View Full Version : Yamaha T-Max 560 2020
lleonidas
03/11/2019, 21:25
Yamaha T-MAX 560 2020 (https://www.1000ps.at/modellnews-3006158-yamaha-tmax-560-und-tmax-tech-max-2020)
Εuro 5, 30cc παραπάνω από το τωρινό, 48Hhp και 56Νm ροπής αντί για 46 και 53 του 530 και σε δύο εκδόσεις, απλή και Tech Max.
412280
412281
412282
412283
https://www.youtube.com/watch?v=dXl0AfRNHho
Μπράβο τους καταλάβανε τουλάχιστον τη μαλακια με το πίσω διπλό φανάρι.
lleonidas
04/11/2019, 06:54
12.249€ για το απλό και 14.049€ για το Tech Max, οι τιμές του στην Ιταλία.
Διαθέσιμο από το Δεκέμβριο.
Το δεύτερο χρώμα είναι το παρακάτω
412308
basilis_k6
04/11/2019, 19:03
12.249€ για το απλό και 14.049€ για το Tech Max, οι τιμές του στην Ιταλία.
χαχαχαχαχαχαχα
μιλάμε για το απόλυτο vfm
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/11/2019, 19:58
12.249€ για το απλό και 14.049€ για το Tech Max, οι τιμές του στην Ιταλία.
Διαθέσιμο από το Δεκέμβριο.
Το δεύτερο χρώμα είναι το παρακάτω
412308
Προτιμώ να πάρω καμία 100άρια ελιές να έχω και το λάδι μου:smokin:
lleonidas
03/12/2019, 18:31
12.200€ η τιμή (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Yamaha-TMAX-560-H-timh-toy-sthn-Ellada_127410.asp) στην Ελλάδα για το απλό και 14.200€ για το Tech Max.
Σοβαρά τώρα,ένα σκούτερ 560κε κοστίζει όσο ένα ΜΤ10;
basilis_k6
04/12/2019, 09:42
Σοβαρά τώρα,ένα σκούτερ 560κε κοστίζει όσο ένα ΜΤ10;
Και πουλάει πιο πολύ!
Πόσο θα γούσταρα να σπάσω ένα τέτοιο με βαριοπούλα, αργά και απολαυστικά, και ότι μείνει να το κάψω :mad:
χε χε χε :lol:
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ιδιαίτερο έχει η ακριβή έκδοση και κοστίζει όσο ας πούμε ένα χιλιάρι Αφρικα ή ένα τενερε 1200.
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ιδιαίτερο έχει η ακριβή έκδοση και κοστίζει όσο ας πούμε ένα χιλιάρι Αφρικα ή ένα τενερε 1200.
Είναι πιο ακριβό.
doctor_john
04/12/2019, 10:34
:lol:
Δεν την περίμενα τέτοια αντίδραση!
Και εμένα με σόκαρε η τιμή του, τόσα χρόνια δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι είναι τόσο ακριβά.
Θέλω να πιστεύω ότι απευθύνονται σε μη μοτοσυκλετιστές, σε ανθρώπους που δεν θα αγόραζαν μοτό
γιατί δεν τους αρέσει αλλά χρειάζονται ένα μικρό αυτοκίνητο ίσα ίσα για να διευκολύνονται στην πόλη.
Το βάζω στην κατηγορία ταξί, λεωφορεία, τραμ, που γίνονται ενοχλητικά συχνά αλλά ξέρουμε πως
με την ύπαρξη τους έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα.
Εγώ το βλέπω καλόπιστα ,δεν με χαλάει που είναι σκούτερ ούτε το κρίνω έτσι,προφανώς σε κάποιους αρέσει.
Απλά μου φαίνεται αδιανόητα ακριβό για μοτοσυκλέτα 560κε.(μην έχουμε ντιμπει για το αν είναι τα σκούτερ μοτοσυκλέτες πλιζ :D )
anyway περί ορέξεως που λένε στην εξωτική Ηλεία.
Έχει αρχίσει και μου αρέσει. Μου πήρε μερικά χρόνια, αλλά το συνήθισα τελικά. Περισσότερο προτιμώ το Honda X-ADV. Το κόστος τους όμως με παραξενεύει.
