PDA

View Full Version : Καρβουνάκια Μίζας



fasarias
22/09/2019, 20:56
Καλησπερα ρε ομορφοπαιδα, καιρο ειχα να ανοιξω νεο θεμα.

Λοιπον το ζητημα ειναι το εξης, η μιζα στο σκουτερακι μου καπουτ, ευτυχως εχει μεριμνησει ο σχιστοματης που το κατασκευασε και εχει βαλει και μανιβελα και γλυτωσα το σπρωξιμο.

Αφου λοιπον το σκουτερακι πηγε στον ηλεκτρολογο και γινανε οι απαραιτητες μετρησεις, καταληξαμε οτι ρευμα παει παντου και το μπουτον μαζι με την καλωδιωση ειναι κομπλε, αρα μειναμε απο καρβουνακια.

Fuck λοιπον γιατι για να βγει η μιζα πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι (σκουτερογ@μησι@ μην χεσω).

Παω σε ενα αντιπροσωπο της sym και ζηταω καρβουνακια ανταλλακτικα, ναι καλα θα ηθελα.

Η εταιρεια λεει δεν τα πουλαει ξεχωριστα πλεον, παλια τα πουλαγε αλλα τωρα πουλαει ολοκληρη την μιζα (τωρα τι κανουμε ρε παικτη?)

Κραταμε αυτο ως πρωτο σκελος για να κανω την ερωτηση παρακατω και συνεχιζω.

Κυριακη σημερα και η μοναδικη μερα που μενει λιγος χρονος ελευθερος για να μπορεσω να ασχοληθω με το λυσιμο και να παρω την μιζα στα χερια.

Μετα απο πολυ ξεβιδωμα, βουαλα!!!

410125

410126

410127

410128

410129

410130

410131

410132

410133


Βγαζοντας λοιπον την μιζα και ανοιγοντας την βλεπω οτι τα καρβουνακια δεν ειναι αποσπωμενα αλλα εφαπτονται πανω στο καπακι σε κατι λαμακια,γινεται αυτο?

Και αν ναι πως αλλαζονται μονο αυτα?

Εν τω μεταξυ μαλλον στην προσπαθεια μου να βγαλω το πανω απο μεσα απο το βαρελακι αυτο κοπηκε (φαινεται στις φωτο).

Καρβουνακια που να ταιριαζουν στην μιζα την δικια μου που βρισκω?

Επισης μια τελευταια αλλα σημαντικη ερωτηση, το μηχανακι μπορω να το οδηγησω χωρις την μιζα επανω?

Εκει που ειναι ο αξονας και εχει αυτο το o-ring πηγαιινε και κουμπωνε σε μια τρυπα που εχει ενα γραναζι και μαλλον δινει την κινηση στον αξονα, σε αυτη την τρουπα λοιπον ειχε μεσα λαδι, προφανως γι`αυτο και εχει o-ring για την στεγανοποιηση, το μηχανακι το εβαλα στατικα μπροστα απο μανιβελα αλλα ακουγεται σαν τρακτερ απο εκει μεσ που εχει το γραναζι και υπαρχει και μια πιθανοτητα να ξερασε λαδι εξω (δεν ειμαι και πολυ σιγουρος γι`αυτο ομως).



Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις, και για προλαβω καταστασεις την μιζα θα την παω αυριο στον ηλεκτρολογο να την κοιταξει, απλα εμενα με καιει του οτι το μηχανακι ειναι εργαλειο δουλειας και μου κοβει τα χερια στο να μεινει ακινητοποιημενο, οποτε αν εχω λιγακι αβαντα χρονου και μπορω να παρατεινω καπως τον χρονο της επισκευης και του ξαναλυσε-δεσε απο την αρχη, θα μου ηταν πολυ πιο ευχαριστο.

andreaspetr
23/09/2019, 00:23
Δεν ξερω για το δικο σου μηχανακι αλλα το δικο μου (καζερι) δεν το βαζεις μπρος χωρις μιζα γιατι θα πεταξει λαδια απο την τρυπα.
μπορει και κανα γραναζακι...
η καινουργια ποσο εχει?

MAIK72
23/09/2019, 00:54
Ο οπλισμός της πομπίνας (εκεί που πατάνε τα καρβουνάκια)φαίνεται χάλια . Οι εγκοπές πρέπει να έχουν μέχρι κάποιο συγκεκριμένο βάθος.Περίπου 2 χιλ.Αυτές φαίνονται λιωμένες που σημάινει καινούρια μίζα. Επίσης βλέπω σκουριές οπότε έχει παει περίπατο η αδιαβροχοποίηση.
Τα καρβουνάκια έχουν συγκεκριμένη διάσταση για να μπουν μέσα και ίσως να θέλουν κόλλημα .Με λίγο ψάξιμο σίγουρα θα βρεις
Βρες τo μάνουαλ ή πήγαινέ το στον μάστορα η ακόμα Καλύτερα Να Την Αλλάξεις!

