PDA

View Full Version : Benelli Imperiale



Σελίδες : [1] 2

lleonidas
25/10/2019, 13:40
Μονοκύλινδρη αερόψυκτη ρετρό μοτοσυκλέτα 374cc με 21 ίππους/5.500 σ.α.λ. και ροπή 29 Νm/4.500 σ.α.λ.
Ντεπόζιτο 12 λίτρων και βάρος 205 κιλά, πλήρες υγρών.
Πηγή (https://autos.maxabout.com/bikes/benelli/imperiale/imperiale-400)
Η διάθεσή του στην Ελλάδα (https://2wo.gr/news/nea-montela/3996-benelli-imperiale) αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2019 σε τιμή που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.
Στην Ιταλία κοστίζει 3.990€.
411806

411807

411808

sapila racing
25/10/2019, 14:34
Ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα, δεν υπάρχουν αντίστοιχες στην αγορά εκτός απο κατι ξεχασμένες Enfield και το SR400.
Τα 205 κιλά όμως είναι φοβερό νούμερο, δεν καταλαβαίνω πως το έκαναν. :eek:

πχ το SR400 που είναι όλο σίδερο είναι 30 κιλά ελαφρύτερο.

toyar
25/10/2019, 15:02
Αξίζει όσο κοστίζει....

BLiTzER
25/10/2019, 15:05
Τα 205 κιλά όμως είναι φοβερό νούμερο, δεν καταλαβαίνω πως το έκαναν. :eek:


Αυτό ακριβώς ήθελα να σχολιάσω. Μονοκύλινδρο 400άρι στα 200+ κιλά. Θέλει τέχνη.

Δεν είναι άσχημο πάντως.

doctor_john
25/10/2019, 15:08
Είναι στα πρότυπα άλλης εποχής - αντοχής όπως φαίνεται, δεν είναι απλά μια μικρή μοτό πόλης.
Πολύ γουστάρω που ανοίγει το διαθέσιμο φάσμα μοτό.

sapila racing
25/10/2019, 15:26
Είναι στα πρότυπα άλλης εποχής - αντοχής όπως φαίνεται, δεν είναι απλά μια μικρή μοτό πόλης.
Πολύ γουστάρω που ανοίγει το διαθέσιμο φάσμα μοτό.

Τι θα πεί αυτό το 'αλλης εποχής-αντοχής'?

Το SR400 βγαίνει απο το 1979, είναι το μακροβιότερο μοντέλο ever που έχει παραχθεί απο μια εταιρεία.
Είναι όλο σίδερο, με χρώμιο φτερά, φανάρι, όργανα κλπ και ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο.

To Enfield Bullet 500 παράγεται επίσης άπειρα χρόνια αλλά δεν έχει το ρεκόρ μακροβιότητας μια και είναι Enfield India πλέον, κι αυτό είναι 20 κιλά κατω απο το Benelli.
Και τα 2 (Yamaha, Enfield) έχουν αλλάξει σε ψεκασμό αλλά έχουν παραμείνει στην ουσία τα ίδια όλα αυτα τα χρόνια.

Καταρρίπτεται πανυγηρικά το επιχείρημά σου . :wave2:

MG-KTiNoS
25/10/2019, 15:42
Τι θα πεί αυτό το 'αλλης εποχής-αντοχής'?

Το SR400 βγαίνει απο το 1979, είναι το μακροβιότερο μοντέλο ever που έχει παραχθεί απο μια εταιρεία.
Είναι όλο σίδερο, με χρώμιο φτερά, φανάρι, όργανα κλπ και ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο.

To Enfield Bullet 500 παράγεται επίσης άπειρα χρόνια αλλά δεν έχει το ρεκόρ μακροβιότητας μια και είναι Enfield India πλέον, κι αυτό είναι 20 κιλά κατω απο το Benelli.
Και τα 2 (Yamaha, Enfield) έχουν αλλάξει σε ψεκασμό αλλά έχουν παραμείνει στην ουσία τα ίδια όλα αυτα τα χρόνια.

Καταρρίπτεται πανυγηρικά το επιχείρημά σου . :wave2:

To SR έχει βγει απ την παραγωγή από 17 ή ιδέα μου?
:cool:

doctor_john
25/10/2019, 15:48
Δεν το είπα σαν επιχείρημα, δεν τα φτιάχνω εγώ! :lol:

Έχεις δίκιο όμως, ακόμα και τα R26, M20 ελαφρύτερα ήταν.
Και το R51/3 το λέγανε 190 και ήταν 218+

Ε, εντάξει, θα αντέξει περισσότερο.

kostaspetrou
25/10/2019, 15:54
Κάτι δεν κολλάει...
Ντεπόζιτα 12 λίτρα, πες χοντρικά 12κιλά καύσιμο.
Βάλε πχ άλλα 3 μπαταρία, άλλα 2 λάδι, σκάρτο 20κιλά.

Οπότε άδειο ζυγίζει 185 κιλά;

Άντε έχει σιδερένιες ζάντες αλλά και πάλι...

Για τυπογραφικό λάθος το κόβω...
Εκτός και αν χρησιμοποίησαν λαμαρίνα πάχους 4 χιλιοστά!
:D

Πολύ αργό και πολύ βαρύ για τόσα κυβικά.
Μόνο 5 ταχύτητες;

Τελική 130 έχει ένα παπί τουμπανιασμένο.

sapila racing
25/10/2019, 16:05
To SR έχει βγει απ την παραγωγή από 17 ή ιδέα μου?
:cool:

Ιδέα σου. Το σταμάτησαν στο τέλος του 2017 και το ξαναέβγαλαν πάλι τέλος του 18 με λίγο μειωμενη ιπποδύναμη για ακόμα λιγότερους ρύπους.
https://japan.webike.net/moto_news/test-ride-impression-yamaha-sr400-2019-new-model-2/


Δεν το είπα σαν επιχείρημα, δεν τα φτιάχνω εγώ! :lol:

Έχεις δίκιο όμως, ακόμα και τα R26, M20 ελαφρύτερα ήταν.
Και το R51/3 το λέγανε 190 και ήταν 218+

Ε, εντάξει, θα αντέξει περισσότερο.

Ισως να είναι και λάθος το νούμερο για το Benelli αν και αναφέρεται παντού το ίδιο (205 κιλα γεμάτο), ποτέ δεν ξέρεις.

MG-KTiNoS
25/10/2019, 16:23
Ιδέα σου. Το σταμάτησαν στο τέλος του 2017 και το ξαναέβγαλαν πάλι τέλος του 18 με λίγο μειωμενη ιπποδύναμη για ακόμα λιγότερους ρύπους.
https://japan.webike.net/moto_news/test-ride-impression-yamaha-sr400-2019-new-model-2/


Ελλάδα πάντως δεν το έχουν στον κατάλογο


α οκ άκυρο τώρα θα ερθει


Ισως να είναι και λάθος το νούμερο για το Benelli αν και αναφέρεται παντού το ίδιο (205 κιλα γεμάτο), ποτέ δεν ξέρεις.
Ίσως και οι άλλοι να ζυγίζουν τα μηχανάκια τους χωρίς λάστιχα μπαταρία και υγρά
και η διαφορά τελικά αν είναι 5 κιλά
(οι Ιταλοί δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθος σε κατάλογους :lol:)

sapila racing
25/10/2019, 16:33
Ελλάδα πάντως δεν το έχουν στον κατάλογο


α οκ άκυρο τώρα θα ερθει


Ίσως και οι άλλοι να ζυγίζουν τα μηχανάκια τους χωρίς λάστιχα μπαταρία και υγρά
και η διαφορά τελικά αν είναι 5 κιλά
(οι Ιταλοί δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθος σε κατάλογους :lol:)