Εμένα πλέον έχουν αρχίσει να με εκνευρίζουν όλα τα σκούτερς που συναντώ στο δρόμο (και μου κάνει εντύπωση πως πλέον δεν βλέπω μηχανάκια) εκτός αν είναι ο πλίτσερμαν :lol:.
Εμένα πλέον έχουν αρχίσει να με εκνευρίζουν όλα τα σκούτερς που συναντώ στο δρόμο (και μου κάνει εντύπωση πως πλέον δεν βλέπω μηχανάκια) εκτός αν είναι ο πλίτσερμαν :lol:.
:pink:
Η αλήθεια είναι ότι 8 στους 10 σκουτεράκηδες είναι εκνευριστικοί. Κυρίως αυτοί που νομίζουν ότι έχουν σκουτεράκι, αλλά έχουν βάρκα. Αν έχουν, δε, και aftermarket εξάτμιση, είναι ΜΟΝΟ για σφαλιάρες.
Βέβαια, δε φτάνουν σε καμία περίπτωση τους ονοφάδες (Transalp/Vstrom έχουν με διαφορά τα σκήπτρα) σε συχνότητα/βαθμό εκνευρισμού, αλλά είναι κοντά.
Τα ακριβά βαρκοσκούτερ απευθύνονται, προφανώς, σε ανθρώπους που θέλουν μοτοσικλέτα/status symbol, αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν μία.
basilis_k6
04/12/2019, 12:04
:pink:
Η αλήθεια είναι ότι 8 στους 10 σκουτεράκηδες είναι εκνευριστικοί. Κυρίως αυτοί που νομίζουν ότι έχουν σκουτεράκι, αλλά έχουν βάρκα. Αν έχουν, δε, και aftermarket εξάτμιση, είναι ΜΟΝΟ για σφαλιάρες.
Βέβαια, δε φτάνουν σε καμία περίπτωση τους ονοφάδες (Transalp/Vstrom έχουν με διαφορά τα σκήπτρα) σε συχνότητα/βαθμό εκνευρισμού, αλλά είναι κοντά.
Τα ακριβά βαρκοσκούτερ απευθύνονται, προφανώς, σε ανθρώπους που θέλουν μοτοσικλέτα/status symbol, αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν μία.
ξερω 2-3 με τμαχ που μπαιναμε μαζι μεγαρα και γυρνουσαν 1.06. ειναι ποζεραδικο γιαυτο πουλαει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/12/2019, 16:17
Σοβαρά τώρα,ένα σκούτερ 560κε κοστίζει όσο ένα ΜΤ10;
Και όσο ενα χωράφι με 100 ελιές:lol:
alexandrosgs
04/12/2019, 17:17
:pink:
...
Τα ακριβά βαρκοσκούτερ απευθύνονται, προφανώς, σε ανθρώπους που θέλουν μοτοσικλέτα/status symbol, αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν μία.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους.
Ο βασικότερος όμως είναι ότι είναι μόδα.
Και αυτό φτάνει για κάποιον για να πληρώσει όσο όσο.
...και οι μοτοσυκλετιστές φημίζονται για το open mind!
:lol:
Εγω παλι, πιστευω οτι το γαμημενο μαρκετινγκ κανει παπαδες, στη συγχρονη εποχη, ακομα περισσοτερα και τρελα πραματα.
Βλεπεις, καποτε με P4 3Ghz Hyper threading, τρεχαμε Crysis.
Μονοπυρηνος επεξεργαστης 2 thread.
RAM 4Gb στην καλυτερη... κλπ κλπ.
ΚΑΒΛΩΤΙΚΑ γραφικα για εκεινη την εποχη.
Επαναλαμβανω, ΜΟΝΟΠΥΡΗΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ και καρτα γραφικων "Αστεια" σε συγκριση με τα τωρινα κτηνη.
Fast forward στο 2019 και αν στο Android smartphone δεν εχεις 8 πυρηνες και 6GB Ram ... το Instagram σερνεται.
