View Full Version : ΣυγΚριτικό παπια εως 1800ε !
Καπλησπερα παπι εως 1800ε ,kymco jetix 125, daytona spider 125, kawasaki athlete 125, DAYTONA VELOS R 125i ,Daelim Ace 110, KEEWAY TARGET 125i, CBS EVOMOTO EVO 125
Αν περνατε καποιο απ αυτα ,ποιο και γιατι???Ευχαριστω πολυ καθε γνωμη θα ναι μπολυ βοηθητικη ....Καιαν ακαποιος εχει καποιο απο τα παραπανω...
kalimera8764
14/10/2019, 16:11
Τον Αθλητη, γιατι εχει πανω τιμονοπλακα...
Sebastian1980
14/10/2019, 18:06
Τίποτα απο αυτα.Θα έκανα υπομονή. Θα μάζευα άλλα 400€ και θα αγόραζα YAMAHA CRYPTON S σε άσπρο χρώμα.
Αν όμως ήθελα οπωσδήποτε ΤΩΡΑ παπί , μάλλον θα έπαιρνα το DAYTONA VELOS R 125i.
Nospecialname
14/10/2019, 18:36
Τίποτα απο αυτα.Θα έκανα υπομονή. Θα μάζευα άλλα 400€ και θα αγόραζα YAMAHA CRYPTON S σε άσπρο χρώμα.
Αν όμως ήθελα οπωσδήποτε ΤΩΡΑ παπί , μάλλον θα έπαιρνα το DAYTONA VELOS R 125i.
Το κρυπτόν Σ είναι εμετός και μεγάλη απογοητευση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του και δεν θα το έπαιρνα ποτέ
Τελικά πήρα το βέλος
Παρόλα αυτά πρέπει να έχει βγει καλό και το athlete το οποίο δεν πήρα μόνο για λόγους εμφανισιακους
George_M.
14/10/2019, 18:40
Το κρυπτόν Σ είναι εμετός και μεγάλη απογοητευση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του και δεν θα το έπαιρνα ποτέ
με τι στοιχεια το λες αυτο?το ειχες?το δοκιμασες?...για πες
Το κρυπτόν Σ είναι εμετός και μεγάλη απογοητευση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του και δεν θα το έπαιρνα ποτέ
Τελικά πήρα το βέλος
Παρόλα αυτά πρέπει να έχει βγει καλό και το athlete το οποίο δεν πήρα μόνο για λόγους εμφανισιακους
Με το x135 cc το συγκρίνεις;
Nospecialname
14/10/2019, 19:34
Με το x135 cc το συγκρίνεις;
Ναι
Nospecialname
14/10/2019, 19:34
με τι στοιχεια το λες αυτο?το ειχες?το δοκιμασες?...για πες
Χρειάζεται τώρα να συγκρίνουμε το Χ με το S?
jawaforever
14/10/2019, 19:51
Φτάσαμε στο σημείο όπου ένα παπί φασόν είναι καλύτερο από το crypton s.................
Είναι φοβερά αστείο το να διαβάζεις την άδεια του daytona.
Γράφει lifan, γράφει, dayang, γράφει daytona, γράφει truva (τουλάχιστον το sprinter του οποίου την άδεια έχω δει σε μοντέλο 2018).
Στο θέμα μας. Μόνο injection.
Έτσι κι αλλιώς το jetix δεν εισάγεται εδώ και χρόνια, το athlete ΔΕΝ είναι κλασικό παπί (στην ουσία είναι ημιαυτοματο μοτοσικλετακι, τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια), το daelim επίσης δεν εισάγεται μιας και αυτό όπως και ο αθλητής της kawa δεν καλύπτει τη νόρμα Ε4.
Και επειδή σε Ε4 και μέχρι τα 1800€ βρίσκεις μόνο Κινεζικα, keeway target 125i. Παπί ΟΧΙ φασόν, χώρο κάτω από τη σέλα και με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες όπως τα αλαρμ, το ποδαράκι στο κεντρικό σταντ, η πλήρως καλυμμένη αλυσίδα κλπ.
Μερικα χρονια πριν εβρισκες σε αυτα τα λεφτα επωνυμο Ιαπωνικο η κανα modenas, τωρα τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα. Σε αξιοπιστια μονο το kawasaki ειναι πιο σιγουρη επιλογη αλλα η εμφανιση ειναι μεγαλος ανασταλτικος παραγοντας για πολλους. Μεταξυ των υπολοιπων μαλλον προς daytona. Με καλη συντηρηση μπορει να βγει σχετικα αξιοπιστο. Αν και ειναι ενδιαφερον το οτι τα dayang (die-young) ολοι τα κραζανε οταν κυκλοφορουσανε ενω τα dautona με κινητηρα dayang θεωρουνται τα πιο αξιοπιστα κινεζικα. Θα εβαζα παντως και το crypton s στο παιχνιδι.
George_M.
14/10/2019, 20:23
παντως κ τα παλια δυνατα ονοματα μαλλον εχουν ριξει πολυ την ποιοτητα..
ρωτουσα χθες εναν με καινουργιο (4.000χιλ ειχε κανει) SupraX 125 κ μονο τα κλαματα δεν εβαλε.
