Σύνδεση

View Full Version : Kawasaki Joy-R review μετα απο 27.000 χλμ.



JasonEV
09/09/2019, 23:45
Μετα απο 27.000χλμ στο κοντερ του Kawasaki Joy-r απο τα οποια τα μισα περιπου εγιναν στα χερια μου νομιζω πως μπορω να γραψω με ασφαλεια τα συμπερασματα μου απο την συμβιωση μαζι του. Το ξερω οτι δεν ειναι και πολυ δημοφιλες στην Ελλαδα το συγκεκριμενο μοντελο της kawasaki αλλα νομιζω οτι ειναι μια καλη περιπτωση για καποιον που ψαχνει επωνυμο Ιαπωνικο μηχανακι που να μην ειναι 20 ετων. Ας ξεκινησουμε ομως σιγα σιγα την παρουσιαση...

Η ΑΓΟΡΑ

Το πρωτο και μοναδικο μου μεχρι στιγμης διπλωμα το εβγαλα πριν 2 χρονια. Πηρα το Α1 αλλα οχι λογω ηλικιας, ημουν 23 οταν ξεκινησα τις διαδικασιες για το διπλωμα. Ο λογος ηταν οτι εν αντιθεσει με την πλειοψηφια αυτων που πανε πρωτη φορα να βγαλουν διπλωμα εγω δεν ειχα ξανανεβει σε δικυκλο με κινητηρα παρα μονο σε ποδηλατο και ετσι θεωρησα οτι θα με δυσκολευε το Α2. Εξι μηνες μετα απο οταν εβγαλα το διπλωμα και ενω στο μεταξυ δουλευα διανομη σχεδον απο οταν πηρα το διπλωμα, αρχισα να ψαχνω για το πρωτο μου μεταφορικο μεσο. Ηθελα παπι γιατι σκεφτομουν να το βαλω στη δουλεια (τελικα δεν το εβαλα ποτε) και με λιγο ψαξιμο η ευκαιρια που ηθελα εμφανιστηκε. Kawasaki Joy-r του 2015 με 14.000 χλμ και βιβλιο service. Η εγγυηση του ειχε ληξει μολις πριν απο 3 μηνες.Ολα φαινοντουσαν να ειναι τελεια και τελικα πηγα να το δω απο κοντα. Και απο κοντα φαινοντουσαν να ειναι ολα μια χαρα και μετα απο μερικα τσεκαρισματα στο μηχανακι πηγαμε για τη μεταβιβαση.

ΚΑΠΟΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΙ

Το kawasaki Joy-r ειναι ο διαδοχος του Kaze-r ο οποιος στην Ελλαδα πιθανοτατα λογω συγκρατημενης εμφανισης δεν πουλησε πολυ. Κυκλοφορησε απο το 2007 εως το 2015. Στις ασιατικες χωρες αναφερεται ως Kawasaki Blitz και υπαρχει απο το 2004. Ο κινητηρας του ειναι 125 κυβικα (124,6 για να ειμαστε ακριβης) και το μοτερ εξωτερικα ειναι ιδιο με τα κλασικα μοτερ των kaze-r, modenas kriss, modenas kristar, modenas kriss 125. Εσωτερικα απ'οτι ξερω ειναι ιδιος με του modenas kriss 125 το οποιο τα πηγε και λιγο καλυτερα σε πωλησεις. Γενικα ικανοποιητικη αποδοση αφου με εμενα πανω (120κιλα) ξεπερνα τα 100 κοντερισια σε τελικη (ναι το κοντερ κλεβει οπως σε ολα τα παπια, δειτε το γραφημα στο τελος). Η Kawasaki υποστηριζει οτι ο κινητηρας αποδιδει 10 ιππους (παχια λογια), στην πραξη ειναι λιγο πιο δυνατο απο ενα Kaze-r και μεσα στα πλαισια αποδοσης των 125 κυβικων. Ο κλασικος κινητηρας παει πακετο με το επισης κλασικο Keihin p18 καρμπυρατερ. Αψογο μεχρι στιγμης στη λειτουργια του. Το ντεποζιτο χωραει συμφωνα με την εταιρια 4.8 λιτρα. Στον προβολεα βρισκουμε 2 λαμπες των 18w η καθε μια και ενα μικρο λαμπακι πορειας. Δυστυχως η kawasaki επελεξε να εξοπλισει το παπι με λαμπες μπαγιονετ σαν του Kaze-r οπου και απαρχαιομενη τεχνολογια ειναι και δυσκολα βρισκεις καποιες πιο αποδοτικες στο εμποριο. Δεν τις εχω αλλαξει για να προτεινω κατι καλυτερο αλλα υπαρχει χωρος στο φαναρι και την μασκα για να αλλαχτει πιθανοτατα το ντουι με κατι πιο συγχρονο. Το αποτελεσμα μετριο. Καμια σχεση με μοτοσυκλετα ακομη και μικρη (cbf125 π.χ.) αλλα καλυτερα και απο τα ασθενικα των c50, glx κ.λ.π. Η αποδοση ειναι λιγο καλυτερη απο το kaze-r λογω πιο αποδοτικου σχεδιασμου του προβολεα. Οι ζαντες κλασικες ακτινωτες, αναρτησεις κλασικες μπροστα τηλεσκοπικες με νυχι μετριες προς σκληρες και πισω δυο της showa μετριας σκληροτητας χωρις προρυθμιση. Η σελα μοιαζει σε μεγεθος και σχημα με αυτη του πρωτου innova και θα την ελεγα μαλλον μαλακη. Κατω απο την σελα δυστυχως υπαρχει χωρος μονο για καποια χαρτια και μικροεργαλεια. Η εξατμιση ειναι αρκετα αθορυβη και σιγουρα πιο φιμωμενη απο το kaze-r λογω προδιαγραφων. Στα φρενα μπροστα υπαρχει ενα ικανοποιητικης αποδοσης δισκοφρενο με διπιστονη δαγκανα και πισω ταμπουρο με αναμενομενα μετρια αποδοση. Συνολικα το φρεναρισμα ειναι αρκετα καλο με το ταμπουρο να εχει δευτερευοντα ρολο. Απο το εργοστασιο ερχοταν με εξωτερικα φλας τα οποια ειχε βγαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης χρησιμοποιοντας τα εσωτερικα. Θα το εκανα εγω αν δεν το ειχε ηδη κανει αυτος καθως τα εβρισκα αντιαισθητικα και οπως μου ειπε και ο ιδιος δεν μπορεις να βρεις τα λαμπακια που ειχαν τα εξωτερικα φλας στο εμποριο. Καταναλωση μετρημενη απο 1.9λτ στα 100χλμ. σε εθνικη οδο μεχρι 3λτ. στα 100χλμ σε μικρες διαδρομες και κινηση στη πολη. Μεσος ορος τα 2.5λτ στα 100. Καθολου ασχημα για παπι με καρμπυρατερ!!!