Αν δεν εχεις Iphone των 1200€ δεν μπορεις να ακουσεις mp3 ή να δεις κατι στο facebook, απαπαπαπα!
Αφου βρισκουν θυματα... να 'χαμε να λεγαμε.
Μπραβο στη Yamaha, και του χρονου Tmax 580 με 50,8Hp σε δυο εκδοσεις απλή και με ποδολουτρο !! :beer:
Αφού υπάρχει κόσμος που τα δίνει για το μηχανάκι, καλά κάνει η Γιαμάχα και τους τα παίρνει... :lol:
Όπως τα παίρνουν όλες οι εταιρείες από τους στριτάδες , τους ονοφάδες..τους αντβεντσουράδες κ.ο.κ....
Δεν είναι όλα θέμα επιδόσεων (και ασχέτως αν κι εγώ δε συμφωνώ με το κόστος του) ... άμα ο άλλος κάνει το κέφι του , με γεια του και χαρά του.
ξερω 2-3 με τμαχ που μπαιναμε μαζι μεγαρα και γυρνουσαν 1.06. ειναι ποζεραδικο γιαυτο πουλαει. Κανα 15 δευτερόλεπτα παραπανω μπορει. 1.06 με μηχανακι που δεν τραβαει απο στροφη σε στροφη πολυ χλωμο.
Στριβουν καλά τα τμαχ αλλα οχι κι ετσι. Τα ορια τους ερχονται πολυ πιο νωρις στο πλαγιασμα για να δικαιοληθει τετοιος χρονος.
Kickstart
05/12/2019, 08:19
τιμή γκαρσονιέρας για σκουτερ, κι αυτο και το άλλο το xadv της χονδα...το οποίο κάνει λέει και..χώμα:bawl:
τεσπα οπως ειπωθηκε, αφου υπαρχει κοζμακης που τα σπρωχνει χοντρα για πολυθρονες με ρόδες εμας μας περισσεύει...απλα αν γινεται να μην μας πρηζουν τα ουμπαλα μεσα στις πολεις και την κίνηση με τις γελοιες εξατμισεις και τα πεταχτά παπούτσια απο τις ποδιές.
doctor_john
05/12/2019, 08:39
Κανα 15 δευτερόλεπτα παραπανω μπορει. 1.06 με μηχανακι που δεν τραβαει απο στροφη σε στροφη πολυ χλωμο.
Στριβουν καλά τα τμαχ αλλα οχι κι ετσι. Τα ορια τους ερχονται πολυ πιο νωρις στο πλαγιασμα για να δικαιοληθει τετοιος χρονος.
:D :a23: :a013: :a46:
μόλις μπήκες στη λίστα αγαπημένοι συμφορουμήτες!
Χαιρετώ σας,
Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση παρακαλώ!
Όταν πετυχαίνουμε τα εν λόγω δίκυκλα με άτακτους οδηγούς, σε τυχαίο σημείο, π.χ. φωτεινό σηματοδότη, τι κάνουμε;
Α) Τα περνάμε από πάνω;
Β) Προχωράμε μη δίνοντας σημασία;
Γ) Κάνουμε σινιάλο (χωρίς να προσπερνάμε);
:D:D:a014::smokin:
telegonos
05/12/2019, 10:42
DEF FN (άτακτους)=;;;;;
BabisStinson
05/12/2019, 12:38
To T-Max σε camo χρωματισμό είναι απλά κουκλί, τι συζητάμε. Απλά μάλλον είναι αδικαιολόγητα ακριβό στην έκδοση Tech Max. Ιδιαίτερα για τα οικονομικά δεδομένα της χώρας μας.
Πάντως αν θες κάπως sport οδήγηση, scooter για να πηγαινοέρχεσαι ατσαλάκωτος και να μετάφερεις και 2-3 πράγματα οι επιλογές είναι λίγες. Το AK550 που είναι ανταγωνιστής έχει ένα σωρό προβλήματα απ' όοσ διαβάζω. Το X-ADV είναι μια κατηγορία μόνο του που απ' ότι φαίνεται κέρδισε την αγορά.
basilis_k6
05/12/2019, 13:26
Κανα 15 δευτερόλεπτα παραπανω μπορει. 1.06 με μηχανακι που δεν τραβαει απο στροφη σε στροφη πολυ χλωμο.