καθολου ευχαριστημενος για 2.800τοσο που κοστιζει,
χαμηλη ποιοτητα κατασκευης,μετρια φρενα,τριζει απο τωρα τα πλαστικα,
κινητηρας που δισταζει να κρατησει σερι 90-100χ/ω
ετσι ελεγε...
Nospecialname
14/10/2019, 21:02
Φτάσαμε στο σημείο όπου ένα παπί φασόν είναι καλύτερο από το crypton s.................
Είναι φοβερά αστείο το να διαβάζεις την άδεια του daytona.
Γράφει lifan, γράφει, dayang, γράφει daytona, γράφει truva (τουλάχιστον το sprinter του οποίου την άδεια έχω δει σε μοντέλο 2018).
Στο θέμα μας. Μόνο injection.
Έτσι κι αλλιώς το jetix δεν εισάγεται εδώ και χρόνια, το athlete ΔΕΝ είναι κλασικό παπί (στην ουσία είναι ημιαυτοματο μοτοσικλετακι, τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια), το daelim επίσης δεν εισάγεται μιας και αυτό όπως και ο αθλητής της kawa δεν καλύπτει τη νόρμα Ε4.
Και επειδή σε Ε4 και μέχρι τα 1800€ βρίσκεις μόνο Κινεζικα, keeway target 125i. Παπί ΟΧΙ φασόν, χώρο κάτω από τη σέλα και με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες όπως τα αλαρμ, το ποδαράκι στο κεντρικό σταντ, η πλήρως καλυμμένη αλυσίδα κλπ.
Εμένα η άδεια μου λέει Daytona motors και παράγεται από την dayang..
Τώρα τα λιφαν και τα λοιπά κινέζικα που τα είδες εσύ δεν ξέρω
Να πας να πάρεις το S εσύ αν το θεωρείς καλό , τα λεφτά τα είχα για το S αλλά παρόλα αυτά προτιμισα να πάω στο βελος...Δεν θα δώσω 600€ παραπάνω για να γράφει πάνω yamaha και δεν το έχω μετανιώσει
Και για να μην λέμε και ότι θέλουμε στο μαγαζί που δούλευα ντελιβερι , και τα δύο crypton S τα έφτισαν στα 5000 χλμ και τα σέρβις τα είχαν κάνει όλα
3000 για crypton x θα έδινα , σχεδόν 2.500€ όμως για τον εμετό το S ούτε με σφαίρες
Nospecialname
14/10/2019, 21:11
Aν θες απόλυτη οικονομία , Daytona DY πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή , πολύ φθηνό , δοκιμασμένος κινητήρας , άπειρα ανταλλακτικά και παίρνει ανταλλακτικά ακόμα και από το σουπρα το παλιό , αλλά και απο ένα λιφαν ίδιου στησίματος
jawaforever
14/10/2019, 22:03
Εμένα η άδεια μου λέει Daytona motors και παράγεται από την dayang..
Τώρα τα λιφαν και τα λοιπά κινέζικα που τα είδες εσύ δεν ξέρω
Να πας να πάρεις το S εσύ αν το θεωρείς καλό , τα λεφτά τα είχα για το S αλλά παρόλα αυτά προτιμισα να πάω στο βελος...Δεν θα δώσω 600€ παραπάνω για να γράφει πάνω yamaha και δεν το έχω μετανιώσει
Και για να μην λέμε και ότι θέλουμε στο μαγαζί που δούλευα ντελιβερι , και τα δύο crypton S τα έφτισαν στα 5000 χλμ και τα σέρβις τα είχαν κάνει όλα
3000 για crypton x θα έδινα , σχεδόν 2.500€ όμως για τον εμετό το S ούτε με σφαίρες
Να μας βγάλεις μια φωτογραφία την άδεια να το δούμε. Να τσεκάρουμε αν γράφει άλλα από αυτά που γράφει η άδεια στο sprinter...
Πάντως τα 5.000 χλμ που έφτασαν τα 2 crypton s, είναι πολλά.
Συνήθως με το που γυρνάνε τη μίζα για 2η φορά, κόβουν στρόφαλο, βαράνε μπιέλα, σπάνε το καρτερ και καίνε εγκέφαλο. Ερείπια σου λέω. Μιλάμε για πεταμένα λεφτά...
Καλά έκανες και πήρες το daytona.
Εξάλλου είναι αναμενόμενο το παπί κολλάζ ενός χ, ψ εισαγωγέα να είναι ετη φωτός καλύτερο από το παπί της yamaha (αλλά και της Honda).
*** Ενημερωτικά, τα μόνα επώνυμα παπάκια αυτή τη στιγμή που καλύπτουν τη νόρμα Ε4, είναι τα honda, τo yamaha αλλά και το keeway. Και ναι, με τα σημερινά δεδομένα, το keeway είναι επώνυμο. Φτιάχνεται από μια εταιρεία με τεράστια νούμερα πωλήσεων σε όλο τον κόσμο και δεν είναι προϊόν συναρμολογησης από κάποιον εισαγωγέα ο οποίος απλά βάζει το όνομα του.
*Το κάνουν πολλοί. Euromotors, Asus, gemini κλπ... Επώνυμοι όλοι αυτοί, ΔΕΝ είναι και ούτε θα γίνουν.