JasonEV
09/09/2019, 23:49
ΣΕΡΒΙΣ - ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Αν και δεν ειμαι και πολυ πλουσιος (εως καθολου) στις αλλαγες λαδιων ειμαι πολυ ψειρας. Στην αρχη δοκιμασα καποια ημισυνθετικα λαδια της Bardahl αλλα συντομα αρχισα να βαζω το Castrol power 1 20-50 ημισυνθετικο και αυτο. Κανω τις αλλαγες αρκετα συντομα μεταξυ 1500 και 1800 χιλιομετρων και η καταναλωση λαδιου ειναι σε πολυ λογικα πλαισια. Μεταξυ των αλλαγων δεν χρειαζεται συμπληρωμα αφου ποτε δεν εχει φτασει χαμηλοτερα απο την κατω γραμμη. Ανα 2 αλλαγες λαδιων αλλαζω και το φιλτρο λαδιου. Παιρνει το κλασικο φιλτρο αυτου του τυπου κινητηρα κοινο με kaze-r και kriss. Συνολικα μπαινει ενα λιτρο λαδι. Αν δεν αλλαξεις φιλτρο θα φτασει μεχρι την πανω γραμμη, αν αλλαξεις θα φτασει μεχρι την μεση περιπου. Μπουζι αλλαζω ανα 5000χλμ αν και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα με το μπουζι. Την μανιβελα την χρησιμοποιησα μονο μια φορα στην αρχη. Βαλβιδες ρυθμισμα οταν τις ακουω οτι χρειαζονται (γυρω στα 5000 χλμ.) αν και τωρα τις εχω αργησει. Μια φορα αλλαξα φιλτρο αερα και αλλη μια φορα το καθαρισα με φυσιμα. Το φιλτρο αερα δεν ειναι κοινο με αλλου μοντελου και απο την αντιπροσωπεια το ειχα παρει στα 6€. Πλεον υπαρχει και σε γνωστο Αθηναίκο μοτοσυκλετομαγαζο στα 5€. Ανα 600 με 800 περιπου χλμ γρασαρω την αλυσιδα με υγρο γρασο σε σπρει. Καθε καποιους μηνες της κανω και ενα καθαρισμα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να μην εχει χρειαστει να αλλαξω αλυσιδογραναζα αφου η φθορα τους ειναι πολυ μικρη. Εχω τεντωσει μια μονο φορα την αλυσιδα. Προσθεσα και ενα φιλτρο βενζινης καθως απο το εργοστασιο ερχοταν χωρις.
Στις ας το πουμε βλαβες, για πολυ καιρο ακουγα εναν θορυβο στις ψηλες στροφες και οταν το μηχανακι ζοριζοταν. Στην αρχη νομιζα πως ηταν πυρακια μετα μπιελα. Τελικα απλα εμπαινε παραπανω αερας στο φιλτροκουτι απο ενα σημειο που ειχε κοπει η φλατζα του και αυτο προκαλουσε τον θορυβο. Η εξατμιση δυστυχως οπως εχω δει και σε αλλα Joy-r ειναι επιρρεπης στην σκουρια. Καποιες ακτινες μετα απο πολυημερες βροχες μου εμφανισαν σκουρια καθως δεν τις καλυπτε η κουκουλα. Το αριστερο λαστιχο απο τα μαρσπιε απεκτησε παραπανω φθορα απο το δεξι και αλλαχθηκε με ενα απο kaze-r γιατι εκει που ημουν τη δεδομενη χρονικη στιγμη δυστυχως δεν βρηκα το δικο του. Επισης τα πλαστικα του τιμονιου και ενος κομματιου της ποδιας ειναι απο πολυπροπυλενιο το κλασικο δηλαδη υλικο που μοιαζει με αυτο που εχουν τα ταμπλο αυτοκινητων (αν δεν ειναι το ιδιο δηλαδη) και θαμπωνουν ευκολα απο τον ηλιο χανωντας το μαυρο χρωμα τους το οποιο αντικαθισταται απο ενα ανομοιομορφο γκρι. Την λυση την διαβασα καπου εδω μεσα και τελικα δουλευει πολυ καλα. Ζεσταινεις τα πλαστικα με θερμοπιστολο απο αποσταση μερικων εκατοστων και το μαυρο χρωμα ξαναεμφανιζεται ως δια μαγειας. Προσοχη ομως! αν αφησουμε πολυ ωρα το θερμοπιστολο σε ενα σημειο η πλησιασουμε πολυ μπορει να λιωσουμε το πλαστικο! Μετεπειτα για συντηρηση μπορουμε να χρησιμοποιησουμε λαδι σιλικονης η ενα σπρει για ταμπλο αυτοκινητου. Το καλλυμα της σελας μου ανοιξε σε ενα σημειο πριν κανα χρονο. Το αλλαξα με καινουργιο αντιολισθητικο και εκανα και μια μικρη ενισχυση στο μαλακο αφρωδες της σελας. Ολα αυτα στον Σακη στο Μεταξουργιο. Εξαιρετικη δουλεια. Αλλο προβλημα δεν μου εχει βγαλει, κινητηρας δουλευει μια χαρα, δεν πατιναρει, δεν καιει λαδια και γενικα εχει μια απροβληματιστη λειτουργια.