Αυτό είναι το ανταλλακτικο που έχει σταματήσει https://makinaparts.com/lang-en/sym/6385-31201m92001a-brush-set-for-e-starter-engine-sym-combiz-125-vs-125-150.html

https://haritosmoto.gr/5303-e07

toyar
23/09/2019, 05:42
καρβουνακια θα βρεις σιγουρα αν πας με τα δικα σου σε μαγαζι με ηλεκτρικα ανταλλακτικα αυτοκινητων
αν δεν ταιριαζουν ακριβως μπορεις να τα λιμαρεις μεχρι να κατσουν ακριβως στις φωλιες
μετα απλα κολλας τα καλωδια τους εκει που πρεπει
το θεμα ομως ειναι οτι ειναι χαλια και ο συλλεκτης σου και ισως να μη στρωσει με καθαρισμα
θα μπορουσες να κοιταξεις και για ημιτασιον μιζα
δεν νομιζω οτι μπορεις να κυκλοφορησεις χωρις τη μιζα στη θεση της

telegonos
23/09/2019, 10:09
Καλησπερα ρε ομορφοπαιδα, καιρο ειχα να ανοιξω νεο θεμα.

1-Βγαζοντας λοιπον την μιζα και ανοιγοντας την βλεπω οτι τα καρβουνακια δεν ειναι αποσπωμενα αλλα εφαπτονται πανω στο καπακι σε κατι λαμακια,γινεται αυτο?

2-Και αν ναι πως αλλαζονται μονο αυτα?

3-Εν τω μεταξυ μαλλον στην προσπαθεια μου να βγαλω το πανω απο μεσα απο το βαρελακι αυτο κοπηκε (φαινεται στις φωτο).

4-Καρβουνακια που να ταιριαζουν στην μιζα την δικια μου που βρισκω?

5-Επισης μια τελευταια αλλα σημαντικη ερωτηση, το μηχανακι μπορω να το οδηγησω χωρις την μιζα επανω?

6-Εκει που ειναι ο αξονας και εχει αυτο το o-ring πηγαιινε και κουμπωνε σε μια τρυπα που εχει ενα γραναζι και μαλλον δινει την κινηση στον αξονα, σε αυτη την τρουπα λοιπον ειχε μεσα λαδι, προφανως γι`αυτο και εχει o-ring για την στεγανοποιηση, το μηχανακι το εβαλα στατικα μπροστα απο μανιβελα αλλα ακουγεται σαν τρακτερ απο εκει μεσ που εχει το γραναζι και υπαρχει και μια πιθανοτητα να ξερασε λαδι εξω (δεν ειμαι και πολυ σιγουρος γι`αυτο ομως).

Σου έχω απαντήσει και δίπλα που θα βρεις φτηνή μίζα.

Σε αυτά που ρωτάς απαντάω εδώ πιο αναλυτικά:

1-Ναι όλες οι μίζες, έτσι είναι. Το καρβουνάκι ολισθαίνει μέσα στον διάδρομό του, και πιέζεται από ένα έλασμα, να κάνει συνέχεια επαφή.

2-Σε κάποιες περιπτώσεις αλλάζονται μόνο τα καρβουνάκια, σε κάποιες άλλες το πιο συχνό, αλλάζεται όλο το πλατώ που τα περιέχει, μαζί δλδ με τα ελατήρια και τους ''διαδρόμους''. Στην δική σου περίπτωση βέβαια, το πλατώ φαίνεται μόνιμα πριτσινωμένο, δεν μπορώ να δω καλά από την φωτό πως βγαίνει, αν βγαίνει. Αν googlάρεις ''καρβουνάκια μίζας'' και πατήσεις ''εικόνες'' θα δεις παραδείγματα και σκέτα καρβουνάκια και καρβουνάκια με το πλατώ σαν σύνολο. Υποψιάζομαι το δικό σου, δεν βγαίνει το πλατώ, και αλλάζεις μόνο τα καρβουνάκια, λύνοντας τις συνδέσεις τους.

