PDA

View Full Version : CBR1000RR-R



Σελίδες : 1 [2] 3

sniper
11/11/2019, 15:24
Μόνο Σουζουκάρα ρε μοθνιά!
Νταξ καλό είναι αλλά δεν είναι δα και GSX-R
Καλύτερα τώρα? :lol:


Ασε ρε με τα σαπάκια. Όταν ακούτε fireblade κάτι παθαίνετε... Λες και τα R1 και ZX10 δεν κυκλοφόρησαν ποτέ....

RaGe_Raptor
11/11/2019, 15:26
Ασε ρε με τα σαπάκια. Όταν ακούτε fireblade κάτι παθαίνετε... Λες και τα R1 και ZX10 δεν κυκλοφόρησαν ποτέ....

:lol::moutza:
Από αλλού (άλλον) το περίμενα... :lol::tooth:

kostaspetrou
11/11/2019, 19:52
Πανέμορφο!

M' αρέσει περισσότερο απ' το ντουκάτι επειδή τα φτερά δεν φαίνονται ούτε προεξέχουν:

https://ultimatemotorcycling.com/2019/10/23/2020-ducati-panigale-v4-and-v4-s-first-look-8-fast-facts/
Μένει να δούμε αν θα είναι αξιόπιστο(το εύχομαι) και να μην καίει λάδια όπως κάποιοα παλιότερα CBR1000.

lospsi
12/11/2019, 06:37
Πάντως, η Χόντα έκανε, απ' ότι φαίνεται, ένα βήμα εμπρός και ίσως κοντράρει το panigale v4 (για δρόμο μιλάμε πάντα, στους αγώνες θα δείξει)...Έπρεπε, η αλήθεια είναι, μιας και το fireblade είχε μείνει χρόνια σε μια πιο "ταπεινή" μορφή.
Θα ήταν ενδιαφέρον να ξέραμε τι πωλήσεις έκανε σε σχέση με τα άλλα πιο τουμπανιασμένα ιαπωνικά τις προηγούμενες χρονιές

RaGe_Raptor
12/11/2019, 07:07
Μην τρελαθούμε παιδιά, μια χρονιά έκανε την πατάτα η Χόνδα, αποκλειστικά και μόνο τα μοντέλα του 2008 έκαιγαν λάδια


Πάντως, η Χόντα έκανε, απ' ότι φαίνεται, ένα βήμα εμπρός και ίσως κοντράρει το panigale v4 (για δρόμο μιλάμε πάντα, στους αγώνες θα δείξει)...Έπρεπε, η αλήθεια είναι, μιας και το fireblade είχε μείνει χρόνια σε μια πιο "ταπεινή" μορφή.
Θα ήταν ενδιαφέρον να ξέραμε τι πωλήσεις έκανε σε σχέση με τα άλλα πιο τουμπανιασμένα ιαπωνικά τις προηγούμενες χρονιές

Η ίδια η Χόντα δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για τις πωλήσεις του CBR :tooth:
Τώρα που αναλαμβάνει και το wsbk το HRC, αποφάσισε να του δώσει το κατάλληλο όπλο. Κάτσε να δούμε αν θα είναι αυτό που υπόσχονται ή αν θα θέλει κανένα HRC kit των 7.000€ για να " πάρει τα πόδια του"

billy84
12/11/2019, 08:18
Μην τρελαθούμε παιδιά, μια χρονιά έκανε την πατάτα η Χόνδα, αποκλειστικά και μόνο τα μοντέλα του 2008 έκαιγαν λάδια



Η ίδια η Χόντα δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για τις πωλήσεις του CBR :tooth:
Τώρα που αναλαμβάνει και το wsbk το HRC, αποφάσισε να του δώσει το κατάλληλο όπλο. Κάτσε να δούμε αν θα είναι αυτό που υπόσχονται ή αν θα θέλει κανένα HRC kit των 7.000€ για να " πάρει τα πόδια του"

Σωστός με μια διευκρίνηση. Τα 2008 έκαιγαν ΠΟΛΥ λάδι ενώ όλα τα υπόλοιπα μέχρι και το 2014 έκαιγαν μεν αλλά πολύ λιγότερο. Ουσιαστικά αυτό το μοτέρ τσίμπαγε, δεν ξέρω τι έγινε με το επόμενο μοντέλο του 2017.

Η αλήθεια είναι όμως ότι αλλά προβλήματα δεν είχαν.

RaGe_Raptor
12/11/2019, 08:27
Σωστός με μια διευκρίνηση. Τα 2008 έκαιγαν ΠΟΛΥ λάδι ενώ όλα τα υπόλοιπα μέχρι και το 2014 έκαιγαν μεν αλλά πολύ λιγότερο. Ουσιαστικά αυτό το μοτέρ τσίμπαγε, δεν ξέρω τι έγινε με το επόμενο μοντέλο του 2017.

Η αλήθεια είναι όμως ότι αλλά προβλήματα δεν είχαν.

Α, ναι? Μπουρδελάκια, ακούς σνάιπερ? :bawl::tooth::roflmao:

billy84
12/11/2019, 09:17
Α, ναι? Μπουρδελάκια, ακούς σνάιπερ? :bawl::tooth::roflmao:


O Sniper 954 έχει δεν τον απασχολούν οι λαδιέρες!:lol:


Πάντως οφείλουμε να δώσουμε τα εύσημα στην BMW που απο το 2009 πήγε τα SS ένα βήμα παραπέρα και αναγκάστηκαν οι υπολοιποι να ακολουθήσουν.Αν δεν ήταν αυτή ακόμα 1000άρια με 160 άλογα τροχό θα υπήρχαν απλά με διαφορετικά χρώματα.Ο ανταγωνισμός βελτιώνει το είδος.:cool:

DoctoR_k6
12/11/2019, 09:20
Tα τελευταια χρονια εχουν πεσει οι πωλησεις των SBK στην Ελλαδα οποτε δεν εχουμε feedback για βλαβες κλπ κλπ.
Μoνο οτι εχει ξεμεινει απο την χρυση δεκαετια 2000-2010...:lol:

billy84
12/11/2019, 09:30
Tα τελευταια χρονια εχουν πεσει οι πωλησεις των SBK στην Ελλαδα οποτε δεν εχουμε feedback για βλαβες κλπ κλπ.
Μoνο οτι εχει ξεμεινει απο την χρηση δεκαετια 2000-2010...:lol:

Ισχύει!Αυτά που αναφέρω είναι απο διάφορα CBRforum στο εξωτερικό αλλά και απο φίλους με 2009-2010 που υποτίθεται λύθηκε το θέμα.Παρόλο που αρχικά όλοι πίστευαν οτι ήταν μόνο το 2008 λαδιέρα τελικά όλο ξεπεταγόταν και κάποιο μεταγενέστερο μοντέλο-λαδιέρα.Είχα δει μέχρι και του 2014.Μικρές καταναλώσεις αλλά δεν παύουν να είναι καταναλώσεις.Το ενθαρρυντικό είναι βέβαια οτι δεν υπήρχε κανένα άλλο πρόβλημα.

