PDA

View Full Version : Kawasaki ZX-25R



Σελίδες : 1 2 [3]

bros 650
24/06/2020, 07:40
Δεν πρέπει να βλέπουμε την οικονομική κατάσταση της χώρας μας και τους μισθούς μας για να κρίνουμε την τιμή ενός προϊόντος και την θέση του στην παγκόσμια αγορά. Σωστά αυτά που λέτε αλλά είναι μόνο για την Ελλάδα του 2020. Επί ΠΑΣΟΚ νομίζω ότι το μηχανάκι θα πουλούσε αρκετα:D;)

johnnybond
24/06/2020, 08:09
Δεν πρέπει να βλέπουμε την οικονομική κατάσταση της χώρας μας και τους μισθούς μας για να κρίνουμε την τιμή ενός προϊόντος και την θέση του στην παγκόσμια αγορά. Σωστά αυτά που λέτε αλλά είναι μόνο για την Ελλάδα του 2020. Επί ΠΑΣΟΚ νομίζω ότι το μηχανάκι θα πουλούσε αρκετα:D;)
419116

kostaskk
24/06/2020, 11:27
Το 42 άλογα είναι όντως λίγο απογοητευτικό,ειδικά όταν μιλάμε για 30 χρόνια εξέλιξη.

Άνετα μπορούν να βγάλουν κινητήρα που να περνά euro5 και να είναι 50 άλογα τροχό σε μαμά μορφή.

Μια τέτοια βάση θα τους δίνει τη δυνατότητα ανά πχ 3 χρόνια να βελτιώνουν ελαφρά και να καταλήξουν μετά πχ 4 αναβαθμίσεις σε 55 τροχό μαμά και 7 έως 60 με εξάτμιση,εκκεντροφόρους κλπ κλπ.

Για να' μαστε δίκαιοι,δεν μπορείς πάντως να το συγκρίνεις με μονοκύλινδρο Rc 390κ.εκ. διότι τα 390κ.εκ είναι 56% παραπάνω χωρητικότητα.


Τα 250 Ι4 είναι πολύ ιδιαίτερη κατηγορία με εξειδικευμένο αγοραστικό κοινό,και θεωρώ ότι ΑΝ το περί 42 αλόγων ισχύει, οι υποψήφιοι αγοραστές θ'απογοητευτούν.


Υπομονή μέχρι να δοκιμαστεί διεξοδικά.
Και τα 42 θα ναι τα εργοστασιακά. Δηλαδή όχι τροχό. Τροχό αρκετά ποιο λίγα. Τα 50- 55-60 δεν νομίζω να είναι εφικτα. Ίσως με 2 κυλίνδρους ακομα, η γραμμικές ταχύτητες πιστονιού πολύ πάνω από ότι αντέχουν τα τώρα υλικά η τούρμπο. Τόσο έβγαζαν τα δίχρονα 250 αρια του 1990 από 2 κυλίνδρους, Και το τετράχρονο δίχρονο δεν γίνεται όση εξέλιξη και να υπαρξει. Το παλιό zxr έβγαζε λίγο παραπάνω γιατί τότε υπήρχε ανταγωνισμός(ίδια από άλλες εταιρίες) και δεν υπήρχαν εύρος 5,καταλύτες κτλ

THRESH
24/06/2020, 12:02
170 ίπποι στο λίτρο ατμόσφαιρικα δεν το λες και απογοητευση
Για μηχανάκι δρόμου που τηρεί προδιαγραφές και πωλείται με εγγύηση....
Η τιμή είναι άλλο θέμα
Αγοράζεις κάτι ιδιαίτερο όχι κάτι vfm

αυτό είναι το πρόβλημα , είναι όντως ιδιαίτερο για 9000 Ευρώ ?
Δείχνει ιδιαίτερο ?
Ή πληρώνεις απλά ένα μοτέρ υψηλής απόδοσης που αποδίδει μέγιστη δύναμη στις 15350 ?
Αξίζει 9Κ αυτό ?

katsar
24/06/2020, 12:20
Μεγάλη ερώτηση η τελευταία.Σηκώνει κουβέντα γενικά.Αξίζουν τα 25+ χιλιάρικα άλλες και άλλες;
Αξίζει ένα Γιαμαχα 65κε μοτοκρος τα 4.200;

toyar
24/06/2020, 12:46
Είναι ιδιαίτερο γιατί δεν υπάρχουν άλλα παρόμοια
Αν αξίζει 9000 είναι καθαρά υποκειμενικό

THRESH
24/06/2020, 13:17
Υπάρχουν παρόμοια, όπως το CBR 250 RR με 38hp/12500rpm απο έναν δικύλινδρο εν σειρά 250 κυβικών.
https://autos.maxabout.com/bikes/honda/cbr250r/cbr250rr

Αν για κάποιους δηλαδή το Kawi θεωρείται κόσμημα , αυτό το λες ένα περίτεχνο βραχιόλι ας πούμε :lol:

Στην Ιαπωνία , η τιμή του είναι 847000 Y ή περίπου 7000Ε.