Στριβουν καλά τα τμαχ αλλα οχι κι ετσι. Τα ορια τους ερχονται πολυ πιο νωρις στο πλαγιασμα για να δικαιοληθει τετοιος χρονος.
:lol:
δεν μπαιναν με τμαχ βρε.
DEF FN (άτακτους)=;;;;;
"Οι τύποι που πάνε στην κίνηση με τις πολυθρόνες σαν να μην υπάρχει αύριο, δείχνωντας πόσο γρήγορο εργαλείο έχουν. Φεύγουν σε όλα τα φανάρια στο τέρμα και συνήθως κάθονται πάνω στο κράνος τους."
Σχετικα με τις επιδοσεις....
Τα 500άρια στο 0-100 ειναι πιο αργα απο ενα καλο 300άρι.
Τα 530 στο 0-100 ειναι πιο αργα απο ενα 350άρι σκουτερ (βλ. Beverly)
Φυσικα σε στοκ μορφη ετσι;
Πανε και πλακωνονται μετα σε akrapovic, μπιλιες, δισκους, ιμαντες να μαζεψουν τα χαμενα και τους βλεπεις με 50Km/h στις 5000rpm να κυκλοφορουν κορδωμενοι καμαρωτοι μεσα στην πολη σαν γεννητριες απο το παζαρι επανω σε ροδες. :lol:
Κάγκουρες που οδηγούν παρασιτικά και επικίνδυνα για τους εαυτούς τους ή για τους άλλους, υπάρχουν σε κάθε είδους όχημα. Δε θεωρώ σωστό ότι πρέπει να στοχοποιούνται τα scooter. Πόσο μάλλον από την κατηγορία των μοτοσυκλετιστών, που γνωρίζει πώς τη βλέπουν άλλες κατηγορίες αυτοκινητιστών, ως επικίνδυνη και καγκούρικη. Θα έπρεπε οι μοτοσυκλετιστές να είναι πιο ευαίσθητοι σε τέτοια θέματα "ρατσισμού".
Η τεχνολογία προχωράει και αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων. Τα αυτόματα κιβώτια και τα CVT των scooter είναι ό,τι πρέπει για τις συνθήκες της πόλης που οδηγούν πολλοί. Έχουν βελτιωθεί, έχουν λύσει προβλήματα του παρελθόντος και αρχίζουν να κάνουν την αλυσίδα, ως μέσο μετάδοσης, πιο ειδικού τύπου, για αγωνιστική κυρίως χρήση και πολύ υψηλές τιμές ροπής.
Μέχρι και για τον κινητήρα πίσω, που χαλάει το ιδανικό κέντρο μάζας, στην τελευταία συνάντηση ο lospsi (SV1000N, BMW S1000R, Multistrada 1200 και Beverly) έλεγε ότι αποτελεί πλεονέκτημα το καλοκαίρι, διότι δε ζεσταίνει τα πόδια του οδηγού.
Ωραίο είναι να ονειρευόμαστε αγωνιστικά μοντέλα με τέλειο στήσιμο για πίστα και ισχυρούς κινητήρες, αλλά σε τι ποσοστό της καθημερινής του μετακίνησης θα το χαρεί κάποιος, με κόστος τη μη ενδεδειγμένη χρήση, σε σχέση με ένα scooter που έχει σχεδιαστεί για commuting και όχι για πίστα; Κι εγώ λατρεύω την ιδέα να καβαλάω μία μοτοσυκλέτα που γουστάρω. Μου φτιάχνει τη διάθεση, ακόμα και όταν δεν την καβαλάω και μόνο που τη σκέφτομαι. Σκεφτείτε όμως το ενδεχόμενο, αυτό που γουστάρετε τρελά ως όχημα, να είναι ταυτόχρονα και το κατάλληλο για το 95% του χρόνου που περνάτε πάνω σε αυτό.