RaGe_Raptor
12/11/2019, 09:39
O Sniper 954 έχει δεν τον απασχολούν οι λαδιέρες!:lol:


Πάντως οφείλουμε να δώσουμε τα εύσημα στην BMW που απο το 2009 πήγε τα SS ένα βήμα παραπέρα και αναγκάστηκαν οι υπολοιποι να ακολουθήσουν.Αν δεν ήταν αυτή ακόμα 1000άρια με 160 άλογα τροχό θα υπήρχαν απλά με διαφορετικά χρώματα.Ο ανταγωνισμός βελτιώνει το είδος.:cool:

"Το χει" το στροφάρισμα η BMW. Πήρε την τεχνολογία από τα M και την εφάρμοσε στο S1000RR. 10 χρόνια μετά δεν έχει μείνει ούτε ένας κατασκευαστής sbk χωρίς finger followers στις βαλβίδες.

telegonos
12/11/2019, 09:51
Τι είναι αυτό το finger followers που λες;

billy84
12/11/2019, 10:03
"Το χει" το στροφάρισμα η BMW. Πήρε την τεχνολογία από τα M και την εφάρμοσε στο S1000RR. 10 χρόνια μετά δεν έχει μείνει ούτε ένας κατασκευαστής sbk χωρίς finger followers στις βαλβίδες.

Βέβαια το θέμα είναι να τα φτιάχνεις και σωστά.Γέμισε ο τόπος πυροτεχνήματα τόσα χρόνια!:bawl:

BLiTzER
12/11/2019, 10:03
"Το χει" το στροφάρισμα η BMW. Πήρε την τεχνολογία από τα M και την εφάρμοσε στο S1000RR. 10 χρόνια μετά δεν έχει μείνει ούτε....

Νόμιζα θα συνέχιζες "...ούτε ένα μηχανάκι που να μην έχει ξεράσει τα σωθικά του στα Μέγαρα." :lol:

sniper
12/11/2019, 10:36
Α, ναι? Μπουρδελάκια, ακούς σνάιπερ? :bawl::tooth::roflmao:


Aκούω. Κι όπως είπε ο Μπίλης αδιαφορώ, 954 με 142,9 τροχό δεν με νοιάζει τίποτα :tooth:

Οχι, ΟΚ, με νοιάζει, μπορεί να κερδίσω το τζόκερ και να σκεφτώ το SP. Tα 2008 ήταν ένα βήμα προς την 2Τ τεχνολογία :tooth:

RaGe_Raptor
12/11/2019, 10:45
Aκούω. Κι όπως είπε ο Μπίλης αδιαφορώ, 954 με 142,9 τροχό δεν με νοιάζει τίποτα :tooth:

Οχι, ΟΚ, με νοιάζει, μπορεί να κερδίσω το τζόκερ και να σκεφτώ το SP. Tα 2008 ήταν ένα βήμα προς την 2Τ τεχνολογία :tooth:

Θα ήταν καμιά κρύα μέρα με χαμηλή υγρασία, φαίνεται. :tooth:

Αφου Δουκάτι θα πάρεις, είπες πριν:bawl:

THRESH
12/11/2019, 10:54
οι Ιάπωνες φαινόταν ότι μπορούν και παραπάνω άλογα, το θέμα είναι πως τα περνάς στο δρόμο.
Γι'αυτό παίξανε με V, γι'αυτό παίξανε με crossplane, γι'αυτό μπήκαν τα ηλεκτρονικά, γι'αυτό insert another technology here

Μετά το 2005 (που είχε βγει και το εξαιρετικό GSXR K5 ) , η αγορά των sbk είχε ψιλοβαλτώσει λόγο κρίσης , ρύπων , σκληρού γεν κλπα).

Δεν είδαμε , απ'ότι θυμάμαι κάτι ως game changer γιατί και οι ίδιοι δεν έβλεπαν αγοραστικό κοινό , οπότε γιατί να σκορπάνε τα λεφτουδάκια του R&D

Ήρθε η BMW, η Aprilia, η Ducati για να πάρουν όσο μπορούσαν απο το κοινό με ειδικές εκδόσεις, πανάκριβα περιφερειακά γιατί έχοντες υπάρχουν και εκτιμούν τον ποιοτικό ευρωπαίο...

Η BMW δεν έκανε κάτι απίστευτο, ενσωμάτωσε ότι τεχνολογία είχε ο ανταγωνισμός σε ένα μηχανάκι , με τη γνωστή ποιότητα BMW (θυμάστε εκείνο το mandatory όριο που είχε για τα πρώτα 1500χλμ??)

Έπειτα , η οικονομία βελτιώθηκε (λέμε τώρα) , ο κόσμος ξαναήθελε 1000άρι και αποδείχτηκε οτι δεν έχει σημασία να πουλάς μηχανάκια με το κιλό όσο να πουλάς πανάκριβες εκδόσεις στους Ευρωπαίους / Αμερικανούς κλπα
Δεν έχει σημασία αν ο άλλος θα πάρει το Panigale με 30Κ και θα φάει τα μούτρα του στο 1ο μήνα (τρου στόρυ, συντοπίτης) , τα 30Κ τα έσκασε στη Ducati
η οποία πήγαινε τόσο καλά που πλέον η μητρική της εταιρία είναι η Lamborghini , που μητρική της εταιρία είναι η Audi, που η μητρική της εταιρία είναι η VW AG , που η μητρική της εταιρία είναι η Porsche που ανήκει επίσης στη VW AG.

Να συνεχίσω ή έχουμε καταλάβει οτι όλα είναι επενδύσεις και λογιστικο-οικονομικά τρικ ? :lol:

DoctoR_k6
12/11/2019, 10:55
Τι είναι αυτό το finger followers που λες;

Ενα αρθρο (https://www.cycleworld.com/about-those-finger-followers-on-sportbike-engines/)απο τα πολλα που υπαρχουν εκει εξω.

DrIoannis
12/11/2019, 11:52
Πράγματι η BMW έδωσε το έναυσμα για να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε με ηλεκτρονικά και επιδόσεις που πριν 5-6 χρόνια κέρδιζαν αγώνες SBK. Όμως η Honda μου προκαλεί έκπληξη γιατί τόοοσα χρόνια δεν...μα δεν, στην κατηγορία SBK. Πιστεύω με το νέο μοντέλο σε 2-3 χρόνια που θα βάλουν μεταβλητό χρονισμό να δούμε ακόμη καλύτερα πράγματα.
Όπως έχω πει..."Η εποχή των ηλεκτρονικών στις μοτοσυκλέτες θα είναι μία καταπληκτική περίοδος". Όσοι έχουν αρνητική άποψη για τα ηλεκτρονικά, δεν έχουν οδηγήσει σύγχρονη μηχανή με αξιόλογα ηλεκτρονικά. Όταν το κάνουν θα αλλάξουν γνώμη...