JasonEV
09/09/2019, 23:51
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

Εχω κανει μαζι του αρκετα μεγαλες αποστασεις και καποιες απο αυτες δικαβαλος. Εχει καλο κρατημα και στιβαρο στησιμο για παπι. Ταυτοχρονα ομως το μεταξονιο ειναι στα 1230 εκατοστα και η νευρικοτητα στις μεγαλες ταχυτητες ειναι εμφανης. Αυτο βεβαια ισχυει για ολα τα παπια. Γενικα τα πλαστικα δεν τριζουν αλλα η μασκα στο τιμονι μετα απο μερικα ανοιξε - κλεισε αρχισε να εχει καποιους τριγμους στην οδηγηση. Το προβλημα λυθηκε με λαστικο για μονωση παραθυρων το οποιο προσαρμοσα στο σημειο που ακουγοντουσαν οι τριγμοι. Τα φρενα ειναι ικανοποιητικα αλλα θα ηθελα λιγο πιο δυνατο το ταμπουρο πισω. Θα ψαξω οταν ερθει η ωρα για ενα ζευγαρι καλα τακακια. Ο κινητηρας χρειαζεται ζεσταμα με αναμμενο τσοκ τον χειμωνα και λιγο (απλα να ανεβουνε ελαχιστα οι στροφες) κρατημα στο γκαζι στην αρχη με το τσοκ τραβηγμενο για να δουλεψει σωστα. Το τσοκ του δεν ανεβαζει στροφες οπως σε αλλα μηχανακια αλλα διευκολυνει στην καλυτερη καυση καθως σβηνει πολυ πιο δυσκολα. Απο 'κει και περα αν ξεκινησουμε επιτοπου δεν σβηνει ευκολα αν και κρυο αλλα δεν τραβαει απο χαμηλα οπως οταν ειναι ζεστο. Με μενα πανω (120 κιλα ειπαμε) στα 2/3 του γκαζιου με 4η το κοντερ δειχνει καπου στα 80 χλμ. με το υπολοιπο 1/3 φτανει τα 110. Με αυτη τη ταχυτητα των 80 χλμ. εχω δει καταναλωση 1.9 λτ. στα 100χλμ. Οι ταχυτητες ειναι 1η, 2η κοντες και 3η, 4η μακριες. Ενας ελαφρυς αναβατης μπορει να ξεκινησει και με 2η ταχυτητα στο κιβωτιο αν και εγω δεν θα ζοριζα ποτε κατ' αυτο τον τροπο το μοτερ. Πρακτικα η 1η φτανει τα 20 με 25. η 2η τα 40 με 50, η 3η με πολυ ζορισμα μπορει να φτασει ακομη και τα 80 με 90 και η 4η θα φτασει τη τελικη του. Το σασμαν ειναι τυπου μυλος και σε σταση μπαινει απο 4η νεκρα. Ο κινητηρας θα χρειαστει στασεις για να κρυωσει σε μεγαλες διαδρομες τους καλοκαιρινους μηνες, οπως και ολοι οι αεροψυκτοι οταν ζοριζονται.