3-μην δίνεις σημασία, αφού υποτίθεται θα αλλαχθεί. Το ''βαρελάκι'' που λες, είναι μονωτικό, που μεταφέρει το + καλώδιο της μίζας, στο καρβουνακι που σου κόπηκε, χωρίς να ακουμπάει πουθενά στην διαδρομή με το μέταλο της μίζας. Αντίθετα, το άλλο καρβουνάκι που δεν κόπηκε, είναι σε επαφή άμεσα με το μέταλο της μίζας, που είναι μόνιμα γειωμένο στο -. Λογικά στο βαρελάκι, κάπου έχει βίδα, να βγάλεις τον ακροδέκτη από το καρβουνάκι.

4-Δες την απάντησή μου...δίπλα.

5+6-το πιο πιθανό ναι, αρκεί να βάλεις κάτι να ταπώσεις την τρύπα, γιατί αλλοιώς θα διαφεύγει 1-θόρυβος 2-λάδια.

Τελευταίο, όπως σου έγραψε ήδη ο ινοβας, οι επαφές στον συλλέκτη, (=εκεί που ακουμπάνε τα καρβουνάκια και περνάει το ρεύμα στον ρότορα της μίζας) είναι πολύ φθαρμένες, και δείχνει να εχει φαγωθεί ο χαλκός, άσε που δείχνει να ενώνει διπλανές επαφές. Δύσκολα τα πράγματα δλδ...

MAIK72
23/09/2019, 11:51
ότι σου είπαν, μια ιμιτασιόν με 25 ευρώ;)

OldMan
23/09/2019, 11:59
Πόσα δισεκατομμυρια μιζιες εχεις ριξει..?? :eek:

Bowleno
23/09/2019, 12:54
Πόσα δισεκατομμυρια μιζιες εχεις ριξει..?? :eek:

Το να είναι τα καρβουνάκια ποιότητος κώλου μαϊμούς και λιώνουν εύκολα δεν παίζει;:confused::D

OldMan
23/09/2019, 15:04
Στην κατασταση του συλλεκτη αναφερομαι, τρελοκοτσιδιαρη..

(ουτε πομόνα που εβγαζε νερό καθημερινα για 50 χρονια δεν κατανταει ετσι..)

vaska
23/09/2019, 23:50
Πόσα δισεκατομμυρια μιζιες εχεις ριξει..?? :eek:

Κι εγώ μόλις είδα σε τι κατάσταση είναι αυτό σκέφτηκα. Από την άλλη μπορεί να είναι σκληρότητας χαλβά και να έγινε έτσι. Αν την θεωρεί αναλώσιμο ο κατασκευαστής μάλλον κάτι παραπάνω ξέρει για το πως και από τι υλικό κατασκευάστηκε.

fasarias
24/09/2019, 06:23
Παιδες ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και για την βοηθεια.

Η μιζα αντικατασταθηκε με μια ωραιοτατη ιμιτασιον που κοστισε 23 ευρω ολοκληρη και ειμαστε κομπλε.

Μαικ σε αυτο που αναφερεις ως πλατω , καποιος μου το ανεφερε ως ψυκτροθηκη, δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης μονο στα καρβουνακια, αρα παμε στην περιπτωση που λες οτι αλλαζεται σαν συνολο.
Αυτο πωλειται σαν ανταλλακτικο στα 25 ευρω, αρα εκ`των πραγματων κρινεται ασυμφορο συγκριτικα με την αγορα της ιμιτασιον.

Το αστειο-παραδοξο που σκεφτομαι εγω ειναι πως μιλαμε για γνησια και ιμιτασιον ανταλλακτικα την στιγμη που το μηχανακι μου ειναι ενα sym το οποιο κατασκευαστηκε καπου στα βαθη της ασιας, η μιζα που αγορασα κατασκευαστηκε και αυτη καπου στα βαθη της ασιας και πιο συγκεκριμενα taiwan, μπορει και απο το ιδιο ''μαγαζακι'' να ειναι φασον.
Γελαει ο κοσμος, οπως πολυ σωστα παρατηρησε και ο oldman η ποιοτητα κατασκευης ειναι απιστευτη και την συναντας μοναχα σε πομονες.
Επιγραμματικα λοιπον και για να κλεισω το θεμα, δεν ξερω ποσα δισεκατομμυρια μιζιες εχω ριξει, το μοτορι ειναι μοντελο 2012 και αγοραστηκε καινουργιο απο εμενα, εχει 34.000 χλμ, το οδηγαω μονο εγω και σχεδον ολο τον χρονο φυλασσεται σε κλειστο χωρο χωρις να τρωει βροχες κ.λ.π. αν δικαιολογειται να ειναι σε αυτη την κατασταση η μιζα δεν ξερω, πειτε μου εσεις.