Όχι ότι πάλι είναι κάποιου είδους κελεπούρι αλλά θέτει ένα φάσμα για τέτοιου είδους μηχανάκια.

Εμφανισιακά , απο τις φωτογραφίες μέχρι τώρα, νομιζω οτι το Honda υποστηρίζει καλύτερα αυτή τη "μοναδικότητα" υψηλής απόδοσης , με απουσία ακτινικής δαγκάνας, λίγο μικρότερη
απόδοση αλλά πρέπει να είναι και κατατι ελαφρύτερο απο το Kawi.

Για να δούμε πως θα αντιδράσουν και οι υπόλοιποι της κατηγορίας.

STF
24/06/2020, 14:28
Το 42 άλογα είναι όντως λίγο απογοητευτικό,ειδικά όταν μιλάμε για 30 χρόνια εξέλιξη.

Άνετα μπορούν να βγάλουν κινητήρα που να περνά euro5 και να είναι 50 άλογα τροχό σε μαμά μορφή.

Μια τέτοια βάση θα τους δίνει τη δυνατότητα ανά πχ 3 χρόνια να βελτιώνουν ελαφρά και να καταλήξουν μετά πχ 4 αναβαθμίσεις σε 55 τροχό μαμά και 7 έως 60 με εξάτμιση,εκκεντροφόρους κλπ κλπ.

Για να' μαστε δίκαιοι,δεν μπορείς πάντως να το συγκρίνεις με μονοκύλινδρο Rc 390κ.εκ. διότι τα 390κ.εκ είναι 56% παραπάνω χωρητικότητα.


Τα 250 Ι4 είναι πολύ ιδιαίτερη κατηγορία με εξειδικευμένο αγοραστικό κοινό,και θεωρώ ότι ΑΝ το περί 42 αλόγων ισχύει, οι υποψήφιοι αγοραστές θ'απογοητευτούν.


Υπομονή μέχρι να δοκιμαστεί διεξοδικά.

Κάπως εύκολα απλοποιημένο. Δεν είναι όμως τόσο εύκολο φίλε. Από που παράγεις το συμπέρασμα ότι είναι εύκολο να έχεις 50 άλογα από 250cc 4K και που θα περνούν και το euro 5; Η Yamaha από φέτος δεν εκδίδει πινακίδες στα εντούρο μοντέλα της, μάλλον δεν το γνωρίζεις (με 40 άλογα στρόφαλο στο 250άρι της).

Όταν το CRF1000L αναγκάστηκαν να το κάνουν CRF1100L για να μπορεί να περάσει. Εκτός αν εννοείς το 250cc να γίνει 450cc οπότε παύει να είναι 250cc. Καθόλου εύκολο δεν είναι. Είναι τεράστια εξέλιξη ότι μπορεί να έχει 42 ανακοινώσιμα άλογα στρόφαλο (όχι όπως έγραψε κάποιος "εργοστασιακά") και να περνάει τις προδιαγραφές.

Κάτι άλλο που δεν γνωρίζετε είναι πως υπάρχει μια ιδιαίτερη συνθήκη κατά την οποία μοντέλα που βρίσκονται εκτός προδιαγραφών ρύπων μπορούν και πωλούνται κανονικότατα, απλά ΑΝ θέλει να το κάνει το εργοστάσιο σε κάποιες χώρες (ή π.χ. στην Ευρώπη) πρέπει να πληρώνει τσουχτερά πρόστιμα, επομένως... δε συμφέρει η εξαγωγή τους σε αυτές τις χώρες και για αυτό το λόγο συνήθως εμείς... είμαστε από αυτούς που δεν τα βλέπουμε ποτέ.

STF
24/06/2020, 15:18
Υπάρχουν παρόμοια, όπως το CBR 250 RR με 38hp/12500rpm απο έναν δικύλινδρο εν σειρά 250 κυβικών.
https://autos.maxabout.com/bikes/honda/cbr250r/cbr250rr

Αν για κάποιους δηλαδή το Kawi θεωρείται κόσμημα , αυτό το λες ένα περίτεχνο βραχιόλι ας πούμε :lol:

Στην Ιαπωνία , η τιμή του είναι 847000 Y ή περίπου 7000Ε.

Όχι ότι πάλι είναι κάποιου είδους κελεπούρι αλλά θέτει ένα φάσμα για τέτοιου είδους μηχανάκια.

Εμφανισιακά , απο τις φωτογραφίες μέχρι τώρα, νομιζω οτι το Honda υποστηρίζει καλύτερα αυτή τη "μοναδικότητα" υψηλής απόδοσης , με απουσία ακτινικής δαγκάνας, λίγο μικρότερη απόδοση αλλά πρέπει να είναι και κατατι ελαφρύτερο απο το Kawi.

Για να δούμε πως θα αντιδράσουν και οι υπόλοιποι της κατηγορίας.

