Σύνδεση

View Full Version : Cb 400sf 1991



Σελίδες : 1 [2] 3 4

george.S
16/10/2019, 16:32
η πλακα με τα λαμπακια ηταν με πολλα χτυπηματα απο κλειδια

ξεκινησα στην αυτοσχεδια βουρτσα μου :D αλλα δεν γινοταν τιποτα
τριβοντας ξεκολησε απο την θερμοκρασια της βουρτσας με λιγο τραβηγμα

το ετριψα με ενα 600 γυαλοχαρτο και μετα ειχαμε αποτελεσμα με περασματα ξανα καια ξανα απο την βουρτσα

ερωτηση 1
λεω να το ξαναβαλω με sikaflex μαυρη
εχετε καποια καλυτερη προταση ?

αυτα για σημερα
θα συνεχισω με τα οργανα αυριο

george.S
16/10/2019, 16:57
εχω και αυτη την τρυπουλα αναμεσα στα οργανα την οποια δεν ξερω ακομα τι θα κανω για να αποφυγω το βαψιμο
σκεφτομουν να εβαζα ενα ωραιο βιδακι με πλατυ κεφαλι.....θα δω

αποκλειω την πιθανοτητα να πιανει εκει το μασκακι το ποιο θα παρω καποια στιγμη στα χερια μου μαζι με την μαμα εξατμιση

KotsosDR
17/10/2019, 10:48
Υπάρχουν καλές τάπες βίδας , κάνε μια αναζήτηση στο google , θα βρείς κάτι όμορφο ;)

george.S
17/10/2019, 15:15
λιγος χρονος λιγη εργασια
καθαρισμα πλεξουδας οργανων σε σχετικα καλη κατασταση
καθαρισμα επαφες και φυσες με καθαριστικο επαφων
τα λαμπακια θα τα αλαξω
και ξανα στην σακουλα

telegonos
17/10/2019, 15:30
Καβούκια θα βρεις στο aliexpres. Πλαστικό κομάτι είναι, όσο κινέζικο και να είναι, την δουλεια την κάνει και χωρίς να δώσεις ένα πόδι κι ένα μάτι.

https://www.aliexpress.com/item/32838856547.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.49e124ceeiTz44&algo_pvid=5343fe35-194f-4f77-b4e4-0c7f635b7554&algo_expid=5343fe35-194f-4f77-b4e4-0c7f635b7554-13&btsid=59b8fe22-e4f2-4754-b6d9-474acc6649e4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52

Ακαιπούσαι. Τα πλαστικά όταν χαλάνε, αποπολυμερίζονται. :rolleyes:

george.S
17/10/2019, 15:46
δεν με ψηνουν τα κινεζικα

τα δικα του θα τα βαψω μαυρα και θα ειναι οκ.δεν εχουν σπασιμο βασικα και την τρυπουλα θα την κλεισω
ελεγα για βαφη πλαστικου νικελ αλλα ας το στησω πρωτα και αν ειναι τα κανω οτι ωρα θελω
πλακακια τωρα η θα βαλω κινεζια αντιγραφη των γνησιων με 10 ευρω που και αυτο μαλλον δεν θα το κανω και θα βαλω τα μαμισια(μαυρα) απο τον δοτη και ας εχουν λιγο αποχρωματιστει
ειδα και αυτα που εχω τωρα που ειναι αυτοκολητα σε πλεξιγκλας..... βλεπεις χαλι το στροφομετρο
βελονες αν και πουλαει ο κινεζος με 1,5 ευρω εγω θα τις βαψω με μανον για τα νυχια χαχαχα

λαμπες θελω και λεω να βαλω led

MAIK72
17/10/2019, 16:15
Μαζί με τις πλακέτες που δεν φαίνονται γνήσιες ,θες και ψείρες. 2 μεγάλες και μια μικρή.Δεν θα φωτάνε καλά.


Εγώ τις ξέρω βαμμένες και όχι με αυτοκόλλητα panini. :D

george.S
17/10/2019, 16:18
Μαζί με τις πλακέτες που δεν φαίνονται γνήσιες ,θες και ψείρες. 2 μεγάλες και μια μικρή.Δεν θα φωτάνε καλά. :D

αυτες δεν ειναι γνησιες
ο δοτης εχει γνησιες μαυρες αλλα λιγο αποχρωματισμενες και θα βαλω μαλλον αυτες για να μην βαλω κινεζικες

λαμπακια θα τα αλαξω ολα

MAIK72
17/10/2019, 16:24
αυτες δεν ειναι γνησιες
ο δοτης εχει γνησιες μαυρες αλλα λιγο αποχρωματισμενες και θα βαλω μαλλον αυτες για να μην βαλω κινεζικες

λαμπακια θα τα αλαξω ολα

Προσοχή στο καθάρισμα αν είναι βαμμένες . Ούτε νερό δεν θα έβαζα. Μου ξέβαψε η μία από Kawasaki :cry:
Επίσης διαφωνώ με το mousepad φλάντζα, αν δεν γίνει αφρός στα πρώτα νερά... :D Υπάρχουν πολύ ωραία φύλλα νιτρίλιο(δεν ξέρω τι είναι....) να κόψεις, αν δεν θες το γνήσιο...

george.S
17/10/2019, 16:39
Προσοχή στο καθάρισμα αν είναι βαμμένες . Ούτε νερό δεν θα έβαζα. Μου ξέβαψε η μία από Kawasaki :cry:
Επίσης διαφωνώ με το mousepad φλάντζα, αν δεν γίνει αφρός στα πρώτα νερά... :D Υπάρχουν πολύ ωραία φύλλα νιτρίλιο(δεν ξέρω τι είναι....) να κόψεις, αν δεν θες το γνήσιο...

θα ειμαι προσεκτικος στο καθαρισμα ευχαριστω πολυ

το υλικο του mouse pad δεν ειναι υδροφιλο και εχω βαλει κατω απο το βυθομετρο στην κονσολα του σκαφους σαν φλατζα με πολυ καλο αποτελεσμα τουλαχιστον 4 χρονια
με εβαλες σε σκεψεις τωρα.....βασικα εχω λαστιχο βιομηχανικο ιδιου παχους αλλα πιστευω οτι το συγκεκριμενο υλικο θα λειτουργει για την αποροφηση κραδασμων καλυτερα

θα φτιαξω μια και βλεπω τι θα βαλω οταν ερθει η ωρα του δεσιματος(των φωτων)

MAIK72
17/10/2019, 16:49
θα ειμαι προσεκτικος στο καθαρισμα ευχαριστω πολυ

το υλικο του mouse pad δεν ειναι υδροφιλο και εχω βαλει κατω απο το βυθομετρο στην κονσολα του σκαφους σαν φλατζα με πολυ καλο αποτελεσμα τουλαχιστον 4 χρονια
με εβαλες σε σκεψεις τωρα.....

Δεν ξέρω να σου πω αν θα κρατήσει. Αν το έχεις ξανακάνει με επιτυχία δεν μπορώ να πω κάτι.
Προσωπικά θα το απέφευγα :rolleyes:

MAIK72
17/10/2019, 17:17
μιλάμε για διαφανές πλαστικό το οποίο έχει πάνω του 3 με 4 μάσκες από χρώματα για να βγουν οι τελικές αποχρώσεις. Καί είναι λες και τα ψεκάζαν με νερομπογίες . Καθόλου τρίψιμο στο καθάρισμα

doctor_john
17/10/2019, 17:53
μη συγκρίνεις μεθόδους βαφής με kawasakiα, παίζει θέμα... τους λενε "τι ωραία μηχανάκια, απ'άλλο πλανήτη!" κι οι μλκς νομίζουν ότι δεν έχει Ήλιο εκεί...

MAIK72
17/10/2019, 18:05
μη συγκρίνεις μεθόδους βαφής με kawasakiα, παίζει θέμα... τους λενε "τι ωραία μηχανάκια, απ'άλλο πλανήτη!" κι οι μλκς νομίζουν ότι δεν έχει Ήλιο εκεί...

