View Full Version : Που είναι η καινούρια CBF250;
Monochromatic
25/09/2019, 08:50
Όντας καινούριος στα θέματα των μηχανών μπορεί να φανώ χαζός, παρόλα αυτά συνεχίζω: Ψάχνοντας και γράφοντας σε ένα σωρό forums προς αγορά πρώτης (μεταχειρισμένης) μηχανής (250 cc) μου δημιουργήθηκε μία μεγάλη απορία: Γιατί η συζήτηση πάντα τελειώνει με τη cbf και τη ybr και άντε και τη wolf (διαφορετική από τις άλλες 2 βέβαια); Έχει περάσει πάνω από δεκαετία χωρίς να υπάρχει αντικαταστάτης/διάδοχος; Και αν αλλάξουμε κάπως το ερώτημα, αν είχα αγοράσει τη cbf250 το 2005 καινούρια και τώρα θέλω να πάρω μία καινούρια όμως παραμένοντας στα ίδια κυβικά και στην ίδια φιλοσοφία μηχανής; Τι υπάρχει; Γιατι μπορώ να βρώ (σχεδόν) όσα παπιά θέλω, όσα σκούτερ θέλω (άπλετα σκούτερ όμως), αρκετά πολλά εντουράκια, αλλά ψάχνοντας για μία "καινούρια cbf" δε βρίσκω τίποτα;
Αν πάμε για παράδειγμα στον κόσμο των αμαξιών, ισχύει το ανάποδο, το οποίο είναι αντίστοιχα εκνευριστικό βέβαια (μέση λύση ποτέ ρε παιδί μου): Η κάθε μάρκα έχει 3 εκατομμύρια μοντέλα που το κάθε μοντέλο έχει 100 υπο ονομασίες που ανανεώνεται κάθε χρόνο. Ναι μεν είναι γελοίο (κατ' εμέ) αλλά τουλάχιστον μπορείς να βρεις αυτό που θες. Στις μηχανές, απ' όσο έχω ασχοληθεί και τουλάχιστον για την κατηγορία που ψάχνω εγώ βλέπω μία ξηρασία. Και δε θα με πείραζε να μην υπάρχουν άλλες από αυτές τις δύο, αρκεί όμως να έβγαιναν ακόμα καινούριες.
Καταρχήν ισχύει αυτό ή απλά δε ξέρω τι κοιτάω; Και αν ισχύει, που το αποδίδετε εσείς;
*Το ερώτημα δεν αφορά τη cbf αποκλειστικά, αλλά τις μηχανές τύπου cbf/ybr
Το 2007 που αγόρασα το cbf δεν υπήρχε άλλο 250 στην αγορά
Λίγο μετά βγήκε το ybr
Σήμερα θα βρεις 300αρια και κυρίως on off και street και όχι γυμνα
versys, ninja, cbr, vstrom
Δεν βάζω μέσα διάφορους κινεζικούς κλώνους επώνυμους κι ανώνυμους
Monochromatic
25/09/2019, 11:33
Μου κάνει περίεργο να μην κυκλοφορούν ακόμα όμως. Θα το καταλάβαινα αν είχαν βγάλει διάδοχο. Αλλά εφόσον δεν υπάρχει κάτι και ακόμα θεωρούνται "μηχανές σκυλιά" και οι "καλύτερες για τα κυβικά τους" κτλ είναι σαν να μη θέλει η ίδια η honda/yamaha να συνεχίσει σε αυτή τη φιλοσοφία (ή και κάποια άλλη εταιρεία να καλύψει το κενό, έστω).
Άρα στη δική σου περίπτωση (που κολλάει και στο παράδειγμα που έδωσα). Όταν/αν αποσύρεις το cbf, που θα προσανατολιστείς;
Η παραγωγή συνήθως ακολουθεί την ζήτηση όπως και τους κανονισμούς ρύπων.
sapila racing
25/09/2019, 11:48
Αυτη την στιγμή το πιο κοντινό στο παλιό CBF250 είναι το CB300R.
Ισως ακολουθήσει και το αντίστοιχο CB250R που σε άλλες χώρες υπάρχει ήδη.
Monochromatic
25/09/2019, 12:00
Η παραγωγή συνήθως ακολουθεί την ζήτηση όπως και τους κανονισμούς ρύπων.