Το SR500 το έχω σχεδόν 30 χρόνια τώρα και είναι όντως όσα λέει. Το καινούριο είναι περίπου στο ίδιο βάρος, με πιο ελαφρείς τροχούς αλλά με ψεκασμό.
Και εδω η ανάλυση βαρους των ανταλλακτικών του παλιού SR με φοβερή λεπτομέρεια:
http://www.siue.edu/~rsutton/SR/weights.htm

extisatokat
25/10/2019, 17:33
411838


Ετσι οπως το βλεπω προφιλ, δεν μ αρεσει το κενο μεταξυ κυλινδρου και σκελετου,θα ηθελα ο σκελετος να ειναι πιο κοντα στον κυλινδρο, και η εξατμιση να βγαινει λιγο πιο μπροστα απ τον σκελετο.Ετσι οπως ειναι εχει χασμα.Επισης θα ηθελα λιγωτερο ανηφορικο το τεποζιτο.Κατα τα λοιπα θυμιζει εντονα ενφιλντ.

doctor_john
25/10/2019, 17:35
λύσσαξες με αυτό το SR! βγάλε πινακίδες λέσχης να γουστέρνεις! :beer:

STF
25/10/2019, 18:32
Σε αυτή τη γραμμή βγάζει και η KAWA ένα από τα ομορφότερα της κατηγορίας, το W800. Και αυτό στα 221 κιλά αλλά 796cc και δικύλινδρο!

To W800 είναι απόγονος του πρώτου πιστού αντίγραφου που έφτιαξε η KAWA το 1960, βασισμένο πάνω στο BSA A7 των 500cc (1946-1962). Τότε η KAWA ήταν εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών και εξαγόρασε την εταιρεία MEGURO στην οποία πρόσθεσε το K. (Kawasaki) κι έτσι φτιάχτηκε το μοντέλο "Meguro K. 500" που έγινε ανάρπαστο.

Αργότερα, από το 1966 έως το 1972 η KAWA κατασκεύασε μια νέα σειρά με τις κωδικές ονομασίες W1 650, W2 650 & W3 650. Όλες είχαν τον ίδιο κυβισμό (624cc) και οι διαφορές τους αφορούσαν κυρίως τη βελτίωση της απόδοσης του ίδιου κινητήρα. Η σειρά W βασίστηκε και πάλι σε σχέδιο της BSA, αυτής του A10 Rocket.

To 1999 η KAWA μετά από διάλειμμα 33 ετών παρουσίασε το W650 το οποίο κράτησε στη παραγωγή μέχρι το 2007.

Από το 2011 μέχρι σήμερα παράγεται το W800 με ψεκασμό ο οποίος καλύπτεται με ένα ψευδοκαπάκι που μιμείται το καρμπυρατέρ.

411840

RaGe_Raptor
25/10/2019, 18:38
Σε αυτή τη γραμμή βγάζει και η KAWA ένα από τα ομορφότερα της κατηγορίας, το W800. Και αυτό στα 221 κιλά αλλά 796cc και δικύλινδρο!

To W800 είναι απόγονος του πρώτου πιστού αντίγραφου που έφτιαξε η KAWA το 1960, βασισμένο πάνω στο BSA A7 των 500cc (1946-1962). Τότε η KAWA ήταν εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών και εξαγόρασε την εταιρεία MEGURO στην οποία πρόσθεσε το K. (Kawasaki) κι έτσι φτιάχτηκε το μοντέλο "Meguro K. 500" που έγινε ανάρπαστο.

Αργότερα, από το 1966 έως το 1972 η KAWA κατασκεύασε μια νέα σειρά με τις κωδικές ονομασίες W1 650, W2 650 & W3 650. Όλες είχαν τον ίδιο κυβισμό (624cc) και οι διαφορές τους αφορούσαν κυρίως τη βελτίωση της απόδοσης του ίδιου κινητήρα. Η σειρά W βασίστηκε και πάλι σε σχέδιο της BSA, αυτής του A10 Rocket.

To 1999 η KAWA μετά από διάλειμμα 33 ετών παρουσίασε το W650 το οποίο κράτησε στη παραγωγή μέχρι το 2007.

Από το 2011 μέχρι σήμερα παράγεται το W800 με ψεκασμό ο οποίος καλύπτεται με ένα ψευδοκαπάκι που μιμείται το καρμπυρατέρ.

411840

Και η Victoria Secret δεν βγαζει κατι Thruxton κτλ σε τετοια γραμμή? :a05:

RaGe_Raptor
25/10/2019, 18:42
(οι Ιταλοί δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθος σε κατάλογους :lol:)

Κατι για Κινέζους πηρε το αυτί μου τελευταία... :)

sapila racing
25/10/2019, 19:37
λύσσαξες με αυτό το SR! βγάλε πινακίδες λέσχης να γουστέρνεις! :beer:

Το SR μου εχει πινακίδες λέσσχης εδω και πανω απο 10 χρόνια. Δεν γουστέρνεις πια με αυτες όμως.... αλλο κόλπο αυτό. :wave2:

doctoras
25/10/2019, 21:00
Αν μεινει στα 3990 και στην ελλαδα θα ειναι ενδιαφέρον, γιατι η μπενελι δεν ειναι ντειτονα.

Για τς βαρυτα που λετε, οι ιταλοκινεζοι της μπενελι ειναι πληθωρικοι σε ολα τους τα μηχανακια. Χωρις να ξερω τα σπεκς υποψιάζομαι πως θα εχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, διάμετρο πιρουνιου, βαρυτερα αμορτισερ μεγαλύτερους τροχους σε συνολικες διαστασεις συνολικα μεγαλυτερη σε διαστάσεις μοτοσυκλετα σε σχεση με bullet500, sr400. Σε μέγεθος παιζει να ειναι κοντά στα κρουιζερ. Ε ολα αυτα + την τεχνογνωσία τους που ειναι υπο εξέλιξη ακομη φέρνει αυτο το νούμερο. Εγω δεν θα μεινω έκπληκτος αν αυτο το 205 ειναι αδειο.

Παντως αισθητικά ειναι πιο ομορφο απο τα προαναφερόμενα μοντελα.
Αν το μοτερ τραβαει όμορφα με καλή ελαστικοτητα σε ολο το φάσμα (μεχρι τα 5500 που λεει), θα πουλήσει λεω εγω

STF
25/10/2019, 22:38
Και η Victoria Secret δεν βγαζει κατι Thruxton κτλ σε τετοια γραμμή? :a05:

Τώρα που το λες, κάτι μου θυμίζει αυτό...


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


411842

doctor_john
25/10/2019, 22:56
Oι δισκόπλακες του μπομπ σφουγγαράκη είναι δικές του; πολύ ταιριαστές :roflmao:

RaGe_Raptor
25/10/2019, 23:04
Τώρα που το λες, κάτι μου θυμίζει αυτό...