Ωραίο και αυτό αλλά όπως και να το κάνεις ο ήχος του 4Κ είναι άλλο πράγμα (όχι ότι δε μου άρεσε και ο ήχος του 2Κ)!

katsar
24/06/2020, 15:40
1η στα κόκκινα και μετά magic things happened ,αυτή η "έλλειψη ροπής" γινόταν απλά ένα νούμερο στα χαρτιά :wave2:

toyar
24/06/2020, 16:42
2Κ δεν είναι παρόμοιο με 4Κ
Είναι κάτι άλλο....

kostaspetrou
24/06/2020, 17:26
170 ίπποι στο λίτρο ατμόσφαιρικα δεν το λες και απογοητευση
Για μηχανάκι δρόμου που τηρεί προδιαγραφές και πωλείται με εγγύηση....
Η τιμή είναι άλλο θέμα
Αγοράζεις κάτι ιδιαίτερο όχι κάτι vfm

Απογοήτευση απ' την άποψη ότι τόσα και παραπάνω έβγαζαν πριν 30 χρόνια χωρίς νικασίλ επιστρώσεις, χωρίς ηλεκτρονικά και χωρίς 30 χρόνια εξέλιξη.

Ήταν και τότε αξιόπιστα.


Και τα 42 θα ναι τα εργοστασιακά. Δηλαδή όχι τροχό. Τροχό αρκετά ποιο λίγα. Τα 50- 55-60 δεν νομίζω να είναι εφικτα. Ίσως με 2 κυλίνδρους ακομα, η γραμμικές ταχύτητες πιστονιού πολύ πάνω από ότι αντέχουν τα τώρα υλικά η τούρμπο. Τόσο έβγαζαν τα δίχρονα 250 αρια του 1990 από 2 κυλίνδρους, Και το τετράχρονο δίχρονο δεν γίνεται όση εξέλιξη και να υπαρξει. Το παλιό zxr έβγαζε λίγο παραπάνω γιατί τότε υπήρχε ανταγωνισμός(ίδια από άλλες εταιρίες) και δεν υπήρχαν εύρος 5,καταλύτες κτλ


Μια χαρά είναι εφικτά,δες εδώ περί γραμμικών ταχυτήτων

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157608&page=2&p=3017579#post3017579

Η γραμμική ταχύτητα του παλιού είναι αστεία για τα τωρινά δεδομένα,μη σε ξεγελάνε οι στροφές.

Θέλω να πιστεύω ότι επίτηδες το τωρινό το έχουν χαμηλά σε απόδοση ώστε να δουν τις αντιδράσεις των άλλων εταιρειών και να πράξουν ανάλογα στο μέλλον.

Πιστεύω ότι έχουν σχεδιάσει τον κινητήρα με προδιαγραφές μεγαλύτερης ιπποδύναμης.

ptc
24/06/2020, 18:13
Και τα 42 θα ναι τα εργοστασιακά. Δηλαδή όχι τροχό. Τροχό αρκετά ποιο λίγα.


Είναι τεράστια εξέλιξη ότι μπορεί να έχει 42 ανακοινώσιμα άλογα στρόφαλο (όχι όπως έγραψε κάποιος "εργοστασιακά") και να περνάει τις προδιαγραφές.


Στο ποστ #172 υπάρχει λινκ για δυναμομέτρηση όπου η μηχανή έβγαλε 41,4 άλογα στον τροχό. Τα 42 στρόφαλο από πού προέκυψαν;

STF
24/06/2020, 21:47
Στο ποστ #172 υπάρχει λινκ για δυναμομέτρηση όπου η μηχανή έβγαλε 41,4 άλογα στον τροχό. Τα 42 στρόφαλο από πού προέκυψαν;

Σε ότι με αφορά δεν έχω ασχοληθεί με το πόσα άλογα βγάζει η μηχανή. Εννοούσα πως τα άλογα που συνήθως ανακοινώνουν τα εργοστασιακά είναι άλογα μετρημένα στο στρόφαλο και δεν τα λέμε "εργοστασιακά" σα να είναι κάποιου είδους fake news. Απλά επανέλαβα τα 42 που έγραψε κάποιος, νομίζοντας ότι είναι αυτά που έχει ανακοινώσει επίσημα το εργοστάσιο. Οπότε γράψε λάθος στην αναφορά της τιμής.

vour55
24/06/2020, 21:53
Και σε total black.
419061



Από εδώ (https://bikeadvice.in/kawasaki-zx25r-black-color-pics/amp/) .

419122


Πολυ παρομοιο με το 400αρι και το 400αρι εχει και παραπανω κυβικα και βγαζει και 3-4 αλογα παραπανω.

Εχετε δικιο παντως λιγο ξενερα με την δυναμη για αυτο και ισως να μην κυκλοφορισει ευρωπη ,αμερικη .Δεν πιστευω να πουλησει.Το ιδανικο θα ηταν μια supersport 400-500 κυβικα και 60-70 αλογα,4κυλινδρη(ηχος) να πιανει 230-240 τελικη ,πιστευω θα πουλαγε τρελα μια τετοια μηχανη ,αλλα οι εταιριες δεν τις βγαζουν γιατι λογικο μετα να μην θελουν πολλοι 600αρες

katsar
24/06/2020, 22:01
Στο χρώμα όντως ίδια είναι.

typhoon
24/06/2020, 23:07
Απογοήτευση απ' την άποψη ότι τόσα και παραπάνω έβγαζαν πριν 30 χρόνια χωρίς νικασίλ επιστρώσεις, χωρίς ηλεκτρονικά και χωρίς 30 χρόνια εξέλιξη.