Η παραγωγή συνήθως δεν περιμένει τη ζήτηση. Αντιθέτως, δημιουργεί ζήτηση σύμφωνα με τους δικούς της όρους για να έρθει να την καλύψει. Γιατι αυτό λέω, εγώ βλέπω πολλή ζήτηση για τέτοιου είδους μηχανές και καμία προσφορά. Όσο για τους ρύπους δε νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό να τους μειώσεις.
telegonos
25/09/2019, 12:23
...ακόμα θεωρούνται "μηχανές σκυλιά" και οι "καλύτερες για τα κυβικά τους"
Δεν νομίζω ότι είναι τίποτα από τα δύο. Ένα φτηνό σε όλα, ξεπερασμένο, αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, made in Brazil μοτό είναι. Ναι είναι απλό, φτηνό, σχετικά αξιόπιστο, εύκολο, καλό για αρχάριους, ΟΚ, αλλά αυτά τα χαρακτηριστικά δεν είναι το βασικό κριτήριο όλων. Μην κοιτάς εδώ Ελλάδα που χρεωκοπήσαμε, θα πάρει ποτέ ο Ευρωπαίος με μέσο μισθό 4000 ευρώ, το CBF και το YBR; Σαν δήλωση παραίτησης και αποτυχίας στην ζωή του θα ήταν... Και πόσοι είναι ταγμένοι για μοτοσυκλέτα και μόνο σε αυτήν την κατηγορία, όταν υπάρχουν τα scooter για εύκολο, φτηνό, πρακτικό κ.ο.κ.;
Και ομως αν το σκεφτεις στην Ελλαδα κυριαρχουν τα παπια, τα σκουτερ, και οι μεγαλες μοτοσυκλετες. Τα παπια για τους γνωστους λογους, οικονομια, ευκολη χρηση, αξιοπιστια και χαμηλη τιμη. Τα σκουτερ γιατι εχουν χωρους και ειναι ευκολα χωρις ταχυτητες και οι μεγαλες μοτοσυκλετες γιατι ταξιδευουν ευκολα και γοατι εχει και ενα καρουμπαλο στο κεφαλι ο νεοελληνας (ε τι τωρα 250 θα παρω; αμα παρω μηχανη να ναι μια 600αρα) ασχετα που την πηγαινει μονο μεχρι την καφετερια και πισω. Και ομως ειναι προσφορα και ζητηση και θα στο αποδειξω. Λογω λοιπον αυτου του νομου της αγορας βλεπεις 250 sport μοντελα μιλουνια γιατι μονο με το sport μοντελο θα μαζεψουμε τα γκομενακια και βλεπεις Τουριστικα και street σε πολλα κυβικα γιατι τι τωρα, 250αρι θα παρουμε να ταξιδεξουμε; Ενω το κοινο που θα διαλεγε ενα cbf 250 αντι για παπι εχει συρικνωθει.
Monochromatic
25/09/2019, 12:55
Μην κοιτάς εδώ Ελλάδα που χρεωκοπήσαμε, θα πάρει ποτέ ο Ευρωπαίος με μέσο μισθό 4000 ευρώ, το CBF και το YBR; Σαν δήλωση παραίτησης και αποτυχίας στην ζωή του θα ήταν... Και πόσοι είναι ταγμένοι για μοτοσυκλέτα και μόνο σε αυτήν την κατηγορία, όταν υπάρχουν τα scooter για εύκολο, φτηνό, πρακτικό κ.ο.κ.;
Άλλη κουβέντα ποιος έχει χρεωκοπήσει αλλά τεσπά (για άλλο forum). Ακόμα όμως και αν ο Ευρωπαίος είναι τόσο πλούσιος γιατι να αγόραζε μηχανή παραπάνω των απαιτήσεών του, απλά επειδή μπορεί; Μετά πάμε στο παρακάτω του JasonEV που λέει ότι ο νεοέλληνας έχει καρούμπαλο και δε θα πάρει 250άρα αλλά 600άρα γιατι έτσι γουστάρει. Άρα ο Ευρωπαίος είναι Νεοέλληνας τελικά (άρα ο μέγας δάσκαλος Τζιμάκος είχε δίκιο). Έτσι όμως δε θα πουλούσε ποτέ η cbf. Αλλά είναι εντύπωσή μου ότι πούλησε, και αρκετά καλά. Αν όχι τότε λάθος μου και λάθος και η αρχική μου απορία, άλλωστε το είπα είμαι νέος σε αυτά.
Λογω λοιπον αυτου του νομου της αγορας βλεπεις 250 sport μοντελα μιλουνια γιατι μονο με το sport μοντελο θα μαζεψουμε τα γκομενακια [...] Ενω το κοινο που θα διαλεγε ενα cbf 250 αντι για παπι εχει συρικνωθει.
χαχα, εντάξει ρε συ. Και παλιά ρίχνανε γκομενάκια και τα ρίχνανε και με τρακτέρ αμά λάχει. Ίσως όντως έχει αυξηθεί σε ζήτηση οι γείτονες της cbf, τα παπιά και τα σκούτερ. Τα μεν λόγω οικονομίας, τα δε λόγω ευκολίας, την οποία όμως τη θεωρώ λίγο ψευδαίσθηση. Γιατι αντίστοιχα θα έπρεπε να είχαν κυριαρχήσει και τα αμάξια χωρίς ταχύτητες.