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


411842

Δικό σου? Πολύ ωραίο, αλλά... 2δισκοφρενα?! Βαλε τις τιμές στον τυπο Εκ=0,5*m*U^2 κι ελα πισω με το αποτέλεσμα για να σου πουμε αν θα τα κρατήσεις και τα 2 ή αν θα βάλεις ταμπουρο :)

STF
25/10/2019, 23:13
Δικό σου? Πολύ ωραίο, αλλά... 2δισκοφρενα?! Βαλε τις τιμές στον τυπο Εκ=0,5*m*U^2 κι ελα πισω με το αποτέλεσμα για να σου πουμε αν θα τα κρατήσεις και τα 2 ή αν θα βάλεις ταμπουρο :)

Δικό μου όχι. Η φωτό είναι από test ride. Έβαλα τις τιμές στο προτεινόμενο τύπο και μου έβγαλε αποτέλεσμα: "οι δίσκοι μένουν για το κέρασμα τσάι" :)

p@nos
25/10/2019, 23:46
Αμα ειναι 205 κιλα τους ευχομαι να μη πουλησουν ουτε 1....και να παρει και φωτια το εργοστασιο

Ιεροσυλοι

doctoras
26/10/2019, 07:52
άλλα βίντεα που είδα δε με έψησαν

αυτό όμως
https://www.youtube.com/watch?v=F-oaa89ZZVQ
ακούγεται καλά και "μάλλον" βάση των ξεροσκαζιών πρέπει να περιστρεφεται και καλά
Μάλλον πάντα, μάχρι να το δούμε στην ελλάδα

Nostradamus
26/10/2019, 08:05
Εμένα τώρα αυτό μΕ αρέσει..

p@nos
26/10/2019, 16:29
6000rpm κοκκινα το οπλο :uplate:

jawaforever
27/10/2019, 17:15
Τα πρώτα reviews στην Ινδία, εκεί που στοχεύει και που ποντάρει να πάρει μερίδιο από τη RE η οποία πουλάει κάπου 50 με 60.000 τεμάχια κάθε μήνα από τις αρχαίες RE350, κάνουν λόγο για ZERO VIBRATIONS, πολύ υψηλή ποιότητα και κατανάλωση 35-38 kmpl.

Πραγματικά μάπα μηχανή. Έχει όσα ζητάει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η ηλίθια η Benelli, δεν σκέφτεται καθόλου τι θέλει ο Έλληνας αγοραστής. Άκλαφτη θα πάει σε όλο τον πλανήτη.

buckley
27/10/2019, 17:39
Το μηχανάκι είναι αντίπαλος της enfield ,τίποτα παραπάνω.Όσοι πιστοί προσέλθετε :smokin:

lleonidas
31/10/2019, 00:31
4.500€ η τιμή (https://www.car.gr/24669442-benelli-imperiale-400) του στην Ελλάδα.

TKM
31/10/2019, 10:48
Ήρθε, είναι πολύ όμορφο (πιο όμορφο από τα μοντέλα προπαραγωγής που είχαμε δει) και σε τιμή... fair enough! Δηλαδή 4.500 ευρώ! Για άλλη μια φορά ένα μπράβο στη Benelli που έβγαλε άλλη μια όμορφη μοτοσυκλέτα για το λαό!

Με βλέπω να το χτυπάω!

Βέβαια, η ιπποδύναμή του (20,6 ίπποι) δεν είναι μεγάλη για τα κυβικά του... όμως σε αυτή την κατηγορία δεν έχει και τόση σημασία. Λόγω κυβισμού άλλωστε, θεωρώ ότι τα άλογά του θα είναι... ποιοτικά, δηλαδή στην πράξη καλά θα πηγαίνει, θα φαίνεται πιο δυνατό απ' ό,τι είναι στα χαρτιά.

412132

buckley
31/10/2019, 10:56
Ήρθε, είναι πολύ όμορφο (πιο όμορφο από τα μοντέλα προπαραγωγής που είχαμε δει) και σε τιμή... fair enough! Δηλαδή 4.500 ευρώ! Για άλλη μια φορά ένα μπράβο στη Benelli που έβγαλε άλλη μια όμορφη μοτοσυκλέτα για το λαό!

Με βλέπω να το χτυπάω!

Βέβαια, η ιπποδύναμή του (20,6 ίπποι) δεν είναι μεγάλη για τα κυβικά του... όμως σε αυτή την κατηγορία δεν έχει και τόση σημασία. Λόγω κυβισμού άλλωστε, θεωρώ ότι τα άλογά του θα είναι... ποιοτικά, δηλαδή στην πράξη καλά θα πηγαίνει, θα φαίνεται πιο δυνατό απ' ό,τι είναι στα χαρτιά.

412132

Καλή επιτυχία αν δεν τρολάρεις.Πέταμα άμεσα φωτιστικά πίσω και καθρέφτες και πάλι αν δεν τρολάρεις ...

TKM
31/10/2019, 11:06
Γιατί να τρολάρω;

sapila racing
31/10/2019, 11:47
Ήρθε, είναι πολύ όμορφο (πιο όμορφο από τα μοντέλα προπαραγωγής που είχαμε δει) και σε τιμή... fair enough! Δηλαδή 4.500 ευρώ! Για άλλη μια φορά ένα μπράβο στη Benelli που έβγαλε άλλη μια όμορφη μοτοσυκλέτα για το λαό!

Με βλέπω να το χτυπάω!

Βέβαια, η ιπποδύναμή του (20,6 ίπποι) δεν είναι μεγάλη για τα κυβικά του... όμως σε αυτή την κατηγορία δεν έχει και τόση σημασία. Λόγω κυβισμού άλλωστε, θεωρώ ότι τα άλογά του θα είναι... ποιοτικά, δηλαδή στην πράξη καλά θα πηγαίνει, θα φαίνεται πιο δυνατό απ' ό,τι είναι στα χαρτιά.



Σίγουρα θα έχει αρκετή ροπή απο χαμηλές στροφές, αλλά η τελική του δεν θα είναι πάνω από 120 χλμ/ωρα, άρα θα πηγαίνει άνετα μέχρι 100 χωρίς να ζορίζεται.
Πολύ λίγα για γενική χρήση, για μέσα στην πόλη ΟΚ, αλλά αν βγείς παραέξω δεν φτάνουν.

buckley
31/10/2019, 12:16
Σίγουρα θα έχει αρκετή ροπή απο χαμηλές στροφές, αλλά η τελική του δεν θα είναι πάνω από 120 χλμ/ωρα, άρα θα πηγαίνει άνετα μέχρι 100 χωρίς να ζορίζεται.
Πολύ λίγα για γενική χρήση, για μέσα στην πόλη ΟΚ, αλλά αν βγείς παραέξω δεν φτάνουν.

Με λίγα λόγια "παπί" .

sapila racing
31/10/2019, 12:35
Με λίγα λόγια "παπί" .

παπί 205 κιλών?

RaGe_Raptor
31/10/2019, 12:36
παπί 205 κιλών?

Αμα ειναι καλοταϊσμένο... :look:

sniper
31/10/2019, 12:40
παπί 205 κιλών?


Οι Χάρλευ δλδ τί είναι;

THRESH
31/10/2019, 12:51
Οι Χάρλευ έχουν και μερικά κυβικούλια παραπάνω με ότι αυτό συνεπάγεται

sniper
31/10/2019, 13:01
Οι Χάρλευ έχουν και μερικά κυβικούλια παραπάνω με ότι αυτό συνεπάγεται


Αυξημένο βάρος. Αυτό παίζει και να στρίβει με αξιοπρέπεια.

extisatokat
31/10/2019, 14:12
Περι ορεξεως κολοκυθοπιττα,αλλα 120χλμ 4500 ευρω πολλα μου φαινονται.Με το 150αρι το ΜΖ πιανω 120 μαλλον θα το βαλω για πουλημα 1500 ευρω ,ευκαιρια ,θα γινει αναρπαστο.:lol::lol::lol:

TKM
31/10/2019, 14:40
Βάσει της εμπειρίας μου, πιστεύω ότι η τελική του θα είναι γύρω στα 135 με 140 χιλιόμετρα την ώρα, επομένως θα ταξιδεύει στα 100-110 άνετα.