εμ που να ξέρεις πόσες μέρες ξόδεψε ο κορυφαίος μονταζιέρης της kawasaki για τα 45 layer με μάσκες για να βγεί αυτό το έργο τέχνης ... γι αυτό μιλάς :lol:
Ti νομίζεις ότι πληρώνεις τσιπάκια και γρανάζια? Πίνακα ζωγραφικής παίρνεις!! :flowers:

Ακόμα και σήμερα δον νομίζω πως είναι τόσο απλό να το φτιάξεις https://mazda626.net/topic/39309-making-custom-gauge-faces/

george.S
20/10/2019, 12:25
καλημερα :)

καβουκι εξωτερικο

ξερω οτι υπαρχει κινεζικο με 14 ευρω
https://www.ebay.com/itm/Speedometer-Tachometer-Cover-Shell-For-Honda-Hornet250-600-CB250F-CB600F-CB400SF/233099119344?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D40718%26meid%3D3d9214bd129 c43f8b9d0e4a10b5be2ac%26pid%3D100005%26rk%3D4%26rkt%3D12%26mehot%3Dco%26sd%3D322189500119%26itm%3D23 3099119344%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851

η ολοκληρα οργανα με 56 ευρω η μονο εξωτερικο καβουκι και εσωτερικο καβουκι με 27 κλπ κλπ

εχω δει και μεταχειρισμενα
αλλα θα προσπαθησω να κρατησω οσο γινεται την μηχανη χωρις κινεζο πανω της

στο θεμα μας τωρα
ετριψα το καβουκι ασταρωσα και τα εβαψα μαυρα (πηρα και ασταρι πλατικων αν και το χρωμα ειναι ετοιμο και δεν χρειαζεται ασταρωμα)
στο τελος μπορει να στειλω και τα ιδια για νικελωμα πλαστικο προς το παρον ειναι οκ
ειναι οκ για να κλεισουν τα οργανα μολις τελειωσω με τα πλακακια των οργανων
οταν εχει τελειωσει ολοκληρη η μηχανη θα επανελθω στα οργανα ..:rolleyes:

george.S
20/10/2019, 21:49
εξυσα ασταρωσα και εβαψα την μεταλικη βαση απο τα οργανα
καθαρισα ολες τις βιδες και τα λαστιχακια
τον ατερμωνα(σαν καινουργιος ειναι ρε φιλε...japan)
κολησα και την υποδοχη της βιδας εσωτερικα στο καβουκι

αυριο θα ασχοληθω με την εξωτερικη του μερια στην τρυπα μολις πετρωσει η κολα την οποια ειπα να δοκιμασω μιας και δεν εβρισκα την εποξικη:mad:

george.S
20/10/2019, 21:54
καθαρισα ολα τα κρυσταλακια για τα λαμπακια
εφτιαξα καινουργιες φλατζες για τα λαμπακια απο βιομηχανικο λαστιχο(θα φτιαξω και για το καβουκι.... πριν το κλεισω)

μενουν τα εσωψυχα και κλεινουν για να περασουμε στο επομενο κεφαλαιο:)

george.S
21/10/2019, 19:47
περιμένοντας τον δότη έπιασα ότι είχα βγάλει μέχρι τώρα να το φρεσκάρω

φως
οξειδώσεις λίγες στο καβούκι
εσωτερικά σκουριές

καθάρισμα μέσα με βούρτσα συρμάτινη και πέρασμα hammerite που βάφεις πάνω από την σκουριά
το χρησιμοποιώ στο τρέιλερ του σκάφους με πολύ καλή συμπεριφορά

έβαλα την βούρτσα στο δίδυμο τροχό γιατί ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν σπίθες από το διακόπτη του metabo :sad:
έπιασα το εξωτερικό μέρος από το φως και το πέρασα με σαπούνι στην αρχή και glanol στην συνέχεια ....και εντάξει τρώγεται αν και θέλει την υαλοβολη του και μετά νικέλωμα

έτριψα το πίσω φως και έγινε καινούργιο

έπιασα όλα τα πλαστικά και σε σημεία που είχαν μικρές ρωγμές βύθισα με το κολλητήρι καρφάκια που είχα κάνει S
έφτιαξα και τα αυτάκια προσθέτοντας πλαστικό από ένα σπασμένο καβούκι καθρέπτη και γέμισα με λιωμένο tire up (μπετόν αρμέ :))
τρίψιμο πρόχειρα και στο ραφι

george.S
21/10/2019, 19:49
όλα τα καρφάκια έχουν μπει από την κάτω πλευρά
πουθενά δεν είχα σπάσιμο εκτός από τα αυτάκια και σε 2 σημεία που είχα ρωγμές οπότε τα κόλλησα

ξαναγύρισα στο καβούκι του κοντέρ και έβαλα και εκεί ένα καρφάκι στον πλαστικό υποδοχέα βίδας που κόλλησα εχθές
απόπειρα βαφής χωρίς καμιά προετοιμασία ...:nono:στην κλεισμένη πλέον τρύπα στο καβούκι στα όργανα και απλά δεν πέτυχε :yuck: ...θα το ξανακάνω όταν ασχοληθώ με βαψίματα

αυτά για σήμερα

Kotselakos
21/10/2019, 21:06
Ωραία δουλειά μάστορα...

george.S
23/10/2019, 14:00
:)
δεν είχα χρόνο εχθές οπότε το μόνο που πρόλαβα το πρωί είναι να κόψω ένα κομμάτι λάστιχο και να το βάλω ανάμεσα από τα όργανα για να καλύψω την μαλακία βαφή και ξύσιμο που έκανα εκ των ύστερων :mad::lol:
το έξυσα από την μεριά να σβήνει και πηρα μια κόλα της 3Μ (10 ευρω :eek:)σαν μπαρμπριζόκολα για να κολλήσω το πλακάκι κλπ
δεν ασχολούμαι άλλο με τα όργανα...μόλις έρθει ο δότης θα αλλάξω πλακάκια και περιμένω λαμπάκια και βελόνες από ΑΣΙΑ αν και θέλω να βάλω τις ίδιες αν τα καταφέρω να τις επαναφέρω.
τα κλείνω και ανοίγω ξανά το θέμα όργανα όταν όλα τα άλλα είναι οκ .

πάω κάτω να αρχίσω να λύνω μπροστινό.....:)

ΕΡΩΤΗΣΗ
έχοντας part number από που μπορώ να παραγγείλω και να έρθει γνήσιο κάτι πχ ΦΛΑΝΤΖΑ κλπ
σαρακακη η μπορώ να απευθυνθώ και από έξω οικονομικότερα ?
κοντά στο Μαρούσι υπάρχει κανένα μαγαζί ? ήξερα ένα και έκλεισε γαμώτο :(

γενικά έχω εμπειρία από ebay μόνο

viper1
23/10/2019, 15:13
Αν εννοείς τσιμουχες για το μπροστινό ψάξε στο ebay. Θα βρεις σίγουρα. Επίσης τα ήδη επινικελομενα κομμάτια δεν πρέπει να τα περάσεις αμμοβολη. Αν αποφασίσεις να ανανεώσεις το νικελ πηγαίνετα όπως είναι. Τα καθαρίζουν με χημικά. Η αμμοβολη τους χαλάει το αποτέλεσμα.

toyar
23/10/2019, 15:23
https://www.hondabikes.gr/checkout/cart
λεει οτι στελνει με ελτα δωρεαν

επειδη το δικο σου δεν το εχει φερει ο σαρακακης και δεν ξερω τι θα βρεις δοκιμασε κι εδω:https://www.motosp.gr/?l=gr
ειναι 5 λεπτα απο τον ησαπ αμαρουσιου

viper1
23/10/2019, 19:04
https://www.hondabikes.gr/checkout/cart
λεει οτι στελνει με ελτα δωρεαν

επειδη το δικο σου δεν το εχει φερει ο σαρακακης και δεν ξερω τι θα βρεις δοκιμασε κι εδω:https://www.motosp.gr/?l=gr
ειναι 5 λεπτα απο τον ησαπ αμαρουσιου

Για το motosp.gr έχω ψωνίσει αρκετές φορές. Ανταγωνιστικές τιμές και μόνο θετικά έχω να πω

george.S
27/10/2019, 08:54
καλημέρα :)

καθάρισμα σε διάφορα για να δούμε τι πραγματικά θέλει

έτριψα στο ντεπόζιτο την σκουριά ,έλυσα το μπροστινό κλπ

έβαψα επιμέρους τον σκελετό την βάση για το φως αφού την ίσιωσα

ρουλεμάν δεν θα αλλάξω
δεν είχε κανένα ΘΕΜΑ και δείχνουν οκ χωρίς οξειδώσεις η πατούρα στο ποτήρι κλπ
έβαλα μπόλικο γράσο λιθιου (είχε ένα κόκκινο....καθαρό γενικότερα όλο το σύνολο ποτήρια και ρουλεμάν)

τα φρένα θα φορεθούν ατόφια από τον δότη
το μόνο που θα κρατήσω είναι μανέτα και καπάκι από την τρόμπα φρένου(στα οποία καθάρισα μανέτα και έβαψα το καπάκι)

αυτά θέλουν τσιμούχες και κυλινδράκια και είναι οκ (όπως έχω δει του δότη είναι οκ οπότε θα βάλω εκείνα)
στα πιστονιακια / κυλινδρακια υπάρχει οξείδωση η οποία δεν φτάνει στην τσιμούχα αλλά πιστεύω ότι θα φθείρουν την πρώτη τσιμούχα που είναι προστασίας από βρομιές,νερά κλπ αν τα τακάκια είναι ολοκαίνουργια και είναι μέσα μέσα το πιστόνι(δική μου θεωρία ίσως είναι και βλακεία)
στο ράφι....

george.S
27/10/2019, 09:03
έφτιαξα το μπροστά φτερό και ασχολήθηκα με την τιμονόπλακα

την έτριψα και πήρα ένα αποτέλεσμα καθαρό αλλά όχι γυαλιστερό
δυστυχώς τα καβαλέτα του τιμονιού βγήκαν πολύ γυαλιστερά και πρέπει να τα τρίψω να την χάσουν αλλά άλλη στιγμή

την τιμονοπλακα η οποία ήταν σε άθλια κατάσταση την έτριψα με το δράπανο με την χρυσαφί βούρτσα που είναι ποιο μαλακή και μετά γυαλόχαρτο και στο τέλος glanol

george.S
27/10/2019, 09:21
καθάρισα τον άξονα και βίδες γενικά και μετά έπιασα τα καλάμια
πλύσιμο και μετά αλλαγή τσιμούχες μέσα ,ξύστρες ?,λάδια ,και την πάνω τσιμούχα ( αν και αυτά που έχω και ο δότης έχουν σε πολύ καλή κατάσταση λέω να αλλάξω με καινούργιες....μιλάω για την πάνω πάνω )

τα καλάμια είχαν οξείδωση σε μορφή μπιμπίκια σκουριάς στο εκτεθειμένο μέρος των καλαμιών ψηλά
τα καθάρισα έχουν μείνει πληγές αλλά δεν επηρεάζει την λειτουργία τους

το θέμα είναι χαμηλά στα 9,4 εκατοστά υπάρχει ένα μικρο τραύμα στο νίκελ
όταν θα έχω κάνει σέρβις στα καλάμια πιστεύω ότι σε πολύ ακραίο φρενάρισμα ίσως φτάσει στην τσιμούχα :rolleyes:
τα καλάμια του δότη είναι στραβά

george.S
27/10/2019, 09:31
ρουμπινετο
δεν πήρα φωτογραφίες από πριν
πριν το βάλω στην βούτα και το πλύνω έβγαλα μάκα από πάνω του προσεκτικά με ένα κατσαβιδακι

doctoras
27/10/2019, 12:30
Σουπερ μια χαρα το πας!