Bowleno
24/09/2019, 06:39
Δεν δικαιολογείται, δεν είναι αναλώσιμο είδος όπως τα τακάκια η τα λάδια.... εφόσον όμως είναι αστείο το κόστος της, κλάιν μαιν, παμε παρακάτω :beer:

OldMan
24/09/2019, 12:10
το μοτορι ειναι μοντελο 2012 και αγοραστηκε καινουργιο απο εμενα, εχει 34.000 χλμ, το οδηγαω μονο εγω και σχεδον ολο τον χρονο φυλασσεται σε κλειστο χωρο χωρις να τρωει βροχες κ.λ.π. αν δικαιολογειται να ειναι σε αυτη την κατασταση η μιζα δεν ξερω, πειτε μου εσεις.

IMHO, με τπτ..!!

ΟΚ η εσωτερικη μακα (κακης ποιότητας καρβουνακια), ΟΚ ο οργωμενος συλλεκτης (τελειωμενα καρβουνακια) αλλα η εσωτερικη σκουρια..??

MAIK72
24/09/2019, 12:36
¨Οχι καμία δικαιολογία. Εχω 30 χρονών μίζα που έχει ζωή μέχρι το 2050 (τζαπαν μεν), χωρίς να έχει πάρει υγρασία ,χωρίς να έχει λιώσει η πομπίνα και με τα καρβουνάκια να είναι σε αποδεκτό σημείο φθοράς. Με μια περιποίηση και ένα καινούριο oring ήταν έτοιμη,
Το γνήσιο ανταλλακτικό το πρότεινα γιατί α )η φωτό δεν είναι και τόσο ευδιάκριτη και β) αυτό που έχεις , εκτός από καρβουνάκια χρειάζεται να αφαιρέσεις και την σκουριά

toyar
24/09/2019, 14:04
αν η γνησια εγινε ετσι φανταζομαι την ημιτασιον των 23 ευρω...........τρεις αλλαγες λαδιων θα κρατησει

Acacius
24/09/2019, 15:36
αν η γνησια εγινε ετσι φανταζομαι την ημιτασιον των 23 ευρω...........τρεις αλλαγες λαδιων θα κρατησει

Δεδομένου ότι τα Sym είναι ταϊβανέζικα και η ιμιτασιόν μίζα επίσης, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ο Φασαρίας να αγόρασε OEM ανταλλακτικό, όπως υποπτεύθηκε και ο ίδιος. Αν ναι, χάλια μίζα πήρε, αλλά τόσο χάλια όσο και η γνήσια :lol:

lykourgi
24/09/2019, 17:16
Επίσης, δεν αποκλείεται η ημιτασιόν να είναι καλύτερη από τη γνήσια.

Bowleno
24/09/2019, 22:00
Επίσης, δεν αποκλείεται η ημιτασιόν να είναι καλύτερη από τη γνήσια.

Αυτό ξαναπέστο....άλλαξα πριν καιρό τον μισό διακόπτη εκκίνησης με κόστος 20 ευρουλάκια (το κάτω μέρος με τα καλώδια) στον Πήγασο, το γνήσιο της Aprilia είχε (ολόκληρος μαζί με κλειδί) καμιά 160αριά εβραίους..... (δεν δίνει μόνο το κάτω μισό....) και αποδείχτηκε ΠΟΛΥ καλύτερος του μαμά!

fasarias
25/09/2019, 06:49
Παιδες δεν ξερω αν δωσατε βαση, καπου το εγραψα στην αρχη του ποστ.

Η ιμιτασιον αγοραστηκε στα 23 ευρω και η οεμ εχει τιμη αγορας καπου στα 87.

ΟΚ HANDS UP :a10:

Να αναφερω επισης οτι δοθεισης της ευκαιριας τωρα που το ελυσα ειδα και το φιλτρο αερα που ειχε γινει χαλια και ειπα να το αλλαξω, λεω κατσε να ρωτησω στο ιδιο καταστημα αν εχει και απο αυτο ιμιτασιον.
Βεβαιως μου λεει κυριε και εχουμε. ποσο κοστιζει ρε μαστορα του λεω, 3 ευρω απανταει (11 το οεμ) οκ προχωρα φερε μου και ενα τετοιο.
Τα βαζω διπλα-διπλα και πραγματικα αν δεν εχεις σακουλακια δεν τα ξεχωριζεις ποιο ειναι το ''ιμιτασιον'' και ποιο το ''γνησιο''.

OldMan
25/09/2019, 14:04
Οπως το πας ρε παλίκαρε, σε λιγο καιρό όλο το μηχανακι θα τραγουδαει το ρεφραίν του Day-O του Harry Belafonte οταν περνάς από λαϊκη..