RaGe_Raptor
12/11/2019, 11:57
Βέβαια το θέμα είναι να τα φτιάχνεις και σωστά.Γέμισε ο τόπος πυροτεχνήματα τόσα χρόνια!:bawl:


Νόμιζα θα συνέχιζες "...ούτε ένα μηχανάκι που να μην έχει ξεράσει τα σωθικά του στα Μέγαρα." :lol:

Κακοί άνθρωποι ρπστμ :D
Το '09, μετά έστρωσε. Άσε που το '15 έβαλε imu. Πάντα μπροστά

billy84
12/11/2019, 12:27
Κακοί άνθρωποι ρπστμ :D
Το '09, μετά έστρωσε. Άσε που το '15 έβαλε imu. Πάντα μπροστά

Ναιιιιιιιιιι έστρωσε! Όπως και τα cbr από το 2009 που δεν έκαιγαν λάδια επειδή τα καπάκια του μοτέρ ήταν μαύρα! :lol:

Όπως και τα R1 του 2007 που πιστευαμε ότι είχαν άλλο βολάν μιας και ήταν 16V το μοτέρ. Βέβαια όλα ήταν ίδια μόνο μια κεφαλή κοτσαραν και να τα πυροτεχνήματα! Πονεμένη ιστορία και παθών!

RaGe_Raptor
12/11/2019, 13:04
Ναιιιιιιιιιι έστρωσε! Όπως και τα cbr από το 2009 που δεν έκαιγαν λάδια επειδή τα καπάκια του μοτέρ ήταν μαύρα! :lol:

Όπως και τα R1 του 2007 που πιστευαμε ότι είχαν άλλο βολάν μιας και ήταν 16V το μοτέρ. Βέβαια όλα ήταν ίδια μόνο μια κεφαλή κοτσαραν και να τα πυροτεχνήματα! Πονεμένη ιστορία και παθών!

Παθών από cbr μαυροκάπακο, R1 16βάλβιδο, S1000RR φινγκεροβάλβιδο? Ή μήπως απ'όλα?
Οτι διορθώνεται με λεφτά, μην το στεναχωριέσαι :D

sniper
12/11/2019, 13:06
....
Οτι διορθώνεται με λεφτά, μην το στεναχωριέσαι :D

Το V4 ή to V2 σκέφτεσαι; :tooth:

telegonos
12/11/2019, 13:34
Ενα αρθρο (https://www.cycleworld.com/about-those-finger-followers-on-sportbike-engines/)απο τα πολλα που υπαρχουν εκει εξω.

Δεν μου ανοίγει τίποτα από το cycleword. Επιμένει ότι κι αν κάνω, ότι πρέπει να αποδεχτώ τα cookies , τα αποδέχομαι και ξαναγυρνάει αιωνίως στο ίδιο.

Υποψιάζομαι βέβαια ότι θα λέει για τα ενδιάμεσα κοκοράκια, που τα είχαν οι Γιαπωνέζοι από το 1983 αλλά κάτσε να γελάσουμε, τι έκανε ευτυχώς η Μ της ΒMW το 2000τόσο και μπόρεσαν να βρουν τον δρόμο τους οι γιαπωνέζοι 20 χρόνια πριν, σαν τον Terminator που πάει πίσω στον χρόνο να σκοτώσει την Sarah Connor ένα πράγμα.

RaGe_Raptor
12/11/2019, 13:39
Δεν μου ανοίγει τίποτα από το cycleword. Επιμένει ότι κι αν κάνω, ότι πρέπει να αποδεχτώ τα cookies , τα αποδέχομαι και ξαναγυρνάει αιωνίως στο ίδιο.

Υποψιάζομαι βέβαια ότι θα λέει για τα ενδιάμεσα κοκοράκια, που τα είχαν οι Γιαπωνέζοι από το 1983 αλλά κάτσε να γελάσουμε, τι έκανε ευτυχώς η Μ της ΒMW το 2000τόσο και μπόρεσαν να βρουν τον δρόμο τους οι γιαπωνέζοι 20 χρόνια πριν, σαν τον Terminator που πάει πίσω στον χρόνο να σκοτώσει την Sarah Connor ένα πράγμα.

Γιατί το cycleworld.com, ξέρει. :bawl:

sniper
12/11/2019, 13:40
Γιατί το cycleworld.com, ξέρει. :bawl:


BAN? :tooth:

RaGe_Raptor
12/11/2019, 13:41
Το V4 ή to V2 σκέφτεσαι; :tooth:

Ένα rsv4rr (που πας με 2 r...) 1100 δε θα με χαλούσε :D

RaGe_Raptor
12/11/2019, 13:43
BAN? :tooth:

Ε, άμα τους έγραφε σχόλια στο ίδιο ύφος , δεν αποκλείεται :bawl:

DoctoR_k6
12/11/2019, 14:46
Δεν μου ανοίγει τίποτα από το cycleword. Επιμένει ότι κι αν κάνω, ότι πρέπει να αποδεχτώ τα cookies , τα αποδέχομαι και ξαναγυρνάει αιωνίως στο ίδιο.

Υποψιάζομαι βέβαια ότι θα λέει για τα ενδιάμεσα κοκοράκια, που τα είχαν οι Γιαπωνέζοι από το 1983 αλλά κάτσε να γελάσουμε, τι έκανε ευτυχώς η Μ της ΒMW το 2000τόσο και μπόρεσαν να βρουν τον δρόμο τους οι γιαπωνέζοι 20 χρόνια πριν, σαν τον Terminator που πάει πίσω στον χρόνο να σκοτώσει την Sarah Connor ένα πράγμα.

Ειναι απλο κ κατανοητο αυτο που ειπωθηκε.
Το 2009 οταν παρουσιαστηκε το S1000RR ειχε finger followers κ μετεπειτα τα περισσοτερα SBK ακολουθησαν.
Δεν ειπε ποιος το εκανε πρωτος μεσα στη χιλιετια.
Μπορει να το χρησιμοποιουσαν οι Ιαπωνες 40 χρονια πριν αλλα απο το 09 κ μετα το βαλανε κ αλλοι στο κυνηγι των ιπποδυναμεων/στροφαρισματος κλπ κλπ.

Ψαχνεσαι χωρις λογο θεωρω...

412635

Kas_Tracer
12/11/2019, 14:53
Δεν μου ανοίγει τίποτα από το cycleword. Επιμένει ότι κι αν κάνω, ότι πρέπει να αποδεχτώ τα cookies , τα αποδέχομαι και ξαναγυρνάει αιωνίως στο ίδιο.