Θα είναι περίπου στην κατηγορία που ήταν η Kawasaki Estrella δηλαδή!

Για εμάς που μας αρέσουν αυτές οι μοτοσυκλέτες, μια χαρά θα είναι!

sapila racing
31/10/2019, 14:57
Βάσει της εμπειρίας μου, πιστεύω ότι η τελική του θα είναι γύρω στα 135 με 140 χιλιόμετρα την ώρα, επομένως θα ταξιδεύει στα 100-110 άνετα.

Θα είναι περίπου στην κατηγορία που ήταν η Kawasaki Estrella δηλαδή!

Για εμάς που μας αρέσουν αυτές οι μοτοσυκλέτες, μια χαρά θα είναι!

Δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σου αλλά αυτό το μηχανάκι τα 140 ούτε σε γερή κατηφόρα δεν θα τα δεί.
Θα ταξιδεύει με 100 max.
Μιλάμε για 20 ίππους (οχι στον τροχό) και 205 κιλά.
Το Estrella ηταν πολύ όμορφο, αλλά κι αυτό με κάτω απο 20 ίππους και πηγαινε καλά στην πόλη άντε και λίγο παραέξω. Τουλάχιστον δεν ηταν βαρύ, αλλά κι αυτό τελική 120 είχε.
Αν σου έκανε το Estrella τότε μπορεί να σου αρέσει κι αυτό αν κι είναι 50 κιλά βαρύτερο.

Εμένα πάντα μου άρεσαν τα μηχανάκια με ροπή απο χαμηλά, αλλά να έχουν και λίγο γκάζι να πας και ενα ταξίδι ρε παιδί μου!

Acacius
31/10/2019, 15:34
παπί 205 κιλών?

Παπάρα

BLiTzER
31/10/2019, 16:11
Δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σου αλλά αυτό το μηχανάκι τα 140 ούτε σε γερή κατηφόρα δεν θα τα δεί.
Θα ταξιδεύει με 100 max.


Τόσο πηγαίνω με το 125. :lol:

buckley
31/10/2019, 16:18
Προσωπικά δεν θα με πείραζε να το χω για " παπί " αν μετά από 10 χρόνια χρήσης συμπεριφερόταν και έμοιαζε όπως όταν ήταν καινούργιο :smokin:
Αλλά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις :cry:

STF
31/10/2019, 16:21
Πιστεύω πως είναι τόσο "πνιγμένο" (για να περάσει προδιαγραφές ρύπων), που και στη τελική του θα ταξιδεύει άνετα χωρίς να καταπονείται. Πάντως δεν είναι άσχημο.

extisatokat
31/10/2019, 16:31
με 4500 παιρνεις αυτο
της ιδιας μαρκας
412155

https://www.car.gr/23198881-benelli-bn-302-abs

TKM
31/10/2019, 16:33
115 τελική (στο κοντέρ βέβαια) είχε το Yamaha YBR 125 που είχα παλιότερα.

Δε γίνεται να μη φτάνει τα 135-140 στο κοντέρ η Benelli Imperiale που είναι 400 κυβικά.

Τέλος πάντων... θα δούμε, διότι σύντομα πιστεύω ότι θα διαβάσουμε τεστ και θα ξεκαθαριστεί το θέμα.

buckley
31/10/2019, 17:09
115 τελική (στο κοντέρ βέβαια) είχε το Yamaha YBR 125 που είχα παλιότερα.

Δε γίνεται να μη φτάνει τα 135-140 στο κοντέρ η Benelli Imperiale που είναι 400 κυβικά.

Τέλος πάντων... θα δούμε, διότι σύντομα πιστεύω ότι θα διαβάσουμε τεστ και θα ξεκαθαριστεί το θέμα.

Δεν ξέρω την εμπειρία σου στα μηχανάκια αλλά σημείωσε τα παρακάτω :
Οι επιδόσεις του θα είναι πανομοιότυπες με το ενφιλντ 350 δηλαδή σκασμένο 132 χλμ στο κοντέρ.Μην μπερδεύεσαι με τα κυβικά και βγάζεις λανθασμένα συμπεράσματα.
Μιλάμε για αρχέγονους υποτετράγωνους και υποστροφικούς μοιραία κινητήρες που βγάζουν την μέγιστη ιπποδύναμή τους σε αυτοκινητάδικες στροφές 5500 (παλαιού αυτοκινήτου κιόλας).
Αυτοί οι κινητήρες δεν κάνουν για υπερστροφία-τελικές , σκάνε :cry: Αν συνυπολογίσεις και το πλούσιο βάρος του εργαλείου πρέπει να είσαι πολύ κουλ και υπομονετικός αναβάτης για να ταιριάξετε :smokin:

jawaforever
31/10/2019, 19:00
115 τελική (στο κοντέρ βέβαια) είχε το Yamaha YBR 125 που είχα παλιότερα.

Δε γίνεται να μη φτάνει τα 135-140 στο κοντέρ η Benelli Imperiale που είναι 400 κυβικά.

Τέλος πάντων... θα δούμε, διότι σύντομα πιστεύω ότι θα διαβάσουμε τεστ και θα ξεκαθαριστεί το θέμα.

Από τα πρώτα reviews στην Ινδία, έχουμε τα εξής.

ZERO VIBRATIONS, κατανάλωση 35-38 χλμ/λιτρο, φοβερή ελαστικότητα μοτέρ, η imperiale μπορεί και ρολαρει με 5η και 40 χλμ στο κοντέρ, τελική 140-145 χλμ με τα 130 να έρχονται άνετα, 3 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, πολύ σημαντικό αυτό σε μια αγορά όπως η Ινδική όπου η πλειοψηφία των δικύκλων γράφει 60.000 ή και πολύ παραπάνω στην 3ετια και 2 χρόνια δωρεάν συντήρηση. Η ποιότητα αναφέρεται ως πολλή υψηλή.

THRESH
31/10/2019, 19:16
Αυξημένο βάρος. Αυτό παίζει και να στρίβει με αξιοπρέπεια.

ε ναι η βαρύτητα χαρίζει μια επιτάχυνση, είναι αλήθεια αυτό :lol:

buckley
31/10/2019, 19:34
Από τα πρώτα reviews στην Ινδία, έχουμε τα εξής.

ZERO VIBRATIONS, κατανάλωση 35-38 χλμ/λιτρο, φοβερή ελαστικότητα μοτέρ, η imperiale μπορεί και ρολαρει με 5η και 40 χλμ στο κοντέρ, τελική 140-145 χλμ με τα 130 να έρχονται άνετα, 3 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, πολύ σημαντικό αυτό σε μια αγορά όπως η Ινδική όπου η πλειοψηφία των δικύκλων γράφει 60.000 ή και πολύ παραπάνω στην 3ετια και 2 χρόνια δωρεάν συντήρηση. Η ποιότητα αναφέρεται ως πολλή υψηλή.