Προσοχή, δε μιλάω για συμβιβασμό, αλλά να αγοράσεις κάτι που να σου αρέσει και να κάνει για τη χρήση που το θέλεις. Ο συμβιβασμός είναι αν πάρεις κάτι που σου αρέσει, αλλά δεν είναι το κατάλληλο για τη μεγαλύτερο μέρος της χρήσης που θα υποστεί.
Μέχρι και για τον κινητήρα πίσω, που χαλάει το ιδανικό κέντρο μάζας, στην τελευταία συνάντηση ο lospsi έλεγε ότι αποτελεί πλεονέκτημα το καλοκαίρι, διότι δε ζεσταίνει τα πόδια του οδηγού.
Και ναι και οχι.
Οσο προστατευει το δικο μου σκουτερ το χειμωνα απο το κρυο, αλλο τοσο δεν επιτρεπει τον αερα να με δροσιζει το καλοκαιρι! Ειναι απλα μαρτυριο!
Ακομα και εντος πολης, μπορει ο κινητηρας να μην βραζει μπροστα απο τα ποδια μου, αλλα το ψυγειο ειναι ακομα μπροστα μου και μαζι με το γεγονος οτι δεν με φυσαει ο αερας, απλα βραζω!
DoctoR_k6
05/12/2019, 22:03
Σχετικα με τις επιδοσεις....
Τα 500άρια στο 0-100 ειναι πιο αργα απο ενα καλο 300άρι.
Τα 530 στο 0-100 ειναι πιο αργα απο ενα 350άρι σκουτερ (βλ. Beverly)
Φυσικα σε στοκ μορφη ετσι;
Πανε και πλακωνονται μετα σε akrapovic, μπιλιες, δισκους, ιμαντες να μαζεψουν τα χαμενα και τους βλεπεις με 50Km/h στις 5000rpm να κυκλοφορουν κορδωμενοι καμαρωτοι μεσα στην πολη σαν γεννητριες απο το παζαρι επανω σε ροδες. :lol:
Δεν παίζει αυτό που λες σχετικά με τις επιδόσεις.
Απλά εξαφανίζονται...τι 500 τι 530(ειδικά).
Λίγοι τα πάνε γρήγορα...
Δεν παίζει αυτό που λες σχετικά με τις επιδόσεις.
Απλά εξαφανίζονται...τι 500 τι 530(ειδικά).
Λίγοι τα πάνε γρήγορα...
Αν ποτε βρεις ενα Tmax 500 εντελως εργοστασιακο και ενα Nexus 300 επισης, δοκιμασετο.
Θα εκπλαγεις!
Μολις απεκτησε Τμαξ 500 ενας καλος μου φιλος και ηρθε Θεσ/νικη τα δοκιμασαμε φαναρι φαναρι ολη την παραλιακη.
Μεχρι τα 90-100 ημουν μπροστα.
Εργοστασιακη η μεταδοση του Tmax δεν επιτρεπει κανιβαλισμο απο μια ταχυτητα και κατω. Αυτο χαριν ποιοτητας κυλισης, χαμηλες rpm, οικονομια, απαλη αποκριση γκαζιου κλπ κλπ.
Μεχρι τα 70-80.... σερνεται.
Το ιδιο αλλα σε μικροτερο βαθμο ισχυει και για τη φιλοσοφια της μεταδοσης και στο 530.
Δεν φημιζονται για την εκκρηκτικοτητα τους μεχρι τα 80-90... το οποιο κανει κωμικοτραγικη κατασταση οταν ο καγκουρας που δεν ειναι μετρημενος, παλευει απο φαναρι σε φαναρι και δεν λεει να ξεκολλησει!
Δε νομίζω ότι έχει τόση σημασία η επιτάχυνση με το γκάζι τέρμα ανοικτό. Σε πραγματικές συνθήκες, με μέτριο γκάζι, κερδίζεις με το CVT, διότι γλιτώνεις το χρόνο της αλλαγής ταχυτήτων και επιπλέον το CVT έχει τον κινητήρα σε εύρος στροφών που αξιοποιεί καλά την καμπύλη ροπής. Χάνεις λίγο σε κατανάλωση, αλλά κερδίζεις σε απόκριση.