Υποψιάζομαι βέβαια ότι θα λέει για τα ενδιάμεσα κοκοράκια, που τα είχαν οι Γιαπωνέζοι από το 1983 αλλά κάτσε να γελάσουμε, τι έκανε ευτυχώς η Μ της ΒMW το 2000τόσο και μπόρεσαν να βρουν τον δρόμο τους οι γιαπωνέζοι 20 χρόνια πριν, σαν τον Terminator που πάει πίσω στον χρόνο να σκοτώσει την Sarah Connor ένα πράγμα.
Την ιστορία τους λέει, καθώς και τον λόγο που δεν επικράτησαν από την αρχή στην παραγωγή (και φυσικά είναι λόγοι κόστους λόγω της κατεργασίας που χρειάζεται)
Η 1η εφαρμογή ήταν από μηχανικούς της Honda για κινητήρες της F2.
Η 2η μάλλον έγινε πάλι από την Honda για το αποτυχημένο της project στα GP500 που προσπάθησε με οβάλ τετράχρονο μοτέρ να νικήσει τα διχτονα τότε

billy84
12/11/2019, 14:55
Παθών από cbr μαυροκάπακο, R1 16βάλβιδο, S1000RR φινγκεροβάλβιδο? Ή μήπως απ'όλα?
Οτι διορθώνεται με λεφτά, μην το στεναχωριέσαι :D


R1 2007!Αρχικά βολάν και μετά απο 20.000km μπιέλα και στρόφαλος!98.000km με τα μισά απο αυτά γραναζωμένος οπότε βάλε κάτι λιγότερο!Φίλους με CBR1000 τότε τους κορόιδευα που τους κουβάλαγα ένα λίτρο λάδι σε 3μερο στα ζαγοροχώρια, αλλά αυτά δουλεύουν ακόμα και εμένα βάρεσε αρχές του 2015!:lol:

kostaspetrou
13/11/2019, 15:13
Δείτε εδώ

https://www.mcnews.com.au/2020-honda-cbr1000rr-fireblade-217-hp/

τα έμβολα είναι από αλουμίνιο 2618, σφυρήλατα.
https://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2019/11/2020-Honda-Fireblade-CBR1000RR-Technical-4.jpg

Αυτό σημαίνει διαστέλλονται αρκετά και αν έχουν μεγάλη ανοχή, τότε μεγάλες φθορές είναι αναμενόμενο μέχρι να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Επίσης η κίνηση των βαλβίδων είναι με αλυσίδα και τεντωτήρα.
https://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2019/11/2020-Honda-Fireblade-CBR1000RR-Technical-21.jpg

Βλακωδώς/για λόγους μάρκετινγκ, ονομάζουν semi-cam gear train system.
Απλά η αλυσίδα κινείται από ένα γρανάζι παν', απ' το στρόφαλο ώστε να έχει μικρότερο μήκος.

Cam gear train είχαν τα VFR και το cbr250rr.


Εξακολουθεί να είναι πανέμορφο και θα το προτιμούσα χίλιες φορές απ' το πανιγκάλε βε τέσσερα αρ.

Johny the Fox
13/11/2019, 15:36
Δείτε εδώ

https://www.mcnews.com.au/2020-honda-cbr1000rr-fireblade-217-hp/

τα έμβολα είναι από αλουμίνιο 2618, σφυρήλατα.
https://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2019/11/2020-Honda-Fireblade-CBR1000RR-Technical-4.jpg

Αυτό σημαίνει διαστέλλονται αρκετά και αν έχουν μεγάλη ανοχή, τότε μεγάλες φθορές είναι αναμενόμενο μέχρι να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Επίσης η κίνηση των βαλβίδων είναι με αλυσίδα και τεντωτήρα.
https://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2019/11/2020-Honda-Fireblade-CBR1000RR-Technical-21.jpg

Βλακωδώς/για λόγους μάρκετινγκ, ονομάζουν semi-cam gear train system.
Απλά η αλυσίδα κινείται από ένα γρανάζι παν', απ' το στρόφαλο ώστε να έχει μικρότερο μήκος.

Cam gear train είχαν τα VFR και το cbr250rr.


Εξακολουθεί να είναι πανέμορφο και θα το προτιμούσα χίλιες φορές απ' το πανιγκάλε βε τέσσερα αρ.

Κριμα που δεν θα παρεις το panigale r φιλε .Απο την αλλη καλυτερα γιατι τα κλεβουνε οι γυφτοι για σκραπ στον Ασπροπυργο.

sapila racing
13/11/2019, 15:38
Κριμα που δεν θα παρεις το panigale r φιλε .Απο την αλλη καλυτερα γιατι τα κλεβουνε οι γυφτοι για σκραπ στον Ασπροπυργο.

Αν δεν έχεις να γράψεις κατι που να αξίζει, μπορείς να μην γράψεις τίποτα. ;)

kostaspetrou
13/11/2019, 15:39
Κριμα που δεν θα παρεις το panigale r φιλε .Απο την αλλη καλυτερα γιατι τα κλεβουνε οι γυφτοι για σκραπ στον Ασπροπυργο.

Δεν μου περισσεύουν για κανένα απ' τα δύο, γι' αυτό λέω ΘΑ.

doctor_john
13/11/2019, 15:40
.....
τα έμβολα είναι από αλουμίνιο 2618, σφυρήλατα.
https://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2019/11/2020-Honda-Fireblade-CBR1000RR-Technical-4.jpg

Αυτό σημαίνει διαστέλλονται αρκετά και αν έχουν μεγάλη ανοχή, τότε μεγάλες φθορές είναι αναμενόμενο μέχρι να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας.

....



Eφόσον είναι σφυρήλατα και όχι χυτοπρεσαριστά δεν σημαίνει πως έχουν ελάχιστες μεταβολές όγκου με την θερμοκρασία;
Επίσης το γεγονός πως "κόπηκαν" ενώ είχε ωριμάσει το κράμα δεν μας δείχνει πως πιθανά κόπηκαν με μεγάλη ακρίβεια
όσον αφορά το μέγεθος τους;

RaGe_Raptor
13/11/2019, 15:41
Πλαισιάρα χωρίς upper cross section πίσω αφου Το αμορτισέρ εδραζεται στον κινητήρα.

412693


ψαλιδάρα

412694

telegonos
13/11/2019, 15:44
Και να πεις ότι δεν έχει βγάλει semi cam gear train η Honda και για αυτό δεν ήξερε τον όρο;

Το ήξερε. CBX250RS (https://motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbx250_83.html)

412695

412696

kostaspetrou
13/11/2019, 15:49
Eφόσον είναι σφυρήλατα και όχι χυτοπρεσαριστά δεν σημαίνει πως έχουν ελάχιστες μεταβολές όγκου με την θερμοκρασία;
Επίσης το γεγονός πως "κόπηκαν" ενώ είχε ωριμάσει το κράμα δεν μας δείχνει πως πιθανά κόπηκαν με μεγάλη ακρίβεια
όσον αφορά το μέγεθος τους;

Όχι, δεν ισχύει αυτό.

Κράματα αλουμινίου 4032 ή 2618.
Το 2618 διαστέλλεται περισσότερο,άρα θέλει μεγαλύτερες ανοχές.

http://blog.jepistons.com/2618-vs.-4032-material-differences

Επίσης όποτε σφυρηλατείς κάτι, το προϊόν γίνεται πυκνότερο, άρα διαστέλλεται περισσότερο.