MAIK72
27/10/2019, 12:35
με front suspension travel 120mm θα έχεις θέμα. Ωραία κατασαβιδιά του έκατσαν :D



:beer::beer: !!

george.S
27/10/2019, 19:55
με front suspension travel 120mm θα έχεις θέμα. Ωραία κατασαβιδιά του έκατσαν :D
:beer::beer: !!

αυτό φοβάμαι
το 1996 στο bandit που είχε επίσης μαλακό από την μάνα του μπροστινό είχα βάλει ohlins ελατήρια και έσφιξε αρκετά με αρκετή μείωση στο βύθισμα
πιστεύεις ότι θα ήταν μια λύση με ελατήρια ?
υπάρχει δυνατότητα επισκευής ?
ή είναι μονόδρομος οι μαντράδες για καλάμι ?

ευχαριστώ και ανταποδίδω:beer::beer:

doctor_john
28/10/2019, 11:42
Αν το βλέπεις πολύ μπορείς να το μπαλώσεις με κράμα ασημιου με πολύ καλές ιδιότητες πρόσφυσης - αντοχής.
Θα το γυαλίσεις κλπ. Η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 750C οπότε δεν έχεις φόβο να σκληρύνει.

MAIK72
28/10/2019, 12:08
αυτό φοβάμαι
το 1996 στο bandit που είχε επίσης μαλακό από την μάνα του μπροστινό είχα βάλει ohlins ελατήρια και έσφιξε αρκετά με αρκετή μείωση στο βύθισμα
πιστεύεις ότι θα ήταν μια λύση με ελατήρια ?
υπάρχει δυνατότητα επισκευής ?
ή είναι μονόδρομος οι μαντράδες για καλάμι ?

ευχαριστώ και ανταποδίδω:beer::beer:

:beer:Δεν ξέρω να σε βοηθήσω τι θα γινόταν με τα ohlins. Πάντως το bandit έχει ακριβώς το ίδιο βύθισμα 120 mm, αν μπορεί να γίνει σύγκριση με το cb https://bikeswiki.com/Suzuki_GSF400_Bandit


Ακόμα κι αν ήξερα ότι θα αντέξει το οποιοδήποτε μπάλωμα με καλαι , κόλλες κλπ δεν θα μπορούσα να το κάνω μόνος μου χωρίς να το κάνω χειρότερα.Το 50άρικο δλδ δεν θα το γλύτωνα αλλά και πάλι με αμφίβολα αποτελέσματα. :D Οπότε το πρώτο που θα κοίταγα θα ήταν μήπως ισιώνει αυτό που είναι στραβό για να μην αναγκαστώ να τα πάρω ζευγάρι. Δύσκολα θα τα έσπαγε ο μαντράς . Αν και με λίγο ψάξιμο πιστευώ θα βρεις μονό αντικαταστάτη. :)

toyar
28/10/2019, 12:25
αν τα στραβα ισιωνουν και τα πας λυμενα θα κανεις δουλεια ευκολα και φτηνα

george.S
29/10/2019, 10:02
Αν το βλέπεις πολύ μπορείς να το μπαλώσεις με κράμα ασημιου με πολύ καλές ιδιότητες πρόσφυσης - αντοχής.
Θα το γυαλίσεις κλπ. Η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 750C οπότε δεν έχεις φόβο να σκληρύνει.

Ευχαριστώ πολύ
Ξέρεις πως λένε την διαδικασία? Όσο Και να έψαξα δεν βρήκα κάτι

george.S
29/10/2019, 10:05
αν τα στραβα ισιωνουν και τα πας λυμενα θα κανεις δουλεια ευκολα και φτηνα
Ευχαριστώ Χρήστο
Πήρα μια τιμή 70 ευρώ το ζευγάρι για ισιωμα
Θα τα πάρω παραμάσχαλα να πάω να δω από κοντα(πλατεία Αττικής είναι αυτός που βρήκα)
Αναφορικά με την πληγή στο καλάμι δεν συμφέρει η επισκευή του .

Αν γνωρίζετε από που αλλού θα μπορούσα να πάρω προσφορά γνώμη θα το εκτιμούσα
Ευχαριστώ

buckley
29/10/2019, 10:09
Ευχαριστώ Χρήστο
Πήρα μια τιμή 70 ευρώ το ζευγάρι για ισιωμα
Θα τα πάρω παραμάσχαλα να πάω να δω από κοντα(πλατεία Αττικής είναι αυτός που βρήκα)
Αναφορικά με την πληγή στο καλάμι δεν συμφέρει η επισκευή του .

Ελατήρια θα κάνεις σκάντζα φαντάζομαι ε ?
ΥΓ Ας το βάλει ενας χριστιανός στις ανακατασκευές το θρεντ ρε παιδιά.Παίζει μπάλα ο άνθρωπος λέμε :beer:

buckley
29/10/2019, 10:12
Ευχαριστώ Χρήστο
Πήρα μια τιμή 70 ευρώ το ζευγάρι για ισιωμα
Θα τα πάρω παραμάσχαλα να πάω να δω από κοντα(πλατεία Αττικής είναι αυτός που βρήκα)
Αναφορικά με την πληγή στο καλάμι δεν συμφέρει η επισκευή του .

Αν γνωρίζετε από που αλλού θα μπορούσα να πάρω προσφορά γνώμη θα το εκτιμούσα
Ευχαριστώ

Ο Καμπακλής έχει NOS διάφορα καλάμια ,αλλά είναι λιγο μπέρδεμα η φάση ;)

george.S
29/10/2019, 10:19
Ακόμα κι αν ήξερα ότι θα αντέξει το οποιοδήποτε μπάλωμα με καλαι , κόλλες κλπ δεν θα μπορούσα να το κάνω μόνος μου χωρίς να το κάνω χειρότερα.Το 50άρικο δλδ δεν θα το γλύτωνα αλλά και πάλι με αμφίβολα αποτελέσματα. :D Οπότε το πρώτο που θα κοίταγα θα ήταν μήπως ισιώνει αυτό που είναι στραβό για να μην αναγκαστώ να τα πάρω ζευγάρι. Δύσκολα θα τα έσπαγε ο μαντράς . Αν και με λίγο ψάξιμο πιστευώ θα βρεις μονό αντικαταστάτη. :)

Ευχαριστώ
Θέλω όταν τελειώσω να είναι οκ η μηχανή οπότε θα απευθυνθώ και σε μάστορες ανάλογα την περίπτωση για να μην πάει χαμένος ο υπόλοιπος κόπος
Αλλιώς το έφτιαχνα πρόχειρα και το κυκλοφορούσα :)
προτιμώ να περιμένω και να πάει αργά αλλά σωστά όλο το πρότζεκτ παρά να βιαστώ και μετά να τα βρω μπροστά μου

doctor_john
29/10/2019, 11:32
Ευχαριστώ πολύ
Ξέρεις πως λένε την διαδικασία? Όσο Και να έψαξα δεν βρήκα κάτι

Η διαδικασία περιγράφεται σαν silver brazing και μπορεί να την κάνει ο καθένας με φυσιολογική εμπειρία σε κολλήσεις με αέρια.
Καθαρίζεις, εφαρμόζεις βόρακα ασημιού στα 730C και φωλιάζεις κράματα ασημιού μεγαλύτερα από 48% για να έχεις
και καλύτερο χρώμα σε σχέση με το καλάμι.
Φινίρεται με ίσιο τακάκι και λειαντικά μεγαλύτερα από 600gritt με διαγώνια κοψίματα. θα έχει 300 - 400ΜPa αντοχή
ανάλογα τον τύπο και δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία αν θα αντέξει να στοκάρει αυτά τα κτυπήματα.

Αντίστοιχη διαδικασία μπορεί να κάνει πολύ έμπειρος χρησιμοποιώντας κόλληση για ανοξείδωτο αλλά δεν χρειάζεται.
Δεν διαχειρίζεται τίποτα περίπλοκο το καλάμι και η ζημιά είναι ελάχιστη.

