PDA

View Full Version : Κολλημένο γκάζι xt600e



ΤάκηςΜπ
21/09/2019, 15:58
Καλησπέρα,εδώ και 2 μέρες έχω ένα θέμα με το γκάζι του xt,το οποίο κλιμακωτά χειροτέρεψε.Προχτές απλά κολλούσε το γκάζι,δηλαδή έκλεινα το γκάζι και αντί να έχω ρελαντί 1300-1400σαλ είχα 2000,αλλά με μια ξερογκαζιά ερχόταν στα σωστά του.Λέω η ντίζα θα'ναι και το αγνόησα προσωρινά.Χτες γυρνώντας απ'την δουλειά το'κανε ακόμα παραπάνω,δηλαδή έφτανε 3-4000σαλ και με ξερογκαζιά μια έφτιαχνε μια έσβηνε.Πάω σήμερα να λιπάνω τις ντίζες,αν και φαινόντουσαν να λειτουργούν άψογα και η αλήθεια είναι πως ήταν πάρα πολύ βρώμικες,λέω εδώ είμαστε.Τις λίπανα με σπρέι γράσου και δεν άλλαξε απολύτως τίποτα.Επόμενο πράγμα που πρέπει να κοιτάξω; Online διάβασα ότι μπορεί να είναι κάποια διαρροή αέρα είτε στο καρμπ είτε σε κάποια εισαγωγή,άλλος λέει ότι το'φτιαξε απλά πειράζοντας το μείγμα.Για να μην ξεσηκώνω την γειτονιά χωρίς λόγο όμως είπα να ρωτήσω κι εδώ μήπως ξέρει κάποιος κάτι.

https://streamable.com/of6p5

ΥΓ:Βαλβίδες ρυθμισμένες πριν λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα,ντίζες οκ,και η μηχανή μέχρι προχτές ήταν μια χαρά,δεν πείραξα τίποτα,δεν άλλαξα κάτι.

Edit:έβγαλα ένα κομμάτι του post, είχα γράψει κάτι λάθος

toyar
21/09/2019, 16:28
το τσοκ κοιτα

ΤάκηςΜπ
21/09/2019, 16:53
το τσοκ κοιτα

Μήπως είναι κολλημένο ανοιχτό; δεν θα ήταν και στο ρελαντί όμως;

Bowleno
21/09/2019, 17:04
Εκτός του τσοκ, καλύτερα βάλε και νέες ντίζες...επίσης κοίτα στο καρμπ αν το ελατήριο της πεταλούδας είναι εξίσου βρώμικο και δεν λειτουργεί ομαλά όπως θα έπρεπε η να τα έχει φτύσει και δεν επιστρέφει με την σωστή δύναμη.......

ΤάκηςΜπ
21/09/2019, 17:12
Εκτός του τσοκ, καλύτερα βάλε και νέες ντίζες...επίσης κοίτα στο καρμπ αν το ελατήριο της πεταλούδας είναι εξίσου βρώμικο και δεν λειτουργεί ομαλά όπως θα έπρεπε η να τα έχει φτύσει και δεν επιστρέφει με την σωστή δύναμη.......

Οι ντίζες φαίνεται πως λειτουργούν και το γκάζι και η επιστροφή. Θα το βγάλω από Δευτέρα να το καθαρίσω,γιατί κάτι βουλωμένο θεωρώ πως θα'ναι.

Kickstart
22/09/2019, 00:24
πονταρω ολα μου τα λεφτα στο καρμπ...απο καπου παιρνει αερα και αν δεν ειναι το καρμπ οπως ειπες και μονος μπορει να εχεις καποια τρυπα στην εισαγωγη...εχεις και τιποτα σκασιματα απο την εξατμιση; το χα παθει στο καβασακι (χωματινο) και μου κραταγε στροφες ψηλα μονο του μεσα σε πιστακι...ειχε σκιστει η εισαγωγη..