Δες και εδώ
4032
https://www.jepistons.com/PDFs/TechCorner/SCPDrawings/piston_instrc4032.pdf

2618
https://www.jepistons.com/PDFs/TechCorner/SCPDrawings/piston_instrc2618.pdf


Ούτε ωρίμανση ούτε τίποτα και δεν είναι θέμα ακρίβειας εργαλειομηχανών κοπτικών.

Είναι θέμα κράματος και σφυρηλάτησης.

Είμαι περίεργος να δω απ'το επίσημο service manual ανοχές εμβόλου κυλίνδρου.

Αν είναι πάνω από 0,06mm , μην περιμένετε μικρές φθορές σε βάθος χρόνου.

Βέβαια έχουν επίστρωση στις φούστες που σίγουρα βοηθά.

doctor_john
13/11/2019, 16:05
Το ελατήριο τι ανοχές έχει; νομίζω πως υπερκαλύπτουν την διαστολή που μπορεί να πετύχει το πιστόνι.
Το κράμα πιθανά το επέλεξαν για τις αντοχές του σε σχέση με το 4032.

kostaspetrou
13/11/2019, 16:12
Το ελατήριο τι ανοχές έχει; νομίζω πως υπερκαλύπτουν την διαστολή που μπορεί να πετύχει το πιστόνι.
Το κράμα πιθανά το επέλεξαν για τις αντοχές του σε σχέση με το 4032.

Η φθορά όταν ξεκινάς και μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας οφείλεται στις ανοχές εμβόλου-κυλίνδρου, όχι στο διάκενο του ελατηρίου.

Το 2618 είναι πιο ανθεκτικό αλλά για τους προαναφερθέντες λόγους προκαλεί μεγαλύτερες φθορές.

Τέτοια μηχανάκια καλό θα είναι να τα βάζεις μπροστά και να τ' αφήνεις να ζεσταίνονται επαρκώς, δεν είναι για βόλτες 5-10 λεπτών:προκαλούνται αναίτιες φθορές και είναι κρίμα.

Βέβαια ο έχων τα χρήματα που θα το αγοράσει ας κάνει ότι θέλει.

doctor_john
13/11/2019, 22:49
Συμφωνώ.
"Ανοχές" στο ελατήριο εννοώ τις μηχανικές ιδιότητες αν το λέω σωστά που έχει λόγο φόρμας - κατασκευής.
Το ότι συμπιέζεται και εκτονώνεται δηλαδή. :)

kostaspetrou
13/11/2019, 23:40
Συμφωνώ.
"Ανοχές" στο ελατήριο εννοώ τις μηχανικές ιδιότητες αν το λέω σωστά που έχει λόγο φόρμας - κατασκευής.
Το ότι συμπιέζεται και εκτονώνεται δηλαδή. :)

Είναι εντελώς λάθος ο όρος ανοχή και δεν έχει καμμία σχέση με μηχανικές ιδιότητες.
Ανοχή στην περίπτωσή μας είναι καθαρά αποστάσεις μεταξύ κινούμενων μερών και τίποτε άλλο.

Τα ελατήρια του εμβόλου καταχρηστικά τα λέμε ελατήρια: δε δουλεύουν όπως τα ελατήρια αμορτισέρ/βαλβίδων(συμπίεση /εκτόνωση).
Τα ελατήρια εμβόλου είναι για να σφραγίζουν το κενό μεταξύ κυλίνδου και εμβόλου καθώς και για να κρατάνε αποξέοντας το λάδι στο κάρτερ.

Σφραγίζουν δηλαδή το κενό.

RaGe_Raptor
14/11/2019, 07:15
Πιο ανοιχτά clip-on (βοηθάει με το upper body position)
Πιο "χαλαρή" γωνία κάστερ 24° από 23°
Πιο μεγάλο ίχνος 102mm από 96mm
Πιο μεγάλο μεταξόνιο 1455mm από 1405mm
Πιο μακρύ ψαλίδι 622.7mm από 593mm
ΚΒ πιο μπροστά και ψηλά

High speed/corner exit stability σε βάρος του lighting fast turn-in. Μοντέρνοι καιροί.

billy84
14/11/2019, 09:00
Πιο ανοιχτά clip-on (βοηθάει με το upper body position)
Πιο "χαλαρή" γωνία κάστερ 24° από 23°
Πιο μεγάλο ίχνος 102mm από 96mm
Πιο μεγάλο μεταξόνιο 1455mm από 1405mm
Πιο μακρύ ψαλίδι 622.7mm από 593mm
ΚΒ πιο μπροστά και ψηλά

High speed/corner exit stability σε βάρος του lighting fast turn-in. Μοντέρνοι καιροί.

Η διαφορά που δίνουν τα πιο ανοιχτα κλιπ ον είναι πολύ μεγαλύτερη στην πράξη από αυτή που πιστεύουμε. Το είχα κάνει στο R1 κατόπιν προτροπής φιλου-αγωνιζομενου και είχε σημαντική βελτίωση στο μπάσιμο. Βάσει χαρακτηριστικών δείχνει πιο αργό αυτο στο turn in αλλά ίσως στην πράξη είναι το ίδιο, και καλύτερο σαφώς.

RaGe_Raptor
14/11/2019, 09:29
Η διαφορά που δίνουν τα πιο ανοιχτα κλιπ ον είναι πολύ μεγαλύτερη στην πράξη από αυτή που πιστεύουμε. Το είχα κάνει στο R1 κατόπιν προτροπής φιλου-αγωνιζομενου και είχε σημαντική βελτίωση στο μπάσιμο. Βάσει χαρακτηριστικών δείχνει πιο αργό αυτο στο turn in αλλά ίσως στην πράξη είναι το ίδιο, και καλύτερο σαφώς.


Το'χω ξαναγράψει : το αστραπιαίο turn-in είναι υπερεκτιμημένο :smokin:


Κι εγώ τα έχω ανοίξει όσο παίρνει. Με βοήθησε πολύ με τον (εκάστοτε) εσωτερικό καρπό.

katsar
14/11/2019, 11:10
412711

:lol:

billy84
14/11/2019, 11:27
Το'χω ξαναγράψει : το αστραπιαίο turn-in είναι υπερεκτιμημένο :smokin:


Κι εγώ τα έχω ανοίξει όσο παίρνει. Με βοήθησε πολύ με τον (εκάστοτε) εσωτερικό καρπό.

Αν πας με βάθος θεωρω απαραίτητο το αστραπιαίο turn in. Εκεί βρίσκεται το σημαντικότερο πλεονέκτημα των 600 έναντι των 1000!Υπερεκτιμημένο γιατί?

sapila racing
14/11/2019, 11:31
Αν πας με βάθος θεωρω απαραίτητο το αστραπιαίο turn in. Εκεί βρίσκεται το σημαντικότερο πλεονέκτημα των 600 έναντι των 1000!Υπερεκτιμημένο γιατί?

Γιατί δεν εχει 600ρι, 1000ρι έχει. :D

RaGe_Raptor
14/11/2019, 11:47
Αν πας με βάθος θεωρω απαραίτητο το αστραπιαίο turn in. Εκεί βρίσκεται το σημαντικότερο πλεονέκτημα των 600 έναντι των 1000!Υπερεκτιμημένο γιατί?