Δεν θα αλλάξεις τα ελατήρια με λίγο πιο σκληρά; Νομίζω πως ασχολούμαστε πολύ με κάτι που δεν σε προβληματίζει για την ώρα.

Kickstart
29/10/2019, 11:38
τα καλάμια θα εμφανίζουν διαρκώς μπιμπίκι παρά το τριψιμο και την φροντίδα...απο τη στιγμή που το ένα είναι και τσαμπουκαλεμένο απο χτύπημα και σου ζητανε ισιωμα 70 ευρω εγω θα σκεφτόμουνα να δωκω κάτι παραπάνω και να παρω ζευγαρι καινουργιο από κίνα...

πχ https://www.ebay.com/itm/New-Front-Pipes-Inner-Fork-Tubes-1-Pair-For-HONDA-CB400SF-VTEC-1-1999-2001-2002/193120329497?hash=item2cf6de5f19:g:yLcAAOSwH1Bdidsi

(δεν ξέρω αν αυτά στο λινκ κανουν για το δίκο σου...αλλα ψαχνοντας κατι θα βρείς)

MAIK72
29/10/2019, 11:56
Η διαδικασία περιγράφεται σαν silver brazing και μπορεί να την κάνει ο καθένας με φυσιολογική εμπειρία σε κολλήσεις με αέρια.
Καθαρίζεις, εφαρμόζεις βόρακα ασημιού στα 730C και φωλιάζεις κράματα ασημιού μεγαλύτερα από 48% για να έχεις
και καλύτερο χρώμα σε σχέση με το καλάμι.
Φινίρεται με ίσιο τακάκι και λειαντικά μεγαλύτερα από 600gritt με διαγώνια κοψίματα. θα έχει 300 - 400ΜPa αντοχή
ανάλογα τον τύπο και δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία αν θα αντέξει να στοκάρει αυτά τα κτυπήματα.



Καλό τιπ , αλλά νόμιζα ότι γινόταν μόνο με lazer σε άξονες πλοίων όπου το κόστος αντικατάστασης είναι υπερβολικό:)

doctor_john
29/10/2019, 12:03
Καλό τιπ , αλλά νόμιζα ότι γινόταν μόνο με lazer σε άξονες πλοίων όπου το κόστος αντικατάστασης είναι υπερβολικό:)

Σοβαρά; δεν είχα ιδέα.
Αν είσαι τυπικός και χρειάζεσαι κολλήσεις ποιότητας σε διαφορετικά κράματα είναι πολύ καλό.
Βέβαια δεν είναι στο επίπεδο κόστους απλών αναλώσιμων αλλά στα "δίνει πίσω".

Από τα πλοία που λες, προσπαθώ να ξεσηκώσω άλλου είδους τεχνολογία.
Ράβουν στις καρίνες κομμάτια αγώγιμα που σκουριάζουν πολύ ευκολότερα από την καρίνα
με αποτέλεσμα να ελέγχουν την έκφραση του φαινόμενου στα τμήματα που αντικαθιστώνται :D

MAIK72
29/10/2019, 12:22
Σοβαρά; δεν είχα ιδέα.
Αν είσαι τυπικός και χρειάζεσαι κολλήσεις ποιότητας σε διαφορετικά κράματα είναι πολύ καλό.
Βέβαια δεν είναι στο επίπεδο κόστους απλών αναλώσιμων αλλά στα "δίνει πίσω".

Από τα πλοία που λες, προσπαθώ να ξεσηκώσω άλλου είδους τεχνολογία.
Ράβουν στις καρίνες κομμάτια αγώγιμα που σκουριάζουν πολύ ευκολότερα από την καρίνα
με αποτέλεσμα να ελέγχουν την έκφραση του φαινόμενου στα τμήματα που αντικαθιστώνται :D

Εκανα ένα λάθος . Λέγεται laser cladding και αφορά άξονες. Με νίκελ και χρώμιο δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο :)

doctor_john
29/10/2019, 12:56
Με συγκεκριμένο τύπο κολλάω κράματα με μεγάλα ποσοστά νικελίου και πετυχαίνω ασφαλείς κολλήσεις με άλλου τύπου ατσάλια χωρίς βαφή σκλήρυνσης.
Αν μιλάς για επιμεταλλώσεις, γίνονται ξανά στο σύνολο της κατασκευής.

MAIK72
29/10/2019, 13:09
Με συγκεκριμένο τύπο κολλάω κράματα με μεγάλα ποσοστά νικελίου και πετυχαίνω ασφαλείς κολλήσεις με άλλου τύπου ατσάλια χωρίς βαφή σκλήρυνσης.
Αν μιλάς για επιμεταλλώσεις, γίνονται ξανά στο σύνολο της κατασκευής.

¨Οχι λέω ότι στις επιμεταλλώσεις δεν μπορεί να γίνει επιδιόρθωση με λέιζερ πλάσματος. Τώρα πόσο ασφαλής θα είναι η οποιαδήποτε κόλληση σε καλάμια δεν το ξέρουμε. Κάποιοι που το έχουν κάνει και με απλή εποξική έχουν δει ποσοστά επιτυχίας αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι το ίδιο επιτυχής και σε βάθος χρόνου.:winka:

Kotselakos
31/10/2019, 19:10
Ευχαριστώ Χρήστο
Πήρα μια τιμή 70 ευρώ το ζευγάρι για ισιωμα
Θα τα πάρω παραμάσχαλα να πάω να δω από κοντα(πλατεία Αττικής είναι αυτός που βρήκα)
Αναφορικά με την πληγή στο καλάμι δεν συμφέρει η επισκευή του .

Αν γνωρίζετε από που αλλού θα μπορούσα να πάρω προσφορά γνώμη θα το εκτιμούσα
Ευχαριστώ

Πάρε ένα παχύμετρο και μέτρα τη διάμετρο σε κάμποσες διατομές των καλαμιών περιστρέφοντας το παχύμετρο γύρω-γύρω να δεις αν έχεις αποκλίσεις, κοινώς αν τα καλάμια σου από το στράβωμα έχουν γίνει οβάλ. Αυτό ακόμα και να τα

ισιώσεις δεν διορθώνεται. :wave2:

george.S
31/10/2019, 21:00
έφερα επιτέλους το τρακαρισμένο/δότη σπίτι
όπως τα είδα πρόχειρα δεν παίζουν και δεν θα ασχοληθώ μαζί τους και θα πάνε ανακύκλωση

μου έγινε μια πρόταση για μοντιφα από vtr αλλά λέω να παραμείνω εργοστασιακά αν και θέλω να τα δω από κοντά:rolleyes:

μου έδωσε φίλος καλός από bros ένα ζευγάρι από την αποθήκη του αλλά έχουμε διαφορά ύψους γιατί αυτό είχε τα κλιπ ον
βγάζοντας τις τάπες προφορτισης και βάζοντας τις δικές του τα ανεβάζω μερικά εκατοστά κάτω από το τιμόνι από τις πλάκες αλλά και πάλι θα είναι περίπου 1,5 εκατοστό ψηλότερα το οποίο ίσως και να μην τρέχει κάστανο....

έχω ρωτήσει διάφορους τρόπους να το επαναφέρω τα δικά μου χωρίς να δω κάποιον με καλό μάτι

συνεχίζει η αναζήτηση στο ζήτημα καλάμια είδα και after market και κινέζικα και καινούργια κλπ κλπ βασικά κοιτάζω μεταχειρισμένα

ο φίλος μου έδειξε επίσης αυτό το site με το οποίο βρίσκει part number και σε πολλά και μια ενδεικτική τιμή ανταλλακτικού ....ωραίο χάζι
https://www.bike-parts-honda.com/

ξέρω το κουράζω λίγο με τα μπροστινά αλλά τουλάχιστον κάποια πράγματα θα προχωρήσουν ταχύτερα τώρα που έχω το δότη
από αύριο γιατί σήμερα ήταν δύσκολη μέρα

καλό βράδυ

doctor_john
31/10/2019, 21:19
Ωραίες δισκόπλακες! είναι σε καλή κατάσταση;
Μπράβο, να πάει καλά! Ο δότης φαίνεται μια χαρά.