καρυδωσε το μια καλη σε ευθεια χωρις κινηση (βγες σε ανοιχτο δρομο) και κλεισε αποτομα το γκαζι...αν σκαει τα ξαναλεμε..
το καρμπ εχει κατεβει προσφατα για συντηρηση;

MG-KTiNoS
22/09/2019, 15:03
κοίτα κι εκείνο το λάστιχο εκεί στο λαιμό του καρμπιρατέρ στην εισαγωγή μπας κι έχει κοπεί 410091

ΤάκηςΜπ
22/09/2019, 18:02
πονταρω ολα μου τα λεφτα στο καρμπ...απο καπου παιρνει αερα και αν δεν ειναι το καρμπ οπως ειπες και μονος μπορει να εχεις καποια τρυπα στην εισαγωγη...εχεις και τιποτα σκασιματα απο την εξατμιση; το χα παθει στο καβασακι (χωματινο) και μου κραταγε στροφες ψηλα μονο του μεσα σε πιστακι...ειχε σκιστει η εισαγωγη..

καρυδωσε το μια καλη σε ευθεια χωρις κινηση (βγες σε ανοιχτο δρομο) και κλεισε αποτομα το γκαζι...αν σκαει τα ξαναλεμε..
το καρμπ εχει κατεβει προσφατα για συντηρηση;

Η αλήθεια είναι πως δεν σκάει,αλλά δεν το πίεσα και πολύ αφού χειροτέρεψε τόσο.Μικρές δοκιμές κάνω των 5 δευτερολέπτων.


κοίτα κι εκείνο το λάστιχο εκεί στο λαιμό του καρμπιρατέρ στην εισαγωγή μπας κι έχει κοπεί 410091

https://streamable.com/vn4xk

Ενώ είναι λίγο σκισμένο στην άκρη,δεν φαίνεται ούτε να επηρεάζει την δομή της εισαγωγής αυτό το σκίσιμο,ούτε αλλάζει κάτι στο ρελαντί όταν το πιέζω.

SeniorCanardo
23/09/2019, 12:44
Ένας τρόπος για να δεις αν όντως έχεις εισροή αέρα από κάπου εκεί είναι:
1 Βάζεις την μηχανή μπροστά και αφήνεις να ζεσταθεί μέχρι να σταθεροποιηθούν οι στροφές του ρελαντί.
2. Ψεκάζεις με ένα καθαριστικό για καρμπιρατέρ σε όλα τα ύποπτα σημεία. (Δηλαδή τα σημεία ένωσης του κολάρου εισαγωγής τόσο στο καρμπ όσο και στην κεφαλή, αλλά και στο σώμα αν έχει σχισίματα).
3. Προσέχεις για μεταβολή των στροφών την ώρα που ψεκάζεις το κάθε σημείο, αν παρατηρήσεις κάτι τέτοιο σημαίνει ότι στο σημείο που μόλις ψέκασες έχεις εισροή αέρα.

Επίσης εγώ θα τσέκαρα και την γκαζιέρα.

ΤάκηςΜπ
23/09/2019, 13:09
Ένας τρόπος για να δεις αν όντως έχεις εισροή αέρα από κάπου εκεί είναι:
1 Βάζεις την μηχανή μπροστά και αφήνεις να ζεσταθεί μέχρι να σταθεροποιηθούν οι στροφές του ρελαντί.
2. Ψεκάζεις με ένα καθαριστικό για καρμπιρατέρ σε όλα τα ύποπτα σημεία. (Δηλαδή τα σημεία ένωσης του κολάρου εισαγωγής τόσο στο καρμπ όσο και στην κεφαλή, αλλά και στο σώμα αν έχει σχισίματα).
3. Προσέχεις για μεταβολή των στροφών την ώρα που ψεκάζεις το κάθε σημείο, αν παρατηρήσεις κάτι τέτοιο σημαίνει ότι στο σημείο που μόλις ψέκασες έχεις εισροή αέρα.

Επίσης εγώ θα τσέκαρα και την γκαζιέρα.

Το είδα κι αυτό, είναι το πρώτο που θα κάνω τώρα που θα κατέβω. Παρήγγειλα κολάρο και πήρα και καινούργια σωληνακια. Για να δούμε.