Απευθύνονται στην τοπική αγορά. Δεν θα δεις daytona για παράδειγμα στην Ιταλία... Θα δεις όμως keeway όπως θα τα δεις σε όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και σε όλο τον κόσμο.
Φασον είναι τα sinnis στην Αγγλία, τα verve moto στην Ιταλία (τα ίδια μηχανάκια με αυτά της euromotors btw...) , τα bullit, ακόμα τα romet από την ΠΟΛΩΝΙΑ. Το on off της πχ, είναι το zongshen rx3... Το scrambler της, είναι της longjia όπως από την longjia προέρχονται και τα "Ελληνικά" gemini veracruz, scrambler 125,250.
Nospecialname
14/10/2019, 22:16
Να μας βγάλεις μια φωτογραφία την άδεια να το δούμε. Να τσεκάρουμε αν γράφει άλλα από αυτά που γράφει η άδεια στο sprinter...
Πάντως τα 5.000 χλμ που έφτασαν τα 2 crypton s, είναι πολλά.
Συνήθως με το που γυρνάνε τη μίζα για 2η φορά, κόβουν στρόφαλο, βαράνε μπιέλα, σπάνε το καρτερ και καίνε εγκέφαλο. Ερείπια σου λέω. Μιλάμε για πεταμένα λεφτά...
Καλά έκανες και πήρες το daytona.
Εξάλλου είναι αναμενόμενο το παπί κολλάζ ενός χ, ψ εισαγωγέα να είναι ετη φωτός καλύτερο από το παπί της yamaha (αλλά και της Honda).
*** Ενημερωτικά, τα μόνα επώνυμα παπάκια αυτή τη στιγμή που καλύπτουν τη νόρμα Ε4, είναι τα honda, τo yamaha αλλά και το keeway. Και ναι, με τα σημερινά δεδομένα, το keeway είναι επώνυμο. Φτιάχνεται από μια εταιρεία με τεράστια νούμερα πωλήσεων σε όλο τον κόσμο και δεν είναι προϊόν συναρμολογησης από κάποιον εισαγωγέα ο οποίος απλά βάζει το όνομα του.
*Το κάνουν πολλοί. Euromotors, Asus, gemini κλπ... Επώνυμοι όλοι αυτοί, ΔΕΝ είναι και ούτε θα γίνουν.
Όπως φασον είναι τα sinnis στην Αγγλία, τα verve moto στην Αγγλία, τα bullit, ακόμα τα romet από την ΠΟΛΩΝΙΑ. Το on off της πχ, είναι το zongshen rx3... Το scrambler της, είναι της longjia όπως από την longjia προέρχονται και τα "Ελληνικά" gemini veracruz, scrambler 125,250.
Εγώ αδελφέ μετοχές στην Yamaha δεν έχω και δεν θα κάτσω να τους διαφημίσω όπως και καμιά άλλη εταιρεία
Είμαστε σε εποχές κρίσης και τα λεφτά μετράνε πολύ μιας και είναι περιορισμένα , περιττά έξοδα δεν μπορώ να κάνω...Για αυτό προτιμισα τα Daytona , τίμια είναι , ρώτα κάποιο ΙΔΙΟΚΤΉΤΗ τους , κατά προτίμηση ντελιβερα που τα σκίζουν και θα καταλάβεις
Σίγουρα τα Yamaha θα έχουν καλύτερα πλαστικά , κλπ αλλά δεν θα δώσω 600€ παραπάνω για αυτά
jawaforever
14/10/2019, 22:28
Εγώ αδελφέ μετοχές στην Yamaha δεν έχω και δεν θα κάτσω να τους διαφημίσω όπως και καμιά άλλη εταιρεία
Είμαστε σε εποχές κρίσης και τα λεφτά μετράνε πολύ μιας και είναι περιορισμένα , περιττά έξοδα δεν μπορώ να κάνω...Για αυτό προτιμισα τα Daytona , τίμια είναι , ρώτα κάποιο ΙΔΙΟΚΤΉΤΗ τους , κατά προτίμηση ντελιβερα που τα σκίζουν και θα καταλάβεις
Σίγουρα τα Yamaha θα έχουν καλύτερα πλαστικά , κλπ αλλά δεν θα δώσω 600€ παραπάνω για αυτά
Ναι, εντάξει, τα είπαμε αυτά. Μονό στα πλαστικά είναι ελάχιστα καλύτερο το crypton s. Και γι αυτό δεν παίρνω και όρκο. Ίσως και εκεί, το κάθε λογής φασον να έχει ξεπεράσει τα εργοστάσια της Honda και yamaha. Μην κοιτάς που Honda, yamaha αλλά και keeway, έχουν εργοστάσια, κέντρα R&D, εξοπλισμό δισεκατομμυριων, δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και τέτοιες ασήμαντες λεπτομέρειες... Μοτερικα το daytona είναι άπαιχτο. Βέβαια με προβληματίζει το ότι γίνεται ο χαμός στο car από daytona που έχουν αλλάξει το μοτέρ τους επειδή τα τίναξε και φοράνε lifan...
Αλλά να μου πεις, μετά από 300 και 400.000 χλμ, λογικό ήταν να χαλάσουν...