Ίσως να τη συμφέρει την εταιρεία να πουλάει σκούτερ γιατι είναι και ακριβά τα service/ανταλλακτικά κτλ; Ενώ σου λέει αν πάρει cbf αυτός, με ένα κατσαβίδι έχει καθαρίσει μέχρι και το πιστόνι στο καρμπιρατέρ, δε θα με ξαναχρειαστεί. Δεν ξέρω.
Alexinhogr
25/09/2019, 13:03
Z250 υγροψυκτο μόνο κύλινδρο ή Ζ300υγροψυκτο twincycle κορυφές σε υψηλές τιμές. Το σουζουκι ιναμουνα πως λέγεται φαίνεται καλή φάση αλλά δεν περπάτησε.
Z250 υγροψυκτο μόνο κύλινδρο ή Ζ300υγροψυκτο twincycle κορυφές σε υψηλές τιμές. Το σουζουκι ιναμουνα πως λέγεται φαίνεται καλή φάση αλλά δεν περπάτησε.
ΠΣΤ λίγα με τα σουζούκι ε :bawl:
Το σουζουκι ιναμουνα πως λέγεται φαίνεται καλή φάση αλλά δεν περπάτησε.
Που τη θυμήθηκες; :tooth:
410299
Έχουμε πλέον benelli ΒΝ 250
ΤRK 250
Daytona R250
KTM Duke 250
Bajaj pulsar 250
Yamaha YQ Aerox 125
και ένα σωρό επώνυμα street και ον οφφ.
Πρέπει δηλαδή να ταξιδεύουμε με 250ρια για να μην μας λένε κάποιοι νεοέλληνες με καρούμπαλο.
Μάλιστα ,μάλιστα.
ΥΓ 2019 έχουμε,ποιος αγοράζει μοτο για να ρίξει γκόμενα; Για 9 στις 10 ένα smart > οποιοδήποτε 2κυκλο.
telegonos
25/09/2019, 13:53
Πρέπει δηλαδή να ταξιδεύουμε με 250ρια για να μην μας λένε κάποιοι νεοέλληνες με καρούμπαλο.
Τι; Δεν το ήξερες; :lol:
doctoras
25/09/2019, 16:25
Που τη θυμήθηκες; :tooth:
410299
Έχουμε πλέον benelli ΒΝ 250
ΤRK 250
Daytona R250
KTM Duke 250
Bajaj pulsar 250
Yamaha YQ Aerox 125
και ένα σωρό επώνυμα street και ον οφφ.
Στά αποπανω προσθέστε και το kawa Z250SL. Στα 3800€ ειναι το φθηνότερο ιαπωνικό 250ρι (!)
Υ.σ.Τουμπανακι η ινα ηταν τοτε..!!
εγω θα μιλησω ως κατοχος cbf250....
μεγαλο παπι με ολα τα υπερ και κανενα κατα του παπιου
αντιστοιχο το ybr και τα παλιοτερα cb xt dr gsx klr και ενα σωρο αλλες μοτοσυκλετες ζωης
τι κριμα που σημερα αντι να διαλεγουμε μοτοσυκλετες μας διαλεγουν αυτες........
εγω θα μιλησω ως κατοχος cbf250....
μεγαλο παπι με ολα τα υπερ και κανενα κατα του παπιου
Δε θέλω να στο χαλάσω, αλλά τα μόνο υπέρ του παπιού είναι η κατανάλωση και η συντήρηση, και σίγουρα το CBF δε φτάνει κανένα από τα 2. :p
Να είσαι σίγουρος ότι είναι πολύ κοντά και στα δύο
Άλλωστε είπα μεγάλο παπι
Alexinhogr
25/09/2019, 20:14
Ένα θέμα είχαν με καμπάνα τα cbf από ότι έχω διαβάσει, κατά τ άλλα δεν είδα κανέναν με προβλήματα λέμε τώρα.
TsoliasGR
26/09/2019, 02:36
Τα οποία τα inazuma 250 και όχι τα 400 βεβαια....τα παταω για πλακα με τον λυκο.Αέρα όμως.Είναι πιο ψόφια και απο χονδα του 90 και πιο βαριά και απο τον πάγκαλο που μόλις τελείωσε ένα λουκούλειο γεύμα.Έχουν περιτό βάρος με την διπλή εξάτμηση και είναι και άσχημα.Σαν κατσαρίδες που φάγαν μετωπική με λάντα και ταυτόχρονα τις βαράει η νοικοκυρά με την παντόφλα απο πάνω είναι....
Τι φτιαχτός λογισμός είναι αυτός; Δεν υπάρχουν τόσα μοντέλα ακριβώς στην ίδια κατηγορία με το cbf250; Τι συζητάμε;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.