View Full Version : KTM RC 390 2021
lleonidas
25/09/2019, 14:24
Το μικρό αυστριακό ss ανανεώνεται, αλλάζοντας εμφάνιση και στο μπροστινό και στο πίσω μέρος, υποπλαίσιο, fairing και με κινητήρα προδιαγραφών Euro 5 πλέον.
Αναμένεται ως μοντέλο του 2021 χωρίς όμως να αποκλείεται το σενάριο να παρουσιαστεί στη φετινή EICMA.
Πηγή (https://www.rideapart.com/articles/372641/spotted-ktm-rc390-sportbike-spy-shots/)
410303
410305
giorgosb
01/02/2024, 11:50
Με νέα χρώματα και γραφικά (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-rc-125-rc-390-2024-me-nea-hromata-kai-grafika)
450308
450309
450310
450311
μαζί με το νέο Husky 401 , πιστοποιούν οτι κάποια σχέδια η KTM τα έχει μαμήσει τελείως :lol:
Μπορεί να είναι βελτιωμένα σε τομείς που πονούσανε , δε ξέρω δεν τα οδήγησα τα πρόσφατα αλλά βλέποντας την σχεδιαστική τους εξέλιξη
απο το πως ξεκίνησαν και το πως έχουν καταντήσει, σε πιάνει ένα παράπονο
Να γράψω μερικά πράγματα για το μηχανάκι. Το δικό μου είναι μοντέλο 2022. Πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο ευρύχωρο είναι. Όταν κάθεσαι πάνω του έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε μηχανή μεγαλύτερης κατηγορίας- σε αυτό παίζει ρόλο και το μεγάλο του ντεπόζιτο. Σωστές γωνίες στο σώμα με αρκετά σκυφτή θέση (πιο επιθετική απ’όσο θα περίμενε κανείς από μηχανάκι της κατηγορίας). Εξαιρετικές αναρτήσεις με δύο ρυθμίσεις μπροστά και πίσω και πάρα πολύ καλά φρένα με cornering ABS. Στο δυνατό φρενάρισμα προφανώς παίζει ρόλο και το μικρό βάρος. Πλήρης οθόνη με όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες και πληθώρα πληροφοριών. Δύο shift lights με ρύθμιση (ένα χαμηλότερα για αλλαγή ταχύτητας για οικονομική οδήγηση και ένα πιο ψηλά για σπορ). Καλή ορατότητα από τους καθρέφτες. Πάρα πολύ καλά φώτα, είναι πρώτη φορά που νιώθω ασφάλεια οδηγώντας βράδυ ενώ η μηχανή ξεχωρίζει και τη μέρα στους μπροστά (την είχα πίσω μου όταν έκανα ανταλλαγή με μηχανή φίλου και μου έκανε εντύπωση το πόσο ξεχώριζε στους καθρέφτες του προπορευόμενου). Γενικά ένα παιχνίδι που σε κλειστό στροφιλίκι πιστεύω μπορεί να ράψει κοστούμι σε αρκετά μηχανάκια διπλής ιπποδύναμης. Πολύ ελαφρύς συμπλέκτης που έχει και καλή λειτουργία στα άγαρμπα κατεβάσματα. Χαμηλή κατανάλωση ασχέτως χρήσης (ό, τι κι αν κάνεις μένει κάτω από τα 4λτ/100) που σε συνδυασμό με το μεγάλο ντεπόζιτο δίνει μεγάλη αυτονομία.
Πάμε σε πράγματα που δε μου έχουν αρέσει. Ποιότητα κατασκευής εμφανώς χαμηλή. Γενικά στις λεπτομέρειες το μηχανάκι είναι ποιοτικά παρεμφερές με κινέζικες κατασκευές. Κάτω από το εντυπωσιακό εξωτερικό έχεις μια κάπως ψεύτικη αίσθηση σε πολλά σημεία. Τη νεκρά τη βρίσκεις σχετικά δύσκολα ενώ πολλές φορές υπάρχει και μια καθυστέρηση στο να εμφανιστεί το Ν στο καντράν. Κακή θέση σε χειριστήριο φλας και κόρνας, έχει δοθεί προτεραιότητα στα κουμπιά του μενού (είναι σε πιο βολική θέση) και αυτό έστειλε το φλας και την κόρνα πιο κάτω απ΄το ιδανικό. Μιας και αναφέρω το φλας να πω ότι ως ένδειξη στο καντράν υπάρχει μια μοναδική ασχέτως αν στρίβεις δεξιά ή αριστερά. Η σέλα είναι πολύ κατηφορική σε βαθμό που ό,τι και να κάνεις σε λίγα δευτερόλεπτα η «οικογένεια» έχει φιληθεί με το ντεπόζιτο. Η λειτουργία του μοτέρ είναι μάλλον τραχιά και με αστείο θόρυβο. Δε θα έβαζα με τίποτα εξάτμιση aftermarket, ο ήχος παραπέμπει σε παπί. Το μοτέρ είναι δυνατό παντού χαμηλά και σχετικά κρεμάει στις πολύ ψηλές στροφές. Το βάζω στα αρνητικά αυτό γιατί τέτοια λειτουργία πιστεύω ταιριάζει στο Δούκα αλλά όχι στο RC. Θα ήθελα το ανάποδο σε ένα μηχανάκι με σπορ βλέψεις. Ας ήταν πιο άδειο χαμηλά και να έδινε πάνω από τις 8Κ (έτσι ήταν το μοτέρ του 250SL ας πούμε και σε μπρίζωνε άσχημα να το σκίζεις).
Συνολικά είναι ένα πολύ καλό πακέτο, με τα ουσιώδη σε μια μηχανή (στήσιμο, φρένα, οδήγηση) να είναι στα συν της μηχανής. Είμαι σίγουρος πως θα δώσει χαμόγελα σε κάθε άνθρωπο που αγαπάει τις μηχανές. Η τιμή για το καινούριο είναι σίγουρα τσιμπημένη ενώ μάλλον αναμένεται και νέα αύξηση από του χρόνου που ακούγεται οτι θα αλλάξει το μοτέρ και θα μπει το υπερκυβισμένο που φοράει ο νέος δούκας.
Υπαρχει προσφορα στα 6690 (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/43881633-ktm-rc-390) για καποια κομματια RC390. Ειναι μοντελα 2023 που εχουν εκτελωνιστει (πληροφορια απο τον εμπορο).
Προκειται για σοβαρη εκπτωση μιας και η τιμη του RC390 για το 2024 ηταν στα 7500.
edit: Διορθωση, η τιμη του RC390 για το 2024 ηταν στα 7990 ενω ετρεχε προσφορα για τα μοντελα του 23 στα 7500 (https://bikerspirit.net/main/neos-timokatalogos-ktm-my2025/). Δλδ αυτη η προσφορα ειναι εκπτωση στην εκπτωση.
Να πουμε βεβαια εδω οτι το μοντελο του 24 σε σχεση με του 23 ειχε αλλαγη μονο στα χρωματα. Οποτε μιλαμε για 1300€ μειον για ουσιαστικα την ιδια μηχανη.
Nostradamus
28/01/2025, 11:42
θα βαλουν φρεσκα λαστιχα Πετρο? :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.