Nospecialname
14/10/2019, 22:33
Ναι, εντάξει, τα είπαμε αυτά. Μονό στα πλαστικά είναι ελάχιστα καλύτερο το crypton s. Και γι αυτό δεν παίρνω και όρκο. Ίσως και εκεί, το κάθε λογής φασον να έχει ξεπεράσει τα εργοστάσια της Honda και yamaha. Μην κοιτάς που Honda, yamaha αλλά και keeway, έχουν εργοστάσια, κέντρα R&D, εξοπλισμό δισεκατομμυριων, δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και τέτοιες ασήμαντες λεπτομέρειες... Μοτερικα το daytona είναι άπαιχτο. Βέβαια με προβληματίζει το ότι γίνεται ο χαμός στο car από daytona που έχουν αλλάξει το μοτέρ τους επειδή τα τίναξε και φοράνε lifan...
Αλλά να μου πεις, μετά από 300 και 400.000 χλμ, λογικό ήταν να χαλάσουν...
Ίσως να μην τα μεταχειριζοντουσαν καλά...όπως και να έχει , ένα παπί 3000€ σίγουρα θα έχει καλύτερη μεταχείριση από το παπί των 1000€ , δεν σου πάει η καρδιά να το πετάς κάτω και να παραλείπεις σέρβις προφανώς...
Μπορεί όντως να είναι καλύτερης ποιότητας τα μοτέρ των γιαμαχα , δεν αντιλέγω , αλλά αν πάρεις ένα παπί Daytona και το φροντίζεις θα σε φροντίσει και αυτό
Στο κάτω κάτω , οτι μάρκα και να πάρεις , αν είσαι κανίβαλος και καγκουρας θα το χαλάσεις
jawaforever
14/10/2019, 22:42
Ίσως να μην τα μεταχειριζοντουσαν καλά...όπως και να έχει , ένα παπί 3000€ σίγουρα θα έχει καλύτερη μεταχείριση από το παπί των 1000€ , δεν σου πάει η καρδιά να το πετάς κάτω και να παραλείπεις σέρβις προφανώς...
Μπορεί όντως να είναι καλύτερης ποιότητας τα μοτέρ των γιαμαχα , δεν αντιλέγω , αλλά αν πάρεις ένα παπί Daytona και το φροντίζεις θα σε φροντίσει και αυτό
Στο κάτω κάτω , οτι μάρκα και να πάρεις , αν είσαι κανίβαλος και καγκουρας θα το χαλάσεις
Σωστά!!! Αν τα πρόσεχαν (τα daytona), θα έβγαζαν άλλες 200 με 300.000 χλμ. Παιζει και να έφταναν το μυριο!!!
Η πλάκα είναι ότι λες πως είμαστε σε περίοδο κρίσης, τα λεφτά δεν περισσεύουν κλπ και την ίδια ώρα αγοράζεις το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ Κινέζικο παπί!!! Και μάλιστα ούτε καν "επώνυμο" Κινέζικο... Είχες την επιλογή για 2 φθηνότερα daytona, το ενα καμία 400αρια € κάτω, όμως κατέληξες στο ακριβότερο της "μάρκας". RESPECT.
panavour
14/10/2019, 22:43
Σιγουρα ενα παπι των 3000 ειναι καλυτερο ,σε απολυτα μεγεθη απο ενα παπι των 1500.Δεν ειναι απαραιτητως καλυτερο σε σχεση κοστους προς αποδοση,για αυτο και οι αμερικανοι που σαν αγορα και νοοτροπια ειναι ετη φωτος μπροστα απο μας λενε την εκφραση THE BEST VALUE FOR MONEY.
Παντως κατ εμε,το να παιρνει καποιος παπακι με 3000, ενω μπορει να παρει λογω διπλωματος μεγαλυτερη μηχανη γιαπωνεζικη μεταχειρισμενη,ειλικρινα δεν το καταλαβαινω,με 3000 βρισκεις πολλες αξιοπρεπεις μετχ γιαπωνεζικες μοτο,και με αρκετα κυβικα.Βεβαια οπως εχουμε ξαναπει περι ορεξεως κολοκυθοπιττα.
aetomenios
14/10/2019, 22:44
Τελικα ισχυει η παριμοια οτι πληρωσεις ... παιρνεις!!!
Nospecialname
14/10/2019, 23:16
Σωστά!!! Αν τα πρόσεχαν (τα daytona), θα έβγαζαν άλλες 200 με 300.000 χλμ. Παιζει και να έφταναν το μυριο!!!
Η πλάκα είναι ότι λες πως είμαστε σε περίοδο κρίσης, τα λεφτά δεν περισσεύουν κλπ και την ίδια ώρα αγοράζεις το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ Κινέζικο παπί!!! Και μάλιστα ούτε καν "επώνυμο" Κινέζικο... Είχες την επιλογή για 2 φθηνότερα daytona, το ενα καμία 400αρια € κάτω, όμως κατέληξες στο ακριβότερο της "μάρκας". RESPECT.