Αν καταλαβαίνω καλά τον όρο "βάθος" :Δεν χρειάζεται να πας με *πολύ βάθος σε στροφές για τις οποίες χρειάζεται να φρενάρεις,λέω. Το ζητούμενο είναι να φτάσεις στην κορυφή της στροφής /απεξ/σημείο μέγιστης κλίσης /ελάχιστης ταχύτητας όσο πιο γρήγορα γίνεται δλδ με trail braking το οποίο(trail braking) δεν τα πάει καλά με το γρηγορο/αστραπιαίο turn-in.

Μπέρδεμα σου λέω, καλύτερα με Skype, να κάνουμε κι αναπαράσταση :D

RaGe_Raptor
14/11/2019, 12:10
Γιατί δεν εχει 600ρι, 1000ρι έχει. :D

Θέλω όμως ένα 600 για Σέρρες σαν τρελός :panic:

sapila racing
14/11/2019, 12:14
Θέλω όμως ένα 600 για Σέρρες σαν τρελός :panic:

Ε ναι είναι οτι πρέπει το 600ρι.
Και το GSXR1000K7 ενός φίλου που καβάλησα όμως πρόσφατα στις Σέρρες ήταν πάρα πολύ καλό κι η ευθεία δεν υπήρχε καν!
Ηταν και τούμπανο με απ όλα τα καλούδια, εξατμιση, πρόγραμμα, αναρτήσεις μπρός πίσω, φρενάρες με δίσκους 330 monoblock brembo κλπ.

sniper
14/11/2019, 12:14
Αν καταλαβαίνω καλά τον όρο "βάθος" :Δεν χρειάζεται να πας με *πολύ βάθος σε στροφές για τις οποίες χρειάζεται να φρενάρεις,λέω. Το ζητούμενο είναι να φτάσεις στην κορυφή της στροφής /απεξ/σημείο μέγιστης κλίσης /ελάχιστης ταχύτητας όσο πιο γρήγορα γίνεται δλδ με trail braking το οποίο(trail braking) δεν τα πάει καλά με το γρηγορο/αστραπιαίο turn-in.

....

Aπαπαπα, μην τα λες αυτά.... μια χαρά τα πάνε.

billy84
14/11/2019, 12:17
Αν καταλαβαίνω καλά τον όρο "βάθος" :Δεν χρειάζεται να πας με *πολύ βάθος σε στροφές για τις οποίες χρειάζεται να φρενάρεις,λέω. Το ζητούμενο είναι να φτάσεις στην κορυφή της στροφής /απεξ/σημείο μέγιστης κλίσης /ελάχιστης ταχύτητας όσο πιο γρήγορα γίνεται δλδ με trail braking το οποίο(trail braking) δεν τα πάει καλά με το γρηγορο/αστραπιαίο turn-in.

Μπέρδεμα σου λέω, καλύτερα με Skype, να κάνουμε κι αναπαράσταση :D

Για να καταλάβεις τι εννοώ. Θα έχεις δει το βίντεο του Σβαντζ στις Σέρρες. Έχεις παρατηρήσει πόσο βαθιά πάει συγκριτικά με τον τύπο που τραβάει? Εκεί που το ρίχνει δεν είναι δυνατόν να μη γίνει απότομο και δυνατό το turn in. Και εννοείται φυσικά ότι τα φρένα είναι πατημένα μέχρι εκεί που το ρίχνει.

RaGe_Raptor
14/11/2019, 13:27
Για να καταλάβεις τι εννοώ. Θα έχεις δει το βίντεο του Σβαντζ στις Σέρρες. Έχεις παρατηρήσει πόσο βαθιά πάει συγκριτικά με τον τύπο που τραβάει? Εκεί που το ρίχνει δεν είναι δυνατόν να μη γίνει απότομο και δυνατό το turn in. Και εννοείται φυσικά ότι τα φρένα είναι πατημένα μέχρι εκεί που το ρίχνει.

Υπήρχε on board 3κάμερο του Caricasulo με R6 στις Σέρρες. Λήψεις από ντεπόζιτο, μανετα φρένου και κώλο. Σε κάθε στροφή για την οποία χρησιμοποιούσε φρένα, ο ρυθμός μεταβολής της κλίσης είναι ομαλός, σταδιακός, βούτυρο. Σε κανένα σημείο δεν έκανε καμία απότομη ενέργεια, ακομα και στην αργή 5. Στις εναλλαγές κλίσης πχ στροφή 2 προς 3, ήταν αστραπιαίος, σχεδόν βίαιος.
Δυστυχώς δεν το βρίσκω πια στο youtube , το έκαναν private, αλλά το έχω αποθηκευμένο. Υπάρχουν όμως κι άλλα, όχι τόσο διάσημων αγωνιζόμενων που γίνεται ξεκάθαρο αυτό που αναφέρω. Και μιλάω για Σέρρες για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, αφού την έχουμε "περπατήσει".

Ο Schwantz όντως κρατάει φρένα ως ένα σημείο και μετά δίνει κλίση απότομα, τώρα που το λες, αλλά μάλλον είναι old school τρόπος. Τεσπα ότι δουλεύει καλύτερα για τον καθένα, I guess...

Bladerunner
14/11/2019, 14:06
Υπήρχε on board 3κάμερο του Caricasulo με R6 στις Σέρρες. .

Υπάρχει στο facebook (https://www.facebook.com/racebooking/videos/1279746962144805/)

Δεν τις λες και ...τεμπέλικες τις αλλαγές κλίσης. Έπειτα, όσο πιο γρήγορα πας τόσο περισσότερο χώρο χρειάζεσαι (και γρήγορες αντιδράσεις).

RaGe_Raptor
14/11/2019, 14:33
Υπάρχει στο facebook (https://www.facebook.com/racebooking/videos/1279746962144805/)

Δεν τις λες και ...τεμπέλικες τις αλλαγές κλίσης. Έπειτα, όσο πιο γρήγορα πας τόσο περισσότερο χώρο χρειάζεσαι (και γρήγορες αντιδράσεις).

Ωραίος, το είχα ξεχάσει εντελώς το fb. :beer:

Ακριβώς, τεμπέλικες σε καμία περίπτωση. Σε σχέση όμως με τις στροφές για τις οποίες δεν φρενάρει, πολύ πιο αργές και πολύ γραμμικές, σε κανένα σημείο δεν επιταχύνεται απότομα ο ρυθμός αύξησης της κλίσης

typhoon
14/11/2019, 14:48
Φρενάρει με όλα τα δάχτυλα στην μανετα???

RaGe_Raptor
14/11/2019, 14:53
Φρενάρει με όλα τα δάχτυλα στην μανετα???