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ

Απαραιτητα ελεγχος σε εξατμιση για σκουρια και στις πισω αναρτησεις. Εμενα εχουν αρχισει να μην αποσβαινουν σωστα και σκεφτομαι την αντικατασταση τους με αναρτησεις της yss που εχουν και προρυθμιση ελατηριου. Το τιμονι πρεπει να μην στριβει μονο του και να μην ταλαντευεται. Το δικο μου ακομα και με την μπαγκαζιερα πανω δεν ταλαντευεται σε ταχυτητες ανω των 30 - 40 χλμ. Αν και ο κινητηρας ειναι γενικα θορυβωδης οπως και οι περισσοτεροι kavasaki κινητηρες η εξατμιση στο ρελαντι ειναι πολυ ησυχη και ετσι η λειτουργια του ακουγεται καθαρα ακομη και χωρις κλεισιμο της εξατμισης με το χερι. Ψηλα ανεβασμενο ρελαντι πρεπει να μας υποψιαζει ειτε για προβληματα στην καυση ειτε για θορυβους απ' το μοτερ που ο ιδιοκτητης θελει να κρυψει. Ο λεβιες ταχυτητων μπορει να μην κουμπωνει τις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα αλλα θα πρεπει να το κανει χωρις δυσκολια με αναμμενο. Η βιδα ρυθμισης του συμπλεκτη στο δεξι καπακι απο το εργοστασιο στην προεπιλεγμενη ρυθμιση εχει την σχισμη καθετα.

JasonEV
09/09/2019, 23:53
ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Το Kawasaki Joy-r κοστιζε απο 1600 εως 1700 ευρω οταν ηταν στην αγορα. Μετα απο αυτα τα 27.000 χιλιομετρα μαζι του δεν καταλαβαινω τον λογο που δεν πουλησε εν τελη. Δεν ειναι το πιο ομορφο παπι, και δεν φτανει τις επιδοσεις των cryton x, zx 130 κ.λ.π. αλλα εχει εναν κινητηρα με εγγυημενη αξιοπιστια και με λιγη συντηρηση θα μεινει σε αριστη κατασταση για πολλα χρονια. Επισης επιδοσεις και καταναλωση ειναι σε πολυ καλα επιπεδα για 125 κυβικα με καρμπυρατερ. Θα το προτεινα σε καποιον που ψαχνει για ενα αξιοπιστο Ιαπωνικο μηχανακι νεωτερο σε χρονολογια και χιλιομετρα αλλα με την παλια κλασικη τεχνολογια των παπιων χωρις injection και λοιπα τεχνολογικα καλουδια που συνηθως ομως χρειαζονται και συνεργειο οταν δυσλειτουργησουν.

Ακολουθουν καποιες φωτογραφιες αλλα και ενα γραφημα συγκρισης της ταχυτητας που δειχνει το κοντερ σε σχεση με την πραγματικη, μετρημενη με GPS.

JasonEV
09/09/2019, 23:55
409676

409673

409674

409675

JasonEV
10/09/2019, 00:04
409678

409679

409680

409681

o_gavros
10/09/2019, 00:16
Μετα απο 27.000χλμ στο κοντερ του Kawasaki Joy-r απο τα οποια τα μισα περιπου εγιναν στα χερια μου νομιζω πως μπορω να γραψω με ασφαλεια τα συμπερασματα μου απο την συμβιωση μαζι του.

η μόνη μου ένσταση τα μπολντ.
13Κ χλμ έχεις κάνει μαζί του όπως λες.
ε δε το λες και αρκετό για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Κατα τα άλλα, μπράβο για την πρωτοβουλία να κάνεις ανάλυση σε ένα μηχανάκι εργάτη. Θα βοηθήσει πιστεύω κάποιον που ψάχνει κάτι αντίστοιχο.
Ειδικά όλους αυτούς που μπαίνουν και ρωτάνε για τις κινεζιές τύπου ντεητονα κηγουεη φρηγουεη και δε συμμαζεύεται.