Για συνθήκες ήπιας ή σβέλτης οδήγησης (όχι πολεμικής) είναι πολύ καλά τα CVT.
Δεν κερδιζεις σε αποκριση. Εχεις πολλες απωλειες, περισσοτερες απο αλυσιδα.
Το μονο θετικο οπως ειπες ειναι οτι κραταει τις στροφες του κινητηρα παντα εκει που πρεπει ωστε να εκμεταλλευτεις τη ροπη ή ο φυγοκεντρικος συμπλεκτης (ειτε με δισκακια ειτε με σιαγωνες και καμπανα) εμπλεκει εκει που μπορεις να εχεις απαλο πατιναρισμα για χαλαρη εκκινηση ή ψηλοτερα για γρηγοροτερη (αναλογα τη φιλοσοφια του εκαστοτε μοντελου).
DoctoR_k6
06/12/2019, 00:13
Αν ποτε βρεις ενα Tmax 500 εντελως εργοστασιακο και ενα Nexus 300 επισης, δοκιμασετο.
Θα εκπλαγεις!
Μολις απεκτησε Τμαξ 500 ενας καλος μου φιλος και ηρθε Θεσ/νικη τα δοκιμασαμε φαναρι φαναρι ολη την παραλιακη.
Μεχρι τα 90-100 ημουν μπροστα.
Εργοστασιακη η μεταδοση του Tmax δεν επιτρεπει κανιβαλισμο απο μια ταχυτητα και κατω. Αυτο χαριν ποιοτητας κυλισης, χαμηλες rpm, οικονομια, απαλη αποκριση γκαζιου κλπ κλπ.
Μεχρι τα 70-80.... σερνεται.
Το ιδιο αλλα σε μικροτερο βαθμο ισχυει και για τη φιλοσοφια της μεταδοσης και στο 530.
Δεν φημιζονται για την εκκρηκτικοτητα τους μεχρι τα 80-90... το οποιο κανει κωμικοτραγικη κατασταση οταν ο καγκουρας που δεν ειναι μετρημενος, παλευει απο φαναρι σε φαναρι και δεν λεει να ξεκολλησει!
Εχω bev 350 κ έχω ανοιξει πολλάκις με tmax.
Όσο κ να ήθελα να το παίξω μάγκας...ήμουν πίσω.
...... Ο συμβιβασμός είναι αν πάρεις κάτι που σου αρέσει, αλλά δεν είναι το κατάλληλο για τη μεγαλύτερο μέρος της χρήσης που θα υποστεί.
Αυτό λέγεται λάθος επιλογή.
Ο συμβιβασμός είναι να πάρεις κάτι που δεν σου αρέσει γιατί δεν είχες περισσότερα χρήματα γι' αυτό που γούσταρες ν' αγοράσεις....
Σίγουρα ο καθένας δίνει τα λ7 του εκεί που επιθυμεί πάντως και αυτό θα πρέπει να είναι απολύτως σεβαστό. Και οι εταιρείες αντίστοιχα ως επιχειρήσεις, θα εστιάσουν προς τα εκεί...:uplate:
Αλλά αναρωτιέμαι: Με ποιά λογική να αγοράσεις σκούτερ >350cc αξίας 8,10 ή 14.000 ευρώ, το οποίο είναι υπερμέγεθες για την πόλη, όχι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση και αρκετά ακριβό στη συντήρησή του;
Τόσο πολύ μας καθοδηγεί η μόδα και το μάρκετινγκ δηλαδή, ή είναι και άλλα πράγματα που μου διαφεύγουν;:confused:
Αν ποτε βρεις ενα Tmax 500 εντελως εργοστασιακο και ενα Nexus 300 επισης, δοκιμασετο.
Θα εκπλαγεις!
Μολις απεκτησε Τμαξ 500 ενας καλος μου φιλος και ηρθε Θεσ/νικη τα δοκιμασαμε φαναρι φαναρι ολη την παραλιακη.
Μεχρι τα 90-100 ημουν μπροστα.
Εργοστασιακη η μεταδοση του Tmax δεν επιτρεπει κανιβαλισμο απο μια ταχυτητα και κατω. Αυτο χαριν ποιοτητας κυλισης, χαμηλες rpm, οικονομια, απαλη αποκριση γκαζιου κλπ κλπ.