Οπως βολεύεται ο καθένας. Δες εδώ πχ
https://youtu.be/N0Wf6T4dlcM

BLiTzER
14/11/2019, 14:54
Οπως βολεύεται ο καθένας. Δες εδώ πχ
https://youtu.be/N0Wf6T4dlcM

Έτσι ακριβώς φρενάρω κι εγώ. Αρχηγός. Γνώστης. :beer:

DoctoR_k6
14/11/2019, 14:55
Έτσι ακριβώς φρενάρω κι εγώ. Αρχηγός. Γνώστης. :beer:

Μαζι κ ο Κρατσακουτσας...

RaGe_Raptor
14/11/2019, 14:59
Έτσι ακριβώς φρενάρω κι εγώ. Αρχηγός. Γνώστης. :beer:

Έβαλες μανετα στο Fiesta βρε σατανά? :bawl:

(πολύ Σπαμ έπεσε :) )

billy84
14/11/2019, 15:42
Υπήρχε on board 3κάμερο του Caricasulo με R6 στις Σέρρες. Λήψεις από ντεπόζιτο, μανετα φρένου και κώλο. Σε κάθε στροφή για την οποία χρησιμοποιούσε φρένα, ο ρυθμός μεταβολής της κλίσης είναι ομαλός, σταδιακός, βούτυρο. Σε κανένα σημείο δεν έκανε καμία απότομη ενέργεια, ακομα και στην αργή 5. Στις εναλλαγές κλίσης πχ στροφή 2 προς 3, ήταν αστραπιαίος, σχεδόν βίαιος.
Δυστυχώς δεν το βρίσκω πια στο youtube , το έκαναν private, αλλά το έχω αποθηκευμένο. Υπάρχουν όμως κι άλλα, όχι τόσο διάσημων αγωνιζόμενων που γίνεται ξεκάθαρο αυτό που αναφέρω. Και μιλάω για Σέρρες για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, αφού την έχουμε "περπατήσει".

Ο Schwantz όντως κρατάει φρένα ως ένα σημείο και μετά δίνει κλίση απότομα, τώρα που το λες, αλλά μάλλον είναι old school τρόπος. Τεσπα ότι δουλεύει καλύτερα για τον καθένα, I guess...


H πρόταση ''κλειδί'' είναι αυτη που αναφέρει ο Bladerunner.Μην ξεχνάς οτι άλλο το onboard που μπορεί να σου φαίνεται πιο ομαλό και άλλο να το βλέπεις απο πίσω οπως πχ στο βίντεο του Σβαντζ.Το έχω δει live και έχω δικά μου βίντεο με Έλληνες αγωνιζόμενους όμως!:lol:

RaGe_Raptor
14/11/2019, 19:04
H πρόταση ''κλειδί'' είναι αυτη που αναφέρει ο Bladerunner.Μην ξεχνάς οτι άλλο το onboard που μπορεί να σου φαίνεται πιο ομαλό και άλλο να το βλέπεις απο πίσω οπως πχ στο βίντεο του Σβαντζ.Το έχω δει live και έχω δικά μου βίντεο με Έλληνες αγωνιζόμενους όμως!:lol:

Δες on board από όποιο πρωτάθλημα θες, πλάνα από εμπρός /πίσω αναβάτες άφθονα . Κατά κανόνα το turn-in rate είναι αργότερο σε όποια στροφή χρειάζεται να φρενάρουν. Στις υπόλοιπες είναι όσο πιο γρήγοροι αντέχουν (θυμάσαι την πτώση του Βινιάλες στην Ολλανδία πέρσι?)

Στο θέμα μας
WSB
HRC HONDA WON’T BE QUICK IN WORLDSBK STRAIGHT AWAY – BRADL (https://www.visordown.com/news/racing/wsb/hrc-honda-won%E2%80%99t-be-quick-worldsbk-straight-away-%E2%80%93-bradl)

DoctoR_k6
15/12/2019, 17:38
Δεν το λες κ φτηνό (https://www.visordown.com/news/new-bikes/2020-honda-fireblade-pricing-confirmed) το απλό...

STF
15/12/2019, 21:11
Δεν το λες κ φτηνό (https://www.visordown.com/news/new-bikes/2020-honda-fireblade-pricing-confirmed) το απλό...

Έχουν τρελαθεί εντελώς...

ΤάκηςΜπ
15/12/2019, 21:47
15.290 το s1000rr btw. Άπατο το rrrrrrrrrrrr. Κρίμα.

basilis_k6
15/12/2019, 22:06
Δεν το λες κ φτηνό (https://www.visordown.com/news/new-bikes/2020-honda-fireblade-pricing-confirmed) το απλό...

:lol:

DRAKONET
15/12/2019, 22:48
αυτο ειναι ωραιο ρε :uplate:


και το κανονι για εξατμιση ειναι επισης πολυ ωραιο...

και ακραπα....
το θεμα ειναι ποιος θα την βγαλει να βαλει.......









































ΑΚΡΑΠΑ ?

RaGe_Raptor
15/12/2019, 22:58
Δεν το λες κ φτηνό (https://www.visordown.com/news/new-bikes/2020-honda-fireblade-pricing-confirmed) το απλό...

Σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες τιτανίου κτλ κτλ...
Χόντα.

DoctoR_k6
16/12/2019, 10:12
Σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες τιτανίου κτλ κτλ...
Χόντα.

Ρε οκ...αλλα ποσο θα εχει το απλο στην Ελλαδα? :confused:
Δε λεμε για το SP...:lol:

RaGe_Raptor
17/12/2019, 07:19
https://youtu.be/tLegU1xfnSg

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2020-honda-cbr1000rr-r-fireblade-price-united-kingdrom/

typhoon
17/12/2019, 08:40
Εκτιμήσεις για περίπου 23.000€ το απλό κ 27.000 το "καλο". Ναι οικονομικό δεν το λες.
Ωστόσο οποίος μπορεί να ανέβει στα 20+χιλιαρικα για καινούργιο δε θα προβληματιστει ιδιαίτερα για τα παραπανω.

lleonidas
11/01/2020, 19:09
Εκτιμήσεις για περίπου 23.000€ το απλό κ 27.000 το "καλο". Ναι οικονομικό δεν το λες.
Ωστόσο οποίος μπορεί να ανέβει στα 20+χιλιαρικα για καινούργιο δε θα προβληματιστει ιδιαίτερα για τα παραπανω.

Και εδώ (https://www.dueruote.it/news/moto-scooter/2020/01/10/honda-cbr1000rr-r-fireblade-2020-i-prezzi.html) η επιβεβαίωση. Διαθέσιμο από τα τέλη Φεβρουαρίου στην ιταλική αγορά.

ΟΚΤΑΝΙΟ
12/01/2020, 03:47
Και εδώ (https://www.dueruote.it/news/moto-scooter/2020/01/10/honda-cbr1000rr-r-fireblade-2020-i-prezzi.html) η επιβεβαίωση.