Ήταν και τότε αξιόπιστα.

Δεν είχαν προδιαγραφές ρύπων τω καιρό εκείνο
Αι άκαυσται μοσχομυριζαν όταν καθόσουν από πίσω για να μην στεγνώνει το μοτέρ ψηλά.

sapila racing
25/06/2020, 07:44
419122


Πολυ παρομοιο με το 400αρι και το 400αρι εχει και παραπανω κυβικα και βγαζει και 3-4 αλογα παραπανω.

Εχετε δικιο παντως λιγο ξενερα με την δυναμη για αυτο και ισως να μην κυκλοφορισει ευρωπη ,αμερικη .Δεν πιστευω να πουλησει.Το ιδανικο θα ηταν μια supersport 400-500 κυβικα και 60-70 αλογα,4κυλινδρη(ηχος) να πιανει 230-240 τελικη ,πιστευω θα πουλαγε τρελα μια τετοια μηχανη ,αλλα οι εταιριες δεν τις βγαζουν γιατι λογικο μετα να μην θελουν πολλοι 600αρες

Πολύ παρόμοιο? :confused:
Δες λίγο το σιδερένιο ψαλίδι και τα low budget φρένα του 400 γιατί μαλλον δεν πρόσεξες.
Για το μοτέρ δεν χρειάζεται να πουμε κατι.

johnnybond
25/06/2020, 09:28
Πολύ παρόμοιο? :confused:
Δες λίγο το σιδερένιο ψαλίδι και τα low budget φρένα του 400 γιατί μαλλον δεν πρόσεξες.
Για το μοτέρ δεν χρειάζεται να πουμε κατι.

Σιδερένιο; Είσαι σίγουρος;
Γιατί αν θυμάμαι καλά έχω διαβάσει ότι είναι ατσάλινο το ψαλίδι όπως και το πλαίσιο..

sapila racing
25/06/2020, 09:39
Σιδερένιο; Είσαι σίγουρος;
Γιατί αν θυμάμαι καλά έχω διαβάσει ότι είναι ατσάλινο το ψαλίδι όπως και το πλαίσιο..

Ατσάλινο είναι όπως σωστά έγραψες, αλλά ως γνωστόν το ατσάλι είναι σίδερο με ενα μικρό ποσοστό άνθρακα για να παρει καλύτερες μηχανικές ιδιότητες.
Εννοούσα οτι το 4κύλινδρο 250 όπως και κάθε σοβαρό μηχανάκι σήμερα έχει αλουμινένιο ψαλίδι, σιδερένια (ατσάλινα δηλαδή) έχουν τα low budget μοντέλα.
Το βάρος του ψαλιδιού είναι σημαντικό μια και είναι μη αναρτώμενο βάρος.

johnnybond
25/06/2020, 09:49
Ατσάλινο είναι όπως σωστά έγραψες, αλλά ως γνωστόν το ατσάλι είναι σίδερο με ενα μικρό ποσοστό άνθρακα για να παρει καλύτερες μηχανικές ιδιότητες.
Εννοούσα οτι το 4κύλινδρο 250 όπως και κάθε σοβαρό μηχανάκι σήμερα έχει αλουμινένιο ψαλίδι, σιδερένια (ατσάλινα δηλαδή) έχουν τα low budget μοντέλα.
Το βάρος του ψαλιδιού είναι σημαντικό μια και είναι μη αναρτώμενο βάρος.

Ναι ναι το γνωρίζω. Απλά νόμιζα ότι εννοούσες σίδερο σίδερο όπως suzuki sv 650 κλπ. Fixed :beer:

sapila racing
25/06/2020, 10:03
Ναι ναι το γνωρίζω. Απλά νόμιζα ότι εννοούσες σίδερο σίδερο όπως suzuki sv 650 κλπ. Fixed :beer:

και του SV650 ατσάλινο είναι το ψαλίδι. :wave2:

Volpad
25/06/2020, 10:21
Δεν είμαι σίγουρος, αλλα δεν πιστεύω να υπάρχουν πουθενά ψαλίδια σιδερένια.
Το σίδερο δεν έχει πολύ ελαστικότητα άρα θα παραμορφωνόταν σε κάθε λακκούβα.
Λογικά όλα ατσάλινα είναι.

johnnybond
25/06/2020, 10:37
και του SV650 ατσάλινο είναι το ψαλίδι. :wave2:

Oops. My bad again. Από εδώ και πέρα θα διπλό τσεκαρω πριν πω η γράψω κάτι.
Επί τη ευκαιρία όμως και sorry για το off topic μια ερώτηση:
Όποτε δεν υπάρχει σκέτο καθαρά σιδερένιο ψαλίδι στις μοτό; Αν όχι ευχαριστώ πολύ μιας και έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να το μάθω!

sapila racing
25/06/2020, 10:51
Oops. My bad again. Από εδώ και πέρα θα διπλό τσεκαρω πριν πω η γράψω κάτι.
Επί τη ευκαιρία όμως και sorry για το off topic μια ερώτηση:
Όποτε δεν υπάρχει σκέτο καθαρά σιδερένιο ψαλίδι στις μοτό; Αν όχι ευχαριστώ πολύ μιας και έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να το μάθω!