Καλό θα είναι να μην παραμυθιάζεσαι από πράγματα που διαβάζεις στο ίντερνετ αρχηγέ μου, μάλλον δεν διάβασες αυτά που έγραψα για στροφάρισμα υποτετράγωνων μοτέρ,
140-145 τελική και 130 άνετα...Άστο δεν παίζουν αυτά . Αναρωτήσου τώρα με το εξής παράδειγμα που θα σου δώσω.
1984 honda cb 250 rs 26 άλογα στις 8500 στροφές και 140 κιλά ,τελική ψαράκι 147 χλμ και αναβάτης 67 κιλά ,όσα ήμουν τότε στα 19 μου :cry:

jawaforever
31/10/2019, 19:50
Καλό θα είναι να μην παραμυθιάζεσαι από πράγματα που διαβάζεις στο ίντερνετ αρχηγέ μου, μάλλον δεν διάβασες αυτά που έγραψα για στροφάρισμα υποτετράγωνων μοτέρ,
140-145 τελική και 130 άνετα...Άστο δεν παίζουν αυτά . Αναρωτήσου τώρα με το εξής παράδειγμα που θα σου δώσω.
1984 honda cb 250 rs 26 άλογα στις 8500 στροφές και 140 κιλά ,τελική ψαράκι 147 χλμ και αναβάτης 67 κιλά ,όσα ήμουν τότε στα 19 μου :cry:

Εν τω μεταξύ, δεν έχεις δώσει ΚΑΜΙΑ σημασία στα σημαντικότερα αυτής της μηχανής. Την πολλή χαμηλή κατανάλωση και την φοβερή ελαστικότητα.
Είπαμε, αυτά λέγονται - αναφέρονται σε όλα τα reviews.
Είναι αλήθεια;;;
Δεν ξέρω ρε συ, δεν μένω Ινδία για να τους ρωτήσω και "οφ κάμερα".
Οκ, πάει 140+ κοντέρ,τα πραγματικα να είναι στα 130;;; Ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μια μηχανή αυτής της κατηγορίας για το γκάζι της;;;
Για το είδος της, το κοινό που απευθύνεται (πρέπει να έχει κανείς μια στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα όταν αγοράζει μια μηχανή 20 ίππων και περίπου 400 κυβικών για να ξέρει ποιες θα είναι και οι επιδόσεις της), είναι μια χαρά.

BLiTzER
31/10/2019, 20:00
Εν τω μεταξύ, δεν έχεις δώσει ΚΑΜΙΑ σημασία στα σημαντικότερα αυτής της μηχανής. Την πολλή χαμηλή κατανάλωση και την φοβερή ελαστικότητα.

Για πόσο χαμηλή κατανάλωση μιλάμε; Γιατί το δικό μου πιάνει τα 100 χλμ/ώρα και καίει 2.5λ/100χλμ. :D


Ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μια μηχανή αυτής της κατηγορίας;;;

Σε αυτό έχεις δίκιο.

jawaforever
31/10/2019, 20:04
με 4500 παιρνεις αυτο
της ιδιας μαρκας
412155

https://www.car.gr/23198881-benelli-bn-302-abs

Δεν έχει λογική η σύγκριση... Ή μάλλον με αυτή τη λογική, δεν θα υπήρχαν μηχανές σαν την imperiale, την bullet, την W800.

H twin cylinder kawasaki w800, έχει 48 άλογα αν θυμάμαι καλά. Και κοστίζει 11.300.

Η Zx6r, έχει 12.500 και προσφέρει πολλά περισσότερα σε δύναμη, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο κλπ από την W800.

Με την ίδια λοιπόν λογική, δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος μια W800.

buckley
31/10/2019, 20:10
Εν τω μεταξύ, δεν έχεις δώσει ΚΑΜΙΑ σημασία στα σημαντικότερα αυτής της μηχανής. Την πολλή χαμηλή κατανάλωση και την φοβερή ελαστικότητα.
Είπαμε, αυτά λέγονται - αναφέρονται σε όλα τα reviews.
Είναι αλήθεια;;;
Δεν ξέρω ρε συ, δεν μένω Ινδία για να τους ρωτήσω και "οφ κάμερα".
Οκ, πάει 140+ κοντέρ,τα πραγματικα να είναι στα 130;;; Ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μια μηχανή αυτής της κατηγορίας για το γκάζι της;;;
Για το είδος της, το κοινό που απευθύνεται (πρέπει να έχει κανείς μια στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα όταν αγοράζει μια μηχανή 20 ίππων και περίπου 400 κυβικών για να ξέρει ποιες θα είναι και οι επιδόσεις της), είναι μια χαρά.

Ρε μάστορά μου στα γράφω για να μην παραμυθιάζονται οι υποψήφιοι που τους γυαλίζει το μπενελλάκι και τους μεταφέρεις και εσύ νούμερα που είδες κάπου γραμμένα με σκοπιμότητα.
Είπα εγώ τίποτα για ελαστικότητα αυτό έλειπε δα, αυτό είναι το γνώρισμα των υποτετράγωνων κινητήρων.Σκέψου τώρα εσύ μέγιστη ιπποδύναμη στις 5500 ,το ρελαντί το υπολογίζω με την συγκεκριμένη γραμμική ταχύτητα εμβόλου στις 600-700 και μιλάμε για μηχανάκι ε. Δηλαδή το μηχανάκι δεν ανεβάζει σκασμένο ούτε 5000 στροφές από το ρελαντί του, κλαίω... Εννοείται ότι με τον ψεκασμό έγινε και οικονομικότερο του κατά τα άλλα ίδιου enfield. :wave2:

jawaforever
31/10/2019, 20:15
Για πόσο χαμηλή κατανάλωση μιλάμε; Γιατί το δικό μου πιάνει τα 100 χλμ/ώρα και καίει 2.5λ/100χλμ. :D



Σε αυτό έχεις δίκιο.


Μου αρέσει που κόβεις και ράβεις όσα γράφω για να τα φέρεις εκεί που θέλεις.

Γράφω ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μηχανή αυτής της κατηγορίας για το γκάζι της και κρατάς μόνο το ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μηχανή αυτής της κατηγορίας.

Δηλαδή, σύμφωνα με εσένα, όσοι έχουν αγοράσει bullet, w800 και όλες του είδους είναι είτε αφελείς είτε ηλιθιοι.

Μπράβο, είσαι ο καλύτερος.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Αυτί το τελευταίο, μην το πιστέψεις κιόλας...

jawaforever
31/10/2019, 20:24
https://autos.maxabout.com/bikes/benelli/imperiale/imperiale-400

Η πραγματική της τελική. 130 kmph.

Ότι ειπώθηκε και πριν. Κοντέρ θα πηγαίνει, λογικά, 140+.

Ποιες σκοπιμότητες ρε γμτ;;; Πάντα και παντού δλδ να υπάρχει μια συνωμοσία...

extisatokat
31/10/2019, 20:33
Εγω παλι αν ειχα 4500 για ξοδεμα θα επαιρνα αυτο αν βεβαια το πουλαγε κανενας τοσο-σιγα μην το πουλαγε λεμε και καμμια μαλακια να περναει η ωρα-γιατι μετα το LAVERDA 750 SF ηταν η δευτερη μου μεγαλη αγαπη τοτε το 73 που ημουν τζοβενακι
:D:D:D

412158

buckley
31/10/2019, 20:36
https://autos.maxabout.com/bikes/benelli/imperiale/imperiale-400

Η πραγματική της τελική. 130 kmph.

Ότι ειπώθηκε και πριν. Κοντέρ θα πηγαίνει, λογικά, 140+.

Ποιες σκοπιμότητες ρε γμτ;;; Πάντα και παντού δλδ να υπάρχει μια συνωμοσία...

Οκ τέλος από μένα δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι, διάβασε απλά τι γράφω στο ποστ 46 :wave2:

RaGe_Raptor
31/10/2019, 20:37
Μου αρέσει που κόβεις και ράβεις όσα γράφω για να τα φέρεις εκεί που θέλεις.

Γράφω ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μηχανή αυτής της κατηγορίας για το γκάζι της και κρατάς μόνο το ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει μηχανή αυτής της κατηγορίας.

