Σύνδεση

View Full Version : Honda GTR 150 vs SYM VF 185



Σελίδες : 1 [2]

Spar1991
19/03/2020, 14:53
Eπισης δεν ειναι 2800 ειναι 2900 πλεον και επεται συνεχεια..

SoR
19/03/2020, 15:36
φιλαράκι άμα δεις στις πιο πίσω σελιδες εξηγώ γιατί θέλω ντε και καλά παπί...\\επισης αυτο με το πιο οικονομικό εντουρακι που λες δεν ισχύει..

καμία μοτοσυκλέτα δεν είναι πιο οικονομική έναντι πάπιας σε τίποτα (λάστιχα, λάδια, βενζίνες, αλυσιδογραναζα φίλτρα κτλ)

επίσης αν δεις εκεί που σου πα λέω οτι θελω καινούργιο που να με φτιάχνει και λιγο οπτικά και οδηγικά...όχι κάποια κινεζιά με όψη εντουρο ούτε μεταχειρισμένο 250αρι τύπου "κάποτε θρυλικό τώρα μαθουσάλας εικοσαετίας" (είχα και τέτοιο πριν 6-7 χρόνια)

δεν κατάβαλα το ύφος σου (γραπτώς λόγος γαρ αλλα δεν πιστεύω να έχει πρόθεση ειρωνείας, όπως ούτε και εγώ).

Σίγουρα κατι καινούριο είναι καλύτερο απο τον καλό μαθουσάλα 20ετίας όπως λες (μιας και για τέτοια θές ενα 500αρικο τουλάχιστον στο συμάζεμμα του).
Αλλά όπως βλέπω το gtr και το 185, η συντήρηση του δεν έιναι η κλασσική του παπιού. Εκεί που για λάστιχα θα θες 50-60ε στο ίδιο χρονικό διάστημα θα θες 150-160ε.
το γκάζι τους για παπί είναι καλό αλλά δεν το θεωρώ απολαυστικό. Αλυσιδογράναζα λάδια ξύδια τα θεωρώ ίδια άααντε πες ελάχιστα παραπάνω. Κατανάλωση θα πάει ανάλογα το χέρι σου σε κάθε μηχανάκι. Ένα συμβατικό παπί 100-125 κυβικά απο σούπρα μέχρι κινέζο κάνει ~100χλμ με ~5€. Αν το πας τέρμα συνέχεια θα κάψει λίγο παραπάνω, όμοίως φαντάζομαι και το gtr ή το sym. Απλά η αγορά τους αγγίζει τα 3-4.000€

στα ίδια λεφτά έχει βγάλει η daytona κάποιες σειρές μοτοσυκλετών 250 κυβικών όπου οπτικα μπορείς να τις πεις ωραίες, και είναι "πιο μοτοσυκλέτες" απο τον χαρακτηρισμό "παπι". Είναι κάτι ψευτοnaked, ψευτο on off. Απο αξιοπιστία δεν είναι κακές μοτοσυκλέτες πάντως. Η συντήρηση τους θα είναι σχεδόν ίδια με gtr-185

όπως θα έχεις διαπιστώσει, πολλοί μοτοσυκλετιστές υποτιμούν τα παπάκια για διάφορους λόγους, δεν διαφωνώ μαζί τους. Προσωπικά τα εκθειάζω για αυτά που σου προσφέρουν μέσα στην πόλη. με κινέζο(daytona) έχω κάνει λίγα πάνω πάνω απο 100.000 χλμ με απαράδεκτη συντήρηση.Αν σου περιγράψω θα κλάψεις... σε αυτά τα 100.000ε έχω αλλάξει 3 φορές λάστιχα (150€) και 2 φορές αλυσιδογράναζα (60€) και 3 φορές αμορτιστέρ (κανα 120€). Ανάλογα την τσέπη του καθενός και πως το βλέπει ο καθένας βέβαια.
Μέσα στην πόλη σπάνια θα πάρω την μοτοσυκλέτα και κυκλοφορώ με το παπί...
Αν θες να έχεις 1 οχημα για να καλύψεις περισσότερες ανάγκες/καύλα/οπωςθεςπεςτο μπορείς να δεις και τις άλλες επιλογές που υπάρχουν στα 3-4.000€....

Kickstart
19/03/2020, 17:47
Κανένα ύφος, καμία ειρωνεία φίλε μου, δεν λειτουργώ έτσι και δεν υπάρχει και λόγος
απορώ που σου πέρασε από το μυαλό, είμαστε άγνωστοι σε ένα φόρουμ και συζητάμε κάποιους δίκυκλους προβληματισμούς μας συμφωνώ οτι κάποιες φορές ο γραπτός λόγος παρεξηγείται αλλά ας τα αφήσουμε αυτά γι άλλους, πάμε παρακάτω.