Oχι δεν χρησιμοποιείται σκέτο σίδερο σε δομικά στοιχεία σοβαρής μοτοσυκλέτας.
Απλά πολλές φορές τα λέμε σιδερένια υποτιμητικά και σε μπερδέψαμε.

johnnybond
25/06/2020, 10:56
Oχι δεν χρησιμοποιείται σκέτο σίδερο σε δομικά στοιχεία σοβαρής μοτοσυκλέτας.
Απλά πολλές φορές τα λέμε σιδερένια υποτιμητικά και σε μπερδέψαμε.

:a013:

kostaspetrou
27/06/2020, 13:24
Δεν είχαν προδιαγραφές ρύπων τω καιρό εκείνο
Αι άκαυσται μοσχομυριζαν όταν καθόσουν από πίσω για να μην στεγνώνει το μοτέρ ψηλά.

Τρόπος υπάρχει.
Μην ξεχνάς μιλάμε για 30 χρόνια μετά.

Επίσης οι μετρήσεις για ρύπους δεν μετριούνται με τέρμα γκάζι στις μέγιστες στροφές.
Μετρώνται σε συγκεκριμένες σαλ.

Τώρα με το ψεκασμό πολύ εύκολα το κάνεις φτωχό/αθόρυβο εκεί που παίρνονται οι μετρήσεις και ψηλά το αφήνεις όπως πρέπει :cool: για μέγιστη δύναμη.

Απλά δε ασχολούνται.


Κρίμα γιατί είναι εκπληκτική κατηγορία.

Μακάρι το κάβα να πουλήσει για να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι αλλά όπως το βγάλανε είναι λίγο ξενέρωτο
γιατί κακά τα ψέματα θα το συγκρίνουν με το παλιό.

vour55
27/06/2020, 21:24
Τρόπος υπάρχει.
Μην ξεχνάς μιλάμε για 30 χρόνια μετά.

Επίσης οι μετρήσεις για ρύπους δεν μετριούνται με τέρμα γκάζι στις μέγιστες στροφές.
Μετρώνται σε συγκεκριμένες σαλ.

Τώρα με το ψεκασμό πολύ εύκολα το κάνεις φτωχό/αθόρυβο εκεί που παίρνονται οι μετρήσεις και ψηλά το αφήνεις όπως πρέπει :cool: για μέγιστη δύναμη.

Απλά δε ασχολούνται.


Κρίμα γιατί είναι εκπληκτική κατηγορία.

Μακάρι το κάβα να πουλήσει για να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι αλλά όπως το βγάλανε είναι λίγο ξενέρωτο
γιατί κακά τα ψέματα θα το συγκρίνουν με το παλιό.

Μακαρι να βγαζανε ενα τετρακλυλινδρο 400 κυβικα με 60-70 αλογα θα ηταν οτι πρεπει ,η honda μπορει και να απαντησει https://bikeadvice.in/upcoming-honda-cbr400rr-launch/ βασικα μακαρι

basilis_k6
27/06/2020, 22:05
Μακαρι να βγαζανε ενα τετρακλυλινδρο 400 κυβικα με 60-70 αλογα θα ηταν οτι πρεπει ,η honda μπορει και να απαντησει https://bikeadvice.in/upcoming-honda-cbr400rr-launch/ βασικα μακαρι

δεν μπορούνε. δεν περνάνε euro 5 πλεον αυτα. τα 600 καταργήθηκαν. σε λίγο θα καταργηθούν ολα τα μονολύλινδρα πανω απο 125. Για να βγάλει πανω απο 100 άλογα η χοντα εκανε 1100 το άφρικα. Δεν μπορούν πλεον να φτιαξουν οτι θέλουν. Δεν τους αφηνει η ΕΕ.

kostaspetrou
02/07/2020, 17:37
Μακαρι να βγαζανε ενα τετρακλυλινδρο 400 κυβικα με 60-70 αλογα θα ηταν οτι πρεπει ,η honda μπορει και να απαντησει https://bikeadvice.in/upcoming-honda-cbr400rr-launch/ βασικα μακαρι

400 με 60-70 άλογα είναι εύκολο.

Η μαγκιά είναι στα 250.

Αυτός που παίρνει Ι4 250κ.εκ. δεν ζητάει επιδόσεις.
Ζητάει
α)ήχο
β)εμφάνιση
γ)όμορφα και αποδοτικά περιφερειακά(άσχετα αν είναι απαραίτητα για το μηχανάκι).
δ)μεγαλύτερη ιπποδύναμη απ' αυτή που είχαν πριν 30 χρόνια ώστε να μην αισθάνεται κορόιδο.