Άμα σου πω ότι δε κατάλαβα χριστό? :lol:

doctor_john
12/01/2020, 08:00
22.990 Euro per la standard e 26.990 Euro per la versione SP :sweat:

RaGe_Raptor
22/01/2020, 23:40
Irwin onboard Almeria (https://twitter.com/HondaRacingUK/status/1218217050776244225?s=09)

DoctoR_k6
23/01/2020, 11:39
Irwin onboard Almeria (https://twitter.com/HondaRacingUK/status/1218217050776244225?s=09)

Αυτο που με εντυπωσίασε ειναι το ακολουθο:

414495
414496
414497
414498

:eek: :eek: :eek:

RaGe_Raptor
23/01/2020, 11:57
Αυτο που με εντυπωσίασε ειναι το ακολουθο:

414495
414496
414497
414498

:eek: :eek: :eek:

Γρανάζωμα ίσως?

sniper
23/01/2020, 12:06
Γρανάζωμα ίσως?


Γατάκια... :tooth:

DoctoR_k6
23/01/2020, 12:12
Γρανάζωμα ίσως?

Δεν νομιζω...:hmm:
Αν σκεφτεις τι βγαζει το δικο σου το μοτο (παραγωγη 15 χρονια πριν) δεν μου φαινεται παραλογο να ειναι κανονικο το γραναζωμα.

@Sniper

Γατακια εμεις...?
Μαλλον δεν ξερεις τα δικα μας... :p

sniper
23/01/2020, 12:27
Δεν νομιζω...:hmm:
Αν σκεφτεις τι βγαζει το δικο σου το μοτο (παραγωγη 15 χρονια πριν) δεν μου φαινεται παραλογο να ειναι κανονικο το γραναζωμα.

@Sniper

Γατακια εμεις...?
Μαλλον δεν ξερεις τα δικα μας... :p

Εκτός αν οι τελευταίες σχέσεις είναι εντυπωσιακά κοντές, τότε σίγουρα έχει άλλο γρανάζωμα. Εκτός αν νομίζουμε ότι το 954 βγάζει πανω απο 299 :tooth:

RaGe_Raptor
23/01/2020, 16:01
Δεν νομιζω...:hmm:
Αν σκεφτεις τι βγαζει το δικο σου το μοτο (παραγωγη 15 χρονια πριν) δεν μου φαινεται παραλογο να ειναι κανονικο το γραναζωμα.

@Sniper

Γατακια εμεις...?
Μαλλον δεν ξερεις τα δικα μας... :p

Δίκιο έχεις! Μιλάμε για μηχανάκια με +40hp άλλωστε.

DoctoR_k6
30/01/2020, 23:09
Αγρίμι (https://youtu.be/srOk47e-WEo) λέμε...

Γραναζωμα... not!!

sniper
31/01/2020, 10:35
Αγρίμι (https://youtu.be/srOk47e-WEo) λέμε...

Γραναζωμα... not!!


Kύριε των δυνάμεων...

Πωλείται νεφρό σε άριστη κατάσταση.

viper1
31/01/2020, 10:58
Σαν δίχρονο ανεβάζει.....

sniper
31/01/2020, 10:59
Σαν δίχρονο ανεβάζει.....


299 με 5η... ασε το πως ανεβάζει, δες πως στρίβει.

viper1
31/01/2020, 11:12
299 με 5η... ασε το πως ανεβάζει, δες πως στρίβει.

Τραίνο. Αλλά πρέπει να το έχουν τερματίσει και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα

katsar
31/01/2020, 11:12
Μπορεί και λίγο παραπάνω με 5η,δεν μου φάνηκε και τέρμα σπασμένη :ufo:
για να δούμε και τα βίντεο με τα gps κοντέρ κάποια στιγμη.

sniper
31/01/2020, 11:49
Τραίνο. Αλλά πρέπει να το έχουν τερματίσει και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα


E ok, ποιο μηχανάκι με τόσα άλογα δεν έχει; Για ABS δεν άκουσα κάτι στο βίντεο.

RaGe_Raptor
31/01/2020, 13:08
299 με 5η... ασε το πως ανεβάζει, δες πως στρίβει.

299 κοντερισια με 5η εδώ και δεκαετίες (οκ, 1μιση δεκαετία :D )

290κατι με 4η. Εδώ 285 πάνε τα λετζενταρυ, αυτό εννοείται παραπάνω.

sniper
31/01/2020, 13:24
299 κοντερισια με 5η εδώ και δεκαετίες (οκ, 1μιση δεκαετία :D )

290κατι με 4η. Εδώ 285 πάνε τα λετζενταρυ, αυτό εννοείται παραπάνω.


Ναι αλλά δεν στρίβει όπως αυτό ;)

slzr
31/01/2020, 13:49
Εδώ (https://youtu.be/q-fk98yKXc0?t=19)βλέπω 299 με 4η; :eek:


414802

DoctoR_k6
31/01/2020, 15:04
Εδώ (https://youtu.be/q-fk98yKXc0?t=19)βλέπω 299 με 4η; :eek:


414802

Εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157711&page=12&p=3031195&viewfull=1#post3031195)αναλυσαμε κ τις προηγουμενες 3... :lol:

slzr
31/01/2020, 17:51
Εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157711&page=12&p=3031195&viewfull=1#post3031195)αναλυσαμε κ τις προηγουμενες 3... :lol:

Σωστὸς... :lol:

Kas_Tracer
31/01/2020, 22:30
Δηλαδή το CBRRRRRRRRRR δεν χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για να μετράει την ταχύτητα :smokin: .

sniper
20/02/2020, 11:30
299 κοντερισια με 5η εδώ και δεκαετίες (οκ, 1μιση δεκαετία :D )

290κατι με 4η. Εδώ 285 πάνε τα λετζενταρυ, αυτό εννοείται παραπάνω.


Λετζεντάρυ και RR-R, SP και μ@λακίες... Behold, the truth

:smokin:
(https://www.youtube.com/watch?v=yPD0AbQDcO8)

DoctoR_k6
20/02/2020, 11:45
Λετζεντάρυ και RR-R, SP και μ@λακίες... Behold, the truth

:smokin:
(https://www.youtube.com/watch?v=yPD0AbQDcO8)

Δεν τον λες κ αμεροληπτο...αλλα θα σε βαλουμε κ εσενα μεσα στην κατηγορια. :lol:

Ωραιο το 954 παντως...

sniper
20/02/2020, 11:47
Δεν τον λες κ αμεροληπτο...αλλα θα σε βαλουμε κ εσενα μεσα στην κατηγορια. :lol:

Ωραιο το 954 παντως...


Νομίζω ότι εχει φτάσει στην ηλικία που όπως λέγαμε κάποτε τα μεγάλα 2Τ ss αντρικά μηχανάκια, έτσι κι αυτό (άντε και το λεντζενταρυ και τα υπόλοιπα της εποχής του) χωρίς ηλεκτρονικά και ABS κλπ θα τα λέμε έτσι.

sapila racing
20/02/2020, 11:49
Λετζεντάρυ και RR-R, SP και μ@λακίες... Behold, the truth

:smokin:
(https://www.youtube.com/watch?v=yPD0AbQDcO8)

Ως γνωστόν, σε όλους εκτός των Suzukακηδων, όλα τα CBR ειναι legendary. :D

https://www.jsgedge.co.uk/honda/new-honda-range/fireblade-history.htm