Δηλαδή, σύμφωνα με εσένα, όσοι έχουν αγοράσει bullet, w800 και όλες του είδους είναι είτε αφελείς είτε ηλιθιοι.

Μπράβο, είσαι ο καλύτερος.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Αυτί το τελευταίο, μην το πιστέψεις κιόλας...

Έλα Μπλιτζ, για να σε δω... :D:pantofla::a014:

buckley
31/10/2019, 20:41
Εγω παλι αν ειχα 4500 για ξοδεμα θα επαιρνα αυτο αν βεβαια το πουλαγε κανενας τοσο-σιγα μην το πουλαγε λεμε και καμμια μαλακια να περναει η ωρα-γιατι μετα το LAVERDA 750 SF ηταν η δευτερη μου μεγαλη αγαπη τοτε το 73 που ημουν τζοβενακι
:D:D:D

412158

Σπαμ, έλα να πάρεις μια βόλτα τουλάχιστον benelli ή Laverda :smokin:

RaGe_Raptor
31/10/2019, 20:42
Σπαμ, έλα να πάρεις μια βόλτα τουλάχιστον benelli ή Laverda :smokin:

Σπαμ, εγω θελω βόλτα το RF, θείο. :bawl:

buckley
31/10/2019, 20:45
Σπαμ, εγω θελω βόλτα το RF, θείο. :bawl:

Katana 1100 ή 250 για πάρτη σου αγόρι μου (το sb4 αργεί ακόμα ) :smokin:

extisatokat
31/10/2019, 20:47
Σπαμ, έλα να πάρεις μια βόλτα τουλάχιστον benelli ή Laverda :smokin:


https://www.youtube.com/watch?v=WYeQgLYUw4A

TKM
01/11/2019, 09:39
Επειδή είχα... τρεις Enfield σε αυτή τη ζωή... ξέρω τι λέω μάλλον.

Για διαδρομές εκτός πόλης της ακτίνας Κόρινθος - Σούνιο - Χαλκίδα θα είναι απολύτως τέλεια η Imperiale.

Και φυσικά θα μπορεί να πάει κι οπουδήποτε αλλού, αρκεί... να μη βιάζεσαι!

Εδώ με το YBR 125 είχα πάει Καλαμάτα και μια χαρά τα κατάφερα!

Επίσης καλό θα είναι να μη διαστρεβλώνονται τα λόγια εκείνου στον οποίο κάνουμε παράθεση.

Φυσικά αν είσαι 20 χρόνων και βράζει το αίμα σου και θες γκάζια... δε σου λέει κανείς να πάρεις την Imperiale.

Αλλά για μας που μας αρέσει η κατηγορία, είναι ΜΑΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΔΩΡΟ!

Διότι και καλή τιμή έχει και... Daytona Rockstar που κάνεις την προσευχή σου να μη σε "τρέχει" δεν θα είναι.

PaNick67
01/11/2019, 10:04
Επειδή είχα... τρεις Enfield σε αυτή τη ζωή... ξέρω τι λέω μάλλον.

Για διαδρομές εκτός πόλης της ακτίνας Κόρινθος - Σούνιο - Χαλκίδα θα είναι απολύτως τέλεια η Imperiale.

Και φυσικά θα μπορεί να πάει κι οπουδήποτε αλλού, αρκεί... να μη βιάζεσαι!

Εδώ με το YBR 125 είχα πάει Καλαμάτα και μια χαρά τα κατάφερα!

Επίσης καλό θα είναι να μη διαστρεβλώνονται τα λόγια εκείνου στον οποίο κάνουμε παράθεση.

Φυσικά αν είσαι 20 χρόνων και βράζει το αίμα σου και θες γκάζια... δε σου λέει κανείς να πάρεις την Imperiale.

Αλλά για μας που μας αρέσει η κατηγορία, είναι ΜΑΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΔΩΡΟ!

Διότι και καλή τιμή έχει και... Daytona Rockstar που κάνεις την προσευχή σου να μη σε "τρέχει" δεν θα είναι.

"Γουστα" ειπε η μαιμου κι εφαγε το σαπουνι, λενε.

Μπορει για εσενα που ειχες 3 Enfield να μοιαζει κελεπουρι αλλα πιστεψε με αν και απεχω πολλα χρονια απο τα 20 για εμενα δεν ειναι ουτε καν τιμια προταση. Αυτη η μοτο ειναι αλλης εποχης, τοτε που τα αυτοκινητα πηγαιναν με 60-80 και τα 120 χαω ηταν πολλα.
Οπως και οι αναλογες που κυκλοφορουν μικροτερου κυβισμου και καλα cafe racers και που εγιναν μοδα στους hipsters. Οταν φυγει η μοδα θα χαθουν οπως εμφανιστηκαν.

Εχω σκουτερ 250αρι με 20 αλογα και 140 κιλα βαρος και δεν εχω δει στο κοντερ πανω απο 125 χαω σε ισιωμα. Τωρα αν εισαι 60 κιλα και οχι 90 μπορει να παει και παραπανω. Με αυτο το σκουτερ πηγα μια φορα Αναβυσσο και τρομαξα γιατι ενω κρατουσα 80-90 ανετα αλλα η κυκλοφορια στις μικρες ευθειες πανω απο 100 και με περνουσαν ολοι. Οχι καλο για την ασφαλεια μου.

Αν ειχα τα λεφτα πιθανα να αγοραζα μια Bonnie γιατι μου αρεσει η φαση αλλα να μπορει να παρει και τα ποδια της σε στριφτερη διαδρομη.

buckley
01/11/2019, 10:14
Μπενέλλι, μπουκιά και συχώριο :p
412175
:bawl::bawl:

sniper
01/11/2019, 10:17
Μπενέλλι, μπουκιά και συχώριο :p
412175
:bawl::bawl:

Μάλλον Ural θα έψαχνες πριν, αλλιώς δεν εξηγείται....

buckley
01/11/2019, 10:19
Μάλλον Ural θα έψαχνες πριν, αλλιώς δεν εξηγείται....

Ραντάρ έχεις ρε αχαίρευτε, πως με βρίσκεις κατευθείαν :D

TKM
01/11/2019, 11:58
"Γουστα" ειπε η μαιμου κι εφαγε το σαπουνι, λενε.

Μπορει για εσενα που ειχες 3 Enfield να μοιαζει κελεπουρι αλλα πιστεψε με αν και απεχω πολλα χρονια απο τα 20 για εμενα δεν ειναι ουτε καν τιμια προταση. Αυτη η μοτο ειναι αλλης εποχης, τοτε που τα αυτοκινητα πηγαιναν με 60-80 και τα 120 χαω ηταν πολλα.
Οπως και οι αναλογες που κυκλοφορουν μικροτερου κυβισμου και καλα cafe racers και που εγιναν μοδα στους hipsters. Οταν φυγει η μοδα θα χαθουν οπως εμφανιστηκαν.

Εχω σκουτερ 250αρι με 20 αλογα και 140 κιλα βαρος και δεν εχω δει στο κοντερ πανω απο 125 χαω σε ισιωμα. Τωρα αν εισαι 60 κιλα και οχι 90 μπορει να παει και παραπανω. Με αυτο το σκουτερ πηγα μια φορα Αναβυσσο και τρομαξα γιατι ενω κρατουσα 80-90 ανετα αλλα η κυκλοφορια στις μικρες ευθειες πανω απο 100 και με περνουσαν ολοι. Οχι καλο για την ασφαλεια μου.

Αν ειχα τα λεφτα πιθανα να αγοραζα μια Bonnie γιατι μου αρεσει η φαση αλλα να μπορει να παρει και τα ποδια της σε στριφτερη διαδρομη.