και του SV650 ατσάλινο είναι το ψαλίδι. :wave2:

Στα παλιά SV ήταν αλουμίνιο, όπως και το πλαίσιο.

ΟΚΤΑΝΙΟ
02/07/2020, 19:00
Αυτός που παίρνει Ι4 250κ.εκ. δεν ζητάει επιδόσεις.
Ζητάει
α)ήχο
β)εμφάνιση
γ)όμορφα και αποδοτικά περιφερειακά(άσχετα αν είναι απαραίτητα για το μηχανάκι).
δ)μεγαλύτερη ιπποδύναμη απ' αυτή που είχαν πριν 30 χρόνια ώστε να μην αισθάνεται κορόιδο.



Ολα αυτα τα εχει το CB250 Hornet πχ?

kostaspetrou
03/07/2020, 22:03
Ολα αυτα τα εχει το CB250 Hornet πχ?

Φυσικά και ΔΕΝ τα έχει,ούτε τα είχε.
Ούτως ή άλλως το 4κύλινδρο Hornet250 δεν παράγεται πλέον.

Καινούριο 250 Ι4 είναι μόνο το κάβα.

DrBig
04/07/2020, 04:44
σε λίγο θα καταργηθούν ολα τα μονολύλινδρα πανω απο 125.
Δεν νομιζω.....

vour55
10/07/2020, 19:23
Τελικα 51 αλογα το "μηχανακι" https://bikeadvice.in/kawasaki-zx25r-price-launched-indonesia/ τρελα το μηχανακι παιζει να φευγει πυραυλος

basilis_k6
10/07/2020, 19:47
https://www.visordown.com/news/new-bikes/will-kawasaki-zx-25r-ever-make-it-uk

εδω λεει οτι δεν ερχετε ευρώπη. βασικά ειναι euro5? δεν νομιζω

ptc
10/07/2020, 20:03
https://www.visordown.com/news/new-bikes/will-kawasaki-zx-25r-ever-make-it-uk

εδω λεει οτι δεν ερχετε ευρώπη. βασικά ειναι euro5? δεν νομιζω

Edit: Τζάμπα οι 16 σελίδες...

BLiTzER
10/07/2020, 20:23
Κρίμα. Ακόμα ένα αδικημένο μηχανάκι που δε θα σαρώσει την αγορά.

STF
11/07/2020, 09:04
To ωραίο είναι πως η τιμή του μεταφρασμένη από τα Ινδικά Ρούπια βγαίνει στα 5900€ για την απλή έκδοση και στα 6950€ για την special έκδοση.
Πιστεύω όμως πως "αν" ερχόταν στη δύση οι τιμές δε θα ήταν αντίστοιχες.

katsar
22/07/2020, 12:18
:pink:
419803

buckley
22/07/2020, 12:30
:pink:
419803

Ναι για αναβάτες μέχρι 150








































































λίβρες :cry:

STF
29/07/2020, 17:35
https://www.youtube.com/watch?v=cMuwBqhY6-0

ptc
29/07/2020, 17:39
Στο δυναμομετρο με σωστο γραναζωμα πιανει και 300 αμα λαχει.

STF
29/07/2020, 18:45
Στο δυναμομετρο με σωστο γραναζωμα πιανει και 300 αμα λαχει.

Βασικά το έβαλα για τον υπέροχο ήχο του και το τρόπο που "ροπιάζει" ψηλά, πολύ ψηλά!

doctoras
29/07/2020, 22:51
Αυτον το ηχο(Ι4) γνωρισαμε αυτον εμπιστευόμαστε!!

STF
29/07/2020, 23:48
Αυτον το ηχο(Ι4) γνωρισαμε αυτον εμπιστευόμαστε!!

Με εντυπωσιάζει όμως στη σκέψη των 250cc, αναμενόμενο θα πει κάποιος αλλά τα μικρά 4Κ λείπουν αρκετά χρόνια από την αγορά.

katsar
30/07/2020, 00:33
Με εντυπωσιάζει όμως στη σκέψη των 250cc, αναμενόμενο θα πει κάποιος αλλά τα μικρά 4Κ λείπουν αρκετά χρόνια από την αγορά.