ΤάκηςΜπ
25/09/2019, 16:42
Σπασμένη εισαγωγή.

410309

Παραγγέλνω λοιπόν κι εγώ μια εισαγωγή,έρχεται,βγάζω την σπασμένη,βάζω την καινούργια,εε και τι να δω; Ήταν μικρότερη η διάμετρος της καινούργιας και δεν μπαίνει με τίποτα το καρμπ με την εισαγωγή πάνω στην κεφαλή(?).Οπότε λέω δεν θα το αφήσω στην ησυχία του,να πάρω την σωστή εισαγωγή και να ξαναπροσπαθήσω.Έβαλα και τις 2 εισαγωγές πάνω στο κάρμπ και προσπάθησα να το βιδώσω έτσι.Δεν γίνεται αυτό προφανώς.Οπότε έπεται και συνέχεια.

MAIK72
25/09/2019, 17:01
Μα τι παράγγειλες αν όχι το γνήσιο με κωδικό? Τεσπα .. όλα καλά αφού βρήκες τις πταίει :winka:

ΤάκηςΜπ
25/09/2019, 17:22
Μα τι παράγγειλες αν όχι το γνήσιο με κωδικό? Τεσπα .. όλα καλά αφού βρήκες τις πταίει :winka:

Πήρα after market.Ρώτησα το κατάστημα αν κάνει για το μοντέλο μου,αφού έλεγε xt600 και όχι xt600e και μου απάντησαν "ναι".

MAIK72
25/09/2019, 17:50
Πήρα after market.Ρώτησα το κατάστημα αν κάνει για το μοντέλο μου,αφού έλεγε xt600 και όχι xt600e και μου απάντησαν "ναι".

Tον κακό τους το γλάρο πες τους
60 ευρώ το γνήσιο??:facepalm: Πάει χάλασε ο κόσμος... Δεν γνωρίζω την ποιότητα των αφτερ αλλά σε ΄τέτοιες περιπτώσεις κοιτάω σε μεταχειρισμένα γνήσια. Ή σκέτο γνήσια. Τετράδα ολόκληρη(μτχ) βρήκα ,με 10 ή 15 ευρώ το ένα? Δεν θυμάμαι...

ΤάκηςΜπ
27/09/2019, 13:38
Τζίφος.Όλα βιδωμένα,όλα όπως πρέπει,καινούργια εισαγωγή και ακόμα υπάρχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Βέβαια τώρα με ξερογκαζιά πάλι κατεβαίνουν οι στροφές όπως στις αρχές.Το μόνο που μένει είναι το καρμπ,το οποίο είναι πεντακάθαρο,αλλά κάτι θα παίζει μέσα που δεν ξέρω να δω.Ιδέες;

MAIK72
27/09/2019, 13:54
Τζίφος.Ιδέες;
Να βάλεις γνήσια εισαγωγή.:D Ψέκασέ την πάλι για διαρροές

ΤάκηςΜπ
27/09/2019, 13:57
Να βάλεις γνήσια εισαγωγή.:D Ψέκασέ την πάλι για διαρροές

Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να'ναι αυτό.Θα την ψεκάσω όμως.

nikosmec
27/09/2019, 14:02
Τζίφος.Όλα βιδωμένα,όλα όπως πρέπει,καινούργια εισαγωγή και ακόμα υπάρχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Βέβαια τώρα με ξερογκαζιά πάλι κατεβαίνουν οι στροφές όπως στις αρχές.Το μόνο που μένει είναι το καρμπ,το οποίο είναι πεντακάθαρο,αλλά κάτι θα παίζει μέσα που δεν ξέρω να δω.Ιδέες;

Έλεγξε το τσοκ, αν δεν στεγανοποιεί καλά παίρνει αέρα... όταν το βγάλεις από το καρμπ μπροστά από το πυραυλάκι έχει μια επιφάνεια σαν καουτσούκ, κοίτα να έχει χαλάσει και δεν στεγανοποιεί.