JasonEV
10/09/2019, 00:29
Οντως αλλα και τα προηγουμενα 14.000 που εγιναν και με το σερβις της αντιπροσωπιας (αλλαγη λαδιων ανα 2500χλμ) κουρασαν τον μηχανακι οσο και τα δικα μου. Ουσιαστικα και με 50.000 χλμ να το επερνα πριν μια βδομαδα παλι θα μπορουσα να βγαλω ασφαλη συμπερασματα για την αντοχη του στο χρονο και τα χιλιομετρα απο την κατασταση στην οποια θα ηταν. Ειδικα αν ηξερα και την συντηρηση που του εγινε.

doctor_john
10/09/2019, 06:58
Είσαι απολαυστικός! χαίρομαι που έχεις την διάθεση να ασχοληθείς τόσο με τη μοτο σου.
Από την άλλη ανησυχώ σαν μοτοσυκλετιστής, μήπως τόση προσοχή σου στερεί οδηγική απόλαυση και σε αγχώνει λίγο χωρίς να το καταλαβαίνεις
αλλά τα μέτρα και τα σταθμά για τον καθένα είναι διαφορετικά και δεν θέλω να σε πατρονάρω.

Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως είσαι λίγο υπερβολικός με τις αλλαγές λαδιών. Σίγουρα δεν κάνεις κακό αλλά τα λάδια σου δεν είναι σαν καινούρια
όταν τα αλλάζεις; Ημισυνθετικά είναι, πόσο να ταλαιπωρούνται σε ενα κινητήρα σαν αυτόν; και μαλιστα με την προσοχή που δείχνεις;

Βλέπω ότι πλησιάζει η ώρα η καλή που θα χρειαστείς εξάτμιση. Πιστεύω πως χωρίς υπερβολές θορύβου, μια after market θα σου δείξει άλλη μοτο
και θα λειτουργεί ακόμα καλύτερα, ίσως με μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση.

Μέχρι τότε κοίταξε τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις, κάνουν και αυτές μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και την ασφάλεια.

o_gavros
10/09/2019, 08:53
Σε παπί που δουλεύει διανομη, καλό είναι οι αλλαγές να μην γίνονται κάθε 1500-2000χλμ.
Οπότε μη το θεωρείς υπερβολή.

Για τις αναρτήσεις θα σου πρότεινα να ξεχάσεις τις κινεζιες τις υςς και να ψάξεις μήπως μπορέσεις να βρεις αέρος λαδιού ΚΥΒ.
Είχα βάλει τέτοιες στο καζερ μου και το πάτημα ήταν ασύλληπτο για παπί.

JasonEV
10/09/2019, 08:54
Είσαι απολαυστικός! χαίρομαι που έχεις την διάθεση να ασχοληθείς τόσο με τη μοτο σου.
Από την άλλη ανησυχώ σαν μοτοσυκλετιστής, μήπως τόση προσοχή σου στερεί οδηγική απόλαυση και σε αγχώνει λίγο χωρίς να το καταλαβαίνεις
αλλά τα μέτρα και τα σταθμά για τον καθένα είναι διαφορετικά και δεν θέλω να σε πατρονάρω.

Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως είσαι λίγο υπερβολικός με τις αλλαγές λαδιών. Σίγουρα δεν κάνεις κακό αλλά τα λάδια σου δεν είναι σαν καινούρια
όταν τα αλλάζεις; Ημισυνθετικά είναι, πόσο να ταλαιπωρούνται σε ενα κινητήρα σαν αυτόν; και μαλιστα με την προσοχή που δείχνεις;

Βλέπω ότι πλησιάζει η ώρα η καλή που θα χρειαστείς εξάτμιση. Πιστεύω πως χωρίς υπερβολές θορύβου, μια after market θα σου δείξει άλλη μοτο
και θα λειτουργεί ακόμα καλύτερα, ίσως με μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση.