george.S
31/10/2019, 22:05
Γενικά ήταν προ εξαμήνου ένα πολύ καλά συντηρημενο μηχανάκι με πολλά καινούργια και από σέρβις πράγματα Μόλις μια εβδομάδα πριν τρακαρει
Το χαμηλό κόστος κτήσης δε με έκανε να το πάρω
Θα βάλω μια λίστα με όλα όσα θα πάρω

george.S
01/11/2019, 21:09
καλησπέρα

σήμερα βγάζω και πετάω πράγματα από τον δότη και κρατάω ότι είναι οκ

αυτά που θα χρησιμοποιήσω

μέχρι στιγμής δισκόπλακες σχεδόν καινούργιες(after market) αν και οι δικές μου οι γνήσιες είναι σε πολύ καλή κατάσταση και ίσως βάλω αυτές με φρέσκα τακάκια(5 ημερών) ,σωληνάκια υψηλής,τρόμπα χωρίς θαμπό τζάμι
λάστιχο batlax ημερών με τα μπιμπίκια πάνω
κλειδαριά που λειτουργεί σωστά και το ίδιο κλειδί για τάπα βενζίνης που είναι άψογη όπως και την κλειδαριά σέλας που λειτουργεί άψογα με λαδωμένη ντίζα και το νίκελ πάνω στον αφαλό κλπ
σέλα
πίσω δισκόπλακα τρόμπα σωληνάκι υψηλής
βίδες διάφορες και έτσι θα βάλω τις καλύτερες γιατί κάποιες είναι ταλαιπωρημένες
θήκη μπαταρίας και καπάκι μπαταρίας
πλάκες εσωτερικού οργάνων
πίσω ΛΑΣΤΙΧΟ το ποιο είναι σε όμοια κατάσταση και με το εμπρός αλλά θέλω να πάω να το τσεκάρω γιατί η ζάντα έφαγε γερο μπαμ
ψυγείο και γενικά όλο το κύκλωμα ψύξης καθώς το δικό μου είναι στραβό και επισκευασμένο με κακό τρόπο
αλυσίδα γρανάζια
βίδα κεντρική για δεξί πλαϊνό καπάκι μοτέρ μιας και η δικιά μου είναι κακοποιημένη στη φωλιά του ΑΛΕΝ
πίσω τάπα ψαλιδιού που κρατάει τον αποστάτη αφού στο δικό μου είχε χαθεί και είχε λάμα για κάδρα
καρμπιρατέρ γιατί είναι σερβιρισμένα και πεντακάθαρα
ντιζα, τσοκ,ατέρμονα γιατί είναι σε πολύ καλή κατάσταση,βασικά πολύ καλύτερη από τα δικά μου
μπαταρία τα άναβε τα φώτα όλα κανονικά (ακόμα να μου φέρουν το πολύμετρο:mad:)θα την βάλω στο μηχάνημα αύριο
διακόπτες kill switch και φώτα κλπ


πράγματα που μένουν σαν ανταλακτικα στο ραφι


ρουμπινέτο πεντακάθαρο
πλεξούδα και μικρο ανταλλακτικών από τα όργανα
αυτιά από το φως μαύρα με ηλεκτροστατική
φως εμπρός πίσω καβούκι μαύρο με ηλεκτροστατική
φως οκ με στεφάνια χτυπημένα
καβαλέτα τιμονιού και πάνω πλάκα που νομίζω ότι είναι ίσια
πλαϊνά καπάκια
πλεξούδα
μοτέρ καπάκια αριστερά
μοτέρ εσωτερικό ανταλλακτικό,κεφαλή,block σασμάν,μίζα κλπ
ψιλοπράγματα όπως ατερμονας κλπ
βάση για φως ελαφρώς στραβή αλλά έρχεται εύκολα
πλεξούδα
πολλαπλή
μαρσιπιεδες αριστερά
μπότες καλαμιών μαύρες από ηλεκτροστατική
σταντ μονό και διπλό
καθώς και τα δικά μου ανταλλακτικά που θα βγάλω εκ των οποίων κάποια είναι υπολογίσιμα όπως δισκόπλακες καρμπιρατέρ,σωληνάκια φρένων ,δαγκάνες,τρόμπα με θαμπό τζαμάκι (το οποίο θα αντικαταστήσω με γυάλινο)
τάπα με κλειδί και γενικά κλειδαριές που θέλουν σέρβις(λειτουργούν)

δυστυχώς κάτω πλάκα είναι στραβή και ίσως και η πάνω
εμπρός ζάντα στραβή στο κέντρο της πιστεύω θα την πάω για τσεκ ...αν όχι έχει μόνο μια γρατζουνιά
πίσω ζάντα με χοντρό χτύπημα
καλάμια στραβά με καρούμπαλο
και γενικά το μηχανάκι ήταν πληγωμένο βαριά από την στούκα αλλά έχει αρκετά πράγματα που πρέπει να αλλάξω στο δικό μου σε άριστη κατάσταση
έχει κοστίσει δε όσο μια αλλαγή ελαστικών και μου λύνει τα χέρια σε πολλά

πήρα και ένα καινούργιο τιμόνι και κάτι αντίβαρα τιμονιού για να αρχίσω να στήνω το ''γραφείο'' (κλεμμένο από τον τελεγονο :cool::))
έχω βάλει και εποξική στο καλάμι στο τραύμα και το έτριψα λίγο αλλά θα το δω αύριο
πολλά λόγια σήμερα λίγες φωτογραφίες :)

συγνώμη αν κούρασα αλλά πέραν του αρχείου που κρατάω στον υπολογιστή,εδώ το βλέπω σαν ημερολόγιο :)

katsar
02/11/2019, 09:21
Τι να κουράσεις,δώσε φωτογραφίες λέμε.

george.S
02/11/2019, 19:12
καλησπέρα

τα νεότερα με τα καλάμια

τα δικά μου τα πέρασα εποξική κόλα και τα έξυσα με 600 γυαλόχαρτο και μετά 3000(τελειώσαν τα ενδιάμεσα και εγώ:zzz:)
δεν κάνουν καθόλου δόντι στο χέρι ενώ ψηλότερα(που δεν έβαλα εποξική) τα νιώθεις όλα
πιστεύω ότι θα δούλευε αλλά αλλάξανε τα σχέδια :evil:
αυτά θα τα κλείσω μαζί με σετ δαγκάνες και φτερό και θα τα βάλω στο ράφι

με του bros δεν θα ασχοληθώ καθόλου γιατί έχει το ένα καλάμι παρόμοια αλλά λίγο μικρότερη πληγή στα 8 εκατοστά

από του δότη θα κρατήσω μπότες

στην μηχανή θα βάλω από vtr 1000 μαζί με 4πιστονες
χάνω το αυθεντικό του θέματος(αλλά το έχω στο ράφι) αλλά τα καλάμια είναι άψογα και οι 4πιστονες είναι αναβάθμιση γ@μ@τη
πείρος δείχνει ότι ταιριάζει θα χρειαστώ φτερό

στην τιμή που τα πήρα θα μπορούσα να πω ότι μου τα χάρισαν και δώρο οι 4πιστονες:) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Γιώργο :)

george.S
02/11/2019, 19:18
λύνω τον δότη που είναι απέναντι και κοιτάει το cb
αφήνω ανταλλακτικά στον πάγκο για ξεκαθάρισμα αποθήκευση κλπ και επικρατεί χάος :D

george.S
02/11/2019, 19:26
και στα 2 ο προφυλακτήρας της αλυσίδας είναι στραβός
στο δικό μου από κριπτοναιτ που δεν βγήκε και στο άλλο από την στούκα
έπιασα της στούκας τον καθάρισα και τον έφερα στα ίσια του
έγινε πολύ καλός και θα φτιάξω και τον άλλο αλλά πρέπει να πάρω ματσόλα με τεφλόν γιατί αν κοιτάξεις από κοντά(πολύ κοντά λέμε) το σφυρί κάνει μικρά τραύματα
βασικά η φωτογραφία το αδικεί και δεν θα ασχολούμουν ξανά και θα το έβαζα έτσι αλλά έχω και το άλλο και θα προσπαθήσω να το κάνω τέλειο(έχει και μόνο μια καμπούρα/στράβωμα)

george.S
02/11/2019, 19:29
και μια με το τιμονακι
επίσης με το άλλο είχα μια διαφορά στην πλάκα που είχαν ένα δαχτυλίδι για την κλειδαριά

viper1
02/11/2019, 19:45
Τα καλάμια του VTR ταιριάζουν στις δικές σου τιμονοπλακες?

george.S
02/11/2019, 20:24
Τα καλάμια του VTR ταιριάζουν στις δικές σου τιμονοπλακες?

Ταμαμ και είναι και λίγο κοντύτερα από του bros και αν τις ανεβάσω λίγο είμαι ακριβώς στο ίδιο ύψος

viper1
02/11/2019, 21:30
Ταμαμ και είναι και λίγο κοντύτερα από του bros και αν τις ανεβάσω λίγο είμαι ακριβώς στο ίδιο ύψος

Μια χαρά. Μου κάνει εντύπωση που έχουν τον ίδιο πάχος το VTR 1000 με το CB... anyway .

MAIK72
02/11/2019, 22:44
Ταμαμ και είναι και λίγο κοντύτερα από του bros και αν τις ανεβάσω λίγο είμαι ακριβώς στο ίδιο ύψος

Τέλεια είναι! :a10::a18:

antonis22260
02/11/2019, 22:45
έχω φάει τα νύχια μου ως τα δάχτυλα, δώσε πόνο φιλαράκι, προχώρα, παρακολουθούμε!

telegonos
02/11/2019, 23:35
Μια χαρά. Μου κάνει εντύπωση που έχουν τον ίδιο πάχος το VTR 1000 με το CB... anyway .

Αν θυμάμαι καλά, το πρώτο VTR1000F (αυτό με τα όργανα σε κατακόρυφη διάταξη σε στυλ ducati 916) είχε 41mm μπουκάλες, οπότε ναι, ταιριάζουν στις πλάκες 41mm του CB.

