PDA

View Full Version : CryptonX κατανάλωση καυσίμου και πιθανές αιτίες μετά απο σέρβις



TsoliasGR
04/10/2019, 10:29
Επανέρχομαι πάλι για το παπάκι μου.
Αφού κάναμε το σέρβις μας μιας και βάραγε το μοτεράκι που λέγαμε...μου κάνει εντύπωση η κατανάλωση που έχει.
Οπότε αφού παραθέσω τα γεγονότα όλα πείτε μου σας παρακαλώ αν το βλέπω εγώ λάθος ή πρέπει να κοιτάξω και κάτι άλλο.
Αν και έχει προγραμματιστεί ακόμα κάποια εργασία.

Λοιπόν ακουγόταν ένας θόρυβος στο μοτέρ και λέγαμε οκ είναι καδένα εκκεντροφόρου.Μπαίνω προχτές συνεργείο να κάνουμε σερβάκι σε καδένα και γυρω γυρω.
Λύνονται πλαστικα κτλπ και φτάνουμε στην καδένα η οποία ήταν εντάξει και αλλάξαμε τεντωτήρα ουσιαστικά προληπτικά μιας και ήταν 2 βίδες υπόθεση και τον είχα στο χέρι ήδη.Κοιτάμε τις βαλβίδες που ήταν στο πρόγραμμα να ρυθμιστούν και εκεί είχα το σόκ.
Ενώ η γιαμάχα δίνει τιμές 10-14 εισαγωγής και 16-20 εξαγωγής....στην εισαγωγής χόρευε 20ρι φίλλερ και στην εξαγωγής χόρευε 25ρι...
Άρα βρήκαμε τις πταίει για το ντέφι που βάραγε το μοτέρ.Ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες σε 0.11 εισαγωγής και 0.19 εξαγωγης και ο θόρυβος σταμάτησε.Ώρα για το μπουζί.Το μπουζάκι (χωρίς να ξέρω πριν πόσα χλμ είχε αλλαχτεί) είχε όψη που πρόδιδε πλούσιο μίγμα.Αλλάχτηκε μπουζάκι και δεν μπήκε φιλτροκούτι μιας και με τόσο πλούσιο μίγμα φοβάμαι θα σβήνει το μηχανάκι με φιλτροκούτι (θα φιμωθεί πολύ).Εδώ θα πάει κάποια στιγμή με το φιλτοκούτι για ρύθμισμα εγκεφάλου γιατί μάλλον κάτι εχουν πειράξει και δεν μου λένε.
Απορία νο1...Απο την στιγμή που ρυθμίστηκαν βαλβίδες και μάλιστα κλείστηκε πολύ το διάκενο...δεν θα έπρεπε να πέσει η κατανάλωση μου;
Το σέρβις έγινε 2/10/2019

410776

typhoon
04/10/2019, 11:22
Οι βαλβίδες πως έχουν να κάνουν με την κατανάλωση? Ειδικά δε από την στιγμή που ρυθμιστικαν σωστά..
Κάτι έχει μαιμουδιαστει στο μηχανάκι...
Θέλει ψάξιμο τα μίγματα αλλά σε συνδυασμό με καυσαναλυση(μη σου πω κ δυναμομετρησεις) για να ρυθμιστεί σωστά

kostaskk
04/10/2019, 11:35
την εξαγωγης γιατι την εκανε 0,19 και οχι 0,17? αν δεν φορας φιλτροκουτι πιθανον να εχουν πειραξει μιγματα. αν δεν κανω λαθος καπου κοντα στην πισω αναρτηση εχει εναν ρυθμιστη-βιδα για το μιγμα.

TsoliasGR
04/10/2019, 11:38
Οι βαλβίδες πως έχουν να κάνουν με την κατανάλωση? Ειδικά δε από την στιγμή που ρυθμιστικαν σωστά..
Κάτι έχει μαιμουδιαστει στο μηχανάκι...
Θέλει ψάξιμο τα μίγματα αλλά σε συνδυασμό με καυσαναλυση(μη σου πω κ δυναμομετρησεις) για να ρυθμιστεί σωστά

Eίχα την εντύπωση πως ανοίγοντας βαλβίδες καίει παραπάνω.Λόγω του οτι μπαίνει ίσως παραπάνω καύσιμο; στον κύλινδρο;Επι του πρακτέου στο καζερακι όταν άνοιγα βαλβίδες πήγαινε πιο καλά αλλά η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη.Δεν ξέρω πως λειτουργεί στο ψεκαστό μιας και στο καρμπυρατέρ είναι εντελώς διαφορετικά πολλά πράγματα.