στο προκείμενο, αυτό είπα και παραπάνω..είναι δεδομένο οτι ψάχνω για παπί και μονο πάπι ή εστω μηχανή που...κάνει την πάπια, λέω σε προηγούμενος σελίδες οτι υπάρχει μοτο για τα άλλα για αυτό σε παρέπεμψα πιο πίσω που έχει γίνει κουβέντα.

το παπί είναι για εντός πόλης, μου αρέσει η ευελιξία του, το χαμηλό βάρος η χαμηλή κατανάλωση και τα οικονομικά σέρβις.
το να μου βγάζει και κάποια γούστα είναι προσωπικό κόλλημα...την δουλεια μου πχ άνετα την κανει και ένα κινεζικό keeway κτλ αλλά όπως προείπα ειμαι προκατειλημμένος σε κάποια πράγματα και διατεθειμένος να πληρώσω κιόλας αυτό το κόλλημα...\\

κινέζικο δεν πρόκειται να πάρω, η μόνη περίπτωση που κοίταξα εκτός των των χοντα γιαμαχα είναι το sym και αυτό γιατί είχε το πακέτο που ψάχνω (δύναμη, συμπλέκτη, και άλλα που αναφέρω σε άλλα ποστ τα γούστα δλδ που λέω παραπάνω)


το sym για τους λόγους που ανέφερα (και το έκανα για να βοηθηθεί όποιος το σκέφτεται σοβαρά) είναι εκτός μάχης...

οπότε αν παω σε συμπλεκτατο μονο χοντα

αν τελικά υποκύψω (λόγω χρημάτων) και πάω σε κλασικό παπί τότε μόνο crypton s κατάμαυρο.

αυτα προς το παρον και μεχρι να καταλήξω θα τα κουβεντιαζουμε από εδώ έτσι κλεισμένοι που είμαστε μέσα γαμώ τον κομπιτ μου γαμώ.:beer:

Traveler01
19/03/2020, 18:55
Παντως ενα σκουτερ 300 κυβικων πιστευω ειναι πολυ ανωτερη επιλογη απο αυτα τα 2. Δυνατοτητα φορτωματος τεραστια, ειδικα αν εχουν και κενο στα ποδια. Πολυ ανωτερη σελα και μαλλον πιο δυνατα απο αυτα τα 2. Μετα παμε σε κανονικες μοτοσυκλετρς τυπου wr250x που ειναι πολυ πιο παιχνιδιαρικα με καλυτερο μαλλον γκαζι η περιπου στα ιδια, με συμπλεκτη αν ειναι κατι που σαρεσει και με περισσοτετες δυνατοτητες στο παω οπου θελω το παραταω οπου ναναι μπαινω σε κωλοδρομο και αν πεσει δε με νοιζει κιολας.. Προσωπικα γλυκοκοιταζω ενα 250wrx

o_gavros
19/03/2020, 22:49
ρε συ ταξιδιωτη; το τερμάτισες ρε φιλος.
δεν λέει "πείτε τον καημό σας" ο τίτλος του θρεντ.
Σύγκριση μεταξυ συγκεκριμένων δυο λέει ρε συ

SoR
20/03/2020, 08:42
ωραία, πάντως μου φαίνονται ακριβά παπάκαι και τα 2 και στην αγορά τους και στην συντήρηση (σημαντικό ρόλο για μένα παίζει η τιμή ελαστικών. τα 50-60ε για συμβατικό παπί σχεδόν δεν τα σκέφτεσαι.... τα 150;).
επίσης, στο παπί, όσο και να με τρώει η καγκουριά με γκάζια κλπ, το ξανασκέφτομαι και δεν θα ήθελα να εχω συμπλεκτη στο χέρι...

Τώρα τα θέματα που λένε για το 185, είναι περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Σίγουρα η ποιότητα της sym δεν είναι σαν της χοντα. Τα μισά απο αυτά που έγραψες παραπάνω, ελέγχονται στα σέρβις (θεωρητικα γιατί στην πράξη δεν ξέρω...) Πάντως όποιο και να πάρεις, μέσα στην πόλη θα είναι εργαλείο.