To Facelift VTR1000F βέβαια, με τα όργανα σε κλασσική οριζόντια διάταξη, είχε 43mm πηρούνια, οπότε προφανώς δεν έχει αυτά.

lykourgi
03/11/2019, 13:32
και στα 2 ο προφυλακτήρας της αλυσίδας είναι στραβός

πρέπει να πάρω ματσόλα με τεφλόν γιατί αν κοιτάξεις από κοντά(πολύ κοντά λέμε) το σφυρί κάνει μικρά τραύματα


Αν δεν έχεις ματσόλα, μπορείς να τον χτυπάς με κλασσικό σφυρί ή βαριοπούλα, παρεμβάλλοντας ξύλινο τάκο. Ακουμπάς το ξύλο πάνω στο κομμάτι και χτυπάς το ξύλο με το σφυρί.

george.S
06/11/2019, 10:06
καλημέρα
πλάκες καντράν ξέρει κανένας που μπορώ να ψάξω ? κάποιοι εκτύπωναν κλπ ξέρει κανένας που μπορώ να απευθυνθώ?
για να μην περιμένω τον κινεζο που τις έχει με 10 ευρώ κάνα μήνα άσε που το πλεξιγκλάς όσο και αν ακούγεται αστείο(πόση διαφορά έχουν 2 πλεξιγκλάς) της Honda είναι πολύ καλύτερο στον να μην στραβώνει από θερμοκρασίες ήλιου κλπ (και στα δικά μου που έχει κολληθεί το αυτοκόλλητο την άκουσε και όχι το πλεξιγκλάς)
είχα την πρόθεση να κρατήσω τις γνήσιες από τον δότη αλλά έχουν ξεθωριάσει και αυτές αρκετά και μου χαλάνε την εικόνα
έχω πάρει βελόνες καινούργιες από Κινέζο(περιμένω να έρθουν) αν και έλεγα να βάψω με μανό τις δικές του


ευχαριστώ

george.S
06/11/2019, 13:50
και τελικά πήρα τις κινέζικες https://www.aliexpress.com/item/32870827623.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5b6a4c4dpwlvSl
θα το κλείσω τώρα με μια ασπρη και μια μαύρη η θα βάλω τις 2 μαύρες και όταν έρθουν τα ξανά ανοίγω

συνεχίζει να με ενδιαφέρουν γνήσιες σε νορμάλ κόστος η καλής ποιότητας ιμιτασιόν οπότε αν γνωρίζει κάποιος θα το εκτιμούσα

ευχαριστώ

george.S
06/11/2019, 17:57
έτοιμα τα όργανα ....φι ου 2 ώρες μου πήρε)

όταν έρθουν τα νέα πλακάκια οι βελόνες και τα led θα τα ξανανοίξω

συνεχίζω παρόλα αυτά να ψάχνω πλακάκια γνήσια

έκανα και μια απόπειρα να τα βάψω με μαρκαδόρο....από μακριά είναι οκ :D,γιατί από κοντά άστα μαύρο χάλι
βελόνα στροφόμετρου την έσπασα στο καθάρισμα και την κόλλησα.... πολύ ευαίσθητη:rolleyes:
λαμπάκια πλήρες πυρακτώσεως μέχρι να έρθουν τα άλλα

αύριο τετραπιστονες και διακόπτες στο τιμόνι και κλείνω το μπροστά

προσωρινά με άβαφη ζάντα μέχρι να βγάλω και την πίσω να τις ασταρώσω βάψω μαζί :)

Kotselakos
06/11/2019, 18:20
Με τον τσαμπουκά που έχει πάρει το μπροστινό του δότη πολύ φοβάμαι ότι παίζει να την έχουν ακούσει και οι μπουκάλες (μπότες). Αν πρόκειται να τις χρησιμοποιήσεις κάπου τσέκαρέ τες πρώτα. Το στράβωμα στις μπουκάλες δεν φαίνεται τόσο εύκολα με το μάτι, αλλά αν τις πιάσεις σε τσοκ τόρνου θα φανεί κατευθείαν. Μιά ένδειξη είναι αν έχουν παραμορφωθεί πλησίον της έδρασης των τσιμουχών (αν έχουν γίνει οβάλ, αυτό το τσεκάρεις εύκολα με παχύμετρο)

Δυστυχώς μιλάω και πείρας... :cry:

Καλή συνέχεια... :a014:

MAIK72
06/11/2019, 18:35
Δεν υπάρχει έυκολη ή φθηνή λύση για να τα επαναφέρεις εκτός και αν αρχίσεις σπουδές γραφίστα στην ΑΚΤΟ.:D Σκανάρισμα ilustrator ,photoshop για τα γράμματα και εκτύπωση σε πλεξι μπρος πίσω :D . Κι αν φαίνονται σωστά οι μπογιές του εκτυπωτή.
¨Η ακόμα πιο δύσκολο ,κοπτικό σε αυτοκόλλητο τα λευκά γράμματα και βάψιμο το μάυρο φόντο. Μην ασχοληθείς καν. 100 ευρώ τουλάχιστον θα σε χρέωνε κάποιος, κι αν πετύχαινε.
Μια χαρά είναι αυτά από ali μέχρι να βρεις αντικαταστάτη:beer:

george.S
06/11/2019, 19:06
Με τον τσαμπουκά που έχει πάρει το μπροστινό του δότη πολύ φοβάμαι ότι παίζει να την έχουν ακούσει και οι μπουκάλες (μπότες).

Καλή συνέχεια... :a014:

Τα καλάμια από τον δότη που είχε τρακαρει θα πάνε ανακύκλωση
Θα μπει νέο μπροστινό από άλλη μηχανή
Σε ευχαριστώ πολυ

george.S
07/11/2019, 21:11
καλησπέρα

έχω καθαρίσει τις δαγκάνες του δικού μου, του δότη,την πίσω από τον δότη και τώρα τις τετραπιστονες :)

άφησα τις ίδιες τσιμούχες και θα δω θα τις αλλάξω στο προσεχές μέλλον

έτοιμα για κούμπωμα αύριο

έλυσα και διάφορα από τον δότη

ήρθαν και οι βελόνες

viper1
07/11/2019, 21:16
Δεν ξέρω με τι υγρό καθάρισες τις δαγκάνες αλλά ελπίζω ότι έβγαλες τα oring Πριν τις βαπτίσεις....
Επίσης αν έχουν σκληρύνει τα oring υπάρχει η πιθανότητα να μην επιστρέφουν σωστά τα εμβολα με αποτέλεσμα η υπερθέρμανση των δίσκων/υγρών πλας γρηγορότερη φθορά στους δίσκους/τακάκια

MAIK72
07/11/2019, 21:20
Δεν ξέρω με τι υγρό καθάρισες τις δαγκάνες αλλά ελπίζω ότι έβγαλες τα oring Πριν τις βαπτίσεις....
Επίσης αν έχουν σκληρύνει τα oring υπάρχει η πιθανότητα να μην επιστρέφουν σωστά τα εμβολα με αποτέλεσμα η υπερθέρμανση των δίσκων/υγρών πλας γρηγορότερη φθορά στους δίσκους/τακάκια

Με υγρό φρένων :D


Οι βελόνες αυτές τι είναι? 'Εχασα επεισόδιο? Στις μπουκάλες ? :a014:

george.S
07/11/2019, 21:48
Δεν ξέρω με τι υγρό καθάρισες τις δαγκάνες αλλά ελπίζω ότι έβγαλες τα oring Πριν τις βαπτίσεις....
Επίσης αν έχουν σκληρύνει τα oring υπάρχει η πιθανότητα να μην επιστρέφουν σωστά τα εμβολα με αποτέλεσμα η υπερθέρμανση των δίσκων/υγρών πλας γρηγορότερη φθορά στους δίσκους/τακάκια

μμμ μάλλον έκανα μ@λ@κια
παραφινέλαιο βασικά και μετά σουαζ αραιωμένο

δείχνουν ελαστικές χωρίς φθορά...στο τέλος τις έβγαλα τις καθάρισα με στεγνό πανί και μετά με υγρά φρένου αφού τις ''λάδωσα'' τις έβαλα όπως και τα έμβολα
είναι στα σχέδια να τις αλλάξω αλλά έλεγα αργότερα
επίσης θα έκανα ερώτηση αν προτείνεται μόνο γνήσια τσιμουχακια η να πάω σε μαγαζί όπως η ΑΚΡΟΝ στην παλαμιδιου?

ευχαριστώ και έχω ανάγκη από υποδείξεις καθώς ερασιτέχνης και δεν τα ξέρω όλα...μάλλον ξέρω λίγα

george.S
07/11/2019, 21:49
Οι βελόνες αυτές τι είναι? 'Εχασα επεισόδιο? Στις μπουκάλες ? :a014:

οι βελόνες από τα όργανα
περιμένω πλακάκια και λαμπάκια λεντ ακόμα και θα τα ξανανοίξω

viper1
07/11/2019, 21:53
μμμ μάλλον έκανα μ@λ@κια
παραφινέλαιο βασικά και μετά σουαζ αραιωμένο

δείχνουν ελαστικές χωρίς φθορά...στο τέλος τις έβγαλα τις καθάρισα με στεγνό πανί και μετά με υγρά φρένου αφού τις ''λάδωσα'' τις έβαλα όπως και τα έμβολα
είναι στα σχέδια να τις αλλάξω αλλά έλεγα αργότερα
επίσης θα έκανα ερώτηση αν προτείνεται μόνο γνήσια τσιμουχακια η να πάω σε μαγαζί όπως η ΑΚΡΟΝ στην παλαμιδιου?