Recent media reports suggest that Yamaha is developing its own 250cc inline-4 motorcycle, as a direct competitor to the Kawasaki ZX-25R
Latest rumours suggest Yamaha might be working on a 250cc inline-four Kawasaki ZX-25R rival, named the Yamaha YZF-R25M following the YZF-R25 platform
Aside from Yamaha, we heard rumours about Honda working on lightweight 250cc machine too. According to sources, the bike would be called the Honda CBR250RR-R and would feature an all new 250cc inline-four engine to join the pack. Some sources report Honda is already planning on launching the CBR250RR-R next year, 2021

φήμες αλλά όπου υπάρχει καπνός λένε :wave2:

STF
30/07/2020, 08:05
Recent media reports suggest that Yamaha is developing its own 250cc inline-4 motorcycle, as a direct competitor to the Kawasaki ZX-25R
Latest rumours suggest Yamaha might be working on a 250cc inline-four Kawasaki ZX-25R rival, named the Yamaha YZF-R25M following the YZF-R25 platform
Aside from Yamaha, we heard rumours about Honda working on lightweight 250cc machine too. According to sources, the bike would be called the Honda CBR250RR-R and would feature an all new 250cc inline-four engine to join the pack. Some sources report Honda is already planning on launching the CBR250RR-R next year, 2021

φήμες αλλά όπου υπάρχει καπνός λένε :wave2:

Ωραίες φήμες πάντως. Δεν είμαι τόσο φίλος της κατηγορίας αλλά είμαι φίλος του μοτοσυκλετισμού γενικά, ασχέτου μορφής ασχέτου εταιρείας. Μόνο καλά φέρνουν τέτοιες κινήσεις, εύχομαι να υλοποιηθούν. :wave2:

doctoras
30/07/2020, 08:15
Εκτος των αλλων το βλεπω και απο αλλη πτυχή, επιτέλους να ξεκινήσουν να κατασκευάζουν μικρότερους σε κυβισμό και συνάμα αποδοτικοτερους κινητήρες που θα πετυχαίνουν και χαμηλη κατανάλωση(&χαμηλοτερους ρύπους που ειναι και το ζητούμενο των euro-ftou kai vgaino).

Απο την αλλη οταν με ενα 125cc μονοκυλινδρο μηχανακι αν τηρείς κατα γραμμα τις συντηρήσεις και εναρμονισμένη με τις οδηγιες χρηση μπορεις να κανεις 100δες χιλιαδες χλμ και χωρις επισκευή ανοιγμα μοτερ.
Ποσες "μοτοσυκλετιστές ζωες" χρειαζονται για να "τελειώσεις" εναν 1000ρι σύγχρονο κινητήρα...μονο αν κανεις μαλακια..

basilis_k6
30/07/2020, 09:16
Δεν ξερω τι λαγους βγαζουν απο τα καπελα τους εκει στην ιαπωνια αλλα ι4 250αρι δεν μπορει να παρει euro5. Δυστυχως σιγα σιγα εξαφανίζουν ολοκληρες κατηγορίες.

toyar
30/07/2020, 09:21
αν δε σε νοιαζει το κοστος και διαστημικο λεωφορειο μπορει να παρει euro5

basilis_k6
30/07/2020, 09:33
αν δε σε νοιαζει το κοστος και διαστημικο λεωφορειο μπορει να παρει euro5

Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά δεν θα έρθει μηχανη στην εε αν δεν μπορεί να πουλήσει. Το 250 του θέματος στα 9.000 θα παει απατο.

toyar
30/07/2020, 09:49
θα παει....
αλλα αυτα για τις εταιριες ειναι προιοντα επιδειξης και διαφημισης
τα λεφτα τα βγαζουν απο τα αλλα........

ΟΚΤΑΝΙΟ
30/07/2020, 10:40
θα παει....
αλλα αυτα για τις εταιριες ειναι προιοντα επιδειξης και διαφημισης
τα λεφτα τα βγαζουν απο τα αλλα........


Δε νομιζω οτι μπορω να συμφωνησω μαζι σου

STF
30/07/2020, 11:18
Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά δεν θα έρθει μηχανη στην εε αν δεν μπορεί να πουλήσει. Το 250 του θέματος στα 9.000 θα παει απατο.

Υπάρχουν πολλά παραδείγματα όπου όντως, αξιόλογες μοτοσυκλέτες πήγαν άπατες λόγω τιμής. Δεν συμβαίνει πάντα και δεν συμβαίνει παντού. Πολλές φορές σε κάποιες χώρες μπορεί να μη πουλάνε και σε άλλες να πουλάνε τρελά! Πάντως οι εταιρείες κάνουν τις σχετικές έρευνες και υπολογίζουν ΑΝ και σε ΠΟΙΕΣ αγορές θα περπατήσει ένα μοντέλο τους (όπως αναφέρθηκε, αυτό... δε σημαίνει τίποτα και δεν αποτελεί εγγύηση).

Όπως έγραψε και ο toyar το θέμα των προδιαγραφών έχει να κάνει και με πρόστιμα που πολλές φορές είναι διατιθέμενες οι εταιρείες να πληρώσουν προκειμένου το μοντέλο τους να είναι στην αγορά.

Συνεχίζω να πιστεύω πως η τιμή του δεν είναι περίεργη με τα χαρακτηριστικά που έχει (αν και είναι πιθανό να έρθει και αρκετά φθηνότερο, καθώς στο διαδίκτυο κυκλοφορούν τιμές με τεράστιες διαφορές στο εύρος). Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες αντίστοιχου κυβισμού που έχουν εδραιώσει τέτοιες τιμές όπως είναι τα καθαρόαιμα, και εκεί αυτός ο τιμοκατάλογος έχει εδραιωθεί. Είναι φθηνά; Όχι, αλλά πουλάνε! Φυσικά δεν πουλάνε σε ποσότητες αντίστοιχες των εμπορικών μοντέλων, αλλά είναι και αυτή μια αγορά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αν δεν απέφερε κέρδος δεν θα υπήρχαν (με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και έμμεσα).