Καταρχήν φίλε δικά μου τα λεφτά και ότι θέλω τα κάνω , θα προτιμισω το βέλος από το οποίο έχω +100 ευρώ από τα ελαστικά του τα οποία δεν είναι για πέταμα και θα τα κρατήσω για αλλά 20.000χλμ και έχουν πάνω τους είδη 10.000 , γλυτώνω και άλλα τόσα λεφτά από τα δωρεάν σέρβις , έχω και 3 χρόνια εγγύηση αντί για δύο και ναι ρε φίλε επειδή θα το κρατήσω χρόνια και έτσι θέλω θα βάλω και άλλο ένα 100αρικο για να πάρω το βέλος που είναι εμφανίσιμο και μου αρέσει
Στο κάτω κάτω θα το κρατήσω καμία 20αετια , θα του κολλήσω αυτοκόλλητο Yamaha και δεν θα μου βγάλει ποτέ θέμα!
TsoliasGR
15/10/2019, 01:14
Όταν φτάσεις να κάνεις 35.000 χλμ ντελιβεράδικα με το daytona έλα να μιλήσουμε.
CryptonS έχει τόσα σε ενάμιση χρόνο και δεν έχει κάνει κιχ.Και ίσως έκανα μλκια που πήρα cryptonX μεταχείρω και όχι S καινούριο.
Μετά την φόλα με το μάτζικ....και τις φόλες που είχα φάει απο φασόν πιο παλιά (euromotors JL125R,HSUN 150) για μένα...Ποτέ ξανά κινέζο.Τώρα αν εσύ σόνυ και ντέ θες να λές οτι το βέλος είναι άσπαστο με 10.000-15.000 χλμ στο συνολο...πάω να αρπάξω ποπ κορν και να σε περιμένω πότε θα αρχίσεις να μας λές για τις βλάβες.
Γιατί θα βγάλει.Και το ξέρω και το ξέρεις.Και δεν μιλάω για πλαστικά ξέρεις...αλλά για ότι άλλο...
Την αγάπη μου και την ευλογία του Κυρίου να έχεις.... :priest:
Nospecialname
15/10/2019, 01:57
Ο χρόνος θα δείξει ποιος ειχε δικιο...
Για μένα πάντως καλά έκανες και πήρες το Χ αντί για το S
Από περιέργεια , πόσο το πήρες;Δεν φοβήθηκες το μεταχειρισμένο;Και εγώ σκεφτόμουν να πάρω το Χ αλλά δεν ήθελα μεταχειρισμένο με τίποτα
George_M.
15/10/2019, 05:33
Παντως κατ εμε,το να παιρνει καποιος παπακι με 3000, ενω μπορει να παρει λογω διπλωματος μεγαλυτερη μηχανη γιαπωνεζικη μεταχειρισμενη,ειλικρινα δεν το καταλαβαινω,με 3000 βρισκεις πολλες αξιοπρεπεις μετχ γιαπωνεζικες μοτο,και με αρκετα κυβικα.Βεβαια οπως εχουμε ξαναπει περι ορεξεως κολοκυθοπιττα.
το πολυ χαμηλο κοστος συντηρησης ειναι ενας καλος λογος,
πχ ενας που ειχε χρονια μοτο κ ξερει τι εστι βερυκοκο οταν θα θελησει (για στικη χρηση) να παρει 2κυκλο θα παει σε παπι.
ενα μτχειρο μεσαιο Ον οφ θελει ενα σκασμος λεφτα για συντηρηση,
οσο κοστιζουν τα λαστιχα σε μια τετοια μοτο κοστιζει η συντηρηση ενος παπιου για 2 χρονια!
το πολυ χαμηλο κοστος συντηρησης ειναι ενας καλος λογος,
πχ ενας που ειχε χρονια μοτο κ ξερει τι εστι βερυκοκο οταν θα θελησει (για στικη χρηση) να παρει 2κυκλο θα παει σε παπι.
ενα μτχειρο μεσαιο Ον οφ θελει ενα σκασμος λεφτα για συντηρηση,
οσο κοστιζουν τα λαστιχα σε μια τετοια μοτο κοστιζει η συντηρηση ενος παπιου για 2 χρονια!
Όποιος θέλει μηχανή παίρνει μηχανή,όποιος θέλει παπί παίρνει παπί.Υπάρχουν πολλές επιλογές σε όλες τις χρηματικές διαβαθμίσεις.
Τι του τη λέτε του ανθρώπου ρε παιδιά;
Ήθελε και πήρε το velos, καλορίζικο να του πείτε!
Στο κάτω-κάτω... μια χαρά είναι για τα λεφτά του το velos όπως ήταν και το sprinter! Και η εγγύηση 3 χρόνων δεν είναι κάτι ασήμαντο!
Η Daytona και ο Γκοργκόλης έχουν κάνει πολλά φάουλ... παπιά όμως ξέρουν να πουλάνε.
Άλλο αν εγώ από αυτά που αναφέρθηκαν μπορεί να έπαιρνα το Keeway - δεν σημαίνει αυτό όμως ότι λάθος έκανε ο φίλος που πήρε το velos.
panavour
15/10/2019, 11:30
Όποιος θέλει μηχανή παίρνει μηχανή,όποιος θέλει παπί παίρνει παπί.Υπάρχουν πολλές επιλογές σε όλες τις χρηματικές διαβαθμίσεις.
ηθελα αυτο411265
πηρα αυτο411266
:cry::cry::cry::cry::cry:
πηρα αυτο
:cry::cry::cry::cry::cry:
Πολλά προβλήματα, γλίτωσες που δεν το πήρες! :bawl:
panavour
15/10/2019, 11:42
Πολλά προβλήματα, γλίτωσες που δεν το πήρες! :bawl:
εχουν βγει καλα αυτα ,γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορανε πολλα???:lol::lol::lol::lol:
411267411267
jawaforever
15/10/2019, 11:57
Τι του τη λέτε του ανθρώπου ρε παιδιά;
Ήθελε και πήρε το velos, καλορίζικο να του πείτε!