Μωρέ δεν ξαναβλέπεις τις σειρές των 250-300 κυβικώνε τις ντειτονα; πιο στημμένα μηχανάκια, παραπάνω άλογα, ίδια λεφτά και πανω κάτω ίδια κια ελάχιστα καλύτερη ποιοτητα απο τα συμ

Parkaki
11/10/2020, 01:56
Πριν 2 μερες ετυχε να με πετυχει ενα παλικαρι που οδηγουσε το gtr 150, 20-23 ετων, κωλοφτιαγμενο φου, εξατμιση φωτα φιλτρο κλπ κλπ. Εγω με το τζιλερακι μου, στο φαναρι και οι 2. Τον καταλαβα οτι για κοντρα το παει και λεω αντε ας του κανω την χαρη. Στο πρασινο φυγαμε και οι δυο αλλα δεν ειχε καμια ελπιδα το παλικαρι, τον εφυγα ευκολα και δεν μπορεσε να με φτασει παρα μονο στο φαναρι. Η κοντριτσα εγινε σε ανηφορα μεγαλη, εγω μεχρι τα 90 το πηγα, μετα φρεναρα για το επομενο φαναρι. Πολυ δυνατο για παπι, αλλα με τοσα λεφτα παιρνεις καμια μηχανη και δεν αφηνεις σχεδον μανησιο ρανερ 20ετιας να σε νικαει στη κοντρα που εσυ ξεκινησες.. Για να μη παρεξηγηθω δεν ειμαι κοντρακιας, απλα ετυχε η φαση. Επισης να σημειωσω οτι εχω δει πολλους ντελιβεραδες με το μικρο αδερφακι του συμ 185, που απο οτι ειδα οπτικα δεν εχει συμπλεκτη και ειναι 125 κυβικα με τα ιδια χοντρα λαστιχα.. πανεμορφο!

Red_Shogun1998
07/11/2020, 13:25
Το έχω ξαναπεί και σε άλλο φόρουμ για τα υπερπαπιά και τις τιμές τους.

Πιστεύω οτι είναι λίγο άτοπο η ύπαρξη τους στην αγορά για τους εξής λόγους. Τα παπιά αυτά θα τραβήξουνε κυρίως το νεανικό κοινό και είναι απολύτως φυσιολογικό. Ο 18χρονος πχ θα δει το GTR/VF θα τρελαθεί να τα αγοράσει αλλά παράλληλα δεν του φτάνει το δίπλωμα γιατί αυτά απαιτούν το Α2 που μπορείς να βγάλεις στα 20 σου.

Απο την άλλη ένας ο οποιος είναι 22 κατά μέσο όρο έχει το Α1 και οδηγάει είτε παπί 125 είτε μηχανή 125, όταν βγάλει το Α2 ή το Α (αν περιμένεις λίγο ακόμα) κατά πάσα πιθανότητα θα κοιτάξει για μηχανή. Γιατί καλώς ή κακώς στα λεφτά που δίνει η SYM το VF και η Honda το GTR μπορείς να βρεις κάτι σε μεγαλύτερα κυβικά που είναι μηχανή και όχι παπί. Βέβαια οι απόψεις αλλάζουν απο άτομο σε άτομο...και για να είμαι ειλικρινής και εγω τα ζαχαρώνω ώρες ώρες αυτά τα 2 :lol:

Τώρα μεταξύ αυτών των 2 εγω θα διάλεγα το VF. Το GTR καλό, χρυσό αλλά πολλά λεφτά ρε γαμώτο...εν τέλει και τα 2 τους παπιά είναι με μοτέρ μικρής μηχανής, τα 3.5κ που ζητάει η Honda για το GTR είναι πολλά κατά την άποψη μου.

VF δαγκωτό απο εμένα...

Parkaki
08/11/2020, 19:03
Το έχω ξαναπεί και σε άλλο φόρουμ για τα υπερπαπιά και τις τιμές τους.

Πιστεύω οτι είναι λίγο άτοπο η ύπαρξη τους στην αγορά για τους εξής λόγους. Τα παπιά αυτά θα τραβήξουνε κυρίως το νεανικό κοινό και είναι απολύτως φυσιολογικό. Ο 18χρονος πχ θα δει το GTR/VF θα τρελαθεί να τα αγοράσει αλλά παράλληλα δεν του φτάνει το δίπλωμα γιατί αυτά απαιτούν το Α2 που μπορείς να βγάλεις στα 20 σου.