Τα τελευταία χρόνια πολλά μικρά φεριγκάτα στρητάδικα έχουν πλασαριστεί με έναν και δυο κυλίνδρους, ίσως οι εταιρείες αρχίζουν και θεωρούν τις αγορές ώριμες για να ξανα-υποδεχθούν τέτοια μικρά 4κύλινδρα, ιδιαίτερα σε χώρες που η πρόσβαση σε πίστες είναι εύκολη και τα εισοδήματα μεγαλύτερα.

katsar
30/07/2020, 11:32
Με όλο τον σεβασμό χ@στηκαν για τα e5 και αν πουλήσει στην Ευρώπη .;Eχουν και άλλα μοντέλα που δεν έρχονται Ευρώπη λόγο Ε3-4-5,κάτι μεγάλα Vtwin, DR 650,XR 650,KLR κτλ κτλ ( και αυτοκίνητα ).

sapila racing
30/07/2020, 11:42
Τα τελευταία χρόνια πολλά μικρά φεριγκάτα στρητάδικα έχουν πλασαριστεί με έναν και δυο κυλίνδρους, ίσως οι εταιρείες αρχίζουν και θεωρούν τις αγορές ώριμες για να ξανα-υποδεχθούν τέτοια μικρά 4κύλινδρα, ιδιαίτερα σε χώρες που η πρόσβαση σε πίστες είναι εύκολη και τα εισοδήματα μεγαλύτερα.

Ολα αυτά τα μικρά φεριγκάτα στρητάδικα που περιγράφεις πουλάνε γιατί είναι είναι low budget entry level μηχανακια με σχετικά μικρό κόστος αγοράς και λογικό κόστος συντήρησης.
Είναι commuters βασικά αλλά ταυτόχρονα και μηχανακια για να μάθει κάποιος να οδηγεί.

Το ZX25R δεν ειναι τέτοιο.
Επίσης πιστεύω οτι λίγοι θα το αγοράσουν και σε χώρες με πίστες και μεγαλύτερα εισοδήματα αφού στα ίδια χρήματα παίρνεις εύκολα πχ ενα SV650 που ειναι καλύτερο για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει να πηγαίνει στην πίστα.
Και για κάποιον πιο έμπειρο πάλι δύσκολο να το πάρει.
Κι αυτό γιατί όσο καλό και να είναι η δυναμη του ειναι πολύ λίγη για την πίστα και ειναι εκνευριστικό να περνας συνέχεια τους ιδιους και να σε ξαναπερνανε στην πρωτη ευθεία.

Αν μιλάγαμε για αντίστοιχο 400ρι τα πράγματα θα ήταν αλλιώς.

STF
30/07/2020, 15:58
Ολα αυτά τα μικρά φεριγκάτα στρητάδικα που περιγράφεις πουλάνε γιατί είναι είναι low budget entry level μηχανακια με σχετικά μικρό κόστος αγοράς και λογικό κόστος συντήρησης.
Είναι commuters βασικά αλλά ταυτόχρονα και μηχανακια για να μάθει κάποιος να οδηγεί.

Το ZX25R δεν ειναι τέτοιο.
Επίσης πιστεύω οτι λίγοι θα το αγοράσουν και σε χώρες με πίστες και μεγαλύτερα εισοδήματα αφού στα ίδια χρήματα παίρνεις εύκολα πχ ενα SV650 που ειναι καλύτερο για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει να πηγαίνει στην πίστα.
Και για κάποιον πιο έμπειρο πάλι δύσκολο να το πάρει.
Κι αυτό γιατί όσο καλό και να είναι η δυναμη του ειναι πολύ λίγη για την πίστα και ειναι εκνευριστικό να περνας συνέχεια τους ιδιους και να σε ξαναπερνανε στην πρωτη ευθεία.

Αν μιλάγαμε για αντίστοιχο 400ρι τα πράγματα θα ήταν αλλιώς.

Δεν θα διαφωνήσω αλλά και δε θα μπορούσα. Στο θέμα πίστες, ιδιοσυγκρασία και εκπαίδευση οδηγών στρητάδικων κτλ έχω ελλιπείς γνώσεις.

Tedvj23
02/08/2020, 11:31
:(
420013

katsar
13/05/2021, 18:13
:a014: https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/kawasaki-z250rs-i-cafe-racer-ekdohi-toy-zx-25r

basilis_k6
13/05/2021, 22:35
:a014: https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/kawasaki-z250rs-i-cafe-racer-ekdohi-toy-zx-25r

το είδα και χάζεψα... δυστυχως δεν θα ερθει ελλάδα ουτε αυτο αλλα η τιμή του ειναι εκτός πραγματικότητας ουτως η άλλως.