Στο κάτω-κάτω... μια χαρά είναι για τα λεφτά του το velos όπως ήταν και το sprinter! Και η εγγύηση 3 χρόνων δεν είναι κάτι ασήμαντο!
Η Daytona και ο Γκοργκόλης έχουν κάνει πολλά φάουλ... παπιά όμως ξέρουν να πουλάνε.
Άλλο αν εγώ από αυτά που αναφέρθηκαν μπορεί να έπαιρνα το Keeway - δεν σημαίνει αυτό όμως ότι λάθος έκανε ο φίλος που πήρε το velos.
Καλά έκανε και πήρε αυτό που ήθελε και δικά του είναι τα λεφτά και να τα σκορπισει όπως και όπου θέλει. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Από αυτο όμως μέχρι να λέμε ότι ένα παπι φασον είναι καλύτερο από το yamaha, ε πάει πολύ...
Πρόσεξε, δεν μιλάμε έστω για το keeway που τέλος πάντων το παράγει μια εταιρεία με εργοστάσια, μηχανήματα, r&d, εργαζόμενους, μηχανικούς, σχεδιαστές, γενικά όλο το πακέτο, αλλά για παπί κολλάζ!
Ότι δλδ εγώ κι εσύ πήγαμε Κίνα, βρήκαμε μια άκρη, ταιριαξαμε ένα σκασμό πράγματα από ότι νά, ναι προμηθευτές και στο τέλος επειδή είμαστε τα πρώτα τζιμανια, φτιάξαμε παπί καλύτερο από τα επίσημα εργοστάσια.
Έλεος.
panavour
15/10/2019, 12:00
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/20228-taksinomiseis-5minou-2019-top-20-papion
Nospecialname
15/10/2019, 13:36
Καλά έκανε και πήρε αυτό που ήθελε και δικά του είναι τα λεφτά και να τα σκορπισει όπως και όπου θέλει. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Από αυτο όμως μέχρι να λέμε ότι ένα παπι φασον είναι καλύτερο από το yamaha, ε πάει πολύ...
Πρόσεξε, δεν μιλάμε έστω για το keeway που τέλος πάντων το παράγει μια εταιρεία με εργοστάσια, μηχανήματα, r&d, εργαζόμενους, μηχανικούς, σχεδιαστές, γενικά όλο το πακέτο, αλλά για παπί κολλάζ!
Ότι δλδ εγώ κι εσύ πήγαμε Κίνα, βρήκαμε μια άκρη, ταιριαξαμε ένα σκασμό πράγματα από ότι νά, ναι προμηθευτές και στο τέλος επειδή είμαστε τα πρώτα τζιμανια, φτιάξαμε παπί καλύτερο από τα επίσημα εργοστάσια.
Έλεος.
Eγω αυτή την αντιπάθεια προς τα Daytona δεν την καταλαβαίνω...Πρώτη σε πωλήσεις είναι στα παπιά , σκυλιά έχουν βγει , γιατί τα κράζετε? Προσωπική εμπειρία?Μάλλον όχι...
Πως μιλάς για κάτι το οποίο δεν ειχες δεν το καταλαβαίνω...Ναι θα προτιμούσα να είχα κάνα Χ (Yamaha crypton) αλλά τα λεφτά δεν τα είχα , παρόλα αυτά καλό έχει βγει το Daytona μου
Τώρα αυτά περί keeway πως άρχισαν πάλι δεν ξέρω...Το έχει οδηγήσει κάνεις?Εγώ έχω ανέβει πάνω σε ταργκετ πάνω από 6 φορές και δεν μου άρεσε καθόλου , αδύναμο ήταν , φρένα δεν είχε , τα πλαστικά σαν ψεύτικα...Το μόνο θετικό ο χώρος κατω από την σέλα
Ερώτηση
Εμένα μ αρέσει το athlete. Επειδή είναι κακασχημο. Να μην το έχω πολυ άγχος για κλοπή.
Δε καλυπτει το euro4.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να το αγοράσω κ να κυκλοφορω στην Αθήνα?
Γιατί το πουλάνε τοτε???
Eγω αυτή την αντιπάθεια προς τα Daytona δεν την καταλαβαίνω...Πρώτη σε πωλήσεις είναι στα παπιά , σκυλιά έχουν βγει , γιατί τα κράζετε? Προσωπική εμπειρία?Μάλλον όχι...