Μεχρι τα 70-80.... σερνεται.
Το ιδιο αλλα σε μικροτερο βαθμο ισχυει και για τη φιλοσοφια της μεταδοσης και στο 530.
Δεν φημιζονται για την εκκρηκτικοτητα τους μεχρι τα 80-90... το οποιο κανει κωμικοτραγικη κατασταση οταν ο καγκουρας που δεν ειναι μετρημενος, παλευει απο φαναρι σε φαναρι και δεν λεει να ξεκολλησει!
το tmax 530 είναι αισθητά πιό γρήγορο ακόμα και από 530 του 2016 λόγω χαμηλότερου βάρους και πιο στενού ιμάντα
πόσο μάλλον δε από το 500.
δες πιο κάτω τις διαφορές όσο μεγαλώνει η απόσταση
413237
extisatokat
06/12/2019, 12:01
Σίγουρα ο καθένας δίνει τα λ7 του εκεί που επιθυμεί πάντως και αυτό θα πρέπει να είναι απολύτως σεβαστό. Και οι εταιρείες αντίστοιχα ως επιχειρήσεις, θα εστιάσουν προς τα εκεί...:uplate:
Αλλά αναρωτιέμαι: Με ποιά λογική να αγοράσεις σκούτερ >350cc αξίας 8,10 ή 14.000 ευρώ, το οποίο είναι υπερμέγεθες για την πόλη, όχι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση και αρκετά ακριβό στη συντήρησή του;
Τόσο πολύ μας καθοδηγεί η μόδα και το μάρκετινγκ δηλαδή, ή είναι και άλλα πράγματα που μου διαφεύγουν;:confused:
Ειναι κι αλλα που σου διαφευγουν.;)
Ειναι κι αλλα που σου διαφευγουν.;)
ΟΚ με κάλυψες!
:beer:
:lol:
δεν μπαιναν με τμαχ βρε.
Εμ που να το καταλαβω ετσι οπως το εθεσες... :lol:
doctoras
06/12/2019, 21:37
Το tmax ανταγωνίζεται τα αντιστοιχα πεμβε συνεπως για τους λάτρεις του είδους δε πρεπει να υπολείπεται σε τεχνολογικα καλούδια και αιγλη κατασκευαστή, γιαυτο και η τιμη.
Εναλλακτική με λιγα λεφτα υπαρχει με το νεο σκουτερ της sym δικυλινδρο 500ρι στα 6900 θελει να παρει μεριδιο απο kymco yamaha bmw
lleonidas
04/03/2021, 14:13
Yamaha TMAX 2021 20th Anniversary (https://www.youtube.com/watch?v=4lxvds_wtj4)
426035
Kas_Tracer
04/03/2021, 14:44
Περιμέναμε μπας και βγει κανά Super-Tenere μας προέκυψε το anniversary χρωματάκια του T-Max.
Αν έχει και καμιά special τιμούλα γύρω στα 16 με 17 χιλιάρικα να τρέξουμε να το πάρουμε :lol:
atom_smasher
05/03/2021, 14:16
Περιμέναμε μπας και βγει κανά Super-Tenere μας προέκυψε το anniversary χρωματάκια του T-Max.
Αν έχει και καμιά special τιμούλα γύρω στα 16 με 17 χιλιάρικα να τρέξουμε να το πάρουμε :lol:
Και πούπουλο λογικά θα είναι. Καμια 3445447 κιλά μόνο.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
05/03/2021, 21:18
Και πούπουλο λογικά θα είναι. Καμια 3445447 κιλά μόνο.