ευχαριστώ και έχω ανάγκη από υποδείξεις καθώς ερασιτέχνης και δεν τα ξέρω όλα...μάλλον ξέρω λίγα

Αν ήμουν στην θέση σου θα τα άλλαζα μιας και τις άνοιξες. Αφού τις έχεις κλείσει η θα πας δοκιμαστικά και θα δεις πως θα δουλέψουν ή τις αλλάζεις από τώρα....

viper1
07/11/2019, 21:58
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F172421205639

doctor_john
08/11/2019, 11:48
Έψαχνα να βρω ροπή σύσφιξης της δαγκάνας και βρήκα ένα γενικό μπούσουλα για service δαγκάνων ;)

http://teamghettoracing.com/mechanical/brakes/four-piston-brake-caliper-rebuild/

sapila racing
08/11/2019, 11:56
μμμ μάλλον έκανα μ@λ@κια
παραφινέλαιο βασικά και μετά σουαζ αραιωμένο

δείχνουν ελαστικές χωρίς φθορά...στο τέλος τις έβγαλα τις καθάρισα με στεγνό πανί και μετά με υγρά φρένου αφού τις ''λάδωσα'' τις έβαλα όπως και τα έμβολα
είναι στα σχέδια να τις αλλάξω αλλά έλεγα αργότερα
επίσης θα έκανα ερώτηση αν προτείνεται μόνο γνήσια τσιμουχακια η να πάω σε μαγαζί όπως η ΑΚΡΟΝ στην παλαμιδιου?

ευχαριστώ και έχω ανάγκη από υποδείξεις καθώς ερασιτέχνης και δεν τα ξέρω όλα...μάλλον ξέρω λίγα

Eφ όσον έλυσες τις δαγκάνες γιατί δεν άλλαξες τις τσιμούχες? :confused:
Original θα πας να παρεις.

MAIK72
08/11/2019, 12:20
Έψαχνα να βρω ροπή σύσφιξης της δαγκάνας και βρήκα ένα γενικό μπούσουλα για service δαγκάνων ;)

http://teamghettoracing.com/mechanical/brakes/four-piston-brake-caliper-rebuild/

:)Ενας γενικός μπούσουλας με τις ροπές πρέπει να είναι κάπου εδώ . Ϊδιες μe του CB1? Μετά την 110 σελίδα https://www.slideshare.net/Hondafanatics/manual-cb1-y-cb400sf-en-inglesdoc****


**** διόρθωση στο λινκ :D

doctor_john
08/11/2019, 12:47
Ναι, απλά να ξεχωρίσουμε τις εγκατάστασης στο πιρούνι από αυτές που δένουν το έσω - έξω της δαγκάνας. :a013:

υγ: το σίγουρο είναι πως χρειάζεται λίγη κόλλα σπειρωμάτων η κάθε βίδα.

Τώρα για 32Hm ροπής; δεν ακούγεται παράλογο (στα κυριλλικά το "Ν" νομίζω γράφεται "Η")...
Εκτόμετρα δε νομίζω να εννοεί γιατί είναι μονάδα μέτρησης μήκους;

george.S
08/11/2019, 16:07
Eφ όσον έλυσες τις δαγκάνες γιατί δεν άλλαξες τις τσιμούχες? :confused:
Original θα πας να παρεις.


το να τις λύσω είναι εύκολο
την έδεσα γιατί θέλω να βάλω ζάντα να τσεκάρω ότι είμαι οκ με δισκόφρενα(που είμαι) και μετά θα αλλάξω αφού πρώτα αγοράσω τσιμούχες, τακάκια και υγρά φρένων

ΕΡΩΤΗΣΗ

στον δότη υπάρχουν σωληνάκια υψηλής που ξεκινά ένα από την τρόμπα και κάποια στιγμή έχει διακλαδωτήρα που πάει ξεχωριστά στην κάθε δαγκάνα
καταρχήν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια ? φαντάζομαι πως ναι
θα ήταν καλύτερα αν δεν υπήρχε ο διακλαδωτήρας ? και έφευγαν κατευθείαν από την τρόμπα ξεχωριστά για την κάθε δαγκάνα?

ευχαριστώ

george.S
08/11/2019, 16:10
υγ: το σίγουρο είναι πως χρειάζεται λίγη κόλλα σπειρωμάτων η κάθε βίδα.


κόλλα έχω μια μπλε της loctite

george.S
08/11/2019, 16:26
έχω αλλάξει διακόπτη kill switch αφού τον καθάρισα και είναι έτοιμος για το τιμόνι όπως και ο αριστερά που καθάρισα και άλλαξα ντιζα τσοκ από τον δότη γιατί η δικιά μου ήταν φυσικό έτσι όπως την είχαν βάλει να την καταστρέψουν και να μην δουλεύει
λίγα ηλεκτρικά (δεν μου αρέσουν:rolleyes:)για τα φλας και το φως διορθώνοντας την παράκαμψη με τους ρελεδες κλπ και πιστεύω ότι αύριο το κλείνω εμπρός

βγάζω και πράγματα από τον δότη και καθαρίζω όπως ψυγείο και σιγά σιγά το γδύνω
στο ψυγείο υπάρχει ένα σημείο που πετάει το λάστιχο νερά και εκεί είχε γίνει τσιμέντο (περίπου 10+ % της επιφάνειας του ψυγείου που όμως ακριβώς από πίσω είναι το βεντιλατερ................ έλα γιατρέ :D)
το ψέκαζα συνέχεια με σουαζ το άφηνα λίγη ώρα και μετά με το πιστόλι αέρα έριχνα από κοντά και ήταν ο τρόπος που σκέφτηκα και δεν χάλασα καθόλου τις ψύκτρες
μετά από πολλές επαναλήψεις και αφού έγινα κώλος το κοιτούσες στο φως και ήταν πεντακάθαρο ανάμεσα στις κυψελίδες
έβλεπα αυτό το extension front fender και έλεγα τι μ@λ@κία είναι......τώρα το βλέπω με άλλο μάτι


θα ανεβάσω φωτογραφίες αργότερα

MAIK72
08/11/2019, 16:53
Τώρα για 32Hm ροπής; δεν ακούγεται παράλογο (στα κυριλλικά το "Ν" νομίζω γράφεται "Η")...
Εκτόμετρα δε νομίζω να εννοεί γιατί είναι μονάδα μέτρησης μήκους;

Οπως το είπες Νewton = ньютон;)

george.S
08/11/2019, 17:15
Μήπως πρέπει να κοιτάξω δυνάμεις που θέλει το μπροστινό σύστημα φρένων του vtr1000f?
Φαντάζομαι θα είναι πολύ κοντά παρόλα αυτά

george.S
08/11/2019, 17:23
εβαλα και την μπαταρια που το μηχανημα την φορτισε και δειχνει οκ

το σημειο που ειναι(ήταν :smokin:) βουλωμενο το ψυγειο δεν αποροφα τον αφρο απο το σουαζ
η φωτογραφια ειναι στην μεση της διαδικασιας

MAIK72
09/11/2019, 11:26
Μήπως πρέπει να κοιτάξω δυνάμεις που θέλει το μπροστινό σύστημα φρένων του vtr1000f?
Φαντάζομαι θα είναι πολύ κοντά παρόλα αυτά

Εχεις δίκιο !Εννοείται εφόσον έχεις και τις δαγκάνες του vtr. Πόσο κοντά είναι ....:hmm: 30 -18 και 2 Nm ! https://www.manualslib.com/manual/1140430/Honda-Vtr1000f.html?page=263#manual

Kotselakos
10/11/2019, 07:24
ΕΡΩΤΗΣΗ

στον δότη υπάρχουν σωληνάκια υψηλής που ξεκινά ένα από την τρόμπα και κάποια στιγμή έχει διακλαδωτήρα που πάει ξεχωριστά στην κάθε δαγκάνα
καταρχήν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια ? φαντάζομαι πως ναι
θα ήταν καλύτερα αν δεν υπήρχε ο διακλαδωτήρας ? και έφευγαν κατευθείαν από την τρόμπα ξεχωριστά για την κάθε δαγκάνα?