Πως μιλάς για κάτι το οποίο δεν ειχες δεν το καταλαβαίνω...Ναι θα προτιμούσα να είχα κάνα Χ (Yamaha crypton) αλλά τα λεφτά δεν τα είχα , παρόλα αυτά καλό έχει βγει το Daytona μου
Τώρα αυτά περί keeway πως άρχισαν πάλι δεν ξέρω...Το έχει οδηγήσει κάνεις?Εγώ έχω ανέβει πάνω σε ταργκετ πάνω από 6 φορές και δεν μου άρεσε καθόλου , αδύναμο ήταν , φρένα δεν είχε , τα πλαστικά σαν ψεύτικα...Το μόνο θετικό ο χώρος κατω από την σέλα
Εγω δεν εχω αντιπαθεια για τα Daytona αλλα ταυτοχρονα δεν ειναι σαν τα Ιαπωνικα στα ματια μου. Ειναι ενα dayang με αλλα περιφεριακα και πλαστικα. Αλλα οταν απο την μια ολοι λεγανε οτι τα dayang ηταν ερειπια που βαραγανε μπιελα στο στρωσιμο αλλα μετα απο χρονια οι ιδιοι περνουν daytona και τα εξυμνουν καταλαβαινεις οτι το marketing και οι πωλησεις καθοριζουν ως επι το πλειστον την γνωμη των καταναλωτων. Εδω πολλοι πιστευουν οτι ο κινητηρας των daytona ειναι Honda απλα επειδη ταιριαζουν τα ανταλακτικα. Πολυ πιθανο οι τωρινοι κινητηρες απο τα εργοστασια της dayang και των υπολοιπων κινεζων κατασκευαστων να ειναι καλυτεροι απ' τους προηγουμενους τους αλλα παραμενουν αντιγραφες με κατωτερα κραματα μεταλων για την μειωση του κοστους.
Nospecialname
15/10/2019, 15:17
Ερώτηση
Εμένα μ αρέσει το athlete. Επειδή είναι κακασχημο. Να μην το έχω πολυ άγχος για κλοπή.
Δε καλυπτει το euro4.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να το αγοράσω κ να κυκλοφορω στην Αθήνα?
Γιατί το πουλάνε τοτε???
Ότι πωλείται σε μαγαζί καινούργιο είναι euro 4
Το αθλητέ το ξαναεβγαλαβ σε ευρο 4
Εγώ πάντως θα το αγόραζα
Nospecialname
15/10/2019, 15:18
Εγω δεν εχω αντιπαθεια για τα Daytona αλλα ταυτοχρονα δεν ειναι σαν τα Ιαπωνικα στα ματια μου. Ειναι ενα dayang με αλλα περιφεριακα και πλαστικα. Αλλα οταν απο την μια ολοι λεγανε οτι τα dayang ηταν ερειπια που βαραγανε μπιελα στο στρωσιμο αλλα μετα απο χρονια οι ιδιοι περνουν daytona και τα εξυμνουν καταλαβαινεις οτι το marketing και οι πωλησεις καθοριζουν ως επι το πλειστον την γνωμη των καταναλωτων. Εδω πολλοι πιστευουν οτι ο κινητηρας των daytona ειναι Honda απλα επειδη ταιριαζουν τα ανταλακτικα. Πολυ πιθανο οι τωρινοι κινητηρες απο τα εργοστασια της dayang και των υπολοιπων κινεζων κατασκευαστων να ειναι καλυτεροι απ' τους προηγουμενους τους αλλα παραμενουν αντιγραφες με κατωτερα κραματα μεταλων για την μειωση του κοστους.
Δηλαδή μπορώ να πάρω έναν κινητήρα χοντα και να τον βάλω πάνω στο Daytona?
jawaforever
15/10/2019, 16:08
Ότι πωλείται σε μαγαζί καινούργιο είναι euro 4
Το αθλητέ το ξαναεβγαλαβ σε ευρο 4
Εγώ πάντως θα το αγόραζα
Μη λες πράγματα που δεν ξέρεις και που δεν ισχύουν.
Το kawasaki athlete ΔΕΝ το ξανά έβγαλε η kawa σε Ε4.
Όσα υπάρχουν στα καταστήματα, είναι μοντέλα στοκ και δεν πληρούν την νόρμα Ε4.
Το πως βγάζουν πινακίδα δεν είναι επιστήμη. Έχουν ήδη βγάλει οι έμποροι πινακίδα.
Εάν δεν είχαν βγάλει πινακίδα τότε, δεν θα μπορούσαν να βγάλουν πινακίδα τώρα.
Καταλαβαίνεις πως οτιδήποτε πωλείται στα καταστήματα σήμερα σαν καινούριο δεν είναι υποχρεωτικό να είναι Ε4 εφόσον έχει ήδη ταξινομηθεί.
Θα σου δώσω κ παραδείγματα για να το καταλάβεις.
https://www.car.gr/22983821-loncin-blade-110
Αυτό έχει ήδη βγάλει πινακίδα. Έχει ταξινομηθεί.
https://www.car.gr/22983861-loncin-blade-110
Αυτό δεν έβγαλε εγκαίρως και τώρα δεν μπορεί να βγάλει.
Δηλαδή μπορώ να πάρω έναν κινητήρα χοντα και να τον βάλω πάνω στο Daytona?
Ναι πολυ πιθανο να μπορεις.
TsoliasGR
16/10/2019, 01:32
Ο χρόνος θα δείξει ποιος ειχε δικιο...
Για μένα πάντως καλά έκανες και πήρες το Χ αντί για το S
Από περιέργεια , πόσο το πήρες;Δεν φοβήθηκες το μεταχειρισμένο;Και εγώ σκεφτόμουν να πάρω το Χ αλλά δεν ήθελα μεταχειρισμένο με τίποτα
Μου βγήκε πιο φτηνά απο το να πάρω καινούριο ναι.Πολλά χλμ στην πλάτη του ναι.Αλλά βόλεψε η πληρωμή του....Δες το αντίστοιχο νήμα :evil:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157502
Nospecialname
16/10/2019, 03:55
Μου βγήκε πιο φτηνά απο το να πάρω καινούριο ναι.Πολλά χλμ στην πλάτη του ναι.Αλλά βόλεψε η πληρωμή του....Δες το αντίστοιχο νήμα :evil:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157502
Χαχχαχαχαχα , και 4 παιχνίδια PS4 λέει..
Καλορίζικο και εύχομαι καλα χλμ! Παρόλο που δεν ήθελα μεταχειρισμένο μηχανάκι , crypton Χ (μεταχειρισμένο) θα έπαιρνα και εγώ αλλά ήμουν 18 (τώρα 19) και ήθελα να είμαι νομιμος και δεν θα ήμουν με Α1 δίπλωμα :(
Από 14 χρόνων το λιγουρευομουν αλλά συμβιβαστικά με το Daytona δυστυχώς , τουλάχιστον κάνω την δουλειά μου
jawaforever
17/10/2019, 12:56
Το κορυφαίο είναι ότι ενώ μπορείς να αγοράσεις ένα dieyoung με φουλ πακέτο δώρων στα 1.365€, οι περισσότεροι πληρώνουν 1.435€ για να το πάρουν με άλλα γράμματα και άλλο (μαϊμού) όνομα... Τουλάχιστον να γλύτωναν τα λεφτά για τα ελαστικά.
https://www.car.gr/3185659-dayang-nova-125-efi-cbs-euro4
Να μη πω ότι η καλύτερη επιλογή είναι στα 1.250€ χωρίς τα δώρα.
Αλλά να μου πεις, εδώ πληρώνουν +300 με +400€ για να πάρουν το ΙΔΙΟ παπί με άλλα πλαστικά και χαβαλετζιδικα ονόματα τύπου sprinter και velos. Στα +70 θα κολλούσαν;;;
Nospecialname
17/10/2019, 14:05
Το κορυφαίο είναι ότι ενώ μπορείς να αγοράσεις ένα dieyoung με φουλ πακέτο δώρων στα 1.365€, οι περισσότεροι πληρώνουν 1.435€ για να το πάρουν με άλλα γράμματα και άλλο (μαϊμού) όνομα... Τουλάχιστον να γλύτωναν τα λεφτά για τα ελαστικά.
https://www.car.gr/3185659-dayang-nova-125-efi-cbs-euro4
Να μη πω ότι η καλύτερη επιλογή είναι στα 1.250€ χωρίς τα δώρα.
Αλλά να μου πεις, εδώ πληρώνουν +300 με +400€ για να πάρουν το ΙΔΙΟ παπί με άλλα πλαστικά και χαβαλετζιδικα ονόματα τύπου sprinter και velos. Στα +70 θα κολλούσαν;;;;
Μα δεν είναι ακριβώς έτσι...
Εγώ ας πούμε πήρα το βέλος που έκανε 1795€ , (1800-1400=400)
Στα 400 ευρώ η διαφορά λοιπον (-100 τα λάστιχα) άρα πάμε στα 300...
300 ευρώ παραπανω , αλλά με 3 χρόνια εγγύηση αντί για 2 , + 2 χρόνια δωρεάν σέρβις (ας πούμε γλυτώνω 100-150€ και από εκεί)
Τώρα το να δώσω 100-150€ παραπάνω για κάτι που θα κρατήσω χρόνια ώστε να έχω κάτι που τουλάχιστον μου αρέσει εμφανισιακά και γουστάρω να καβαλάω , δεν ξέρω γιατί το θεωρείς λάθος...Στο κάτω κάτω τα 100 επιπλέον ευρώ είναι ένα πολύ μικρό ποσό σε σύγκριση των 1800ων συνολικών , πρέπει επιτέλους να καταλάβεις ότι δεν έχουμε όλοι τον ίδιο τρόπο σκέψης
Και έλεος 400€ παραπάνω (χωρίς τις αφαιρέσεις) , δεν θα έχει και κάποια Α καλύτερη γενική ποιότητα?
Ασχετο, αλλα καμια παλιο*-Προϊσταμενη δεν υπαρχει να βαλει ενα "κ" σ' αυτο το "Συγριτικο"..
(καθε φορα που το διαβαζω, ανατριχιαζω..)
Ασχετο, αλλα καμια παλιο*-Προϊσταμενη δεν υπαρχει να βαλει ενα "κ" σ' αυτο το "Συγριτικο"..
(καθε φορα που το διαβαζω, ανατριχιαζω..)
Μπορεί να είναι και Υγριτικό παπιών ρε μάστορα. Ποιο παπί σου υγραίνει το βρακάκι περισσότερο.
TsoliasGR
17/10/2019, 21:56
Και εκτός απο "Κ" να βάλει και ένα μεταχειρισμένα η καινούρια παπιά μέχρι 1800 ευρώ
Κατι αλλο θα θελατε..??
(καμια παστουλα, ισως.. @Asterix μονομαχος..)
o_gavros
18/10/2019, 18:53
Καταταχτειτε μας λέγανε...
(Ρωμαίος λεγεωνάριος)
411432
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.