Ασφαλώς γούστα είναι αυτά αλλά καθόλου δε νομίζω ότι είμαι... μαϊμού που τρώει το σαπούνι. Τις περισσότερες επιλογές μου σε μοτοσυκλέτες (και έχω αλλάξει πολλές!) τις θεωρώ πετυχημένες - μάλιστα οι λιγότερο πετυχημένες θα έλεγα ότι ήταν... αυτές που όλοι θα θεωρούσαν τις πιο λογικές, όπως η Honda CBF 500 (πολύ καλή αλλά... και πολύ βαρετή), η Suzuki Inazuma ("περίεργη" κατασκευή, για Ασιάτες) και... η Honda Transalp 600 (στην εποχή της ήταν τέλεια... αλλά στη σημερινή εποχή έκαιγε πάάάάάάάρα πολύ και ως μεταχειρισμένη συνεχώς κάτι ήθελε).

140 κιλά είσαι εσύ ή το σκούτερ; :p

Καλά "αν είχαμε λεφτά"... θα κάναμε ό,τι θέλαμε. Προφανώς κι εγώ δεν θα σκεπτόμουν την Imperiale αλλά τη... Royal Enfield Interceptor, τη Moto Guzzi V7, την Triumph Bonneville ή, γιατί όχι, την Kawasaki Ζ 900 RS!

Το θέμα όμως είναι να μπορείς να απολαμβάνεις αυτό που θες και... όταν δεν έχεις λεφτά - και γι' αυτό ευτυχώς που υπάρχει η τιμιότατη σε όλα Benelli!

buckley
01/11/2019, 12:03
Ασφαλώς γούστα είναι αυτά αλλά καθόλου δε νομίζω ότι είμαι... μαϊμού που τρώει το σαπούνι. Τις περισσότερες επιλογές μου σε μοτοσυκλέτες (και έχω αλλάξει πολλές!) τις θεωρώ πετυχημένες - μάλιστα οι λιγότερο πετυχημένες θα έλεγα ότι ήταν... αυτές που όλοι θα θεωρούσαν τις πιο λογικές, όπως η Honda CBF 500 (πολύ καλή αλλά... και πολύ βαρετή), η Suzuki Inazuma ("περίεργη" κατασκευή, για Ασιάτες) και... η Honda Transalp 600 (στην εποχή της ήταν τέλεια... αλλά στη σημερινή εποχή έκαιγε πάάάάάάάρα πολύ και ως μεταχειρισμένη συνεχώς κάτι ήθελε).

140 κιλά είσαι εσύ ή το σκούτερ; :p

Καλά "αν είχαμε λεφτά"... θα κάναμε ό,τι θέλαμε. Προφανώς κι εγώ δεν θα σκεπτόμουν την Imperiale αλλά τη... Royal Enfield Interceptor, τη Moto Guzzi V7, την Triumph Bonneville ή, γιατί όχι, την Kawasaki Ζ 900 RS!

Το θέμα όμως είναι να μπορείς να απολαμβάνεις αυτό που θες και... όταν δεν έχεις λεφτά - και γι' αυτό ευτυχώς που υπάρχει η τιμιότατη σε όλα Benelli!

Εγώ προσωπικά πάντως στο εύχομαι να την πάρεις και να την ευχαριστηθείς :beer:

sapila racing
01/11/2019, 13:04
και γι' αυτό ευτυχώς που υπάρχει η τιμιότατη σε όλα Benelli!

Aν την πάρεις περιμένουμε παρουσίαση απο κάποιον που θα την έχει πάρει γιατι ξέρει τι θέλει απο αυτην! :beer:

bulmont
01/11/2019, 13:36
Μάλλον Ural θα έψαχνες πριν, αλλιώς δεν εξηγείται....


Ραντάρ έχεις ρε αχαίρευτε, πως με βρίσκεις κατευθείαν :D



Πανούλη έτοιμο σ' έχω βρέ.....

412181

412181

buckley
01/11/2019, 13:39
Πανούλη έτοιμο σ' έχω βρέ.....

412181

412181

Που ήξερες ότι γούσταρα μικρός τους Μπήτλς :bawl:

sniper
01/11/2019, 13:49
Που ήξερες ότι γούσταρα μικρός τους Μπήτλς :bawl:


Και στη μουσική φλώρος ρε γμτ...

bulmont
01/11/2019, 14:08
Και στη μουσική φλώρος ρε γμτ...

Ωωωωωωωω τι του είπε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buckley
01/11/2019, 15:08
Ωωωωωωωω τι του είπε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπα αλήθεια ,σόρυ δηλαδή που το 76 μαθαίναμε αγγλικά ακούγοντας Μπήτλς :a26:
Δε φταις εσύ όμως ρε :a35:

buckley
01/11/2019, 16:46
Και στη μουσική φλώρος ρε γμτ...

Άσχετε :smokin:
https://www.youtube.com/watch?v=vdvnOH060Qg

pskoul
01/11/2019, 17:44
Το Imperiale φαίνεται ενδιαφέρων για κάποιον που του αρέσουν οι μηχανές με κλασική εμφάνιση ....
Είναι ευχάριστο ότι πλέων υπάρχουν και ποιο οικονομικές επιλογές για κάποιον που θέλει καινούργια μηχανή με αυτή την εμφάνιση ....

Έχω μηχανή με αντίστοιχη ιπποδύναμη και κυβικά (Royal Enfield Himalayan) και κρατάει στην εθνική τα 110 άνετα στα 120-125 δουλεύει ψηλά και κάπου στα 130 κάτι τερματίζει (η διαφορά του κοντέρ με το gps είναι ελάχιστη).

Οπότε και με το Imperiale θα μπορεις να γυρίσεις τον κόσμο αν το θές, επίσης δεν θα έχει καμία σχέση με το scooter σε κρατήματα και συμπεριφορά ...

THRESH
02/11/2019, 11:14
Αυτή ειναι μια αλήθεια όντως γιατί κανένα scooter με αυτές τις "επιδόσεις" δεν ζυγίζει τόσο πολύ για να έχει τέτοια "συμπεριφορά"

doctor_john
02/11/2019, 12:19
όπως επίσης πως με την τριπλάσια επιφάνεια του σκουτερ και τα λιγότερα κιλά, αναπτύσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στον αέρα
και στην κατανάλωση που τη λες και χαρακτήρα. :beer:

BabisStinson
02/11/2019, 17:03
Πολύ ωραίο και κλασσικό, βασικός αντίπαλος για μία Enfield. Απ' ότι έχω καταλάβει και από τα σχόλια για τα TRK/BN η ποιότητα είναι μια χαρά, οπότε με τιμή στα 4.5Κ γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος φίλος που θέλει κλασσική μοτοσικλέτα και δεν θέλει να ξοδέψει μια περιουσία;
Ήρθε και Ελλάδα:
https://www.facebook.com/BenelliGreeceOficial/photos/a.1728396457437435/2520998338177239/?type=3&theater

Προσωπικά θα ήθελα περίπου 35-40 άλογα, όχι μόνο 20, αλλά οκ..

doctoras
02/11/2019, 19:07
Πολύ ωραίο και κλασσικό, βασικός αντίπαλος για μία Enfield. Απ' ότι έχω καταλάβει και από τα σχόλια για τα TRK/BN η ποιότητα είναι μια χαρά, οπότε με τιμή στα 4.5Κ γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος φίλος που θέλει κλασσική μοτοσικλέτα και δεν θέλει να ξοδέψει μια περιουσία;
Ήρθε και Ελλάδα:
https://www.facebook.com/BenelliGreeceOficial/photos/a.1728396457437435/2520998338177239/?type=3&theater

Προσωπικά θα ήθελα περίπου 35-40 άλογα, όχι μόνο 20, αλλά οκ..

