο φάσμα στροφών λόγω συντονισμού, στο υπόλοιπο όμως ήταν δεν είχε σχεδόν καθόλου κραδασμούς κι έδινε άλλη αίσθηση απο την συνηθισμένη των εμβολοφόρων.

Αν διαβάσει κανείς πόσο πολύπλοκος ήταν ο κινητήρας θα πάθει μεγάλη ζημιά! Ανοίγοντας το σκρίπ του γκαζιού στο RE5 κινείς 5 ντίζες!!
Πάντως ήταν απο τα πιο αξιόπιστα Wankel.

buckley
10/09/2019, 10:15
Τα θετικά σημεία του ήταν οτι ήταν πολύ ροπάτο απο χαμηλά και είχε ωραίο διαφορετικό ήχο, δεν είχε κάτι άλλο σαν μοτοσυκλέτα.
230 κιλά άδειο με 60 ίππους αμα δεν ήταν και ροπάτο κλάφτα.
Επίσης όταν το ζόριζαν έκαιγε πάνω απο 10 λίτρα στα 100χλμ.
Είχε και κάποιους περίεργους κραδασμούς σε κάποιο φάσμα στροφών λόγω συντονισμού, στο υπόλοιπο όμως ήταν δεν είχε σχεδόν καθόλου κραδασμούς κι έδινε άλλη αίσθηση απο την συνηθισμένη των εμβολοφόρων.

Αν διαβάσει κανείς πόσο πολύπλοκος ήταν ο κινητήρας θα πάθει μεγάλη ζημιά! Ανοίγοντας το σκρίπ του γκαζιού στο RE5 κινείς 5 ντίζες!!
Πάντως ήταν απο τα πιο αξιόπιστα Wankel.

Άλλος ένας λόγος για τον οποίο συμπάθησα τη Σουζούκι που δεν ακολουθούσε στα σίγουρα την πεπατημένη και ενίοτε το πλήρωσε.
Φανταστείτε ότι ακόμα τότε δεν είχε παρουσιάσει ακόμα μεγάλο 4κύλινδρο.
Εννοείται πια ότι η θέση του συγκεκριμένου είναι αποκλειστικά σε συλλογές.
https://www.motorcyclenews.com/bikes-for-sale/suzuki/re5/3631898/
409682
ΥΓ Ένας φίλος απο δω μέσα τα χει δει live αλλά δεν βλέπω να μιλάει :smokin:

LOUKILOUK
10/09/2019, 22:44
Άλλος ένας λόγος για τον οποίο συμπάθησα τη Σουζούκι που δεν ακολουθούσε στα σίγουρα την πεπατημένη και ενίοτε το πλήρωσε.
Φανταστείτε ότι ακόμα τότε δεν είχε παρουσιάσει ακόμα μεγάλο 4κύλινδρο.
Εννοείται πια ότι η θέση του συγκεκριμένου είναι αποκλειστικά σε συλλογές.
https://www.motorcyclenews.com/bikes-for-sale/suzuki/re5/3631898/
409682
ΥΓ Ένας φίλος απο δω μέσα τα χει δει live αλλά δεν βλέπω να μιλάει :smokin:

Δύο ήταν, το ένα δίπλα στο άλλο και το ένα μάλιστα ήταν προ παραγωγής σπανιότατο και πανάκριβο...η μανιβέλα που αντικαταστάθηκε σε αυτό, κόστισε όσο το μηχανάκι που καβαλάω και ο μαστορας την προμηθεύτηκε από συλλέκτη ανταλλακτικών...!!! Για τον κινητήρα είχε να το λέει πόσο πολύπλοκος ήταν και ότι είχε επιστρατευσει μέχρι και κάμερα που να μπαίνει μέσα στον κινητήρα για να τον τσεκάρει. Είχε μπερδευτεί βέβαια η υπόθεση μέχρι να καταλάβει ότι τα δύο ίδια μηχανάκια που έιχε στις ράμπες δεν ήταν πανομοιότυπα μιας και το ένα ήταν παραγωγής ενώ το άλλο ήταν μοντέλο προ παραγωγής... Δυσκολότερο όλων ήταν να βρει κοντέρ πλήρες...ελάχιστα κομμάτια...
Μίλησα τι καταλαβες?

υ.γ. Την φωτό την έχεις?

buckley
11/09/2019, 06:24
Δύο ήταν, το ένα δίπλα στο άλλο και το ένα μάλιστα ήταν προ παραγωγής σπανιότατο και πανάκριβο...η μανιβέλα που αντικαταστάθηκε σε αυτό, κόστισε όσο το μηχανάκι που καβαλάω και ο μαστορας την προμηθεύτηκε από συλλέκτη ανταλλακτικών...!!! Για τον κινητήρα είχε να το λέει πόσο πολύπλοκος ήταν και ότι είχε επιστρατευσει μέχρι και κάμερα που να μπαίνει μέσα στον κινητήρα για να τον τσεκάρει. Είχε μπερδευτεί βέβαια η υπόθεση μέχρι να καταλάβει ότι τα δύο ίδια μηχανάκια που έιχε στις ράμπες δεν ήταν πανομοιότυπα μιας και το ένα ήταν παραγωγής ενώ το άλλο ήταν μοντέλο προ παραγωγής... Δυσκολότερο όλων ήταν να βρει κοντέρ πλήρες...ελάχιστα κομμάτια...
Μίλησα τι καταλαβες?

υ.γ. Την φωτό την έχεις?

Έγραφα και έσβηνα έγραφα και έσβηνα για να σου γράψω τι κατάλαβα ,πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό πατρίδα...
Φωτό δεν έχω.