Σύνδεση

View Full Version : BMW F900 R 2020



lleonidas
16/10/2019, 11:29
Οι πληροφορίες προέρχονται από εικόνες που διέρρευσαν στη Βραζιλία... πρόκειται για το νέο μεσαίο γυμνό της εταιρείας το οποίο θα φοράει το μοτέρ του f850gs.
Nέα εμφάνιση και νέο πλαίσιο, ρεζερβουάρ, προβολέας, πίνακας οργάνων και εξάτμιση συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.

Πιθανή η παρουσίαση στην EICMA.

Πηγή (https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-bmw-f850-r-leaked)
411305
411306

panavour
16/10/2019, 11:35
Αλλη μια τρανσφορμερ-μαλακια ,χρυσοπληρωμενη φανταζομαι,απ την μπεμπα αυτη την φορα.:a35:

BLiTzER
16/10/2019, 11:47
Είναι συμπαθητικό, ακριβώς επειδή δε μοιάζει με μπεμβέ. :lol:

panavour
16/10/2019, 11:54
αυτο εδω μου φαινεται ομορφοτερο και δεν πληρωνεις και μια περιουσια cf250ΝΚ

411307


:lol:

panavour
16/10/2019, 12:03
και μια που μιλαμε για μελλοντικες παραγωγες να τι σκεφτονται τα κινεζοπουλα.

https://motorbike.gr/%ce%bd%ce%ad%ce%b1/cfmoto-v-02-nk-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%ac%ce%b6%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%ae%cf%82/

Nitse3
16/10/2019, 13:47
Αλλη μια τρανσφορμερ-μαλακια ,χρυσοπληρωμενη φανταζομαι,απ την μπεμπα αυτη την φορα.:a35:

Κυριολεκτικά θα μπορούσε να είναι από οποιονδήποτε κατασκευαστή.

katsar
16/10/2019, 14:15
δηλαδή αυτό το ομορφότερο Νκ δεν είναι όπως είπες το άλλο ''μαλακία-τρανσφορμερ''.

Εμπάθεια κατά τον Μπαμπινιώτη με την σύγχρονη χρήση της λέξης : '' έντονη αντιπάθεια (προς κάποιον) που εμποδίζει την αντικειμενική κρίση ''.

Acacius
17/10/2019, 21:23
Εγώ πάλι βρίσκω ότι μοιάζει με Yamaha.

Που, σε σχέση με BMW τουλάχιστον, δεν είναι καθόλου κακό :cry:

teogtp
18/10/2019, 08:28
Ενδιαφέρον φαίνεται.

lleonidas
05/11/2019, 16:59
Μαζί με το F900 XR παρουσιάστηκε και το γυμνό F900 R (https://www.1000ps.ch/modellnews-3006182-bmw-f-900-r-2020) ως διάδοχος του F800 R.
Δικύλινδρο, 895cc, 105 ίπποι/8.500σ.α.λ., ροπή 92Nm/6.500 σ.α.λ., χαλύβδινο πλαίσιο, δύο riding modes:rain-road, traction control, USD 43mm, δύο δίσκοι 320mm μπροστά και ένας 220mm πίσω, TFT οθόνη 4,3'' με δυνατότητα συνδεσιμότητας με το σύστημα της BMW Motorrad, ύψος σέλας 815mm, ντεπόζιτο 13 λίτρων, βάρος 211 κιλά.

Θα διατίθεται σε τρία χρώματα ενώ θα υπάρχει και ''φιμωμένη'' έκδοση για αναβάτες με δίπλωμα Α2.

412413

412414

412416

412415

lleonidas
21/01/2020, 10:26
Πάτησε Ελλάδα και το γυμνό... τιμή από 9.950€.
414395

THRESH
22/01/2020, 15:14
Ωραίο αν και δε βλέπω που ξεχωρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

10.400 βλέπω το MT-09 SP με το χαρισματικό μοτέρ και την αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση.

10Κ το BMW

Interesting

aris19
07/02/2021, 22:39
Χαιρετώ την παρέα! Σε 2-3 μήνες από τώρα σκέφτομαι να πάρω καινούργιο μηχανάκι και το F900R είναι μεγάλος υποψήφιος, μου αρέσει πολύ και έχω διαβάσει τα καλύτερα. Μένω Θεσσαλονίκη oπότε δυστυχώς δεν θα παίξει test ride και απ' όσο μου είπε ο αντιπρόσωπος δύσκολα να έρθει το ίδιο, ίσως να έχει κάποια στιγμή το ΧR. Έχουν μεν κατά 70% τα ίδια μηχανικά μέρη όπως λέγεται αλλά είναι διαφορετικό στυλ μηχανής, τουλάχιστον θα δω τι λέει το μοτέρ. Αν έχει κάποιος από εσάς το μηχανάκι ή το έχει οδηγήσει θα ενδιαφερόμουν να μου πει τις εντυπώσεις του!

Εdit 9/2: Μάλλον με την απορία θα μείνω :bawl:

kosnik
12/02/2021, 18:01
Χαιρετώ την παρέα! Σε 2-3 μήνες από τώρα σκέφτομαι να πάρω καινούργιο μηχανάκι και το F900R είναι μεγάλος υποψήφιος, μου αρέσει πολύ και έχω διαβάσει τα καλύτερα. Μένω Θεσσαλονίκη oπότε δυστυχώς δεν θα παίξει test ride και απ' όσο μου είπε ο αντιπρόσωπος δύσκολα να έρθει το ίδιο, ίσως να έχει κάποια στιγμή το ΧR. Έχουν μεν κατά 70% τα ίδια μηχανικά μέρη όπως λέγεται αλλά είναι διαφορετικό στυλ μηχανής, τουλάχιστον θα δω τι λέει το μοτέρ. Αν έχει κάποιος από εσάς το μηχανάκι ή το έχει οδηγήσει θα ενδιαφερόμουν να μου πει τις εντυπώσεις του!

Εdit 9/2: Μάλλον με την απορία θα μείνω :bawl:

Οδήγησα το 900XR (σε αναζητηση 900ριου καθως), και ηταν το πρωτο δυνατοτερο μηχανακι που οδιηγησα μετα το mt-03 των 48 ιππων που εχω, περιμένοντας να χεστω απο το φόβο μου. Ωραίο αλλα δεν τρελάθηκα, μη σου πω οτι απογοητεύτηκα και λίγο από το γκαζι του. Γενικά βέβαια σε αισθηση κλπ στο δρομο πολυ ωραίο. Μετά έκανα βόλτα to tiger 900 gt και συνειδητοποίησα οτι άλλη φάση τα τρικύλινδρα...

Γνωμη μου παντως αν ειναι να πας στο γυμνο της bmw, κοιτα και το yamaha...

aris19
13/02/2021, 11:29
Άρα το "παράπονό" σου είναι ότι για τα δικά σου δεδομένα του λείπει δύναμη; Αυτό δεν με πειράζει τόσο πολύ να σου πω την αλήθεια, με ενδιαφέρει περισσότερο η οδηγική συμπεριφορά. Έχω ακούσει επίσης πολύ καλά λόγια για το ΜΤ-09 και για το Z900, αλλά για τη χρήση που το θέλω το μηχανάκι θεωρώ ότι ένα δικύλινδρο είναι η καλύτερη επιλογή. Εκτός των άλλων δεν μου αρέσουν τόσο πολύ οπτικά τα άλλα δυο, ας χάνω σε δύναμη και ήχο :p

kosnik
13/02/2021, 19:41
Άρα το "παράπονό" σου είναι ότι για τα δικά σου δεδομένα του λείπει δύναμη; Αυτό δεν με πειράζει τόσο πολύ να σου πω την αλήθεια, με ενδιαφέρει περισσότερο η οδηγική συμπεριφορά. Έχω ακούσει επίσης πολύ καλά λόγια για το ΜΤ-09 και για το Z900, αλλά για τη χρήση που το θέλω το μηχανάκι θεωρώ ότι ένα δικύλινδρο είναι η καλύτερη επιλογή. Εκτός των άλλων δεν μου αρέσουν τόσο πολύ οπτικά τα άλλα δυο, ας χάνω σε δύναμη και ήχο :p

Οδηγικά ήταν πολύ καλό. Το απέριψα λόγω πισω σέλας (πολύ μικρή, αν δεν το θελα για ταξιδια δεν θα ηταν προβλημα), και κυριως, επειδη τελικα θελω τρικυλινδρο, λόγος ο οποίος προφανως δεν έχει καμία σημασία για το αν ειναι καλο το μηχανακι ή οχι. Ένα άλλο θεμα που το χα διαβασει και σε πολλα ξενα φορουμ, ειναι οτι δεν βρίσκεις ευκολα νεκρά, το οποίο το παρατήρησα κι εγω.

Οδηγικά παντως γαμώ.

Οταν ανέφερα mt, αναφερόμουνα στο yamaha, εννοουσα το mt-07

aris19
13/02/2021, 21:32
Το ΜΤ-07 όμως είναι σε άλλη κατηγορία δύναμης και τιμής παρά το ότι είναι δικύλινδρο. Πάντως αντί για ΜΤ-07 θα έπαιρνα Triumph Trident, αξίζει 100% τα 800 ευρώ που έχουν διαφορά στην αρχική τους τιμή και προσωπικά το θεωρώ καλύτερο μηχανάκι. Πάντως είναι θετικό που το βρήκες και εσύ καλό, γιατί και στον ειδικό τύπο πολλές φορές είναι και λίγο κατευθυνόμενες οι απόψεις. Όπως και να 'χει πάω για Απρίλιο-Μάιο που θα ανοίξει ο καιρός, οπότε θα συνεχίσω την έρευνα αγοράς και βλέπουμε! Ευχαριστώ πολύ για την "ενημέρωση"! Εσύ κατέληξες κάπου τελικά ή ακόμα στην αναζήτηση;

kosnik
15/02/2021, 11:24
Το ΜΤ-07 όμως είναι σε άλλη κατηγορία δύναμης και τιμής παρά το ότι είναι δικύλινδρο. Πάντως αντί για ΜΤ-07 θα έπαιρνα Triumph Trident, αξίζει 100% τα 800 ευρώ που έχουν διαφορά στην αρχική τους τιμή και προσωπικά το θεωρώ καλύτερο μηχανάκι. Πάντως είναι θετικό που το βρήκες και εσύ καλό, γιατί και στον ειδικό τύπο πολλές φορές είναι και λίγο κατευθυνόμενες οι απόψεις. Όπως και να 'χει πάω για Απρίλιο-Μάιο που θα ανοίξει ο καιρός, οπότε θα συνεχίσω την έρευνα αγοράς και βλέπουμε! Ευχαριστώ πολύ για την "ενημέρωση"! Εσύ κατέληξες κάπου τελικά ή ακόμα στην αναζήτηση;

Το ΜΤ-07 το προτεινα στη λογικη οτι ειναι σχεδον 3 χιλιαρικα κατω απο το bmw. Συμφωνω για το trident.
Επισης εχε στο μυαλό σου πως δυσκολα θα βρεις bmw στην βασικη έκδοση, οπότε θα πρεπει να ανεβεις στα λεφτα, αν το σκεφτεσαι για την base εκδοση.

Εγώ περιμένω να δω το νεο Tracer 9 που υποτιθεται ερχεται αρχες Μαρτιου, αν δεν δω κάτι που να με ξενερωσει παρα πολυ θα το χτυπήσω επιτόπου μαλλον, διαφορετικα θα πάω για Tiger 900 Gt.
Καλή αναζήτηση και σε σενα

aris19
15/02/2021, 16:13
Δεν με ενοχλεί η τιμή, κάτι σε αυτά τα χρήματα και σε δύναμη θέλω να πάρω. Η βασική έκδοση του F900 ξεκινάει από 9240 πάντως και είναι πολύ ικανοποιητική από εξοπλισμό, με κάποια έξτρα που θα βάλω ανεβαίνω στα 10300. Εννοείται πως θα ρίξω μια ματιά και σε Z900 και ΜΤ09, αλλά πιο πολύ προς το F900 κλίνω για να πω την αλήθεια! Με το καλό και για τους δυο μας λοιπόν!

kosnik
15/02/2021, 18:23
Κάτι που ξέχασα να σου πω, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μεγαλο φαουλ στο bmw, ειναι πως η tft οθονη βγαίνει για πλάκα. Κουμπώνει με 3 απλά κλιπς.

Όταν το ειπα στον εμπορο στην αντιπορσωπεια με κοιταξε με ενα περιεργο βλεμα σε φάση 'τι λες ρε μεγαλε', ωσπου την τράβηξε με τα 2 δακτυλα και βγηκε αμεσως το ενα κλπ :D

Οπότε αν στην κλεψουν, αντικατασταση ειναι πανω απο 1200 ευρω...

https://www.f900xr.com/index.php?topic=273.0

sapila racing
15/02/2021, 18:36
Κάτι που ξέχασα να σου πω, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μεγαλο φαουλ στο bmw, ειναι πως η tft οθονη βγαίνει για πλάκα. Κουμπώνει με 3 απλά κλιπς.

Όταν το ειπα στον εμπορο στην αντιπορσωπεια με κοιταξε με ενα περιεργο βλεμα σε φάση 'τι λες ρε μεγαλε', ωσπου την τράβηξε με τα 2 δακτυλα και βγηκε αμεσως το ενα κλπ :D

Οπότε αν στην κλεψουν, αντικατασταση ειναι πανω απο 1200 ευρω...

https://www.f900xr.com/index.php?topic=273.0

Ωχχχ!
Αυτό είναι πραγματικά πρόβλημα.

aris19
15/02/2021, 19:15
Κάτι που ξέχασα να σου πω, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μεγαλο φαουλ στο bmw, ειναι πως η tft οθονη βγαίνει για πλάκα. Κουμπώνει με 3 απλά κλιπς.

Όταν το ειπα στον εμπορο στην αντιπορσωπεια με κοιταξε με ενα περιεργο βλεμα σε φάση 'τι λες ρε μεγαλε', ωσπου την τράβηξε με τα 2 δακτυλα και βγηκε αμεσως το ενα κλπ :D

Οπότε αν στην κλεψουν, αντικατασταση ειναι πανω απο 1200 ευρω...

https://www.f900xr.com/index.php?topic=273.0

Επειδή στην ασφάλεια μάλλον θα βάλω και κάλυψη για ολική κλοπή, φαντάζομαι θα καλύπτει κάτι τέτοιο σε περίπτωση που -ο μη γένοιτο- συμβεί. Ευχαριστώ για την πληροφορία πάντως, θα το κοιτάξω!

toyar
15/02/2021, 19:25
μερικη κλοπη θες....

BLiTzER
15/02/2021, 19:31
Μερική κλοπή σε μοτοσικλέτα μπορείτε να την ξεχάσετε.

aris19
15/02/2021, 19:42
Μερική κλοπή σε μοτοσικλέτα μπορείτε να την ξεχάσετε.

Και εγώ έτσι ήξερα, ότι δεν υπάρχει πλέον. Γνωρίζεις μήπως αν η ολική κλοπή καλύπτει μια τέτοια περίπτωση ή σε καλύπτει μόνο αν κλαπεί ολόκληρο το μηχανάκι;

BLiTzER
15/02/2021, 19:53
Μόνο αν κλαπεί ολόκληρο. Δεν υπάρχει μερική κλοπή, κι αν υπάρξει θα'χει όσο 2 μηχανάκια ετησίως.

kosnik
15/02/2021, 20:54
Υπαρχει αυτη η εταιρια που βγαζει καποια αντικλεπτικα για τις οθονες, gia to 900r ειναι σχετικα φθηνο, για το xr που κοιτουσα παει 100 ευρω οπότε λες ήμαρτον...
https://www.cymarcbikeparts.co.uk/f900r-tft-screen-anti-theft-brace-1277-p.asp

aris19
15/02/2021, 21:18
Μόνο αν κλαπεί ολόκληρο. Δεν υπάρχει μερική κλοπή, κι αν υπάρξει θα'χει όσο 2 μηχανάκια ετησίως.
Μάλιστα, ευχαριστώ!

Υπαρχει αυτη η εταιρια που βγαζει καποια αντικλεπτικα για τις οθονες, gia to 900r ειναι σχετικα φθηνο, για το xr που κοιτουσα παει 100 ευρω οπότε λες ήμαρτον...
https://www.cymarcbikeparts.co.uk/f900r-tft-screen-anti-theft-brace-1277-p.asp
Καλή πατέντα αυτό, θα το έχω υπ' όψιν για αγορά σε δεύτερο χρόνο εφ' όσον καταλήξω τελικά στο F900

oti nanai
16/02/2021, 09:31
Κάτι που ξέχασα να σου πω, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μεγαλο φαουλ στο bmw, ειναι πως η tft οθονη βγαίνει για πλάκα. Κουμπώνει με 3 απλά κλιπς.

Όταν το ειπα στον εμπορο στην αντιπορσωπεια με κοιταξε με ενα περιεργο βλεμα σε φάση 'τι λες ρε μεγαλε', ωσπου την τράβηξε με τα 2 δακτυλα και βγηκε αμεσως το ενα κλπ :D

Οπότε αν στην κλεψουν, αντικατασταση ειναι πανω απο 1200 ευρω...

https://www.f900xr.com/index.php?topic=273.0

και η ροδα με μια βιδα βγαινει

DrBig
16/02/2021, 09:55
και η ροδα με μια βιδα βγαινει

Ο,τι ναναι!

viper1
16/02/2021, 10:12
και η ροδα με μια βιδα βγαινει

Στην μια άκρη. Στην άλλη?

oti nanai
16/02/2021, 17:09
Ο,τι ναναι!

συγνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω μονο το τρολ βγαινει

Pew
16/02/2021, 17:20
συγνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω μονο το τρολ βγαινει
Mαλλον κατι δεν καταλαβες καλα... οποτε παμε στα παιδικα βηματα, ενα ενα.

Η αποσπωμενη κεραια ενος αυτοκινήτου, ειναι βιδωτη, αφαιρείται με μοναδικο εργαλείο 2 δακτυλα του χεριου.
Ήταν καποτε της μοδος, καποιοι τσογλανοι να τις κλεβουν για να τις φυτεψουν στον πατο τους.

Η οθόνη του F900R οπως καταλαβαινεις, ειναι κατι αντιστοιχο, αφαιρειται πανευκολα...
Δεν προκειται για τσίπηδες τσογλαναράδες, αλλα για "επαγγελματίες" κλέφτες στην προκειμενη περιπτωση.
Επιπλεον, δεν κοστιζει φραγκοδιφραγκα, ΟΥΤΕ μπορεις να την αντικαταστησεις με aftermarket και να ληξει η υποθεση...

Καλο το τρολλάρισμα αλλα στην παρουσα περιπτωση εισαι με λαθος timing.
Ναι μεν εχεις δικιο, αλλα το εθεσες ακομψα.

Foul της BMW ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.
Για καποιον κωλοπαιδαρα μπορει να ειναι piece of cake το να αρπαξει μια κεραια.
Για αλλον, με τα καταλληλα εργαλεια, μπορει να ειναι η αφαιρεση ζαντας.
Αλλος μπορει να φερει και ξαντερφο να ξηλωσει φαναρια, προφυλακτηρα και ζαντες.

toyar
16/02/2021, 17:40
με δευτερο ξαδελφο ξηλωνεις και καταλυτη

motojojo
16/02/2021, 18:53
Ξεκάθαρα φαουλ της bmw.

Απλά έτσι της κόστιζε λιγότερο.

Kas_Tracer
16/02/2021, 18:57
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157991&highlight=xt660

Τα XTZ660 βρήκαν μιμητή από ότι φαίνεται

kosnik
16/02/2021, 19:01
συγνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω μονο το τρολ βγαινει

τι λες ρε μεγαλε σοβαρα?

aris19
16/02/2021, 19:04
Foul της BMW ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.

Φαντάζομαι με το "foul της BMW" εννοούσε ότι θα μπορούσαν να το σχεδιάσουν καλύτερα και να μην ήταν τόσο εύκολο να την κλέψεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν το έκανε σκόπιμα η BMW να είναι τόσο εύκολο να αφαιρεθεί η οθόνη για να είσαι στο έλεος του κάθε επιτήδειου!

DrBig
16/02/2021, 19:09
συγνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω μονο το τρολ βγαινει

Εχεις δικιο στο σχολιο δεν υπηρχε λογος να το γραψω. Αλλα οπως και να το κανουμε ενας τροχος δε κλεβεται και τοσο ευκολα και τοσο ευκαιριακα οσο μπορει η εν λογω οθονιτσα.

STF
16/02/2021, 19:23
Και η σύγκριση με το XT660 σχετική είναι. Τουλάχιστον εκεί υπάρχουν και δυο βίδες.
Με βίδες είναι τα πάντα στις μοτοσυκλέτες τι να κάνουμε. Στην ίδια λογική σου κλέουν καθρέπτες, πατητά συνοδηγού, καπάκια μηχανή κτλ.
Στη BMW όπως είδα είναι απλά κουμπωτά συν τη φύσα. Παρά είναι εύκολο, δε χρειάζεσαι ούτε εργαλεία και άλλο τα 100, 200 ή 300€ (πόσο να κάνει το όργανο του XT), άλλο τα 1200€ που διαβάσαμε... ας έβαζαν τουλάχιστον και αυτοί 2 βίδες.

gior-gos
16/02/2021, 19:40
Μήπως είναι φτιαγμένη επίτηδες αποσπώμενη
ακριβώς για να μην κλαπεί; κάτι σαν τις προσόψεις των ραδιοκασετοφώνων των αυτοκινήτων.

viper1
16/02/2021, 19:49
Πάντως από ότι διάβασα η οθόνη είναι ζευγάρι με ηλεκτρονική. Αν ισχύει μαλλον άχρηστη θα τους είναι

STF
16/02/2021, 20:06
Πάντως από ότι διάβασα η οθόνη είναι ζευγάρι με ηλεκτρονική. Αν ισχύει μαλλον άχρηστη θα τους είναι

Αυτό είναι πολύ σημαντική πληροφορία. Βέβαια κάποιοι λίγοι θα τη πατήσουν από "ερασιτέχνες".

kosnik
17/02/2021, 13:31
Ισχύει οτι τους ειναι αχρηστη, την κλέβουν (οσοι ξερουν) επεπιδή έχει ακριβά υλικά.
Επίσης, προφανώς είναι μεγάλη ήττα να στην ξηλωσει ο κάθε πεταμένος σε 15 δευτερολεπτα που δεν ξερει οτι θα του ειναι αχρηστη με την ενοια πως δεν θα μπορεσει να την πουλησει σαν ανταλλακτικο, αλλα μετά θα πρεπει να δωσεις 1200 για αντικατασταση.
Δεν θα το συζητουσαμε αν μιλαγαμε για ενα εξαρτημα υποπολλαπλασιου κοστους.

motojojo
17/02/2021, 14:35
Τι υλικα μπορεί να έχει μια οθόνη? Χλωμό να διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη οθόνη ίδιας τεχνολογίας.

Λογικό η BMW να θέλει να κλειδώνει την οθόνη με την ηλεκτρονική για λόγους ασφαλείας. Και πάλι αυτό δεν δικαιολογεί το γεγονός να αφαιρείται τόσο εύκολα η οθόνη.

Ας την έκανε αποσπώμενη σαν ένα έξτρα μέτρο κατά της κλοπής της μοτοσυκλέτας (αν πχ χωρις οθονη δεν κανει εκκινηση ο κινητήρας) αλλά στη μορφή που είναι τώρα ουτε αποσπωμενη είναι ουτε προσφέρει κάτι πέρα από το αυξημένο ενδεχόμενο να ελαφρώσει κατά 1200 ευρώ η τσέπη σου.

katsar
17/02/2021, 19:47
αφού βγαίνει τόσο εύκολα την παίρνεις μαζί σου :wave2:

bulmont
17/02/2021, 19:59
αφού βγαίνει τόσο εύκολα την παίρνεις μαζί σου :wave2:

την κλέβεις μόνος σου δηλαδή..........:bawl::bawl:

panavour
18/02/2021, 10:56
Μα ειναι δυνατον οι εχοντες ,αλλα και οι επιδοξοι μπεμποβιοι,να συζητατε τετοια θεματα λες και εισαστε οι παναγιωτακηδες της μανταμ σουσου στον βούθουλα??
Αυτα ειναι προβληματα των πτωχων.Αξιζει για 1200 ευρω να γινεται θεμα,και να κατηγορουμε την εταιρεια STATUS δια ταυτην μαλακιαν????:lol::cry:

viper1
18/02/2021, 11:07
αφού βγαίνει τόσο εύκολα την παίρνεις μαζί σου :wave2:

Και την αφήνεις δίπλα στο κινητό στο τραπεζάκι του καφέ

motojojo
18/02/2021, 11:49
Την κανεις και ταμπλετ.

Η συνδεσιμοτητα ειναι στάνταρ ή την πληρώνεις εξτρα?

gior-gos
18/02/2021, 12:06
Και την αφήνεις δίπλα στο κινητό στο τραπεζάκι του καφέ

και δίπλα το μπρελόκ με τη σηματάρα :bawl:

Pew
18/02/2021, 13:34
Κοντερ και μαλακιες.
Θα επρεπε να εχουν ολα τα νεα μοντελα bluetooth και βαση κινητου στη θεση αυτη (4,5 - 7 ιντσες ξερω γω).

Κατεβαζεις το app και τελος... Θα το πουλαγαν σαν "wow factor" στα ιδια λεφτα, χωρις το κοστος του dash.... win win!

toyar
24/02/2021, 09:02
Καλη φαση ...
Να κατεβαζεις εφαρμογη της bmw σε αιφον...
Στεγαστικο θα θελει

doctor_john
24/02/2021, 11:17
Αυτό λες ή τα update με τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα όρια ταχύτητας που θα σου επιβάλει...

Viking
02/03/2021, 22:01
Την κανεις και ταμπλετ.

Η συνδεσιμοτητα ειναι στάνταρ ή την πληρώνεις εξτρα?

στάνταρ (Λιέγης)

και δωρεάν :lol:

Viking
03/06/2021, 14:57
Το λοιπόν.

Παρέλαβα (στα @@ μας :D αλλά να πούμε 2 πράγματα)

Όπως είπε και ο εν Χριστώ αδερφός Μπλίτζερ, το μοτό είναι ωραίο ακριβώς επειδή δεν μοιάζει με μπεμβέ.
Όλα πάνω του είναι συμβατικά, αναμενόμενα, εύκολα. Η όλη αίσθηση είναι ίσως ό,τι πιο κοντά σε "χόντα" (με τα συν και τα πλην).

Πρώτες εντυπώσεις:

Στα συν +
- κινητήρας (ελαστικότητα, ροπή από χαμηλά, δεν σκορτσάρει χαμηλά)
- συμπεριφορά γενικά (πέφτει εύκολα στη στροφή, μένει πλαγιασμένο και απόλυτα/ απρόσμενα σταθερό)
- όργανο ψηφιακό με μπόλικη πληροφορία και χρήσιμη (τελικά δωρεάν και στάνταρ) συνδεσιμότητα (navigation, διαχείριση κλήσεων, μουσικής όλα στο αριστερό χέρι)
- φρένα
- συμπεριφορά αναρτήσεων
- απρόσμενα ωραίος ήχος από μαμά τελικό και μπεμβέ
- εύκολο εύκολο εύκολο

Στα πλην -
- θέση οδήγησης που θέλει λίγη συνήθεια (τα πόδια λυγίζουν ενθαρρύνοντας "σπορ" συμπεριφορά αλλά το τιμόνι σε τοποθετεί σε αρκετά όρθια θέση, υπάρχει δηλαδή μια σχετική ασυμφωνία άνω και κάτω κατανομής του σώματος).
- Βάρος σε επιτόπιους ελιγμούς και όταν τελοσπάντων σηκώνεις το μηχανάκι από το πλαϊνό σταντ. Η αίσθηση του βάρους δεν υπάρχει εν κινήσει ευτυχώς, αντίθετα είναι αρκετά άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης και καλά "ζυγισμένο".
- έλλειψη προσωπικότητας (Δεν θα το σύγκρινα καν με monster, duke, street triple κτλ. Ακόμα και σε σχέση με το MT-09 νομίζω είναι κάτι άλλο. Είναι ίσως κάτι ανάμεσα σε ΜΤ-07 και ΜΤ-09).
- είναι BMW :cry:

Το πήρα γιατί ήθελα φτηνό γυμνό για κοντινές βόλτες με 100 περίπου άλογα.
Γενικά, μου αρέσουν όλα αλλά εδώ έπαιξα 1500 σχεδόν κάτω από MT-09 (έχοντας μάλιστα quicksifter/blipper, και θερμαινόμενα γκριπ).
Ιδανικά θα προτιμούσα το καινούριο Duke 890 (ακριβό πολύ όμως, σε άλλη κλάση από κάθε άποψη).

Θα πήγαινα για MT-07 ευχαρίστως αλλά νιώθω ότι με το F900R παίρνω κάτι παραπάνω με ελάχιστα παραπάνω λεφτά.

Και 2 φωτόουζ
428530

428531

Edit : ευχαριστώ παλικάρια για τα καλορίζικα :beer:

Viking
08/06/2021, 14:56
200+ χλμ μετά και για πιθανούς ενδιαφερόμενους:

1. Δεν ξέρω αν είναι στάνταρ στα καινούργια (δεν είχα ποτέ καινούργιο), αλλά ο συμπλέκτης χρειάστηκε λίγο "σφίξιμο" από τη βίδα της μανέτας για να απομονώνει και πιο σωστά. Στην BMW μου είπαν ότι ειναι φυσιολογικό για αυτό το μοτέρ, με τους δίσκους συμπλέκτη να στρώνουν στα πρώτα χλμ. Δεν θα ξαναχρειαστεί μου είπαν. Στο μάνιουαλ λέει ότι θέλει 3-5 mm freeplay. Για να δούμε.

2. Έχω τα μανιουαλ σε ελληνικά και αγγλικά για όποιον ενδιαφέρεται (κλικ δε λινκ)
manual BMW F900R ελληνικά (https://www.dropbox.com/s/aqqqioxn8pnteey/F_0K11_RM_0520_18.pdf?dl=0)
manual BMW F900R αγγλικά (https://www.dropbox.com/s/f9po9zbp09t4x6g/F_0K11_RM_0520_01.pdf?dl=0)

έλα και μία ακόμα
428659

Nitse3
08/06/2021, 15:56
Θα πήγαινα για MT-07 ευχαρίστως αλλά νιώθω ότι με το F900R παίρνω κάτι παραπάνω με ελάχιστα παραπάνω λεφτά.


Ελάχιστα;;;

doctor_john
08/06/2021, 15:57
Κανα σαουντ κλιεπ να κάνουμε συγκρίσεις με το nuda; :a01:

Να σου ζήσει!

Viking
08/06/2021, 16:36
Θα πήγαινα για MT-07 ευχαρίστως αλλά νιώθω ότι με το F900R παίρνω κάτι παραπάνω με ελάχιστα παραπάνω λεφτά.


Ελάχιστα;;;

Εδώ που είμαι ήταν 7500€ το ΜΤ07 Vs 8500€ το F900R (Vs 9500€ το ΜΤ09).

Viking
08/06/2021, 16:43
Κανα σαουντ κλιεπ να κάνουμε συγκρίσεις με το nuda; :a01:

Να σου ζήσει!

Merci!!
πάρε ένα έτοιμο (https://youtu.be/vJfJaRkUx7A)

Αλλά τι να συγκρίνουμε;; με nuda ??? Χαχαχαχχα
Ίσως είναι ελάχιστα πιο μπάσο στην πραγματικότητα (σε σχέση με το βίντεο)
Όπως λέει και ο άλλος στα σχόλια, δεν ακούγεται κι άσχημα για σκούτερ :a2::a2::a2:

Καλουτσικος ήχος ψωμομενος, σαν V2.

doctor_john
08/06/2021, 21:25
Γιατί το γελάς; μου φαίνονται πολύ κοντά με μόνη ουσιώδη διαφορά το βάρος τους.

lospsi
08/06/2021, 21:31
Καλορίζικο!
Στα 8500 είναι πολύ καλή αγορά, που είναι τόσο φθηνό? Ελλάδα νομίζω πως παίζει στα 11Κ?

Viking
08/06/2021, 21:44
Καλορίζικο!
Στα 8500 είναι πολύ καλή αγορά, που είναι τόσο φθηνό? Ελλάδα νομίζω πως παίζει στα 11Κ?
Ευχαριστώ πολύ :beer:

Βασική έκδοση στην Ελλάδα 9.240!
Λουξεμβούργο είμαι (9.015 η βασική έκδοση εδώ), έχω και μια έκπτωση 10% οπότε ήταν μονόδρομος.

Viking
08/06/2021, 21:45
Γιατί το γελάς; μου φαίνονται πολύ κοντά με μόνη ουσιώδη διαφορά το βάρος τους.

Και τις αναρτήσεις ;)

Viking
19/06/2021, 13:34
mini update:

στα αρνητικά να βάλουμε ακόμα:
- σχετικά άβολη σέλα (προσωπικό γούστο)
- προστασία από αέρα (εντάξει naked είναι αλλά συγκρίνοντας με tuono 1st gen που είχα πριν, είναι χειρότερο)
- μικρό τεπόζιτο. Τα 13 λίτρα είναι λίγα ακόμα και για μένα που βγαίνω απλά κοντινές βόλτες. Κατανάλωση έως τώρα (600χλμ έχω κάνει, 4,9 lt/100km).
- απουσία ρυθμίσεων στο μπροστινό, περιορισμένες στο πίσω (μόνο και μόνο επειδή δεν το ανέφερα πριν, οι αναρτήσεις κατα τα άλλα συμπεριφέρονται άψογα, ίσως φανούν σκληρές στις ανωμαλίες της Ελλάδας, κρατάω επιφύλαξη)

τα θετικά εξακολουθούν:
- άψογη συμπεριφορά υπό κλίση, ομοιογένεια, ευκολία
- απόκριση κινητήρα
- το shifter/autoblipper! Άρχισα να το χρησιμοποιώ λιγάκι. Σε αντίθεση με τα reviews νομίζω ότι συμπεριφέρεται πολύ καλά στα ανεβάσματα. Τα κατεβάσματα δεν είναι και τα αγαπημένα του, ίσως είναι και τα δικά μου ψυχολογικά. Δεν έχει χάσει αλλαγή πάντως με το πόδι να είναι αποφασιστικό.

Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μοτό δεν απευθύνεται στον ταγμένο χιλιομετροφάγο. Όλα είναι θέμα συνήθειας βέβαια, αλλά -αν είμαστε αντικειμενικοί- κάποιο άλλο naked που να έχει μισό φαίρινγκ ίσως ταξιδεύει λίγο πιο αξιοπρεπώς.

Έβαλα προστασία οθόνης διάφανη (όχι απλή μεμβράνη, αλλά tempered glass από speedo angels, 20€). Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αν πιτσιλίσει στην οθόνη βενζίνη, θέλει σκούπισμα αμέσως γιατί μπορεί να αφήσει σημάδια. Το γνήσιο τζαμάκι προστασίας είχε 45 € νομίζω (γύρω στα 50€ τελοσπάντων).

Πριν
428931

και μετά
428932

428933

Τέλος, παθών με μπαταρίες που δεν φόρτιζαν καλά, αγόρασα και συντηρητή μπαταρίας. Θέλει γνήσιο της BMW καθώς η μπαταρία απαγορεύεται να βγαίνει από την μοτό και επικοινωνεί με CAN bus. Ήταν λίγο ακριβός, αλλά κάνει για όλα τα οχήματα/ μπαταρίες. Το ενσωματωμένο βολτόμετρο της μοτό δείχνει πάντα 14,5 Volt με τον κινητήρα σε λειτουργία, οπότε μια χαρά φορτίζει αλλά θα υπάρχουν περίοδοι ακινησίας 3-4 εβδομάδων, οπότε καλύτερα να συντηρείται.

Και το ωραίο με το F900R είναι ότι έχει έτοιμη αναμονή για να μπριζώνεται

428934

αυτά έως τώρα, επόμενο update στο σέρβις των 1000χλμ. Φιλάκια :beer:

aris19
19/06/2021, 16:09
Kαλησπέρα! Αρχές Απριλίου παρέλαβα και εγώ το F900R αλλά όντας αρχάριος ήμουν διστακτικός να γράψω εντυπώσεις. Κατόπιν παρότρυνσης από συνφορουμίτη αποφάσισα να γράψω καθώς όπως είπε και ο ίδιος οι προσωπικές εμπειρίες πολλές φορές βοηθούν περισσότερο τον επίδοξο αγοραστή συγκριτικά με τις πιθανώς -σε κάποιες περιπτώσεις- υποκινούμενες απόψεις του ειδικού τύπου.

Το δικό μου μοντέλο από έξτρα έχει τα Riding Modes Pro, Headlight Pro και τον εργοστασιακό συναγερμό της BMW. Σαν αρχάριος με ενδιέφεραν τα Riding Modes Pro όχι τόσο πολύ για να φτιάξω δική μου χαρτογράφηση αλλά για λόγους ασφαλείας. Με αυτά το μηχανάκι διαθέτει IMU (συνεπώς cornering ABS και καλύτερο TC) συγκριτικά με τα απλά ABS και TC που έχει χωρίς αυτά. Επίσης μαζί με τα modes πάει και η "Sport" οθόνη που έχει διαφορετικά γραφικά στο στροφόμετρο και δείχνει το επίπεδο επέμβασης του TC, μετράει την ένταση της επιβράδυνσης όταν φρενάρεις, δείχνει μέγιστες γωνίες κλίσης ΔΕ/ΑΡ και έχει και ενσωματωμένο πρόγραμμα γυρολογίου για χρήση σε πίστα. Το Headlight Pro περιλαμβάνει φως ημέρας και στροφή του προβολέα προς το εσωτερικό στης στροφής όταν η μοτοσυκλέτα υπερβεί τις 8 μοίρες κλίσης. Από τη μάνα του φοράει Bridgestone Battlax S21.

Μέχρι τώρα έχω κάνει 2000χλμ μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνεται μια ημερήσια εκδρομή σχεδόν 540 χλμ. Στο ψητό λοιπόν:

Θετικά


Το μηχανάκι είναι πανέμορφο!
Κινητήρας: Διαθέτει ροπή από τις χαμηλές στροφές χωρίς να σκορτσάρει και ανεβάζει πολύ καλά μέχρι τον κόφτη χωρίς να το νιώθω να "ξεφουσκώνει" στα ψηλά. Η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεση και πολύ γραμμική χωρίς ξεσπάσματα, θα πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια για να κάνεις βλακεία στο άνοιγμα του γκαζιού. Γενικά δεν είναι μοτέρ που θα προσφέρει ρίγη συγκίνησης αλλά για εμένα είναι ιδανικό για την εμπειρία μου και για τη χρήση που το θέλω. Ο ήχος του είναι πολύ καλός για 2κυλινδρο μοτέρ και όπως είπε και ο Viking σε προηγούμενο σχόλιο είναι καλύτερος συγκριτικά με το πως ακούγεται στο youtube.
Κατανάλωση βενζίνης: Στα θετικά του κινητήρα συγκαταλέγεται και η κατανάλωση βενζίνης. Στην ημερήσια εκδρομή που ανέφερα κάναμε 530-540 χλμ, τα 300 στην Εγνατία με 130-140 χλμ/ω και τα υπόλοιπα σε επαρχιακούς δρόμους με αρκετό ανέβα-κατέβα. Ο υπολογιστής έγραψε 5.1 λίτρα/100χλμ. Σε μικτές συνθήκες, δηλαδή κοντινές βόλτες και με κίνηση μέσα στην πόλη βλέπω 5.8-6 λίτρα/100χλμ κατά μέσο όρο και χωρίς ιδιαίτερη οικονομία στο γκάζι. Αν το κυνηγήσεις περισσότερο προφανώς θα ανέβει αρκετά αλλά δεν μπορώ να μιλήσω με νούμερα γιατί δεν έχω κάνει παρατεταμένη χρήση στα "κόκκινα".
Οδική συμπεριφορά: Είναι σταθερό και εμπνέει σιγουριά καθώς το πλαγιάζεις. Στο κλισιόμετρο το μέγιστο που έχω φτάσει είναι 40 μοίρες και μου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να κατέβει και περισσότερο, αλλά λόγω έλλειψης εμπειρίας και της κακής ποιότητας των ελληνικών δρόμων δεν θέλω προς το παρόν να προσπαθήσω να πιέσω περισσότερο, αυτά για αργότερα. Ακόμα και σε κάποια μικρά γλιστήματα που είχα λόγω κακού οδοστρώματος χωρίς να πιέζω ιδιαίτερα δεν με τρόμαξε και το μάζεψε.
Φρένα: Μπορώ να επιβεβαιώσω αυτά που λένε σχεδόν όλα τα reviews, τα φρένα είναι άψογα. Πολύ δυνατό αρχικό δάγκωμα και επιβραδύνουν αμεσότατα το μηχανάκι, γενικά σε βγάζουν ασπροπρόσωπο κάτω από όλες τις συνθήκες.
Connectivity και turn-by-turn navigation: Συνδέεται μέσω bluetooth με κινητό και ενδοεπικοινωνία οδηγού-συνοδηγού με δυνατότητα χειρισμού κλήσεων από το τιμόνι. Πολύ χρήσιμο για ταξιδάκια ή ακόμα και για την πλοήγηση σε περιοχές που δεν γνωρίζεις σε μεγάλες πόλεις. Επιπλέον η εφαρμογή του κινητού εκτός από την πλοήγηση δίνει τη δυνατότητα καταγραφής ταξιδιού με διάφορες πληροφορίες για τη διαδρομή, όπως μέγιστη/μέση ταχύτητα, κατανάλωση και σε ποια σημεία υπήρξε επέμβαση ABS-TC.
Το ότι το μηχανάκι είναι πανέμορφο το είπαμε; :p


Αρνητικά

Το ντεπόζιτο. Τα 13.5 λίτρα είναι πολύ λίγα. Στην εκδρομή παρ' όλο που είχε γίνει υπολογισμός στάσεων για ανεφοδιασμό, ήμουν σε όλες σχετικά οριακά με τον υπολογιστή να μου λέει ότι η εκτιμώμενη εμβέλεια ήταν 20-25 χλμ.
Αεροδυναμική προστασία: Μηδενική, πράγμα αναμενόμενο για γυμνό μηχανάκι, παρ' όλα αυτά θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη.



Δυνητικώς αρνητικά

Ανάρτηση-Σέλα: Η ανάρτηση δεν είναι η πιο άνετη, αλλά νομίζω ότι δεν προορίζεται για τέτοιο σκοπό στο συγκεκριμένο μηχανάκι. Θα καταλάβεις τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά προσωπικά δεν τη βρήκα κουραστική ακόμα και μετά από τη μεγάλη μοτοβόλτα. Το ίδιο μπορώ να πω και για τη σέλα. Παρά το γεγονός ότι είναι σχετικά σκληρή μετά από συνολικά 8 ώρες οδήγησης την ίδια μέρα δεν με κούρασε ιδιαίτερα στη μέση, στην πλάτη πιάστηκα λίγο να πω την αλήθεια.
Ουρά: Καθαρά θέμα γούστου αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το γεγονός ότι το πίσω φανάρι είναι ενσωματωμένο στη βάση της πινακίδας και όχι στην ουρά.

aris19
19/06/2021, 16:12
Συνέχεια εδώ γιατί με την εκθεσάρα που έγραψα έφτασα το όριο χαρακτήρων που επιτρέπει το forum σε ένα σχόλιο :p Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι ένα σχετικά εύκολο και all-around μηχανάκι. Τόσο όσο να μη φοβίζει έναν αρχάριο σαν εμένα αλλά και να προσφέρει ευχαρίστηση σε πιο έμπειρα χέρια που θα μπορέσουν να το πιέσουν παραπάνω! Θα επανέλθω αν θελήσω να προσθέσω κάτι!

Viking
10/07/2021, 17:06
Πρώτο σερβισ στα 1000 χλμ, κόστος 200 ευρώ εδώ στα ξένα (κάπου 140 στην Ελλάδα μου είπε ένα πουλάκι). Χρειάστηκε ελάχιστο συμπλήρωμα ψυκτικού, αλλάχτηκαν λάδια (3 λίτρα), φίλτρο λαδιού και έγινε ο σχετικός έλεγχος των 438,6 σημείων της BMW.

Μπήκε και tank pad ασορτί (+10 άλογα τουλάχιστο)
429425

Οι εντυπώσεις εξακολουθούν να είναι πολύ θετικές, εύκολο μηχανάκι με μπόλικη ροπή από χαμηλά και αρκετά ζωντανό ψηλά (τώρα που το άνοιξα λίγο επιτέλους).

aris19
04/08/2021, 19:38
Επανέρχομαι μετά από μεγάλη ομαδική βόλτα που πραγματοποιήθηκε την 27η Ιουνίου. Από την απόσταση που διανύσαμε μόνο τα 120 χιλιόμετρα ήταν σε αυτοκινητόδρομο (o υπολογιστής μηδενίστηκε στην αρχή της διαδρομής), τα υπόλοιπα ήταν σε επαρχιακούς δρόμους με πολλές στροφές και σε μεγάλα διαστήματα με κυνηγητό και αρκετά γρήγορο ρυθμό. Ας τα παρουμε με τη σειρά:



Επιμένω στα όσα είπα για την οδική συμπεριφορά: Μου έβγαζε μια σιγουριά σε όλους τους τομείς, φρενάρισμα, πλάγιασμα και επιτάχυνση μετά τη στροφή και όλα αυτά σε άγνωστους για εμένα δρόμους. Μπόρεσα να ακολουθήσω έναν γρήγορο ρυθμό και να μένω μαζί με μια Multistrada 1260, ένα S1000XR και ένα Street Triple.
Οικονομία στο γκάζι δεν έγινε επ' ουδενί σε αυτή τη βόλτα και νομίζω η μέση κατανάλωση των 5.2 λίτρων/100 χλμ είναι άψογη.
Όσον αφορά τον τομέα της άνεσης, έφαγα μεν πολύ πολύ αέρα αλλά δεν μπορώ να πω ότι κουράστηκα υπερβολικά μετά από σχεδόν 10 ώρες οδήγησης με συνολικές στάσεις 6 ωρών. Βέβαια τα δάχτυλα του αριστερού μου χεριού ήταν μουδιασμένα για καμία εβδομάδα από την ολοήμερη χρήση του συμπλέκτη (άμαθος δε :lol:)
Στη συγκεκριμένη βόλτα δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα το μικρό ντεπόζιτο γιατί είχαν προβλεφθεί τακτικές στάσεις για ανεφοδιασμό καθώς ακολουθούσαμε ορεινές διαδρομές.


Δεν έχω οδηγήσει πολλές μοτοσυκλέτες, αλλά όσο την οδηγώ τόσο πιο ευχαριστημένος μένω! Σίγουρα μπορεί στην ίδια κατηγορία (από άποψη τιμής και κυβισμού τουλάχιστον) οι ανταγωνιστές να είναι ακόμα καλύτεροι, αλλά προσωπικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποιο καλύτερο μηχανάκι για εμένα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Viking
05/08/2021, 15:06
Εμένα με προβληματίζει ο συμπλέκτης. Μεγάλο το νεκρό διάστημα όταν ζεσταθεί στις πρώτες σχέσεις. Μικρό / κανονικό από 4η και πάνω (αλλά πάλι αισθητά διαφορετικό από ότι όταν είναι κρύο). Μου φαίνεται παράξενο.
Shifter δεν παίζω στις χαμηλές στροφές γιατί δεν μου αρέσει.

aris19
05/08/2021, 17:26
Εμένα με προβληματίζει ο συμπλέκτης. Μεγάλο το νεκρό διάστημα όταν ζεσταθεί στις πρώτες σχέσεις. Μικρό / κανονικό από 4η και πάνω (αλλά πάλι αισθητά διαφορετικό από ότι όταν είναι κρύο). Μου φαίνεται παράξενο.
Shifter δεν παίζω στις χαμηλές στροφές γιατί δεν μου αρέσει.

Εμένα όπως σου είχα πει μου φάνηκε μεν μαλακός αλλά δεν μου δίνει αυτή την αίσθηση που περιγράφεις εσύ. Στην αντιπροσωπεία τι σου είπαν;

Viking
07/08/2021, 21:01
Εμένα όπως σου είχα πει μου φάνηκε μεν μαλακός αλλά δεν μου δίνει αυτή την αίσθηση που περιγράφεις εσύ. Στην αντιπροσωπεία τι σου είπαν;
"Όλα καλά, 200€ παρακαλώ" :a2::a2:

panavour
07/08/2021, 21:04
"Όλα καλά, 200€ παρακαλώ" :a2::a2:

παλι καλα που δεν τους στραβοκοιταξες γιατι θα σου ζηταγανε 300.:lol:

aris19
08/08/2021, 10:05
"Όλα καλά, 200€ παρακαλώ" :a2::a2:

Εντάξει, με κάλυψες :p

Viking
10/08/2021, 08:47
Εντάξει, με κάλυψες :p

Όπως είπαμε, η λύση είναι η μη χρήση συμπλέκτη!

Ειδικά στα κατεβάσματα, το auto-blipper δουλεύει τέλεια και με το γκάζι τελείως κλειστό κάνει τα πιο ομαλά και εύκολα κατεβάσματα με άψογο rev matching.

Στα ανεβάσματα είναι λίγο λαχείο. Άλλες φορές απαλό άλλες φορές κλωτσάει λίγο. Με ελαφρύ κλείσιμο γκαζιού και ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη είναι σούπερ ( όπως και σε μηχανές χωρίς σιφτερ φυσικά )

aris19
10/08/2021, 15:24
Όπως είπαμε, η λύση είναι η μη χρήση συμπλέκτη!

Ειδικά στα κατεβάσματα, το auto-blipper δουλεύει τέλεια και με το γκάζι τελείως κλειστό κάνει τα πιο ομαλά και εύκολα κατεβάσματα με άψογο rev matching.