Απο την άλλη ένας ο οποιος είναι 22 κατά μέσο όρο έχει το Α1 και οδηγάει είτε παπί 125 είτε μηχανή 125, όταν βγάλει το Α2 ή το Α (αν περιμένεις λίγο ακόμα) κατά πάσα πιθανότητα θα κοιτάξει για μηχανή. Γιατί καλώς ή κακώς στα λεφτά που δίνει η SYM το VF και η Honda το GTR μπορείς να βρεις κάτι σε μεγαλύτερα κυβικά που είναι μηχανή και όχι παπί. Βέβαια οι απόψεις αλλάζουν απο άτομο σε άτομο...και για να είμαι ειλικρινής και εγω τα ζαχαρώνω ώρες ώρες αυτά τα 2 :lol:

Τώρα μεταξύ αυτών των 2 εγω θα διάλεγα το VF. Το GTR καλό, χρυσό αλλά πολλά λεφτά ρε γαμώτο...εν τέλει και τα 2 τους παπιά είναι με μοτέρ μικρής μηχανής, τα 3.5κ που ζητάει η Honda για το GTR είναι πολλά κατά την άποψη μου.

VF δαγκωτό απο εμένα...

Σε γενικες γραμμες συνφωνω, εμενα και το μικρο vf125 μαρεσε πολυ παντως.. 1900κατι ευρω με πολυ design.. Ιδιο με το μεγαλο πρεπει ναναι οπτικα. Εγω που ειδα suzuki fx σκουρο πρασινο και τρελαθηκα τι να πω; Λεω να ξαναπαρω ενα αλλα τα δινουν 1200++.. Για πειτε, gtr vs suzuki fx 125 ποιο ειναι πιο γληγορο; χαχα

νεοσσός
08/11/2020, 19:21
Οι οδηγοί των VF185 που βλέπω στο δρόμο, οι οποίοι έχουν γίνει κάμποσοι, δεν είναι τόσο νέοι. Πιστεύω ότι είναι άτομα που μπορούν να πάρουν κάτι μεγαλύτερο, αλλά συνειδητά παίρνουν ένα δυνατό παπί, διότι αυτό τους εξυπηρετεί. Μπορεί με τα ίδια χρήματα να παίρνεις μεταχειρισμένο τετρακύλινδρο, αλλά αν δεν κάνεις τη δουλειά σου με αυτό, δε σημαίνει ότι πρέπει να το πάρεις επειδή το επιτρέπει το δίπλωμά σου και η οικονομική σου άνεση.

Στο δρόμο βλέπω λίγα GTR150, αλλά οι ταξινομήσεις (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/24260-taksinomiseis-6minou-2020-top-20-papion) δείχνουν ότι είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τα VF185.

Tallyban
02/06/2021, 08:06
Με ρώτησε ένας φίλος για ελαφρύ και νευρικο ,χαμηλό μοτοσυκλέτακι,για πόλη,για κάνα νησάκι και μονοκαβαλα κοντινα ταξιδακια.
Του πρότεινα αυτά τα δύο,μπήκε στα σάιτ να τα δει και να συγκρίνει, αλλά GTR πουθενά(ούτε αλλά σύγχρονα παπιά εκτός από το ρετρό μοντελο).
Έχουν άλλο σάιτ για αυτά;
Σταμάτησαν να τα φέρνουν;(γιουρο 5
και λοιπές παπαροπροδιαγραφές;)

DRAKONET
02/06/2021, 09:16
Με ρώτησε ένας φίλος για ελαφρύ και νευρικο ,χαμηλό μοτοσυκλέτακι,για πόλη,για κάνα νησάκι και μονοκαβαλα κοντινα ταξιδακια.
Του πρότεινα αυτά τα δύο,μπήκε στα σάιτ να τα δει και να συγκρίνει, αλλά GTR πουθενά(ούτε αλλά σύγχρονα παπιά εκτός από το ρετρό μοντελο).
Έχουν άλλο σάιτ για αυτά;
Σταμάτησαν να τα φέρνουν;(γιουρο 5
και λοιπές παπαροπροδιαγραφές;)

θελω να πιστευω οτι δεν τρολλαρεις !!!
πριν βαλεις την ερωτηση σαν καλος φιλος δεν κοιταξες να δεις?
γεματο ειναι το car !!
επισης εχει και συγκριτικα τεστ να διαβασει!

Tallyban
02/06/2021, 09:51
Ελεύθερης εισαγωγής είναι στο καρ;
Η επισημη αντιπροσωπεία γιατί δεν τα έχει στο ιστότοπο της;

vasilismi
02/06/2021, 10:07
[uhttps://hondamoto.gr/portfolio-items/gtr-150/
rl]https://sym.gr/motorcycles/vf185/[/url]