Μέχρι τότε κοίταξε τι θα κάνεις με τις αναρτήσεις, κάνουν και αυτές μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και την ασφάλεια.
Νομιζω οτι το σταδιο που περιγραφεις δηλαδη το να μην απολαμβανω την οδηγηση λογω αγχους μην ζορισω το παπι εχει περασει. Εχω βρει τα ορια που πιστευω οτι μπορω να φτασω και οπως ειπα εχω κανει μεγαλες διαδρομες. Η συχνη αλλαγη λαδιων ειναι η δικλιδα ασφαλειας μου και ξερω οτι μπορει να ακουγεται υπερβολικο αλλα εν τελη η διαφορα στο κοστος ειναι σχετικα μικρη και με τις συχνες αλλαγες εχω το κεφαλι μου ησυχο. Για αναρτησεις σκεφτομαι για τις yss που ρυθμιζεις και την προφορτιση ελατηριου.

doctoras
10/09/2019, 08:56
ωραία ανάλυση! να το χαίρεσαι!

Nostradamus
10/09/2019, 11:45
Ωραια αναλυση.. θα βοηθησει τον κοσμο που ισως ψαχνει το συγκεκριμενο..

Το οτι καις λαδι ομως (σε αυτα τα χιλιομετρα) και χωρις το μηχανακι να ειναι στην διανομη (αν καταλαβα καλα ειπες οτι δεν το εβαλες στην δουλεια) εμενα δεν μου φαινεται φυσιολογικο οπως ειπες...

JasonEV
10/09/2019, 11:54
Ωραια αναλυση.. θα βοηθησει τον κοσμο που ισως ψαχνει το συγκεκριμενο..

Το οτι καις λαδι ομως (σε αυτα τα χιλιομετρα) και χωρις το μηχανακι να ειναι στην διανομη (αν καταλαβα καλα ειπες οτι δεν το εβαλες στην δουλεια) εμενα δεν μου φαινεται φυσιολογικο οπως ειπες...

Οχι δεν χρησιμοποιηθηκε ποτε στη δουλεια. Το λαδι που καιει ειναι ελαχιστο. Πιθανος λιγοτερο απο 50 ml. Σε νηματα σχετικα με το kriss 125 που εχει παρομοιο κινητηρα αναφερεται επισης μια μικρη καταναλωση λαδιου που η αντιπροσωπεια υποστηριζει οτι ειναι στα πλαισια λειτουργιας του κινητηρα.

TsoliasGR
10/09/2019, 12:01
Για το Magic 125 παντως σου λέω επίσημα οτι η αντιπροσωπεία λέει πως είναι φυσιολογικό να καίει το 10% του λαδιού.Παίρνει 850ml και βλέπει φυσιολογικό να καίει τα 85ml σε κάθε αλλαγή.Το θέμα είναι οτι οι αλλαγές λέει ο γκοργκόλης να γίνονται κάθε 3.000 χλμ ενώ το servicee manual που έχουν τα εξουσιοδοτημένα λέει να γίνονται κάθε 1.000.Το τί είναι σωστό είναι άλλη κουβέντα αλλά και απο την άλλη 85ml λάδι κάθε 3000 χλμ είναι λίγο πολλά.Που θέλω να καταλήξω; Οτι ίσως είναι φυσιολογικό να υπάρχει απώλεια ελαίου...
Αναρτήσεις αερίου λαδιού έχει και το magic και είναι όντως άλλο επίπεδο...

Ρε μπαγάσα με έβαλες σε σκέψεις να κάνω το ίδιο με το magic.....(κλάψε sym)

TKM
10/09/2019, 14:38
Μπράβο σου που κάθησες κι έγραψες όλη αυτή την ανάλυση!

Bob_o_mastoras
10/09/2019, 18:58
Thanks για το review!

Απ'οσο καταλαβα το JoyR ειναι ενα ελαφρως χειροτερης ποιοτητας KazeR.
5000 χλμ για ρυθμισμα βαλβιδων δεν ειναι πολυ λιγο? Χρειαστηκαν ρυθμιση? Εγω στο Καζερι εχω ξεχασει οτι εχει βαλβιδες. Και την καταναλωση λαδιου επισης τη θεωρω μεγαλο μειον αν ισχυει.
Η γνωστη ρηση: "Δεν τα φτιαχνουν οπως παλια".