ευχαριστώ

Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει αν αφήσεις τον διακλαδωτήρα και η χρήση του βοηθάει σε πιο "καθαρό" οπτικά αποτέλεσμα από 2 ανεξάρτητα σωληνάκια από την τρόμπα στις δαγκάνες.
Σωληνάκια θα έβαζα υψηλής αλλά αν τα μαμά είναι ΟΚ μετά από καθάρισμα δεν είναι ντε και καλά απαραίτητο να τα αλλάξεις. :wave2:

george.S
10/11/2019, 14:55
καλησπέρα

συνέχισα με το τιμόνι και τους διακόπτες ντιζα συμπλέκτη(καθάρισμα και λάδωμα)και έκανα το ίδιο και για του τσοκ,χερούλια,αντιβαρα που δεν μου αρεσουν(θα τα αλλάξω)
έβαλα την τρόμπα έτοιμη με καινούργιο καπάκι και βίδες και μανέτα(θέλει αλλαγή η φούσκα από το έμβολο που πατάει η μανέτα :rolleyes:)
καθάρισα ψυγείο και το πέρασα μια με ένα ματ σπρέι

έβγαλα τα σωληνάκια υψηλής από τον δότη
στο πάνω μέρος έχει ένα χτύπημα και λέω να μην το ρισκάρω και να το αλλάξω
στην σύνδεση με την δαγκάνα έχουν επίσης ρακορ και όχι την κλασική απόληξη από τα σωληνάκια(τουλάχιστον εγώ δεν το έχω ξαναδεί)

είχα 2 φλας από τον δότη και 2 από το δικό μου
κινέζικα και τα 2 και το ένα ζευγάρι με βαφή καρμπον που δεν αντέχω να την βλέπω:yuck: και τα έβαψα
θα τα βάλω επάνω για το κτεο και μέχρι να πάρω μια τετράδα ορίτζιναλ

αυτά για σήμερα

george.S
10/11/2019, 14:57
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει αν αφήσεις τον διακλαδωτήρα και η χρήση του βοηθάει σε πιο "καθαρό" οπτικά αποτέλεσμα από 2 ανεξάρτητα σωληνάκια από την τρόμπα στις δαγκάνες.
Σωληνάκια θα έβαζα υψηλής αλλά αν τα μαμά είναι ΟΚ μετά από καθάρισμα δεν είναι ντε και καλά απαραίτητο να τα αλλάξεις. :wave2:

τα έχω τα γνήσια
τα έχω καθαρίσει και είναι οκ αλλά θα κρατήσω τα υψηλής αλλάζοντας μόνο το πάνω μέρος

ευχαριστώ

telegonos
10/11/2019, 15:34
Τα μαμα σωληνακια, ακομα και αν οπτικα δειχνουν καλα, παιζει μετα απο τοσα χρονια υπαρξης, να εχει μαλακωσει το υλικο τους. Αποτελεσμα, εσυ δινεις πιεση με την τρομπα, κι αντι να πηγαινει στθ
ις δαγκανες να πιεσει τα τακακια, χανεται κατα ενα μερος σε... φουσκωμα των σωληνακιων. Φτανει στο σημειο να το νοιωθεις με το χερι στο σωληνακι να φουσκωνουν.

Αν τα βαλεις τελικα, και δεις ελλειψη δυναμης στο φρεναρισμα, και πολυ μεγαλη διαδρομη μανετας παρα την εξαερωση, αλλαξε τα χωρις αλλη σκεψη.

george.S
10/11/2019, 16:02
Υψηλής θα μπούνε
Τα μαμά στο ράφι

george.S
12/11/2019, 05:27
καλημέρα

εχθές έλυσα τον δότη και πέταξα τον σκελετό
ήρθε και ένας φίλος για βοήθεια ....με παρέα περνάνε οι ώρες χωρίς να το καταλάβεις :)
στην αρχή προσπαθήσαμε να βγάλουμε το μοτέρ από πάνω ανεπιτυχώς
δεν το κούρασα πολύ και πήρα τροχό έκοψα σκελετό και πήρα το μοτέρ να συμπληρώσει την ντάνα με ότι σώθηκε

το γνωστό χάος για άλλη μια φορά
είναι σημαντικό μέρος του συνολικού χρόνου το συμμάζεμα των εργαλείων και του χώρου ....αλλιώς τον ξοδεύεις(τον χρόνο) ψάχνοντας να βρεις αυτό που θες

george.S
12/11/2019, 05:37
έτοιμη η κλειδαριά για την σέλα και πλέον εκτός του ότι λειτουργεί σαν καινούργια ένα κλειδί κάνει για όλα

σειρά είχε το ψυγείο
η σήτα του ψυγείου έπαιζε ανάμεσα στο πλαίσιο / κάλυμμα και το ψυγείο
πήρα ένα μυτοτσιμπιδο και έκλεισα τα σημεία της σήτας ώστε να αγκαλιάσουν την προεξοχή που είχε εσωτερικά το κάλυμμα ....τσιμέντο :)
έτοιμο και το ψυγείο και αποφασίζω να αλλάξω το σύστημα ψύξης πριν βάλω το μπροστινό για ελευθερία κινήσεων.....

george.S
12/11/2019, 06:13
βγάζω ψυγείο από την μηχανή για να βάλω το καινούργιο και λέω να αλλάξω και την τρόμπα νερού

ανοίγουμε τρόμπα και :facepalm:......
λάσπη σκουριάς...η φτερωτή απλά δεν υπάρχει

καθαρίζω για να βλέπω και βγάζοντας της βλέπω ότι είναι σπασμένη στο πίσω μέρος της
κοιτάζω εσωτερικά και βλέπω τα σπασμένα κομμάτια τα οποία βγάζω με τσιμπιδάκι και είναι σπασμένη και εκεί που κουμπώνει
απογοήτευση :(
ο Νίκος με ενθαρρύνει γιατί σαν πρώτη σκέψη πίστευα ότι θα πρέπει να κατεβάσω μοτέρ και κοιτάμε το μανιουαλ
είναι η αντλία λαδιού που δίνει κίνηση και στην τρόμπα νερού
με επίσκεψη από κάτω και από το πλαϊνό καπάκι μπορεί να βγει μετά από τσεκάρισμα στο μοτέρ του δότη που έχει σπασμένο καπάκι σε συνδυασμό με το μανιουαλ

βγαίνει το κάτω ΚΑΡΤΕΡ από τον δότη με τέλειο σπείρωμα οπότε θα το σκατζάρω με το δικό μου που ήθελε helicoil
βγαίνει η τρόμπα ανοίγω και το δικό μου και μετά την επέμβαση χαμόγελα
σε όλη την διάρκεια καθάριζα την περιοχή με σουαζ ώστε όταν βάλω την τρόμπα να είναι καθαρά από πίσω που δεν θα χωράνε πινέλα κλπ
μιλάμε για πολύ μπιχλα

την τρόμπα την πλάκωσα στο αντισκωριακο και την καθάρισα γιατί η φτερωτή είχε επιφανειακή σκουριά(δεν το έχω σε φωτογραφία )
καθάρισμα κάρτερ και πάω για αγορά φλάντζας δεξί καπάκι,καρτερ και ο ρινγκ για την τρόμπα νερού στο καπάκι της

σκέφτομαι διάφορα για το πως μπορώ να καθαρίσω και το υπόλοιπο σύστημα αν έχει κανένας καμιά ιδέα ευπρόσδεκτη
η σκουριά ήταν όλη από το ψυγείο το οποίο ήταν και στραβωμένο
αύριο θα αλλάξω και θερμοστάτη και ότι άλλο έχει...το σύστημα ψύξης θα είναι εξολοκλήρου από τον δότη

george.S
12/11/2019, 06:20
συνεχίζεται

viper1
12/11/2019, 06:32
Λευκό ξύδι κάνει καλη δουλειά. Επίσης μπορείς να ξεπλύνεις το σύστημα ψύξης και μετά το ξεπλύνεις με νερό και θα είσαι οκ.

toyar
12/11/2019, 06:33
γιωργο το κυκλωμα μπορεις να το καθαρισεις ανοιγοντας πανω και κατω κολλαρο και βαζοντας πανω λαστιχο νερου προς το μοτερ και προς το ψυγειο
ετσι θα φυγουν τα χοντρα
μετα το κλεινεις και βαζεις ειδικο καθαριστικο που υπαρχει στην αγορα και το αφηνεις να δουλεψει 15-20 λεπτα ρελαντι το ξαναξεπλενεις γεμιζεις φρεσκο παραφλου και εισαι ετοιμος

MAIK72
12/11/2019, 11:07
Υποθέτουμε ότι η τρόμπα δεν έχει διαρροές και τα λάδια που έβγαλες δεν είχαν είχαν πάρει ψυκτικό.
Δεν ξέρω αλλά βλέπω ότι πολύ πιθανόν να χρειαστεί πάνω από 1 καθάρισμα αν όχι και ένα φουλ σέρβις και της τρόμπας με μία πρέσσα ,για να αλλαχτούν η κεραμική, η μηχανική,η τσιμούχα ,αλλά και το ρουλεμάν. Μπελάς μεν αλλά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Οτι και να χρησιμοποιήσεις για το καθάρισμα , λευκά ξύδια ή μαγικούς ζωμούς θα ήμουν πολύ προσεκτικός με τα κολλάρα που τα έχουν τα χρονάκια τους. Δεν τα πάνε πολύ καλά με αυτά τα υγρά αν το παρακάνεις.:)

george.S
12/11/2019, 12:14
Ευχαριστώ Μάικ
Κολάρα θα τα αλλάξω όλα για να είμαι ήσυχος αλλά μόλις κάνω όλους τους καθαρισμούς για να μην φάνε χημικά και ξεραθούν

Παράγγειλα από το moto sp σήμερα φλατζες και ορινγκ γνήσιες
Αναμονή μέχρι την επόμενη εβδομάδα

Περιμένω και το σετ για τις δαγκάνες
Αγόρασα φτερό για vtr
Πήρα τακάκια ferodo και υγρά φρένων brembo

Διαροη δεν είχα πριν και την τρόμπα την καθαρισα πολύ καλά όπως και τα καπάκια
Στο δικό μου δεξιά δεν είχε καν φλατζα :facepalm: