PDA

View Full Version : BMW S1000XR 2020



lleonidas
19/10/2019, 00:38
Μέσα από τα έγγραφα που διέρρευσαν από το φορέα πιστοποίησης της California, γίνεται γνωστό ότι είναι έτοιμο το μοντέλο του 2020 το οποίο θα φοράει τον 4κύλινδρο shiftcam κινητήρα του s1000rr.

Euro 5 φυσικά και με το 1/3 περίπου των ρύπων συγκριτικά με το σημερινό μοντέλο. 

Επίσης αναμένεται να φοράει νέο πλαίσιο.

Επίσημη αποκάλυψη στην EICMA.

Πηγή (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/october/bmw-s1000xr-redesign-confirmed)

basilis_k6
19/10/2019, 00:43
ωραια θα πέσουν οι τιμές στο παλιο :cry:

ενα απο τα μηχανάκια που δεν έπρεπε να οδηγησω ποτε. το ξερα ρπμ...

DrBig
19/10/2019, 16:36
Ελπιζω να αποκτησει επιτελους λιγη ροπη και μια εμφανιση της προκοπης.

peterTHErider
19/10/2019, 19:49
οντως...γιατι οι μεσαιες του ειναι ψωφιες!ναι μεν ψηλα παει αλλα μεχρι να φτασεις 8000 δεν γινεται τιποτα!

lospsi
19/10/2019, 20:25
Δεν ξέρω με τι μηχανές το συγκρίνετε αλλά διαφωνώ, οριζοντίως και καθέτως. Το μοτέρ που φοράει το S1000XR (ίδιο με του S1000R που είχα αν και έχω οδηγήσει λίγο και το XR) είναι καταπληκτικό, γεμάτο από χαμηλά, γραμμικό, δεν του λείπει δύναμη πουθενά! Βοηθάει και ότι είναι γραναζωμένο κοντό.

peterTHErider
20/10/2019, 12:51
Δεν ξέρω με τι μηχανές το συγκρίνετε αλλά διαφωνώ, οριζοντίως και καθέτως. Το μοτέρ που φοράει το S1000XR (ίδιο με του S1000R που είχα αν και έχω οδηγήσει λίγο και το XR) είναι καταπληκτικό, γεμάτο από χαμηλά, γραμμικό, δεν του λείπει δύναμη πουθενά! Βοηθάει και ότι είναι γραναζωμένο κοντό.

411514

το συγκρινουμε με αλλα γρηγορα μηχανακια με πολλα αλογα.η διαφορα ειναι εμφανεστατη.καλο,χρυσο, αλλα μεχρι τις 8-9 χιλιαδες ψωφιο.και δεν στο λεω μονο με βαση τα χαρτια αλλα και την αισθηση οταν το οδηγησα.ακουγα xr και χαμος και ανοιγα το γκαζι με 4-5 χιλιαδες στροφες και χασμουριομουν.μετα τις 9 γαζωνει αλλα πριν μπα...

DrBig
20/10/2019, 14:21
411514

το συγκρινουμε με αλλα γρηγορα μηχανακια με πολλα αλογα.η διαφορα ειναι εμφανεστατη.καλο,χρυσο, αλλα μεχρι τις 8-9 χιλιαδες ψωφιο.και δεν στο λεω μονο με βαση τα χαρτια αλλα και την αισθηση οταν το οδηγησα.ακουγα xr και χαμος και ανοιγα το γκαζι με 4-5 χιλιαδες στροφες και χασμουριομουν.μετα τις 9 γαζωνει αλλα πριν μπα...

Αυτη ακριβως ηταν και η δικη μου αισθηση. Απο σταματημενο οταν φορτωνεις επιταχυνει σα διαολος, αλλα ρολ ον απο τις μεσαιες τιποτα.

νεοσσός
20/10/2019, 14:40
Δεν το έχω οδηγήσει, οπότε θα απαντήσω θεωρητικά. Οι κριτικές για το S1000R, αν πράγματι έχει ίδια ρυθμισμένο κινητήρα με το S1000XR, αναφέρουν γραμμική λειτουργία από τις χαμηλές στροφές και καλή ροπή. Τα 60 Nm στις 3.000 rpm, δεν τα λες λίγα, ακόμα και για το βάρος του. Σίγουρα δε δίνει την απότομη ωθηση του δικύλινδρου Multistrada 1200 στις μεσαίες, αλλά συνεχίζει να δίνει γραμμικά μέχρι ψηλά, όπου τα δικύλινδρα αρχίζουν να χάνουν.