JasonEV
10/09/2019, 19:48
Thanks για το review!

Απ'οσο καταλαβα το JoyR ειναι ενα ελαφρως χειροτερης ποιοτητας KazeR.
5000 χλμ για ρυθμισμα βαλβιδων δεν ειναι πολυ λιγο? Χρειαστηκαν ρυθμιση? Εγω στο Καζερι εχω ξεχασει οτι εχει βαλβιδες. Και την καταναλωση λαδιου επισης τη θεωρω μεγαλο μειον αν ισχυει.
Η γνωστη ρηση: "Δεν τα φτιαχνουν οπως παλια".

Η kawasaki διορθωσε πολλα προβληματα του kaze-r στο joy-r οπως τα πηνεια και η ντιζα γκαζιου που ταλαιπωρουσαν το kaze-r. Στο Joy-r δεν προεκυψαν καποια καινουργια αλλα φυσικα, πραγματα οπως η εξατμιση που σκουριαζει, το καρμπιρατερ αντι για injection και γενικα η απλη τεχνολογια που κληρονομησε απο το kaze-r αναδεικνυουν την προσπαθεια για μειωση της τιμης στα 1700€. Παρολα αυτα πιστευω οτι δεν εγινε καποια εκπτωση σε σημαντικους τομεις. Τα πλαστικα ου γκριζαραν ειναι θεμα υλικου και συμβαινει σε ολα τα παπια. Η καταναλωση πιστευω οτι ειναι τοσο μικρη που αν δεν εισαι ψειρας σαν εμενα να κοιτας μεταξυ των αλλαγων το ματακι, ουτε που θα το καταλαβαινες.

Bob_o_mastoras
10/09/2019, 20:43
Tα πηνια μου τα εκαψε και εμενα μια φορα. Με τη ντιζα γκαζιου δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα.
Το JoyR πατιναρει?

TsoliasGR
11/09/2019, 00:37
Tα πηνια μου τα εκαψε και εμενα μια φορα. Με τη ντιζα γκαζιου δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα.
Το JoyR πατιναρει?

4 φορες σε 2 μηνες ντελιβεράδικο καζερι...Μέχρι που έβαλα ιμιτασιον σκριπ και ηρέμησα.

JasonEV
11/09/2019, 03:39
Οχι δεν πατιναρει καθολου.

JasonEV
24/08/2021, 23:22
2 χρόνια μετά και στα 39.000 χιλιόμετρα πλέον, οι εντυπώσεις που είχα παραμένουν οι ίδιες. Στα χρόνια που πέρασαν έκανα αλλαγή στα υγρά φρένων, αλλαγή στα αλυσιδογράναζα, αλλαγή στα τακάκια του ταμπούρου πίσω και τα κλασικά τυπικά σέρβις (λαδια, φιλτρα, μπουζι).
Στα προβλήματα να αναφέρω ότι τα πίσω αμορτισέρ άρχισαν να χάνουν την απόσβεση και αλλάχτηκαν με aftermarket.
Ο κινητήρας δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και συνεχίζει να μην πατινάρει.
Μοναδικό πρόβλημα είναι η έλλειψη κάποιων ανταλλακτικών λόγω μη εμπορικότητας του μοντέλου. Ο αντιπρόσωπος της Kawasaki στην Ελλάδα μπορεί να σου φέρει τα πάντα αλλά τα σπάνια ανταλλακτικά θα έχουν με κάποιες καθυστερήσεις ερχόμενα απο εξωτερικό και αλμυρές τιμές.

Nikos77
26/08/2021, 14:28
Μπράβο για τις πληροφορίες... ευχαριστούμε