την εξαγωγης γιατι την εκανε 0,19 και οχι 0,17? αν δεν φορας φιλτροκουτι πιθανον να εχουν πειραξει μιγματα. αν δεν κανω λαθος καπου κοντα στην πισω αναρτηση εχει εναν ρυθμιστη-βιδα για το μιγμα.

Φιλτροκούτι δεν έχει όχι (το έχω πάρει στο χέρι βέβαια).Μου είπε ο μηχανικός οτι ρυθμίζουμε σε 0.11/0.19 για να κερδίσουμε το πολύ μισή μοίρα και ελάχιστη διάρκεια μέχρι να το πάω να μετρηθεί και να ρυθμιστεί σωστά ο εγκέφαλος.

Bowleno
04/10/2019, 12:51
Κάπου κάτι έχεις μπερδέψει νομίζω. Το ποσό ανοικτή η κλειστή είναι η βαλβίδα δεν επηρεάζει την ποσότητα του μίγματος. Το σωστό διάκενο επιτρέπει απλά να κατεβαίνει σωστά η όποια ποσότητα μίγματος και να σφραγίζει επίσης σωστά όταν έρθει στον χρόνο της καύσης. Αντίστοιχα, στην εξαγωγής στην έξοδο των καυσαερίων κ.λ.π.
(Ξέρω θα μπει ο νεανίας και θα με κραξει :cry: )

toyar
04/10/2019, 14:45
Μην ψάχνεις για βλάβη αν πρώτα δεν το κάνεις μαμα

TsoliasGR
04/10/2019, 16:57
135 κυβικά είναι απλά και εγώ είμαι ολίγο μπερδεμένος με την λειτουργία των βαλβίδων και για αυτό ρωτάω.Ειχα την εντύπωση ότι όσο πιο πολύ ώρα μενει ανοιχτή (αυξανοντας το διάκενο άρα την διαδρομή βύθισης) τόσο περισσότερο μίγμα παίρνει ο κύλινδρος.

teogtp
04/10/2019, 17:12
135 κυβικά είναι απλά και εγώ είμαι ολίγο μπερδεμένος με την λειτουργία των βαλβίδων και για αυτό ρωτάω.Ειχα την εντύπωση ότι όσο πιο πολύ ώρα μενει ανοιχτή (αυξανοντας το διάκενο άρα την διαδρομή βύθισης) τόσο περισσότερο μίγμα παίρνει ο κύλινδρος.

Κάτι έχεις καταλάβει λάθος.
Αυξάνοντας το διάκενο μειώνεται η βύθιση.

JasonEV
04/10/2019, 21:31
Ναι οντως το εχεις καταλαβει αντιστροφα. Το διακενο ουσιαστικα το ρυθμιζουμε γιατι στις θερμοκρασιες λειτουργιας του μοτερ δεν θα υπαρχει πλεον λογω διαστολης των μεταλων. Το ιδανικο λοιπον ειναι το διακενο μας να ειναι τοσο οσο η διαστολη που θα υπαρξει. Με μεγαλυτερο διακενο οι βαλβιδες "χτυπανε" γιατι στην επαφη τους με τα κοκκορακια παραμενει ενα κενο, ακομη και μετα την διαστολη των μεταλων. Η βαλβιδα θα κινηθει μεσα στον κυλινδρο αλλα θα ειναι λιγο πιο κλειστη, δηλαδη θα ειναι καποια εκατοστα του χιλιοστου λιγοτερο πιο μεσα στο κυλινδρο απ' οτι πριν. Αμφιβαλω οτι αυτο μπορει να επιρεασει την καταναλωση.

TsoliasGR
04/10/2019, 23:58
Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν σίγουρος για το πώς λειτουργεί ακριβώς εκεί μέσα.Εν πάση περίπτωση στο επόμενο ραντεβού με τον γιατρό από εβδομάδα θα έχω αρκετές μετρήσεις με το μοτερ έτσι και θα γίνουν τα απαραίτητα βήματα να ξαναμπεί φιλτροκουτι όποτε θα έχω και τις μετά μετρήσεις να δω αν πάει σωστά.