Προσοχή, μην κρίνετε ως πιο δυνατό έναν κινητήρα με έντονα σημεία καμπής στο διάγραμμα της ροπής. Πιο διασκεδαστικός ναι, αλλά ούτε πιο προοδευτικός, ούτε καλύτερος συνολικά.

Οι κριτές γράφουν ότι το S1000R είναι πολύ γρήγορο, χάρη στη γραμμική απόδοση της ισχύος, αλλά για τον ίδιο λόγο δε γίνεται αισθητό από τον οδηγό του.

Φανταστείτε ένα δίχρονο 200cc. Κάνει χαμό από φασαρία, έχει απότομο ξέσπασμα στο στενό φάσμα που ροπιάζει και νομίζεις ότι πας πολύ γρήγορα. Άλλο η αίσθηση, άλλο οι αριθμοί. Παρ' όλα αυτά, δέχομαι ότι η αίσθηση είναι σημαντικός παράγοντας για την απόλαυση και μερικές φορές καλύτερος από την ταχύτητα.

basilis_k6
20/10/2019, 14:55
εχει λιγο σαπια ροπη χαμηλα αλλα επειδη ειχα μοτερ με πολύ ροπη χαμηλα δεν βολευει καθόλου στην γρηγορη οδηγηση. βολευει βεβαια σε ολα τα άλλα ομως δεν με χαλασε στο xr. το παρατηρησα αλλα δεν με πειραξε.

kostaskk
20/10/2019, 15:03
απο το ρελαντι μεχρι τις 4.500 και απο τις 5.500 μεχρι τις 8.500 το ducati εχει παραπανω αλογα και ροπη. περιπου+10 με +20 αλογα.
αυτο σημαινει οτι αν εχουν ιδιο βαρος,γραναζοματα σε αυτες τις στροφες 0 - 8.500 το ducati θα ειναι ποιο γρηγορο....
ακομα το ducati εχει μεγαλητερη τιμη ροπης. βεβαια ψοφαει μετα τις 9000 οπου το bmw συνεχιζει μεχρι τις 11.000

αν ανεβουν οι στροφες πανω απο 8.500 ποιο γρηγορο θα ειναι το bmw

p@nos
20/10/2019, 19:51
απο την αλλη βεβαια ειναι λιγο αδικο να συγκρινεις ροπες σε μηχανακια οταν το ενα ειναι 1000αρι και το αλλο 1300...

βεβαια με τους μεταβλητους εκκεντροφορους σιγουρα θα φτιαξει πολυ στα χαμηλα το μηχανακι

lospsi
20/10/2019, 20:28
Επιτρέψτε μου να διαφωνίσω. Ψόφιο, χασμουρητό κτλ δεν μπορεί να χαρακτήρισουν σε καμία περίπτωση το συγκεκριμένο μοτέρ. Το διάγραμμα δείχνει επίσης ότι μέχρι τις 5,5Κ έχουν τις ίδιες καμπύλες, δεν δείχνει όμως το γραναζωμα. Πρακτικά, μιας και πλέον οδηγώ multistrada 1200 διμπουζο, ότι οδηγώντας χαλαρά (για μένα αυτό σημαίνει αλλαγές στις 4-5Κ) το BMW είχε σίγουρα καλύτερη απόκριση.

(Επισης, να σας πω ότι φίλοι με streetfighter 1098S και RSV4 που οδήγησαν το S1000R - οκ, δεν είναι το XR αλλά έχουν ίδιο κινητήρα/κιβώτιο -, μου είπαν ότι εντυπωσιάστηκαν από την λειτουργία του μοτέρ του BMW)

peterTHErider
20/10/2019, 20:44
Επιτρέψτε μου να διαφωνίσω. Ψόφιο, χασμουρητό κτλ δεν μπορεί να χαρακτήρισουν σε καμία περίπτωση το συγκεκριμένο μοτέρ. Το διάγραμμα δείχνει επίσης ότι μέχρι τις 5,5Κ έχουν τις ίδιες καμπύλες, δεν δείχνει όμως το γραναζωμα. Πρακτικά, μιας και πλέον οδηγώ multistrada 1200 διμπουζο, ότι οδηγώντας χαλαρά (για μένα αυτό σημαίνει αλλαγές στις 4-5Κ) το BMW είχε σίγουρα καλύτερη απόκριση.

(Επισης, να σας πω ότι φίλοι με streetfighter 1098S και RSV4 που οδήγησαν το S1000R - οκ, δεν είναι το XR αλλά έχουν ίδιο κινητήρα/κιβώτιο -, μου είπαν ότι εντυπωσιάστηκαν από την λειτουργία του μοτέρ του BMW)

τα πρωτα μουλτι 1200 ειχαν απιστευτη τρυπα 4-6,5χιλιαδες στροφες.το 1260 ειναι εντελως αλλη ιστορια.
στο διαταυτα,εκανα τεστ ραιντ το xr με σκεψη να το παρω.μολις το τελειωσα πηρα ΑΜΕΣΩΣ το 1260 και πηγα στην ΙΔΙΑ διαδρομη για να εχω αμεση και απολυτη συγκριση.η διαφορα στο μοτερ ηταν εμφανεστατη.μιλαω για στριφτερη διαδρομη σχετικα σφιχτη,γλυτωνες πολλα ανεβοκατεβασματα και απολαμβανες οδηγηση.απο την αλλη μερια εξισου εντονη ηταν η πιο σπορ γεωμετρια του xr οπου οι εναλλαγες κλισεων γινοταν με την σκεψη.

p@nos
20/10/2019, 20:52
τα πρωτα μουλτι 1200 ειχαν απιστευτη τρυπα 4-6,5χιλιαδες στροφες.το 1260 ειναι εντελως αλλη ιστορια.
στο διαταυτα,εκανα τεστ ραιντ το xr με σκεψη να το παρω.μολις το τελειωσα πηρα ΑΜΕΣΩΣ το 1260 και πηγα στην ΙΔΙΑ διαδρομη για να εχω αμεση και απολυτη συγκριση.η διαφορα στο μοτερ ηταν εμφανεστατη.μιλαω για στριφτερη διαδρομη σχετικα σφιχτη,γλυτωνες πολλα ανεβοκατεβασματα και απολαμβανες οδηγηση.απο την αλλη μερια εξισου εντονη ηταν η πιο σπορ γεωμετρια του xr οπου οι εναλλαγες κλισεων γινοταν με την σκεψη.


και ξαναλεω ειδικα σε μια στριφτερη διαδρομη (οπου δηλαδη δε θα χρησιμοποιησεις πουθενα πανω απο τα 100 αλογα) τι να περιμενεις οταν συγκρινεις ενα μοτερ 1000 με ενα 1300 κυβικα?

να φανουν το ιδιο ροπατα και τα δυο?

peterTHErider
20/10/2019, 21:04
και ξαναλεω ειδικα σε μια στριφτερη διαδρομη (οπου δηλαδη δε θα χρησιμοποιησεις πουθενα πανω απο τα 100 αλογα) τι να περιμενεις οταν συγκρινεις ενα μοτερ 1000 με ενα 1300 κυβικα?

να φανουν το ιδιο ροπατα και τα δυο?

οχι,περιμενω το 1260 να ειναι φυσικα πιο ροπατο.
απαντω στον φιλο που με ρωτησε με τι το συγκρινω το xr και το βρισκω αδυναμο στις μεσαιες του.το συγκρινω με εναν αμεσο ανταγωνιστη του στην αγορα και τις πωλησεις και με παρομοια ιπποδυναμη.αν ειναι χιλια Ι4 το ενα και ν2 ειναι μια διαφορα φιλοσοφιας μοτοσυκλετας.Αυτο απαγορευει να τις συγκρινουμε?ναι,σε μια αλλη συγκριση λοιπον το xr στις ψηλες το σκιζει το μουλτι,δεν ειναι μια πραγματικοτητα αυτο?σε real life διαδρομες κερδιζει αλλο,σε πιστα αλλο.

p@nos
20/10/2019, 21:21
σιγουρα το πιο ροπατο μοτερ ειναι παντα το πιο διασκεδαστικο, απλα ειπα, ειναι αδικο να συγκρινουμε ενα μοτερ ως προς ροπη με ενα αλλο που εχει 30% περισσοτερα κυβικα...

lospsi
20/10/2019, 21:22
Για το 1260 δεν έχω γνώμη, σίγουρα θα είναι πιο γεμάτο και λόγω των επιπλέον κυβικών. Αναφερόμουν πιο πολύ στο 1200 μιας και όταν πρωτοβγήκε το BMW, το είχε σαν ανταγωνιστή.
Πάντως, μιας και ψαχνόμουν και για S1000XR (άσχετα αν τελικά δεν βγαίναν τα μπικικίνια), μου είχε κάνει εντύπωση στα διάφορα test, οι αναφορές σε αυτό που περιγράφεις και εσύ, ότι πλέον το BMW είναι το σπορ και το ducati το πιο tourer. Και δεν είχε να κάνει μονο με το χαρακτήρα των κινητήρων τους.

peterTHErider
20/10/2019, 21:33
σιγουρα το πιο ροπατο μοτερ ειναι παντα το πιο διασκεδαστικο, απλα ειπα, ειναι αδικο να συγκρινουμε ενα μοτερ ως προς ροπη με ενα αλλο που εχει 30% περισσοτερα κυβικα...

ναι ρε συ,αλλα δεν καβαλαμε ενα μοτερ και παμε αλλα ενα συνολο.και κρινουμε κατι με βαση τι καβαλαμε η τι εμπειριες εχουμε.ετσι οταν λεω πως μου φανηκε λιγο τζουφιο στις μεσαιες το λεω με βαση τις εμπειριες μου.(μετα πηρα 1290s).και συνηθως συγκρινουμε με τους εμπορικους ανταγωνιστες.σαν χιλιαρι I4 λοιπον μπορει να ειναι καλο(αν ηταν τοσο καλο ομως γιατι να κανουν μεταβλητο χρονισμο στις βαλβιδες για να γεμισουν τις μεσαιες?????)αλλα με καποια αλλη επιλογη στα ιδια λεφτα και αλογα οχι τοσο.που και παλι σε μια πιστα που το δουλευουμε συνεχως ψηλα μπορει να μην εχει ανταγωνιστη.κατι σαν την φιλοσοφια των ss600.

RaGe_Raptor
21/10/2019, 09:50
ναι ρε συ,αλλα δεν καβαλαμε ενα μοτερ και παμε αλλα ενα συνολο.και κρινουμε κατι με βαση τι καβαλαμε η τι εμπειριες εχουμε.ετσι οταν λεω πως μου φανηκε λιγο τζουφιο στις μεσαιες το λεω με βαση τις εμπειριες μου.(μετα πηρα 1290s).και συνηθως συγκρινουμε με τους εμπορικους ανταγωνιστες.σαν χιλιαρι I4 λοιπον μπορει να ειναι καλο(αν ηταν τοσο καλο ομως γιατι να κανουν μεταβλητο χρονισμο στις βαλβιδες για να γεμισουν τις μεσαιες?????)αλλα με καποια αλλη επιλογη στα ιδια λεφτα και αλογα οχι τοσο.που και παλι σε μια πιστα που το δουλευουμε συνεχως ψηλα μπορει να μην εχει ανταγωνιστη.κατι σαν την φιλοσοφια των ss600.

Ακόμα και το S1000RR εχει shiftcam. Το GSX-R από το 2017 μηχανικό μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής κ το μοντελο που έρχεται υδραυλικό εισαγωγής κ εξαγωγής. Αλλιώς θα έπρεπε να πανε σε αύξηση cc όπως Ducati & Aprilia.
Η εξέλιξη είναι αέναη.

p@nos
21/10/2019, 10:06
ναι ρε συ,αλλα δεν καβαλαμε ενα μοτερ και παμε αλλα ενα συνολο.και κρινουμε κατι με βαση τι καβαλαμε η τι εμπειριες εχουμε.ετσι οταν λεω πως μου φανηκε λιγο τζουφιο στις μεσαιες το λεω με βαση τις εμπειριες μου.(μετα πηρα 1290s).και συνηθως συγκρινουμε με τους εμπορικους ανταγωνιστες.σαν χιλιαρι I4 λοιπον μπορει να ειναι καλο(αν ηταν τοσο καλο ομως γιατι να κανουν μεταβλητο χρονισμο στις βαλβιδες για να γεμισουν τις μεσαιες?????)αλλα με καποια αλλη επιλογη στα ιδια λεφτα και αλογα οχι τοσο.που και παλι σε μια πιστα που το δουλευουμε συνεχως ψηλα μπορει να μην εχει ανταγωνιστη.κατι σαν την φιλοσοφια των ss600.


το μηχανακι εχει αυτον τον τυπο κινητηρα γιατι απλα ο κοσμος ειναι σπεκολαγνος...δηλαδη το χρ εκανε ονομα σαν υπερβρωμογκαζο, αλλα για γκαζια ψηλα θες εκκεντροφορους με βυθισμα και διαρκεια...ε, με τους μεταβλητους εκκεντροφορους λυνεται στην ουσια αυτο το προβλημα...ηδη λενε οτι το καινουριο σ1000ρρ ειναι πολυ πιο ροπατο χαμηλα...

σιγουρα παντως στην κατηγορια των μεγκα ''ον οφφ'' η μπεμβε νομιζω δινει την πιο αντικειμενικα σωστη προταση, ενα καθαρα στριτ μηχανακι με ορθια θεση οδηγησης...

RaGe_Raptor
21/10/2019, 10:12
το μηχανακι εχει αυτον τον τυπο κινητηρα γιατι απλα ο κοσμος ειναι σπεκολαγνος...δηλαδη το χρ εκανε ονομα σαν υπερβρωμογκαζο, αλλα για γκαζια ψηλα θες εκκεντροφορους με βυθισμα και διαρκεια...ε, με τους μεταβλητους εκκεντροφορους λυνεται στην ουσια αυτο το προβλημα...ηδη λενε οτι το καινουριο σ1000ρρ ειναι πολυ πιο ροπατο χαμηλα...

σιγουρα παντως στην κατηγορια των μεγκα ''ον οφφ'' η μπεμβε νομιζω δινει την πιο αντικειμενικα σωστη προταση, ενα καθαρα στριτ μηχανακι με ορθια θεση οδηγησης...

Έλα ρε συ, η BMW τουλάχιστον έχει υπερπληρη γκάμα και με διάφορες διατάξεις κινητήρα , οπότε φαντάζομαι όποιος επιλέγει το xr ξέρει οτι παίρνει ενα ψηλό r με κάλυψη.

peterTHErider
21/10/2019, 11:23
Ακόμα και το S1000RR εχει shiftcam. Το GSX-R από το 2017 μηχανικό μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής κ το μοντελο που έρχεται υδραυλικό εισαγωγής κ εξαγωγής. Αλλιώς θα έπρεπε να πανε σε αύξηση cc όπως Ducati & Aprilia.
Η εξέλιξη είναι αέναη.

η κανεις κατι αλλο.αλλη εντελως διαταξη μοτερ οπως κανει παλι η ντουκατι.ν4 και κερδιζεις παντου.και σε 1000 εχεις περισσοτερα αλογα και ροπη.ηδη παει σε downsize η ducati και το επομενο μουλτι ν4 θα κατεβει σε κυβικα και θα κερδιζει λογικα παντου σε δυναμη και ροπη.αν κρινουνε απο το πανιγκαλε που σε δυναμη τα καταπινει ολα.

peterTHErider
21/10/2019, 11:31
το μηχανακι εχει αυτον τον τυπο κινητηρα γιατι απλα ο κοσμος ειναι σπεκολαγνος...δηλαδη το χρ εκανε ονομα σαν υπερβρωμογκαζο, αλλα για γκαζια ψηλα θες εκκεντροφορους με βυθισμα και διαρκεια...ε, με τους μεταβλητους εκκεντροφορους λυνεται στην ουσια αυτο το προβλημα...ηδη λενε οτι το καινουριο σ1000ρρ ειναι πολυ πιο ροπατο χαμηλα...

σιγουρα παντως στην κατηγορια των μεγκα ''ον οφφ'' η μπεμβε νομιζω δινει την πιο αντικειμενικα σωστη προταση, ενα καθαρα στριτ μηχανακι με ορθια θεση οδηγησης...

εγω νομιζω πως εχει αυτο τον τυπο μοτερ γιατι απλα αυτα τα μοτερ ειχε διαθεσιμα στη γκαμα της η bmw.μποξερ και Ι4 εχει σε μεγαλα.δεν υπολογιζω το Ι6 γιατι ειναι αλλης λογικης.καποτε ειχε την μοτερουκλα κ1300 αλλα τα σταματησε.

RaGe_Raptor
21/10/2019, 12:03
η κανεις κατι αλλο.αλλη εντελως διαταξη μοτερ οπως κανει παλι η ντουκατι.ν4 και κερδιζεις παντου.και σε 1000 εχεις περισσοτερα αλογα και ροπη.ηδη παει σε downsize η ducati και το επομενο μουλτι ν4 θα κατεβει σε κυβικα και θα κερδιζει λογικα παντου σε δυναμη και ροπη.αν κρινουνε απο το πανιγκαλε που σε δυναμη τα καταπινει ολα.

Δεν πρόκειται να βγάλει τον 40 χιλ ευρω R κινητηρα στο multi. Θα είναι 1100. Και V4 που έγινε το panigale, πάλι 1100 cc "χρειάστηκε" η Ducati αλλά το καινούριο 1000cc bmw ειναι πιο δυνατό, συμφωνα με κάποιες δυναμομετρησεις. Αρα δεν ειναι "απλά βαλε V4 κ θα τα λύσεις όλα" , η υπόθεση

peterTHErider
21/10/2019, 12:11
Δεν πρόκειται να βγάλει τον 40 χιλ ευρω R κινητηρα στο multi. Θα είναι 1100. Και V4 που έγινε το panigale, πάλι 1100 cc "χρειάστηκε" η Ducati αλλά το καινούριο 1000cc bmw ειναι πιο δυνατό, συμφωνα με κάποιες δυναμομετρησεις. Αρα δεν ειναι "απλά βαλε V4 κ θα τα λύσεις όλα" , η υπόθεση

δεν ειπα οτι θα ειναι 1000 το μουλτι αλλα μικροτερο απο οτι ειναι τωρα.

lleonidas
28/10/2019, 18:37
Kαι δεύτερο teaser video για το νέο Sport Tourer της BMW του οποίου η παρουσίαση στην EICMA θεωρείται δεδομένη.Πιθανότατα πρόκειται για το νέο S1000 XR χωρίς να αποκλείεται το σενάριο για το ​ F850 XR (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155909&highlight=BMW+850) . Ίσως και τα δύο, σύμφωνα με το ​δημοσίευμα (https://www.motociclismo.it/bmw-nuova-s-1000-xr-2020-f-850-xr-eicma-73638) .

peterTHErider
05/11/2019, 22:42
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/bmw-s1000xr-2020-eicma-deka-kila-elafrytero-kai-pente-aloga-dynatotero


τελικα μια τρυπα στο νερο κανανε.ουτε shiftcam,ουτε νεο μοτερ,κακασχημο και χοντροκομενο.και δεν ειναι 5 αλογα δυνατοτερο.165 ειναι απο το ´18.

peterTHErider
09/11/2019, 11:44
ισως να αναθεωρω λιγο λιγο...οσο το βλεπω τοσο μου αρεσει...ειδικα στο γκρι χρωμα!γιατρε ειμαι καλα??

Kickstart
09/11/2019, 15:15
χωρίς να αποκλείεται το σενάριο για το ​ F850 XR (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155909&highlight=BMW+850) . Ίσως και τα δύο, σύμφωνα με το ​δημοσίευμα (https://www.motociclismo.it/bmw-nuova-s-1000-xr-2020-f-850-xr-eicma-73638) .


https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/bmw-f-900-xr-ta-stret-adventure-ipodexonte-ena-simantiko-melos

Το tracer κατακούτελα πάνε να χτυπήσουν οι Γερμανοι

lleonidas
09/11/2019, 15:32
https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/bmw-f-900-xr-ta-stret-adventure-ipodexonte-ena-simantiko-melos

Το tracer κατακούτελα πάνε να χτυπήσουν οι Γερμανοι

Υπάρχει ξεχωριστό θέμα εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155909&page=2&highlight=f900) :)

basilis_k6
09/11/2019, 16:05
https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/bmw-f-900-xr-ta-stret-adventure-ipodexonte-ena-simantiko-melos

Το tracer κατακούτελα πάνε να χτυπήσουν οι Γερμανοι

uk εχει ακριβως ιδια τιμη με το tracer 900 αλλα δεν βλεπω τον λογο να το παρει καποιος αντι του yamaha.

η μεγάλη πλακα ειναι η τιμη του s1000xr

GR 2019 17.100e στο σαιτ 19.000e στο car
UK 2019 12.900£
UK 2020 14.000£

lleonidas
09/11/2019, 17:29
Στη Γερμανία ξεκινάει από 17 χιλιάρικα και σε Γαλλία-Πορτογαλία από 17.900€.

Kas_Tracer
09/11/2019, 21:42
Σύγκριση τιμών σε 2 γραμμές δεν γίνεται πλέον ειδικά με την BMW που ο κατάλογος των πακέτων εξοπλισμού είναι ατελείωτος.
Στο σαιτ υπάρχει η τιμή του μοντέλου εκκίνησης.
Στο car βλέπεις κάποιο μοντέλο ενός εμπόρου που το έχει στην έκθεση του και προφανώς έχει κάποιο πακέτο έξτρα.