Στα ανεβάσματα είναι λίγο λαχείο. Άλλες φορές απαλό άλλες φορές κλωτσάει λίγο. Με ελαφρύ κλείσιμο γκαζιού και ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη είναι σούπερ ( όπως και σε μηχανές χωρίς σιφτερ φυσικά )

Βρήκες τη λύση, πρέπει να το βάλω και εγώ μου φαίνεται :evil:

Viking
12/09/2021, 21:30
το λοιπόν, ψάχνοντας για stompgrip eazigrip tank grip και άλλα τέτοια ζαρζαβατικά, ανοίγω το ντουλάπι της κουζίνας και βλέπω αυτό ξεχασμένο
430640

Μας ενδιαφέρει μάλλον
430641

Viking
12/09/2021, 21:31
Για πάμε λοιπόν
430642

δοκιμή
430643

τελικό
430644

Viking
12/09/2021, 21:33
στην φαρδιά ταινία διπλής όψης
430645

και έτοιμα
430646

Viking
12/09/2021, 21:36
εμείς οι παγκόσμιοι δεν μπορούμε χωρίς αυτά :a2:

430647

430648

πλεονεκτήματα:
- σχεδόν τζάμπα και περνάς και τον χρόνο σου όμορφα και δημιουργικά

μειονεκτήματα:
- θα δείξει πόσο καλά θα κρατήσει η ταινία διπλής όψης.

Ποντάρω στην -σχετικά- μεγάλη επιφάνεια. Είμαι σίγουρος ότι σε πολλή ζέστη θα φύγουν άκλαφτα. Δεν πειράζει, θα φτιάξω άλλα :D

Επίσης, λόγω συμμετρίας χρειάζεται μόνο ένα πατρόν ;)

Φιλάκια :beer:

πυξιδας990
13/09/2021, 08:02
σαββατο απογευμα πετυχα ενα μπλε στο λεωνιδιο μεσα....
δεν το ειχα δει απο κοντα...πολυ ωραιο naked!!!!

ioannispar
13/09/2021, 08:15
Ωραίο το αποτέλεσμα! Κάποτε είχα πετύχει νομίζω σε χρωματοπωλείο και σε άλλα χρώματα, όπως μαύρο. Ρίξε μια ματιά μπορεί και να βρεις. Μετά μπορείς να το κατοχυρώσεις και σαν πατέντα :beer:

Viking
13/09/2021, 11:07
Ωραίο το αποτέλεσμα! Κάποτε είχα πετύχει νομίζω σε χρωματοπωλείο και σε άλλα χρώματα, όπως μαύρο. Ρίξε μια ματιά μπορεί και να βρεις. Μετά μπορείς να το κατοχυρώσεις και σαν πατέντα :beer:

Σε μαύρο θα είναι σίγουρα καλύτερο οπτικά. Θα το ψάξω. Πάντως δουλεύει, και δεν είναι «άγριο» να πληγώνει τα παντελόνια.
Επίσης, είναι πραγματικά τζάμπα !

doctor_john
13/09/2021, 21:11
Έλεγξε πρώτα αν η κόλα της διπλής όψεως αφυδατώνει το πλαστικό και αφήνει σημάδια.

Viking
13/09/2021, 21:16
Έλεγξε πρώτα αν η κόλα της διπλής όψεως αφυδατώνει το πλαστικό και αφήνει σημάδια.

Έχω μια ανησυχία γι'αυτό. Πώς το ελέγχω?

doctor_john
14/09/2021, 10:09
κάνεις τέστ μερικές μέρες στον ηλιο πριν το χρησιμοποιήσεις. τώρα σήκωσε το λίγο σε εύλογο διάστημα και κοίτα αν ασπρίζει; είναι μαλακό; αν έχει διαφορά.

Viking
14/09/2021, 21:03
κάνεις τέστ μερικές μέρες στον ηλιο πριν το χρησιμοποιήσεις. τώρα σήκωσε το λίγο σε εύλογο διάστημα και κοίτα αν ασπρίζει; είναι μαλακό; αν έχει διαφορά.

ποιόν ήλιο?? δεν έχει τέτοια εδώ :lol:

μερσί για την συμβουλή, θα τα βγάλω σε καμιά βδομάδα να δω τι παίζει, και θα φτιάξω άλλα :D

Viking
27/09/2021, 21:48
update #1: Η ταινία διπλής όψης στα "σπιτικά" stompgrip κρατάει τέλεια, δεν αφήνει σημάδια και ούτε ίχνος κόλλας ενώ το αυτοκόλλητο αφαιρείται υπέρ-εύκολα. Γερμανική μαγεία.

update #2: Το πρωί έχει μια δροσούλα (τύπου 6 βαθμούς) οπότε είπα να βάλω χούφτες (χωρίς κάποια ενίσχυση για προστασία των χεριών, αλλά για να διώχνουν τον αέρα). Απομίμηση των γνήσιων που βγαίνουν για πολλά μοντέλα της BMW (F900XR, F750GS 2018-.., F800GS 2013-..., R1200GS 2013-2020, R1250GS, S1000XR 2016-2019 κτλ.). Πάντοτε μου άρεσαν τα naked με χούφτες ούτως ή άλλως!

430934

430935

430936

νεοσσός
27/09/2021, 22:16
Πράγματι του πηγαίνουν. Χούφτωσ' τις! :p

Pew
27/09/2021, 22:26
Το "καρουμπαλο" στο τεποζιτο με τα πλαϊνα πλαστικα, το κανει να δειχνει πολυ τσαμπουκαλεμενο!!
Κουκλι!!! :beer:

karellen
28/09/2021, 08:26
Απομίμηση των γνήσιων που βγαίνουν για πολλά μοντέλα της BMW (F900XR, F750GS 2018-.., F800GS 2013-..., R1200GS 2013-2020, R1250GS, S1000XR 2016-2019 κτλ.). Πάντοτε μου άρεσαν τα naked με χούφτες ούτως ή άλλως!



Έχε υπ' όψιν σου ότι υπάρχουν και προεκτάσεις γι αυτές πολύ αποτελεσματικές.
Κινεζία μεριά με 15€.

430940

Viking
28/09/2021, 15:34
Έχε υπ' όψιν σου ότι υπάρχουν και προεκτάσεις γι αυτές πολύ αποτελεσματικές.
Κινεζία μεριά με 15€.

Ευχαριστώ μεσιε ! Τις έχω υπόψη τις προεκτάσεις , θα δοκιμάσω πρώτα να δω πως αποδίδουν χωρίς αυτές. Θεωρώ ότι σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα γκριπ θα είναι οκ.
:beer:

doctor_john
28/09/2021, 18:57
Eίναι με τα γάντια. Χωρίς γάντια δυσκολεύουν τα θερμαινόμενα και έχεις μεγάλη διαφορά παλάμης - εξωτερικού χεριου.

Viking
28/09/2021, 19:21
Eίναι με τα γάντια. Χωρίς γάντια δυσκολεύουν τα θερμαινόμενα και έχεις μεγάλη διαφορά παλάμης - εξωτερικού χεριου.

Τι εννοείς? Τι είναι με τα γάντια?
Φοράω πάντα γαντάκι εννοείται

doctor_john
28/09/2021, 20:12
...σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα γκριπ θα είναι οκ.
:beer:
;) ___

Viking
07/10/2022, 21:15
F900R Cup Racer! :eek:

438643

και βιντεάκι από τους 44φάνμποϊζ (https://www.youtube.com/watch?v=pY1-swCypV4)

Καλό ε?