S705
05/10/2019, 15:13
Τσολιά μου όταν ανέβαινα την μεσογείων και έφτανα έως Αττική οδό στην μαραθωνος είτε πήγαινα με 80 είτε με όσα είχε το παπί η κατανάλωση του ήταν Πάντα σταθερή κοντά στα 2.5 λίτρα ανά 100χλμ.
Ακομα και τώρα που πάω καμία φορά στην Μαγούλα (νέα δουλειά) με το παπί στα ίδια είναι η κατανάλωση.
Αυτά τα νούμερα πρέπει να έχεις με ένα υγείες μαμά μοτέρ.

karateo
05/10/2019, 16:17
Και για να αποκλίσεις λάθη βγάζε μέση κατανάλωση ανα 500χλμ ή και 1000χλμ.
Τα 100χλμ για μένα είναι υπερβολικά μικρό νούμερο εκτός αν το πάς φούλ με φούλ (φούλ της υπομονής) στο ίδιο βενζινάδικο, στην ίδια αντλία και να μήν τύχει να αλλάξει το πόσο κλέβει στο ενδιάμεσο.

TsoliasGR
05/10/2019, 18:16
Ως επί τω πλείστον είναι ίδια αντλία και ίδιο ακροφύσιο.Μετρησεις φουλ με φουλ κάνω κάθε μέρα μιας δουλεύω διανομή.ευκολο είναι γιατί όπως και να έχει θα πρέπει να γεμίσω για την επόμενη μέρα.

TsoliasGR
05/10/2019, 18:18
Ναι αλλά παίζουν ρόλο το ότι είμαι 120 κιλά και το ότι θα κατέβω 2-3 φορές την Συγγρού και θα την ξανά ανεβω με το γκάζι καρυδωμενο.συν την κούτα έξτρα βάρος άρα λογικό να έχω παραπάνω από τα 2.5..... Το ζητούμενο είναι να σταθεροποιηθεί κάπου χωρίς πολλές αποκλίσεις

andreaspetr
07/10/2019, 01:07
η στηλη "καταναλωση" ειναι λιτρα ανα 100χλμ?

TsoliasGR
09/10/2019, 01:22
η στηλη "καταναλωση" ειναι λιτρα ανα 100χλμ?

Nαι είναι L/100Khm

andreaspetr
09/10/2019, 01:39
αρα εισαι συνηθως αναμεσα σε 2,5-3 λιτρα.
εγω νομιζω ειναι μια χαρα καταναλωση

JasonEV
09/10/2019, 02:09
αρα εισαι συνηθως αναμεσα σε 2,5-3 λιτρα.
εγω νομιζω ειναι μια χαρα καταναλωση

Συμφωνω.

panagiotisX
29/10/2019, 14:34
3 λίτρα ανα 100 χλμ καίει και σε μένα αδερφέ,αν σου καίει τόσο είσαι μια χαρά. Το 2.6 που λέει η γιαμάχα είναι ψέματα.
Όσο προσεκτικά και να το πας 3 Καίει.

DRAKONET
29/10/2019, 16:01
ειναι πολυ μικρες οι διαφορες φιλε μου...μην σε στεναχωρει.....μια χαρα ειναι.
αλλωστε ειναι και αλλοι παραγοντες...οπως την συγγρου που λες αν εχεις κοντρα πολυ αερα..
η στη πλατη και σε παει ''σπρωχτο''
οπως και η βενζινη ας βαζεις απο το ιδιο πρατηριο....θα εχει και αυτη διαφορα...αλλαε φορες θα ''φτουραει'' πιο πολυ...αλλες πιο λιγο !

o_gavros
30/10/2019, 20:36
3 λίτρα ανα 100 χλμ καίει και σε μένα αδερφέ,αν σου καίει τόσο είσαι μια χαρά. Το 2.6 που λέει η γιαμάχα είναι ψέματα.
Όσο προσεκτικά και να το πας 3 Καίει.

φιλε καταλαβαίνω την πίκρα σου από το κακό λαχείο που τράβηξες, αλλά ψέμματα δεν είναι.
Επιβεβαιώνω το 2,5-2,6/100.
με μηχανάκι που έχει ποοολύ χιλιόμετρο (145Κ) πάνω του,εδω και καιρό πατινάρει αρκετά και κουβαλάει και αναβάτη εξεξελ.
Βέβαια, και το 3/100 δεν είναι άσχημο οπότε νο πρόμπλεμ.