:lol:
Πολύ όμορφο κι αρχοντικό μηχανάκι.
lleonidas
16/11/2021, 14:34
Yamaha T Max 560 2022 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2022-yamaha-tmax-tech-max-scooter/)
432135
432132
432137
432136
432133
432134
και τιμή; 20.000 ευρώ :lol:
τούμπανο, η εξάτμιση δε μου αρέσει.
lleonidas
21/12/2021, 23:22
13.000€ το απλό του 2022 (12.200€ το μοντέλο του 2021) και 15.200€ το Tech Max 2022 (14.200€ το μοντέλο του 2021) :cool:
13.000€ το απλό του 2022 (12.200€ το μοντέλο του 2021) και 15.200€ το Tech Max 2022 (14.200€ το μοντέλο του 2021) :cool:
Ξέρετε πότε έρχεται Ελλάδα?
motojojo
15/01/2022, 12:24
Ωραία τα μπλιμπλίκια αλλά με τόσα κουμπάκια στην αριστερη πλευρά πόσο μεγάλο αντιχειρα πρέπει να έχει κανείς για να τα χειριστεί με ασφάλεια;
doctor_john
15/01/2022, 12:44
σηκώνεις καρπό όπως στο πιάνο..
lleonidas
15/01/2022, 16:41
Ξέρετε πότε έρχεται Ελλάδα?
Τα δημοσιεύματα γράφουν για τέλη Μαρτίου αλλά μην εκπλαγείς αν τελικά μετατεθεί για Απρίλιο ή Μάιο.
Επίσης,έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν ήδη αρκετά που έχουν προπωληθεί.
Αν ενδιαφέρεσαι, μίλα με κάποιον από τους εξουσιοδοτημένους.
Τα δημοσιεύματα γράφουν για τέλη Μαρτίου αλλά μην εκπλαγείς αν τελικά μετατεθεί για Απρίλιο ή Μάιο.
Επίσης,έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν ήδη αρκετά που έχουν προπωληθεί.
Αν ενδιαφέρεσαι, μίλα με κάποιον από τους εξουσιοδοτημένους.
Ευχαριστώ πολύ. Θα περάσω από ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ την επόμενη εβδομάδα να ρωτήσω.
Απο την στιγμή που τα εργοστάσια πιάσανε το νόημα του status symbol και γεννήθηκε η κατηγορία των mega scooter, ξεκίνησε και ο "ρατσισμός" των μοτοσυκλετιστών.
Το ΤΜΑΧ, όπως και έτερα δίκυκλα περισσοτέρων κυβικών και ίππων, σαφώς και δεν καλύπτουν καθημερινές ανάγκες.
Όπως με ένα ΤΜΑΧ δεν κινείσαι καθημερινά, άνετα και οικονομικά σε ένα ασφυκτικό αστικό περιβάλλον, καλύτερα απο ένα μικρότερο,ελαφρύτερο μονοκύλινδρο σκουτερ , το ίδιο και με zzr1400 δεν ταξιδεύεις καλύτερα απο ενα 600άρι.
Τα μηχανήματα αυτά δημιουργήθηκαν για να καλύψουν την ματαιοδοξία μας και μόνο έτσι εκλαμβάνοντας τα , μια χαρά εκπληρώνουν το σκοπό που φτιαχτήκανε.
Πάντως σε γενικότερη θεώρηση, τα μεγάλα και ακριβά, συνήθως εισάγουν τεχνολογίες στα μικρά και φθηνότερα μετά απο χρόνια.
Κάπως έτσι όλα τα καινούργια μηχανάκια έχουν ηλεκτρονικά και χάρτες, τα χρειάζονται δεν τα χρειάζονται.
Το πρόσφατο παρελθόν έδειξε ότι στην κατηγορία mega scooter, οι επιδόσεις έρχονται πολύ μετά την "αναγνώριση", γι αυτό άλλωστε και το Gillera GP800 δεν έτυχε αξιοπρεπών πωλήσεων, παρόλο που εισήγαγε στην κατηγορία τις επιδόσεις.
Οι δε "ρατσιστές" μοτοσυκλετιστές , μάλλον είναι άτομα ανω των 35-40 ετών, που προλάβανε την λαίλαπα του lifestyle και έχουν μείνει προσκολλημένοι σε πιο ρομαντικές εποχές.
Προσωπικά, το 560 του 2022 μπορώ να πω ότι μ αρέσει εμφανισιακά.
Αν θα τ αγόραζα (αν είχα το budget) , μάλλον όχι.
Είμαι κι εγώ απο τους ρομαντικούς...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.