PDA

View Full Version : HONDA C50 12V(βλάβη με λάδια)



spectrum1982gr
25/10/2019, 21:00
Καλησπέρα παιδιά,
εχω ένα 12V Honda c50 στο οποίο όταν πήγα να αλλάξω αλυσίδα και γρανάζια βγάζοντας πρωτα τον λεβίε τον ταχυτήτων και επειτα το αριστερό πλαστικό καπάκι ειδα οτι οταν βγήκαν οι δύο μακρυές βίδες που το κρατούσαν αρχισε να τρέχει λάδι απο την μία τρυπα που είχε βγεί η βίδα .
ποιο τσιμουχάκι(αν ειναι τσιμουχάκι) εχει χαλάσει
ευχαριστώ εκ τον προτέρων

andreaspetr
26/10/2019, 00:54
δεν ειναι τσιμουχακι,καποιος ειχε βαλει μακρυα βιδα και εσπασε το τερμα.

spectrum1982gr
26/10/2019, 12:28
υπάρχει λύση?

borbos
26/10/2019, 12:45
αν θυμάμαι καλά απο το δικό (νιάτα) πρέπει να λυθεί το μισο καρτερ-block απο την μεριά που έχεις το πρόβλημα να βρεις την τρύπα και να την γεμίσεις.

andreaspetr
30/10/2019, 01:08
βαζεις λιγο τεφλον η κολλα στην βιδα για απλη λυση.
αλλλιως πρεπει να λυθει ολο το μοτερ και να κολληθει απο μεσα.

spectrum1982gr
06/12/2019, 19:24
παλιότερα καποιος εβαλε μακρύα βίδα και το χάλασε το τερμα (ΤΙ ΝΑ ΠΩ) ....
δεν θα χαλάσει με την ζέστη το τεφλόν ?


παιδια ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις ....

-μια ιδέα- αν βάλω μια αλλη βιδα στήν θέση αυτής που βγαίνει το λάδι (απο το καπάκι) ποιο κόντη εννοείτε και της βάλω τεφλον και την αφήσω μέσα μόνιμα
και κάνω μια μικρή πατέντα στο καπάκι μου ώστε να μην βρίσκει οταν θα κλείσει και το καπακι να το βαστάει μόνο η αλλη βίδα του καπακίου λέτε να πέτυχει?

andreaspetr
10/12/2019, 01:30
βαλε μπουζωνι με λιγη κολλα και απεξω απο το καπακι σφιγγεις με παξιμαδι.

andreastwin
10/12/2019, 09:25
περνεις μια σκουλικοβιδα [αλεν] καθαριζεις καλα το σπιρωμα, βαζεις κολλα στην σκουλικοβιδα και τιν βιδωνεις μονιμα. μετρα πρωτα ποσο βαθος εχει το σπιρωμα, αν πχ. ειναι δυο ποντους το σπιρωμα, θα σου παρει ενα ποντο περιπου η βιδα [αλεν] και στον αλλο ενα ποντο βιδωνεις την βιδα του καπακιου.

vaska
10/12/2019, 09:55
περνεις μια σκουλικοβιδα [αλεν] καθαριζεις καλα το σπιρωμα, βαζεις κολλα στην σκουλικοβιδα και τιν βιδωνεις μονιμα. μετρα πρωτα ποσο βαθος εχει το σπιρωμα, αν πχ. ειναι δυο ποντους το σπιρωμα, θα σου παρει ενα ποντο περιπου η βιδα [αλεν] και στον αλλο ενα ποντο βιδωνεις την βιδα του καπακιου.

Και ο επόμενος που θα πάει να λύσει θα κατεβάσει όλους τους γνωστούς και άγνωστους αγίους. Μη σου πω θα εφεύρει κιόλας.:lol:
Σαν λύση σωστή ακούγεται πάντως

doctor_john
10/12/2019, 10:05
Γιατί; φαίνεται πως λύνει.
Έχω κολλήσει αντίστοιχη ζημιά σε αλουμινένιο δοχείο λαδιου ( πόρτας )
βιδώνοντας αλουμινένια βίδα με κόλλα αλουμινίου, που είχα σχεδόν κόψει 3mm εμπρός.
Όταν κόλλησε και το έλεγξα, την ξεβίδωσα απότομα και το άκρο έμεινε κολλημένο στο τελος του σπειρώματος.

andreastwin
10/12/2019, 10:25
Και ο επόμενος που θα πάει να λύσει θα κατεβάσει όλους τους γνωστούς και άγνωστους αγίους. Μη σου πω θα εφεύρει κιόλας.:lol:
Σαν λύση σωστή ακούγεται πάντως

η βιδα [αλεν] μενει στο καρτερ μονιμα.το καρτερ δεν λυνει απο το σημειο αυτο για το ανοιγμα του κινητηρα, το σπιρωμα ειναι στο καρτερ για να βιδωσει το ψευτοκαπακο.

motoexelixis
10/12/2019, 18:22
επειδη καποιος μπερδεψε τις βιδες, βαζοντας μακρυτερη, εσπασε το στοπ του αλουμινιου, στο καρτερ, και απο εκει βγαζει λαδι, αν δε θες να μπλεξεις με επισκευη, που ειναι και το ποιο σωστο βεβαια, αδειασε τα λαδια του κινητηρα, καθαρισε καλα το σπειρωμα της βιδας με ενα σπρευ καθαρισμου καρμπυρατερ,
να βγει ολη η λαδιλα,
και μετα περνεις μια βιδα την οποια αφου θα μετρησεις πρωτα το μηκος της,
(εχει σημασια, το ποσο μακριά θα ειναι θα το καταλαβεις φανταζομαι ) θα κοψεις το κεφαλι της και θα εχεις ουσιαστικα ενα μπουζονι με σπειρωμα ,
εκει λοιπον θα κανεις ενα κοψιμο με ενα dremel,
για να μπορει το μπουζονι να βιδωσει με ισιο κατσαβιδι,
θα του βαλεις τεφλον αλλα δε θα το βιδωσεις μεσα, ακομη,
στην ιδια τρυπα θα ανοιξεις αλλο σπειρωμα 1 χιλιοστο μεγαλυτερο σε διαμετρο,
αλλα μονο μεχρι το μεσον της αποστασης που ειχε αρχικα η βιδα ,
και αφου εχεις κανει αυτο, βιδωνεις με το κατσαβιδι σου το μπουζονι πλεον,
και στο υπολοιπο μερος της τρυπας την νεα βιδα μεγαλυτερης διαμετρου.
Ουσιαστικα λοιπον ειναι σαν να βαζει μια υποτυπωδες ταπα για να πιασεις
την διαροη λαδιου, και μετα την βιδα που θα κραταει το καπακι σου.
Φανταζομαι καταλαβες τι περιγραφω

spectrum1982gr
10/12/2019, 19:48
παιδιά ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας

telegonos
11/12/2019, 22:55
Να σε ρωτήσω εγώ κάτι άλλο;

Έχεις ZX Spectrum; Αν ναι, ποιόν;

spectrum1982gr
12/12/2019, 16:42
ναι εχω τον +2 τον γκρι πρώτο χέρι
:)

telegonos
12/12/2019, 23:03
Αχαααααα, τον πρώτο της amstrad εποχής δηλαδή.

Εχω εναν plus , δυστυχως νεκρο,

Και εναν 128 λειτουργικο.

Στειλε αν θέλεις σε ΠΜ κανα viber ή fb να τα πούμε ;)

spectrum1982gr
14/12/2019, 09:07
λύθηκε με την μέθοδο του motoexelixis :)

μπορεί να κλείσει
ευχαριστώ