δηλαδή το μοτερ του ktm duke 390??
άλλο πραμα η μια κατασκευή άλλο η άλλη

THRESH
02/11/2019, 19:33
η Shadow 400 έβγαζε γύρω στα 33 hp

doctoras
02/11/2019, 20:34
η Shadow 400 έβγαζε γύρω στα 33 hp
Ναι αλλα V2

THRESH
03/11/2019, 01:22
Σημαντικότερο ήταν η υδροψυξη που επιτρέπει υψηλότερη απόδοση αλλά σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κόστος της Imperiale έπαιξαν σε πολύ βασική και αξιόπιστη για δύσκολες αγορές αεροψυξη

buckley
03/11/2019, 07:27
Σημαντικότερο ήταν η υδροψυξη που επιτρέπει υψηλότερη απόδοση αλλά σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κόστος της Imperiale έπαιξαν σε πολύ βασική και αξιόπιστη για δύσκολες αγορές αεροψυξη

Διάβασε λίγο για να μην τα ξαναγράφω :wave2:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157669&p=3019332&viewfull=1#post3019332
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157669&p=3019365&viewfull=1#post3019365

doctor_john
03/11/2019, 08:15
Και τώρα η ερώτηση που όλους μας εννώνει:rockon:

Θεωρητικά, φιλοσοφικά, οχι ακαδημαϊκα, λαϊκα, προχειρα, μπακαλίστικα και γενικά οποιοσδήποτε όρος θα χαρακτηρίσει
την ερώτηση ως μια απλή απορία προσωπική μου που δεν θα βάλει σε τσακωμό κανέναν.

Έστω ότι κρατάμε, χωρίς συμβιβασμούς στην αντοχή, την συμπίεση στα ίδια και αλλάζουμε τις διαστάσεις 72.3 Χ 90 σε 82 Χ 85.
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μεγαλύτερη ευστροφία από αυτό το μοτέρ;

Φυσικά υποθέτω πως έχουμε τακτοποιήσει την τροφοδοσία και την αντοχή των υλικών στην όποια μεγαλύτερη καταπόνηση
λόγο υπερκυβισμού.

Μόνο σας παρακαλώ, είναι μια ερώτηση που απολαμβάνω. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθεί ένταση, απλά ρωταω :)

toyar
03/11/2019, 08:29
μα αν τα κανουμε ολα αυτα δε μιλαμε για αυτο το μοτερ αλλα για ενα αλλο:)

buckley
03/11/2019, 08:46
Και τώρα η ερώτηση που όλους μας εννώνει:rockon:

Θεωρητικά, φιλοσοφικά, οχι ακαδημαϊκα, λαϊκα, προχειρα, μπακαλίστικα και γενικά οποιοσδήποτε όρος θα χαρακτηρίσει
την ερώτηση ως μια απλή απορία προσωπική μου που δεν θα βάλει σε τσακωμό κανέναν.

Έστω ότι κρατάμε, χωρίς συμβιβασμούς στην αντοχή, την συμπίεση στα ίδια και αλλάζουμε τις διαστάσεις 72.3 Χ 90 σε 82 Χ 85.
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μεγαλύτερη ευστροφία από αυτό το μοτέρ;

Φυσικά υποθέτω πως έχουμε τακτοποιήσει την τροφοδοσία και την αντοχή των υλικών στην όποια μεγαλύτερη καταπόνηση
λόγο υπερκυβισμού.

Μόνο σας παρακαλώ, είναι μια ερώτηση που απολαμβάνω. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθεί ένταση, απλά ρωταω :)


Γιατρέ έχεις όρεξη ε, δεν χόρτασες με το βεντιλατέρ μάλλον :a26:

buckley
03/11/2019, 08:48
Εκεί που λέω για γραμμική ταχύτητα το διάβασες ή δαλτωνίζεις ? :bawl:

doctor_john
03/11/2019, 09:24
όλα δικά σου τα θες :lol:

buckley
03/11/2019, 09:27
όλα δικά σου τα θες :lol:

Μόνο τα παλιά :smokin:

doctor_john
03/11/2019, 09:28
μα αν τα κανουμε ολα αυτα δε μιλαμε για αυτο το μοτερ αλλα για ενα αλλο:)

Καμία αντίρρηση, υποθετικά το ρωτάω στα πλαίσια της απλουστευμένης θεωρίας που με διασκεδάζει.
Δεν προτείνω κάτι τέτοιο ούτε έχω φαντασιώσεις πως θα μπορούσε να γίνει από κάποιον με χρήματα για σκότωμα.

THRESH
03/11/2019, 11:50
Διάβασε λίγο για να μην τα ξαναγράφω :wave2:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157669&p=3019332&viewfull=1#post3019332
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157669&p=3019365&viewfull=1#post3019365

Βλέπω τι γράφεις αλλα ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ

Ή θα βάλεις δυνατότερο μοτέρ και θα κρατήσεις τα κιλά
Ή θα κρατήσεις το μοτέρ και θα κόψεις βάρος

Και τα 2 μαζί σαν τελικό αποτελέσμα, στα χαρτιά ξαναλέω, φαίνονται no go, κυριολεκτικά

doctoras
03/11/2019, 13:40
Έστω ότι κρατάμε, χωρίς συμβιβασμούς στην αντοχή, την συμπίεση στα ίδια και αλλάζουμε τις διαστάσεις 72.3 Χ 90 σε 82 Χ 85.
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μεγαλύτερη ευστροφία από αυτό το μοτέρ;
Ναι, αλλα θα ηθελες κιαλλες μηχανικες παρεμβάσεις οπως ελαφρύτερο στροφαλο, κοντυτερο εκκεντροφορο κλπ. Φυσικα ολα αυτα θα πρεπει να τα υποστηρίξουν εισαγωγη, εξαγωγή και διαχείριση καυσίμου.

Βλέποντας τα βίντεο που ανεβαίνουν απο Ινδία μεριά, θεωρώ οτι το μοτερ θα την κανει την δουλεια του, και ως commuter θα ειναι καλύτερο απο τα 125ρια του είδους ενω θα προσφερει καλυτερη αίσθηση απο τα σκουτερ στα ιδια λεφτα(οταν καποιος αμφιταλαντεύεται μεταξυ σκουτερ-μοτο).
Το θεμα ποιοτητας(αν και εμενα δε με πείθει) ειναι αυτο που θα δείξει ποσο αντεχει μοτερ και πλαισιο στο χρονο.
Αν το χρέωναν 3000, την ποιότητα θα την παρεβλεπα

Acacius
03/11/2019, 16:44
Μόνο τα παλιά :smokin:
.....
.....
412175


Ναι βρε παιδί μου, αλλά όχι και τα κομπΓιούτερ. Windows XP σε CRT οθόνη το 2019... ούτε εγώ δεν είμαι τόσο νεκρόφιλος. Τη CRT την έχω στην αποθήκη :lol:

jawaforever
04/11/2019, 06:21
Διαβάζω σε άλλο θέμα για το νέο 125αρι ψευτο ον οφ της sym και βλέπω βάρος 150 κιλά!!!

Με κάτι τέτοια, δεν φαίνεται υπερβολικό (που οκ, δεν είναι και λίγο) το νούμερο 200 για μια φουλ μεταλλική - πέρα από όργανα/φώτα, όλα τα άλλα είναι μεταλλικά - κατασκευή στα 400cc όπως η imperiale.